Delavci vozovne delavnice v Ptuju so tekmovali po Strelanovičevem načinu Ogenj. ki ga je prižgal Alija 9?ro-tanovič, je jc razplamtel po vsej na3i 2?7u:n Vohki so u*p?hi, k: jih d^-6ccajo borci za socializem r.a •.*seh. p'jdroLjih de;s, po najr.anrednej^^grn ;n najbo'j '- mn«ai načinu dela — po Sirotanovičem načmu tDkmovanja. Ta način dela si osva^aj.o tudi dc-lovni kolektivi ptupkpga okra>a. 2e več nedelj so se delovni kole&fcivi tovarn v MajSperku in StrruLlti po-merili v maksimalni delovni storil-nosti. Zelezniška vozovna delavnica v Ptuju, ki je med najboljsimi ko4esc-tivi svoje stroke, j« v panedeljek, 31. oktobra izvedla'kot prvi želez-ničarski kolekliv v ptn-skemni akrnj« tekmovanje po Sirotanovičevem Aa-činu. V tekmovanje srs je vkiju-čila celotna delavn:.ca Od 7. uir zitrtraj pa do 3. ure popoldan je bilo v delav-nici čutiti odmev besed; ki so postale delavcem geslo: >Danes moracno pre-kceiti sami sebe!« In res: ob treh po poldan so z delom končali, kmakj nato pa so že biii znani izvrstni de-lovni resrultati: dnwna norma je bila dosežena s 178% V teh ot=mih urah so popolnoma popravili seds-m voz. na peiih so opravili tri četrtine dela, enega pa so popravili do polovice Velik uspeh je dosegla brigada \i-veznikov, ki je dosegla 281 % dnev-ne norme. Ta brigada je štela 9 ljudi. vodil na jo je udarnik tov. Samsc Izvezala je ta dan 12 vn pol vozov Najbolj sta se izkazala v tej skupini pri delu tovariša Hentak in Farič, pa tudi tovariši Svenšek Alojz, udar-nik Kranjc Franc. Pernok ih Matja-šič starejši. Le malo za SamČevo bri-gado sta zaostala tovariš?« Fošnerič Franc in Sagadin Stanko. ki sta po pravila pet zavor in s tem dosegla 253% dnevne norme Brigada, ki je delala na pororavljanju odbojnih in vlečnih naprav, je kljub težkemu delu popraviJa štiri vozove. To pred-stavlja 167% delovne norme, kar je za to delo edinstven uspeh. Tovariša 2alar in Kurež sta tu dokazala, kaj se pravi tekmovat: po Sirotanoviče-vem zgledu. Mizarja Horvat Anton m Čeh A^u§tin sta tudi bila med prrioni. Zavidljiv xaspeh sta dosegli tud*' obe bri^/di kleparjev — prva je dcx>egla 174°/o dnevne norme, druga pa 161%. To tekmo^anje je pokazalo vso pradnoift in korist takega naeitna cteia. Vo«ovne delavnice v Pfcuju so at zadal« obvezo, da bodo iz^TŠrle svoj letni plan do Ehieva refpuiblike. Da bi to uresmčili, pravijo, da bodo v to-kn me^eca nov«T»bra še nekoli-kdkrat tekmovali po Sircrtanoviče- vern načinu. Znano je, da so tukajš-nje železniške vozovne delavnice med najboljšimi; želimo jim tudi, da še tudi naprej tako izvršujejo svoje planslie naloge. Zato naj bo tekmo-vanje po Sirotanovičevem načinu stalen način dela, ne samo kolektiva vozovnih delavnic, temveč vseh de-lovnih kolektivov. Na ta način bodo najučinkovitejše odgovorili na vse klevete s strani Infoi*mbiroja in do-prinesli dobršen delež k izgradnji socializma pri nas. K. M.