Mnenje o vodenju sej Ijudskih odborov ) Dejstvo je, oh so dnevni redi Bej ljudskih odborav, posebno pa okrajnih ljudskih odborov v večjih in gospodarsko bolj razvitih okrajih preobreme-njeni z velikim številom točk dnevncga reda. To je popolno-ma razumljivo, če upoštevamo široko pristojnost naših ljud-skih odborov kakor tudi yeli-ko število poslov, katere mo-ra.io po veljavnih predpisih reievati sarni sveti na svojiii skupnih ali ločenih sejah. Za-to se v zadnjem času čedalje bolj poudarja potreba, da se sveti ljudskih cdborov razbre-menijo reševanja številnih drobnejših vprašanj, da bi se mogli posvetiti reiSevan.iu csnovnib problemov. določa- nju in izvajanju politike Ijud"-skega odboi'a. Pričakujejo, da bodo ustre-ene sprememije v predpisih o pristojnosti' posame^nih orga-nov ljudskih odborov odpravi-le te piobleme. To j« deino točno, ker bodo morali sveti tudi v tem primeru ohraniti v svoji izključni pristojnosti sprejemanje sklepov v vrsti konkretaih vprašanj. Zato se kljub pričakovanim spremem-bam v predpisih nuino postav-lja problem skrajšanja in sproititve postopka na sejah plenutna- ljudskega odbcra,, ne <3a bi s tem okrnill demo-kratičnost in učinkovitost de-la ljudskega odbora. —Ugolavljam, da se, ni ni-hče javil za bescdo. —Prehajamo k glasovanju glede tega piedlpga. —Kdo je za predlog? —Kdo je proti predlogu? —Kdo se je vzdržal glasova-nja? —Ugotavljaro, da je bil predlog soglasno sprejei. Ta procedm'a zahteva naj-' manj povpreono dve do tri minute. Ce upoštev-amo, da ]e takih toCk dnevnega reda naimanj 30 do 50, včasih pa še več, to pomeni, da potroiijo na seji ljud^kega odbora eno do dve uri za proceduro, ki ni-ma praktičnega smotra. (Po neki apketi o delu ljudskih odborov Irajajo posamezne lo~ čene ali skupne seje svetov tudi po 9 ur.) Razen tega, da predstavlja izgubo časa, ta prCfcedura v znatni meri utru-ja odbornika, tako da njihova pozornost popvišča, .kar ;e zelo škodliivo. če »o po reševanju takih vprašanj na dnevnem redu točke. ki dejansko zahte-vajo temeljito in v^estransko razpravljanje.