MALO DELAVCEV V ŠOLSKIH ODBORIH Ob koncu lan^ke»a leta je izvedel svet za ptosveto i.n kuUuro LR SloTenije auaili-zo dela šolskih od.borov v svoji rapubliki, Analiza je pokazala vrsto pozitivnih iz-kulenj, do taterih so prišli organi dirui-benega Uipraviljanja v svoji praksi. Med dosseženi.mi reziuitati lahiki> poudarimo, da se pouiembno število državljanov konti-n.uiramo ndele/.uje reševanja vpraša.nj iz-obraževanja in vzgoje mladine. UgotoT-Ijetno pa je bilo. da je 5e vedmo soraz-memo majhen odstotek d&lavcev v odbo-rih pri šolalt splošne izobraz.be (le 7 od-stotkov). žensk pa je 26.1 odstotka. Številni od'bori so resno razipravljali im reševali probleme rednega obislkovaia.ia šol, rzgojTiega dela z učeuci v šoli i,n iz-ven nje, o us.meritvi učnega. dela sploh in o mno?ih drugih vprašantih. Za minoige izmed n.jih predstavlja doba, ko so se vnkvarjali s proračuiKkiini in materiaLnimi vprašanji, že za zdavnaj prehojemo. Anald-Jta pa je odkrila tudi pomanjikljivosti, ki jih je Ireba odpraviti. če želimo doseči še v-ečji uspph pri dolu orgaaov drnžbe-n-ega upravijanja v šolab. Np.kateri od-bori so se na primpir zaoimali samo za problematiiko materialnega vzdirževaiija šole. Drugian se je delo zreduciralo, pred-vseni na seje. ki so iib. razen tega imeli le bol| poredko. Nekateri odibori pri stro-koTniJi šolah niimajo doToli sti.ka z druž-l)fnim.i organizacijami v podjetjih ustre-zajoče veje. Vse to pa so pomanjtbljivosti, ki jiih }e mo^ofie od.praTiti, če se za stvar zavzamejo vsi zainteresirani organi, po-sefcno pa oryanizaciie SociaHstične zveze. S. U.