URN_NBN_SI_DOC-BFRTOGBQ

SPLOŠNA KNJIŽNICA KOT IN FO R M A C IJS K O SREDIŠČE Barbara Kovar, Mariborska knjižnica, M aribor UDK 027.022:659.2 Povzetek V prispevku opisujem predlog projektnega načina organiziranja splošne knjižnice v informacijsko središče. Pri tem upoštevam načela marketinškega pristopa pri uvajanju dopolnjenega proizvoda na trg. Menim, da bodo postale v naši deželi splošne knjižnice informacijska središča lokalnih območij le z načrtno, projektno preobrazbo. Zaradi stihijskega prilaga­ janja spremembam lahko delujejo le kot neorganizirani informacijski centri, ki bodo sicer imeli veliko informacij, vendar te ne bodo našle poti do uporabnikov, oziroma le-ti niti ne bodo vedeli zanje. UDC 027.022:659.2 Summary The article describes the proposition for the project oriented transformation of a public library into an information center. The principles of marketing approach of introducing an improved product to the market have been followed. I presume that public libraries in our country will become information centers for local areas only through planned, project oriented transformation. The conse­ quence of non-organized conformation to changes are non-organized infomation centers with lots of information that never find their way to the users who never learn about their existence. KOVÄR, Barbara: Public Library as an Information Centre. Knjižnica, Ljubljana, 40(1996) 3/4,193-210

RkJQdWJsaXNoZXIy