ORMOŽ, 20. MAJ 2015 TISKOVINA LETNIK: 19 ŠT. 7 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 28. PRAVILNIK o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2015 - 2020 29. Zaključni račun proračuna Občine Ormož za leto 2014 30. SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 31. SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2015-št. 3/2015 32. SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2015-št. 2/2015 33. SKLEP o potrditvi občinskega programa varnosti Občine Ormož 34. SKLEP o oceni izvajanja občinskega programa varnosti v Občini Ormož v letu 2014 35. SKLEP o imenovanju nadomestne članice v Svet Javnega zavoda Lekarna Ormož 36. SKLEP o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu 28. Na podlagi 24. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 - ZdZPVHVVR in 26/14) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 5. redni seji dne 13.4.2015 sprejel I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina pravilnika) Ta pravilnik določa področje uporabe, pogoje, vrste pomoči s posameznimi ukrepi in druge ukrepe občine Ormož za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja. Sredstva po tem pravilniku se dodelijo za: državne pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014 z dne 25. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči v kmetijskem in gozdarskem sektorju ter na podeželju za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL L št. 193, z dne 1.7.2014 str. 1-75, v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 702/2014), pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 352, z dne 24.12.2013, str. 1-8, v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013), ter druge ukrepe. 2. člen (način in višina zagotavljanja sredstev) Sredstva za izvedbo ukrepov ohranjanja in spodbujanja razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož (v nadaljevanju: občina) se zagotavljajo v proračunu občine. Višina sredstev se določi z odlokom o proračunu za tekoče leto. 3. člen (oblika pomoči) Sredstva za ukrepe po tem pravilniku se dodeljujejo v določeni višini za posamezne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij in v obliki subvencioniranih storitev. PRAVILNIK o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2015 - 2020 4. člen (opredelitev pojmov) Pojmi uporabljeni v tem pravilniku imajo naslednji pomen: (1) »pomoč« pomeni vsak ukrep, ki izpolnjuje merila iz člena 107 (1) Pogodbe o delovanju Evropske unije; (2) "MSP" ali "mikro, malo in srednje podjetje" pomeni podjetje, ki izpolnjuje merila iz Priloge I Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014; (3) "kmetijski sektor" pomeni vsa podjetja, ki so dejavna v primarni kmetijski proizvodnji, predelavi in trženju kmetijskih proizvodov; (4) "kmetijski proizvod" pomeni proizvode s seznama v Prilogi I k Pogodbi, razen ribiških proizvodov in proizvodov iz ribogojstva s seznama v Prilogi I k Uredbi (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta; (5) "primarna kmetijska proizvodnja" pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov s seznama v Prilogi 1 k Pogodbi brez kakršnih koli nadaljnjih postopkov, ki bi spremenili naravo takih proizvodov; (6) "predelava kmetijskih proizvodov" pomeni vsak postopek na kmetijskem proizvodu, po katerem proizvod ostane kmetijski proizvod, razen dejavnosti na kmetiji, potrebnih za pripravo živalskega ali rastlinskega proizvoda za prvo prodajo; (7) "trženje kmetijskih proizvodov" pomeni imeti na zalogi ali razstavljati z namenom prodaje, ponujati za prodajo, dobavljati ali na kateri koli drug način dajati na trg, razen prve prodaje primarnega proizvajalca prodajnemu posredniku ali predelovalcu, ter vsake dejavnosti, s katero se proizvod pripravi za tako prvo prodajo; prodaja, ki jo opravi primarni proizvajalec končnemu potrošniku, se šteje za trženje kmetijskih proizvodov, če se opravlja v ločenih, za to namenjenih prostorih; (8) "kmetijsko gospodarstvo" pomeni enoto, ki obsega zemljišče, objekte in naprave, ki se uporabljajo za primarno kmetijsko proizvodnjo; (9) "nosilec ali nosilka kmetijskega gospodarstva" (v nadaljnjem besedilu: nosilec) je pravna ali fizična oseba, ki je pooblaščena ali upravičena, da za kmetijsko gospodarstvo vlaga vloge iz naslova ukrepov tega pravilnika; (10) "podjetje v težavah" pomeni podjetje v skladu s 14. točko 2. člena Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014; (11) "začetek izvajanja projekta ali dejavnosti" pomeni bodisi začetek dejavnosti ali gradbenih del, povezanih z naložbo, bodisi prvo pravno zavezujočo zavezo za naročilo opreme ali uporabo storitev ali vsako drugo zavezo, zaradi katere projekta ali dejavnosti ni več mogoče preklicati; nakup zemljišč in pripravljalna dela, kot je pridobivanje dovoljenj in opravljanje študij izvedljivosti, se ne štejejo za začetek izvajanja projekta ali dejavnosti; (12) "intenzivnost pomoči" pomeni bruto znesek pomoči, izražen kot odstotek upravičenih stroškov pred odbitkom davkov ali drugih dajatev; (13) "neproizvodna naložba" pomeni naložbo, ki ne povzroči znatnega povečanja vrednosti ali donosnosti kmetijskega gospodarstva; (14) "naložbe za skladnost s standardom Unije" pomenijo naložbe, ki se izvedejo za doseganje skladnosti s standardom Unije po zaključku prehodnega obdobja, določenega z zakonodajo Unije; (15) "nezahtevna agromelioracija" je agromelioracija, kot je opredeljena z veljavno zakonodajo, ki ureja področje kmetijskih zemljišč; (16) "mladi kmet" pomeni osebo, ki na dan predložitve vloge za pomoč ni stara več kot 40 let, ima ustrezno poklicno znanje in kompetence ter prvič vzpostavlja kmetijsko gospodarstvo kot nosilec tega gospodarstva; (17) "investicijska dela" pomenijo dela, ki jih opravijo kmet osebno ali kmetovi delavci, da ustvarijo sredstva; (18) "biogorivo na osnovi hrane" pomeni biogorivo, proizvedeno iz žitaric in drugih poljščin z visoko vsebnostjo škroba, rastlin za pridelavo sladkorja in oljnic, kot je opredeljeno v predlogu Komisije za Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta o spremembi Direktive 98/70/ES o kakovosti motornega bencina in dizelskega goriva ter spremembi Direktive 2009/28/ES o spodbujanju uporabe energije iz obnovljivih virov (1); (19) "skupina in organizacija proizvajalcev" pomeni skupino ali organizacijo, ki je ustanovljena za dejavnosti, opredeljene v 43. točki 2. člena Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014; (20) "stalni stroški, ki nastanejo zaradi sodelovanja v shemi kakovosti" pomenijo stroške, ki nastanejo zaradi vključitve v shemo kakovosti, in letni prispevek za sodelovanje v njej, po potrebi pa tudi odhodke za preglede, ki so potrebni za ugotavljanje skladnosti s specifikacijami sheme kakovosti; (21) "član kmetijskega gospodinjstva" pomeni fizično ali pravno osebo ali skupino fizičnih ali pravnih oseb, ne glede na pravni status skupine in njenih članov v skladu z nacionalno zakonodajo, razen delavcev na kmetiji; (22) "predelava kmetijskih proizvodov v nekmetijske proizvode" pomeni vsak postopek na kmetijskem proizvodu, katerega rezultat je proizvod, ki ni zajet v Prilogo I Pogodbe; (23) "živila" pomenijo živila, ki niso kmetijski proizvodi in so navedena v Prilogi I k Uredbi (EU) št. 1151/2012 Evropskega parlamenta in Sveta. 5. člen (vrste pomoči in ukrepi) Za uresničevanje ciljev ohranjanja in razvoja kmetijstva in podeželja v občini se finančna sredstva usmerjajo preko pravil za državne pomoči, ki imajo podlago v uredbah komisije EU, navedenih v drugem odstavku 1. člena tega pravilnika in omogočajo izvedbo naslednjih vrst pomoči oz. ukrepov: Vrste pomoči Ukrepi: Državne pomoči po skupinskih izjemah v kmetijstvu (na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 UKREP 1: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (14. člen); UKREP 2: Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov (17. člen); UKREP 3: Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja (21. člen, 38. člen); UKREP 4: Pomoč za spodbujevalne ukrepe za kmetijske proizvode (24. člen); UKREP 5: Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih (29. člen). De minimis pomoči (na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013) UKREP 6: Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji - de minimis. Ostali ukrepi občine UKREP 7: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja, (podlaga za izvedbo ukrepa je veljavna zakonodaja s področja javnih financ); UKREP 8: Kreditiranje investicij v kmetijstvu pod ugodnimi pogoji.___________ 6. člen (upravičenci do pomoči in izvajalci storitev) (1) Upravičenci do pomoči so: 1) pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro, majhna in srednje velika podjetja, dejavna v primarni kmetijski proizvodnji, oziroma, v primerih ukrepov po členih 17, 21, 24 Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 dejavna v kmetijskem sektorju, ter v primerih ukrepov po členih 38 in 43 Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 dejavna v gozdarskem sektorju, ter sovpisana v register kmetijskih gospodarstev; 2) pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro, majhna in srednje velika podjetja v primerih ukrepov za pomoči de minimis po Uredbi komisije (EU) št. 1407/2013, imajo sedež na kmetijskem gospodarstvu, kije vpisano v register kmetijskih in ima sedež na območju občine; 3) registrirana stanovska in interesna združenja, ki delujejo na področju kmetijstva, gozdarstva in prehrane na območju občine; (2) Pomoči za izvajanje ukrepa 5 in ukrepa 6 iz 5. člena tega pravilnika, ki so namenjene upravičencem iz prve točke prvega odstavka tega člena v obliki subvencioniranih storitev, se izplačajo izvajalcem storitev (prejemniki pomoči), ki so ustrezno registrirani za opravljanje storitev. 7. člen (izvzeta področja uporabe Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) (1) Do pomoči po tem pravilniku za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 niso upravičeni subjekti, ki so: naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim je bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom; podjetja v težavah. (2) Pomoči po tem pravilniku se ne uporablja za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 za: pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi stroški, povezanimi z izvozno dejavnostjo; pomoč, ki je odvisna od prednostne uporabe domačega blaga pred uporabo uvoženega blaga. (3) Pomoči po tem pravilniku za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 se ne dodeli za davek na dodano vrednost. 8. člen (način, pogoji in merila za dodeljevanje pomoči) (1) Državne pomoči in pomoči de minimis se dodeljujejo upravičencem na podlagi izvedenega javnega razpisa oziroma javnega naročila, objavljenega v Uradnem vestniku Občine Ormož, internetni strani Občine Ormož in občinski oglasni deski, skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ in javnega naročanja ter tem pravilnikom. (2) V javnem razpisu oziroma naročilu se opredelijo posamezni ukrepi in višina razpoložljivih sredstev za posamezen ukrep kot to določa odlok o proračunu občine za tekoče leto. (3) Podrobnejša merila in kriteriji za dodeljevanje državnih pomoči in pomoči de minimis ter zahtevana dokumentacija za posamezne ukrepe po tem pravilniku se podrobneje določijo v javnem razpisu oziroma javnem naročilu. 9. člen (spodbujevalni učinek) (1) Za ukrepe po Uredbi komisije (EU) št. 702/2014 se pomoč lahko dodeli, če ima spodbujevalni učinek, razen v primeru podpor za publikacije iz ukrepa Pomoč za spodbujevalne ukrepe za kmetijske proizvode. Pomoč ima spodbujevalni učinek, če je vloga za pomoč predložena pred začetkom izvajanja projekta ali dejavnosti. (2) Vloga za pomoč mora vsebovati najmanj naslednje podatke: ime in velikost podjetja; - opis projekta ali dejavnosti, vključno z datumom začetka in konca; lokacijo projekta ali dejavnosti; seznam upravičenih stroškov; - vrsto (nepovratna sredstva, posojilo, jamstvo, vračljivi predujem ali drugo) in znesek javnega financiranja, potrebnega za projekt ali dejavnost ter izjave vlagatelja: a) da ne prejema oziroma ni v postopku pridobivanja pomoči za iste upravičene stroške iz drugih javnih virov ter b) glede izpolnjevanja pogojev iz prvega odstavka 7. člena tega pravilnika. 10. člen (dodelitev sredstev) (1) O dodelitvi sredstev upravičencem po tem pravilniku, na predlog strokovne komisije, ki je imenovana s strani župana, odloča pooblaščena oseba. (2) Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. Odločitev župana je dokončna. (3) Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo. (4) Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti odločbe. 11. člen (izplačila sredstev) Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca. Zahtevek mora vsebovati naslednjo dokumentacijo: dokazila o plačilu obveznosti (račun/situacija in potrdilo/dokazilo o plačanem računu), druga dokazila, določena z javnim razpisom oziroma naročilom (poročilo ali dokazilo o opravljenem delu oziroma storitvi, dokazilo o izvedbi nadzornih ukrepov ...). 12. člen (kumulacija) (8. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) (1) Naj višji zneski pomoči po posameznih ukrepih, določeni v členih od 13-19 tega pravilnika, ne smejo preseči naj višjih zneskov pomoči določenih v členih 14, 17, 21, 24 in 29 Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 ne glede na to ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev EU. (2) Pomoč izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014 se lahko kumulira z vsako drugo državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški, ki se deloma ali v celoti prekrivajo samo, če se s tako kumulacijo ne preseže naj višje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči, ki se uporablja za zadevno pomoč v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014. (3) Pomoč izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira s plačili iz člena 81(2) in člena 82 Uredbe (EU) št. 1305/2013 v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. (4) Pomoč izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014 se ne sme kumulirati s podporo de minimis v smislu Uredbe Komisije (EU) št. 1408/2013, glede na iste upravičene stroške, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. II. UKREPI V SKLADU Z UREDBO KOMISIJE (EU) ŠT. 702/2014 13. člen UKREP 1: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (14. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) (1) Z naložbo se skuša doseči vsaj enega od naslednjih ciljev: Izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje; Izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije; Vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo. (2) Pomoč se ne dodeli za: nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin; zasaditev letnih rastlin; dela v zvezi z odvodnj avanjem; nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč; naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; za že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; investicije, ki se izvajajo izven območja občine; investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; obratna sredstva. (3) Pomoč za naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo se lahko dodeli za: Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetijskih gospodarstev, Podukrep 1.2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov. Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetij Pomoč se lahko dodeli za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih. Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji; stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev); stroški nakupa kmetijske mehanizacije do njene tržne vrednosti; stroški opreme hlevov in gospodarskih poslopij; stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku; stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami (protitočne mreže...); Upravičenci do pomoči so: kmetijska gospodarstva, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine; Pogoji za pridobitev: predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo; predložitev oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Naj višji skupni znesek za posamezno naložbo na kmetijskem gospodarstvu lahko znaša do 5.000 EUR. Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. Podukrep 1.2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov Pomoč se lahko dodeli za namen urejanja kmetijskih zemljišč in pašnikov. Upravičeni stroški: stroški izdelave načrta ureditve kmetijskega zemljišča (nezahtevne agromelioracije, pašniki); stroški izvedbe del za nezahtevne agromelioracije; stroški nakupa opreme za ograditev in pregraditev pašnikov z ograjo; stroški nakupa opreme za ureditev napajališč za živino. Upravičenci do pomoči: posamezna kmetijska gospodarstva in ali več kmetijskih gospodarstev, vključenih v skupno naložbo (pašna skupnost, agrarna skupnost...); kmetijska gospodarstva, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. Pogoji za pridobitev: ustrezna dovoljenja oziroma projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; predračun stroškov, za katere se uveljavlja pomoč; kopija katastrskega načrta in program del, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, kadar je predmet podpore ureditev kmetijskih zemljišč ali nezahtevna agromelioracija; dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča; drugi pogoji, opredeljeni z razpisom. Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Naj višji skupni znesek za posamezno naložbo na kmetijskem gospodarstvu lahko znaša do 5.000 EUR. Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva oziroma pooblaščena oseba, ki jo pooblastijo vsi nosilci kmetijskih gospodarstev, ki so vključeni v skupno naložbo. 14. člen UKREP 2: Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov (17. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) Cilj ukrepa je sofinanciranje naložb, ki se nanašajo na predelavo in trženje kmetijskih proizvodov. Upravičeni stroški: gradnja ali izboljšanje nepremičnin, namenjenih predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, nakup ali zakup strojev in opreme do tržne vrednosti sredstva; splošni stroški (stroški ki se nanašajo na izvedbo naložbe); Pomoč se ne dodeli za: obratna sredstva; za že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; naložbe v zvezi s proizvodnjo biogoriv na osnovi hrane; naložbe za skladnost z veljavnimi standardi Unije. Pogoji za pridobitev: dokazila o registraciji dejavnosti in izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti, v kolikor upravičenec še nima registrirane dejavnosti, jo mora registrirati v dveh letih od prejema pomoči; predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; naložba mora biti skladna z zakonodajo Unije in nacionalnimi predpisi s področja varstva okolja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 17(4) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; poslovni načrt s ponudba oziroma predračunom za načrtovano naložbo; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 leti po zaključeni naložbi; drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Upravičenci: kmetijska gospodarstva, dejavna na področju predelave in/ali trženja kmetijskih proizvodov, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem dejavnosti na območju občine. Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov. Naj višji znesek za posamezno naložbo na kmetijskem gospodarstvu za naložbe s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov lahko znaša do 5.000 EUR. Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva oziroma pooblaščena oseba. 15. člen UKREP 3: Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja (21. člen in 38. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) Cilj pomoči je zagotavljanje višjega nivoja strokovne izobraženosti in usposobljenosti v kmetijskem in gozdarskem sektorju. Pomoč se ne dodeli za usposabljanja, ki so del javno veljavnih izobraževalnih programov poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja ter javno veljavnih študijskih programov. Upravičeni stroški: stroški za izobraževanje, usposabljanje in informiranje, izvajanje delavnic ter predstavitvenih dejavnosti; stroški potovanja, nastanitve in dnevnic predavateljev; Upravičenci do pomoči: člani in delavci na kmetijskih gospodarstvih, vpisani v register kmetijskih gospodarstev, ki imajo sedež na območju občine in se ukvarjajo z dejavnostmi v kmetijskem in gozdarskem sektorju. Izvajalci storitev prenosa znanja in informiranja: pravna ali fizična oseba, ne glede na njeno velikost, ki je ustrezno registrirana in zagotavlja ustrezno zmogljivost v obliki usposobljenosti in rednega izobraževanja osebja za opravljanje dejavnosti prenosa znanja in informiranja. Prejemnik pomoči: pomoč se izplača izvajalcu storitev prenosa znanja in informiranja. Pogoji za pridobitev: dokazila o ustrezni registraciji in usposobljenosti; program dejavnosti prenosa znanja in informiranja s predračunom stroškov; drugi pogoji, opredeljeni z javnim naročilom. Do subvencionirane storitve so na podlagi objektivno opredeljenih pogojev upravičena vsa kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s kmetijsko in/ ali gozdarsko dejavnostjo na območju občine. Vsebina in način izvedbe dejavnosti prenosa znanja in informiranja, pogoji, ki jih mora izpolnjevati izvajalec usposabljanja, merila za izbor najugodnejšega izvajalca, in druge morebitne obveznosti izvajalca usposabljanj se določijo v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila. Če dejavnosti prenosa znanja in informiranja zagotavljajo skupine in organizacije proizvajalcev, članstvo v takih skupinah ali organizacijah ni pogoj za dostop do navedenih dejavnosti. Vsak prispevek nečlanov za kritje upravnih stroškov zadevne skupine ali organizacije proizvajalcev je omejen na stroške zagotavljanja zadevne dejavnosti, ki je predmet podpore. Intenzivnost pomoči: - do 100% upravičenih stroškov. Naj višji skupni znesek pomoči za dejavnosti prenosa znanja in informiranja izvajalcu storitev v tekočem letu znaša do 2.000 EUR . 16. člen UKREP 4: Pomoč za spodbujevalne ukrepe za kmetijske proizvode (24. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) Cilj pomoči je zagotavljanje večje prepoznavnosti kmetijskih proizvodov, ozaveščanje širše javnosti o kmetijskih proizvodih. Upravičeni stroški stroški organizacije tekmovanj, sejmov ali razstav ter udeležbe na njih vključujejo: (i) stroške udeležbe; (ii) potne stroške in stroške prevoza živali; (iii) stroške publikacij in spletnih mest, v katerih je dogodek napovedan; (iv) najemnine razstavnih prostorov in stojnic ter stroške njihove postavitve in razstavljanja; Stroški publikacij, katerih cilj je ozaveščanje širše javnosti o kmetijskih proizvodih vključujejo: (i) stroške tiskanih in elektronskih publikacij, spletišč in spotov v elektronskih medijih, na radiu ali televiziji, namenjenih predstavljanju dejanskih informacij o upravičencih iz določene regije ali proizvajalcih določenega kmetijskega proizvoda, če so informacije nevtralne in imajo zadevni upravičenci enake možnosti, da so predstavljeni v publikaciji; Publikacije ne smejo vsebovati navedb podjetij, blagovne znamke ali poreklo, z izjemo shem kakovosti iz člena 20(2)(a) Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014, če takšna navedba natanko ustreza označbi, zaščiteni v Uniji; sheme kakovosti iz člena 20(2)(b) in (c) Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014, če je takšna navedba sekundarna v sporočilu. Upravičenci do pomoči: kmetijska gospodarstva, s sedežem kmetijskega gospodarstva v občini in se ukvarjajo z dejavnostmi v kmetijskem sektorju. Prejemniki pomoči: pomoč se izplača izvajalcem storitev, ki so ustrezno registrirani. Pogoji za pridobitev: dokazila o ustrezni registraciji dejavnosti; program dejavnosti spodbujevalnih ukrepov s predračunom stroškov; drugi pogoji, opredeljeni z javnim naročilom. Do subvencionirane storitve so na podlagi objektivno opredeljenih pogojev upravičena vsa kmetijska gospodarstva, ki so dejavna v kmetijskem sektorju na območju občine. Vsebina in način izvedbe spodbujevalnih ukrepov za kmetijske proizvode, pogoji, ki jih mora izpolnjevati izvajalec spodbujevalnih ukrepov, merila za izbor najugodnejšega izvajalca, in druge morebitne obveznosti izvajalca usposabljanj se določijo v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila. Če dejavnosti spodbujevalnih ukrepov zagotavljajo skupine in organizacije proizvajalcev, članstvo v takih skupinah ali organizacijah ni pogoj za dostop do navedenih dejavnosti. Vsak prispevek nečlanov za kritje upravnih stroškov zadevne skupine ali organizacije proizvajalcev je omejen na stroške zagotavljanja zadevne dejavnosti, ki je predmet podpore. Intenzivnost pomoči: do 100% upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek pomoči za spodbujevalne ukrepe za kmetijske proizvode v tekočem letu na kmetijsko gospodarstvo znaša do 500 EUR. 17. člen UKREP 5: Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih (29. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) Cilj pomoči je varovanje in ohranjanje značilnosti kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih. Upravičeni stroški: stroški naložbe v opredmetena sredstva (stroški za nabavo materiala za obnovo, stroški za izvajanje del); investicijska dela. Upravičenci do pomoči: kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s primarno kmetijsko proizvodnjo in so vpisani v register kmetijskih gospodarstev ter so lastniki objektov, vpisanih v register nepremične kulturne dediščine in ležijo na območju občine. Pogoji za pridobitev: stavba mora biti vpisana v register nepremične kulturne dediščine (RKD), ki ga vodi ministrstvo, pristojno za kulturo; ustrezno dovoljenje za izvedbo naložbe, v kolikor je le to potrebno; ustrezna dokumentacija za izvedbo naložbe s predračunom stroškov; drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Intenzivnost pomoči: do 100% upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek pomoči za investicijska dela za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskem gospodarstvu je do 1.000 EUR letno. III. UKREPI DE MINIMIS V SKLADU Z UREDBO KOMISIJE (EU) ŠT. 1407/2013 18. člen (splošne določbe de minimis Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013) (1) Do de minimis pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 niso upravičena podjetja iz sektorjev: ribištva in akvakulture; primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije; predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi 1 k Pogodbi o delovanju Evropske unije v naslednjih primerih: a) če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg; b) če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. (2) Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. (3) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. (4) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države. (5) Do sredstev za razvoj niso upravičena mikro, majhna in srednje velika podjetja, ki so po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14-uradno prečiščeno besedilo) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe. (6) Skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013) ne sme preseči 200.000,00 EUR (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prometu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije. (7) Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prvega odstavka tega člena, ter je poleg tega dejavno v enem ali več sektorjih, ali opravlja še druge dejavnosti, ki sodijo na področje uporabe Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013. 19. člen (kumulacija de minimis pomoči) (1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči. (2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi št. 360/2012. (3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje (200.000 oz 100.000 EUR). 20. člen UKREP 6: Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji -de minimis Cilj pomoči je diverzifikacija dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter širjenje nekmetijskih dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih. Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za naložbo v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov, ter naložbe v nekmetijske dejavnosti na kmetiji; stroški gradnje ali obnove objekta za dejavnosti predelave in trženja kmetijskih proizvodov ter nekmetijske dejavnosti na kmetiji; stroški nakupa opreme in naprav za dejavnosti predelave in trženja na kmetijah ter nekmetijske dejavnosti. Upravičenci do pomoči: kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem oziroma z nekmetijskimi dejavnostmi, s sedežem dejavnosti in naložbo na območju občine. Pogoji za pridobitev sredstev: dovoljenje za opravljanje dejavnosti na kmetijskem gospodarstvu; dokazilo o registraciji dejavnosti, v kolikor upravičenec pomoči še nima dovoljenja za opravljanje dejavnosti; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 leti po zaključeni naložbi; predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; poslovni načrt za izvedbo naložbe s predračunom stroškov; drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Intenzivnost pomoči: - do 50 % upravičenih stroškov oziroma do 10.000 EUR. Ne glede na določilo iz prejšnje alineje se pomoč ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči iz šestega odstavka 19. člena tega pravilnika. IV. OSTALI UKREPI OBČINE 21. člen UKREP 7: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja: (1) Namen/cilj ukrepa: Namen ukrepa je povezovanje kmetov in kmečke mladine v obliki društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja, podpora stanovskemu povezovanju in hitrejšemu prenosu novih znanj in novih tehnologij kmetijske proizvodnje. (2) Upravičeni stroški: stroški usposabljanje in izobraževanje kmetov v okviru letnega programa dela društva, sofinanciranje strokovnih ekskurzij članov društva, splošni stroški pisarniškega materiala in najema prostorov društva, stroški publikacij društva, kritje stroškov vzpostavitve internetne strani društva. (3) Pogoji za pridobitev pomoči: društva s področja kmetijstva in podeželja morajo imeti sedež na območju občine Ormož in morajo imeti sprejet letni program dela društva, strokovna pomoč mora biti dostopna vsem zainteresiranim kmetom na območju občine ne glede na članstvo v društvu. Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo: - predračun za izvedbo programov izobraževanja in usposabljanja kmetov , - predračun za pisarniški material, najema prostorov društva in stroška publikacij društva in izdelave internetne strani društva. (4) Dodatni pogoj za pridobitev sredstev: društvo k vlogi priloži finančno potrjen letni program dela društva. (5) Upravičenci do pomoči: društva s področja kmetijstva in podeželja, ki imajo sedež društva na območju občine Ormož (6) Finančna določbe / intenzivnost pomoči: do 100 % upravičenih stroškov dela društva. Največji skupni znesek za podporo delovanju društev znaša do 1.000 EUR, od tega zanaša znesek sofinanciranja strokovne ekskurzije do 800 EUR na leto. 22. člen UKREP 8: Kreditiranje investicij v kmetijstvu pod ugodnimi pogoji (1) Namen ukrepa: Vezava depozita za dodelitev kreditov pod ugodnimi pogoji, najete za naslednje namene: - graditev, prenovo, adaptacijo gospodarskih objektov kmetije, razširitev, posodobitev ter pridobivanje novih zmogljivosti v osnovni kmetijski dejavnosti, v okviru celotne naložbe na kmetijskem gospodarstvu nakup zemlje, razen zemljišč za gradnjo za kmetijske namene, lahko predstavlja v vrednosti do 10 % upravičenih stroškov naložbe, nove in rabljene kmetijske mehanizacije. (2) Specifični pogoji upravičenosti: Krediti se bodo dodeljevali z naslednjimi pogoji: kredit je lahko odobren v višini do kreditne sposobnosti kreditojemalca, - dodatne pogoje določi banka, dokumentacija za pridobitev kredita v skladu z navodili banke. (3) Pomoč se ne odobri: - podjetjem v težavah, - za nakup živali, letnih rastlin in proizvodnih pravic, - za preproste naložbe za nadomestitev, - samostojen nakup kmetijskih zemljišč, razen nakup zemljišč v vrednosti do 10 % upravičenih stroškov celotne naložbe, če je nakup kmetijskih zemljišč sestavni del celotne investicije. (4) Pomoč se dodeli v obliki: regresirane obrestne mera najetih kreditov za pospešitev razvoja kmetijstva. (5) Upravičeni stroški: stroški graditve, prenove, adaptacije gospodarskih objektov kmetije; stroški razširitve, posodobitve ter pridobivanje novih zmogljivosti v osnovni kmetijski dejavnosti v okviru celotne naložbe na kmetijskem gospodarstvu stroški nakupa zemlje, razen zemljišč za gradnjo za kmetijske namene lahko predstavlja v vrednosti do 10 % upravičenih stroškov naložbe stroški nakupa nove in rabljene kmetijske mehanizacije. (6) Finančne določbe: Bruto intenzivnost pomoči v obliki regresirane obrestne mere ne bo presegala: do 50 % upravičenih stroškov investicij na kmetijskih gospodarstvih v občini. V. NADZOR IN SANKCIJE 23. člen (Nadzor in sankcije) (1) Namensko porabo proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu,spremlja in preverja pri prejemnikih občinska strokovna služba, pristojna za področje kmetijstva, lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan. Namenskost porabe ugotavlja tudi nadzorni odbor občine. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi, če se ugotovi: da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena; da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke; da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. (3) V navedenih primerih ugotovljene nenamenske porabe sredstev, upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. VI. HRAMBA DOKUMENTACIJE 24. člen Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset let od datuma prejema pomoči iz tega pravilnika. VII. KONČNE DOLOČBE 25. člen Z dnem uveljavitve tega Pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju državnih pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2007-2013 (Uradni vestnik občine Ormož, št. 17/07). 26. člen Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporabljati pa se začne po pridobitvi pozitivnega soglasja s strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Službe za državne pomoči in razvoj. Številka: 007-8/2015 4/20 Datum: 13.4.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 29. Na podlagi 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št 11/11 - uradno prečiščeno besedilo 14/13 - popr. in 101/13) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 6. seji, dne 18.5.2015 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2014 1. člen Sprejme se Zaključni račun proračuna Občine Ormož za leto 2014. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Ormož za leto 2014 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Ormož za leto 2014. 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Ormož za leto 2014 se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Splošni in posebni del zaključnega računa proračuna z vsemi obrazložitvami in prilogami se objavi na spletni strani Občine Ormož. Številka: 410-2/2015 11/11 Ormož, 18.5.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 30. Na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, UPB1 - 102/2004, 62/04, 111/05, 120/06 - odločba ustavnega sodišča, 126/2007, 108/09) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 6. redni seji, dne 18.05.2015 sprejel SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 1. S tem sklepom se ukine status javnega dobra za nepremičnino špare, štev.: 519/71 v izmeri 195 m2, vpisana kot javno dobro v k.o. (324) Sodinci. 2. Nepremičnina iz 1. člena tega sklepa preneha biti javno dobro in postane last Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, matična številka: 5883687. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 478 - 59/2015 01\29 Ormož, dne 18.05.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 31. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12 in 50/14), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 6. redni seji, dne 18.05.2015 sprejel SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2015-št. 3/2015 1. člen V letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2015 (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 18/2014) se prvi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: Tabela A - Načrt razpolaganja z zemljišči: »Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2015 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 533.114,49 EUR«. 2. člen Tabela A iz že sprejetega Letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož se spremeni tako, da se vključijo še naslednje parcelne št.: upravljav ec k.o. pare.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganje stavbna pravica okvirna vrednost v EUR Občina Ormož Sodinci 519/71 195 1/1 menjava / 400 Občina Ormož Kog 834/3 289 1/1 prodaja / 2.600 Občina Ormož Kog 835/1 347 1/1 prodaja / 3.000 Občina Ormož Kog 834/2 151 1/1 prodaja / 1.300 Občina Ormož Kog 835/2 57 1/1 prodaja / 500 SKUPAJ: 7.800,00 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 478 - 124/2014 01\29 Ormož, dne 18.05.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12 in 50/14), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 6. redni seji, dne 18.05.2015 sprejel SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2015- št. 2/2015 1. člen V letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2015, se prvi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2015 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 109.067,00 EUR«. 2. člen V Letni načrt pridobivanja se vključijo še naslednje nepremičnine. Tabela A - Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. k.o. velikost v m2 način razpolaganja vrsta nepremičnine okvirna cena v EUR 225/0 Ormož 424 nakup zemljišče 4.240 278/1 in 486/6 Bresnica cca 70+47=117 nakup zemljišče 468 54/5 Vinski Vrh 252 nakup zemljišče 1.260 1137/15, del 1150/8 Velika Nedelja 11+103=114 nakup zemljišče 570 SKUPAJ: 6.538,00 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 478-125/2014 01\29 Ormož, dne 18.05.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 33. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/12, UPB-2) in prvega odstavka 6. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 ZORed) je Občinski svet Ormož na 6. redni seji, dne 18.5.2015 sprejel naslednji SKLEP o potrditvi Občinskega programa varnosti občine Ormož 1. Občinski svet Ormož potrjuje Občinski program varnosti Občine Ormož. 2. Ta sklep začne veljati takoj po sprejemu na seji Občinskega sveta Ormož in se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 240-2/2015 07/9 Datum: 18.5.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 34. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/12, UPB-2) in tretjega odstavka 6. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 ZORed) je Občinski svet Ormož na 6. redni seji, dne 18.5.2015 sprejel naslednji SKLEP o oceni izvajanja Občinskega programa varnosti v občini Ormož v letu 2014 1. Občinski svet Ormož ocenjuje, da so bili doseženi zastavljeni cilji Občinskega programa varnosti v Občini Ormož za leto 2014. 2. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na seji Občinskega sveta Ormož in se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 240-1/2015 07/9 Datum: 18.5.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 35. Na podlagi 109. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 -uradno prečiščeno besedilo in 10/14), 8. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08 in 6/12) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 6. redni seji, dne 18.5.2015 sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Ormož ugotavlja, da je Mirku Novaku zaradi odstopa prenehalo članstvo v Svetu Javnega zavoda Lekarna Ormož. 2. Za nadomestno članico v Svet Javnega zavoda Lekarna Ormož se imenuje Veronika Vrbnjak. 3. Mandat novo imenovani članici v Svetu Javnega zavoda Lekarna Ormož prične teči od dneva imenovanja in se ji izteče s potekom mandata Sveta Javnega zavoda Lekarna Ormož. 4. Ta sklep velja takoj. Številka: 013- 6/2015 07/9 Ormož, dne 18.5.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 36. Na podlagi 6. člena Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10 in 25/14) ter 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so: Občinski svet Ormož na svoji 6. redni seji, dne 18.5.2015, Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 7. redni seji, dne 22.4.2015 in Občinski svet Sveti Tomaž na svoji 5. redni seji, dne 22.4.2015 sprejeli naslednji SKLEP o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se ustanovi za območje občin Ormož, Središče od Dravi in Sveti Tomaž. Svet šteje 11 članov, ki jih sestavljajo predstavniki naslednjih organov, organizacij in institucij: 1 predstavnik Občinskega sveta Ormož, 1 predstavnik Občinskega sveta Občine Središče ob Dravi, 1 predstavnik Občinskega sveta Občine Sveti Tomaž, 1 predstavnik Občinske uprave Občine Ormož, 1 predstavnik Občinske uprave Občine Središče ob Dravi, 1 predstavnik Občinske uprave Občine Sveti Tomaž, 1 predstavnik Upravne enote Ormož, 1 predstavnik Policijske postaje Ormož, 1 predstavnik organizacij, ki se ukvarjajo z vzgojo in izobraževanjem v cestnem prometu, 1 predstavnik upravljavca cest, 1 predstavnik OŠ na območju Občine Ormož, ki ga predlaga aktiv ravnateljev OŠ Občine Ormož. 2. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu opravlja zlasti naslednje naloge: proučuje in obravnava problematiko na področju varnosti cestnega prometa ter predlaga organom, ki urejajo posamezna področja pomembna za varnost cestnega prometa, ukrepe za izboljšanje prometne varnosti, pospešuje prometno vzgojo in izobraževanje udeležencev v cestnem prometu, sodeluje pri delu organov in organizacij, ki se ukvarjajo s prometno vzgojo, izobraževanjem in drugimi področji, pomembnimi za varnost prometa, izdaja in razširja prometno vzgojne publikacije in druga gradiva in sodeluje s sredstvi obveščanja, organizira vzgojno- preventivne akcije, sodeluje s sveti za preventivo in vzgojo v cestnem prometu iz drugih občin in javno agencijo za varnost prometa, opravlja druge naloge v skladu z zakonom. 3. Člane Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu imenujejo občinski sveti občin ustanoviteljic na predlog organov in organizacij iz 1. točke tega sklepa. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ima predsednika, ki ga člani sveta imenujejo izmed članov sveta. Prvo sejo Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu skliče župan občine Ormož. 4. Strokovno tehnična in administrativno tehnična dela za Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu opravljajo občinske uprave občin ustanoviteljic. 5. Finančna sredstva za delovanje in za izvrševanje nalog Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se zagotovijo v proračunih občin ustanoviteljic. 6. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se imenuje za mandatno dobo štirih let. Mandatna doba začne teči članom naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. 7. S tem sklepom preneha veljati Sklep o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, objavljen v Uradnem vestniku Občine Ormož, štev. 4/07 in 9/07. 8. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, kije o tem sklepu zadnji odločal. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številkami3-7/2015 7/9 Datum: 18.5.2015 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka:03230-3/2015 - 13 Datum: 22.4.2015 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka:007-13/2015 01/ZH Datum: 22.4.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r.