VZTRAJNO NAPREJ V delovno organizacijo [ntereuropa so združeni tozdi Transport, Kontinentalna špedicija, Pomorska in sejemska špedicija, Zagreb, In-teragent ter DSSS. Sedež Intereurope jc v Kopru, program dela pa ure-sničuje v svojih filialah in njihovih izposiavah po vsej državi, in sicer v večjih mestih in industrijskih središčih, v lukah, na mejnih prehodih, mednarodnih sejmih in letališčih. Ljubljanska filiala Intereurope je ena od filial tozda Kontinentalna špedicija in je ludi največja med njimi, saj se je razvila v pomembnem industrijskem in promelnem središču. Vse do leta 1974 so se delavci kar Irikrat selili. tedaj pa je bil rešen problem prostorov z novo po slovno stavbo, ki je zrasla na področju Javnih skladišč na Šmartinski cesti, v neposredni bližini Carinarnice. Tu združuje delo 139 delavcev, poleg njih pa imajo v tej stavbi svoje prostore ludi strokovne službe, ki sicer spadajo v DSSS: centralno-tarifna. komercialno-konjunkturna in avdio-udla služba. pa še poslovalnica tozda Transport in filiala tozda Interagent. Intereuropa Ljubljana ima še tri poslovalnice oziroma iz-postave: v Novem mestu, Krškem in na Brniku s skupnim številom 56 zaposlenih. Tako na uvoznem kot izvoznem oddelku se je še posebno v zadnjih 15 letih izredno razvil zbirni promet, ki pomeni ne le za špediterja, marveč tudi za uvoznika oziroma izvoznika velik prispevek k racional-nostiinekonomičnoNli transporta.saj je na ta načinzoptirnalnim izko-riščanjem razpoložljivega tovornega prostora mogoče doseči ugodne tarifne rezultate, blago je mogoče bolje zasledovati na njegovi poti do prejemnika, pa tudi možnost poškodb blaga na poti je manjša zaradi neposrednega prevoza brez prekladanja. Poleg železniškega in cest-nega s(a izrednega pomena tudi avdio udli in kontejnerski zbirni pro-met. Seveda so prav vse službe pomembne, saj špedidja ne predslavlja le organizadje prevoza blaga iz kraja v kraj, marveč je tu še nešteto važ-nih del, ki jih špediter kot dober gospodar opravlja posvojih najboljših močeh. Intereuropa Ljubljana je vsa letavztrajnogojilaizvoznioddelek, kar je dandanes še kako pomembno. Kolektiv Intereurope je lani praznoval 35-Ietnico svojega obstoja in uspešnega dela. Da danes dela v dobrih razmerah, je dolzan zahvalo \ sem tistim, ki so v treh desetletjih in pol njpravili ludi nešteto udarni-^kih ur. Špedicije se tudi ni mogoče naučitj v nobeni šoli. \1nogo so se današnji delavci naučili od tistih, ki so zdaj že upokojeni ali jih ni več med njimi. Celoten kolektiv se zaveda, da mora biti špediter dober gospodar in se trudi, da bi s kvalitetnim delom kar največ prispeval k čimboljšim uspehom. MARIJA METLIKA