LETO XXX / 23. 5. 2024 LETO XXX URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 23. MAJ 2024 Mestne občine Ptuj 42. PRAVILNIK ŠTEVILKA 7 ISSN 246-9362 ŠTEVILKA 7 44. JAVNI RAZPIS o spremembah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja (str. 1) za dodelitev proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2024 (str. 2) 43. SKLEP o izdaji soglasja k vrsti in številu oddelkov ter številu otrok v oddelkih v Vrtcu Ptuj za šolsko leto 2024/2025 (str. 2) 42. Na podlagi 7. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis« (UL L, 2023/2831, 15.12.2023) ter o znesku »de minimis« pomoči.«. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), 40. člena Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/08, 123/08, 8/11 – ORZVKD39, 90/12, 111/13, 32/16, 21/18 – ZNOrg in 78/23 – ZUNPEOVE) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 16. redni seji, dne 20. 5. 2024, sprejel 3. člen 9. člen se spremeni tako, da se glasi: »9. člen (1) Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju ne bo presegel 300.000,00 EUR v katerem koli triletnem obdobju, ne glede na obliko ali namen pomoči, ki se dodeli enotnemu podjetju s strani države članice. (2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831. (3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.«. P R AV I L N I K o spremembah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja 1. člen V Pravilniku o dodeljevanju proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/21) se drugi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »(2) Za uresničevanje ciljev občine se sredstva po tem pravilniku dodeljujejo podjetjem kot pomoč po pravilu »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. december 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis«, ki se uporablja do 31. 12. 2030.«. 4. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-4/2021 Datum: 20. 5. 2024 2. člen Četrti odstavek 7. člena se spremeni tako, da se glasi: »(4) Občina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodelje- Nuška Gajšek županja 1 ŠTEVILKA 7 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 43. LETO XXX / 23. 5. 2024 44. Na podlagi tretjega odstavka 17. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17, 49/20 – ZIUZEOP in 18/21), 24. člena Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 27/14, 47/17, 43/18, 54/21 in 82/23) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 16. redni seji, dne 20. 5. 2024, sprejel Na podlagi Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2024 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/23) in 11. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/21 in 7/24) Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, objavlja JAV N I R A Z P I S za dodelitev proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2024 SK L E P o izdaji soglasja k vrsti in številu oddelkov ter številu otrok v oddelkih v Vrtcu Ptuj za šolsko leto 2024/2025 1. Naziv in sedež podeljevalca sredstev Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, matična številka: 58835980000, ID za DDV: SI85675237. 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj sprejme pregled števila vpisanih otrok ter daje soglasje k predlaganemu številu in vrsti oddelkov v Vrtcu Ptuj v šolskem letu 2024/2025, kot izhaja iz predloga Vrtca Ptuj, št. 007-1/2024-8-0101 prejetega 8. 5. 2024. Vrtec v šolskem letu 2024/2025 organizira delo v 39 polnih in dveh polovičnih oddelkih. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodeljevanje proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja z namenom ohranjanja zgodovinskega mestnega jedra Ptuja. 2. V primeru, da število vpisanih otrok v posameznem oddelku Vrtca Ptuj presega z zakonom določen normativ, Mestni svet Mestne občine Ptuj soglaša, da lahko Vrtec Ptuj uporabi fleksibilni normativ, ki dovoljuje v vsakem oddelku zvišanje za največ dva otroka, glede na najvišje dovoljeno število otrok v oddelku, vendar le v primerih, ko je to potrebno. Pomoči po tem razpisu se dodeljujejo podjetjem kot pomoč po pravilu »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. december 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis«, ki se uporablja do 31. 12. 2030. 3. Splošni pogoji za sodelovanje na razpisu Upravičenci ali prejemniki sredstev po tem razpisu so: – fizične osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb in – pravne osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb ter delujejo kot podjetje. 3. (1) Mestni svet Mestne občine Ptuj pooblašča županjo, da lahko v skladu s potrebami in ob izpolnitvi minimalnih normativov za odprtje posamezne vrste oddelka, izda soglasje k odprtju dodatnega oddelka med šolskim letom. (2) V primeru, da se med letom pojavi potreba po spremembi vrste oddelka, ki jo na podlagi obrazložitve pisnega predloga ustanoviteljici posreduje Vrtec Ptuj, mestni svet pooblašča županjo za izdajo soglasja za spremembo vrste oddelka. »Podjetje« je lahko vsak subjekt ne glede na svojo statusno pravno obliko, organizacijo ali lastništvo, če je njegova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, gospodarska dejavnost; to je dejavnost, ki se opravlja na trgu (dobava blaga ali izvajanje storitev zaradi pridobivanja dohodka). 4. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj, uporablja pa se za šolsko leto 2024/2025. Pomoč »de minimis« se dodeli podjetju, ki upošteva opredelitev enotnega podjetja. Za enotno podjetje šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilančna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilančna vsota ne presega 10 milijonov EUR). Številka: 0070-7/2024 Datum: 20. 5. 2024 Nuška Gajšek županja Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo pod2 LETO XXX / 23. 5. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 7 jetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Občina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis« (UL L, 2023/2831, 15.12.2023) ter o znesku »de minimis« pomoči. Do pomoči po tem razpisu niso upravičena podjetja, ki: – so v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o finančnem poslovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoč za reševanje in prestrukturiranje (po 18. točki 2. člena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepravilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane finančne obveznosti do občine in države ter nimajo plačanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delavcev, pri čemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoč za iste upravičene stroške do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoč »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in ribogojstva v skladu z Uredbo (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 (UL L, št. 354/1 z dne 28.12.2013), – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, – delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti v naslednjih primerih: – če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. V zvezi z istimi upravičenimi stroški se pomoč »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomočjo, če bi bila s tako kumulacijo presežena največja dovoljena intenzivnost pomoči, določena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odločbi, ki jo je sprejela Komisija. Občina bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoči. Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju ne bo presegel 300.000,00 EUR v katerem koli triletnem obdobju, ne glede na obliko ali namen pomoči, ki se dodeli enotnemu podjetju s strani države članice. Pomoč »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831. Pomoč »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832. Pomoči »de minimis« se dodeljujejo v določeni višini za posamezne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. Pomoči po pravilu »de minimis«, se lahko seštevajo z drugimi pomočmi za iste upravičene stroške, vendar le do višine največje dovoljene intenzivnosti teh pomoči. 4. Višina razpoložljivih sredstev in višina subvencioniranja Višina razpoložljivih sredstev v letu 2024 znaša 30.000,00 EUR. Sredstva so na proračunski postavki 636 Subvencioniranje obnov fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja. Pomoč »de minimis« ne sme biti namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Sredstva se dodelijo na podlagi meril, navedenih pod točko 6. tega razpisa. Najvišji odobreni znesek po posameznem upravičencu je lahko do največ 40% višine pogodbenih del. Višina pogodbenih del je razvidna iz računa izvedenih del, ki ga upravičenec priloži zahtevku za izplačilo sredstev. Proračunska sredstva se dodelijo na osnovi solastniških deležev stavbe, ki pripadajo upravičencem do sredstev. V posameznem primeru se lahko dodeljena sredstva nakažejo direktno na račun izvajalca del. V tem primeru se z izvajalcem sklene neposredna pogodba. Pogodbo morata podpisati tako upravičenec kot tudi izvajalec gradbenih del. Pomoči »de minimis« po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogojem, da upravičenec v izogib morebitni preseženi meji »de minimis« pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoč in o že odobreni in še ne izplačani »de minimis« pomoči, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. 5. Dodatni pogoji za dodelitev proračunskih sredstev Vlogo za dodelitev proračunskih sredstev lahko oddajo fizične in pravne osebe, ki ob splošnih pogojih izpolnjujejo naslednje dodatne pogoje: – da so lastniki ali solastniki stavb v starem mestnem jedru Ptuja in imajo do Mestne občine Ptuj poravnane vse finančne obveznosti, – da je stavba razglašena za kulturno dediščino, – da se stavba nahaja v starem mestnem jedru, kar je določeno po Odloku o sprejemu prostorskih ureditvenih pogojev za območje Pomoči »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvozno dejavnostjo upravičenca in se ne smejo dodeljevati pod pogojem, da se domačim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoči »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. 3 ŠTEVILKA 7 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ P11-C1 Staro mestno jedro Ptuja (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 38/88), – da dela morajo biti opravljena po navodilih Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije, – da bo prejemnik sredstev obnovil fasado in/ali streho stavbe v celoti. Lega objekta V primeru etažnega lastništva oz. solastništva na stavbi je potrebno priložiti izjavo, da se etažni lastniki oz. solastniki strinjajo z izvedbo. Etažni lastniki oz. solastniki kot prosilci morajo predložiti izjavo upravnika stavbe ali ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena najkasneje do predložitve zahtevka. spomeniki lokalnega pomena 10 objekti kulturne dediščine 5 Objekti, nevarni za okolico 25 delno odpadanje ometa ali luščenje zaključnega sloja na posameznih mestih 15 vidne poškodbe zaključnega sloja na stavbi oz. močna onesnaženost stavbe 5 Objekti z neustreznimi arhitekturnimi rešitvami ali motečo infrastrukturno napeljavo TOČKE neustrezne arhitekturne rešitve 10 moteča infrastrukturna napeljava 5 Opomba: Točke se med seboj ne seštevajo Objekti, ki so že delno obnovljeni MERILO objekt je delno obnovljen TOČKE 15 Objekti s starejšo letnico izgradnje MERILO TOČKE nad 50 let 15 od 25 do 50 let 10 10 objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 60 m) 5 8. Razpisna dokumentacija in vsebina prijave Razpisna dokumentacija obsega: – besedilo javnega razpisa, – prijavni obrazec na javni razpis z izjavami in seznamom dokumentov, ki morajo biti priloženi k vlogi (točke od a do f): a) parafiran vzorec pogodbe A ali B, b) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva overjeno (notar, upravna enota) izjavo ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da soglašajo z obnovitvenimi deli, c) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva, izjavo upravnika stavbe ali izjavo ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena najkasneje do predložitve zahtevka, d) fotografije stavbe ali pomnilniški medij z digitalnimi fotografskimi posnetki, e) kulturnovarstveno soglasje Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije, f) predračun z opisom predvidenih del s strani izvajalca del. – vzorec pogodbe A ali B, – obvestilo po 13. členu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Opomba: Točke se med seboj ne seštevajo. MERILO objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 30 m) S prejemniki sredstev bo Mestna občina Ptuj sklenila pogodbe o dodelitvi proračunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2024, v katerih se bodo določile medsebojne pravice in obveznosti. TOČKE močno odpadanje ometa oz. zamakanje strehe; ogrožena je varnost stavbe 15 7. Obdobje za porabo dodeljenih sredstev Dodeljena sredstva bodo upravičencem izplačana v letu 2024 in morajo biti porabljena v proračunskem letu 2024 oziroma v plačilnih rokih, kot jih določa Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2024 in 2025 (Uradni list RS, št. 123/2023). Opomba: Točke se med seboj ne seštevajo. MERILO objekt leži v predelu, ki je že delno obnovljen (obnovljena je sosednja stavba oz. stavba preko ulice ali trga) Višino zneska po posamezni vlogi bo določila komisija, glede na število vlog, število točk in razpoložljiva proračunska sredstva. TOČKE 15 TOČKE Mestna občina Ptuj bo prosilce uvrstila tako, da bo prejemnikom sredstev na podlagi zbranih točk sofinancirala do največ 40% vrednosti pogodbenih del. Večje število zbranih točk, pomeni višji % sofinanciranja vrednosti pogodbenih del, a največ do 40% vrednosti pogodbenih del. Vrednost točke se izračuna na osnovi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk vlagateljev, ki izpolnjujejo v skladu z razpisom določene pogoje. Kategorija spomenika iz vidika kulturne dediščine spomeniki, evidentirani za spomenike državnega pomena MERILO Opomba: Točke se med seboj ne seštevajo. 6. Merila za dodeljevanje v razpisu zagotovljenih sredstev Posamezne vloge bodo točkovane na podlagi meril, podanih preko točkovnika. MERILO LETO XXX / 23. 5. 2024 Prijava na razpis mora biti podana izključno na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v prijavnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavljenem roku, se bodo zavrgle. Opomba: Točke se med seboj ne seštevajo. 4 LETO XXX / 23. 5. 2024 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 7 ki so oddane izven roka, določenega za oddajo vlog. Nepravilno označene in prepozne vloge se zavržejo, neutemeljene pa zavrnejo. 9. Rok za oddajo vlog in način oddaje Rok za oddajo vloge začne teči naslednji dan po objavi javnega razpisa in se zaključi 27. 6. 2024. 12. Izid razpisa Na podlagi predloga prejemnikov sredstev, ki ga pripravi strokovna komisija, odloča o dodelitvi sredstev direktor Občinske uprave Mestne občine Ptuj, s sklepom. O pritožbi zoper sklep odloča županja Mestne občine Ptuj. Prijavitelji bodo obveščeni o izidu razpisa najkasneje v 60 dneh od datuma določenega za odpiranje vlog. Vloge morajo biti dostavljene do vključno 27. 6. 2024: – po pošti priporočeno na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (upošteva se datum poštnega žiga do vključno 27. 6. 2024) ali – osebno, v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, najkasneje do 27. 6. 2024 do 15.00 ure. Vloge morajo biti oddane v zaprti ovojnici pod oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA JAVNI RAZPIS ZA DODELITEV PRORAČUNSKIH SREDSTEV ZA OBNOVO FASAD IN STREH« na sprednji strani. Na ovojnici prijavitelj navede tudi svoje podatke. 13. Nakazilo dodeljenih sredstev prejemnikom Prejemnik sredstev je dolžan najkasneje do 29. 11. 2024 Mestni občini Ptuj predložiti zahtevek za izplačilo sredstev. Zahtevku je potrebno priložiti fotokopijo računa izvedenih del, potrdilo o plačilu računa in poročilo o izvedbi del ter ustrezno kulturnovarstveno soglasje. 10. Odpiranje prejetih vlog Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog za dodelitev sredstev vodi strokovna komisija. Odpiranje vlog bo izvedeno 2. 7. 2023 ob 14. uri v mali sejni sobi mestne hiše, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Prispele vloge se odpirajo po vrstnem redu prispetja. Odpiranje vlog je javno, komisija pa lahko glede na veliko število vlogo odloči, da odpiranje ni javno. O odpiranju vlog se vodi zapisnik. Pogodbeni znesek bo Mestna občina Ptuj nakazala na transakcijski račun prejemnika sredstev petnajsti (15) dan. Plačilni rok prične teči naslednji dan po potrditvi zahtevka za izplačilo sredstev. Pogoj za potrditev zahtevka je izjava Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije, da so bila dela izvedena v skladu z izdanimi kulturnovarstvenimi pogoji in soglasjem. 11. Obravnava vlog Vloge bo obravnavala tričlanska strokovna komisija, ki jo imenuje županja. Vse pravočasne in popolne vloge bo strokovna komisija ocenjevala na podlagi meril, navedenih pod točko 6 tega razpisa in pripravila predlog prejemnikov sredstev. 14. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisna dokumentacija je zainteresiranim na voljo od dneva objave javnega razpisa do izteka razpisnega roka v času uradnih ur na Oddelku za gospodarske zadeve, Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: https://www.ptuj.si/. Vlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pisno pozvani k dopolnitvi vlog v roku 5 dni od odpiranja vlog. Vlagatelj mora v petih (5) dneh po prevzemu poziva vlogo dopolniti. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisne dokumentacije. Nepopolna vloga, ki jo vlagatelj v navedenem roku ne bo dopolnil, bo s sklepom zavržena. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko zainteresirani dobijo na sedežu Mestne občine Ptuj, pri Mitji Emeršič, e-naslov: mitja.emersic@ptuj.si, telefon: 02/748-29-56. Številka: 4102-252/2024 Datum: 21. 5. 2024 Nepravilno označene ali prepozne vloge bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Nepravilno označene so vloge, ki niso predložene na pravilno izpolnjeni in označeni ovojnici, prepozne vloge pa so vloge, Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORIČAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Čuša – MI & ČUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIČ (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 5