Letošnji načrt ŽG Ljubljana Letos naj bi se obseg prevozov v Železniškem gospodarstvu Ljubljana povečal za 1,6 odstot-ka. Medtem ko naj bi prevoz v potniškem prometu ostal na ravni minulega leta, pa v tovomem prometu pričakujejo 1-odstotno rast transportnega dela v notra-njem prometu, v mednarodnem prometu pa 3.3-odstotno rast. Takšno strukturo gradijo predv-sem na pričakovanju, da se bo lctos prevoz premoga po soški progi še precej povečal — prepe-Ijali naj bi ga 180.000 ton. Pri takem obsegu transportnega dela je enostavna reprodukcija ovrednotena na 109 milijard din, kar je za 87 % več kot lani. Za gorivo in električno ener-gijo naj bi namenili 74 r/, oziroma 61 % več kot lani, sprotno inve-sticijsko vzdrževanje pa naj bi bilo dražje za 50 rA. S produktiv-nejšim zaposlovanjem naj bi zmanjšali stroške za osebne do-hodke za 2 odstotka. Osebni do-hodki naj bi bili večji za 70 % od lanskih. V letu 1986 naj bi na že-leznici, upoštevajoč specifične delovne razmere, deloma nado-knadili zaostanek osebnih do-hodkov za osebnimi dohodki v gospodarstvu SR Slovenije. Za uresničevanje razvojnega programa bo namenjeno 29 mili-jard dinarjev. Poleg tega bo po-trebno zagotoviti tudi sredstva za plačilo obveznosti na podlagi že sklenjenih pogodb iz Ieta 1985 v vrcdnosti dveh milijard dinarjev. Pri tem bo ŽG Ljubljana sodelo-valoz 12,7 milijarde lastnih sred-stev, 8.8 milijarde pa bodo zdru-žili ozdi, člani sisa za železniški in luški promet. Iz obvestil Lj. Indok centra