• IZ LETNEGA DELOVNEGA NAČRTA MESTNEGA POŠTNEGA PROMETA LJUBUANA Postajališča dobivajo imena TOZD Mestni potniški promet Ljubljana je pri pripravi pro-grama dela za leto 1984 upošteval sedanje gospodarske nmne-re, splošne družbene usmeritve, usmeritve SML, tehnično sta-nje osnovnih sredstev itd., predvsem pa zahteve prebivakev mesta LjuMjane p.o prevozih. Z realizadjo programa bo MPP izboljšal svoje storitve, t. j. prevoz potnikov in sicer količiiisko in kakovostno. Podaljšaii bodo nekatere že obslojcče proge in uvedli nekaj novih tako, da bo mestni promet dostopen čimvečjemu številu LjuMjančuov. Na najbolj obremenjenib progah pa bodo poveiaŠ itevilo ivto-busov. Seveda pa morajo biti za takine izboljšave izpobjjeni do-ločeni pogoji kot npr.: izgradnja obnčaliič, izogibaHič Md. Varčevanje z gorivi, njihova relativno visoka cena in pa ce-nena vozovnica za vse proge MPP vplivajo na stalno povečeva-nje števila potnikov v MPP. Tako načrtujejo, da se bo število potnikov v letošnjem letu povečalo z 7,4 % glede na leto 1983, to jeod 121 na 130 milijonov potnikov. Povečalose bo predv-sem število potnikov z mesečnimi delavskimi vozovnicami, in sicer od 38.000 v decembru 1983 na 60.000 v decembru 1984. Ker predvidevajo povečanje števila potnikov in ker želijo izboljšati kvaliteto prevozov potnikov, bodo povečali število prevoženih kilometrov za 5,8 % to je od 12,8 na 13,54 milijo-nov kilometrov. V MPP načrtujejo, da bodo v letu 1984 nabavili 30 novih av-tobusov in sicer 25 za enostavno reprodukcijo (20 dvojnih in 5 enojnih) ter 5 dvojnih avtobusov za razširjeno reprodukcijo. Tako bodo imeli ob koncu leta 1984 v voznem parku 265 avto-busov, odtga 125enojnihin 140dvojnih. Nabavna vrednost 30 vozil bo 229 milijonov din. V TOZD Delavnice pa bodo gene-ralnoobnovili 15 avtobusov; predračunska vrednost teh popra-vil znaša 24 milijonov din. Na podlagi predlogov krajevnih skupnosti in OZD so v Mestnem potniškem prometu pripravili v skladu z možnostmi predloge za spremembe prog mestnega potniškega prometa. Tako predlagajo podaljšanje prog št. 1 vse do Tbilisijske ulice; podaljšanje proge št. 3 iz sedanjega obračališča na Djakovičevi ulici do novega obračališča ob Korotanski ulici (pri IMP); na progi št. 9 bodo uvedli dvojne avtobuse, s čtmer bodo pridobili enojna vozila za novo progo Trnovo—Barje; prav tako bodo na progi št. 21 uvedli dvojne avtobuse, za preusmeritev proge št. 22 v krajevno skupnost Bratov Babnik pa bo treba zgraditi obračališče ter ga opremiti s sanitarnim kioskom. V letošnjem letu načttujejo nabavo 40 osnovnih konstruk-cijskih modulov za opremo postajališč MPP z nadstreški, in sicer za vsako občino po 8 modulov. Skupna vrednost modulov znša 6 milijonov din. Komunalne skupnosti pa bodo morale realizirati obveznosti pri opremljanju končnih postajališč s sa-nitarnimi kioski. Postavili bodo tudi kiosk z dvemi prodajnimi mesti v sklopu nadstreška na Bavarskem dvoru ter nabavili 100 tabel za za-menjavo poškodovanih in uničenih tabel na postajališčih MPP. Predračunska vrednost za nabavo tabel znaša 1 milijon dio^ Ker se v Mestnem potniškem prometu zavedajo, da je dobet informacijski sistem eden izmed elementov, ki posredno vpli-vajo na kakovost prevozov, bodo v letošnjem letu opremili po-stajališča z imeni, postajališčne table pa z voznimi redi. Skrat-ka, uvedli bodo takšen sistem informiranja, da bo tudi nak-ljučni potnik našel željeno progo. Po OBVESTILIH Indok centra Ljubljana