PISMA BRALCEV Naše ceste je prekril asfalt Po osvoboditvi leta 1945 - 46 smo Imeli v Ljubljani urejenih I« zelo malo mestnlh cest in ulic. S kockami smo imeli , tlakovano edino mestno vpadnico Celovško cesto proti Kra-nju Sirine 6,0 m/danes je Siroka 60,0 m. Vse druge vpadnice: Tltova, Zaloška, šmartinska, Litijska, Dolenjska. Ižanska, da celo TržaSka cesta so bile vs« v gramozu. Sedaj pa, ko proslavljamo 40 letnicor dela na naših cestah opazimo na skicl, da je vsa Ljubijana z ožjo in Siršo okoiico vzdolž in počez prekrita z vsaj asfaltlranimi vozišči. Zgradill smo Gorenjsko in Tržaško avtocesto, trl petine bogate mestne obvoznice, uredili smo novo šmartinsko In Zaloiko cesto, asfaltirali Podutliko, KamnogoriSko, Vodni- kovo, Goriško, Stegensko, Cesto v Kleče, Vodovodno, Toma-čevsko, Jarško, LetaliSko, Zaloško, Poljansko, Litijsko, Ga-meljsko, Zasavsko. Snebersko, Kašeljsko, Vevško, Zadvor-sko, Bizoviško, Sostrsko, Podlipoglavsko, BesniSko, Ižansko, PodpeSko, Polhograjsko cesto kot primestne vpadnice in še druge krožne povezave, poskrbeli smo za več naprav za gradnjo in vzdrževanje aviocest, magistralnih, regionalnih in lokalnih cest ter vseh ulic in trgov v mestu in daljni okolici. Vsi, ki smo bili za cestno mrežo zadolženi, smelo trdimo, da smo v danih pogojih časovno zadostili potrebam in razvo-ju slehernega mesta in kraja širom Slovenije in da bomo ob potrebni finančni pomofii tudi naprej potrebam primerno gradlli in vzdrževali cestno mrežo.