Nasvet kolesarjem v Ijubljanskem prometu Kolesarski promet v Ljub-ljani je iz leta v leto živahnejši. Viden porast je dosegel v tem poletju, zlasti potem, ko so mnogi pustili avto doma in presedlali na kolo, s katerim se je mogoče tudi po mestnih cestah dobro voziti. Tako zav-zemajo kolesarji že pomemb-no mesto v sestavi prometa na mestnih prometnih površi-nah. Strokovna služba skupšči-ne mesta Ljubljane je pripra-vila možnosti za kolikor toli-ko ugodne pogoje poteka ko-lesarskega prometa. Tako bi lahko rekli tem začetnim pri-zadevanjem za ureditev kole-sarskih površin. Idealnih po-gojev za kolesarjenje, zlasti v ožjem središču mesta, ni moč pričakovati tako hitro, kot se širi in stopnjuje število kole-sarjev. Vendar so predvidene sprejemljive rešitve, ki bodo kolesarskemu prometu name-nile vsaj toliko prostora, kot ga bo glede na razmere nujno potrebno. Ob sedanjih pogojih kole-sarskega prometa v primerja-vi z množico motornih vozil je potrebna polna mera previ-dnosti ob upoštevanju prepo-vedi, ki jih je sorazmemo ma-lo, posebne površine za kole-sarje in proste dele cest, na-menjenim vsem vrstam pro-meta. Zlasti pa: - tam kjer so urejene kole-sarske steze ali kolesarski pa-sovi, naj kolesarji vozijo le po teh površinah; - če je kolesarska steza spe-ljana skozi križišče ali ob pre-hodu za pešce, naj kolesarji na teh mestih vozijo zelo pre-vidno; - če je taka površina pred križiščem ali preko ceste ob prehodu prekinjena, naj gre-do kolesarji čez cesto peš ob kolesu; - na delih ceste, kjer je do-voljen promet koles skupaj z motornimi vozili, naj kolesarji vozijo še posebno previdno ob desnem robu vozišča. Tudi vožnja s kolesom je lahko prijetna in varna ob upoštevanju prometnih pred-pisov in sporazumevanjem z drugimi udeleženci v pro- metu. Syet u prow#ntlvo in vigoie v entMm proimrtii pri IS SML