Za vzgojo in izobra-ževanje mladega rodu Predlog, KAJ NAJ BI V NAŠI OBClNI ZGRADILIIZ Dl. SAMOPRI-SPEVKA, je že pripravtjen. Prav gotovo pa bo doživei še marsikatero spre-membo, sa) o njem še niso razpravl|aii v krajevnih skupnostih io delovnih organizacfah. »Prav je, da tudi v tem samopri-spevku, tako kot v prvem in v iu-gem, damo prednost zidavi vzgof-no-varstvenih zavodov in osnovnih šol,« je dejala Metka Odlazek, Ha-nka našega občinske^a štaba za pri-pravo UI. samoprispevka, sicer rav-natdjka OŠ Juteta Maškriča. »Moščaiii bi morali imeti pri lem samoprEpevku v Ljubjani nekofiko pretfeiosti, saj na teh dveh podrocjib ne gremo v korak z drugimi občinami v mestn. Stanovanjske soseske v Novih Jvšah, Novih Fužinah in Šte-panjskem nasdju pa še vedno rasle-jo«. (Nadal|evaiiie na 2. strani) (Nadaljevanje s 1. strani) Kaj naj bi po zdajšnjem pred-logu zgradili iz III. samopri-spevka v občini? »Sezidah naj bi prizidke k asnovnim šolam Jožeta Moškriča (8 nčilnic), Adolfa Jakhla (6 učil-nic), Karla Destovnika-Kajuha (tudi 6 ueilnic) in telovadnico k O$ Ketteja in Murna. Na Fužinab naj bi zrasla šoia z 18 učilnicami in vrtec za 120 otrok. Vzgojno-varstveni zavod v Novih Jariah bi povečali za 100 mest, zgradili pa hi tudi novi enoti v Štepanjskem naselju (za 12.0 otrck) in Na pcči (za 80 otrok). Potem pa je tu še zdravstveni dom na Fužinah.« Kaj pravzaprav pomeni III. samprispevek za našo občino? »Vse osnovne šole in vrtci v naši občini imajo prostorske te-žave. Nimamo takih delovnih ra-zmer, kot jih določata zakon o osnovnera šolstvu in smernice, ki bodo veijale od sepletnbra letos. Pouk se ne odvija le v razredih. Zato polrehujemo tehnične de-lavnice in druge namenske pro-store, ki omogočajo učencem in-teresne deja\ nosli. Prav te pa so osnova za razvijanjc njihovih nagnjenj, kar je še zlasti po-membno zatu, ker smo prešli na usmeijeno izobraževanje.« In kaj pomeni ta samoprispe-vek za vašo solo? »V lem planu za to srednje-ročno obdobje smo zapisali, naj bi OŠ Jožela Moškriča kol prva šota v naši občini prešla na celodnevni pouk. Zdaj imamo enoizmenske-ga. Konec leta 1985 prkakujemo. da se bo števflo učencev povečalo za 350, tako da bumo morali že čez dve leti, če ne bo prizidka, po-novno uvesti enoinpoiizmenski pouk. To bi zelo prizadelo vzgojni in učni proces. Za ta prizidek imamo pripravljeno že vso do-kumentaeijo, saj bi ga morali zgraditi že ob II. samoprispevku. pa $e zmanjkalo denarja. De-narno pa bo pri gradnji pomagala todi bežigrajska ebčina, saj meja med Mostami in Bezigradom po-teka prav po hodniku, ki veže vrtec z novo šoto.« Kdaj naj bi pričeli graditi prvo poslopje iz III. samoprispevka v občini? »Predlog, kako naj bi časovno potekala zidava poslopij, je ie pripravljen. Prihodnjo pomlad naj bi začeli graditi prizidek k OŠ Jožeta Moškriča. Vsa poslopja naj bi bfla sezidana do konca leta 1986.« Česa. menite, bi se morati za-vednti občani, ko se bodo odločali za samoprispevek? »Želdi bi, da bi bfl načrt spre-jet z razumevanjcm, saj si priza-drvamo, da bi mladim zagotovili uspešno izobraževanje in vzgojo, kar oboje pa je potrebno, da se prične že takrat, ko otrok shodi.« DARJA JUVAN