NOVINE . .. GLASILO OBČINE GORNJI PETROVCI št. 22 PRILOGA • Razpis za podelitev priznanj Občine Gornji Petrovci v letu 2006 • Sklep o začasnem financiranju javne porabe Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 • Sprememba sklepa o začasnem financiranju javne porabe Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 • Zaključni račun Občine Gornji Petrovci za 1. 2005 (splošni del, funkcionalne dejavnosti, analitični pregled prihodkov in odhodkov) • Odlok o zaključnem računu proračuna Občine Gornji Petrovci za 1. 2005 • Proračun Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 ( splošni del, posebni del, načrt razvojnih programov, analitika prihodkov in odhodkov ) • Odlok o proračunu Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 • Sprejeti sklepi investicij po vaseh za 1. 2006 • Obrazložitev proračuna Občine Gornji Petrovci za I. 2006 • Kadrovski načrt Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 • Letni program prodaje občinskega premoženja Občine Gornji Petrovci za 1. 2006 Občina Gornji Petrovci objavlja RAZPIS za podelitev priznanj Občine Gornji Petrovci v letu 2006 Predloge za podelitev priznanj pošljite na občinsko upravo najkasneje do 21.07.2006. KRITERIJI IN MERILA Za podeljevanje priznanj Občine Gornji Petrovci 1. PLAKETA Občine Gornji Petrovci Plaketa Občine Gornji Petrovci je najvišje priznanje v Občini Gornji Petrovci in se podeljuje: • občanom Občine Gornji Petrovci za njihove izjemne uspehe na posameznih področjih življenja in dela, s katerimi so pomembno prispevali k razvoju in ugledu občine, v izjemnih primerih pa tudi osebam, ki niso občani Občine Gornji Petrovci, so pa s svojim delom bistveno prispevali k razvoju in ugledu občine (pisatelji, umetniki, donatorji...); • podjetjem, zavodom ter društvom za izredne uspehe ter dosežene rezultate na gospodarskem, kulturnem, športnem in varstvenem področju, pomembne in koristne za ožjo in širšo skupnost. Vsako leto se podelijo tri plakete, in sicer: 1 zlata 1 srebrna in 1 bronasta 2. DIPLOMA Občine Gornji Petrovci Diploma Občine Gornji Petrovci se podeljuje: • posameznikom, podjetjem, zavodom in društvom za pomembne dosežke na gospodarskem, kulturnem, športnem in varstvenem področju ter na področju uspešne promocije občine v širšem prostoru ali izven države (razne oblike mednarodnega sodelovanja). Vsako leto se podelijo največ tri diplome. 3. Naziv ČASTNEGA OBČANA Naziv častnega občana Občine Gornji Petrovci se podeli: • posameznikom, ki so s svojim dolgoletnim delom pomembno prispevali k razvoju družbe, utrjevanju miru, razvoju in dosežkom na raznih področjih človekove ustvarjalnosti in tudi k ugledu in razvoju občine, • inovatorjem, izumiteljem, znanstvenim in drugim delavcem, ki so s svojim dolgoletnim delom prispevali k napredku, razvoju ter ugledu občine. Vsako leto se lahko podeli en naziv častnega občana Občine Gornji Petrovci. Občina Gornji Petrovci Na podlagi 44.člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št.80/94, 45/97-odločba US, 56/98 in 89/99), 32. in 33.člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št.79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02) ter 30.člena Statuta občine Gornji Petrovci (Uradni list RS, št.26/99) je župan Občine Gornji Petrovci dne 06.12.2005 sprejel SKLEP o začasnem financiranju javne porabe Občine Gornji Petrovci za leto 2006 1. člen Do sprejetja proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2006, se financiranje nalog in drugih, s predpisi določenih namenov, začasno nadaljuje na podlagi proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2005 in za iste programe, kot v letu 2005. 2. člen V obdobju začasnega financiranja se financiranje funkcij občine in njihovih nalog ter drugih s predpisi določenih namenov nadaljuje na podlagi proračuna za preteklo leto do višine, sorazmerne s porabljenimi sredstvi v enakem obdobju v proračunu za preteklo leto. V okviru začasnega financiranja se dovoljuje financiranje investicij v teku. 3. člen fr Obdobje začasnega financiranja po tem sklepu traja največ tri mesece, to je do 31.03.2006. 4. člen Sklep o začasnem financiranju Občine Gornji Petrovci sprejme župan in o tem obvesti občinski svet in nadzorni odbor Občine Gornji Petrovci. 5. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 01.01.2006. Številka: 402-04/2005-1-FŠ Gornji Petrovci, dne 06.12.2005 Občina Gornji Petrovci Franc ŠLIHTHUBER, l.r. župan Na podlagi 44.člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št.80/94, 45/97-odločba US, 56/98 in 89/99), 32. in 33.člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št.79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02), 30.člena Statuta občine Gornji Petrovci (Uradni list RS, št.26/99) ter Sklepa o začasnem financiranju javne porabe občine Gornji Petrovci (Uradni list RS, št.l 10/2005) je Občinski svet občine Gornji Petrovci na svoji 16. izredni seji dne 31.03.2006 sprejel SPREMEMBO SKLEPA o začasnem financiranju javne porabe Občine Gornji Petrovci za leto 2006 1. člen Spremeni se 3.člen sklepa tako, da se glasi : Obdobje začasnega financiranja po tem sklepu traja največ en mesec, to je do 30.04.2006. 2 .člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 01.04.2006. Občina Gornji Petrovci Franc ŠLIHTHUBER, l.r. župan Številka: 410-0003/2006-1 Gornji Petrovci, dne 31.03.2006 ZAKLJUČNI RAČUN OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2005 ZAKLJUČNI RAČUN OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2005 ■ OBČINA GORNJI PETROVCI ANALITIČNI PREGLED PRIHODKOV ZAKLJUČNEGA RAČUNA 2005 OBČINA GORNJI PETROVCI ANALITIČNI PREGLED ODHODKOV ZAKLJUČNEGA RAČUNA 2005 ■ Na podlagi 96. in 98. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02) in 16. člena Statuta Občine Gornji Petrovci (Uradni list RS, št. 26/99) je Občinski svet občine Gornji Petrovci na svoji 21. redni seji dne, 26.04.2006 sprejel ODLOK o zaključnem računu proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2005 1. člen S tem odlokom se sprejme zaključni račun proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2005, ki zajema bilanco prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2005 je realiziran v naslednjih zneskih: 3. člen Podrobnejši pregled prihodkov in odhodkov po zaključnem računu proračuna Občine Gornji Petrovci za leto 2005 ter njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov in v posebnem delu proračuna. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Številka : 0007-0001/2006-1 Gornji Petrovci, 03.05.2006 ŽUPAN Občine Gornji Petrovci Franc Šlihthuber, l.r. I. SPLOŠNI DEL PRORAČUNA A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV 1 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna 2 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna 3 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna 4 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 5 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna C. RAČUN FINANCIRANJA 6 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-splošni del proračuna II. POSEBNI DEL PRORAČUNA 1 Proračun občine Gornji Petrovci za ieto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna 2 3 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV 4 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV 5 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV 6 18039002 Umetniški programi 18018 Dejavnost gledališč in drugih javnih kulturnih zavodov (zavodi za kulturo, kulturni centri) 18019 Programi samostojnih kulturnih izvajalcev in drugih pravnih oseb 1803 9003 Lj ubitelj ska kultura 18020 Sofinanciranje dejavnosti in programa sklada ljubiteljske kulturne dejavnosti (revije, srečanja, poklicna gostovanja) 18021 Sofinanciranje strokovne službe in organov zveze kulturnih društev 18022 Sofinanciranje programa zveze kulturnih društev 18023 Programi kulturnih društev 18024 Nagrade za kulturne dosežke 18039004 Mediji in avdiovizualna kultura 18028 Sofinanciranje glasil 18039005 Drugi programi v kulturi 18029 Upravljanje in tekoče vzdrževanje kulturnih objektov (spominske sobe, kulturni domovi) 18030 Najemnine kulturnih objektov 18031 Investicije in investicijsko vzdrževanje javnih kulturnih zavodov (knjižnice, muzeji, arhivi, galerije, javni zavodi za upravljanje z dediščino, gledališča, zavodi za kulturo, kulturni centri) 18032 Investicije in investicijsko vzdrževanje kulturnih domov 18039006 Zoološki in botanični vrtovi, akvariji, arboretumi ipd 18033 Sofinanciranje dejavnsoti živalskih vrtov, botaničnih vrtov, akvarijev, arboretumov 18034 Investicije in investicijsko vzdrževanje živalskih vrtov, botaničnih vrtov, akvarijev, arboretumov 1804 Podpora posebnim skupinam 18049001 Programi veteranskih organizacij 18035 Sofinanciranje programov društev (invalidi vojne, veterani, borci, društvo zamolčanih grobov) 18049002 Podpora duhovnikom in verskim skupnostim 18036 Pomoč verskim skupnostim 18049003 Podpora narodnostnim skupnostim 18037 Sofinanciranje organizacij narodnostnih skupnosti 18038 Sofinanciranje organizacij romske skupnosti 18049004 Programi drugih posebnih skupin 18039 Sofinanciranjev programov upokojenskih društev 1805 Šport in prostočasne aktivnosti 18059001 Programi športa 18040 Dejavnost javnega zavoda za šport 18041 Dejavnost strokovne službe in organov športnih zvez 18042 Nagrade za športnike in športne delavce 18043 Promocijske športne prireditve 18044 Strokovno izobraževanje v Športu 18045 Šport v vrtcih in šolah - predšolska mladina 18046 Šport v vrtcih in šolah - šolska mladina 18047 Šport v društvih - interesna športna vzgoja otrok in mladine 18048 Šport v društvih - kakovostni šport 18049 Šport v društvih - vrhunski šport 18050 Šport v društvih - rekreacija 18051 Šport invalidov 18052 Upravljanje in tekoče vzdrževanje športnih objektov (športne dvorane, telovadnice, igrišča...) 18053 Najemnine športnih objektov (dvorane, telovadnice, igrišča...) 18054 Investicije in investicijsko vzdrževanje športnih objektov 18059002 Programi za mladino 18055 Dejavnost mladinskih centrov 18056 Sofinanciranje dejavnosti društev, ki delajo z mladimi (klub študentov, društvo prijateljev mladine, skavti, taborniki) 18057 Sofinanciranje programov preživljanja prostega časa otrok in mladine 18058 Sofinanciranje dejavnosti mladinskih zdravilišč in letovišč 18059 Investicije in investicijsko vzdrževanje prostorov za mladinsko dejavnost IZOBRAŽEVANJE 19 1902 Varstvo in vzgoja predšolskih otrok 19029001 Vrtci 19001 Dejavnost javnih vrtcev 19002 Dejavnost zasebnih vrtcev 19003 Dodatni program v vrtcih (zimovanje, letovanje...) 19004 Investicije in investicijsko vzdrževanje vrtcev 19029002 Druge oblike varstva in vzgoje otrok 19005 Dejavnost predšolske vzgoje na domu 1.535.000,00 5.059.544,00 25.385.373,00 12.503.200.00 12.503.200.00 6.660.000,00 5.843.200,00 67.875.760.00 67.875.760.00 45.650.000,00 22.225.760,00 7 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna 8 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna 9 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV B.RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 10 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna 11 12 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV 13 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna A.BILANCA ODHODKOV 14 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-posebni del proračuna OBČINA GORNJI PETROVCI ANALITIČNI PREGLED PRIHODKOV PRORAČUNA 2006 Proračun 2006 OBČINA GORNJI PETROVCI ANALITIČNI PREGLED ODHODKOV PRORAČUNA 2006 PRORAČUN 2006 III. NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV 1 Proračun občine Gornji Petrovci za leto 2006-načrt razvojnih programov Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi - uradno prečiščeno besedilo (Uradni list RS, št. 100/05), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02) , 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in 16.člena statuta Občine Gornji Petrovci (Uradni hšt RS, št. 26/99) je Občinski svet občine Gornji Petrovci na 21. redni seji dne, 26.04.2006 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2006 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen S tem odlokom se za Občino Gornji Petrovci za leto 2006 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: v tisoč tolarjev A.BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2006 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 900.000 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 134.405 70 DAVČNI PRIHODKI 83.072 700 Davki na dohodek in dobiček 63.000 703 Davki na premoženje 14.432 704 Domači davki na blago in storitve 5.640 706 Drugi davki 71 NEDAVČNI PRIHODKI 51.333 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 967 711 Takse in pristojbine 500 712 D ename kazni 10 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 49.856 72 KAPITALSKI PRIHODKI 0 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 73 PREJETE DONACIJE 2.461 730 Prejete donacije iz domačih virov 2.461 731 Prejete donacije iz tujine 74 TRANSFERNI PRIHODKI 763.134 740 Transferni prihodki iz dmgih javnofinančnih institucij 730.334 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 32.800 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 900.000 40 TEKOČI ODHODKI 87.838 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 23.471 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 4.507 402 Izdatki za blago in storitve 42.960 403 Plačila domačih obresti 14.400 409 Rezerve 2.500 41 TEKOČI TRANSFERI 146.913 410 Subvencije 9.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 59.116 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 19.844 413 Drugi tekoči domači transferi 58.953 414 Tekoči transferi v tujino 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 551.990 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 551.990 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 113.259 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 97.891 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 15.368 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (i.-ii.) 0 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B.RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/ Podskupina kontov Proračun leta 2006 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH V DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti Vl. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C.RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2006 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE ) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-I1.-V.-VII1.) 0 VII. ZADOLŽEVANJE (soo) 57.320 50 ZADOLŽEVANJE 57.320 500 Domače zadolževanje 57.320 VIH. ODPLAČILA DOLGA (550) 57.320 55 ODPLAČILA DOLGA 57.320 550 Odplačila domačega dolga 57.320 X. NETO ZADOLŽEVANJE 0 (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE 0 (VI.+VII.-VIII.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12. 2005 5.381 9009 Splošni sklad za drugo 5.381 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Gornji Petrovci. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: ■ prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu ■ prihodki turistične takse ■ prihodki iz naslova krajevnega samoprispevka, ki se uporabijo za namene iz odloka o uvedbi samoprispevka ■ okoljska dajatev, za obremenjevanje voda, ki se uporabi za namene po uredbi o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odpadnih voda v skladu z odločba ministrstva za okolje in prostor ■ okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se uporabi za namene po uredbi o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov v skladu z odločbo ministrstva za okolje in prostor ■ prihodki iz naslova takse za vzdrževanje gozdnih cest ■ prejemki iz državnega proračuna in drugih virov za določene namene ■ prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se zbirajo. ■ drugi namenski prihodki proračuna. Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika (postavke) v proračunu. Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun tekočega leta. Namenski izdatki proračuna za leto 2006 so tudi izdatki za odpravo nesorazmerij v plačah, določenih v skladu z zakonom o sistemu plač v javnem sektorju. 4. člen O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan na predlog neposrednega uporabnika z upoštevanjem določil Zakona o javnih financah. Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna med proračunskim letom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2006 in njegovi realizaciji. 5. člen Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte iz načrta razvojnih programov prične s postopkom prevzemanja obveznosti za celotno vrednost projekta, kije vključen v načrt razvojnih programov. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 6. člen Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2006 oblikuje v višini 2.500.000,00 tolarjev. Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč : potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok snega, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih naravne sile in ekološke nesreče. O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka tega člena odloča župan in o tem pisno obvešča občinski svet. . 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 7. člen Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 50.000,00 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. Župan odloča o vlogah za sponzoriranje in donacije različnih prireditev do višine 100.000 SIT po vlogi znotraj možnosti, kijih dovoljuje proračunski namen oziroma tekoča proračunska rezerva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 8. člen Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2006 lahko zadolži v skladu z zakonom. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Gornji Petrovci, v letu 2006 ne sme preseči z zakonom določenega zneska. 9. člen Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2006 zadolžijo le s soglasjem ustanovitelja. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 10. člen V obdobju začasnega financiranja Občine Gornji Petrovci v letu 2007, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 11. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1.1.2006 dalje. Številka: 007-0002/2006-1 Gornji Petrovci, 03.05.2006 OBČINA GORNJI PETROVCI FRANC ŠLIHTHUBER, ŽUPAN PREDLOG ZA SPREJEM KS KRIŽEVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS KRIŽEVCI 1. MRLIŠKA VEŽICA Mrliška vežica dobiva podobo, tako da dela potekajo po načrtu v sodelovanju z vaškim odborom. Izgradnja se sofinancira iz sredstev vasi Križevci, prispevki občank in občanov in iz sredstev proračuna Občine Gornji Petrovci. Dela izvajajo obrtniki in delavci Pindža, Javnega komunalnega in gostinskega podjetja ,d.o.o. Predvidena sredstva iz proračuna občine za leto 2005 v vrednosti 1.000.000,00 SIT so že porabljena v letu 2005. Za dokončno ureditev dodatna sredstva v letu 2006 v višini 1.000.000,00 SIT. 2. UREDITEV PARKIRNEGA PROSTORA Parkirni prostor pred vaškim domom in vago se uredi za potrebe pokopališča in potrebe trgovine, krajevnega urada in pošte. Navoz gramoza 300.000,00 SIT Asfaltiranje parkirnega prostora 1.152.000,00 SIT Vrednost del 1.452.000,00 SIT Dela izvede Pindža, d.o.o. 3. UREDITEV VAGE PRI VAŠKEM DOMU Potrebno je zamenjati dotrajano lesno konstrukcijo in opraviti barvanje in drugo. Dela izvede Pindža, d.o.o. Vrednost del 150.000,00 SIT 4. GASILSKI DOM Z GARAŽO Ker je gasilsko društvo nosilec obnove doma in garaž je potrebno dela nadaljevati. Po programu smo določena dela Pindža, d.o.o, že opravili (ometi, vhodna vrata idr.) Govori se o parkirnem prostoru čez cesto, urediti je potrebno lastništvo idr. Na potezi so gasilci. Največji problem je streha, zato meniva,da bo občina sofinancirala obnovo strehe v vrednosti okrog 1.500.000,00 SIT. Vsa dela opravijo gasilci in Pindža, d.o.o. 5. POSTAVITEV NADSTREŠKA IN TURISTIČNEGA PANOJA S KOŠI PRI BOROŠU -avtobusno postajališče Zelo pomembna točka na kateri je potrebno postaviti ustrezno turistično predstavitev občine in kraja. Zato je ta prostor idealen za ureditev. Postavi se trikotna turistična tabla. - Oglasni trikotni turistični pano 1 kom 168.000,00 SIT - Koš 2 kom (1 kom./24.000,00 SIT z DDV) 48.000,00 SIT - Nadstrešek 200.000,00 SIT Delo izvede Pindža, d.o.o. 6. NAMESTITEV LUČI V KRIŽIŠČU PRI EVANGELIČANSKI CERKVI IN NAMESTITEV OGLEDALA ZARADI NEPREGLEDNOSTI Težko bomo v letu 2006 izvedli morda nepotrebno ureditev krožnega križišča. Da bi v nočnih razmerah bile razmere v križišču boljše, se predlaga namestitev dveh novih luči ulične razsvetljave in ogledalo, kije nujno za izvoz iz evangeličanske cerkve in dvorišča. - luči ulične razsvetljave 2 kom 65.000,00 SIT - ogledalo 1000/800 69.000,00 SIT - 4 metrski drog 7.296,00 SIT Dela izvede Pindža, d.o.o. 7. IZGRADNJA IGRIŠČA Z UMETNO TRAVO V športnem centru bi se uredilo igrišče z umetno travo, v kolikor dobimo pozitiven sklep s strani Nogometne zveze Slovenije. V kolikor sklepa ne bo, se ne bo pristopilo k izvedbi. Občina mora sofinancirati investicijo v višini 3.244.000,00 SIT in zagotoviti prostor za izvedbo. Ostali del v celoti financira Nogometna zveza Slovenije. Igrišče bi bilo izgrajeno na delu parkirnega prostora ob pomožnem igrišču. Delo opravi Pindža, d.o.o, v tistem delu, ko moramo to delo opraviti mi. Ostalo drugi izvajalci. Križevci si zaslužijo ta sredstva in vlaganja, saj so plačevali stavbno zemljišče 100 % v občinski proračun. Večino financiranja za potrebe delovanja krajevne skupnosti za vas Križevci pa je bilo zbranih iz naslova najemnin in drugih prispevkov. Tako meniva, da bi bilo potrebno sofinanciranje za vas Križevci v celoti sprejeti. Številka sklepa: 1 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS KRIŽEVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS PANOVCI 1. VAŠKI DOM: - obnovitev fasade - ureditev stopnic in hodnika, položitev ploščic - beljenje hodnika in dvorane ter - namestitev stolov za dvorano Dela opravi Pindža, d.o.o. Material 100.000,00 SIT 2. OBNOVITEV CESTE - JAVNE POTI štev. JP 610710 in JP 610720 Cesta, ki smo jo začeli je potrebno dokončno obnoviti, ker ni bilo prepustov, cesta pa je v slabem stanju. Nekaj del je bilo opravljeno v letu 2005, ostalo dokončno pa moramo urediti v letu 2006. Plačila se izvedejo v celoti v letu 2006 za leto 2005 in za leto 2006 v vrednosti 2.600.000,00 SIT 3. BARVANJE ZVONIKA V VASI V vasi stoji zvonik železne konstrukcije , ki gaje nujno prebarvati. Ker je zelo načet, je sanacija nujna. Dela in material 50.000,00 SIT. Dela opravi Pindža, d.o.o. 4. ZAPUŠČENA GRAMOZNICA Nujno je potrebno sanirati zapuščeno gramoznico, saj je neprimeren prostor za odlaganje odpadkov. Nujna bagerska dela 2 dni po 10 ur = cca 200.000,00 SIT Delo opravi Pindža, d.o.o. Številka sklepa: 2 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS KRIŽEVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS KUKEČ 1. AVTOBUSNA POSTAJA V letu 2006 bi uredili zemljišča za dve avtobusni postaji in navozili gramoz in postavili dve čakalnici in dva oglasna panoja ter dva koša. - 2 čakalnici (1 kom. = 480.000,00 SIT) x 2 kom. = 960.000,00 SIT - Oglasni pano vrednost 1 kom. = 120.000,00 SIT x2 = 240.000,00 SIT - Koš 2 kom. vrednost 1 kom. = 24.000,00 SIT x 2 = 48.000,00 SIT - 2 kamiona gramoza = 60.000,00 SIT Dela izvede Pindža, d.o.o. 2. UREDITEV PROSTORA ZA REKREACIJO - ureditev zemljišča, - postavitev ograje - sejanje trave - idr. ' Zato bi bilo potrebno postaviti ograjo in opraviti izravnavo tega prostora ter eventuelno zasejati travna semena. Skupaj 200.000,00 SIT. Dela izvede Pindža, d.o.o. 3. POSTAVITEV OGLASNE TRIKOTNE TURISTIČNE TABLE v vhodu v občino na območju Kukeča in Panovec nimamo postavljene te turistične trikotne table, kot je to drugje. Smiselno bi bilo to trikotno turistično tablo postaviti na enem od postajališč. Vrednost trikotne turistične table 168.000,00 SIT. Številka sklepa: 3 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS KRIŽEVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS KOŠAROVCI 1. ŠPORTNI CENTER Sofinanciranje izgradnje centralne kurjave 350.000,00 SIT 2. UREDITEV PREDPROSTORA IN POTI PRI MRLIŠKI VEŽICI IN POKOPALIŠČU Material zagotovi vas, dela izvedejo delavci Pindže, d.o.o. 3. POPRAVILO MOSTU PROTI VUKANIČU Cesta je povezovalna, most pa nima ograje in zaščite, tako, daje nevaren in brez zaščite. - beton 3 m3 15.000,00 SIT x 3 = 45.000,00 SIT - delo + material, šolanje opravi Pindža, d.o.o. - železo za ograjo 50.000,00 SIT 4. IZDELAVA PROJEKTNO-TEHNIČNE DOKUMENTACIJE ZA PRIDOBITEV GRADBENEGA DOVOLJENJA Vrednost 650.000,00 SIT Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan Številka sklepa: 4 PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS STANJEVCI 1. OBNOVA STARE ŠOLE ZA KULTURNI DOM Dela se izvajajo na podlagi odobritev sredstev Ministrstva za kulturo za leto 2006 in podpisanega aneksa k pogodbi z izvajalcem Dolinka v vrednosti 20.322.830,90 SIT. Uredi se okolica in opravijo se vsa ostala dela za otvoritev našega kulturnega doma. Aneks k osnovni pogodbi bo podpisan z izvajalcem Dolinka,z.o.o. na podlagi osnovne pogodbe. 2. UREDITEV JAVNE POTI Javna pot v dolžini 65 m se izvede: - Vsa pripravljalna dela opravi Pindža, d.o.o. - Asfaltiranje opravi za to primemo podjetje - Postavitev robnikov na mostu, dograditev ograje, asfaltiranje ceste in priprave tampona 65 metrov x 4 metre = 260 m2 x 2.880 SIT = 748.800,00 SIT z DDV. Vrednost vseh del za izvedbo 748.800,00 SIT z DDV. 3. POSTAVITEV OGLASNEGA PANOJA IN KOŠEV - 2 kom. Oglasni pano na avtobusni postaji = 240.000,00 SIT. - 2 kom. koš - 1 kom. = 24.000,00 SIT x 2 kom. = 48.000,00 SIT. 4. POVRNITEV STROŠKOV ZA VODOVOD - ELEKTRIČNA ENERGIJA Vsem je znano, daje bil opravljen odvoz vode iz vrtine v Stanjevcih pri gasilskem domu. Zato je nujno povrniti stroške PGD Stanjevci v znesku 350.000,00 SIT. 5. ASFALTIRANJE PARKIRNEGA PROSTORA PRI POKOPALIŠČU STANJEVCI Na podlagi kvadrature asfaltiranja je vrednost del ocenjena na 1.750.000,00 SIT. Dela izvede Pindža, d.o.o. Številka sklepa: 5 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS GORNJI PETROVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS GORNJI PETROVCI 1. UREDITEV ULIČNE RAZSVETLJAVE Vasje nabavila material, Pindža, d.o.o, pa je izvedla izdelavo kandelabrov in izvedla bo tudi postavitev le-teh. Stroški izkopov, betoniranje in montaže- izkopi vas G. Petrovci 300.000,00 SIT Prav tako občina plača stroške odjemnega mesta, ki znašajo 451.290,70 SIT Skupaj 751.290,70 SIT 2. IGRIŠČE S SLAČILNICAMI V letu 2006 bomo poskušali urediti lastništvo s katoliško cerkvijo. Tako, da bi lahko investicijo prijavili na Ministrstvu za šolstvo in šport za leto 2007. 3. FASADA NA VAŠKI DVORANI IN UREDITEV PARKIRNEGA PROSTORA PRI VAŠKI DVORANI IN ZDRAVSTVENI POSTAJI - ureditev tega se predvideva v letu 2007/2008. Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan Številka sklepa: 6 PREDLOG ZA SPREJEM KS GORNJI PETROVCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS PESKOVCI 1. Sanacija brežine in dela območja od poslovne zgradbe Kompas Lovišče do izvoza javne poti iz Peskovec, v smeri Šalovec. Dela izvede Pindža d.o.o., za to bo potrebnih 140.000,00 SIT. 2. POSTAVITEV OGLASNEGA PANOJA IN KOŠEV Postavitev se izvede na avtobusnih postajališčih. - oglasni pano 2 kom - avtobusna postaja 240.000,00 SIT - koši 2 kom - avtobusna postaja 48.000,00 SIT - koši 1 kom pri Vaško-gasilskem dom 24.000,00 SIT 3. Ker je bil obnovljen Vaško-gasilski dom in zelo lepo urejena okolica, se v letu 2006 ne predvideva nič drugega. V kolikor bo pripravljen predlog za dokončno sanacijo doma, se bo to predvidelo za izvedbo v letu 2007/2008. Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan v in Stefan Kuhar, podžupan Številka sklepa: 7 PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS ADRIJANCI 1. OBNOVA KAPELE Z ZVONIKOM IN UREDITEV OKOLICE - Material zagotovi vas Adrijanci. Dela opravi Pindža, d.o.o. Komplet obnova kapele. asfaltiranje parkirnega prostora v dimenzijah 100 m2 x cena 2.880,00 SIT z DDV = 288.000,00 SIT. Parkirni prostor spada k cesti, zato je dolžnost, da to uredi občina. - Ureditev razsvetljave pri kapeli, material - vas Adrijanci, odjemno mesto pa financira občina 350.000,00 SIT. Pindža, d.o.o, izdela kandelabre in namesti luči. - Pri opravljanju del je prišlo do ugotovitve, da je pločevina na zvoniku tako dotrajana, da jo je nujno zamenjati. Za realizacijo objekta v celoti, je nujna dodatna zagotovitev 1.000.000,00 SIT 2. STARA ŠOLA ADRIJANCI nujna vzdrževalna dela S prekrivanjem 1. Bobrovec - strehe 550 m 2 x cena 100,80 SIT = 1.774.080,00 SIT (32 kom. gre v m 2, cena 1 kom je 100, 80 SIT) 2. Bobrovec - slemen 350.000,00 SIT 3. Snegolomi 160.000,00 SIT 4. Kleparska dela 140.000,00 SIT 5. Popravila oken, barvanje izvede Pindža, d.o.o. 0 SIT 6. Beljenje izvede Pindža, d.o.o. 0 SIT 7. Ureditev tlaka in poda izvede Pindža, d.o.o. 200.000,00 SIT 8. Namestitev sedežev v dvorani izvede Pindža, d.o.o. 0 SIT 9. Namesti se cca 4 kom luči javne razsvetljave zaradi varnosti objekta. 10. Vrednost nabave luči 306.288,00 SIT Material vas, delo Pindža, d.o.o. Za streho se nabavi material, dela izvede Pindža, d.o.o z domačini. Delo - izdelava kandelabrov, montaža luči, postavitev, betoniranje izvede Pinžda,d.o.o. Vas nabavi material za kandelabre. 11. Barvanje fasade po navodilih ZVNKD Maribor izvede z vsemi deli Pindža, d.o.o. 12. Ureditev stropa v notranjosti izvede v celoti Pindža, d.o.o. 300.000,00 SIT 3. OGLEDALO - Na podlagi vloge Izletniške kmetije FALAUT iz Adrijanec, se predlaga postavitev ogledala v vrednosti 1 kom 69.000,00 SIT - 4 metrski drog 1 kom 7.296,00 SIT Dela opravi Pindža, d.o.o. Številka sklepa: 8 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS ŠULINCI 1. SOFINANCIRANJE REFLEKTORJEV NA IGRIŠČU V ŠULINCIH Reflektorji so sicer postavljeni, vendar je njihova moč izredno slaba in je zato tudi vidljivost slaba. Zato se predlaga namestitev dodatnih reflektorjev na že obstoječo infrastrukturo. - vrednost nabave 8 kom z žarnico 24.900,00 SIT = 199.200,00 SIT - dela opravi Pindža, d.o.o. 0 SIT 2. OBNOVA FASADE NA OSNOVNI ŠOLI - 1.250.000,00 SIT V občini imamo kar nekaj takšnih šol. Lepo bi bilo, če so fasade urejene vse enako in s tem bomo pokazali tudi pripravljenost za ohranjanje kulturne dediščine. Delo opravi Pindža, d.o.o. 3. UREDITEV ŽIVE MEJE OKROG OSNOVNE ŠOLE Živa meja je previsoka in jemlje preveč lepega pogleda na šolo s ceste. Zato jo je potrebno urediti. Dela opravi Pindža, d.o.o. 4. OGLASNI PANO IN KOŠI IN TURISTIČNA TABLA - PANO IN POSTAVITEV KLOPI ZA OBISKOVALCE V križišču Šulinci za Lucovo je sicer postavljena avtobusna čakalnica. Okolica je neurejena, zato bi bilo smiselno ob takšnem križišču urediti to križišče s postajališčem. Tako bi - postavili oglasni pano 1 kom. 120.000,00 SIT - trikotno turistično tablo 1 kom. 168.000,00 SIT - koše 2 kom. 48.000,00 SIT - klop za obiskovalce 40.000,00 SIT - uredili cvetlične gredice. 0 SIT Delo izvede Pindža, d.o.o. 5. IZDELAVA JAVNE RAZSVETLJAVE Od vrtine Šulinci do Perša so že zabetonirani temelji za postavitev. - 4 kom luči + delo 300.000,00 SIT 6. OBNOVITEV MRZLEGA STUDENCA 60.000,00 SIT Delo izvede Pinžda, d.o.o. Številka sklepa: 9 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS NERADNOVCI 1. UREDITEV OGRAJE NA POKOPALIŠČU - material da vas - delo izvede Pindža, d.o.o. 2. OBNOVA IN UREDITEV KLETNIH PROSTOROV V VAŠKO-GASILSKEM DOMU - ureditev kotlovnice s centralno kurjavo Športno društvo, gasilci, aktiv žena, ostalo Občina 600.000,00 SIT Delo pomaga izvesti Pindža, d.o.o. 3. SANACIJA JEZA PRI NERADNOVSKEM MLINU Vodno zajetje in jez sta potrebna temeljite obnove, saj jez več ne drži vode. V letošnjem letu bi bil to velik zalogaj, zato se predvideva, da bi večja vzdrževalna dela opravili v letu 2007. 6. Na pobudo vasi Neradnovci bi se začel postopek za preselitev vaškega zvonika na pokopališče. V letošnjem letu bi stekle aktivnosti v zvezi s pripravo in v letu 2007 bi izvedli gradbena dela. Številka sklepa: 10 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS LUCOVA 1. OBNOVA KAPELE Z ZVONIKOM NA POKOPALIŠČU LUCOVA - KS Šulinci 1 vas Lucova material za izvedbo - Občina zagotovi izvajanje dela s podjetjem Pindža, d.o.o., - delno pokrivanje stroškov Pindži, d.o.o. 150.000,00 SIT Vmes bo potrebno nabaviti kaj materiala s strani Pindža, d.o.o. 2. OBNOVA VAŠKO-GASILSKEGA DOMA S PRIZIDKOM IN IZGRADNJA IGRIŠČA - za slačilnice sofinanciranje občine 1.000.000,00 SIT - za igrišče sofinanciranje občine 500.000,00 SIT - izdelava ograje Pindža, d.o.o, in postavitev in barvanje - dela Pindža, d.o.o, za slačilnice, Vaško-gasilski dom, igrišče in okolica skupaj z domačini. za to investicijo se dodatno priznajo še stroški odkupa parcel, ki so jo vložili v vasi Lucova v znesku 200.000,00 SIT, za to, da so parcele v lasti Občine Gornji Petrovci. - Ureditev okolice opravi Pindža, d.o.o. 3. IZDELAVA PROJEKTNO-TEHNIČNE DOKUMETNACIJE ZA PRIDOBITEV GRADBENEGA DOVOLJENJA Vrednost 650.000,00 SIT Občina, Pindža, d.o.o, in vsi v vasi Lucova bomo storili vse, da bo investicija dokončana do predvidenega datuma, to je za otvoritev 3. septembra 2006. Številka sklepa: 11 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS BOREČA 1. ASFALTIRANJE PARKIRNEGA PROSTORA EVANGELIČANSKO POKOPALIŠČE Na podlagi kvadrature in cen je vrednost del ocenjena na 2.664.000,00 SIT. Dela izvede Pindža, d.o.o. 2. OBNOVA ZVONIKA Material zagotovi vas Boreča in verniki Evangeličanske cerkvene občine. Dela opravi Pindža, d.o.o. 3. SOFINANCIRANJE ODJEMNIH MEST ULIČNE RAZSVETLJAVE Sofinancira občina na podlagi sklepa o dosedanjih financiranjih. Na podlagi vloge vasi Boreča se predlaga sofinanciranje v višini 600.000,00 SIT za odjemno mesto. 4. SANACIJA PLAZU PRI PROSIČU Za to sanacijo je potrebna nabava sotinškega kamna, potrebna je izdelava stebrov in delo. Prevoz kamna opravimo z našimi vozili Pindža, d.o.o., le stroške nakupa kamna in betona zagotovimo v proračunu. Delo opravi Pindža, d.o.o. Sotinški kamen + prevoz 100.000,00 SIT Beton 80.000,00 SIT 5. SANACIJA JARKOV Nujna sanacija jarka zaradi zamakanja od gasilskega doma, mimo hišne št. 39 je nujna postavitev kanalete dolžine 30 m. - Vrednost kanalet 1 kom - 1.954,00 SIT z DDV x 30 = 73.275,00 SIT - in preboj pod cesto zaradi odvajanja 150.000,00 SIT - 1 kamion 10 m3 frakcije 40.000,00 SIT Dela opravi Pindža, d.o.o. 6. PRI AVTOBUSNI POSTAJI je potrebno postaviti - oglasni pano 1 kom. 120.000,00 SIT - koš 1 kom 24.000,00 SIT Številka sklepa: 12 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS MARTINJE 1. V Martinju je potrebno urediti še nekaj zadev v prostorih objekta na športnem igrišču , kot je izdelava tlaka v dvorani idr. Predvideva se ta realizacija za sofinanciranje v letu 2007. V letu 2006 se uredijo slačilnice, klopi in barvanje v notranjih prostorih. Dela izvede Pindža, d.o.o. Potrebno pa bo urediti centralno kurjavo. Ves material imajo že na razpolago, le dimnik je potrebno sezidati. Dela opravi Pindža, d.o.o. - Za nabavo dimnika se zagotovi 150.000,00 SIT - Za obnovo Vaško-gasilskega doma se zagotovi 200.000,00 SIT 2. V križišču v Martinju na mejnem prehodu z Madžarsko že nekaj časa sameva prostor, kjer je stala hišica. Hišica je zgorela. Prav bi bilo, da to hišico ponovno postavimo, da damo temu prostoru pravo podobo. - Vrednost izdelave znaša 420.000,00 SIT - Delo in postavitev opravi Pindža, d.o.o. 3. STOLP Z UREDITVIJO SREBRNEGA BREGA Nujno je pristopiti k dogovoru v zvezi z zemljišči in pripraviti projekte za prijavo na različne razpise. Izdelava projekta 2007/2008. Ureditev Srebrnega brega s postavitvijo razglednega stolpa in postavitvijo stare panonske hiše in ureditev okolice v turistično območje. Številka sklepa: 13 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan PREDLOG ZA SPREJEM KS ŠULINCI Predlog sklepa za sprejem na občinskem svetu v okviru proračuna za leto 2006. Občinskemu svetu predlagava, da sprejme predlagani predlog sklepa in ga potrdi v celoti za izvajanje VAS ŽENAVLJE 1. ASFALTIRANJE PARKIRNEGA PROSTORA PRI POKOPALIŠČU Za to so potrebna sredstva v višini 1.296.000,00 SIT. Dela opravi Pindža, d.o.o. 2. SOFINANCIRANJE UREDITVE ASFALTIRANJA OKOLICE VAŠKO-GASILSKEGA DOMA IN UREDITEV ZELENICE 400.000,00 SIT Večino del je že opravljenih, tako da bomo priskočili na pomoč za ureditev zelenice in drugo. Dela opravi Pindža, d.o.o. 3. UREDITEV SPOMINSKEGA OBELEŽJA - POSTAVITEV TRIKOTNE TURISTIČNE OGLASNE TABLE - PANO Dela opravi Pindža, d.o.o. Vrednost trikotne turistične table znaša 168.000,00 SIT Uredi se osvetlitev spomeniškega obeležja 300.000,00 SIT Spominsko obeležje je zelo pomemben kraj, kjer se srečujejo različni obiskovalci. 4. SANACIJA PLAZU PRI BAGARJU Ob izgradnji vodovoda je prišlo do posedanja zemljišča in s tem do zdrsa zemlje na več mestih. Sanacija je nujna. Vrednost sanacije 250.000,00 SIT Številka sklepa: 14 Predlagatelja Franc Šlihthuber, župan in Štefan Kuhar, podžupan OBRAZLOŽITEV PRORAČUNA OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2006 Uvod Proračun je akt, ki ga sprejme občinski svet kot najvišji organ v občini in predstavlja podlago za financiranje funkcij občinskih organov, za izvajanje njihovih nalog in druge namene, ki so opredeljeni z ustavo, zakoni ali dragimi predpisi. Pri pripravi predloga občinskega proračuna in finančnih načrtov neposrednih in posrednih uporabnikov je občina uporabila naslednje predpise : o zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), o uredbo o podlagah in postopkih za pripravo predloga državnega proračuna (Uradni list RS, št. 45/02), o navodilo o pripravi finančnih načrtov posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Uradni list RS, št.91/00 in 122/00), o pravilnik o določitvi neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Uradni list RS, št.46/03 in popravki), o odredbo o funkcionalni klasifikaciji javno finančnih izdatkov (Uradni list RS, št.43/00). S 1.1.2006 je začel veljati Pravilnik o programski klasifikaciji izdatkov občinskih proračunov (Uradni list RS, št. 75/05, 88/05). Tako občinski proračuni za leto 2006 ne bodo sestavljeni le na podlagi institucionalne, funkcionalne in ekonomske klasifikacije, ampak tudi na podlagi programske klasifikacije. Le-ta bo proračunske prejemke in izdatke delila še po posameznih področjih, programih in podprogramih. S tem bo omogočen poenoten pristop pri pripravi proračunov občin, ter primerljivost med proračuni občin ter državo. V tako dopolnjeni obliki bodo morale občine tudi mesečno poročati o realizaciji proračunskih prejemkov in izdatkov Ministrstvu za finance. V proračun občine pa je za leto 2006 potrebno vključiti tudi finančne načrte krajevnih skupnosti. Pri pripravi proračuna smo upoštevali tudi podzakonske predpise zakona o računovodstvu (Uradni list RS, št. 23/99) in sicer : o pravilnik o kontnem načrtu za proračun, proračunske uporabnike in drage osebe javnega prava (Uradni list RS, št. 54/02, 117/02, 58/03, 134/03, 34/04, 75/04, 117/04 in 141/04). V delu proračuna, ki se nanaša na pripravo načrta razvojnih programov pa smo upoštevali zakon o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 36/2004) in zakon o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št.37/2004). Proračun je akt občine, s katerim so predvideni prihodki in drugi prejemki ter odhodki in dragi izdatki občine za eno leto. Sestavljen je iz splošnega dela, posebnega dela, načrta razvojnih programov, načrta delovnih mest občine, načrta državnih pomoči, načrta upravljanja in razpolaganja s stvarnim premoženjem občine in obrazložitev. Po zakonu o javnih financah proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. I. SPLOŠNI DEL PRORAČUNA A. SPLOŠNI DEL PRORAČUNA V splošnem delu proračuna so prejemki in izdatki prikazani po ekonomskem namenu v : A. Bilanci prihodkov in odhodkov B. Računu finančnih terjatev in naložb ter C. Računu financiranja. Prihodki proračuna obsegajo : - davčne prihodke, - nedavčne prihodke, kapitalske prihodke, - prejete donacije, transferne prihodke, - prejeta sredstva iz Evropske unije. Odhodki proračuna obsegajo : - tekoče odhodke, tekoče transfere, investicijske transfere. V računu finančnih terjatev in naložb se izkazujejo vsa prejeta sredstva od vrnjenih posojil, od prodaje kapitalskih deležev in vsa sredstva danih posojil ter porabljena sredstva za nakup kapitalskih deležev. V računu financiranja se izkazujejo odplačila dolgov in zadolževanje, ki je povezano s financiranjem presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter s financiranjem odplačil dolgov v računu financiranja. V računu financiranja se prav tako izkazujejo načrtovane spremembe denarnih sredstev na računu proračuna v proračunskem letu. Izdatki proračuna se skladno s programsko klasifikacijo razvrščajo v : 1. področja proračunske porabe (21 področij), 2. glavne programe (57 glavnih programov) in 3. podprograme (117 podprogramov). Področja proračunske porabe skladno s programsko klasifikacijo : 01 POLITIČNI SISTEM 02 EKONOMSKA IN FISKALNA ADMINISTRACIJA 03 ZUNANJA POLITIKA IN MEDNARODNA POMOČ 04 SKUPNE ADMINISTRATIVNE SLUŽBE IN SPLOŠNE JAVNE STORITVE 05 ZNANOST IN TEHNOLOŠKI RAZVOJ 06 LOKALNA SAMOUPRAVA 07 OBRAMBA IN UKREPI OB IZREDNIH DOGODKIH 08 NOTRANJE ZAHTEVE IN VARNOST 09 10 TRG DELA IN DELOVNI POGOJI 11 KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN RIBIŠTVO 12 PRIDOBIVANJE IN DISTRIBUCIJA ENERGETSKIH SUROVIN 13 PROMET, PROMETNA INFRASTRUKTURA IN KOMUNIKACIJE 14 GOSPODARSTVO 15 VAROVANJE OKOLJA IN NARAVNE DEDIŠČINE 16 PROSTORSKO PLANIRANJE IN STANOVANJSKO KOMUNALNA DEJAVNOST 17 ZDRAVSTVENO VARSTVO 18 KULTURA, ŠPORT IN NEVLADNE ORGANIZACIJE 19 IZOBRAŽEVANJE 20 SOCIALNO VARSTVO 21 22 SERVISIRANJE JAVNEGA DOLGA 23 INTERVENCIJSKI PROGRAMI IN OBVEZNOSTI. Izdatki proračuna so prikazani tudi po funkcionalnem namenu porabe. Funkcionalna klasifikacija (COFOG) razčlenjuje izdatke občine na 10 funkcionalnih področij : 01 JAVNA UPRAVA 02 OBRAMBA 03 JAVNI RED IN VARNOST 04 GOSPODARSKE DEJAVNOSTI 05 VARSTVO OKOLJA 06 STANOVANJSKA DEJAVNOST IN PROSTORSKI RAZVOJ 07 ZDRAVSTVO 08 REKREACIJA, KULTURA IN DEJAVNOSTI NEPROFITNIH ORGANIZACIJ, DRUŠTEV, ZDRUŽENJ IN DRUGIH INSTITUCIJ 09 IZOBRAŽEVANJE 10 SOCIALNA VARNOST. II. POSEBNI DEL PRORAČUNA V posebnem delu so prikazani finančni načrti proračunskih uporabnikov ter skupna tabela izdatkov po proračunskih uporabnikih. Znotraj finančnih načrtov so izdatki prikazani po področjih proračunske porabe, glavnih programih, podprogramih in po proračunskih postavkah ter podkontih. III. NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV PREDSTAVLJA TRETJI DEL PRORAČUNA Načrti razvojnih programov odražajo razvojno politiko občine na področju investicijskih izdatkov občine in državnih pomoči ter drugih razvojnih projektov za naslednja štiri leta oziroma do zaključka projekta. Načrt razvojnih programov sestavljajo letni načrti oziroma plani razvojnih programov proračunskih uporabnikov. V ocenah posameznih prihodkov in odhodkov smo izhajali iz ocene realizacije preteklega leta ter globalnega makroekonomskega okvirja razvoja Slovenije za obdobje 2006-2010 in finančnih načrtov proračunskih uporabnikov ter navodila za načrtovanje sredstev za plače, prispevke in davek, posredovanega iz Ministrstva za finance RS. Pri planiranju proračunskih prejemkov in izdatkov za leto 2006 smo upoštevali naslednja kvantitativna izhodišča : indeks rasti cen življenjskih potrebščin 102,3 % in skladno z izhodišči za planiranje sredstev za plače pri pripravi proračunov občin za leto 2006 : - nominalna rast osnove za uskladitev plač v javnem sektorju 2,30 %. Ustavno sodišče je 9. marca 2006 sprejelo sklep o zadržanju izvajanja zakona o sistemu plač v javnem sektorju, in sicer v vseh delih, v katerih se urejajo plače funkcionarjev. Ustavno sodišče namreč meni, da bi zadržanje samo določb zakona in odloka o plačah funkcionarjev v delu, ki se nanaša na sodnike, spravilo v neenakopraven položaj druge funkcionarje v odnosu do sodnikov. Plače funkcionarjev se tako obračunavajo in izplačujejo po predpisih, po katerih so se obračunavale in izplačevale do 1. marca 2006. Regres za letni dopust za leto 2006 znaša 149.000,00 tolarjev. Izplača se pri plači za mesec april 2006. Dogovor o višini regresa za letni dopust za leto 2006 je bil objavljen v Uradnem listu RS, št. 36/2006 z dne 6.4.2006. 70 Davčni prihodki Davčni prihodki zajemajo vse vrste obveznih, nepovratnih in nepoplačljivih dajatev, ki jih davkoplačevalci vplačujejo v dobro proračunov. Vključujejo vse vrste davkov, ki so določeni s posebnimi zakoni. Davčni prihodki (70) v letu 2006 znašajo 83.072.000,00 tolarjev. PRIHODKI Na osnovi veljavne klasifikacije se prihodki delijo na davčne prihodke, nedavčne prihodke, kapitalske prihodke, prejete donacije, transferne prihodke in prejeta sredstva iz Evropske unije. Zakon o financiranju občin v 20.členu določa primemo porabo kot »Sredstva, s katerimi občina lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog, se štejejo za primeren obseg sredstev za financiranje lokalnih zadev javnega pomena (v nadaljnjem besedilu : primerna poraba)«. Primerno porabo sestavljajo prihodki po 21. in 22. členu Zakona o financiranju občin (v nadaljnjem besedilu : ZFO). Prihodki po 21. členu ZFO so : dohodnina, davek na dediščine in darila, davek na promet nepremičnin, davek na dobitek od iger na srečo in upravne takse. Prihodki po 22. členu ZFO so : davek od premoženja, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, krajevne turistične takse, pristojbine, odškodnina zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča in gozda, odškodnine in nadomestila za degradacijo prostora in onesnaževanje okolja, prihodki uprave in prihodki, določeni z drugimi akti. Prihodki, ki se ne štejejo kot sestavni del primerne porabe so naslednji lastni prihodki občin od : obresti na depozite, najemnin za stanovanja in poslovne prostore, prodaje premoženja, dmgih prihodkov od premoženja, vrnjenih depozitov, akreditivov in garantnih pisem, nakupov in prodaje vrednostnih papirjev, komunalnih prispevkov, samoprispevka in drugih prihodkov od občanov za sofinanciranje določenih nalog in obveznosti na lokalni ravni. 700 Davki na dohodek in dobiček V to skupino prihodkov spadajo dohodnina kot kompleksni davek na dohodke posameznikov (ki je razčlenjena na posamezne podzvrsti dohodnine) ter davek od dobička pravnih oseb. V tem davku je glavni in edini vir dohodnina (7000) v znesku 63.000.000,00 tolarjev. 703 Davki na premoženje V to skupino davkov sodijo davki na uporabo, lastništvo ali prodajo premoženja (premičnin in nepremičnin) in se zaračunavajo bodisi v določenih časovnih intervalih, v enkratnem znesku ali ob prenosu lastništva. Sem sodijo tudi davki na spremembo lastništva nad premoženjem zaradi dedovanja, daril in drugih transakcij. Od tega znašajo davki na nepremičnine (7030) 12.560.000,00 tolarjev, davki na dediščine in darila (7032) 827.000,00 tolarjev, davki na promet nepremičnin in na finančno premoženje (7033) 1.045.000,00 SIT. Davki na premoženje skupaj znašajo 14.432.000,00 tolarjev. 704 Domači davki na blago in storitve V to skupino prihodkov sodijo dajatve na proizvodnjo, pridobivanje, prodajo, prenos, dajanje v najem blaga in storitev ter dajatve v zvezi z uporabo ali z izdajo dovoljenja za uporabo blaga ali izvajanjem storitev. Sem sodijo davek na dodano vrednost in trošarine. V to kategorijo davčnih prihodkov sodijo tudi davki na posebne storitve, dajatve na uporabo motornih vozil ter drugi davki na uporabo blaga in storitev in na dovoljenja za izvajanje določenih storitev (takse za obremenjevanje vode, komunalne, požarne, prenočitvene, krajevne takse idr.). Od tega znašajo davki na posebne storitve (7044) 80.000,00 tolarjev in drugi davki na uporabo blaga in storitev (7047) 5.560.000,00 tolarjev. Domači davki na blago in storitve znašajo skupaj 5.640.000,00 tolarjev. 71 Nedavčni prihodki Na kontih skupine 71 se izkazujejo vsi nepovratni in nepoplačljivi tekoči prihodki, ki niso uvrščeni v skupino davčnih prihodkov. V to skupino uvrščamo udeležbo na dobičku, prihodke od obresti, prihodke od premoženja, takse in pristojbine, denarne kazni ter tisti del prihodkov, ki so ustvarjeni s prodajo blaga in storitev na trgu. Nedavčni prihodki znašajo skupaj 51.332.858,00 tolarjev. 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Prihodki od obresti (7102) znašajo 150.000,00 tolarjev in prihodki od premoženja (7103) 816.561,00 tolarjev. Sredstva udeležbe na dobičku in dohodki od premoženja znašajo skupaj 966.561,00 tolarjev. 711 Takse in pristojbine Sem uvrščamo tiste vrste taks in pristojbin, ki predstavljajo odškodnino oziroma delno plačilo za opravljene storitve javne uprave. Pri taksah in pristojbinah za razliko od davkov obstaja neposredna povezava med dajatvijo in protistoritvijo javne uprave. Takse se delijo na sodne in upravne. Upravne takse znašajo skupaj 500.000,00 tolarjev. 712 Denarne kazni Sem uvrščamo kazni, ki jih plačujejo pravne in fizične osebe zaradi prestopkov in prekrškov po različnih zakonih. Od tega znaša nadomestilo za degradacijo in uzurpacijo prostora 10.000,00 tolarjev. Denarne kazni znašajo skupaj 10.000,00 tolarjev. 714 Drugi nedavčni prihodki Drugi nedavčni prihodki zajemajo prispevke občanov za vzdrževanje pokopališč, prispevke občanov za izgradnjo kabelskega sistema, prispevke občanov za izgradnjo vodovoda, sredstva krajevnega samoprispevka Krajevne skupnosti Gornji Petrovci in Krajevne skupnosti Šulinci in druge nedavčne prihodke. Nedavčni prihodki znašajo skupaj 49.856.297,00 tolarjev. 73 Prejete donacije 730 Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz domačih virov zajemajo tiste vrste tekočih in kapitalskih prihodkov, ki predstavljajo nepovratna plačila ter prostovoljna nakazila sredstev, prejeta iz domačih virov : od domačih pravnih ali fizičnih oseb. Prejete donacije so sredstva, prejeta na podlagi posebnih sporazumov, dogovorov in pogodb o obsegu in programu koriščenja ter sredstev za posamezne namene, za katere se ta sredstva dodelijo. Sem smo uvrstili sredstva Krajevne skupnosti Gornji Petrovci za vaško cesto Gornji Petrovci. Prejete donacije iz domačih virov znašajo skupaj 2.460.940,00 tolarjev. 74 Transferni prihodki 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Sem spadajo vsa sredstva, ki jih posamezna institucija javnega financiranja prejme iz drugih javnofinančnih institucij, to je iz državnega proračuna, proračunov lokalnih skupnosti ali iz enega od skladov socialnega zavarovanja. Tovrstni prihodki niso izvirni javnofinančni prihodki, pač pa predstavljajo transfer sredstev iz drugih blagajn javnega financiranja. Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij (740) so predvideni v skupnem znesku 730.333.944,09 tolarjev in sicer : finančna izravnava Ministrstva za finance 209.830.000,00 tolarjev - sofinanciranje obnove stare šole Stanjevci (Ministrstvo za kulturo) 14.226.000,00 tolarjev sredstva požarnega sklada 1.700.000,00 tolarjev sofinanciranje vzdrževanja gozdnih cest (Ministrstvo za kmetijstvo) 486.599,00 tolarjev - sredstva za odpravo posledic škode zaradi poplav (Ministrstvo za okolje in prostor) 1.000. 000.00 tolarjev sredstva za odpravo posledic poplav in drugih posledic neurja v letu 2005 (Ministrstvo za okolje in prostor) 4.000.000,00 tolarjev - možna dodatna sredstva za odpravo posledic poplav in drugih posledic neurja v letu 2005 (Ministrstvo za okolje in prostor) 7.000.000,00 tolarjev sofinanciranje izgradnje vrtca Gornji Petrovci (Ministrstvo za šolstvo) 13.941.000,00 tolarjev sofinanciranje gradnje ceste Križevci-Košarovci (Ministrstvo za gospodarstvo-ARR) 67.050.000. 00 tolarjev predvidena dodatna sredstva za gradnjo ceste Križevci-Košarovci 37.643.339,81 tolarjev dodatna sredstva za sofinanciranje investicij (Služba vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko) 34.736.261,00 tolarjev sofinanciranje izgradnje vodovoda III.faza (Agencija RS za regionalni razvoj) 67.343.559,00 tolarjev sredstva Ministrstva za okolje in prostor za LIFE projekt (120.917 EUR) 28.976.549,88 SIT sredstva Slovenskih železnic za LIFE projekt (28.000 EUR) 6.709.920,00 tolarjev nepovratna sredstva s strani države 213.000.000,00 tolarjev sredstva Zavoda RS za zaposlovanje za javna dela v višini 11.520.000,00 tolarjev sredstva Zavoda RS za zaposlovanje - Pomoč pri zaposlovanju dolgotrajno brezposelnih žensk v višini 4.500.000,00 tolarjev sredstva Centra za socialno delo - refundacija socialne oskrbe v višini 450.000,00 tolarjev sredstva Občine Kuzma - sofinanciranje izgradnje parkirišča v Martinju prihodek Krajevne skupnosti Šulinci - sofinanciranje izgradnje javne razsvetljave Šulinci v višini 1.299.580,00 tolarjev ODHODKI PRORAČUNA PO EKONOMSKIH NAMENIH Skladno z ekonomsko klasifikacijo so odhodki ločeni po vrstah na tekoče odhodke, tekoče transfere ter na investicijske odhodke in investicijske transfere. Evidentiranje in izkazovanje javnofinančnih prihodkov in odhodkov temelji na Pravilniku o enotnem kontnem načrtu za proračun, proračunske uporabnike in druge osebe javnega prava (Uradni list RS, št. 54/02, 117/02, 58/03, 134/03, 75/04, 117/04 in 141/04). Po ključnih sklopih odhodkov ekonomske klasifikacije je predlagan obseg izdatkov proračuna v višini 900.000.000,00 tolarjev. 40 Tekoči odhodki Tekoči odhodki zajemajo vsa tekoča plačila, nastala zaradi stroškov dela (to je plač in drugih izdatkov zaposlenih ter prispevkov delodajalcev za socialno varnost), vsa plačila materialnih in drugih stroškov ter ostalih izdatkov za blago in opravljene storitve. Vključujejo tudi izdatke za nakupe drobne opreme, ki je klasificirana glede na računovodska pravila med tekočimi odhodki in sicer glede na njihovo vrednost in življenjsko dobo. V kategorijo tekočih izdatkov za blago in storitve pa se razvrščajo tudi plačila obresti za servisiranje domačega dolga ter sredstva, izločena v rezerve. Tekoči odhodki zajemajo tri velike skupine odhodkov : plače, prispevki delodajalcev za socialno varnost, izdatki za blago in storitve, plačilo obresti ter sredstva rezerv in znašajo skupaj 87.838.068,00 tolarjev. 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim Plače in drugi izdatki zaposlenim : to so vsa tekoča plačila, nastala zaradi stroškov dela (sredstva za plače in dodatke, povračila in nadomestila, sredstva za nadurno delo, regres za letni dopust ter drugi izdatki zaposlenim). Celoten znesek plač za zaposlene v občinski upravi, vključno z funkcionarjem občine, znaša 23.471.068,00 tolarjev. 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost Prispevki delodajalcev za socialno varnost (prispevke na bruto plače), ki jih delodajalci plačujejo za posamezne vrste obveznega socialnega zavarovanja zaposlenih. Obseg sredstev za prispevke delodajalcev je določen v višini 4.507.000,00 tolarjev. 402 Izdatki za blago in storitve Vključujejo vsa plačila za kupljeni material in drugo blago ter plačila za opravljene storitve. Sem sodijo vsi nakupi materiala, goriva in energije, izdatki za tekoče vzdrževanje in popravila, plačila potnih stroškov ter izdatki za vse vrste storitev, ki jih za občino opravljajo bodisi pravne ali fizične osebe (proizvodne in neproizvodne storitve, intelektualne storitve itd.). Vključujejo tudi izdatke za nakupe drobne opreme, ki je klasificirana glede na računovodska pravila med tekočimi odhodki in - prihodek krajevnih skupnosti iz naslova funkcionalne dejavnosti v višini 2.120.873,50 tolarjev. 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije Tu so predvidena sredstva Evropske unije za LIFE projekt - Ohranjanje vidre na Goričkem (136.875,05 EUR) 32.800.257,70 tolarjev. Prihodki skupaj znašajo 900.000.000,00 tolarjev. sicer glede na njihovo vrednost ali življenjsko dobo. V navedeno skupino sodijo tudi programski stroški iz naslova izobraževanja, plačil članom različnih komisij in odborov, članarina, plačila poštnih, bančnih, davčnih in odvetniških storitev. Skupni znesek je predviden v višini 42.960.000. 00 tolarjev. 403 Plačila domačih obresti Vključujejo plačilo obresti od najetega kredita pri domačem kreditodajalca v skupni višini 14.400.000,00 tolarjev. 409 Sredstva izločena v rezerve Podskupina vključuje izločanje sredstev v proračunske rezerve, vključno s sredstvi tekoče proračunske rezerve za morebitne odhodke, ki niso bili predvideni v času priprave proračuna. Od tega znašajo sredstva splošne proračunske rezervacije 500.000,00 tolarjev ter sredstva proračunske rezerve 2.000.000,00 tolarjev. 41 Tekoči transferi V tej skupini tekočih odhodkov so zajeta vsa nepovratna, nepoplačljiva plačila, za katera plačnik od prejemnika sredstev v povračilo ne pridobi nikakršnega materiala ali drugega blaga oziroma prejemnik teh sredstev za plačnika ne opravi nikakršne storitve. Uporaba sredstev mora biti pri prejemniku tekoče ali splošne narave in ne investicijskega značaja. Tekoči transferi so vsa sredstva, ki se iz proračuna nakazujejo posameznikom, javnim zavodom, javnim skladom, javnim in zasebnim podjetjem. Skupni znesek je predviden v višini 146.913.513,00 tolarjev. 410 Subvencije Subvencije vključujejo vsa nepovratna sredstva dana javnim ali privatnim podjetjem, finančnim institucijam ali zasebnim tržnim proizvajalcem. Prejemniki teh sredstev jih obravnavajo kot prihodek tekočega poslovanja. Subvencije se izkazujejo pod različnimi nazivi : regresi, premije, nadomestila, povračila idr. Subvencije predstavljajo podporo privatnim podjetjem in zasebnikom. Kompleksne subvencije v kmetijstvu znašajo 8.000.000,00 tolarjev in v podjetništvu 1.000.000,00 tolarjev. 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom Skupina zajema denarne pomoči kot edini vir, izvajanje javnih del, plačilo obveznega zdravstvenega zavarovanja nezaposlenim, pogrebne stroške socialno ogroženih oseb, regresiranje prevozov v šolo, regresiranje oskrbe v domovih, mrliške oglede, subvencioniranje najemnin, plačilo razlike med ceno programov v vrtcih in plačili staršev ter druge transfere posameznikom. Predvidena sredstva znašajo 59.115.688,00 tolarjev. 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam predstavljajo tretjo skupino tekočih transferov, pri čemer se z neprofitnimi organizacijami razumejo javne ali privatne nevladne institucije, katerih cilj ni pridobitev dobička, ampak je njihov namen delovanja javnokoristen, dobrodelen. Neprofitne organizacije so predvsem dobrodelne organizacije, verske organizacije, društva ipd. Planirana sredstva za ta namen znašajo 19.844.437,00 tolarjev. 413 Drugi tekoči domači transferi Zajemajo tekoče transfere občinam, tekoče transfere Osnovni šob Gornji Petrovci (za plače, prispevke ter izdatke za blago in storitve), tekoče transfere Centru za socialno delo Murska Sobota, tekoče transfere Pokrajinski in študijski knjižnici Murska Sobota, tekoče transfere Javnemu stanovanjskemu skladu občine Gornji Petrovci. Skupni znesek znaša 58.953.388,00 tolarjev. 43 Investicijski transferi Na kontih skupine 43 se izkazujejo izdatki, ki predstavljajo nepovratna sredstva in so namenjeni plačilu investicijskih odhodkov prejemnikov sredstev, to je za njihov nakup ali gradnjo osnovnih sredstev, nabavo opreme ali drugih opredmetenih in neopredmetenih osnovnih sredstev, za investicijsko vzdrževanje, obnove idr. Investicijski transferi so izdatki proračunskih uporabnikov, ki za prejemnike ne pomenijo vzpostavitve finančne obveznosti do proračunskih uporabnikov, pač pa za prejemnika predstavljajo nepovratna sredstva. 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Skupina vključuje transfere za plačilo investicijskih odhodkov prejemnika transfera. Investicijski transferi so predvideni v višini 97.891.140,00 tolarjev in se nanašajo na LIFE projekt - Ohranjanje vidre na Goričkem. 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom Investicijski transferi proračunskim uporabnikom so predvideni v višini 15.366.986,00 tolarjev in se nanašajo na investicije v komunalno infrastrukturo, izobraževanje, predšolsko vzgojo in kulturo. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) znaša 0 tolarjev. B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB znaša 0 tolarjev. C. RAČUN FINANCIRANJA V računu financiranja se izkazujejo tokovi zadolževanja in odplačila dolgov, povezanih s servisiranjem dolga. V računu financiranja se na strani prejemkov izkazujejo : - najeti domači in tuji krediti sredstva, pridobljena z izdajo vrednostnih papirjev doma in v tujini. Na strani izdatkov pa se v računu financiranja prikazujejo : - odplačila glavnice domačih in tujih kreditov odplačila glavnice izdanih vrednostnih papirjev doma in v tujini. V računu financiranja se kot saldo izkazujejo tudi spremembe denarnih sredstev na računih v teku proračunskega leta. 42 Investicijski odhodki Investicijski odhodki zajemajo plačila, namenjena pridobitvi ali nakupu opredmetenih in neopredmetenih osnovnih sredstev, to je zgradb in prostorov, prevoznih sredstev, opreme in napeljav ter drugih osnovnih sredstev. Zajemajo tudi izdatke za novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije ter za investicijsko vzdrževanje in obnove osnovnih sredstev, izdatke za nakup zemljišč in naravnih bogastev ter izdatke za nakup nematerialnega premoženja. Zajemajo pa tudi plačila za izdelavo investicijskih načrtov, študij o izvedljivosti projektov in projektne dokumentacije. 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev Skupina vključuje plačila ali transfere namenjene pridobitvi ali nakupu odpredmetenih ali neopredmetenih osnovnih sredstev, premoženja, opreme, napeljav in vozil, kot tudi plačila in transfere za načrte, novogradnje, investicijsko vzdrževanje in obnove zgradb. Predviden obseg investicijskih odhodkov znaša 551.990.293,00 tolarjev. 50 Zadolževanje V okvir te skupine se vključujejo vsa sredstva, pridobljena iz naslova najemanja domačih in tujih kreditov ter sredstva, pridobljena z izdajo vrednostnih papirjev doma in v tujini. 500 Domače zadolževanje V okviru te skupine je zajeto zadolževanje v višini 57.320.000,00 tolarjev za financiranje investicij. 55 Odplačilo dolga Skupina izdatkov vključuje odplačila zapadlih glavnic. 550 Odplačila domačega dolga Odplačilo domačega dolga se nanaša na odplačilo glavnic najetih kreditov v višini 57.320.000,00 tolarjev. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH znaša 0 tolarjev. NETO ZADOLŽEVANJE znaša 0 tolarjev. NETO FINANCIRANJE znaša 0 tolarjev. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2005 znaša 5.380.677,47 tolarjev. PRORAČUNSKI IZDATKI RAZVRŠČENI PO PROGRAMSKI KLASIFIKACIJI V proračunu občine Gornji Petrovci za leto 2006 se javnofinančni izdatki prikazujejo tudi po funkcionalnih namenih porabe. Izdatki so določeni v višini 900.000.000,00 tolarjev. Izdatki občinskih proračunov se v skladu s programsko klasifikacijo razvrščajo v : 1. področj a proračunske porabe 2. glavne podprograme in 3. podprograme. Področja proračunske porabe so skladno s programsko klasifikacijo sledeča : 01 POLITIČNI SISTEM 02 EKONOMSKA IN FISKALNA ADMINISTRACIJA 03 ZUNANJA POLITIKA IN MEDNARODNA POMOČ 04 SKUPNE ADMINISTRATIVNE SLUŽBE IN SPLOŠNE JAVNE STORITVE 05 ZNANOST IN TEHNOLOŠKI RAZVOJ 06 LOKALNA SAMOUPRAVA 07 OBRAMBA IN UKREPI OB IZREDNIH DOGODKIH 08 NOTRANJE ZAHTEVE IN VARNOST 09 10 TRG DELA IN DELOVNI POGOJI 11 KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN RIBIŠTVO 12 PRIDOBIVANJE IN DISTRIBUCIJA ENERGETSKIH SUROVIN 13 PROMET, PROMETNA INFRASTRUKTURA IN KOMUNIKACIJE 14 GOSPODARSTVO 15 VAROVANJE OKOLJA IN NARAVNE DEDIŠČINE 16 PROSTORSKO PLANIRANJE IN STANOVANJSKO KOMUNALNA DEJAVNOST 17 ZDRAVSTVENO VARSTVO 18 KULTURA, ŠPORT IN NEVLADNE ORGANIZACIJE 19 IZOBRAŽEVANJE 20 SOCIALNO VARSTVO 21 22 SERVISIRANJE JAVNEGA DOLGA 23 INTERVENCIJSKI PROGRAMI IN OBVEZNOSTI. KADROVSKI NAČRT OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2006 Obrazložitev: Na podlagi 42., 43., 44. in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (UL RS št. 56/2002), sprejemam KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2006 DEJANSKO STANJE ZAPOSLENOSTI V Občini Gornji Petrovci je na dan 01.01.2006 skupaj z županom zaposlenih 7 oseb. Franc ŠLIHTHUBER Župan PREDVIDENO CILJNO STANJE ZAPOSLENOSTI ZA OBDOBJE 2006 V obdobju 2006 je v Občinski upravi Občine Gornji Petrovci predvidenih 7 delovnih mest za 7 dejansko zaposlenih oseb in profesionalno zaposlen župan. LETNI PROGRAM PRODAJE OBČINSKEGA FINANČNEGA IN STVARNEGA PREMOŽENJA OBČINE GORNJI PETROVCI ZA LETO 2006 v tisoč SIT A.Program prodaje občinskega finančnega premoženja Kapitalske % delež v lasti občine Prodaja 2006 naložbe % delež Tržna vrednost Kapitalska naložba : Skupaj: O B. Program prodaje občinskega stvarnega premoženja Neposredni proračunski uporabnik Stvarno premoženje Prodaja 2006 Občina: Občinski organi in občinska uprava Ožji deli občine: Krajevna skupnost A do Ž : - Zemljišča: - Zgradbe in prostori: - Prevozna sredstva: - Oprema - brez prevoznih sredstev: - Druga osnovna sredstva: - Skupaj 0 Franc ŠLIHTHUBER, župan