LETOV. 12 Logaške »m. «»* ^""*V "W V"W Jf^i "VT december 1979 glasilo Szdl 7V7ti T/i f f* občine IV v-/ v JL OX-# Logatec VSEBINA: 1. Analiza stanja stanovanjskega gospodarstva v občini Logatec za razdobje 1975—1980 2. Sklep o enotni metodologiji oblikovanja elementov za sklepanje samoupravnih sporazumov o temeljih planov stanovanjskega gospodarstva za obdobje 1981-1985 3. Ocena razvojnih možnosti stanovanjskega gospodarstva v občini Logatec za obdobje 1981—1985 (osnutek) SAMOUPRA VNA STANOVANJSKA SKUPNOST IN KOMUNALNO CESTNA SKUPNOST OBČINE LOGA TEC ŽELITA VSEM OBČANOM SREČNO IN USPEŠNO NOVO LETO 1980 .J Analiza stanja stanovanjskega gospodarstva v občini Logatec za razdobje 1975—1980 I. STANOVANJSKI SKLAD V PRlCETKU RAZDOB JA Graditev stanovanj v obdobju do leta 1965 je temeljila na graditvi družinskih hiš. V obdobju 1965-1976 je bilo zgrajenih 99 družinsko najemnih stanovanj in 446 hiš v zasebni lastni. Na vsako najemno stanovanje je bilo zgrajeno 4.51 stanovanjske hiše, kar velja kot razmerje za celo občino, za KS NAKLO Da je razmerje 326:99, oziroma na vsako družbeno najemno stanovanje je b'lo zgrajeno 3,3 individualne stanovanjske hiše. Splošna usmeritev v obdobju 1976-1980 pri gradnji stanovanj je bila: odprava primanjkljaja družbenih najemnih stanovanj Pospeševanje dograditve zasebnih stanovanjskih hiš podpiranje vlaganj lastnih sredstev v stanovanjsko graditev organiziranje graditeljev v družbeno usmerjeni in organizirani gradnji. Na osnovi ugotovljene potrebe po stanovanjih je realizacija plana naslednja: Vrsta stanovanja Štev. plan Štev. realiz. indeks bo realiz. indeks 79 in 80 Potreba po družbeno najemnih stanovanjih, ki jo je ugotovila na osnovi ankete ob prehodu v srednjeročno obdobje 1976-1978 Samoupravna stanovanjska skupnost Logatec je bila izredno skromno opredeljena, saj se ugotavlja ob izteku tega obdobja ravno takšen primanjkljaj, ki pa mu je potrebno dodati še novozaposlene delavce in pa deficitarne delavce dejavnosti posebnega družbenega pomena in kadrovska stanovanja. Dinamika gradnje, ki smo si jo zastavili ni potekala po predvidevanjih, saj v letih 1977 in 1978 ni izvajalec dogradil nobenega družbenega stanovanja (planirano 33 in 32 stanovanj), predana pa so bila pred planiranim rokom vsa etažno lastniška stanovanja (plan 76—10 stanovanj, 77 - 80 po 5 stanovanj letno). Podrobnejša analiza stanja je bila napravljena v novembru 1978 in marcu 1979 in se podatki kot osnova lahko koristijo tudi od takrat. BELEŽKE: družbeno najem na stanovanja individualna hiša etažna stanovanja 144 142 30 71 272 30 49,3 191,5 100 97 116,6 70 240,8 1 103,3 po velikosti so pridobljena družbena stanovanja: Št. stanov. Površina Skupaj Vrednost na enoto površina Garsonjere 6 21 126 1.260.000,00 Garsonjere 3 28 84 840.000,00 enosobna 17 40 680 6.800.000,00 »noinpolsobna 11 50 550 5.500,000,00 ^osobna 18 55 990 9.900.000,00 dvoinpolsobna 8 66 528 5.280.000,00 trosobna 7 72 504 5.040.000,00 ,roinpolsobna 1 80 80 800.000,00 71 47 3.342 35.420.000,00 Solidarnostnih stanovanj je bilo v tem obdobju podeljeno družinam z nizkimi OD mladim družinam upokojencem, invalidom delavci posebnega družb, pomena ll 15 stanovanj 5 stanovanj 13 stanovanj 2 stanovanji - prikazanega je razvidno, da bodo zastavljeni cilji ob koncu srednjeročnega obdobja realizirani, oziroma preseženi pri vseh vrstah izgradnje stanovanj, preko vseh planskih predvidevanj, pa bo realizirana individual-na 9radnja družinskih hiš (indeks 240,8). .J Na podlagi 27. člena Zakona o temeljih sistema družbenega planiranja o družbenem planu Jugoslavije (Uradni list SFRJ, št. 6/76) in sklepa skupščine Stanovanjske skupnosti občine Logatec o pripravi in sprejetju predloga družbenega plana za področje stanovanjskega gospodarstva v SR Sloveniji za obdobje od leta 1981 - 1985 je izvršilni odbor skupščine Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Logatec na 11. seji dne 13. 12. 1979 sprejel: Sklep o enotni metodologiji oblikovanja elementov za sklepanje samoupravnih sporazumov o temeljih planov stanovanjskega gospodarstva za obdobje 1981—1985 1. člen Uporabniki in izvajalci povezani v občinsko samoupravno stanovanjsko skupnost in Zvezo stanovanjskih skupnosti Slovenije sprejmejo elemente za pripravo samoupravnih sporazumov o temeljih planov stanovanjskega gospodarstva po enotni metodologiji določeni s tem sklepom. 2. člen Za stanovanjsko gradnjo je znano obstoječe število stanovanj in primanjkljaj. Ugotoviti je treba nove potrebe, za te nove potrebe pa finančne in prostorske možnosti ter možnosti gradbeništva in industrije gradbenega materiala. Rezultat je število, struktura stanovanj in dinamika gradnje stanovanj ter ugotovitev zadovoljevanja potreb po stanovanjih. 3. člen I lementi za ugotavljanje stanja, potreb in dinamike gradnje stanovanj, prenove in vzdrževanja stanovanj so: 1. število, vrsta in kvaliteta stanovanj 2. finančni viri (združevanje sredstev, namen, pogoji in način porabe sredstev) 3. možnosti gradbeništva in industrije gradbenega materiala 4. prostorske možnosti za grad njo stanovanj. 4. člen Elementi za ugotavljanje števila vrste in kvalitete stanovanj so: 1. število (novo zgrajenih stanovanj v družbenem sektorju),dinamika gradnje, vrsta, površina in kvaliteta stanovanj, in to: - najemna stanovanja - stanovanja za družbeno pomoč - stanovanja v etažni lastnini 2. število zgrajenih individualnih hiš, dinamika gradnje, vrsta, površina in opremljenost (kvaliteta) 3. število stanovanj potrebnih prenove 4. število stanovanjskih zgradb potrebnih rušenja. 5. člen Elementi za ugotavljanje finančnih virov so: 1. del čistega dohodka za stanovanjsko gradnjo 2. del dohodka za gradnjo solidarnostnih stanovanj 3. lastna udeležba za pridobitev pravice uporabe na družbenih stanovanjih 4. amortizacija stanovanjskih hiš in stanovanj 5. bančna sredstva. Elementi za ugotavljanje namena uporabe združenih sredstev so: 1. sredstva za gradnjo družbenih stanovanj 2. sredstva za kreditiranje nakupa etažnih stanovanj ter individualnih stanovanjskih gradenj 3. sredstva za prenovo obstoječega družbenega stanovanjskega sklada 4. sredstva za vračanje lastne udeležbe 5. sredstva za premiranje namenskega varčevanja 6. sredstva za pokrivanje obveznosti do nalog na skupnih področjih 6. člen Elementi za ugotavljanje možnosti izvajalcev in industrije gradbenega materiala so: . 1. poprečna prodajna cena 1 m neto stanovanjske površine 2. povprečna cena 1 m komunalno opremljenega zemljišča. 7. člen Elementi za ugotavljanje prostorskih možnosti za gradnjo stanovanj so: 1. skupno razpoložljiva in še nepozidana zemljišča za stanovanjsko gradnjo (v ha) 2. odkupljena in pridobljena zemljišča 3. komunalno opremljena zemljišča 4. pripravljena in verificirana urbanistična dokumentacija. 8. člen Izvajalci in proizvajalci gradbenega materiala se obvezujejo, da bodo pristopili k samoupravnemu sporazumu o izgradnji soseske in spoštovali Družbeni dogovor o oblikovanju cen v stanovanjski graditvi v SR Sloveniji. (Ur. list, št. 8 /78) in Družbeni dogovor o racionalizaciji stanovanjske graditve v SR Sloveniji. 9. člen Uporabniki v TOZD določajo vse elemente v 4. in 5. členu. Z elementi v 4. členu navedejo, koliko stanovanj po vrsti in kvaliteti želijo pridobiti v posameznem letu obdobja 1981 1985 ter na območju katere krajevne skupnosti. Uporabniki v krajevni skupnosti določajo samo elementeiz 4. člena in 7. člena. Izvajalci (organizacije gradbeništva in industrije gradbenega materiala, TOZD na področju vzdrževanja stanovanjskih hiš itd.) pa določajo vse elc mente iz 4. člena, 6. člena in 7. člena oziroma tiste, ki se nanašajo na predmet njihove dejavnosti, pri čemer navedejo število, vrsto, kvaliteto stanovanj in prostorske rešitve ki jih lahko zagotovijo. 10. člen Delavci v TOZD in delovni ljudje v krajevnih skupnosti sporoče elemente iz 4. in 7. člena Zavodu SR Slovenije za družbeno planiranje v anketi, ki jo pripravlja Zveza stanovanjskih skupnosti Slovenije v sodelovanju z Zavodom SR Slovenije za družbeno planiranje. 11. člen Delegati uporabnikov in izvajalcev bodo uskladili prispele elemente skupščini samoupravne stanovanjske skupnosti občine Logatec in na te osnovi pripravili osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana samou pravne stanovanjske skupnosti občine Logatec. 12. člen Ta sklep se objavi v LOCiASKIM NOVICAH. Logatec, 13. 12. 1979 Predsedn Izvršilnega odbora skupščine stanovanjske skupnosti občine LOGATEC ERŽEN Janez, I te ZA- BELEŽKE: 2 - PRILOGA Osnutek Ocena razvojnih možnosti stanovanjskega gospodarstva v občini Logatec za obdobje 1981—1985 TEMELJNA IZHODIŠČA V SR Sloveniji je tekla široka razprava o stališčih, sklepih in priporočilih za nadaljnji razvoj družbeno ekonomskih odnosov v stanovanjskem gospodarstvu. Tudi v naši občini smo razpravljali v delegacijah za skupščine občine in stanovanjske skupnosti ter na skupščinah. Predlagana preobrazba pomeni velike spremembe, ki bodo predvsem v obdobju 1981 1985 pomembno vplivale na razvoj stanovanjskega gospodarstva. - predvideva se boljša samoupravna organiziranost, boljše uresničevanje svobodne menjave dela z vključevanjem pričakovalcev, izvajalcev in drugih kategorij udeležencev v stanovanjski graditvi; ~ potreben je večji poudarek dolgoročnemu planiranju stanovanjske graditve glede na izredno dolge cikluse realizacije stanovanjske graditve; ~ vsa sredstva za stanovanjsko graditev naj bi združevali v stanovanjski skupnosti; - delavci v delovnih organizacijah in skupnostih bodo edstva za stanovanjsko graditev izdvajali iz čistega dohodka; financiranje gradnje solidarnostnih družbenih stanovanj in delne nadomestitve stanarine bo iz dohodka - osnova za to bo brutto OD. ~ pričakovalci družbeno najemnih stanovanj, naj bi glede na svoje ekonomske možnosti prispevali od 5 % do 20 % lastne udeležbe od vrednosti stanovanja; pričakovalci solidarnostnih stanovanj pa od 1 % do 5 % od vrednosti stanovanja; - uresničene naj bi bile še iz tekočega planskega obdobja prenesene obvez- • nosti o olajšavah za varčevalce, premije namenskega varčevanja in podobno; ~ za prehod ni združevanje sredstev iz čistega dohodka, bi bilo potrebno najti obliko vzajemnosti med udeleženci sporazumov z večjimi dohodkovnimi možnostmi, ki izvajajo relativno zadovoljivo rešene stanovanjske Probleme svojih delavcev ter drugimi udeleženci (posojilo); " uresničevanje samoupravnega sporazuma o oblikovanju in prehodu na ekonomske stanarine vključno v letu 1980. Vse navedeno naj bi bilo dogovorjeno v Samoupravnem sporazumu o temeljih plana Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Logatec v obdobju 1981 1985. V tem sporazumu naj bi opredelili tudi obveznosti do P'aaskih nalog na skupnih področjih: Zemljiška in komunalna politika ' izgradnja stanovanj za nekatere deficitarne kadre (učitelji, zdravniki, delavci ujv Postaje milne Logatec). OCENA RAZVOJNIH MOŽNOSTI Potrebe po stanovanjih in stanovanjska izgradnja 1 • Glede na to, - da z dosedanjo stanovanjsko izgradnjo nismo odpravili stanovanjskega primanjkljaja (prenesen stanovanjski primanjkljaj), - povečanje števila zaposlenih (zlasti delavcev iz drugih republik, ki nimajo rešenega stanovanjskega vprašanja), - izboljšanje stanovanjskega fonda (rušenje starih dotrajanih stanovanjskih objektov), bi si morali zastaviti cilj, da v novem srednjeročnem obdobju zgradimo v občino 500 novih stanovanj, od tega: - 200 družbenih najemnih stanovanj 300 stanovanj v etažni lastnini občanov ~ 270 individualnih stanovanjskih hiš v lasti občanov. 2 Ker si določene kategorije občanov (občani z nizkimi osebnimi dohodki, ostareli ljudje, borci, mlade družine) tudi v bodoče v tem obdobju ne bodo zmogli sami rešiti svoj stanovanjski problem, bo potrebno še nadalje solidarnostno združevati sredstva za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu. Za cilj bi si morali zadati, da solidarnostno združimo toliko solidarnostnih sredstev, da bomo zgradili ali kupili 100 stanovanj ter da bomo zagotovili: odplačevanje anuitet za že najete kredite, - zadostna sredstva za delno nadomestitev stanarin (zlasti zaradi prehoda na ekonomske stanarine bo teh potreb več), - sredstva za premiranje stanovanjskega varčevanja, - sredstva za stroške poslovanja in druge stroške. Glede na potrebe in želje pričakovalcev stanovanj, prostorske možnosti, vire financiranja, itd. planiramo razmerje med družbeno in individualno gradnjo 46:54. 4- Glede na primanjkljaj stanovanj in zaposlitvene prognoze tudi izven občinskega centra bomo morali graditi stanovanja tudi v ostalih krajevnih skupnostih. Predvidevamo, da bi blokovno gradnjo izvajali: a) V KS NAKLO - za Narodnim domom S-T - Grapovčnik b) V KS HOTEDRSICA SKUPAJ Individualno gradnjo pa bi izvajali: a) V KS NAKLO - ZA ARIJEM S - 9/2 - OB ROVTARSKI SO 2 in N - 1 - ZA NARODNIM DOMOM S - 1 MARTIN J HRIB SKUPAJ b) V KS TABOR c") V KS ROV TE d) V KS HOTEDRSICA c) V KS LAZE Stev. stanovanj 130 92 8 230 50 vrstnih hiš 15 indiv. stan. hiš 15 indiv. stan. hiš 80 indiv. stan. hiš 160 50 indiv. stan. hiš 30 indiv. stan. hiš 20 indiv. stan. hiš 10 indiv. stan. hiš Iz prostorskega vidika in ohranjevanja kmetijskih površin bo po potrebi blokovna gradnja prenesena tudi v stara mestna jedra Logatca. O tem se bo potrebno odločiti z letnimi plani in po potrebi. Ocena potreb po stanovanjih v obdobjih 1981 1985 je približna, ker s podatki realnih potreb in možnosti TOZD in OZ D ter delovnih skupnosti še ne razpolagamo. Glede prostorskih možnosti in izvajalcev gradnje stanovanj ni omejitvenih faktorjev. Omejitveni faktorji zadovoljevanja stanovanjskih potreb so predvsem finančne narave. Upoštevaje lego omejitvenega faktorja so po stavljeni cilji take stanovanjske gradnje, da čim bolj zmanjšamo stanovanjski primanjkljaj. Tako si postavljamo cilj, da moramo letno zgraditi najmanj 4d stanovanj v blokovni »radnji in najmanj 54 individualnih stanovanjskih hiš. FINANCIRANJE STANOVANJSKE IZGRADNJE 8. Nov sistem financiranja stanovanjske gradnje temelji na naslednjih načelih: - iz čistega dohodka za najemna družbena stanovanja in kreditiranje individualne gradnje, ter etažne lastnine, - iz dohodka TOZD za financiranje družbene pomoči in sicer solidarnostna stanovanja, subvencioniranje stanarin (osnova brutto OD), - prispevek pričakovalcev stanovanj, - del sredstev amortizacije (še zlasti po prehodu na ekonomske stanarine), sredstva občanov (netto OD), 9. Ob predpostavki cene kvadratnega metra stanovanja 10.000,00 din (cena leta 1979)in predvideni kvadraturi: - 54 m^ za družbena in solidarnostna stanovanja - 62 m-"* za stanovanja v etažni lastnini - 100 m2 za individualno gradnjo bi v obdobju 1981-1985 potrebovali za: družbena najemna stanovanja solidarnostna stanovanja - stanovanje v etažni lastnini individualna gradnja - delna nadomestitev stanarin - premiranje stanovanjskega varčevanja odplačilo anuitet za že najete kredite in porabljene za nakup solidar. stan. - stroški poslovanja in drugi stroški SKUPAJ 10. Predvideno stanovanjsko graditev bi financirali iz: - čistega dohodka TOZD in OZD - dohodka TOZD in OZD - netto OD delavcev - občanov - dela amortizacije stanovanjskega sklada SKUPAJ (100) 5400 m 2 - 54.000.000,00 (100) 5400 m 2 - 54.000.000.00 (30) 1860 m2 - 18.600.000,00 (270) 27000 m2 270.000.000,00 1.000.000,00 300.000,00 700.000,00 3.000.000,00 401.600.000,00 132.300.000,00 59.000.000,00 204.780.000,00 12.000.000,00 408.080.000,00 3- PRILOGA Upoštevajoč sedanji sistem financiranja stanovanjske graditve bi za uresničitev cilja stanovanjske izgradnje morali združevati sredstva po naslednjih stopnjah: a) čisti dohodek 5,7 % od BOD b) dohodek 2,8% od BOD PRENOVA STANOVANJSKEGA SKLADA 11. Prenova stanovanjskega sklada bo imela v naslednjem planskem obdobju pomembno vlogo. Njen cilj bo izboljšanje bivalnih prostorov tam, kjer bo le mogoče (kopalnice, sanitarije, ogrevanje). Načrtovana prenova je gledana z družbenega vidika cenejša oblika večanja stanovanjskega sklada, predvsem v njegovi kvaliteti. Prenove tudi ne predstavljajo potreb po dodatnih zemljiščih. 12. Financiranje prenove bi izvajali iz dela amortizacije (cca 2.000.000,00 din) in investicijskega vzdrževanja (cca 4.000.000,00 din). KVALITETA STANOVANJ 13. Planiranje in projektiranje vseh udeležencev pri izgradnji soseske povzroča naraščanje stroškov in preprečuje kasnejše iniciative prebivalcev oz. stanovalcev. Preučiti bo potrebno minimalne urbanistične in komunalne standarde ter dopustiti možnost, da urejajo sosesko občani oz. priseljenci kasneje sami s samoupravnimi sporazumi ali drugače. 14. Pričakujemo povečanje kvadrature povprečne površine stanovanja 52 m2 za 1 do 2 m2 povprečno letno, večje fleksibilne rešitve in povečano energetsko zaščito in v zvezi s tem prehod na nove graditeljske tehnologije. 15. V naseljih je potrebno kombinirati stanovanjske in druge dejavnosti, ki se funkcionalno dopolnjujejo (živa soseska). 16. Ob predvidenem prehodu na ekonomske stanarine predvidevamo, da bo obstoječi stanovanjski sklad deležen večje skrbi. Stanarine določene s samoupravnim sporazumom bi morale zagotoviti sredstva za normalno vzdrževanje hiš po predpisanih minimalnih stopnjah. Z uvedbo ekonomskih stanarin je predvideti povpraševanje po zamenjavi stanovanj. PROSTOR, ZEMLJIŠKA POLITIKA, KOMUNALNA UREDITEV 17. Za gradnjo stanovanj v obdobju 1981 - 1985 je po zasnovi urbanističnega načrta za Logatec in urbanističnim redom rezervirati dovolj površin. V izdelavi so dopolnitve in spremembe zazidalnih načrtov za Logatec (za ARJEM), izdelani pa so zazidalni načrti za Narodnim domom in ob Rovtarski cesti. 18. Za gradnjo družbenih stanovanj bo potrebno pridobiti naslednja zemljišča: - za NARODNIM DOMOM cca 28.000 m2 - GRAPOVČNIK cca 2.000 m2 - HOTEDRSICA cca 2.000 m2 SKUPAJ cca 50.000 m2 19. Zagotoviti bo potrebno finančna sredstva za komunalno ureditev naslednjih zemljišč namenjenih za stanovanjsko graditev: Za organizirano usmerjeno individualno gradnjo: - za ARIJEM za usmerjeno individualno gradnjo: - za NARODNIM DOMOM - ob ROVTARSKI CESTI - MARTINJ HRIB - KS TABOR - KS ROVTE - KS HOTEDRSICA - KS LAZE SKUPAJ cca 50.000 m2 cca 9.000 m2 cca 9.000 m2 cca 64.000 m 2 cca 30.000 m 2 cca 18.000 m2 cca 12.000 m2 cca 6.000 m2 cca 148.000 m2 Ob predpostavki, da je cena m2 zemljišča din 68,00 (cena v letu 1979) bo za odkup zemljišča potrebno zagotoviti din 1.618.400,00. Za pridobitev teh zemljišč na zalogo, bo potrebno pri Stanovanjsko-komunalni banki Ljubljana, pridobiti kredite. Kredite lahko pridobi občina Logatec, vskladu spozitivno zakonodajo pridobiva tudi zemljišča in pri kateri se na posebnem računu tudi zbirajo sredstva od prodaje zemljišča. za NARODNIM DOMOM blok. gradnja GRAPOVNIK - za ARIJEM - ob ROVTARSKI - za NARODNIM DOMOM indiv. gradnja MARTINJ HRIB - KS TABOR - KS HOTEDRSICA - KS ROVTE - KS LAZE - SKUPAJ cca 1.050.000,00 cca 675.000,00 cca 750.000,00 cca 225.000,00 cca 225.000,00 cca 1.200.000,00 cca 750.000,00 cca 300.000,00 cca 450.000,00 cca 150.000,00 cca 5.775.000,00 Pomembni viri financiranja bodo opredeljeni v smernicah in planih komunalne skupnosti (čisti dohodek TOZD), prispevek občanov iz netto OD, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča in drugo). NAČIN IN VIRI FINANCIRANJA 20. I. Financiranje iz čistega dohodka TOZD, OZD in delovnih skupnosti a) družbeno najemna stanovanja za reševanje delavcev TOZD, OZD del. skup. (100. stanov. x54 m2 2x10.000,00 - del amort.) b) nakup stanovanj v etažni lastnini (krediti) (30 stanovanj x 62 m2 x 10.000,00) x 50 % c) individualna stanovanjska graditev (270 hiš x 100 m2 x 10.000,00) x 30 % SKUPAJ 21. II. Financiranje iz dohodka a) nakup ali gradnja solidarnostnih stanovanj (100 stanovanj x 54 m2 x 10.000,00) b) odplačilo anuitet na najeta posojila c) delna nadomestitev stanarine d) premiranje namenskega varčevanja e) stroški poslovanja in drugi stroški SKUPAJ 22. III. FINANCIRANJE IZ NETTO OD a) lastna udeležba pri pridobitvi družbenega najemnega stanovanja pri TOZD, OZD, (povprečno 10 %) b) lastna udeležba pri pridobitvi solidarnostnega stanovanja (povprečno 2 %) c) nakup stanovanj v etažni lastnini (razlika 50 %) d) individualna stanovanjska graditev (razlika 70 %) SKUPAJ 42.000.000,00 300.000,00 81.000.000,00 132.300.000,00 54.000.000,00 700.000,00 1.000.000,00 300.000,00 3.000.000,00 59.000.000,00 5.400.000,00 1.080.000,00 9.300.000,00 189.000.000,00 204.780.000,00 Izvršni odbor skupščine stanovanjske skupnosti je o delovnem osnutku ocene razvojnih možnosti razpravljal na 11. seji dne 13. 12. 1979. Vse pripombe dane na osnutek so bile vnesene v osnutek ocene. Izvršni odbor predlaga osnutek ocene razvojnih možnosti stanovanjskega gospodarstva v občini Logatec za obdobje 1981 1985 v razpravo in sprejem skupščini, ter predlaga, da skupščina predloži osnutek v enomesečno javno razpravo združenemu delu. Logatec, dne 13. 12. 1979 predsednik izvršnega odbora ERZen JanezJ. r. Priprava za tisk: D\HMh bep -Tisk: DELAVSKA UNIVERZA DOMŽALE