Vprasaiija pri letošnjem konz. spraševauji. K lelošnjemu konz. spraševanjii 22. in 23. preteč. ra. je prišlo 9 začetnih učiteljev, kteri so dobili za pismeno izdelovanje te le vprašanja: /. Pove naj sc načert in namen »Praktične slorenskonemške gramatikeu. 2. Kako naj učitelj učencem razklada osebek, povedek in stavek ? 3. Kdaj se rabijo v slovenskcm predlogi o in od z in s? 4. Kteri so nepravilni časovniki ali glagoli ? (po nemiki.~) 5. Razloii naj se, kako se krajšajo postranski stavki. (po nemiki.) 6. Kdaj se pri zategovanji h, in kdaj pri nkracevanji efc in ts ne rabi? (po nemiki.) 7. 39 g preje dd 3 kosove po 40 ratlor in 5/, širokega platna; koliko g preje bi bilo treba za 5 kosov po 36 vatlov dolgega in 6/4 vatlov širokega platna ? 8. Po neki veii vloie kamnene plosce. Ako bi bila vsaka plosča 4 2/r, Q' velika, bi bilo treba 25 plosč; vsaka plosča pa ima je le 3'7 ?'; koliko takih plosč sc tedaj za to vexo potrebuje? 9. V dveh sodih je 42 % veder enakega vina; 6e se ga iz pervega 18 */3 veder za 163 gold. konv. d. prodd, koliko bi »e dobilo za 2. sod po enaki ceni v avstr. velj.? 10. Kaj je podlaga za spešni nauk v stetilenji iz glape, in kako naj se v tem podučuje od 2. razreda glavne šole dalje ? 11. Kako različno naj se rabijo izreki pri naj višjih in visokih gosposkah in oscbah, in sicer f) pri nagovoru, 2) v spisu, 3) na koncu in 4) pri napisu? 12. nBeseda gine, zgled rine". Kako se resnica tega izreka tudi kaie pri gojenji šolske mladosti? 13. Primeri naj se učitelj z uro! 14. Kako naj se berilni sostavki primerno obdelujejo ? 15. Koliko se more in mora učiti spisovati v mali šolt, ki ima en razred? *) *) 0 teh vprašanjih drngo pot kaj več. ¦ Vr.*«.