Vi _1 1 r i MIK LETO XXII 22. julij 2016 ( Mestne občine Ptuj Iš N 1318-900X ŠTEVILKA 9 71. ODLOK o načinu in pogojih izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu in o organizaciji in načinu izvajanja šolskih prevozov v Mestni občini Ptuj 72. PRAVILNIK o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju Mestne občine Ptuj 73. SKLEP 74. SKLEP o prenehanju dolžnosti članice in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika 75. SKLEP o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti o imenovanju predstavnikov Mestne občine Ptuj v Svet javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Ljudski vrt 71. Na podlagi 53. člena Zakona o prevozih v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 6/16 - uradno prečiščeno besedilo), 3., 7. in 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), 6. člena Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/05, 5/06 in 6/08) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 19. seji, dne 20. 6. 2016, sprejel naslednji ODLOK o načinu in pogojih izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu in o organizaciji in načinu izvajanja šolskih prevozov v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina) (1) Ta odlok ureja način izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu, zlasti pa vsebino te gospodarske javne službe in obveznosti javne službe, ki jih ima izvajalec, pravice potnikov pri izvajanju javne službe, financiranje te javne službe, način podelitve koncesije in nadzor nad njenim izvajanjem. Prevoz šolskih otrok se izvaja kot posebni linijski prevoz ali integrirano, kar se podrobneje opredeli v razpisu oziroma koncesijski pogodbi. (2) Ta odlok je tudi koncesijski akt za izvajanje javnega linijskega prevoza v mestnem prometu. (3) Predmet tega odloka niso itinerarji, na katerih je s strani države podeljena koncesija za izvajanje gospodarske javne službe javnega linijskega prevoza potnikov v medkrajevnem prometu. 2. člen (pomen izrazov) (1) Izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen: 1. »avtobus« je vozilo v cestnem prometu, ki ima poleg voznikovega več kot osem sedežev; 2. »koncedent« je Mestna občina Ptuj; 3. »koncesija« je koncesija za opravljanje javne službe po tem odloku; 4. »koncesionar« je pravna ali fizična oseba ali konzorcij, ki izvaja naloge javnega prevoza potnikov na podlagi podeljene koncesije; 5. »koncesijsko območje« je zaključeno prometno in geografsko območje, ki zajema linije prevozov v mestnem prometu, ki se izvajajo na tem območju; 6. »prevoz šolskih otrok« pomeni prevoze, ki jih je občina na podlagi 82. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 - popr., 65/09 -popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D in 47/15) ter 1 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 v skladu z določbo 56. člena Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 - uradno prečiščeno besedilo, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12 - ZUJF in 63/13) dolžna financirati; 7. »linija« je določena relacija in smer vožnje od začetnega do končnega postajališča, upoštevaje zaporedje vseh vmesnih postajališč; 8. »obveznosti javne službe« so vse obveznosti koncesionarja v zvezi z izvajanjem javne službe javni linijski prevoz v mestnem prometu, določene s tem odlokom in drugimi predpisi ali posamičnimi akti; 9. »potnica ali potnik« (v nadaljnjem besedilu: »potnik«) je fizična oseba, ki je upravičena do določenega prevoza v okviru javnega potniškega prometa; 10. »prevoznina« je cena prevozne storitve; 11. »ročna prtljaga« so stvari, ki jih je dovoljeno prinesti na avtobus in jih potnik sam varuje; 12. »vozni red« so določeni časi prihodov in odhodov avtobusov na posamezna postajališča na liniji; 13. »začetno postajališče« je postajališče posamezne linije, ki je kot tako opredeljeno v razpisu oziroma koncesijski pogodbi; (2) Ostali izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo enak pomen, kot ga določa zakon, ki ureja prevoze v cestnem prometu in ostali predpisi, ki urejajo cestni promet. II. PREDMET KONCESIJE IN OBVEZNOSTI JAVNE SLUŽBE 1. Predmet izvajanja 3. člen (dejavnosti koncesionarja) (1) Predmet koncesije po tem odloku je izvajanje javne službe javnega linijskega prevoza v mestnem prometu na območju Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: javna služba). (2) Izvajanje prevozov šolskih otrok se zagotavlja integrirano, na podlagi tega odloka in v skladu s sklenjeno koncesijsko pogodbo. (3) Koncesionar lahko v času trajanja koncesije opravlja tudi druge prevoze ali druge dejavnosti, pri čemer mora zagotoviti ločeno evidentiranje različnih dejavnosti skladno z Zakonom o preglednosti finančnih odnosov in ločenem evidentiranju različnih dejavnosti (Uradni list RS, št. 33/11) in predpisi, izdanimi za njegovo izvrševanje. 4. člen (uporaba gospodarske javne infrastrukture) (1) Koncedent dovoljuje koncesionarju uporabljati infrastrukturo vezano na izvajanje gospodarske javne službe, ki je v lasti in/ali v uporabi koncedenta. (2) Koncedent dovoljuje koncesionarju uporabljati ustrezne dele občinskih javnih cest in drugih javnih površin v Mestni občini Ptuj za ustavljanje vozil javnega linijskega prevoza v mestnem prometu, pod pogojem, da so ustrezno označene. (3) Koncedent se na mestih iz prejšnjega odstavka zavezuje urediti ustrezno opremljena postajališča v okviru možnosti in načrtovanega urejanja prometnih in drugih javnih površin. 5. člen (izključna pravica) (1) S sklenitvijo koncesijske pogodbe koncesionar pridobi izključno pravico v času trajanja koncesije izvajati javni linijski prevoz v mestnem prometu v Mestni občini Ptuj. (2) Pravica iz prejšnjega odstavka se nanaša tudi na vse morebitne spremenjene linije in odhode in v primeru uvedbe nove linije v mestnem prometu. 2. Območje in čas trajanja koncesije 6. člen (linije) (1) Koncesija se izvaja na avtobusnih linijah na območju Mestne občine Ptuj, ki jih na predlog župana potrdi mestni svet konce-denta. (2) Župan lahko sam potrdi spremembo posamezne linije ali skupine linij, v kolikor se s to spremembo število prevoženih kilometrov ne spremeni za več kot 5%, glede na zadnji sklep, potrjen skladno s prvim odstavkom tega člena. (3) Način oblikovanja in spreminjanja avtobusnih linij se podrobneje opredeli s koncesijsko pogodbo. (4) Izvajanje šolskih prevozov se podrobneje opredeli s koncesijsko pogodbo. 7. člen (vozni red) (1) Vozni red, ki vsebuje čase odhodov za posamezno linijo in smer vožnje za vse postaje na liniji, in sicer na minuto natančno, potrdi s sklepom župan, na osnovi predloga, ki ga izdela koncesio-nar, v sodelovanju s pristojnim organom občinske uprave. (2) Koncesionar je dolžan objaviti vozni red najkasneje 7 dni pred začetkom njegove uporabe. Na posameznem opremljenem postajališču mora koncesionar razobesiti tisti del voznega reda, ki se nanaša na to postajališče in na vse linije, ki potekajo preko tega postajališča. Objava voznih redov mora vsebovati tudi shemo vseh linij in postaj na teh linijah. (3) V času trajanja koncesije se lahko vozni red spremeni z uvedbo novih odhodov ali opustitvijo posameznih odhodov. (4) Vpliv spremembe voznega reda na koncesijsko razmerje se podrobneje uredi v koncesijski pogodbi. 8. člen (trajanje koncesije) (1) Koncesija po tem odloku se podeli za dobo 4 let (rok koncesije). (2) Rok koncesije začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe, razen če ni v koncesijski pogodbi drugače določeno. 3. Način izvajanja javne službe in obveznosti koncesionarja 9. člen (splošni pogoji izvajanja javne službe) Koncesionar je dolžan izvajati javni linijski prevoz v mestnem prometu in šolske prevoze na način, kot je določen v zakonu, ki ureja prevoze v cestnem prometu ter v ostalih veljavnih predpisih, ki urejajo navedeno področje, upoštevaje vse predpisane standarde in tehnične zahteve za izvajanje navedenih storitev. 10. člen (nepretrgano izvajanje javne službe) (1) Koncesionar je v času trajanja koncesije dolžan vzpostavljati zanesljivost voženj na način, da opravlja javni linijski prevoz potnikov nepretrgano, v skladu z voznim redom in na vseh linijah, LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 določenih na podlagi tega odloka ter ne glede na število potnikov. (2) Koncesionar je dolžan zagotoviti, da najmanj 95 % vseh voženj v posameznem koledarskem letu ne predstavlja kršitve zanesljivosti voženj in točnosti izvajanja voznega reda. Način ugotavljanja zanesljivosti voženj in točnosti izvajanja voznega reda ter sankcija za kršitev najmanjše zahtevane zanesljivosti voženj se podrobneje določi v koncesijski pogodbi. (3) Za kršitev zahteve zanesljivosti voženj šteje vsaka vožnja, ki je koncesionar ne opravi, ali ki zamuja 20 minut ali več na linijah s frekvenco 30 minut ali manj, oziroma vsaka vožnja, ki zamuja 30 minut ali več na linijah s frekvenco več kot 30 minut, pri čemer ne gre za prekinitev ali opustitev prevozov iz 12. člena tega odloka. 11. člen (točnost izvajanja javne službe) (1) Koncesionar mora, v okviru stanja cest in okoliščin prometa na njej, zagotavljati čim večjo točnost voženj avtobusov po voznem redu, pri čemer ne sme biti noben odhod iz začetnih in pomembnejših postajališč pred uro in minuto, določeno z voznim redom. Podrobneje se zahteve glede točnosti izvajanja voznega reda določijo v koncesijski pogodbi. (2) Koncesionar je dolžan voditi evidenco odhodov iz vseh začetnih in pomembnejših postajališč. O odstopanjih od voznega reda je koncesionar dolžan poročati koncedentu na njegovo zahtevo. Koncedent ugotavlja točnost izvajanja voznega reda v okviru nadzora v skladu s tem odlokom. (3) Kršitev standarda točnosti iz prvega odstavka tega člena je vsak primer odhoda avtobusa s postaje, ki ne ustreza zahtevam iz prvega odstavka in ni nastal zaradi višje sile ali razlogov, ki niso na strani koncesionarja. Za kršitev šteje tudi opustitev zagotovitve drugega avtobusa skladno s petim odstavkom tega člena. (4) V koncesijski pogodbi se določijo pogodbene kazni za kršitve standarda točnosti iz prvega odstavka tega člena, upoštevaje njihovo število v posameznem obdobju. (5) V primeru okvare avtobusa ali nesreče, je koncesionar dolžan zagotoviti drug avtobus v čim krajšem času od nastanka okvare ali nastanka nesreče. 12. člen (višja sila) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti opravljati koncesijo tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. V teh primerih ima koncesionar, ob dokazanih razlogih, pravico zahtevati od koncedenta povračilo stroškov, ki so nastali zaradi opravljanja koncesije v nepredvidljivih okoliščinah, ki so posledica višje sile. (2) Ob nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo, mora koncesionar obvestiti koncedenta. Koncendent in koncesionar se dogovorita o izvajanju koncesije v pogojih višje sile. (3) Koncesionar mora o spremembi poteka linije, tarife, voznega reda, prekinitvi prevozov in podobno, redno obveščati javnost preko sredstev javnega obveščanja takoj, ko nastopijo okoliščine, ki bodo ali so povzročile spremembe oziroma prekinitev prevoza. 13. člen (stavka zaposlenih koncesionarja) Kot višja sila se ne šteje stavka pri koncesionarju zaposlenih delavcev. Koncesionar mora ob stavki svojih delavcev zagotoviti opravljanje koncesije tako, da potnikom zagotovi v najvišji možni meri nemoteno uporabo storitev izvajanja koncesije v okviru voznih redov. Če koncesionar v primerih, ki so posledica stavke ali drugega ravnanja pri njem zaposlenih delavcev, ne zagotovi opravljanja koncesije, lahko njeno opravljanje zagotovi koncedent s prevzemom koncesije v režijo ali na drug način, določen v koncesijski pogodbi. 14. člen (obveščanje potnikov) (1) Koncesionar mora v okviru izvajanja javne službe zagotoviti popolno, pregledno in ažurno obveščanje potnikov in drugih uporabnikov o vseh vprašanjih, ki zadevajo izvajanje prevoznih storitev v okviru te javne službe in pravice ter dolžnosti potnikov. (2) Koncesionar mora obveščati zlasti o: - cenah prevozov, vključno z morebitnimi popusti, - voznem redu in morebitnih odstopanjih od voznega reda, - linijah in morebitnih odstopanjih pri posamezni vožnji, - načinu nakupa vozovnic ter njihove uporabe, - prevozu potnikov in prepovedih v zvezi z ravnanjem potnikov v avtobusu ter možnostjo izključitve potnika, - načinu vstopa in izstopa iz avtobusa in še posebej o pravicah gibalno oviranih potnikov v zvezi s tem, - prevozu ročne prtljage, omejitvah in prepovedih v zvezi s tem. (3) Če ni s tem odlokom drugače določeno, mora koncesionar obveščati potnike najmanj na naslednje načine: - z objavami v sredstvih javnega obveščanja, brošurami in podobnimi pisnimi sporočili, - z obvestili na avtobusnih postajališčih, kolikor je glede na njihovo opremo to mogoče, - preko svetovnega spleta. (4) Obveščanje preko svetovnega spleta mora koncesionar zagotoviti tako, da je uporabniku omogočena pridobitev podatkov brez plačila ali posredovanja osebnih podatkov. 15. člen (oglaševanje) (1) Koncesionar sme na zunanjosti in v notranjosti vozil nameščati različno oblikovana oglasna sporočila, ki ustrezajo zahtevam tega člena, lahko tudi z uporabo vizualne tehnične opreme. (2) Namestitev oglasnih sporočil ne sme biti taka, da bi kršila predpise o varnosti cestnega prometa ali omejevala uporabnikom neoviran pogled iz vozila skladno s predpisi o varnosti cestnega prometa. (3) Oglasna sporočila po vsebini in obliki ne smejo predstavljati kršitve predpisov o prepovedi oziroma omejevanju oglaševanja določenih proizvodov ali storitev, drugih predpisanih prepovedi ali omejitev v zvezi z oglaševanjem in etičnih pravil, ki urejajo oglaševanje. (4) Ne glede na prvi odstavek koncesionar ne sme: - diskriminirati med različnimi naročniki oglasnih sporočil, kot na primer s sklepanjem izključnih pogodb o oglaševanju, neupravičenim zavračanjem oglaševanja določenim naročnikom, neutemeljenim razlikovanjem naročnikov, diskriminatornimi cenami ali drugimi pogoji oglaševanja, in podobno; - ovirati konkurence z oglaševanjem, kot na primer s tem, da bi določenim ponudnikom onemogočal oglaševanje ali zahteval od določenih ponudnikov, da oglašujejo le pri koncesionarju; - nameščati političnih oglasnih sporočil, kot so sporočila, ki izražajo stališča političnih strank, združenj ali posameznikov, ki uresničujejo svoje politične cilje, sprejete v programu stranke oziroma združenja, z demokratičnim oblikovanjem politične volje državljank in državljanov in s predlaganjem kandidatk ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 oziroma kandidatov na volitvah v državni zbor, za predsednico oziroma predsednika republike ter v organe lokalnih skupnosti. (5) Določbe tega člena se uporabljajo tudi za oglasna sporočila, ki jih koncesionar v zvezi z mestnim linijskim prevozom vključuje v načine obveščanja iz tretjega odstavka 14. člena tega odloka. (6) Posledice kršitev zahtev iz tega člena se določijo v koncesijski pogodbi. 16. člen (vozila) (1) Koncesionar mora v skladu s koncesijsko pogodbo zagotoviti ustrezno število namenskih avtobusov, razpolagati pa mora tudi z ustreznim številom avtobusov tehnične rezerve skladno z zahtevami razpisne dokumentacije. Avtobusi morajo biti klimatizirani, prilagojeni gibalno in senzorno oviranim osebam, skladni z veljavnimi standardi in normativi ter tehničnimi karakteristikami iz razpisne dokumentacije za izbor koncesionarja. (2) Avtobus mora biti v času vožnje po liniji označen v skladu z določbami predpisa, ki določa oznake in opremo vozila, s katerimi se opravljajo prevozi v mestnem prometu. (3) Koncesionar mora ves čas zagotavljati, da so avtobusi zunaj in znotraj primerno očiščeni. (4) Vsak avtobus mora koncesionar oprati zunaj najmanj enkrat na 7 dni, oziroma bolj pogosto, če je to potrebno. Koncesionar mora izvesti notranje čiščenje avtobusa najmanj enkrat dnevno, najmanj enkrat mesečno pa ga znotraj tudi temeljito očistiti; voznik mora, če je upoštevaje vozni red to mogoče, preveriti notranjost avtobusa na vsakem končnem postajališču in ga po potrebi pomesti in odstraniti odpadke. (5) Koncesionar mora voditi evidenco čiščenja in pranja avtobusov. (6) Poleg vzdrževanja, ki je potrebno zaradi izpolnjevanja zahtev varnosti cestnega prometa in tehnične ustreznosti avtobusov, mora koncesionar zagotoviti tako vzdrževanje opreme avtobusa, ki je namenjena potnikom, da je ta ves čas v celoti funkcionalna. (7) V koncesijski pogodbi se določi pogodbena kazen za kršitev zahtev iz tega člena. 17. člen (oblačila in oznake osebja) (1) Koncesionar mora zagotoviti, da imajo voznik in morebitne druge osebe, ki stopajo v stik s potniki (v nadaljnjem besedilu: vozno osebje), enotna oblačila in oznake, iz katerih izhaja, da gre za vozno osebje javnega linijskega prevoza v mestnem prometu Mestne občine Ptuj. Na oznakah mora biti navedeno tudi osebno ime člana voznega osebja. (2) V koncesijski pogodbi se določi pogodbena kazen za kršitev zahteve iz tega člena. 18. člen (naloge voznega osebja) (1) Vozno osebje mora omogočiti potnikom varen vstop in izstop iz avtobusa. V okviru možnosti mora gibalno oviranim potnikom zagotoviti pomoč pri vstopu in izstopu iz avtobusa ter sedež. (2) Vozno osebje mora potnikom dajati podatke o liniji in njenem poteku ter o posamezni vožnji. 19. člen (odgovornost koncesionarja) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem koncesije povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom koncesije ali drugim osebam. 20. člen (vstopanje in izstopanje potnikov) (1) Potnik sme vstopiti in izstopiti samo na postajališču, kjer je po voznem redu predviden postanek. (2) Vstopanje in izstopanje se izvede hitro in brez zastojev, pri čemer se upoštevajo posebne potrebe gibalno oviranih potnikov. 21. člen (sprejem in izključitev potnika) (1) Koncesionar je dolžan v mejah razpoložljivih mest na avtobus sprejeti v prevoz vsako fizično osebo in njeno ročno prtljago. (2) Potniki se morajo na avtobusu obnašati tako, da skrbijo za svojo varnost in varnost drugih ter upoštevati določbe odloka in splošnih pogojev koncesionarja. (3) Potniki na avtobusu ne smejo: - pogovarjati se z voznikom, medtem ko vozi, - ovirati ostalih potnikov pri vstopanju in izstopanju in med vožnjo, - kaditi ali uživati alkoholnih pijač, - uničevati ali odtujevati opreme oziroma onesnaževati avtobusa. (4) Potnik, ki s svojim vedenjem predstavlja nevarnost za vožnjo ali potnike oziroma nadleguje potnike ali vozno osebje ali ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom tega člena, je dolžan ob neupoštevanju predhodnega opozorila in na zahtevo voznega osebja, takoj zapustiti avtobus in ni upravičen do vračila prevoznine. (5) Odstranitev potnika iz avtobusa se lahko opravi na avtobusnem postajališču. 22. člen (prevoz ročne prtljage) (1) Ročna prtljaga se lahko pelje z uporabnikom samo takrat, ko s tem ne gre za ogrožanje varnosti in reda v vozilu in ročna prtljaga ne obremenjuje ostalih uporabnikov. (2) Za ročno prtljago se štejejo stvari, ki tehtajo do 10 kg in so manjših dimenzij, ki omogočajo, da jih imajo uporabniki lahko pri sebi na sedežu oziroma pod sedežem, tako da ne ovirajo drugih uporabnikov. (3) Uporabnik ne sme prinesti v ročni prtljagi v avtobus naslednjih stvari: - vnetljivih, eksplozivnih, radioaktivnih, korozivnih (jedkih), kužnih, strupenih in drugih snovi, ki pomenijo zaradi svojih lastnosti posebno nevarnost in lahko povzročijo hujše posledice uporabnikom in vozilu; - predmetov, katerih prevoz je prepovedan z zakonom; - predmetov, ki ne predstavljajo ročne prtljage v smislu tega člena tega odloka. (4) Vozno osebje sme zavrniti prevoz ročne prtljage, če ugotovi, da prtljaga ni primerna. (5) Ročna prtljaga se prepelje brez posebnega plačila. 23. člen (prevoz živali) (1) Z vozili javnega linijskega prevoza se ne smejo prevažati živali, LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 razen: - policijski psi in psi gorske reševalne službe v spremstvu vodnika, - psi vodniki slepih, ki spremljajo slepo ali slabovidno osebo ali svojega trenerja in psi pomočniki invalidov, ki spremljajo invalidno osebo ali svojega trenerja, - manjše živali na način in pod pogoji iz četrtega odstavka tega člena. (2) Pes mora biti na vrvici, imeti mora nagobčnik in znamko o veterinarskem cepljenju, veljavno za tekoče leto. (3) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka, psom iz druge alineje prvega odstavka tega člena ni treba imeti nagobčnika. (4) Kot ročna prtljaga se smejo prevažati manjše živali v primernih sredstvih za prevoz, vendar na vso odgovornost potnika in tako, da zaradi tega niso ovirani, ogroženi ali moteni drugi potniki in da to ne onesnažuje vozila. 24. člen (pritožbe potnikov) (1) Koncesionar mora zagotoviti, da se lahko potniki in drugi uporabniki pri njem pritožijo glede kvalitete in načina izvajanja prevoznih storitev. V ta namen mora koncesionar organizirati način sprejemanja pritožb in zagotoviti njihovo hitro in učinkovito reševanje. (2) O načinu vlaganja pritožb in njihovega reševanja mora konce-sionar obveščati potnike in druge uporabnike na način, določen v 14. členu tega odloka. (3) Koncesionar se mora na pritožbo potnika oziroma drugega uporabnika odzvati v 14 dneh po njenem prejemu, bodisi s tem, da mu pisno navede razloge, zakaj meni, da pritožba ni utemeljena, bodisi s tem, da odpravi zatrjevane pomanjkljivosti oziroma navede rok in način, kako bo te pomanjkljivosti odpravil. O prejetih pritožbah in odzivih nanje mora koncesionar poročati koncedentu na način in v rokih, določenih v 38. členu tega odloka, pri čemer mora v poročilu navesti podatke o posamezni pritožbi, razlogih zanjo in svojem odzivu nanjo. (4) Če potnik oziroma drug uporabnik ni zadovoljen z odzivom koncesionarja na svojo pritožbo oziroma z njegovim ravnanjem glede odprave zatrjevane pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi v okviru javnega potniškega prometa, lahko po poteku roka za odziv koncesionarja, v kolikor se koncesionar ni odzval v predpisanem roku, ali od prejema nezadovoljivega odgovora koncesionarja ali od ravnanja koncesionarja glede odprave pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi vloži na pristojni organ občinske uprave zahtevo za naložitev ustreznega ravnanja. V zahtevi ni mogoče uveljavljati denarnih oziroma odškodninskih zahtevkov. (5) Pristojni organ občinske uprave po opravljenem upravnem postopku z odločbo naloži koncesionarju, da odpravi ugotovljene pomanjkljivosti pri izvajanju storitev v okviru javnega linijskega prevoza v mestnem prometu ali mu naloži drugo ravnanje, s katerim naj koncesionar uskladi izvajanje teh storitev s tem odlokom in drugimi predpisi ali običajnimi pravili izvajanja prevozov, če ugotovi, da je koncesionar pri opravljanju javnega linijskega prevoza v mestnem prometu ravnal v nasprotju s tem odlokom in drugimi predpisi ali običajnimi pravili izvajanja prevozov. 25. člen (splošni pogoji koncesionarja) Koncesionar lahko podrobneje uredi način izvajanja prevozov in pravic ter obveznosti potnikov s Splošnimi pogoji, ki morajo upoštevati veljavne zakonske določbe in določbe tega odloka. III. FINANCIRANJE JAVNEGA LINIJSKEGA PREVOZA V MESTNEM PROMETU 1. Splošne določbe 26. člen (način in viri financiranja) (1) Način financiranja koncesionirane dejavnosti se opredeli z javnim razpisom in koncesijsko pogodbo. (2) Storitve v okviru javne službe javni linijski prevoz v mestnem prometu se lahko financirajo iz naslednjih virov: - sredstev plačil potnikov za opravljene prevozne storitve - pre-voznin; - nadomestila iz proračuna koncedenta za izvajanje obveznosti javne službe; - prihodkov oglaševanja iz 15. člena tega odloka; - drugih sredstev, ki jih pridobi koncesionar na podlagi posebnih predpisov in so namenjena financiranju ali sofinanciranju prevozov določenih kategorij potnikov (subvencije); - sofinanciranja drugih pravnih ali fizičnih oseb; - sredstev pridobljenih na javnih razpisih. (3) Sredstva iz prejšnjega odstavka se smejo uporabljati izključno za opravljanje javne službe javni linijski prevoz v mestnem prometu. 27. člen (ločene računovodske evidence) Koncesionar mora skladno z Zakonom o preglednosti finančnih odnosov in ločenem evidentiranju različnih dejavnosti in predpisi, izdanimi za njegovo izvrševanje, drugimi predpisi in računovodskimi standardi voditi ločeno računovodsko evidenco o sredstvih in virih sredstev ter prihodkih in odhodkih za izvajanje javne službe. 2. Cene prevoznih storitev in vozovnice 28. člen (prevoznina) V primeru, da se koncesionirana dejavnost financira tudi iz plačil uporabnikov, ceno prevoznih storitev (prevoznino) predlaga pristojni organ občinske uprave in potrdi Mestni svet Mestne občine Ptuj. 29. člen (obveznost uporabe cenika) (1) V kolikor se koncesionirana dejavnost financira tudi iz plačil uporabnikov, koncesionar ne sme uporabljati drugačnih prevo-znin, kot so določene v skladu s prejšnjim členom potrjenim cenikom. (2) Če koncesionar za posamezne kategorije potnikov pridobiva subvencije ali druga sredstva, ki se obračunajo na višino prevo-znine, se posameznemu potniku, za katerega je prejel subvencijo, zaračuna le razliko med prevoznino, določeno s cenikom, in subvencijo. 30. člen (dolžnost izdati vozovnico) (1) Koncesionar je potniku dolžan izdati vozovnico pred začetkom ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 prevoza. (2) Potnik mora imeti vozovnico ves čas prevoza pri sebi in jo na zahtevo pristojnega občinskega nadzornega organa, voznega osebja ali koncesionarjevega kontrolorja predložiti na vpogled. 3. Nadomestilo za izvajanje obveznosti javne službe 31. člen (višina nadomestila) (1) Višina nadomestila koncesionarju iz občinskega proračuna se določi tako, da se stroškom, ki nastanejo z izvajanjem javne službe, prištejejo primeren dobiček in stroški financiranja ter odštejejo vsi prihodki pri izvajanju javne službe. Razlika predstavlja višino nadomestila. (2) Višina letnega nadomestila ne sme presegati zneska, potrebnega za pokrivanje upravičenih stroškov, ki so nastali pri izpolnjevanju obveznosti koncesionirane dejavnosti, ob upoštevanju ustreznih prihodkov, stroškov financiranja in primernega dobička. (3) Primeren dobiček iz prejšnjega odstavka tega člena predstavlja največ višino obrestne mere na državne vrednostne papirje primerljive ročnosti glede na koncesijsko pogodbo, povečano za največ 2%. (4) Višina letnega nadomestila se določi na podlagi ponudbe na javnem razpisu za izbiro koncesionarja. (5) Podrobneje se način oblikovanja nadomestila uredi v koncesijski pogodbi. 4. Drugi viri sredstev 32. člen (subvencije za potnike) (1) Koncesionar je dolžan uporabiti za izvajanje javne službe sredstva, ki jih pridobi na podlagi posebnih predpisov in so namenjena financiranju ali sofinanciranju prevozov v mestnem prometu določenih kategorij potnikov (subvencije za prevoze dijakov, subvencije za prevoze študentov, subvencije za invalidne osebe ipd.). Ta določba se nanaša tudi na vse člane konzorcija, kadar je koncesio-nar konzorcij več oseb. (2) O višini prihodkov iz tega člena mora koncesionar poročati koncedentu na način, določen v 38. členu tega odloka. 33. člen (druga sredstva) (1) Če koncesionar prejema kakršnakoli druga sredstva za izvajanje javnih linijskih prevozov v mestnem prometu, mora ta sredstva uporabiti za izvajanje te javne službe. (2) O višini prihodkov iz prejšnjega odstavka mora koncesionar poročati koncedentu na način, določen v 38. členu tega odloka. 5. Druga finančna vprašanja 34. člen (finančno zavarovanje) Koncedent za izvajanje gospodarske javne službe v javnem razpisu in koncesijski pogodbi določi ustrezna finančna zavarovanja, ki jih je potrebno predložiti. 35. člen (zavarovanje za škodo) Najkasneje v desetih dneh po sklenitvi koncesijske pogodbe mora koncesionar skleniti tudi zavarovanje za škodo, ki bi jo z opravljanjem dejavnosti javnega linijskega prevoza v mestnem prometu povzročil potnikom ali tretji osebi (odgovornost prevoznika). 6. Prilagoditev finančnih razmerij 36. člen (prilagoditev nadomestila) Razloge za prilagoditev nadomestila koncesionarju iz 31. člena tega odloka se določi v koncesijski pogodbi, prav tako tudi način, pogoje za prilagoditev in obseg takšne prilagoditve nadomestila. IV. PODELITEV KONCESIJE 37. člen (postopek podelitve koncesije) (1) Koncesionarja za izvajanje javne službe izbere koncedent na podlagi javnega razpisa, ob upoštevanju določb zakona, ki ureja javno-zasebno partnerstvo, zakona, ki ureja javno naročanje in zakona, ki ureja gospodarske javne službe. (2) Glede na določbe zakona, ki ureja javno-zasebno partnerstvo, se pojem koncesije po tem odloku, glede na delitev tveganj in način financiranja, šteje kot javno-naročniška oblika partnerstva. (3) Javni razpis za podelitev koncesije se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma na Portalu javnih naročil ter v Uradnem listu Evropske unije. 38. člen (strokovna komisija) (1) Strokovno komisijo za izbiro koncesionarja za izvedbo predmeta koncesije s sklepom imenuje župan. (2) Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana. Predsednik in ostali člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in najmanj dve leti delovnih izkušenj z delovnega področja, da lahko zagotovijo strokovno presojo ponudb. (3) Predsednik in člani komisije ne smejo biti s ponudnikom, njegovim zastopnikom, članom uprave, nadzornega sveta, ustanoviteljem, družbenikom ali delničarjem s kontrolnim deležem ali pooblaščencem v poslovnem razmerju ali kako drugače interesno povezani, v sorodstvenem razmerju v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena, v zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza že prenehala, ali živeti z njim v zunajzakonski skupnosti ali pa v registrirani istospolni partnerski skupnosti. Koncedent v komisijo ne sme imenovati osebe, ki je bila zaposlena pri ponudniku ali je kako drugače delala za ponudnika, če od prenehanja zaposlitve ali drugačnega sodelovanja še ni pretekel rok treh let. Izpolnjevanje pogojev za imenovanje v komisijo potrdi vsak član s pisno izjavo. Za presojo izločitvenih okoliščin se upoštevajo določbe zakona, ki ureja integriteto in preprečevanje korupcije. (4) Župan mora na predlog predsednika ali člana komisije, na zahtevo kandidata ali na lastno pobudo imenovati novega predsednika ali člana takoj, ko izve za izločitveni razlog ali če izve za okoliščine, ki izražajo dvom o objektivni presoji komisije. (5) Strokovna komisija sodeluje v postopku izbire koncesionarja LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 tako, da sodeluje v fazi priprave besedila razpisa, v fazi od objave razpisa do roka za oddajo ponudb, na javnem odpiranju prijav/ ponudb, v drugih procesnih aktivnostih vezanih na pogajanja ali pojasnilo/dopolnitev ponudb/prijav, pregleda in oceni prijave/ponudbe in ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje, sestavi poročilo ter navede, katere ponudbe izpolnjujejo razpisne zahteve, razvrsti te ponudbe tako, da je razvidno, katera od ponudb ustreza postavljenim zahtevam razpisa oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na merila ter posreduje poročilo koncedentu. Naloga strokovne komisije je lahko tudi izvedba pogajanj z usposobljenimi kandidati/ponudniki. (6) Za strokovno-tehnično pomoč in svetovanje v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa lahko strokovna komisija uporabi strokovne službe koncedenta ali zunanje strokovnjake. Člani strokovne komisije so lahko tudi neodvisni zunanji strokovnjaki, ki razpolagajo s specifičnim znanjem potrebnim za uspešno izbiro koncesionarja. 39. člen (prijava/ponudba) (1) Vsak kandidat lahko predloži le eno prijavo/ponudbo. Če en kandidat vloži več pravočasnih prijav/ponudb, se upošteva zadnja pravočasno prispela, prijave/ponudbe, ki so prispele prej, pa se zavržejo. (2) Prijavo/ponudbo lahko predloži več pravnih ali fizičnih oseb skupaj (konzorcij). (3) Ista pravna ali fizična oseba lahko sodeluje kot član konzorcija le pri eni skupni prijavi/ponudbi za koncesijo. Če ista pravna ali fizična oseba sodeluje pri več skupnih prijavah/ponudbah, se take prijave/ponudbe zavržejo. Če pravna ali fizična oseba že kandidira samostojno, ne more kandidirati še kot član konzorcija. 40. člen (pogoji za koncesionarja) (1) Kandidat za koncesionarja mora izpolnjevati naslednje pogoje: - da je registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu za dejavnosti, ki so predmet koncesije; - da ima licenco za opravljanje prevoza potnikov v notranjem cestnem prometu oziroma je v drugi državi članici Evropske skupnosti, v kateri je ustanovljen ali ima sedež, pooblaščen za opravljanje linijskih prevozov; - da izpolnjuje obvezne pogoje za priznanje sposobnosti v skladu z zakonom, ki ureja javno naročanje; - da se nad njim ni začel postopek zaradi insolventnosti ali prisilnega prenehanja po zakonu, ki ureja postopek zaradi insolventnosti in prisilnega prenehanja, ali postopek likvidacije po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, da z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, da njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene ter se nad njim ni začel postopek ali pa nastal položaj z enakimi pravnimi posledicami, v skladu s predpisi druge države; - da mu v zadnjih petih letih ni bila odvzeta koncesija iz razlogov na njegovi strani; - da je v zadnjih treh letih opravljal dejavnost javnih linijskih prevozov ali dejavnost šolskih prevozov; - da razpolaga s potrebnim številom ustreznih avtobusov in voznikov za izvajanje predvidenega obsega prevozov. (2) V primeru skupne prijave/ponudbe članov konzorcija morajo pogoje iz prve in druge alineje prejšnjega odstavka izpolnjevati osebe, ki bodo izvajale prevoze v okviru javne službe, pogoje iz tretje do vključno pete alineje morajo izpolnjevati vsi člani kon- zorcija, pogoja iz šeste in sedme alineje pa lahko izkazujejo skupaj. (3) Način dokazovanja pogojev iz prvega odstavka tega člena se določi v razpisni dokumentaciji. (4) Kandidat mora prijavi/ponudbi za pridobitev koncesije priložiti izdelan program izvajanja javnih linijskih prevozov in šolskih prevozov v okviru koncesije (organizacija izvajanja prevozov glede na število avtobusov, število voznikov, kvaliteta vozil, predvideni vozni red ipd.). 41. člen (podizvajalci) (1) V svoji prijavi/ponudbi za pridobitev koncesije mora kandidat navesti vse podizvajalce za izvajanje koncesije. Obseg prevozov podizvajalcev in način njihove navedbe se podrobneje določi v razpisni dokumentaciji. (2) Podizvajalec, ki izvaja prevozne storitve, mora izpolnjevati pogoje iz prve do vključno šeste alineje prvega odstavka 40. člena tega odloka. (3) Če koncesionar odda dela podizvajalcu po podpisu koncesijske pogodbe, mora koncedent s tem soglašati. (4) V pogodbi med koncesionar jem in podizvajalcem, katere predmet je opravljanje prevoznih storitev, morajo biti opredeljeni seznam linij ali posameznih voženj podizvajalca ter ostali pogoji za opravljanje prevozov. Pogodba mora biti sklenjena za čas koncesije in jo lahko stranka odpove le zaradi bistvenih kršitev druge stranke. V pogodbi mora biti določen tudi delež lastne cene kon-cesionarja, ki za opravljene prevoze pripade podizvajalcu, ki ne sme biti manjši od 85%. V kolikor je delež manjši od lastne cene koncesionarja, mora koncesionar zagotoviti, da so podizvajalčeva vozila glede na število prevoženih kilometrov izkoriščena vsaj v povprečni izkoriščenosti koncesionarjevih vozil, ki jih uporablja za izvajanje javne službe. (5) Za delo podizvajalcev odgovarja koncedentu koncesionar, kot da bi ga opravljal sam. 42. člen (merila za izbor koncesionarja) Koncedent mora v javnem razpisu oblikovati jasno in transparen-tno merilo za izbor koncesionarja. 43. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Odločitev o izbiri izda župan Mestne občine Ptuj. Po pravnomočnosti odločitve o izbiri, občinska uprava Mestne občine Ptuj izda upravno odločbo o podelitvi koncesije. (2) Odločba o izboru koncesionarja preneha veljati, če v roku 30 dni od njene dokončnosti ne pride do sklenitve koncesijske pogodbe iz razlogov, ki so na strani koncesionarja. V. KONCESIJSKO RAZMERJE 44. člen (koncesijska pogodba) (1) Po dokončnosti odločbe o izbiri koncesionarja sklene koncesijsko pogodbo z izbranim kandidatom v imenu koncedenta župan. (2) Če koncesionar iz razlogov na svoji strani v roku, ki je določen v odločbi o izbiri, ne sklene koncesijske pogodbe, jo lahko konce-dent sklene z naslednjim najbolj ugodnim kandidatom. ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 45. člen (vsebina koncesijske pogodbe) (1) S koncesijsko pogodbo koncedent in koncesionar uredita vsa medsebojna razmerja v zvezi s koncesijo in druga vprašanja, ki jih mora urediti koncesijska pogodba po zakonu, ki ureja gospodarske javne službe. (2) V koncesijski pogodbi se določijo tudi pogodbene kazni za primer kršitev obveznosti koncesionarja. 46. člen (prenos koncesije) (1) Koncesionar ne sme brez pisnega soglasja koncedenta prenesti koncesije na tretjo osebo. (2) Koncesionar lahko izvajanje posameznih nalog iz koncesioni-rane dejavnosti prenese na podizvajalce le ob predhodnem pisnem soglasju koncedenta. VI. NADZOR NAD IZVAJANJEM KONCESIJE IN POROČANJE KONCESIONARJA 47. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije izvajata pristojni organ občinske uprave in pristojna inšpekcijska služba. (2) Koncesionar je pristojnemu nadzornemu organu dolžan omogočiti nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe in predložiti vso potrebno dokumentacijo v zvezi z izvajanjem koncesije, dajati informacije v zvezi z izvajanjem koncesije in omogočiti vpogled v poslovne knjige in evidence v zvezi z izvajanjem koncesije. (3) Nadzor se lahko izvaja v prostorih koncesionarja, na avtobusih, s katerimi opravlja javni linijski prevoz v mestnem prometu, ali na postajah in drugje na linijah. (4) Nadzor obsega pregled finančnega poslovanja v zvezi s koncesijo, nadzor izvajanja dejavnosti in nadzor nad ustreznostjo uporabe prevoznih sredstev in naprav ter ostalih sredstev za izvajanje javne službe. (5) Nadzor je lahko napovedan ali nenapovedan in mora potekati tako, da ne ovira rednega izvajanja koncesije. Praviloma se izvaja v poslovnem času koncesionarja. Izvajalec nadzora se izkaže s pooblastilom koncedenta. Osebe, ki izvajajo nadzor, so dolžne podatke o poslovanju koncesionarja obravnavati kot poslovno skrivnost. O nadzoru se sestavi zapisnik. 48. člen (spremljanje kakovosti) Koncedent pri koncesionarju spremlja in ocenjuje kakovost opravljenih storitev. V primeru, da ugotovi odstopanje kvalitete storitve od standardov, določenih s tem odlokom in koncesijsko pogodbo, lahko uporabi pogodbene kazni in druge sankcije, določene v koncesijski pogodbi. 49. člen (poročanje) (1) Koncesionar mora enkrat mesečno poročati za pretekli mesec o: - številu prepeljanih potnikov na posamezni liniji v preteklem mesecu; - številu prodanih vozovnic (razen v primeru brezplačnih prevo- zov); - prihodkih iz prevoznin za pretekli mesec (razen v primeru brezplačnih prevozov); - drugih prihodkih za izvajanje javnih linijskih prevozov v mestnem prometu, prejetih v preteklem mesecu; - številu prevoženih kilometrov za posamezen tip avtobusa; - prejetih pritožbah potnikov in odzivih nanje; - številu izrednih dogodkov. (2) Koncesionar je dolžan podatke iz prejšnjega odstavka pošiljati pristojnemu organu občinske uprave v elektronski obliki. Obliko in formate pošiljanja podatkov se določi v koncesijski pogodbi. (3) Koncesionar je dolžan koncedentu podati letno poročilo o izvajanju gospodarske javne službe do 30. aprila tekočega leta za preteklo leto. Z letnim poročilom se seznani Mestni svet Mestne občine Ptuj. (4) Letno poročilo mora obsegati podatke iz prvega odstavka v pisni in elektronski obliki, poleg tega pa še podatke o doseganju standardov kakovosti storitev, določenih s tem odlokom in koncesijsko pogodbo. Letno poročilo mora obsegati tudi računovodske izkaze, izdelane skladno z Zakonom o preglednosti finančnih odnosov in ločenem evidentiranju različnih dejavnosti in predpisi, izdanimi za njegovo izvrševanje, ter opisno oceno izvajanja javnega linijskega prevoza v mestnem prometu v preteklem letu. VII. PRENEHANJE KONCESIJE 50. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmerje preneha: - zaradi prenehanja koncesijske pogodbe; - zaradi prenehanja koncesionarja; -zaradi stečaja koncesionarja; - z odvzemom koncesije; - z odkupom koncesije. 51. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha z dnem poteka roka koncesije. (2) Koncesijska pogodba preneha z odstopom pogodbi zveste stranke od pogodbe zaradi kršitve obveznosti druge stranke. Podrobneje se odstop zaradi kršitve pogodbe uredi v koncesijski pogodbi. (3) Stranki koncesijske pogodbe se lahko med trajanjem pogodbe kadarkoli sporazumeta o prenehanju pogodbe. Pogodbena stranka, ki želi sporazumno prenehanje pogodbe, da drugi pogodbeni stranki pobudo, ki vsebuje najmanj predlog pogojev in rok za prenehanje pogodbe z obrazložitvijo. Pobuda mora biti dana v pisni obliki. 52. člen (prenehanje koncesionarja) (1) Koncesijsko razmerje preneha s prenehanjem koncesionarja, če nima univerzalnega pravnega naslednika. (2) V primeru univerzalnega pravnega naslednika koncesionarja se koncesijsko razmerje lahko prenese na pravnega naslednika skladno z določbami 46. člena tega odloka. (3) Koncesijsko razmerje preneha z dnem, ko po zakonu nastanejo pravne posledice začetka stečajnega postopka. (4) V primeru, da je koncesionar konzorcij, zaradi prenehanja enega ali več članov konzorcija ali uvedbe stečaja nad njimi koncesij- LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 sko razmerje ne preneha, če lahko ostali člani konzorcija izvajajo koncesijo. 53. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent z odločbo odvzame koncesijo zaradi kršitev konce-sionarja, če koncesionar: - izgubi licenco za opravljanje prevoza potnikov v notranjem cestnem prometu; - ne začne z izvajanjem koncesije v roku, dogovorjenem s koncesijsko pogodbo; - po lastni krivdi ne izvaja koncesije in zato nastanejo motnje pri izvajanju storitev; - pri izvajanju koncesije koncedentu, uporabnikom ali tretjim osebam namenoma ali iz hude malomarnosti povzroči škodo; - v primeru prostih kapacitet avtobusa neupravičeno odklanja opravljanje prevoza zainteresiranim potnikom; - krši določbe tega odloka in drugih predpisov, ki urejajo način izvajanja koncesije in mu je bila v zvezi s tem izrečena pogodbena kazen več kot 5 krat v enem letu; - ne ravna v skladu z dokončnimi odločbami, ki jih uradne osebe izdajajo v okviru nadzora nad koncesijo; - ne ravna v skladu z dokončnimi odločbami, izdanimi v okviru inšpekcijskega nadzora ali drugega nadzora nad koncesionarjem pri izvajanju koncesije. (2) Pristojni organ občinske uprave pisno opozori koncesionarja na kršitve, ki so razlog za odvzem koncesije, mu določi primeren rok za odpravo kršitev in ga opozori, da bo v nasprotnem primeru uveden postopek odvzema koncesije. (3) V primeru, da je koncesionar konzorcij, kršitev posameznega člana konzorcija velja za kršitev koncesionarja. 54. člen (odkup koncesije) (1) Odkup koncesije je možen takrat, ko koncedent enostransko ugotovi, da bi bilo javno službo javni linijski prevoz v mestnem prometu možno učinkoviteje opravljati na drug način. (2) Pogoji odkupa se določijo s koncesijsko pogodbo. VIII. KONČNA DOLOČBA 55. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Številka: 007 - 7 / 2016 Datum: 20. 6. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 72 Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Odloka o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/13 in 15/13) ter 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 20. seji, dne 18. 7. 2016, sprejel PRAVILNIK o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju Mestne občine Ptuj 1. člen S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, pogoji in merila za dodelitev proračunskih sredstev, namenjenih za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav za stanovanjske objekte na območju Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: občina). 2. člen (1) Sredstva se dodeljujejo upravičencem v obliki subvencij. (2) Upravičenci dodelitve proračunskih sredstev po tem pravilniku so fizične osebe - lastniki stanovanjskih objektov s stalnim prebivališčem v občini. (3) V primeru izgradnje skupne male čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitorji medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. (4) Sredstva se ne morejo pridobiti za objekte na območju aglomeracij, kjer je že zgrajena ali se planira izgradnja javne kanalizacije. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci so podrobneje določeni v 8. členu tega pravilnika. (5) Upravičenec lahko kandidira na proračunska sredstva za en objekt le enkrat. 3. člen Sredstva za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini se zagotavljajo iz občinskega proračuna. Višino sredstev za posamezno leto določi mestni svet z odlokom o proračunu. Na podlagi določene višine sredstev se na podlagi sklepa župana objavi javni razpis, ki natančno določa pogoje za dodelitev proračunskih sredstev v skladu s tem pravilnikom. Za dodelitev sredstev se po objavi razpisa zaprosi s pisno vlogo na občino. 4. člen Javni razpis se objavi na občinski spletni strani in v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. V javnem razpisu se določi: 1. naziv in sedež občine, 2. pravna podlaga za izvedbo razpisa, 3. predmet javnega razpisa, 4. osnovne pogoje za kandidiranje na razpisu z morebitnimi dodatnimi merili, 5. okvirna višina sredstev, 6. določitev obdobja, do katerega morajo biti sredstva porabljena, 7. rok in naslov vložitve vlog, 8. rok, v katerem bodo potencialni upravičenci obveščeni o izidu, 9. kraj, čas in osebo, pri kateri lahko upravičenci pridobijo informacije in razpisno dokumentacijo. 5. člen (1) Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpisnimi pogoji vodi tri članska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Komisija je imenovana za obdobje mandata župana. (2) Naloge komisije: 1. odpiranje in pregled vlog, 2. ocena upravičenosti vlog, 3. priprava poročila s predlogom prejemnikov in višine sredstev, 4. druge naloge povezane z uspešno izvedbo razpisa. (3) Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 (z vsemi zahtevanimi dokazili) po vrstnem redu prispetja in pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 15 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev. Sredstva se dodeljujejo enkrat letno do porabe finančnih sredstev sprejetega proračuna. (4) Na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev se izda sklep. Zoper sklep je mogoča pritožba pri županu občine. Odločitev župana je dokončna. (5) O izidu javnega razpisa se vse vlagatelje obvesti v roku 15 dni od dne, ko komisija pripravi predlog dodelitve proračunskih sredstev. 6. člen Višina pomoči znaša do 50 % upravičenih stroškov oziroma največ 1.500,00 EUR na stanovanjski objekt za postavitev male komunalne čistilne naprave pri zamenjavi obstoječe greznice z malo komunalno čistilno napravo ali pri novogradnji. Sofinancira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave za en stanovanjski objekt kot tudi postavitev ene komunalne čistilne naprave za več stanovanjskih objektov. 7. člen (1) Upravičeni so stroški nakupa male komunalne čistilne naprave velikosti do 50 PE z vključenimi stroški montaže male komunalne čistilne naprave in njenega prvega zagona z nastavitvijo parametrov, v skladu z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15). (2) Upravičeni stroški lahko nastanejo od datuma veljavnosti tega pravilnika. Vlagatelji lahko vložijo vlogo za sofinanciranje najkasneje v 3 letih od nakupa in vgradnje. (3) DDV ni upravičen strošek. 8. člen (1) Vloga mora zadostiti naslednjim pogojem: - da enostanovanjska ali večstanovanjska stavba leži izven območja aglomeracij in da ima lastnik prijavljeno stalno prebivališče v občini; - da ima objekt veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo, da je stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967; - mala komunalna čistilna naprava mora biti izven predvidenih območij aglomeracij na katerih se predvideva izgradnja kanalizacije; - mala komunalna čistilna naprava mora imeti certifikat oziroma listino o skladnosti izdelka z zahtevami glede doseganja mejnih vrednostih parametrov odpadnih vod, kot jih predpisuje Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15); - mala komunalna čistilna naprava je lahko postavljena tudi na območju predvidenih aglomeracij, vendar mora biti na podlagi soglasja občine razvidno, da objekt na javno kanalizacijo ne bo priklopljen; - lokacija postavitve male komunalne čistilne naprave mora omogočati dostop in neovirano praznjenje; - upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem na podlagi lastninske ali katere druge stvarnopravne pravice na katerem se načrtuje postavitev male komunalne čistilne naprave; - čistilna naprava mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja (v času vložitve zahtevka); - upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno čistilno napravo, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov male komunalna čistilne naprave, ki ni časovno omejen in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje male komunalna čistilne naprave, ter sklenjeno služnostno pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; - v primeru biološke čistilne naprave je potrebno zahtevku za izplačilo sredstev priložiti dokazilo o pozitivno opravljeni prvi meritvi; - ob zagonu male komunalne čistilne naprave mora biti ukinjena obstoječa greznica v skladu s pogoji izvajalca javne službe; - sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja občine; - upravičenci lahko pridobijo sredstva za isto naložbo le enkrat, v kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen. (2) Čistilna naprava mora zadostiti naslednjim tehničnim zahtevam: - čistilna naprava mora biti izdelana v skladu z enim od gradbenih standardov: SIST EN 12566-1, SIST EN 12566-2, SIST EN 125663, SIST EN 12566-4 ali SIST EN 12566-5 in iz katere se v skladu s temi standardi odvaja očiščena odpadna voda neposredno v površinsko vodo, kar se dokazuje z ustreznim a testom oziroma certifikatom; - čistilna naprava mora imeti kot gradbeni proizvod izjavo o skladnosti, da ustreza standardom iz prejšnje alineje in je izdelana v skladu s predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označevanja gradbenih proizvodov; - za čistilno napravo mora biti izdelano poročilo o opravljenih prvih meritvah, iz katerega mora biti razvidno, da je obratovanje male komunalne čistilne naprave v skladu z določbami Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15). 9. člen (1) Izpolnjevanje pogojev iz prejšnjega člena pravilnika se dokazuje z naslednjimi dokumenti: - izpolnjena in podpisana vloga z zahtevanimi prilogami po priloženih navodilih. (2) Če vloga ob vložitvi ni popolna, se prosilca pozove, naj vlogo v roku 8 dni dopolni. Če tega ne stori, se vloga s sklepom zavrže. 10. člen (1) Upravičenci na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev na občino pošljejo zahtevek za izplačilo z vsemi zahtevanimi prilogami najkasneje do 10. 11. v tekočem letu. (2) Pred vložitvijo zahtevka mora biti naložba zaključena in plačani vsi računi ter priloženo potrdilo o pozitivno opravljeni prvi meritvi. Po predložitvi vse dokumentacije, skladno s priloženimi navodili, se z upravičencem sklene pogodba o dodelitvi nepovratnih sredstev in ostalih medsebojnih obveznostih in pravicah. Nakazilo sredstev se izvrši na osebni račun upravičenca v roku 30 dni od podpisa pogodbe. 11. člen Nadzor nad izvajanjem namenske porabe proračunskih sredstev, skladno z javnim razpisom, izvaja pristojni oddelek občinske uprave. 12. člen (1) Pogodba o sofinanciranju mora vsebovati: pogodbene stranke, višino sofinanciranja in opredelitev pravic in obveznosti pogodbenih strank. (2) Prejemnik po pogodbi se zaveže, da: - bo hranil dokumentacijo še najmanj 5 let po izplačilu sredstev iz strani občine; - bo omogočil občini vpogled v dokumentacijo in nadzor koriščenja namenskih sredstev na terenu. 10 LETO XXII / 23. 9. 2016 13. člen Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obresti, ki se obračunavajo od dneva izplačila upravičencu, do dneva vračila sredstev v primerih, če se ugotovi: - da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena, - da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke, - druge nepravilnosti pri uporabi sredstev. 14. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-20/2016 Datum: 18. 7. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 73 Na podlagi 16. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izo-braževalnega zavoda Osnovna šola Ljudski vrt (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/09 in 11/09) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 20. seji, dne 18. 7. 2016, sprejel SKLEP o imenovanju predstavnikov Mestne občine Ptuj v Svet javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Ljudski vrt 1. Za predstavnike Mestne občine Ptuj v Svet javnega vzgojno-izo-braževalnega zavoda Osnovna šola Ljudski vrt se imenujejo: 1. mag. Martin MLAKAR, 2. Marjan CAJNKO, 3. Robert ŠEGULA. 2. Mandatna doba imenovanim v svetu zavoda začne teči z dnem konstituiranja novoizvoljenega sveta zavoda in traja štiri leta. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-93/2008 Datum: 18. 7. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 74. Na podlagi 11. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izo-braževalnega zavoda Osnovna šola Mladika (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/09) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 20. seji, dne 18. 7. 2016, sprejel ŠTEVILKA 10 SKLEP o prenehanju dolžnosti članice in o imenovanju nove predstavnice Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika 1. Simoni ŠILAK zaradi odstopa preneha mandat članice Svet javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mladika. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Bojano VINKO za novo predstavnico Mestne občine Ptuj v Svet javnega vzgojno-izobra-ževalnega zavoda Osnovna šola Mladika, do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-9/2012 Datum: 18. 7. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 75. Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 35/13 - skl. US, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO; v nadaljevanju: ZPNačrt) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je župan Mestne občine Ptuj sprejel SKLEP o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti 1. (splošno) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti (v nadaljevanju: OPPN). 2. (ocena stanja, razlogi za pripravo OPPN in predvidena namenska raba) Ocena stanja: V Odloku o Občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15 in 8/16; v nadaljevanju: OPN) je v 41. členu v tabeli enot urejanja prostora (v nadaljevanju: EUP) določeno, da je za to območje potrebno izdelati OPPN. OPPN se pripravi v skladu z določili poglavja »3.4. Prostorski izvedbeni pogoji za območja, za katera je predvidena izdelava OPPN«. V skladu z določili 102. člena OPN je območje opredeljeno kot druga območja centralnih dejavnosti CD, z oznako enote urejanja prostora CE25, kjer prevladuje druga dejavnost razen stanovanj. V skladu z določili 3. točke je dopustno graditi nestanovanjske URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 11 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 stavbe, v katerih so dopustni stanovanjski deli in gradbeno inženirske objekte, če so namenjeni dejavnostim v območju in opredeljeni v Prilogi 1, ter nezahtevne in enostavne objekte za lastno rabo in ostale objekte določene v Prilogi 2. V skladu z določili 4. točke so dopustne dejavnosti trgovine, storitvene dejavnosti, gostinstvo in turizem, poslovne dejavnosti, dejavnosti javne uprave, zaščite in reševanja, izobraževanja, zdravstva in socialnega varstva, kulturne, razvedrilne, rekreacijske in športne dejavnosti družbene infrastrukture. Prevladujoča je praviloma ena vrsta centralnih dejavnosti; dopustno je bivanje. Območje obdelave: - oznaka enote urejanja prostora: - ime enote: - površina v ha: - namembnost: - prostorski izvedbeni akt: CE25 Ptuj stara vojašnica ob Potrčevi cesti 1,62 ha druga območja centralnih dejavnosti (CD) OPPN Območje OPPN sovpada z območjem enote urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti iz OPN. Razlogi za pripravo OPPN: Pisno pobudo za začetek priprave OPPN za enoto urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti je podal Dom upokojencev Ptuj, v juliju 2016. Parcele v območju so v lasti Mestne občine Ptuj. Mestna občina Ptuj je podano pobudo sprejela. Predvidena namenska raba območja OPPN: Območje je namenjeno gradnji objekta gerontološkega centra (objekt z dvema lamelama) s spremljajočimi dejavnostmi, predvidene etažnosti P+2, v kleti se zagotovijo parkirna mesta. Potrebno je zagotoviti krajinsko ureditev brežine ob Potrčevi cesti. Med objekti je potrebno urediti območje nekdanjega Kapucinskega samostana s prezentacijo ostalin ''in situ''. V OPPN je potrebno umestiti tudi novo prometno navezavo na obstoječe cestno omrežje. OPPN bo podrobno definiral pozidavo oziroma rabo posameznih mikrolokacij območja obdelave, pa tudi velikost in medsebojna razmerja novih zemljiških parcel. V sklopu ureditve gospodarske javne infrastrukture se izvedejo vsi predpisani komunalni in energetski vodi ter naprave, v skladu s pridobljenimi smernicami nosilcev urejanja prostora. Načrtovan dostop in dovoz na območje OPPN je z Volkmerjeve ceste, zaradi prireditvenih konic ga je potrebno predimenzionirati za potrebe pretoka največjih obremenitev. Potek notranjih cest po območju obdelave, kot tudi morebitne dodatne prometne navezave, bo podal OPPN. Rešitve v OPPN bodo izhajale iz potrjenih strokovnih podlag, ki se bodo izdelale tekom postopka priprave akta. OPPN lahko predvidi tudi izgradnjo potrebne javne gospodarske infrastrukture izven območja obdelave. Območje morebitnih prestavitev, novogradenj oziroma rekonstrukcij javne gospodarske infrastrukture sme obsegati vse tiste površine oziroma zemljišča izven območja podrobnega načrta, ki so minimalno zahtevana za potrebne navezave. Morebitni posegi izven območja pa niso predmet tega podrobnega načrta in se v celoti rešujejo samostojno. 3. (sprememba podrobnejše namenske rabe z občinskim podrobnim prostorskim načrtom) V skladu z določili 56.a člena ZPNačrta je sprememba podrobnejše namenske rabe in prostorskih izvedbenih pogojev z OPPN dopustna brez poprejšnje spremembe občinskega prostorskega načrta, če je v skladu z regionalnim razvojnim programom in s strateškim delom občinskega prostorskega načrta. V skladu z določili Vizije in strategije Mestne občine Ptuj 20152025 je v poglavju 4. - Strateške usmeritve Mestne občine Ptuj s cilji in ukrepi v prioriteti IV. (Mesto aktivnih, zdravih in ustvarjalnih ljudi) in v cilju 4 (Socialna vključenost in zmanjšanje tveganja revščine) med predlaganimi projekti na prvem mestu navedena izgradnja oskrbovanih stanovanj. Mestni svet Mestne občine Ptuj je na 11. redni seji, dne 26. 10. 2015, sprejel sklep s katerim je potrdil predlog Vizije in strategije Mestne občine Ptuj 2015 - 2025 (VISMOP). 4. (območje prostorskega načrta) Celotno območje urejanja prostora z oznako za enoto urejanja prostora CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti obsega površino velikosti 1,62 ha. Območje OPPN obsega površino, ki jo tvorijo zemljišča s parcelnimi številkami: 571/1, 571/2, 571/3, 571/4 in del 3989, vse k.o. 400 Ptuj. Območje OPPN se v fazi izdelave lahko tudi delno spremeni. Uredba o vodovarstvenem območju za vodno telo vodonosnikov Dravsko-ptujskega polja (Uradni list RS, št. 59/07, 32/11, 24/13 in 79/15) določa, da se območje urejanja CE25 Ptuj - stara vojašnica ob Potrčevi cesti, nahaja v tretjem varstvenem območju (VVO III). Na območjih nestabilnih in plazovitih tal ali nasutih zemljiščih ni dopustno poseganje v teren brez predhodnega mnenja pooblaščenega geologa, ki izda pisno mnenje o ustreznosti posega in opredeli sprejemljiv način posega v nestabilna tla. 5. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec OPPN pridobi geodetski načrt območja urejanja, ki je izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04 in 33/07-ZPNačrt). V sklopu izdelave OPPN je potrebno izdelati Program opremljanja zemljišč. Pri pripravi osnutka se upoštevajo prikaz stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere ter tudi morebitne že pridobljene smernice in/ali priporočila nosilcev urejanja prostora. Potrebne strokovne podlage in strokovno rešitev izdela načrtovalec z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega načrta. OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, tako da je možen vnos v geoinformacijski sistem (GIS) Mestne občine Ptuj. 12 LETO XXII / 23. 9. 2016 6. (roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz) - Sklep o začetku priprave OPPN: julij 2016. - Objava sklepa v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in v svetovnem spletu: julij 2016. - Izdelava in potrditev strokovnih podlag: 45 dni po objavi tega sklepa. - Priprava osnutka OPPN: 30 dni po potrditvi strokovnih podlag. - Poziv nosilcem urejanja prostora za pridobitev smernic ter obvestila Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za strateško presojo vplivov na okolje, ali je potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje (v nadaljevanju: CPVO): 30 dni od prejema poziva. - Analiza smernic in izdelava dopolnjenega osnutka OPPN:15 dni po prejetju smernic nosilcev urejanja prostora (če je za OPPN potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje, se za dopolnjen osnutek zagotovi okoljsko poročilo in se ga, skupaj z dopolnjenim osnutkom, pošlje ministrstvu, pristojnemu za varstvo okolja). - Javno naznanilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN, objavljeno na krajevno običajen način in v svetovnem spletu: najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve (če je za OPPN potrebno izvesti CPVO, se javnost seznani sočasno in na enak način tudi z okoljskim poročilom). - Javna razgrnitev in javna obravnava dopolnjenega osnutka: 30 dni. (V času javne razgrnitve se izvede javna razprava o dopolnjenem osnutku. Občani, organi in organizacije ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko dajo pisne pripombe in predloge v času trajanja javne razgrnitve. Rok za dajanje pripomb poteče s potekom javne razgrnitve.) - Priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov, podanih v času javne razgrnitve: 15 dni po zaključku javne razgrnitve. - Prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka OPPN na mestnem svetu ter obravnava in sprejem stališč do pripomb in predlogov: do 30 dni po zaključku javne razgrnitve. - Objava stališč, zavzetih do pripomb in predlogov, na krajevno običajen način in v svetovnem spletu, ter pisna seznanitev lastnikov zemljišč glede pripomb in predlogov, ki so jih izrazili v okviru javne razgrnitve: 7 dni po sprejemu stališč na mestnem svetu. - Priprava predloga OPPN (dopolnitev s stališči mestnega sveta): 15 dni po sprejemu stališč na mestnem svetu. - Pridobivanje mnenj nosilcev urejanja prostora na predlog OPPN: 30 dni od prejema poziva (Če je za OPPN potrebno izvesti CPVO, ministrstvo, pristojno za varstvo okolja, odloči o sprejemljivosti izvedbe podrobnega načrta na okolje.). - Priprava usklajenega predloga OPPN: 7 dni po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora. - Druga obravnava in sprejem usklajenega predloga OPPN na mestnem svetu: do 30 dni po pripravljenem usklajenem predlogu. - Objava odloka v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj: v prvi naslednji številki, ki izide po preteku petnajstdnevnega roka, ki ga določajo predpisi o lokalni samoupravi. - Priprava končnega elaborata: 15 dni po objavi odloka. Zgoraj navedeni terminski plan je okviren. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremeni, saj pripravljavec akta na to ne more vplivati. Izdelovalec prostorskega akta mora predati Skupni občinski upra- ŠTEVILKA 10 vi občin v Spodnjem Podravju tri kompletirane podpisane izvode sprejetega prostorskega akta (število izvodov za investitorje določa pogodba). Po en izvod bo predan krajevno pristojni upravni enoti in pristojnim inšpekcijskim službam, en izvod pa bo hranjen na Skupni občinski upravi občin v Spodnjem Podravju, kjer bo akt na vpogled dostopen javnosti. Obenem je potrebno celoten prostorski akt s prilogami predati pripravljavcu v digitalni obliki na zgoščenkah v dogovorjenem formatu. 7. (nosilci urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovane prostorske ureditve, in drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi) Nosilci urejanja prostora so: - Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda); - Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za področje varstva narave); - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine); - Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (za področje varstva kulturne dediščine) (v vednost - zaradi predhodne seznanitve s predvidenim OPPN); - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom); - Elektro Maribor, d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo); - Komunalno podjetje Ptuj, d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področji oskrbe z vodo in odvajanja odplak); - Adriaplin, d.o.o., PE Ptuj, Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana (za področje oskrbe s plinom); - Telekom Slovenije d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Maribor - Murska Sobota, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje umeščanja fiksne telefonije); Javne službe Ptuj, d.o.o. Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (za področje oskrbe z vodo in odvajanje odpadnih vod, javne razsvetljave, odvoza komunalnih odpadkov in zimskega vzdrževanja cest); - Teleing, d.o.o., Razkrižje 23, 9240 Ljutomer (za: Kabelsko komunikacijski sistem KKS Ptuj, d.o.o., Slovenski trg 1, 2250 Ptuj, ki je pristojni upravitelj kabelskega in komunikacijskega sistema v Mestni občini Ptuj); - Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (za področje prometa, za občinske ceste); - RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje (CPVO), Dunajska cesta 48 (udeleženec na podlagi 4. odstavka 58. člena ZPNačrt - potrebnost izvedbe postopka CPVO). V primeru, da se v postopku priprave utemeljeno ugotovi, da je potrebno vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihove smernice. 8. (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave in izdelave OPPN) Pripravo in izdelavo OPPN ter stroške objav na krajevno običajen način in stroške soglasij financirajo investitorji v skladu s soraz- URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 13 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 mernim deležem (glede na velikost lastništva parcel). V te namene sklenejo pogodbo z izdelovalcem, ki izpolnjuje predpisane pogoje za prostorsko načrtovanje podrobnih prostorskih načrtov. Posamezne obveznosti se določijo z medsebojnim dogovorom. 9. (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj ter na spletnem naslovu Mestne občine Ptuj (www.ptuj.si). Številka: 3505-12/2016 Datum: 12. 7. 2016 Miran SENČAR, župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 29 20, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredništvo: mag. Darja Harb (Lista župana dr. Štefana Čelana), Mateja Lapuh (Lista ZA Ptuj), Jožef Lenart (SDS), mag. Sonja Purgaj (SD), Dejan Klasinc (SMC), Jožica Težak (DeSUS), Peter Pribožič (NSi), Slavko Kolar (Mladi in upokojenci za delovna mesta), Branko Brumen (SLS), dr. Vlasta Kokol Voljč (Neodvisna lista za razvoj MO Ptuj). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 14