URADNI VESTNIK OBČINE IVANČNA GORICA Št. 3/01 Ivančna Gorica, 30. 3. 2001 Leto 7 Na podlagi 29. in 57. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93,57/94,14/95,26/97,70/97,10/98,74/98 in 70/00), 10., 11. in 13. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00) in 16., 100., in 117. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Ur. vestnik Občine Ivančna Gorica, št.2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 17. seji dne 29.03.2001 sprejel ODLOK 0 PRORAČUNU OBČINE IVANČNA GORICA ZA LETO 2001 1. člen S proračunom Občine Ivančna Gorica za leto 2001 (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Ivančna Gorica (v nadaljnjem besedilu: Občina) v letu 2001. 2. člen Z občinskim proračunom se ureja upravljanje s prihodki in odhodki ter upravljanje z občinskim premoženjem in dolgovi. 3. člen Občinski proračun sestavljajo splošni in posebni del. Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, izkaz računa finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. V bilanci prihodkov in odhodkov se izkazujejo prihodki, ki obsegajo: - davčne prihodke - nedavčne prihodke - kapitalske prihodke in - transferne prihodke. V bilanci prihodkov in odhodkov se izkazujejo odhodki, ki obsegajo: - tekoče odhodke - tekoče transfere - investicijske odhodke in - investicijske transfere. V računu finančnih terjatev in naložb se izkazujejo vsa prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih naložb ter odhodki iz naslova povečanja finančnih naložb. V računu financiranja se izkazujejo odplačila dolgov in zadolževanje, ki je povezano s financiranjem presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter s financiranjem odplačil dolgov v računu financiranja. V računu financiranja se prav tako izkazujejo načrtovane spremembe denarnih sredstev na računih proračuna v proračunskem letu. Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov. Občinski proračun za leto 2001 se določa v naslednjih zneskih: A) Bilanca prihodkov in odhodkov: I. Skupaj prihodki 1.110.053.300,00 II. Skupaj odhodki 1.597.398.000,00 III. Proračunski primanjkljaj (I - II) -487.344.700,00 6) Račun finančnih terjatev in naložb IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih naložb 430.908.300,00 V. Dana posojila in povečanje finančnih naložb 11.200.000,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe finančnih naložb (IV.-V.) 419.708.300,00 C) Račun financiranja VIII. Zadolževanje proračuna 0 IX. Odplačila dolga 2.929.000,00 X. Neto zadolževanje (VIII. - IX.) -2.929.000,00 XI. Zmanjšanje sredstev na računih 70.565.400,00 št. 3 - 30.3.2001 URADNI VESTNIK občine ivančna Gorica ste 13 Negativni stanji bilance prihodkov in odhodkov ter računa financiranja se pokrivata s stanjem računa finančnih terjatev in naložb in s sredstvi na računih proračuna. Pregled prihodkov in odhodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter računu financiranja, ki so sestavni del občinskega proračuna. 4. člen Namenski prejemki proračuna so donacije, namenski prejemki proračunskega sklada, prihodki od lastne dejavnosti neposrednih uporabnikov, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja. 5. člen Če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali spremenjenih gospodarskih gibanj povečajo izdatki ali zmanjšajo prejemki proračuna, lahko Župan največ za 45 dni zadrži izvrševanje posameznih izdatkov. Z ukrepi začasnega zadržanja izvrševanj lahko Župan ustavi prevzemanje obveznosti, predlaga podaljšanje pogodbenih rokov plačil in ustavi pre-razporejanje proračunskih sredstev. O odločitvi iz prvega odstavka tega člena Župan obvesti Občinski svet. 6. člen V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva splošne proračunske rezervacije ne smejo presegati 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča Župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se z rebalabsom razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. 7. člen V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad in se uporablja za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč. V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini 0,5 %. Sredstva se izločajo v rezerve začasno vsak mesec, dokončno pa po zaključnem računu proračuna za preteklo leto. O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz 2. odstavka 49. Člena Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 79/99 in 124/00) oziroma iz prvega odstavka 111. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Ur. vestnik Občine Ivančna Gorica, št.2/99), odloča Občinski svet Občine Ivančna Gorica (v nadaljnem besedilu: Občinski svet). V posameznih primerih, iz predhodno navedenih členov zakona oziroma statuta, do višine 2.000.000,00 tolarjev, odloča Župan. O uporabi sredstev obvešča Občinski svet s pisnimi poročili. 8. člen Neposredni in posredni uporabniki (v nadaljnjem besedilu: uporabniki) so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu občinskega proračuna, ki je sestavni del tega odloka. Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva za posamezne namene. Posredni uporabniki so dolžni predložiti županstvu občine finančni načrt za prihodnje leto sestavljen v skladu z 10. Členom Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 79/99 in 124/00) in poročilo o porabi proračunskih sredstev za preteklo leto. Rok za predložitev finančnega načrta za prihodnje leto je 31. oktober tekočega leta. in 28. februar prihodnjega leta za predložitev poročila o porabi proračunskih sredstev za preteklo leto. 9. člen Pravni posli, ki jih sklene svet krajevne skupnosti, katerih vrednost presega 500.000,00 tolarjev, so veljavni le ob pisnem soglasju Župana. 10. člen Proračunskih sredstev ni mogoče prerazporejati, razen pod pogoji in na način, ki jih določa ta odlok, upoštevaje strukturo proračuna. Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno. Če se v teku izvrševanja proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna dela ali storitve, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali za izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnajo v breme drugih postavk posameznega področja proračuna. O prenosu sredstev med nameni posameznega področja, določenimi v odhodkovnem delu bilance prihodkov in odhodkov, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog na posameznem področju, za katera so bila zagotovljena sredstva z občinskim proračunom, odloča Župan. Župan mora o izvršenih prerazporeditvah šestmesečno poročati občinskemu svetu. 11. člen Kot sredstva za delo se uporabnikom zagotavljajo: - sredstva za plače, - sredstva za druge izdatke zaposlenim, - sredstva za prispevke delodajalca, - sredstva za izdatke za blago in storitve, - sredstva za amortizacijo, - sredstva za druge operativne odhodke in - sredstva za investicijske izdatke. Sredstva za plače, prispevke delodajalca in druge izdatke zaposlenim na županstvu in zaposlenim v javnih zavodih se zagotavljajo mesečno glede na zasedeno število sistem-iziranih delovnih mest po merilih in na način v skladu s kolektivno pogodbo in drugimi predpisi, ki urejajo to področje. Sredstva za druge izdatke zaposlenim se dodeljujejo na podlagi pisnih zahtevkov. Sredstva za izdatke za blago in storitve in druge operativne odhodke uporabnikov se določijo v okviru potreb in možnosti občinskega proračuna. Sredstva za amortizacijo se uporabnikom zagotavljajo le za amortizacijo premičnin in v višini, navedeni v posebnem delu proračuna. 12. člen Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih dejavnosti se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje dejavnosti. Poraba sredstev za opravljanje naloge na posameznih področjih se dogovori s pogodbo v pisni obliki. Sredstva za posamezno nalogo se izplačajo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa. 13. člen Neposredni uporabnik uporablja sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del. Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračunskih sredstev se lahko sklene samo skladno z Zakonom o javnih naročilih (Ur.list RS, št. 39/00 in 102/00) ter drugimi predpisi, ki urejajo to področje. 14. člen Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se lahko občina likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja Župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložbe. Premoženjsko bilanco občine sestavi referat županstva, pristojen za finance na podlagi premoženjskih bilanc posrednih uporabnikov občinskega proračuna in krajevnih skupnosti. 15. člen Občina lahko daje poroštva za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov katerih ustanoviteljica je, vendar največ do 5% realiziranih prihodkov v letu, v katerem se daje poroštvo. O dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov odloča Župan. Izdana poroštva se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine. 16. člen Javna podjetja in javni zavodi katerih ustanoviteljica je občina, se lahko zadolžijo le s soglasjem občine. O dajanju soglasij k zadolževanju javnih podjetij in javnih zavodov odloča Župan. Izdana soglasja se štejejo v obsegv možnega zadolževanja občine. Krajevne skupnosti se ne smejo zadolževati. 17. člen Za izvrševanje občinskega proračuna je odgovoren Župan. 18. člen Nadzorni odbor občine opravlja nadzor nad: - razpolaganjem s premoženjem občine, - namensko in smotrno porabo sredstev občinskega proračuna, - finančnim poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev. O ugotovljenih pomanjkljivostih pri vodenju finančnega in materialnega knjigovodstva obvešča Župana in Občinski svet, če tako določa zakon pa tudi pristojno ministrstvo in računsko sodišče. Če nadzorni odbor pri ugotavljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da sredstva niso bila uporabljena za namene, za katere so bila dodeljena, ima pravico zahtevati, da se sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti Župana in Občinski svet. 19. člen Znotraj proračunske postavke, ki je določena v sprejetem proračunu, se lahko odpre novi konto oz. spremeni stari konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe. 20. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 40302-0001/01 Datum: 29.03.2001 OBČINA IVANČNA GORICA ŽUPAN Jernej Lampret, prof. I.r. Na seji komisije je lahko prisoten-na rav-natelj-ica, pomočnik-ica ravnatelj-ice ali vodja enote, vendar brez pravice odločanja. 12. člen Na seji se piše zapisnik, ki mora vsebovati: - poimensko prisotnost članov komisije in drugih uradnih oseb, - ugotovitev o številu vlog in možnosti sprejema, - poimenski seznam vseh otrok, ki so prijavljeni za sprejem, - poimenski seznam otrok s številom izpolnjenih kriterijev iz 17. člena tega pravilnika, ki so bili sprejeti, - poimenski seznam odklonjenih otrok s prioritetnim vrstnim redom. Zapisnik se mora hraniti v dokumentaciji vrtca najmanj za čas šolskega leta, za katerega je bil sprejem opravljen. 13. člen Vrtec je dolžan v 8 dneh po rešitvi vloge pisno obvestiti starše oz. njihove skrbnike o sprejemu oziroma odklonitvi otrok. 14. člen Zoper odločitev komisije je dopustno vložiti pritožbo na svet vrtca v roku 8 dni od dneva sprejema pisnega obvestila. Sklep o pritožbi je potrebno izdati v 30 dneh po prejemu pritožbe. Sklep drugostopenjskega organa je dokončen. 15. člen Starši oz. skrbniki so dolžni pisno potrditi sprejem otrok na podlagi vpisnega lista v roku 15 dni. 15.a člen Po vpisu v vrtec sta starša ali zakoniti otrokov zastopnik (v nadaljevanju besedila: eden od staršev) z otrokom dolžna opraviti zdravniški pregled pri zdravniku specialistu pediatru (v nadaljevanju besedila: zdravnik). Zdravnik je dolžan po pregledu otroka izdati potrdilo o otrokovem zdravstvenem stanju, na katerem so razvidne tudi posebnosti otroka in dodati svoje mnenje o vključitvi otroka v vrtec. Eden od staršev je dolžan po opravljenem zdravniškem pregledu otroka predložiti potrdilo zdravnika ravnatelju zavoda. Ravnatelj na podlagi vpisnega lista in potrdila zdravnika izda potrdilo o vpisu v vrtec, s katerim eden od staršev dokazuje vzgojitelju oddelka opravljene obveznosti. V primeru, ko zdravnik odsvetuje vključitev otroka v vrtec ali pa so postavljeni težji pogoji za prehrano (diete) in drugo oskrbo v času bivanja v vrtcu, se sprejem v vrtec prekliče oz. obvestilo o vpisu in vpisni list postaneta nična. 16. člen Komisija se sestaja praviloma enkrat letno in sicer v času od sredine maja do sredine junija, oziroma po potrebi. 4. Kriteriji za sprejem otrok 17. člen Otroke, katerih starši predložijo potrdilo centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine, sprejme komisija mimo kriterijev po tem pravilniku. Mimo kriterijev po tem pravilniku so sprejeti tudi otroci s posebnimi potrebami v razvoju, če je v vrtcu organiziran razvojni oddelek. Komisija mora pri izbiri in sprejemu otrok prednostno upoštevati naslednje kriterije, ki so ocenjeni z največjim dopustnim številom točk: 1. Otroci, katerih starši potrebujejo oz. vpisujejo otroka v dnevni program vrtca. Ta kriterij se uporablja le takrat, kadar ima vrtec organizirane še druge programe (krajši, poldnevni). -10 TOČK 2. Otroci, ki so obvezni obiskovati program priprave na šolo. Kriterij se uporablja v enotah, kjer še poteka obvezni program priprave na šolo. - 9 TOČK 3. Otroci, ki so bili večkrat odklonjeni, četudi so formalno izpolnjevali pogoje: - Otroci, ki so bili odklonjeni 1X 4 TOČKE - Otroci, ki so bili odklonjeni 2x 8 TOČK - Otroci, ki so bili odklonjeni 3x 12 TOČK 4. Otroci iz številnejše družine (trije ali več otrok do starosti 10 let) -7 TOČK 5. Otroci, kjer je že vključen v vrtec en ali več otrok v vrtec iz iste družine - 5 TOČK 6. Otroci delavcev vrtca - 4 TOČKE 7. Otroci zaposlenih staršev: -Obastarša 4TOČKE - Eden od staršev redno zaposlen, drugi iskalec zaposlitve - 3 TOČKE - Oba starša iskalca zaposlitve - 2 TOČKI 8. Otroci, ki imajo kraj stalnega bivališča v Občini Ivančna Gorica - 7 TOČK Otroci, ki kandidirajo v enoto vrtca najbližjo kraju bivanja - 7 TOČK Otroci, ki ne kandidirajo v enoto vrtca v kraju bivanja - 5 TOČK 9. V primeru, ko otrok živi v enodružinski skupnosti se mu prišteje - 4 TOČKE 10. Ravnatelj vrtca lahko v soglasju z ustanoviteljem posameznemu otroku, katerega starši aktivno sodelujejo in pripomorejo k izboljšanju stanja na področju otroškega varstva v občini in izven, dodeli 5 TOČK. Če se v postopku vlaganja ali kasneje ugotovi, da so starši namerno navajali napačne podatke, se skupnemu številu zbranih točk odšteje 10 točk. V primeru, ko so straši že vključenega otroka v vrtec neredni plačniki mesečne oskrbnine, se naslednjemu kandidatu otroku iz iste družine od skupnega števila zbranih točk, odšteje 5 točk. Komisija bo sprejela otroke z večjim številom zbranih točk iz kriterijev. V primeru, ko je več kandidatov z enakim številom točk, se sme posebej upoštevati pridobljeno mnenje predstavnikov socialne in patronažne službe. 5. Trajanje vključitve in izpis otrok 18. člen Sprejeti otroci so vključeni v vrtec do vstopa v osnovno šolo. 19. člen V primeru, da se razmere med šolskim letom v družini spremenijo tako, da je mogoče otroka izpisati, ga vrtec na željo staršev izpiše, namesto njega pa se sprejme drugega otroka, ki je po prednostnem vrstnem redu prvi. 20. člen Otroci pričnejo z obiskom vrtca na dan, ki ga določi ravnatelj-ica. Otroka, ki v 8. dneh od dneva, ki je določen za sprejem, starši ne pripeljejo ali izostanka ne opravičijo s tehtnimi razlogi, se izpiše, na njegovo mesto pa se spre- Te spremembe in dopolnitve Pravilnika o sprejemu otrok v javni WZ Vrtec Ivančna Gorica je sprejel Svet vrtca v soglasju z ustanoviteljem in začnejo veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 68/01 Datum: 09.03.2001 Predsednica Sveta vrtca WZ Ivančna Gorica Jožica Potočnik, vzg.J.r. Ustanovitelj je dal soglasje na Spremembe in dopolnila Pravilnika o sprejemu otrok v javni WZ Vrtec Ivančna Gorica na 17. seji Občinskega sveta Občine Ivančna Gorica dne, 29.03.2001 Številka: 64000-0002/01 Datum: 29.03.2001 Župan Občine ivančna Gorica Jernej Lampret, prof. J.r. Na podlagi sklepa 17. seje Občinskega sveta Občine Ivančna Gorica, dne 29.03.2001, objavlja Svet VVZ Vrtec ivančna Gorica prečiščeno besedilo PRAVILNIKA O SPREJEMU OTROK V VVZ VRTEC IVANČNA GORICA I. UVODNA DOLOČBA 1. člen S tem pravilnikom Svet VVZ Vrtec Ivančna Gorica (v nadaljevanju besedila: vrtec) v soglasju z Občino Ivančna Gorica (v nadaljevanju besedila: ustanovitelj) določa način in postopek sprejema otrok v vrtec, sestavo in način dela komisije za sprejem otrok v vrtec ter kriterije za sprejem otrok. II. SPREJEM OTROK V VRTEC IN VPIS 1. Sprejem otrok v vrtec 2. člen V vrtec se sprejemajo predšolski otroci v starosti od 2. leta do vključitve v osnovno šolo. Sprejemajo se tudi predšolski otroci v starosti od enajstega meseca do 2. leta, vendar le, če ima vrtec zagotovljene ustrezne prostore za oblikovanje oddelkov prvega starostnega obdobja. 3. člen Vrtec lahko vpiše oz. sprejme toliko otrok, kot to dopuščajo prostorski normativi in normativi za oblikovanje oddelka. 4. člen Vrtec sprejema tudi otroke s posebnimi potrebami, če ima zagotovljene ustrezne prostore in kadrovske pogoje za razvojne oddelke. V razvojne oddelke se vključuje otroke stare najmanj 18 mesecev. 5. člen V redne oddelke vrtca se sprejema tudi otroke z manj izrazitimi posebnimi potrebami. V dvomu o stopnji posebnih potreb otroka lahko komisija predlaga poskusno vključitev otroka v redni oddelek za dobo treh mesecev. V primeru uspešne vključitve otroka v življenje in delo oddelka, otrok ostane v oddelku, v nasprotnem primeru se otrok napoti v razvojni oddelek, če je ta ustanovljen, sicer se ga izpiše iz rednega oddelka. 2. Vpis otrok v vrtec 6. člen Redni razpis za vpis otrok v vrtec se izvede praviloma v mesecu aprilu za naslednje šolsko leto. Natečaj za vpis otrok v vrtec se objavi v občinskem glasilu in v drugih sredstvih javnega obveščanja ter v enotah vrtca. 7. člen Izredni razpis za vpis otrok v vrtec se opravi: - če število vpisanih otrok v vrtec ne dosega najnižjega normativa števila otrok v oddelku, - če je med letom osip otrok v vrtcu. Izredni vpis se opravi smiselno po enakem postopku kot redni vpis. 8. člen Med trajanjem šolskega leta se lahko vključi otroka v vrtec le v primeru, če se izprazni mesto zaradi izpisa. Sprejem se opravi po vrstnem redu, ki ga pripravi komisija za sprejem otrok v vrtec ob rednem vpisu. 9. člen Otroci se sprejemajo v vrtec na podlagi prijave. Prijavo za sprejem otrok v vrtec vložijo starši oz. skrbniki otroka na obrazcu, ki ga dobijo v vrtcu. 3. Sestava komisije za sprejem otrok v vrtec 10. člen V primeru, da je prijav za sprejem otrok v vrtec več, kot je prostih mest, o sprejemu odloča pet članska Komisija za sprejem otrok v vrtec. Komisijo imenuje ravnateljica. Komisijo za sprejem otrok v vrtec sestavljajo; - predstavnik ustanovitelja, - predstavniki staršev v svetu staršev iz enote: - Marjetica - Ivančna Gorica - 1 član, - Čebelica - Šentvid pri Stični - 1 član, - Miška - Stična - 1 član, - Polžek - Višnja Gora - 1 član, - Sonček - Zagradec - 1 član, - predstavnik delavcev v svetu vrtca, - predstavnik patronažne službe Zdravstvenega doma Ivančna Gorica, - predstavnik Centra za socialno delo Grosuplje. Predstavnik staršev v Svetu staršev iz posamezne enote lahko odloča o sprejemu otrok le za enoto, katero zastopa. 0 sprejemu otrok iz drugih enot nima pravice odločanja. Delo komisije vodi predsednik. Člani komisije so imenovani za dobo štirih let in so lahko ponovno imenovani. 11. člen Komisija dela na sejah. Seje komisije so javne. Komisija lahko izključi javnost, kadar obravnava prijave z mnenjem strokovnih služb ali druge podatke o otrocih oz. družini, ki so po svoji naravi zaupni. jme otroka iz prednostnega reda. 21. člen Med trajanjem šolskega leta (od 01/09 do 31/08 naslednjega leta) otroka praviloma ni možno začasno izpisati iz vrtca. 22. člen Otroka se trajno izpiše iz vrtca v letu, v katerem bo vključen v osnovno šolo. Starši lahko otroka trajno izpišejo iz vrtca kadarkoli to želijo. Pri ponovnem sprejemu nimajo prednost že enkrat izpisani otroci. 22.a člen Pravilnik vsebuje še priloge: 1. Priloga 1: Vloga za vpis otroka v vrtec 2. Priloga 2: Vpisni list 3. Priloga 3: Potrdilo o vpisu 4. Priloga 4: Izstopna izjava III. KONČNA DOLOČBA 23. člen Ta pravilnik je sprejel Svet vrtca v soglasju z ustanoviteljem in začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Datum: 09.03.2001 Številka: 68/01 Predsednica Sveta vrtca WZ Vrtec Ivančna Gorica Jožica Potočnik, vzg., I.r Ustanovitelj je dal soglasje na prečiščeno besedilo Pravilnika o sprejemu otrok v javni VVZ Vrtec Ivančna Gorica na 17.seji Občinskega sveta Občine Ivančna Gorica, dne 29.03.2001. Datum: 29.03.2001 Številka: 64000-0002/01 Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prof., I.r. Na podlagi drugega odstavka 51. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Ur. list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in Ur. list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97) in 6. člena navodila o merilih za to, kaj se šteje za objekte oziroma posege v prostor, za katere po zakonu ni potrebno lokacijsko dovoljenje in kaj se lahko šteje za pomožne objekte (Ur. list SRS, št. 27/85) in 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 17. seji, dne 29.03.2001 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o pomožnih objektih , napravah in drugih posegih v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje 1. člen V odloku o pomožnih objektih, napravah in drugih posegih v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 5/97) in odloku o spremembah in dopolnitvah odloka o pomožnih objektih, napravah in drugih posegih v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 6/99) se sedmi člen v celoti spremeni tako, da se glasi: "Vlogi za priglasitev del je potrebno predložiti: - opis nameravane gradnje in zemljišča na katerem naj bi stal objekt (tehnični opis, tlorisne in višinske gabarite, naklon strešine, uporabljen material ter konstrukcijske rešitve), - kopijo katastrskega načrta z vrisom nameravanega posega in odmiki od sosednjih parcel, - dokazilo o razpolaganju z zemljiščem, na katerem naj bi objekt stal, - za začasni objekt mora biti naveden datum, do katerega naj bi objekt stal." 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka:35100-0001/99 Datum:29.03.2001 Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prof. Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št.12/96) in 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 17.seji dne 29.03.2001, na predlog Javnega vzgojnovarstvenega zavoda Vrtec Ivančna Gorica sprejel SKLEP O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI SKLEPA O VIŠINI CEN PROGRAMOV V JAVNEM VZGOJNOVARSTVENEM ZAVODU VRTEC IVANČNA GORICA 1. člen Sklep Št: 64000-0001/01 z dne 16.02.2001 se dopolni tako, da se 2. člen spremeni in se glasi: "Prispevek staršev se za vsak dan odsotnosti otroka iz vrtca zniža za stroške prehrane v višini 15 % cene programa, ki so opredeljeni z zneskom plačil staršev od cene dnevnega programa za otroke drugega starostnega obdobja po Pravilniku o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 44/96,1/98, 84/98 in 102/00), ki se preračunajo na dan v sorazmernem deležu plačila vrtca." 2. člen Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Občine ivančna Gorica, uporablja pa se od 01.04.2001 dalje. Številka: 64000-0001/01 Datum: 29.03.2001 OBČINA IVANČNA GORICA župan Jernej Lampret, prof., I.r. Na podlagi 20. člena Zakona o vrtcih (Ur.l.RS, št.12/96) in 17. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojnovarstvenega zavoda Vrtec Ivančna Gorica (Uradni vestnik občine Ivančna Gorica 11/96) je Svet VVZ Vrtec Ivančna Gorica na svoji 17. seji dne 26.02.2001 sprejel SPREMEMBE IN DOPOLNITVE PRAVILNIKA O SPREJEMU OTROK V JAVNI VVZ VRTEC IVANČNA GORICA Lčlen Pravilnik o sprejemu otrok v javni WZ Vrtec Ivančna Gorica, objavljen v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica, št.1 z dne 04.02.1999, se spremeni in dopolni tako, kot sledi: 2.člen Kriteriji za sprejem otrok 17.člen se spremeni in dopolni tako, da se glasi: Otroke, katerih starši predložijo potrdilo centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine, sprejme komisija mimo kriterijev po tem pravilniku. Mimo kriterijev po tem pravilniku so sprejeti tudi otroci s posebnimi potrebami v razvoju, če je v vrtcu organiziran razvojni oddelek. Komisija mora pri izbiri in sprejemu otrok prednostno upoštevati naslednje kriterije, ki so ocenjeni z največjim dopustnim številom točk: 1. Otroci, katerih starši potrebujejo oziroma vpisujejo otroka v dnevni program vrtca.Ta kriterij se uporablja le takrat, kadar ima vrtec organizirane še druge programe (krajši, poldnevni) -10 TOČK 2. Otroci, ki so obvezni obiskovati program priprave na šolo. Kriterij se uporablja v enotah, kjer še poteka obvezni program priprave na šolo. - 9 TOČK 3. Otroci, ki so bili večkrat odklonjeni, četudi so formalno izpolnjevali pogoje: - Otroci, ki so bili odklonjeni 1x - 4 TOČKE - Otroci, ki so bili odklonjeni 2x - 8 TOČK - Otroci, ki so bili odklonjeni 3x -12 TOČK 4. Otroci iz številnejše družine (3 ali več otrok v starosti do 10 let) - 7 TOČK 5. Otroci, kjer je že vključen v vrtec en ali več otrok iz iste družine - 5 TOČK 6. Otroci, delavcev vrtca - 4 TOČKE 7. Zaposlenost staršev: -Obastarša -4TOČKE - Eden od staršev redno zaposlen, drugi iskalec zaposlitve - 3 TOČKE - Oba starša iskalca zaposlitve - 2 TOČKI 8. Otroci, ki imajo kraj stalnega bivališča v Občini Ivančna Gorica - 7 TOČK Otroci, ki kandidirajo v enoto najbližjo kraju bivanja - 7 TOČK Otroci, ki ne kandidirajo v enoto v kraju bivanja - 5 TOČK 9. V primeru, ko otrok živi v enoroditeljski družinski skupnosti, se mu dodeli dodatne - 4 TOČKE 10. Ravnatelj vrtca lahko v soglasju z ustanoviteljem posameznemu otroku, katerega starši aktivno sodelujejo in pripomorejo k izboljšanju stanja na področju otroškega varstva v občini in izven, dodeli - 5 TOČK. Če se v postopku vlaganja ali kasneje ugotovi, da so starši namerno navajali napačne podatke, se skupnemu številu zbranih točk odšteje 10 točk. V primeru, ko so starši že vključenega otroka v vrtec neredni plačniki mesečne oskrbnine, se naslednjemu kandidatu-otroku iz iste družine od skupnega števila zbranih točk, odšteje 5 točk. Komisija bo sprejela otroke z večjim številom zbranih točk iz kriterijev. V primeru, ko je več kandidatov z enakim številom točk, se sme posebej upoštevati pridobljeno mnenje članov socialne in patronažne službe. 2. člen V 22.a členu se dopolni pod 1: Vloga za vpis otroka v vrtec, ki mora vsebovati pod točko 8 tudi: - Potrdilo Zavoda RS za zaposlovanje o iskanju zaposlitve - Podatki, ki jih navajate v vlogi, so odločilnega pomena za sprejem otroka v vrtec. Pomanjkljivo izpolnjena vloga vam ne zagotavlja korektne ocene kriterijev za sprejem otrok v vrtec. 3. člen