GEOLOŠKI ZAVOD Večja deponija za 50 tisoč ton premoga Geološki zavod Ljubljana je izdelal 60-metrski zaščitni rov za transportno gumijasto progo in s tem omogočil Ijubljanski Toplar-ni, da poveča zaloge premoga od 40 do 50 tisoč lon; deponirali ga bodo lahko nad gumijastim transporterjem. Dasiravno so v To-plarni imeli dovolj premoga že na začetku ogrevalne sezone, so se za to investicijo, kije vredna okuli 20 milijonov dinarjc\, odločili na željo rudnikov ter z dodatnimi deponijami pripomogli k tekoči proizvodnii komercialnega in energetskega premoga. H. Š. Foto: Vlado Habjan Železniško gospodarstvo, ki je s svojimi številnimi tozdi v naši občini ntočno prisotno, načrtuje za srednjeročno obdobje 1986—1990 vrsto razvojnih premikov. Centralne delavnice — tozd za vzdrževanje lokomotiv načr-tuje, da bo do leta 1986 zgradil toplovod in toplovodno posta-jo. v letu 1987 končal sanacijo strešnih površin in do leta 1990 zgradil I. fazo hale za vzdrževanje lokomotiv. Železniško gradbeno podjetje Ljubljana načrtuje gradnjo delavnice za progovno (gradbeno) mehanizacijo v coni MP-2 ob Letališki cesti in objekta za nastanitev delavcev v predra-čunski vrednosti 338 milijonov din. Predhodno pa bo ta pro-gram razvoja preverjen še na razvojno-gospodarski skupnosti. Načrtujejo tudi posodobitev obstoječe železokrivnice in beto-narne Ob Zeleni jami v predračunski vrednosti 90 milijonov din. Tozd ŽG-ŽTO bo v okviru vlaganj v infrastrukturo v sklopu železniškega vozlišča Ljubljana preuredil in znova povezal tirne naprave na postaji Ljubljana z vodmatskim lokom, v sklopu modernizacije vozlišč bodo nadaljevali z modernizacijo ranžirne postaje Zalog (tirne naprave, avtomatizacija), v sklopu investicijskih vlaganj v integralni transport pa bodo pri-čeli z gradnjo II. faze kontejnerskega terminala Ljubljana. V Podjetju za elektrifikacijoprog bodo na Potrčevi 66 zgra-dili objekt za vzdrževanje eneigetskih naprav. Posnetek je iz tozda za vzdrževanje lokomoviv (Foto: Dušan G.)