Domoznanski oddelek 35 URADNI vestnik 1997 LETO III 29. septembraa 1997 ( ") ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 9 Vsebina 107. ODLOK o spremembi odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj 108. ODLOK o ustanovitvi javnega vzgojnoizobraževalnega zavoda OSNOVNA ŠOLA MLADIKA 109. PRAVILNIK o plačah in drugih prejemkih funkcionarjev v Mestni občini Ptuj 110. PRAVILNIK o pogojih in metodologiji izbora in sofinanciranja razvojnih projektov s področja naravoslovja, družboslovja ter tehnoloških inovacij 111. S K L E P o imenovanju predstavnikov ustanoviteljev v Svet JZ Lekarne Ptuj 112. S K L E P o razrešitvi in imenovanju novega člana Uredništva Javnega glasila Ptujčan 113. S T A T U T MESTNE ČETRTI BREG 107. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev.11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, štev. 4/96), je Mestni svet Mestne občine Ptuj, na 33. seji, dne 22. septembra 1997, sprejel naslednji ODLOK o spremembi odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj 1. člen V 1. odstavku 38. člena Odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine, št. 8/96), se pred besedo komunalna inšpekcija črta beseda »policija«. 2. člen V 39. členu se besedi »pristojnega organa« nadomestita z besedami »komunalne inšpekcije in mestne redarske službe«. 3. člen V 45. členu se pred besedo komunalni inšpektor črta beseda »policija«. 4. člen Ta odlok začne veljati dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 403-22/96-20 Datum: 22.0.9.1997 Predsednik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK,s.r. 108. Na podlagi 3. in 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91), 40., 41., in 140. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96) ter 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj,(Uradnik vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/96), je mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. septembra 1997, sprejel ODLOK o ustanovitvi javnega vzgojnoizobraževalnega zavoda OSNOVNA ŠOLA MLADIKA I. SPLOŠNA DOLOČBA /. člen S tem odlokom Mestna občina Ptuj, s sedežem Mestni trg 1, Ptuj (v nadaljevanju besedila: ustanovitelj) ustanavlja na področju osnovnega šolstva javni vzgojnoizobraževalni zavod Osnovna šola Mladika (v nadaljevanju: zavod) II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 2. člen Zavod posluje pod imenom: Osnovna šola Mladika Sedež zavoda: Žnidaričevo nabrežje I, Ptuj Skrajšano ime zavoda: OŠ Mladika Zavod lahko po predhodnem soglasju z ustanoviteljem organizira delo v novi podružnični šoli ali ukine obstoječo, če so za to podani zakonski razlogi. 3. člen Zavod je za svoje obveznosti odgovoren s sredstvi, ki so v pravnem prometu. Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. Podružnične šole v pravnem prometu nimajo pooblastil. 4. člen Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, na registrskem vložku št. 1/404-00. Zavod se vpiše v razvid zavodov vzgoje in izobraževanja, ki ga vodi ministrstvo, pristojno za šolstvo. 5. člen Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi v poslovanju in v pravnem prometu, kot jih določata zakon in ta odlok. 2. Pečat zavoda 6. člen Zavod ima in uporablja svoj pečat okrogle oblike, premera 35 mm, v katerega sredini je grb Republike Slovenije, na zunanjem obodu pa izpisano: Osnovna šola Mladika, Mestna občina Ptuj. Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm z enako vsebino kot pečat iz 1. odstavka tega člena. Pečat mora vsebovati ime in sedež zavoda. Pečat iz 1. odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja organom, organizacijam, občinam, učencem in varovancem oz. njihovim staršem. Pečat iz 2. odstavka tega člena uporablja zavod za žigosanje predvsem finančne in knjigovodske dokumentacije. 7. člen Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja določi ravnatelj. 3. Zastopanje, predstavljanje in podpisovanje 8. člen Zavod zastopa in predstavlja ravnatelj. Ravnatelj zavoda zastopa in predstavlja zavod brez omejitev. Med začasno odsotnostjo nadomešča ravnatelja njegov pomočnik ali delavec zavoda, ki ga za nadomeščanje pooblasti ravnatelj. Pomočnik ravnatelja ali pooblaščeni delavec zavoda ima v času nadomeščanja pooblastila ravnatelja. Ravnatelj lahko za zastopanje ali predstavljanje zavoda v posameznih zadevah pooblasti druge osebe. 9. člen Za zavod podpisujejo ravnatelj in delavci, ki so pooblaščeni za zastopanje, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravljajo. V odnosih z banko in Agencijo RS za plačilni promet, nadziranje in informiranje podpisujejo zavod ravnatelj, računovodja in podpisniki z deponiranimi podpisi pri Agenciji RS za plačilni promet, nadziranje in informiranje, ki jih določi ravnatelj. 4. Območje zadovoljevanje vzgojnoizo-braževalnih potreb - šolski okoliš 10. člen Zavod je ustanovljen za zadovoljevanje vzgo-jnoizobraževalnih potreb za šolski okoliš, ki obsega območje: OSNOVNA ŠOLA MLADIKA Mestna četrt CENTER: Aškerčeva ulica, Cankarjeva ulica, Ciril Metodov drevored, Cvetkov trg, Dravska ulica od št. 1 -11, Gregorčičev drevored, Groharjeva pot, Jadranska ulica, Krempljeva ulica, Kvedrova ulica, Mestni trg, Miklošičeva ulica, Minoritski trg, Murkova ulica, Novi trg, Ob Grajeni, Osojnikova cesta, Panonska ulica, Potrčeva cesta od št. 1 do št. 29 in sode do št. 38, Remčeva ulica, Slomškova ulica, Slovenski trg, Tiha pot, Trstenjakova ulica, Ulica Viktorina Ptujskega št. 7, Ulica heroja Lacka, Vodnikova ulica, Vošnjakova ulica, Vrazov trg, Zelenikova ulica. Mestna četrt LJUDSKI VRT: Rimska ploščad Mestna četrt JEZERO: Arnuševa ulica, Belšakova ulica, Brstje, Čučkova ulica, Dornavska cesta od št. 1 - 8/b, Hermanova ulica, K jezeru, Kerenčičeva ulica, Kogejeva pot, Macunova ulica, Mladinska ulica, Na tratah, Nova cesta, Ob Rogoznici, Ormoška cesta, Rajšpova ulica, Ribiška pot, Rogozniška ulica, Satlerjeva ulica, Severova ulica, Stojkova ulica, Šerono-va ulica, Špindlerjeva ulica, Štrafelova ulica, Ulica Franca Kosca, Vegova ulica, Vrtnarska pot, VVilhelmova ulica, Žnidaričevo nabrežje naselje: Spuhlja. Primestna četrt ROGOZNICA: Čarmanova ulica, Dornavska cesta od št. 10 -25, Kokolova ulica. Skupni okoliš OŠ Olge Meglič, OŠ Mladika in OŠ Ljudski vrt obsega: Mestna četrt LJUDSKI VRT: Arbajterjeva ulica. Ulica 25. Maja, Ulica 5. Prekomorske, Volkmerjeva ulica Vpis v 1. razred se opravi tako, da je omogočena sorazmerna porazdelitev otrok na osnovi dogovora med ravnatelji posameznih šol in pristojnega organa Občinskega urada Mestne občine Ptuj. III. DEJAVNOST ZAVODA 11. člen Dejavnosti zavoda so: . M/80.102 Osnovnošolsko splošno izobraževanje • 0/92.511 Dejavnost knjižnic • K/70.20 Oddajanje prostorov v najem Dejavnost zavoda šteje kot javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu. 12. člen Zavod opravlja javno veljavni izobraževalni program, ki je sprejet na način in po postopku, določenim z zakonom. 13. člen Zavod je devetrazredna osnovna šola in opravlja vzgojnoizobraževalno dejavnost od 1. do 9. razreda obvezne osnovne šole. Zavod izdaja spričevala o uspehu in izobrazbi, ki štejejo kot javne listine. Zavod ne sme začeti opravljati nove dejavnosti ali spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti, dokler ustanovitelj ne da soglasja in dokler pristojni organ ne izda odločbe, da so izpolnjeni pogoji, predpisani za opravljanje dejavnosti glede tehnične opremljenosti in varstva pri delu ter drugi predpisani pogoji . Za nove dejavnosti ne štejejo druge dejavnos- ti, ki jih opravlja zavod v manjšem obsegu, s katerim dopolnjuje in boljša ponudbo vzgo-jnoizobraževalnega dela in s katerim prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za opravljanje vpisanih registriranih dejavnosti. 14. člen Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register. IV. ORGANI ZAVODA 15. člen Organi zavoda so: • svet zavoda • ravnatelj • strokovni organi • svet staršev 1. Svet zavoda 16. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ga sestavljajo predstavniki ustanovitelja, predstavniki delavcev zavoda in predstavniki staršev. Svet zavoda šteje 11 članov, ki jih sestavljajo: • 3 predstavniki ustanovitelja, • 5 predstavnikov delavcev zavoda in • 3 predstavniki staršev. Predstavnike delavcev se voli: • 4 predstavnike delavcev zavoda iz matične šole • 1 predstavnik izmed upravno-administra-tivnih in tehničnih delavcev. Predstavnike zaposlenih izvolijo delavci zavoda neposredno na tajnih Volitvah, po postopku in na način, ki ga določa zakon in ta odlok. Predstavnike ustanovitelja imenuje Mestni svet izmed občanov posameznih naselij šolskega okoliša. Predstavnike staršev volijo starši na svetu staršev. Za izvedbo volitev predstavnikov staršev se smiselno uporabljajo določbe tega odloka o volitvah predstavnikov delavcev v svet zavoda. Člani sveta izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika. Svet odloča z večino glasov svojih članov. Mandat članov sveta traja štiri leta. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma. Mandat predstavnikov staršev v svetu zavoda je povezan s statusom njihovih otrok oz. varovancev v zavodu. 17. člen Svet zavoda: • imenuje in razrešuje ravnatelja, • sprejema program razvoja zavoda, • sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi, • odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov, • obravnava poročila o izobraževalni in vzgojni problematiki, • odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca, • odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja, • odločba o pritožbah staršev v zvezi z vzgojnim in izobraževalnim delom v šoli, • sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, • določa finančni načrt in sprejema zaključne in periodične račune, • predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, • daje ustanovitelju in ravnatelju zavod9 predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, • razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda, • sprejema program razreševanja presežnih delavcev, • odloča o najemanju kreditov, • imenuje predstavnike zavoda v drugih asociacijah, • odloča v soglasju z ustanoviteljem o povezovanju v skupnosti zavodov za opravljanje skupnih administrativnih in računovodskih nalog in opravljanje drugih skupnih del, • opravlja druge z zakonom ter drugimi splošnimi akti zavoda določene naloge. a) Volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda 18. člen Svet zavoda razpiše volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda s sklepom največ 90 in najmanj 60 dni pred iztekom mandatne dobe. Volitve se opravijo najkasneje 15 dni pred potekom mandata svetu zavoda. S sklepom o razpisu volitev mora biti določen dan volitev in število članov sveta, ki se volijo iz posameznih enot zavoda. Sklep o razpisu volitev se mora javno objaviti v zavodu. S sklepom o razpisu volitev se imenuje volilna komisija, ki jo sestavljajo predsednik, njegov namestnik in dva člana ter njuna namestnika. član volilne komisije oziroma njegov namestnik ne more biti kandidat za predstavnika delavcev v svetu in mora imeti aktivno volilno pravico. Voljlno komisijo se imenuje za dobo 4 let. 19. člen Pravico predlagati kandidate za člane sveta zavoda imajo najmanj trije delavci zavoda z aktivno volilno pravico. Predlogi kandidatov za svet zavoda, ki se predložijo volilni komisiji najkasneje 21. dan po dnevu razpisa volitev, morajo biti pisni, s podpisi vseh predlagateljev in s priloženimi pisnimi soglasji h kandidaturi vseh predlaganih kandidatov. Kandidati za predstavnike delavcev v svetu zavoda morajo imeti pasivno volilno pravico. 20. člen Glasovanje na volišču vodi volilna komisija. Volitve morajo biti organizirane tako, da je zagotovljena tajnost glasovanja. Volilna komisija lahko določi da se za delavce, ki bodo odsotni na dan volitev, zagotovi možnost predčasnih volitev. Voli se z glasovnicami osebno. Vsak delavec ima en glas. Na glasovnici se navedejo imena kandidatov po abecednem redu priimkov z navedbo koliko kandidatov se voli izmed kandidatov matične šole ter izmed kandidatov upravnih, administrativnih in tehničnih delavcev. Voli se tako, da se obkrožijo zaporedne številke pred imeni tistih kandidatov, za katere se želi glasovati. Neizpolnjena glasovnica ali glasovnica, na kateri ni mogoče ugotoviti volje volivca, sta neveljavni . Neveljavna je tudi glasovnica, če je volivec glasoval za več kandidatov kot jih je potrebno izvoliti. Volitve so veljavne, če se jih je udeležila več kot polovica delavcev zavoda z aktivno volilno pravico. 21. čl en Izvoljeni so tisti kandidati, ki so dobili največje število glasov, če sta dva kandidata dobila enako število glasov, je izvoljen tisti, ki ima daljšo delovno dobo v zavodu. O poteku volitev na voliščih se piše zapisnik, volilna komisija izdela poročilo o rezultatih volitev, ki ga objavi v roku 5 dni od dneva izvedbe glasovanja. 22. člen b) Odpoklic predstavnikov delavcev v svetu zavoda Postopek za odpoklic predstavnika delavcev v svetu zavoda se začne na podlagi pisne zahteve najmanj 10 % delavcev zavoda z aktivno volilno pravico. Zahtevi za odpoklic, ki jo predložijo delavci, morajo biti priloženi podpisi delavcev, ki predlagajo odpoklic. Zahteva za odpoklic mora vsebovati razloge za odpoklic. Zahteva se predloži volilni komisiji, ki preveri formalno pravilnost zahteve, ne da bi presojala razloge za odpoklic. Če volilna komisija ne zavrne zahteve za odpoklic, v 30 dneh razpiše glasovanje o odpoklicu predstavnika delavcev v svetu zavoda in določi dan glasovanja. Predstavnik delavcev v svetu zavoda je odpoklican, če je za odpoklic glasovala večina delavcev zavoda, ki imajo aktivno volilno pravico v času glasovanja o odpoklicu. Za izvedbo glasovanja o odpoklicu delavcev v svetu zavoda se smiselno uporabljajo določbe tega odloka in zakona o sodelovanju delavcev pri upravljanju. 23. člen Za volitve in odpoklic predstavnikov delavcev v svet zavoda se, dokler ne bo sprejet zakon, ki bo urejal sodelovanje delavcev pri upravljanju zavodov, uporabljajo v zadevah, ki jih ne ureja ta odlok, določbe zakona o sodelovanju delavcev v upravljanju podjetij. 2. Ravnatelj 24. člen Pedagoški vodja in poslovodni organ zavoda je ravnatelj. Ravnatelj organizira in vodi delo zavoda in poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Imenovanje, obveznosti in pristojnosti ravnatelja določa zakon. 2a) Pomočnik ravnatelja 25. člen Zavod ima pomočnika ravnatelja. Imenovanje, obveznosti in pristojnosti pomočnika ravnatelja določa zakon. 3. Strokovni organi 26. člen Strokovni organi v zavodu so: • učiteljski zbor • oddelčni učiteljski zbor • razrednik • strokovni aktivi 27. člen Pristojnosti učiteljskega zbora, oddelčnega učiteljskega zbora, razrednika in strokovnih aktivov so določene z zakonom. 4. Svet staršev 28. člen Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v zavodu oblikuje svet staršev zavoda. Svet staršev je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Mandat članov sveta traja dve leti, z možnostjo ponovnega imenovanja. Prvi sklic staršev opravi ravnatelj. Svet staršev: • predlaga nadstandardne programe, • daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah, • daje mnenje o predlogu programa razvoja zavoda in o letnem delovnem načrtu, • razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojno-izobraževalni problematiki, • obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgo-jno-izobraževalnim delom, • voli predstavnike staršev v svet zavoda in • opravlja druge naloge v skladu z zakonom. 4. STRAN 29. SEPTEMBER 1997 LETO III ŠTEVILKA 9 38. člen V. SVETOVALNA SLUŽBA 29. člen Zavod organizira, v skladu z normativi in standardi, svetovalno službo, ki svetuje učencem in staršem ter sodeluje z učitelji in vodstvom šole pri načrtovanju, spremljanju in evalvaciji razvoja zavoda ter pri opravljanju vzgojnoizobraževalnega dela in poklicno svetuje. Pri opravljanju poklicnega svetovanja se svetovalna služba povezuje z Republiškim zavodom za zaposlovanje. VI. KNJIŽNICA 30. člen Zavod ima knjižnico. Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno obdeluje, hranb predstavlja in izposoja ter opravlja informacijsko-doku-mentacijsko delo kot sestavino vzgojnoizobraževalnega dela v zavodu. Zavod ustanovi učbeniški sklad, čigar upravljanje določi minister. Učbeniški sklad vodi knjižničar. Za učence, ki zaradi socialnega položaja ne morejo plačati prispevka za izposojo učbenikov iz učbeniškega sklada, zagotovi sredstva država v skladu z merili, ki jih določi minister. 31. člen Ravnatelj in drugi delavci šole morajo varovati listine in podatke, do katerih pridejo oz. se z njimi seznanijo pri opravljanju vzgo-jno-izobraževalne dejavnosti in so določeni za poslovno tajnost. Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega -razmerja. O delu šole obvešča javnost ravnatelj ali oseba, ki jo pooblasti. VII. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 32. člen Ustanovitelj in država zagotavljata pogoje za delo zavoda. Ustanovitelj zagotavlja zavodu sredstva in premoženje, s katerim je zavod upravljal do uveljavitve tega odloka. Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremično premoženje ali le-to obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja. Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanovitelju. 33. člen Ustanovitelj v soglasju z ravnateljem zavoda in v skladu z zakonom s posebnim sklepom določi, za katere dejavnosti se lahko uporabl- jajo prostori in naprave zavoda. V sklepu določi tudi pogoje in način uporabe prostorov in naprav. 34. člen Zavod pridobiva sredstva za delo iz javnih sredstev, sredstev ustanovitelja, prispevkov učencev, sredstev od prodaje storitev in izdelkov ter iz donacij, prispevkov sponzorjev ter iz drugih virov. Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod pridobi s prodajo izdelkov oziroma storitev, ustvarjenih z opravljanjem vzgoje in izobraževanja oziroma z opravljanjem drugih dejavnosti v skladu s tem odlokom, se uporablja za plačilo materialnih stroškov, investicijsko vzdrževanje in investicije, po predhodnem soglasju ustanovitelja pa tudi za plače. Merila za delitev presežka prihodkov nad odhodki v zavodu določi minister. 35. člen Za nadstandardne storitve lahko zavoda pridobiva sredstva tudi z dotacijami, sponzorstvom, prispevki staršev in drugimi viri, določenimi z zakonom. Zavod lahko ustanovi šolski sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti posameznega oddelka, ki niso sestavina izobraževalnega programa, oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, za nakup nadstandardne opreme, za zviševanje standarda pouka in podobno. Sklad iz prejšnjega odstavka pridobiva sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov. Sklad upravlja upravni odbor, ki ima predsednika in šest članov, od kateri so najmanj trije redstavniki zavoda. Upravni odbor imenuje svet staršev. Predstavnike zavoda predlaga svet zavoda. Za delovanje sklada lahko upravni odbor sprejme pravila. Vlil. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA 36. člen Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda omejeno subsidiarno do vrednosti sredstev, s katerimi upravlja zavod. IX. NADZOR 37. člen Nadzor nad izvajanjem zakonov, drugih predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo, financiranje, namensko porabo sredstev in opravljanje dejavnosti vzgoje in izobraževanja v zavodu, izvaja šolska inšpekcija. Nadzor nad zakonitostjo dela zavoda iz področij, ki niso navedena v 1. odstavku tega člena izvajajo institucije družbenega nadzora, določene z zakonom. Porabo javnih sredstev v zavodu nadzoruje Računsko sodišče Republike Slovenije. Gospodarjenje z nepremičninami v lasti ustanovitelja nadzira ustanovitelj ali upravni odbor sklada, če je ustanovljen premoženjski sklad, v katerega so vključene nepremičnine v upravljanju zavoda. 39. člen Ustanovitelj ima pravico opravljati v zavodu nadzor nad namensko porabo sredstev, ki jih daje zavodu za opravljanje dejavnosti. X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 40. člen Zavod lahko ima pravila zavoda, ki jih z dvotretjinsko večino članov sprejme svet zavoda. Druge splošne akte sprejme svet zavoda ali ravnatelj v skladu z veljavnimi predpisi. XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 41. člen Zavod mora uskladiti svojo organizacijo in organe zavoda v roku šestih mesecev od dneva uveljavitve tega odloka. 42. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnih vzgojno-izo-braževalnih zavodov - osnovnih šol, št. 028-1/92-13 sprejet na 10. seji Skupščine občine Ptuj dne 10.03.1992 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, številka 10/92-33). Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati tudi statut zavoda, sprejet na svetu zavoda dne 25.05.1992 in potrjen s sklepom Skupščine občine Ptuj št. 028-28/92 z dne 29.09.1992 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 32/92-167). 43. člen Ravnatelju zavoda preneha mandat z iztekom dobe, za katero je bil imenovan. Po izteku mandata ravnatelju se opravi razpis prostega delovnega mesta na način in po postopku, določenim z zakonom. 44. člen Ravnatelj zavoda je dolžan poleg nalog, za katere je pristojen po zakonu, opraviti vse potrebno, da zavod uskladi organizacijo dela ter oblikuje svet zavoda v skladu z zakonom in s tem odlokom v roku šestih mesecev od dneva uveljavitve tega odloka. 45. člen Zavod je devetletna šola takoj, ko se zato ustvarijo pogoji. 46. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 028-2/96-50 Datum: 22.9.1997 Predsednik Mestnega vseta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK, s.r. 109. Na podlagi 3. člena Zakona o funkcionarjih v državnih organih (Ur. I. RS št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91/1 in 4/93), Začasnega sklepa o razvrstitvi občin v skupine in določitvi količnika za najvišje vrednoteno funkcijo v posamezni skupini (Ur. I. RS št. 21/95) ter 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 11/95 ter Uradni vestnik Mestne občine Ptuj 4/96) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji dne 22. septembra 1997, sprejel PRAVILNIK o plačah in drugih prejemkih funkcionarjev v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem pravilnikom se določajo osnove in merila za plače in druge prejemke funkcionarjev, ki v Mestni občini Ptuj poklicno ali nepoklicno opravljajo funkcijo (v nadaljnjem besedilu funkcionarji) ter predsednikom in članom delovnih teles, nadzornega odbora in občinske volilne komisije (v nadaljnjem besedilu drugi upravičenci). 2. člen Funkcionarji, ki poklicno opravljajo funkcijo imajo pravico do plače, nadomestila plače, prejemkov iz sredstev skupne porabe in do povračila stroškov, ki jih imajo pri delu in v zvezi z delom. Funkcionarji, ki nepoklicno opravljajo funkcijo, imajo pravico do nadomestila plače oz. izgubljenega zaslužka, pravico do dela plače, določene za funkcijo ter do povračila stroškov, ki jih imajo pri delu in v zvezi z delom. Drugi upravičenci imajo pravico do sejnine ter do povračila potnih stroškov. 3. člen Višina plače oz. dela plače se funkcionarjem določi in obračuna v skladu z določbami zakona o funkcionarjih, kolektivno pogodbo za negospodarske dejavnosti ter s tem pravilnikom. 4. člen Del plače, ki je sorazmeren obsegu opravljenega dela, za katerega funkcionar, ki funkcijo opravlja nepoklicno, ni prejel nadomestila plače, lahko znaša največ 33 % plače, ki bi pripadala funkcionarju za poklicno opravljanje funkcije za poln delovni čas. II. RAZVRSTITEV FUNKCIJ IN DOLOČITEV OSNOVNIH KOLIČNIKOV OZ. SEJNINE 5. člen V Mestni občini Ptuj se razvrstijo funkcije in določijo naslednji količniki za določitev osnovne plače: 1. župan 8,5 2. predsednik mestnega sveta 8,5 3. podžupani 8,0 4. podpredsedniki mestnega .sveta 8 5. člani mestnega sveta 6. tajnik občine 7,5 6. člen Funkcionarjem iz prejšnjega člena, ki funkcijo opravljajo nepoklicno se določi del plače, določene za funkcijo, od osnove določene za funkcijo in sicer: 1. župan 30 % 2. predsednik mestnega sveta 25 % 3. podžupani 20 % 4. podpredsedniki mestnega sveta 12 % 5. člani mestnega sveta 6 % 7. člen Drugim upravičencem pripada za vsako udeležbo na seji povračilo stroškov - sejnina in sicer: • predsedniku nadzornega odbora v višini v višini nagrade člana mestnega sveta za eno sejo • predsedniku volilne komisije v višini 7.000 SIT • predsednikom drugih odborov in komisij v višini 4.000 SIT • članom nadzornega odbora v višini 8.000 SIT • članom volilne komisije v višini 3.500 SIT • članom drugih odborov in komisiji v višini 2.000 SIT ter povračilo potnih stroškov. 8. člen Osnovna plača funkcionarjev se lahko poveča največ za 50 % delovne uspešnosti, oz. dodatne delovne obremenjenosti. Višino plače za delovno uspešnost določa Mestni svet enkrat letno in sicer za podžupane in tajnik-a Občinskega urada na predlog župana, ža ostale funkcionarje pa na predlog Komisije za mandatna vprašanja volitve in imenovanja. Kriteriji za določanje delovne uspešnosti so: • obseg opravljanja del in nalog; • uspešno izvedene projektne naloge; • ažurnost pri izvajanju nalog; • obseg dela izven rednega delovnega časa; • uspešno in korektno sodelovanje z občani. 9. člen Člani mestnega sveta so upravičeni do dela plače oz. sejnine določene s tem pravilnikom, če so se udeležili seje mestnega sveta. Drugi upravičenci so upravičeni do sejnine, določene s tem pravilnikom, če so se udeležili seje organa oz. delovnega telesa, katerega člani so. Če se seja opravi v dveh delih, znaša del plače oz. sejnina za nadaljevanje seje 50 % zneska za redno sklicano sejo. Za svečane seje mestnega sveta se sejnina ne izplačuje. Evidenco o prisotnih na sejah mestnega sveta, nadzornega odbora, volilni komisiji in delovnih telesih, vodi sekretar mestnega sveta. 10. člen Določila tega pravilnika veljajo tudi za začasna delovna telesa, ki jih imenuje mestni svet. III. POVRAČILA STROŠKOV V ZVEZI Z OPRAVLJANJEM NEPOKLICNE FUNKCIJE 7 7. člen Funkcionarji in drugi upravičenci po določbah tega pravilnika, so upravičeni do povračila stroškov za službena potovanja v zvezi z opravljanjem svoje funkcije, višina dnevnice je enaka višini povračil stroškov, ki veljajo za zaposlene v državnih organih. IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 72. člen Podatki o plačah, nadomestilih in drugih prejemkih, ki se izplačujejo na podlagi tega pravilnika, so javni. 13. člen Višina osnovne plače funkcionarjev se usklajuje z rastjo osnove za obračun plač, ki jo določi Vlada Republike Slovenije. O spremembi višine sejnin odloča mestni svet, na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. 14. člen Z dnem, ko začne veljati ta pravilnik, prenehajo veljati vsi sklepi mestnega sveta, ki se nanašajo na višino in način izplačevanja plač in drugih dohodkov za poklicno in nepoklicno opravljanje funkcij, razen tistega dela, ki se nanaša na delovno uspešnost funkcionarjev, dokler mestni svet na podlagi tega pravilnika ne določi drugače. Do odločitve o višini delovne uspešnosti po prejšnjem odstavku se za mestne svetnike določi delovna uspešnost v višini 10 %. 15. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 142-1/95-20 Datum: 22.9.1997 Predsednik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK,s. r. 110. Na podlagi 5.člena in 2. odst. 6. člena Odloka o zagotavljanju in uporabi sredstev, namenjenih za pospeševanje razvoja Občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/91) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/96) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. septembra 1997, sprejel PRAVILNIK o pogojih in metodologiji izbora in sofinanciranja razvojnih projektov s področja naravoslovja, družboslovja ter tehnoloških inovacij 1. člen S tem pravilnikom se določa postopek in metodologija za izbor razvojnih projektov s področja naravoslovja, družboslovja in tehnoloških inovacij (v nadaljnjem besedilu: projekti), financiranje, spremljanje in nadziranje izvajanja projektov ter način obveščanja javnosti o rezultatih opravljenega raziskovalnega oziroma razvojnega dela. 1. Vodenje postopka 2. člen Za vodenje postopka izbora in spremljanja izvajanja projektov se pooblasti javni zavod Bistra - Biro za strateško tehnološki razvoj Ptuj (v nadaljevanju zavod). 2. Javni razpis 3. člen Župan Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju župan) vsaj enkrat letno objavi javni razpis (v nadaljevanju razpis) za izbor projektov, in sicer: a) za projekte aplikativnega raziskovanja na področjih: • naravoslovja, • tehnike, • biotehnike, • medicine, • družboslovja, • humanistike; b) za projekte razvoja na področjih: • tehnološkega razvoja v industriji, kmetijstvu, gozdarstvu, gradbeništvu ter v energetskem, vodnem in prometnem gospodarstvu, c) razvoja družbenih podsistemov, d) varovanja naravne in kulturne dediščine ter razvoja in utrjevanje identitete Mestne občine Ptuj. e) za tehnološke inovacije, ki obsegajo projekte, ki so v skladu z zakonom zavarovani s patentom ali spadajo v področje tehničnih izboljšav in inovacij. Po poteku razpisnega roka župan prijave preda zavodu. 4. člen Na razpis za izbor razvojnih projektov se lahko prijavi pravna ali fizična oseba, ki ima sedež oziroma prebivališče v Mestni občini Ptuj, če za delo v projektu najame raziskovalce, ki izpolnjujejo pogoje za raziskovalno dejavnost po zakonu o raziskovalni dejavnosti in tiste pravne in fizične osebe, ki prijavijo projekte posebnega pomena za Mestno občino Ptuj (v nadaljevanju občino). 5. člen Razpis vsebuje: 1. predmet razpisa; 2. področja, ki so predmet raziskovanja in razvoja; 3. cilje oziroma predvidene rezultate; 4. obliko in rok prijave; 5. merila za izbiro; 6. čas trajanja projektov; 7. višino razpisanih proračunskih sredstev 8. višino sredstev, do katere se bodo financirali projekti iz proračunskih sredstev občine, ki lahko znaša največ 75% sredstev potrebnih za izvedbo projekta; 9. rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izbiri prijavljenih projektov. 6. člen Prijava na razpis mora vsebovati: 1. podatke o predlagatelju; 2. podatke o naročniku(ih) in sofinancerju(ih) projekta; 3. ime in priimek odgovornega nosilca projekta; 4. podatke o raziskovalni skupini, v kateri se organizira izvajanje projekta, in raziskovalnih skupinah, ki sodelujejo pri izvajanju projekta, ter o drugih soizvajalcih projekta; 5. naslov projekta; 6. kratko vsebino projekta 7. raziskovalno področje projekta; 8. trajanje projekta; 9. potrebna sredstva za izvedbo projekta; 10. časovno razporeditev porabe sredstev; 11. podatke o sofinanciranju: a/ domače; b/ tuje; 12. predlog projekta: a/ predstavitev predmeta raziskave; b/ pregled relevantnih lastnih in tujih raziskav; c/ predstavitev hipoteze; d/ pomembnost pričakovanih rezultatov: • za razvoj znanosti; • za gospodarsko in drugo uporabo; e/ podroben opis znanstvenih metod za dosego ciljev; f/ časovna razporeditev raziskovalnega dela; 13. predstavitev mednarodnih povezav; 14. podatke o raziskovalcih projektne skupine; 15. podatke o sodelavcih iz drugih organizacij; 16. reference in dokazila o kvalificiranosti odgovornega nosilca projekta in ostalih sodelavcev pri projektu. 7. člen V postopku za izbor projektov se obravnavajo prijave, ki vsebujejo vse z razpisom in obrazci zahtevane podatke in dokazila in prispejo na sedež Mestne občine v roku, določenem v razpisu. 8. člen Prijavni obrazec, ki ga sestavi zavod, se izpolni v treh izvodih. Vsi izvodi prijavnega obrazca pri projektih razvoja se izpolnijo samo v slovenskem jeziku. Župan izda ob vsakokratnem razpisu ustrezna navodila za izpolnjevanje obrazcev. 9. člen Sprejem prijave na razpis se potrdi na prijavnem obrazcu. En izvod potrjenega prijavnega obrazca se vrne predlagatelju. Če zavod ugotovi, da je potrebno prijavo na razpis (v nadaljnjem besedilu: predlog projekta) dopolniti, ker ne vsebuje vseh zahtevanih podatkov,obvesti predlagatelja o pomanjkljivostih in ga pozove, da jih odpravi v roku 14 dni, in opozori na posledice, če le-teh ne bo pravočasno odpravil. Če gre za pomanjkljivosti, zaradi katerih ne bi bilo mogoče oceniti predloga projekta, se šteje, da prijava ni vložena. Predložena dokumentacija se vrne predlagatelju. 10. člen O predlogih projektov se vodi seznam. V seznam se vpišejo podatki iz prijavnega obrazca in rezultati izbora projektov. Seznam je javen. 7 7. člen Podatki in dokumentacija, ki jih vsebujejo predlogi projektov, so uradna tajnost. 72. člen Ko zavod ugotovi, da prijava na razpis vsebuje vse zahtevane podatke, jo pošlje recenzentskemu odboru v ocenitev. 13. člen Recenzentski odbori se oblikujejo za posamezna področja na podlagi prijav na razpis oziroma vrste predlaganega projekta. Recenzentske odbore s sklepom imenuje Mestni svet Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju mestni svet). Člani posameznega recOnzentskega odbora so strokovnjaki na ustreznem področju, ki jih predlaga zavod. 14. člen Recenzenti ocenijo predloge projektov najkasneje v 30 dneh od dneva prejema projektne dokumentacije. Oceno izdelajo na podlagi vprašalnikov, ki jih je sprejel župan. Pri ocenjevanju predloga projekta je recenzentski odbor samostojen. Predlog projekta recenzentski odbor oceni po kriterijih stroke. Če recenzentski odbor meni, da bi pridobitev dodatnih strokovnih mnenj bistveno prispevala h kakovosti ocene, predlaga to županu. 75. člen Recenzentski odbor oceni: • ali je predmet projekta v skladu s pogoji, ki so opredeljeni z razpisom; • ali je spoznanje o problemu ali kriznih razmerah in njihovih vzrokih strokovno utemeljeno s kompetentno študijo oziroma referencami; • ali projekt ponuja jasno opredeljene razvojne rešitve, ki pomenijo novost ; • znanstveno oziroma raziskovalno zmožnost raziskovalne skupine; • racionalnost in varčnost pri organizaciji in izvedbi projekta ; • družbeno relevantnost predlaganega projekta. 3. Izbor projektov za financiranje 76. člen Recenzentski odbor na podlagi poročil recenzentov in predloga razvrstitve projektov ■razvrsti le-te na prednostno listo področja. 77. člen Pri razvrščanju predlogov projektov aplikativnega raziskovanja na prednostno listo področja, razen na področju družboslovja, bo imel prednost predlagatelj, katerega projekt bo: • izkazal večje možnosti za uporabo rezultatov v občini; • izkazal večji pomen predlaganega projekta za razvoj produktov z višjo dodano vrednostjo; • izkazal večje možnosti aktivnega zaposlovanja; • izkazoval večjo racionalnost pri uporabi surovin, energije, opreme in drugih stroškov in pri tem ne povzročal dodatnega ekološkega obremenjevanja okolja; • imela domače in mednarodne objave (članki, knjige, monografije itd.); • imela večji obseg sodelovanja v mednarodnih raziskovalnih projektih; • izkazala večje sofinanciranje projekta. Župan lahko podrobneje določi metodologijo za uporabo ekspertnih ocen pri presoji kriterijev za razvrščanje na prednostno listo področja. Na prednostno listo področja se ne morejo uvrstiti projekti, katerih ekspertni oceni strokovne kakovosti in uporabnosti rezultatov projekta ne presežeta vstopnega praga, ki ga določijo recenzentski odbori za posamezna področja. 18. člen Prednost pri razvrščanju predlogov projektov s področja družboslovja bo imel predlagatelj, katerega projekt bo: • izkazal večji pomen projekta za izobraževanje in kulturo v občini; • izkazal večji pomen projekta na področju socialnega varstva, otroškega varstva in družine; • izkazal večji pomen projekta na področju zdravja prebivalstva, problema samomorilnosti, različnih oblik zasvojenosti; • izkazal večji pomen projekta za množični šport in rekreacijo prebivalstva, • izkazal večji nacionalni in mednarodni pomen raziskav pri novih iskanjih, spoznanjih in dosežkih; • izkazoval večjo racionalnost pri uporabi opreme in drugih stroškov; • izkazal večje število: ♦ mednarodnih objav (članki, knjige, monografije), ♦ domačih znanstvenih objav (članki, knjige, monografije), ♦ obseg sodelovanja v mednarodnih raziskovalnih projektih, ♦ citatov; • izkazal sofinanciranje projektov. Župan lahko podrobneje določi metodologijo za uporabo ekspertnih ocen pri presoji kriterijev za razvrščanje na prednostno listo področja. Na prednostno listo področja se ne morejo uvrstiti projekti, katerih ekspertni oceni strokovne kakovosti in uporabnosti rezultatov projekta ne presežeta vstopnega praga, ki ga določijo recenzentski odbori za posamezna področja. 19. člen Recenzentski odbor in zavod na podlagi prednostnih list posameznega področja pripravijo predlog skupne prednostne liste za financiranje projektov (v nadaljnjem besedilu: prednostna lista). 20. člen Na osnovi predloga prednostne liste iz 19. člena in lastni presoji, župan določi projekte, ki jih bo sofinancirala Mestna občina Ptuj. Pri tem župan upošteva višino razpisanih sredstev in morebitne stroške za recenzentske odbore. Odločitev župana je dokončna. O svoji odločitvi župan seznani predlagatelje. 27. člen Župan objavi prednostno listo v sredstvih javnega obveščanja in z njo seznani mestni svet. 4. Pogodba o izvedbi prbjektov 22. člen Pogodbo o izvedbi izbranih projektov iz 20. člena tega pravilnika pripravi župan v sodelovanju z zavodom. Pogodbo podpiše župan in jo pošlje predlagatelju. 23. člen Predlagatelj mora podpisano pogodbo vrniti županu v osmih dneh, sicer se smatra, da je odstopil od razpisa. V tem primeru lahko župan določi iz prednostne liste nov projekt za sofinanciranje. 24. člen Postopek izbora projektov mora biti zaključen najkasneje v 45 dneh po razpisu v uradnih glasilih. Župan lahko v izjemnih primerih podaljša roke, določene s tem pravilnikom. 5. Spremljanje izvajanja projektov 25. člen Zavod spremlja in nadzoruje izvajanje projekta v vseh fazah njegovega poteka na podlagi letnih in zaključnih poročil o delu ter porabljenih sredstvih. Župan lahko za delež sredstev, ki jih je vložila občina, zahteva od naročnika razvojnega projekta poročilo o gospodarskih in drugih učinkih uporabe rezultatov projekta razvoja še dve leti po končanem projektu. 26. člen Sopogodbeniki jamčijo za verodostojnost podatkov v dokumentaciji. V primeru, da sopogodbeniki predložijo neresnične podatke, jih zavod pozove, da predložijo resnične podatke in pojasnijo, zakaj so v dokumentaciji navedeni napačni podatki. Če sopogodbeniki ne sporočijo novih podatkov, ne pojasnijo, zakaj so predložili neresnične podatke, ali če se ugotovi, da so z navedbo neresničnih podatkov hoteli prikazati oziroma predrugačiti dejansko stanje, lahko župan odstopi od sklenitve pogodbe oziroma razdre pogodbo, če je bila ta že sklenjena. 27. člen Za redno poročanje o izvajanju in financiranju projekta v skladu s pogodbo o izvedbi projekta je odgovoren nosilec projekta. Letna in zaključna poročila o projektih ocenjujejo eksperti, lahko pa tudi pristojni organ Mestne občine Ptuj. Za sofinancirane projekte se v oceno uresničevanja projekta vključuje tudi pisno mnenje sofinancerja projekta. 28. člen Letno poročilo o rezultatih opravljenega raziskovalnega dela obsega poleg naslova projekta, firme predlagatelja, imena in priimka odgovornega nosilca in številke pogodbe o izvedbi tudi kratko poročilo in dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti glede: • ciljev projekta; • realizacije predloženega programa dela; • izkoriščanja dobljenih rezultatov; • o porabi finančnih sredstev; • utemeljitve eventualnih sprememb programa; • sodelovanja s partnerji; 29. člen Zaključno poročilo o rezultatih opravljenega raziskovalnega dela na projektu obsega poleg naslova projekta, firme predlagatelja, imena in priimka odgovornega nosilca projekta, številke pogodbe o izvedbi tudi zbirno poročilo in dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti za vsa leta trajanja projekta, in sicer glede: • ciljev projekta; • poročila o realizaciji predloženega programa dela; • o porabi finančnih sredstev; • izkoriščanja dobljenih rezultatov; • sodelovanja s partnerji; Letna in zaključno poročilo morata podpisati pooblaščena odgovorna oseba predlagatelja in odgovorni nosilec projekta. 30. člen Če pride do prekinitve izvajanja projekta zaradi objektivnih razlogov, zaradi katerih ni smiselno nadaljevati uresničevanje projekta, predlagatelj ni dolžan vrniti že izplačanih mu sredstev, če tako odloči Mestni svet Mestne občine Ptuj. 31. člen Izvajalci projektov oz. sopogodbeniki poročajo o poteku izvajanja projekta, o zaključku projekta in drugem preko zavoda. Zavod vsakemu poročilu doda svojo oceno in poročilo pošlje županu. Zavod je dolžan poročati županu o nepravilnostih, ki jih ugotovi z nadzorom. Če nastopijo okoliščine, ki onemogočajo nadaljnjo izvedbo projekta oziroma če se ugotovi, da gre pri izvedbi projekta za očitne nepravilnosti ali bistvena odstopanja od projektno določenega programa, lahko župan začasno prekine financiranje projekta. 32. člen Začasna ustavitev financiranja po prejšnjem členu lahko traja najdalj 30 dni. če se po izteku tega roka ugotovi, da projekt zaradi nepravilnosti ne bo uspešno zaključen, oziroma če predlagatelj ne odpravi nepravilnosti pri izvajanju projekta, župan razdre pogodbo o izvedbi projekta ter zahteva vrnitev vseh že izplačanih sredstev v realni vrednosti na dan vračila. 6. Obveščanje javnosti in uporabnikov 33. člen Župan obvešča javnost in uporabnike o rezultatih izvedenih projektov v internih glasilih, sredstvih javnega obveščanja ter na javnih konferencah, ki jih organizira. 34. člen Predlagatelj projekta je dolžan pri objavi rezultatov projekta oziroma pri vseh drugih oblikah javnega predstavljanja navesti, da so doseženi rezultati nastali v okviru projekta, ki je bil financiran iz sredstev občinskega proračuna, ter na zahtevo župana sodelovati pri obveščanju javnosti, ki ga organizira občina. S sofinanciranjem tehnoloških inovacij občina ne pridobi priznanih pravic iz naslova patentov, tehničnih izboljšav in inovacij. 7. Končna določba 35. člen Ta pravilnik začne veljati 15. dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka:03 2-3/9 7-20 Datum: 22.9.1997 Predsednik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK,s.r. 111. Na podlagi 100.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 14/95) 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, štev. 4/96) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji seji, dne 22, septembra 1996, sprejel naslednji SKLEP o imenovanju predstavnikov ustanoviteljev v Svet JZ Lekarne Ptuj 1. Za člane Sveta javnega zavoda Lekarne Ptuj se imenujejo naslednji predstavniki ustanoviteljev zavoda: 1. Rajko BRGLEZ, stanujoč na Ptuju, Volkmerjeva 40, svetnik Mestnega sveta MO Ptuj 2. Miroslav LETONJA, stanujoč na Ptuju, CM D 6, 3. Predstavnik osmih občin (Destrnik-Trnovska vas, Dornava, Juršinci, Gorišnica, Kidričevo, Majšperk, Videm in Zavrč). 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj, uporablja pa se od 13. oktobra 1997 dalje. Številka: 108-6/97-20 Datum: 22.9.1997 Predsednik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK, s.r. 112. Na podlagi 1. odstavka 10. člena Odloka o ustanoviteljstvu javnega glasila Ptujčan (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 35/95) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 11/95 in Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, štev. 4/96) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji seji, dne 22. septembra 1996, sprejel naslednji ---■■■■ ■■ — — Vestnik SKLEP o razrešitvi in imenovanju novega člana Uredništva Javnega glasila Ptujčan 1. Aleksander Mlakar, stanujoč Poljska cesta 33, Ptuj, se razreši dolžnosti člana Uredništva Javnega glasila Ptujčan in namesto njega imenuje Simon Starček, stanujoč Ptuj, Ciril Metodov drevored 17. 2. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 612-4/95-20 Datum: 22.9.1997 Predsednik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj Milan ČUČEK, s.r. 113. Na podlagi 62. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 11/95 in uradni vestnik Mestne občine Ptuj št. 4/96) je Svet Mestne četrti Breg, na svoji seji, dne 10. septembra 1997 sprejel STATUT MESTNE ČETRTI BREG I. SPLOŠNE DOLOČBE TER OBMOČJE ČETRTI 1. člen Ta statut določa temeljna načela za organizacijo in delovanje Mestne četrti Breg (v nadaljevanju: četrt), organe četrti, pristojnosti četrti in njenih organov, premoženje in financiranje četrti ter druga vprašanja skupnega pomena v četrti, ki jih določa zakon in statut občine. 2. člen Mestna četrt Breg obsega območja naslednjih ulic: Draženska cesta, Golobova ulica, Gromova ulica, llčeva ulica, Jezova ulica, Majdina pot, Mejna cesta, Na postajo, Sagadinova ulica, Selška cesta, Sodnice, Suha veja, Toplakova ulica, Turniška ulica, Ulica haloškega voda, Ulica pohorskega bataljona, Ulica prvega maja, Ulica Šercerjeva brigade, Ulica Žetalskega Jožeta, Zidanškova ulica, Ulica 14. divizije, Žunkovičeva ulica, Draženci - samo št. 10/B, Spodnja Hajdina - h.št. od 144 do 144/D in 146/B, Zagrebška cesta, Na obrežju, Rogaška cesta, Prežihova ulica, Čopova ulica, Meškova ulica, Slekovčeva ulica, Čehova ulica, Ob železnici, Seliškarjeva ulica, Lazarjeva ulica Hauptmaničeva ulica, Linhartova ulica, Trdinova ulica, Poljska cesta, Hreničeva ulica, Finžgarjeva ulica, Tavčarjeva ulica, Kersnikova ulica, Petrovičeva ulica, Praprotnikova ulica, Jurčičeva ulica, Amičeva ulica, Stritarjeva pot, Spolenakova ulica, Koresova ulica, Gubčeva ulica, Povodnova ulica, Pergerjeva ulica, Mežanova ulica, Rimska ulica, Trajanova ulica, Abramičeva ulica, K Mitreju, Vespazianova ulica, Mariborska cesta, Ob Studenčnici, Mlinska cesta, Zadružni trg, Pot v toplice, Ob Dravi. 3. člen Četrt zastopa predsednik sveta četrti. Četrt skrbi za uresničevanje in varovanje pravic in koristi svojih občanov v okviru svoje pristojnosti. Četrt samostojno opravlja svoje zadeve in izvršuje naloge, ki jih je občina prenesla nanjo. 4. člen # Neposredne oblike odločanja občanov o lokalnih zadevah so zbor občanov, referendum in ljudska iniciativa in se izvajajo v skladu s Statutom Mestne občine Ptuj, oziroma v okviru prenesenih pristojnosti preko organov četrti. 5. člen Četrt je pravna oseba, Sedež četrti je v Ptuju, ladranska 6. četrt ima pečat okrogle oblike, na obodu katerega je napis Mestna četrt Breg. 2. NALOGE ČETRTI 6. člen Četrt po svojih organih samostojno ureja in opravlja vse lokalne zadeve javnega pomena določene s statutom občina in s tem statutom. 7. člen Pristojnosti četrti so naslednje: • upravlja s svojim premoženjem, • skrbi za razvoj športa in kulture na območju četrti, • daje mnenja o zadevah lokalnega pomena, • ugotavlja potrebo po izvrševanju določenih aktivnosti lokalnega pomena, • izdeluje programe dela, ki se nanašajo na zadeve lokalnega pomena, • izvaja druge naloge, ki jih nanjo s sklepom prenese Mestni svet Mestne občine Ptuj. ORGANI ČETRTI 1.Skupne določbe 8. člen Organ četrti je svet. Člani sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. 9. člen Mandat članov sveta traja štiri leta. Svet se voli na način določen v zakonu. 10. člen Delo sveta je javno. Javnost dela se zagotavlja z obveščanjem javnosti o delu sveta, z navzočnostjo občanov in predstavnikov javnih občil na sejah sveta in na druge načine, ki jih določajo akti četrti. javnosti niso dostopni dokumenti in gradiva organov, ki so zaupne narave. Svet 3.1.1. Pristojnost in organizacija Svet je najvišji organ odločanja v četrti in odloča o vseh zadevah iz pristojnosti četrti, razen če drugače ne določa zakon, ta statut ali splošni akt občine. Svet ima 7 članov. Svet sprejema vse odločitve, pomembne za delovanje četrti v okviru svoje pristojnosti, zlasti pa: • sprejema finančni načrt, • sprejema statut četrti, • daje mnenja o zadevah lokalnega pomena, • ugotavlja potrebo po izvrševanju določenih aktivnosti lokalnega pomena, • izdeluje programe dela, ki se nanašajo na zadeve lokalnega pomena • skrbi za izvajanje nalog v okviru finančnih sredstev, ki so četrti dodeljena iz proračuna mestne občine, in finančnih sredstev, ki jih zberejo krajani, • ter druge naloge, ki jih nanje s sklepom prenese mestni svet. 12. člen Svet je sklepčen, če je na seji navzoča večina članov sveta. 13. člen Svet se konstituira na svoji prvi seji. Prvo sejo sveta skliče dotedanji predsednik sveta. Do izvolitve novega predsednika vodi sejo najstarejši član sveta. 14. člen Člani sveta izmed sebe izvolijo predsednika in podpredsednika sveta. Predsednik sveta predstavlja svet in vodi njegovo delo. Podpredsednik sveta pomaga predsedniku pri njegovem delu in po njegovem pooblastilu opravlja posamezne zadeve z njegovega delovnega področja. 15. člen Kandidaturo za predsednika in podpredsednika sveta lahko vloži, v pisni obliki, skupina najmanj četrtine članov sveta, če pri prvem glasovanju noben kandidat ne dobi zahtevane večine, se glasovanje ponovi. Pri ponovnem glasovanju se glasuje o tistih dveh kandidatih, ki sta pri prvem glasovanju dobila največ glasov. Predsednik sveta je razrešen z izvolitvijo novega predsednika. 76. člen Svet se sestaja na sejah, ki jih sklicuje predsednik sveta na lastno pobudo, mora pa jih sklicati na zahtevo najmanj četrtine članov svetnikov. Svet se sestaja po potrebi, praviloma pa enkrat v mesecu. Dnevni red sveta predlaga predsednik sveta na lastno pobudo ali na predlog najmanj četrtine članov sveta. Dnevni red lahko predlagajo tudi vsi tisti, ki imajo pravico zahtevati sklic sveta, skupaj z zahtevo za sklic seje. O sprejemu dnevnega reda odloči svet. 77. člen Seje sveta so praviloma javne. Svet veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina njegovih članov. Svet sprejema odločitve z večino navzočih članov, razen, če zakon ali ta statut določa drugačno večino. Glasovanje je javno. Tajno se glasuje le, kadar tako določa zakon ali ta statut, in kadar tako zahteva najmanj četrtina članov sveta. 3.1.2. Delovna telesa. 18. člen Svet ima stalna in začasna delovna telesa, ki jih imenuje s sklepom. Člane delovnih teles izvoli svet izmed članov sveta in občanov. Na predlog najmanj četrtine svojih članov lahko svet izreče nezaupnico delovnim telesom, v kolikor dela ne opravljajo v skladu z usmeritvami oziroma nalogami. Nezaupnico lahko izreče le tako, da obenem z večino glasov vseh članov sveta izvoli novo delovno telo. 4. PREMOŽENJE IN FINANCIRANJE ČETRTI. 19. člen Premoženje četrti sestavljajo nepremičnine in premičnine stvari v lasti četrti, denarna sredstva in pravice. Četrt mora s premoženjem gospodariti kot dober gospodar. Četrt odgovarja za svoje obveznosti z vsem svojim premoženjem. Delovanje četrti se financira iz prihodkov iz premoženja, občinskega proračuna, daril dediščin in drugih prihodkov. 20. člen Prihodki in izdatki za posamezne namene financiranja javne porabe so zajeti v finančnem načrtu četrti. Finančni načrt sestavljata bilanca prihodkov in odhodkov po posameznih postavkah ter način financiranja. V načrtu financiranja se izkaže odplačevanje dolgov in zadolževanje četrti. 21. člen Sredstva četrti se smejo uporabljati le za namene, ki so določeni s finančnim načrtom. Sredstva četrti se lahko uporabijo, če so izpolnjeni vsi s statutom in z zakonom predpisani pogoji za uporabo sredstev. Za izvrševanje finančnega načrta je odgovoren predsednik sveta. 22. člen Po preteku leta, za katero je bil sprejet finančni načrt,- sprejme svet zaključni račun za preteklo leto. V zaključnem računu se izkažejo predvideni in doseženi prihodki, predvideni in doseženi odhodki ter predvidena in dosežena izvršitev računa financiranja. Svet sprejme hkrati z zaključnim računom finančnega načrta tudi premoženjsko bilanco četrti na dan 31. decembra, leta, za katero se sprejema zaključni račun. 23. člen Finančno poslovanje izvršuje predsednik sveta, ki je tudi odredbodajalec v zadevah finančnega poslovanja. 5. SPLOČNI IN POSAMIČNI AKTI ČETRTI 1. Splošni akti četrti 24. člen Svet sprejme statut četrti. Statut je temeljni splošni akt četrti, ki ga sprejme svet z dvotretjinsko večino glasov vseh članov sveta. 25. člen S finančnim načrtom četrti se razporedijo vsi prihodki in izdatki za posamezne namene financiranja javne porabe v četrti. Finančni načrt se sprejme za proračunsko leto, ki se začne in konča hkrati s proračunskim letom za državni proračun. 26. člen Splošni in posamični akti četrti so sprejeti, če zanje glasuje večina prisotnih članov sveta, razen če zakon ali ta statut ne določata drugače. 27. člen Splošni akti morajo biti objavljeni v uradnem glasilu občine in pričnejo veljati 15 dni po objavi, razen če v njih ni drugače določeno. 2. Posamični akti 28. člen Posamični akti četrti so odločbe in sklepi. S posamičnimi akti - s sklepom ali z odločbo - odloča četrt o upravnih stvareh iz prenešene pristojnosti ter na podlagi javnih pooblastil. 6. SPREMEMBE IN RAZLAGA STATUTA ČETRTI 29. člen Obvezno razlago statuta četrti daje svet na zahtevo četrtine članov sveta organov četrti in občanov. 7. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 30. člen Ta statut začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. PREDSEDNIK SVETA MESTNE ČETRTI BREG Franc ŠTRUCL, l.r. Izdajatelj: Mestni svet Mestne občine Ptuj. Uredništvo: Konrad RIŽNER, LDS, Franc SAMOJLENKO, SKD, Hilda SLEKOVEC, SDS, Aleksander MLAKAR, ZELENI, Milan ZUPANC, DESUS, lože MAUČEC, NEODVISNI KS MESTA, Slavko BRGLEZ, SLS, Peter LETONJA, SNS. Naklada 11.100 izvodov. Glasilo prejmejo gospodinjstva Mestne občine Ptuj. Izdajatelj organizira lektoriranje. Glasilo Ptujčan se šteje med proizvode za katere se plačuje davek po stopnji 5%. Odgovorna urednica Milena Turk, telefon 771-651. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Ž.R. 52400-630-20701. Oblikovanje, teh. urejanje in tisk: Gralis, Slovenska Bistrica, POŽEG 4, Tel.: 062/ 835-192, 836-885.