Ormož, 31.05.2007 Letnik 5 Številka 9/II VSEBINA 29. ODLOK o Proračunu Občine Ormož za leto 2007 –dopolnjen predlog 30. DOGOVOR o ureditvi premoženjskopravnih razmerij med Občino Ormož, Občino Središče ob Dravi in Občino Sveti Tomaž ter delitvi premoženja bivše Občine Ormož na dan 31.12.2006 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01, 24/06, 8/07), pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o Proračunu Občine Ormož za leto 2007 –dopolnjen predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01, 24/06, 8/07) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož - Mirko Šerod, vodja Oddelka za finance - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo - Boštjan Najžar, vodja Oddelka za okolje in prostor - Mateja Serec, vodja Urada župana - Mojca Zorčič, svetovalka za družbene dejavnosti - Miran Klinc, svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 31.5.2007 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Nadaljevanje iz Poročevalca št. 9/I 29. III. NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV 2007 – 2010 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 2 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 3 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 4 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 5 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 6 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 7 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 8 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 9 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 10 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 11 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 12 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 13 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 14 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 15 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 16 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 17 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 18 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 19 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 20 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 21 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II 22 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 31.5.2007 Poročevalec, št. 9/II III. NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV 2007 - 2010 Skladno z zakonom o javnih financah je načrt razvojnih programov sestavni del proračuna. Načrt razvojnih programov je sestavni del proračuna in odraža razvojno politiko občine na področju investicijskih izdatkov občine. V načrt razvojnih programov so vključeni vsi izdatki namenjeni za nakup opredmetenih in neopredmetenih osnovnih sredstev neposrednih in posrednih proračunskih uporabnikov, torej vsi investicijski odhodki in transferi kot tudi tisti za finančni najem, ki so predvideni v posebnem delu proračuna med investicijskimi odhodki. S tem dokumentom je v proračunsko načrtovanje vnesena dolgoročna komponenta. V načrtu razvojnih programov se izkazujejo izdatki proračuna za naložbe v prihodnjih štirih letih, ki so razdeljeni po posameznih proračunskih uporabnikih, po projektih ali programih in sicer po letih, v katerih bodo izdatki za programe bremenili proračun prihodnjih let ter po virih financiranja za celovito izvedbo programov. Načrt razvojnih programov se dopolni in na novo potrdi vsako leto ob pripravi letnih proračunov. Za tekoča letna vzdrževanja oziroma interventne posege, ki so opredeljeni v letnih finančnih načrtih in nimajo značaja večletnih programov in projektov, načrti razvojnih programov niso pripravljeni po projektih. Za pripravo načrta razvojnih programov so predvsem služili predloge, ki so jih pripravile krajevne skupnosti kot štiri letne programe investicijskih vlaganj po posameznih krajevnih skupnostih ter programski del območnega razvojnega programa za območje Prlekije. Pri pripravi načrta razvojnih programov smo izhajali iz prve razvojne prioritete: infrastruktura in prostor, katere cilj je trajnostno ravnanje z okoljem ter ustrezna izgradnja infrastruktur za izboljšanje človekovega okolja in druge prioritete: razvoj človeških virov, katere cilj je zmanjšanje socialne in zdravstvene ogroženosti prebivalstva ter dvig njihove samopodobe. Glavni poudarek je dan modernizaciji cestnega omrežja ter zaščiti podtalnice in s tem posredno skrbi za kvaliteto pitne vode. Na vodovarstvenem območju se načrtuje izgradnja kanalizacije z čistilnimi napravami. Za zagotovitev zadostnih količin kakovostne pitne vode sta predvidena projekta: umetno bogatenje podtalnice in navezava ormoškega vodovoda z ljutomerskim, s čimer se bo zagotovil rezervni vodni vir. Predvidena je ureditev glinokopa s 23 31.5.2007 poudarkom na ureditvi regijskega centra ravnanja. Na področju kmetijstva je planirano nadaljevanje izgradnje II. in III. faze namakalnega sistema, s čimer bodo zagotovili pogoji za intenzivno proizvodnjo predvsem na področju povrtninarstva. Na področju družbenih dejavnosti se planira izgradnja novega vrtca v Ormožu, telovadnice oz. večnamenskega prostora na Kogu, ter odkup in ureditev prostorov grajske pristave za potrebe glasbene šole muzej. Del sredstev je predviden tudi za investicijska vlaganja za potrebe predšolske in osnovno šolske vzgoje. Na tem področju bo potrebno ugotoviti dejansko stanje objektov in opreme ter v prihodnje potrebam in razpoložljivim sredstvom zagotoviti potrebna sredstva. 04 Skupne administrativne službe in splošne javne storitve V okviru področja se zagotavljajo sredstva za investicijsko vzdrževanje poslovnih prostorov med katere spadajo: grad Ormož, stara Komunala, stara policija, prostori na Ljutomerski (ljudska univerza). Sredstva se zagotavljajo za sprotna vzdrževanja s čimer se zagotavlja, da lahko objekti služijo svojemu namenu. 06 Lokalna samouprava V okviru področja lokalne samouprave so predvidena za enkrat v podprogramu »delovanje ožjih delov občine« le vlaganja v letu 2007. Največ sredstev je predvidenih za odkup poslovnih prostorov v Podgorcih in nabavo opreme za delovanje krajevne skupnosti. Del sredstev je namenjen tudi nabavi najnujnejše opreme za hišnika (kosilnica). Do priprave proračuna za leto 2008 bo ugotovljeno v kakšni prostorih delujejo druge krajevne skupnosti in po potrebi vključena potrebna vlaganja v skladu z razpoložljivimi sredstvi. V podprogramu » dejavnost občinske uprave« so planirana sredstva za vlaganje v objekt oz. občinsko stavo in sicer razporejeno po letih z namenom da se zamenjajo okna, katera so že dotrajana in so zaradi tega velike izgube pri ogrevanju prostorov. Vsako leto pa se planira nabava opreme, predvsem računalnikov, s čimer se omogočajo pogoji za kvalitetno delo zaposlenih. 07 Obramba in ukrepi ob izrednih dogodkih V okviru področja se zagotavljajo sredstva za sofinanciranje nabave gasilske opreme in vozil. Del sredstev se zbere iz naslova požarne takse. Vsako leto se predvideva sofinanciranje nabave enega ali dveh vozil po programu gasilske zveze ter ostale gasilske osebne in zaščitne opreme. Sredstva se razdelijo na podlagi javnega razpisa. 11 Kmetijstvo in ribištvo Na področju kmetijstva je planirano nadaljevanje izgradnje namakalnega sistema (II. in III. faza) za kar je potrebno pridobiti ustrezno dokumentacijo. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II Izvedbo projekta bo sofinanciralo Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. 13 Promet, prometna infrastruktura in komunikacije Največ sredstev v načrtu razvojnih programov je predvidenih za modernizacijo javnih poti in lokalnih cest. Mnoge javne poti so še v makadamski izvedbi ali pa potrebne preplastitve. Predvideva se, da bi se vsako leto moderniziralo cca. 15 km cest. Del sredstev se bo namenilo za izgradnjo pločnikov, parkirišč in javne razsvetljave. 14 Gospodarstvo Na področju gospodarstva so planirana sredstva za projekt Turistične cone Prlekije, nakup šotora potrebnega za izvedbo različnih prireditev. 15 Varovanje okolja n naravne dediščine Na področju varovanja okolja je planirana izgradnja regijskega centra ravnaj z komunalnimi odpadki z odlagališčem ostankov komunalnih odpadkov. Pri ravnanju z odpadno vodo je potrebno zaščitit podtalnico in za ta namen zgraditi kanalizacije in čistilne naprave na vodovarstvenem območju (dokončanje v Mihovcih in Veliki Nedelji, Podgorci – Sodinci, Cvetkovci, Osluševci, Trgovišče). Planirana je izgradnja zadrževalnika padavinskih voda pred čistilno napravo v Ormožu in izgradnja kanalizacije v Ivanjkovcih. Zagotavljajo pa se tudi sredstva za plačilo finančnega najema najetega za zgrajen glavni zbiralnik ob Dravi do čistilne naprave v Ormožu. 16 Prostorsko planiranje in stanovanjsko komunalna dejavnost V okviru prostorskega načrtovanja so planirana sredstva za izdelavo študij za pripravo Strategije prostorskega razvoj občine in prostorskega reda občine in drugih študij povezanih z izdelavo občinskih lokacijskih načrtov. V letu 2007 bo tudi zaključen program opremljanja zemljišč za gradnjo. Pri oskrbi z vodo se planirajo sredstva za investicijsko vzdrževanje vodovodnih objektov, sofinanciranje izgradnje vodovoda Ljutomer – Slovenske gorice – Robadje s čimer bi se ormoški vodovod navezal na ljutomerskega, nadaljevanje in zaključek projekta umetnega bogatenja podtalnice in odplačilo najetega finančnega najema za že zgrajene oz. realizirane projekte umetnega bogatenja podtalnice. 24 31.5.2007 V letu 2007 je planirana izgradnja otroškega igrišča v ormoškem parku. V letu 2007 se zaključuje dvoletni projekt Ekoremediacije, kateri se sofinancira iz evropskih sredstev. Planirajo se tudi sredstva za nakup zemljišč na vodovarstvenem območju in za potrebe izgradnje komunalne infrastrukture in drugih investicij. 17 Zdravstveno varstvo V okviru zdravstva so planirana sredstva za investicijsko vlaganje v objekt zdravstvenega doma. V letu 2007 se bodo sredstva namenila za ureditev dotrajanih sanitarij. 18 Kultura, šport in nevladne organizacije V okviru tega področja je planirano največ sredstev za ureditev kulturnih domov po krajevnih skupnostih kjer je predvsem potrebno urediti ostrešja in zamenjati kritino saj so vse razen ene v zelo slabem stanju. V letu 2007 je bila občini vrnjena ormoški dom kulture katerega bo potrebno adaptirati in po potrebi dograditi. Prav tako je potrebno urediti staro šolo na Humu in ji dati primerno vsebino, da ne bo prepuščena zobu časa. Dokončati pa je potrebno tudi vlaganja v staro šolo na Runču. Predviden je odkup grajske pristave v katerih se bodo uredili prostori za potrebe glasbene šole in muzejske dejavnosti. Planira se ureditev športnih igrišč v Miklavžu pri Ormožu in Ivanjkovcih. 19 Izobraževanje Na področju izobraževanja sta planirani dve večji investiciji; izgradnja vrtca v Ormožu in telovadnice na Kogu katera bo služila tudi drugim namenom. Del sredstev je potrebno zagotoviti za investicijska vzdrževanja in obnovo zgradb in opreme v šolah in vrtcih. 20 Socialna varnost Na področju socialne varnosti je v letu 2007 planiran manjši znesek za sofinanciranje prostorov društva paraplegikov v Murski Soboti. 23 Intervencijski programi in obveznosti Sredstva v okviru področja so namenjene za geološke raziskave plazov in sofinanciranje sanacije plazu Palčič v Senešcih. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 25 31.5.2007 PRIPOMBE NA PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2007 V skladu s poslovnikom občinskega sveta in terminskim načrtom za sprejem proračuna za leto 2007 so bile predlagatelju proračuna posredovane naslednje pisne pripombe na predlog proračuna za leto 2007: Zap. št 1. 1.1. 1.2. 1.3. 1.4. 1.5. 2. 2.1. 3. 3.1. 4. 4.1. 4.2. 4.3. 5. 5.1. 6. 6.1. 7. 7.1. 8. 8.1. 9. 9.1. 9.2. 9.3. 9.4. 9.5. 9.6. 9.7. 9.8. 10. 10.1. 10.2. 10.3. 10.4. 10.5. 11. 11.1. 12. 12.1. 12.2. 13. 13.1. PREDLAGATELJ -PREDLOG Občinska svetnika: Pignar Stanko in Hergula Jože Izgradnja pločnika od nove avtobusne postaje v Podgorcih do trgovine Meško Izgradnja usedalnika in cca 40 m zaprtega kanala v Cvetkovcih Vzpostavitev javne razsvetljave v Podgorcih Priključitev javne razsvetljave v športnem parku Cvetkovci na javno razsvetljavo Izgradnja javne razsvetljave v Cvetkovcih - otok Občinska svetnika Pignar Stanko in Hergula Jože Izgradnja kanalizacijskega sistema v krajih na vodovarstvenem območju Občinski svetnik: Podgorelec Stanko Dokončanje rekreacijske cone v Ormožu – projekti povezani z NK Ormož Vzgojno-varstveni zavod Ormož Popravek naziva glavnega programa Zagotovitev dodatnih sredstev za sofinanciranje delovanja zavoda na proračunski postavki 051901 Dejavnost javnih vrtcev – domači Zagotovitev dodatnih sredstev za investicijska vlaganja Knjižnica Ksavra Meška Ormož Zagotovitev sredstev za investicijska vlaganja Muzej Ormož Zagotovitev sredstev za investicijska vlaganja Ljudska univerza Ormož Zagotovitev sredstev za odpravnino Lekarna Ormož Zmanjšanje predvidenega prenosa sredstev iz naslova presežka prihodkov nad odhodki v občinski proračun Krajevna skupnost Ivanjkovci Položitev kanalizacije ob igrišču v Ivanjkovcih Parkirni prostori pri šoli Ureditev zbornice v šoli Popravilo mostu v Lahoncih Sanacija plazu v Veličanah Zamenjava žlebov in vhodnih vrat na zgradbi KS Ograja na igrišču Runeč Razširitev mostu pri pošti v Ivanjkovcih Krajevna skupnost Velika Nedelja Izgradnja kanalizacije v Mihovcih ob glavni cesti Ormož-Ptuj Ureditev dotrajanih stopnic v Veliki Nedelji od stare pošte do šole Ureditev prehoda za pešce v Mihovcih pri »Juriju« in na glavni cesti Ormož-Ptuj v Mihovcih pri odcepu za otok Ureditev dokumentacije za izgradnjo dela pločnika mimo grajskih vrtov nasproti Atine Ureditev navezave že zgrajene kanalizacije na čistilno napravo Krajevna skupnost Podgorci Izgradnja usedalnika in cca 40 m zaprtega kanala v Cvetkovcih pri hišni številki Cvetkovci 71, Anton Hanželič Krajevna skupnost Kog Ureditev odtoka iz čistilne naprave na Kogu Priprava tehnične dokumentacije za pripravo na razpis za javno pot št. 803-531 (Čurin – hrvaška meja) Javna razvojna agencija Ormož Sprememba naziva v finančnem načrtu agencije Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 1. Izgradnja pločnika od nove avtobusne postaje v Podgorcih do trgovine Meško se vnese v NRP 2007-2001 in sicer v letu 2008 saj v letu 2007 za ta namen ni možno zagotoviti sredstev. V letu 2007 se pristopi k izgradnji usedalnika in cca 40 m zaprtega kanala v Cvetkovcih, urjena pa bo tudi javna razsvetljava v Podgorcih v primerih kjer gre le za vzpostavitev prvotnega stanja in sicer iz sredstev, ki so namenjena za investicijsko vzdrževanje javne razsvetljave. Za priključitev športnega parka v Cvetkovcih na javno razsvetljavo je potrebno ugotoviti status navedenega objekta in ga v primeru, da ni nobenih zadržkov priključiti na javno omrežje. Odpre se nova proračunska postavka za izgradnjo javne razsvetljave v Cvetkovcih-otok s čimer se zagotovi večja varnost občanov saj je območje ob neposredni bližini šengejske meje. 2. Občina je že pristopila k reševanju odvajanja in čiščenja odpadnih voda na vodovarstvenem območju. V letu 2007 bo dokončana izdelava projektne dokumentacije za izgradnjo kanalizacije Podgorci – Sodinci, katera bi naj bila zgrajena v letu 2008. V letu 2008 se bodo namenila znatna sredstva za izdelavo projektne dokumentacije za izgradnjo kanalizacije na vodovarstvenem območju s katerim bo možno pridobiti sredstva za sofinanciranje izgradnje kanalizacij iz državnih sredstev. 3. Rekreacijska cona v Ormožu je projekt, ki zahteva ob pridobitvi sofinancerskih sredstev tudi znana sredstva iz občinskega proračuna. Pred umestitvijo projekta v NRP 2007-2010 je potrebno ugotoviti ali bo občina v tem štiriletnem obdobju pristopila k realizaciji v takem obsegu kot je predviden. V tem štiriletnem obdobju bo imela prednost modernizacija cest ter nekaj večjih projektov kot so izgradnja vrtca v Ormožu, telovadnice na Kogu, ureditev grajske pristave, ureditev kanalizacij na vodovarstvenem območju in drugi. 4. Popravek naziva glavnega programa »Varstvo in vzgoja predšolskih otrok« v »Izobraževanje in vzgoja predšolskih otrok« ni možna. Popravek naziva glavnega programa ni možen saj je njegov naziv določen s Pravilnikom o programski klasifikaciji za pripravo občinskih proračunov, ki ga je izdalo Ministrstvo za finance. Za investicije trenutno ni možno zagotoviti dodatnih sredstev, zagotovi pa se dodatnih 55.000 EUR za sofinanciranje delovanje zavoda od zahtevanih 126.000 EUR. 5. Dokler ne bo dorečen status javnih zavodov in ugotovljene dejanske potrebe po investicijskih vlaganjih ni možno zagotoviti sredstev za investicije v knjižnici Ormož. 6. Dokler ne bo dorečen status javnih zavodov in ugotovljene dejanske potrebe po investicijskih vlaganjih ni možno zagotoviti sredstev za investicije v muzeju Ormož. 26 31.5.2007 7. Občina Ormož v letu 2007 ne bo zagotovila sredstev za izplačilo odpravnine delavki v Ljudski univerzi Ormož, ki s 31.12.2007 upokoji. 8. Od prvotno načrtovanega prenosa presežkov nad odhodki iz Lekarne Ormož v občinski proračun v višini 1.012.830 EUR s predlogom proračuna se z dopolnjenim predlogom ta znesek nadomesti s 618.311 EUR s tem, da se del sredstev nakaže v proračuna občin Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Predviden znesek je določen na podlagi posvetovanj in posredovanih podatkov s strani zavoda. 9. Od predvidenih pripomb Krajevne skupnosti Ivanjkovci bodo v letu 2007 realizirani: izgradnja kanalizacije v Ivanjkovcih ob igrišču, ureditev zbornice in parkirnih prostorov za potrebe šole ter saniran most v Lahoncih. Za zamenjavo žlebov in vhodnih vrat na zgradbi krajevne skupnosti je potrebno preveriti ali je smiselno ta dela opraviti pred zamenjavo ostrešja oz. strešne kritine. Če je to potrebno se bodo dela opravila v breme proračunske postavke namenjen za investicijsko vzdrževanje poslovnih prostorov. Prav tako je potrebno preveriti kašni so vzroki in načini za odpravo posledic odprave plazu v Veličanah ter ugotoviti ali je ta dela potrebno opravit v breme občinskega proračuna oziroma rezervnega sklada. Ostali predlogi (ograja na igrišču v Runču in razširitev mostu pri pošti v Ivanjkovcih) se vnesejo v NRP 2007-2010. 10. Krajevna skupnost Velika Nedelja je na predlog proračuna podala pet predlogov oz. pripomb. Izgradnja kanalizacije ob cesti Ormož – Ptuj je uvrščena v NRP 2007-2010 v letu 2008. V letu 2007 pa bodo pridobljena ustrezna soglasja in izdela projektna dokumentacija za realizacijo navedenega projekta. Za ureditev stopnic od stare pošte do šole, ki ogrožajo varnost uporabnikov leteh (predvsem šolarjev, ki hodijo vsak dan v šolo in iz šole ter k pouku športne vzgoje, katera se vrši v športni dvorani in na športnih objektih) je potrebno doreči s krajevno skupnostjo ali je smotrno popravljati stopnice ali pa raje odkupiti zemljišče in urediti pešpot pod stopnicami kot je predvidena ena od rešitev tega problema. V letu 2007 bo urejen prehod za pešce pri »Juriju«. Glede ureditve prehoda za pešce v Mihovcih pri odcepu za otok je potrebno pridobiti soglasje od direkcije za ceste saj gre za državno cesto. Pločnik mimo grajskih vrtov nasproti Atine je uvrščen v NRP 2007-2010 in sicer v leto 2008. Navezava na že zgrajeno čistilno napravo je zgrajena. Trenutno pa poteka postopek za pridobitev uporabnega dovoljenja. 11. Glede predloga Krajevne skupnosti Podgorci je bilo odgovorjeno pod točko 1 saj gre za enak predlog kot sta ga podala občinska svetnika g. Pignar in g. Hergula. 12. Ureditev odtoka iz čistilne naprave na Kogu se bo v letu 2007 uredila iz sredstev, ki so namenjena Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II za investicijsko vzdrževanje kanalizacijskih sistemov. Cesta Čurin – hrvaška meja je potrebna preplastitve. Preveriti je potrebo ali je dela možno opraviti s sofinanciranjem iz državnih ali evropskih sredstev in za to pripraviti ustrezno dokumentacijo. V proračunu so predvidena določena sredstva za izdelavo projektne in druge dokumentacije za gradnjo in modernizacijo cest ter druge komunalne infrastrukture. 13. Javna razvojna agencija Ormož predlaga spremembo naziva v finančnem načrtu agencije v 27 31.5.2007 skupini prihodkih iz »prihodki od prodaje blaga in storitev« v »projekti in posebne naloge po naročilu ustanovitelja ter novih občin«. Predlog oz. pripomba se ne upošteva saj bi to pomenilo, da bi občina oz vse tri občine v celoti financirale dejavnost agencije. S predlogom finančnega načrta je predvideno, da si agencija del sredstev za svoje delovanje pridobi na trgu. MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV V LETU 2007 A. IZOBRAŽEVANJE 1. Stroški za izdatke za blago in storitve 1.1. Stalni (fiksni) materialni stroški - za oddelek osnovne šole v 1. izmeni - za oddelek podružnične šole v 1. izmeni - za oddelke podružnične šole – kombinirani oddelek - za oddelek osnovne šole s prilagojenim programom - za oddelek podaljšanega bivanja - za oddelek glasbene vzgoje - stroški vode na učenca v oddelku osnovne šole - stroški vode na učenca v oddelku podaljšanega bivanja 1.2. Splošni (programsko odvisni) materialni stroški - za oddelek glasbene vzgoje 1.383,25 EUR 1.095,88 EUR 1.095,88 EUR 705,73 EUR 279,32 EUR 386,94 EUR 7,41 EUR 0,75 EUR 244,59 EUR 1.3. Interesne dejavnosti - na učenca v oddelku osnovne šole 2. Štipendije in druge oblike študijskih pomoči Vrednost točke za izračun štipendije se določa na podlagi Pravilnika o štipendijah in drugih oblikah študijskih pomoči (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 5/001) glede na rast izhodiščne plače za prvi tarifni razred (količnik 1,00) v skladu z veljavno kolektivno pogodbo za negospodarske dejavnosti v Republiki Sloveniji. B. OTROŠKO VARSTVO Priznavajo se: - mesečni stroški v višini razlike med ekonomsko ceno vzgojno-varstvenih storitev v skladu s sklepi občinskega sveta in izračunanimi prispevki staršev k oskrbnini v vrtcih na podlagi Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Ur.list RS, štev. 129/2006). 4,51 EUR pomoči pri Ministrstvu za kmetijstvo, prehrano in gozdarstvo. D. DROBNO GOSPODARSTVO (PODJETNIŠTVO) Sredstva za kreditiranje malega gospodarstva se dodeljujejo v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje malega gospodarstva v občini Ormož in priglasitvijo državnih pomoči pri Ministrstvu za finance. E. CESTNO GOSPODARSTVO 1. Tekoče vzdrževanje – javne poti a) makadam: 694,60 EUR/km) b) asfalt: 448,10 EUR/km zneski so z zajetim DDV. C. KMETIJSTVO Sredstva za pospeševanje razvoja kmetijstva se dodeljujejo v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož in priglasitvijo državnih 2. Zimska služba – javne poti a) Pluženje asfaltne javne poti do 3m/km EUR Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 9,077 Poročevalec, št. 9/II 28 b) Pluženje asfaltne javne poti do 3m – naklon večji od 6 %/km 12,103 EUR c) pluženje makadamske javne poti do 3m/km 10,373 d) pluženje makadamske javne poti do 3m/kmnaklon večji od 6 %/km 18,153 EUR e) posip asfaltnih javnih poti 40 g/m2 (50% pesek, 50 % sol) 0,007 EUR 31.5.2007 F. SREČANJE STAREJŠIH OBČANOV Srečanje starejših občanov starih nad 70 let starosti organizirajo za občane krajevne skupnosti priznani stroški 5,60 EUR/občana nad 70 let starosti zneski so brez DDV. NAČRT NABAV IN GRADENJ ZA LETO 2007 A. Načrt nabav in gradenj - oprema Neposredni proračunski uporabnik Občina: 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve Skupaj A Proračunska postavka Nabava opreme 4202 040608 040607 040622 040621 2.100 5.000 900 7.242 15.242 B. Načrt nabav in gradenj - investicije in investicijsko vzdrževanje Neposredni proračunski uporabnik Občina: 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve Skupaj Neposredni proračunski uporabnik Občina: 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve Skupaj Proračunska postavka Investicijsko vzdrževanje in obnove 4205 040604 Proračunska postavka 20.000 20.000 Nakup poslovnih stavb 4200 040607 Skupaj B 123.513 123.513 143.513 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 29 31.5.2007 C. Načrt nabav in gradenj - informatizacija (informacijska oprema) Proračunska postavka Neposredni proračunski uporabnik Občina: 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve Skupaj Nabava opreme 4202 040623 Proračunska postavka Neposredni proračunski uporabnik Občina: 04 Občinska uprava - oddelek za splošne zadeve Skupaj 20.000 20.000 Nakup nematerialnega premoženja 4207 040623 19.540 19.540 Skupaj C 39.540 Skupaj (A + B + C) 198.295 V proračunu Občine Ormož za leto 2007 je planiranih 198.295 EUR za vlaganja v objekte in opremo, ki so potrebna za delovanje neposrednih proračunskih uporabnikov. A. Oprema Za nabavo opreme je planiranih 15.242 EUR in sicer za nakup fotokopirnega stroja 5.004 EUR, pisarniške opreme za prostore krajevne skupnosti Podgorci 5.000 EUR, glave za frankirni stroj 2.238 EUR, osnovne opreme za delo hišnika 2.100 EUR in drobnega inventarja 900 EUR. B. Investicije in investicijsko vzdrževanje V sklopu investicij in investicijskega vzdrževanja je planiranih 143.513 EUR, od tega 123.513 EUR za odkup poslovnih prostorov za potrebe delovanja krajevne skupnosti Podgorci in 20.000 EUR za obnovo oz. zamenjavo oken na stavbi občine. C. Informatizacija Sredstva za informatizacijo so planirana v višini 39.540 EUR, od tega je planirano 20.000 EUR za nakup računalniške opreme in 19.540 za nakup programske opreme in plačilo licenčnin. OBČINA ORMOŽ – OBČINSKA UPRAVA KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2007 in 2008 Neposredni proračunski uporabniki Sistemizacija 31.12.2006 Stanje zaposlenih 31.12.2006 Plan zaposlenih 2007 Plan zaposlenih 2008 2 3 4 5 40 37 26 26 34,5 32,5 22,5 22,5 Urad župana 3 3 3 3 Tajni/ca občine 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar 1 1 1 1 Oddelek za družbene dejavnosti in gospodarstvo 8,5+4 7,5+4 12,5 12,5 1 SKUPAJ Občinska uprava Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 30 31.5.2007 Oddelek za finance 9 7 6 6 Oddelek za okolje in prostor 5 5 0 0 Občinski inšpektorat 4 4 0 0 Ožji deli lokalne skupnosti 4,5 4,5 3,5 3,5 Krajevna skupnost Ivanjkovci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Kog 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Središče ob Dravi 0,5 0,5 0 0 Krajevna skupnost Sveti Tomaž 0,5 0,5 0 0 Krajevna skupnost Ormož obračunavanja komunalnih storitev na koncesionarja se predvideva ukinitev enega delovnega mesta v oddelku za finance. Glede na to, da se formira skupna občinska uprava v kateri se bodo opravljala dela in naloge s področja občinskega inšpektorata in oddelka za okolje in prostor je potrebno izvesti v sistemizaciji občine Ormož ukinitev štirih delovnih mest v občinskem inšpektoratu in pet delovnih mest v oddelku za okolje in prostor, saj bodo ti delavci preneseni v skupno občinsko upravo. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu - ki oz. dijaku - inji, preko študentskega servisa. V letu 2007 predvidevamo zaposlitev enega pripravnika. V kolikor se bo pokazala možnost, predvidevamo v letih 2007 in 2008 omogočiti opravljanje brezplačne deset dnevne obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku – dijakinji oziroma študentu - študentki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Župan ob pripravi predloga proračuna, v skladu z določili Zakona o javnih uslužbencih in Pravilnika o kadrovskih načrtih državnih organov, poda predlog kadrovskega načrta zaposlenosti za naslednje dve leti in ga nato usklajenega s sprejetim proračunom sprejme v 60 dneh po uveljavitvi proračuna. *Opomba:V sistematizaciji in stanju zaposlenih na dan 31.12.2006 sta zajeta tudi tajnika KS Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Na dan 31.12.2006 je bilo v občinski upravi in krajevnih skupnostih zaposlenih 37 delavcev, od tega en delavec za določen čas. V oddelku družbene dejavnosti je na dan 31.12.2006 bilo sistematiziranih 8,5 delavcev, zaposlenih pa 7,5 delavcev. V oddelku za gospodarstvo so bila na dan 31.12.2006 sistematizirana 4 delovna mesta, ki so bila vsa zasedena. V kolikor bomo uspeli na javnem razpisu s strani Ministrstva za delo bomo zaposlili v okviru Oddelka za gospodarstvo še enega delavca- hišnika. Letos predvidevamo združitev oddelka za gospodarstvo in za družbene dejavnosti, kar pomeni skupno 12,5 delovnih mest. S prenosom SKUPNA OBČINSKA UPRAVA KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2007 in 2008 Neposredni proračunski Plan zaposlenih 2007 Plan zaposlenih 2008 uporabniki 1 2 3 SKUPAJ 9 10 Skupna Občinska uprava 9 10 V skupni občinski upravi se bodo opravljale naloge s področja občinskega inšpektorata, s področja urejanja prostora in s področja notranjega finančnega nadzora. V letu 2007 se v skupni občinski upravi predvideva 9 delovnih mest (en predstojnik, 3 delavci iz občinskega inšpektorata in 5 delavcev iz oddelka za okolje in prostor), v letu Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 31 2009 pa 10 delovnih mest saj se predvideva še zaposlitev notranjega revizorja. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu - ki oz. dijaku - inji, preko študentskega servisa. V kolikor se bo pokazala možnost, predvidevamo v letih 2007 in 2008 omogočiti opravljanje brezplačne deset dnevne obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku – dijakinji oziroma študentu študentki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako 31.5.2007 obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. FINANČNI NAČRT PRORAČUNSKEGA SKLADA ZA PODROČJE STANOVANJSKEGA GOSPODARSTVA ZA LETO 2007 VRSTA PROMETA Ormož 2 3 1 A PRIHODKI 322.189 1. Prihodki od najemnin za stanovanja 178.700 2. Prihodki iz naslova ogrevanja 60.000 3. Prihodki od kupnin iz naslova privatizacije 11.960 4. Nenamenski prenos sredstev iz leta 2006 71.529 B ODHODKI 322.189 1. Vzdrževanje stanovanj 197.779 2. Pridobivanje novih stanovanj 20.000 3. Stroški upravljanja 5.800 4. Stroški financiranja (odplačilo kreditov) 32.840 5. Stroški kotlovnic (ogrevanje) 60.000 6. Razporejanje sredstev v SS RS in odškodninski sklad 5.770 C STANJE SREDSTEV 31.12.2007 (A - B) 0 FINANČNI NAČRT STANOVANJSKEGA REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2007 1 A PRIHODKI 1. Začetno stanje VRSTA PROMETA Plan 2 3 109.328 78.258 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 32 2. Izločeno v rezerve iz proračuna občine Ormož v letu 2007 31.5.2007 30.170 3. Obresti od vezanih sredstev 900 B ODHODKI 21.000 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 21.000 C STANJE SREDSTEV 31.12.2007 (A - B) 88.328 FINANČNI NAČRT REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2007 VRSTA PROMETA Plan 2007 2 3 1 A. PRIHODKI 191.705 1. Začetno stanje 2. Izločeno v rezerve iz proračuna občine Ormož v letu 2007 37.415 154.290 B ODHODKI 0 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 0 C. STANJE SREDSTEV 31.12.2007 (A.-B.) 191.705 FINANČNI NAČRT POŽARNEGA SKLADA ZA LETO 2007 VRSTA PROMETA Plan 2007 1 2 A. PRIHODKI 1. Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije - požarna taksa 3 26.220 26.220 B. ODHODKI 26.220 1. Sofinanciranje nabave gasilske opreme 26.220 C. STANJE SREDSTEV 31.12.2007 (A.-B.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 0 Poročevalec, št. 9/II 33 31.5.2007 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01, 24/06, 8/07), pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - DOGOVOR o ureditvi premoženjskopravnih razmerij med Občino Ormož, Občino Središče ob Dravi in Občino Sveti Tomaž ter delitvi premoženja bivše Občine Ormož na dan 31.12.2006 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01, 24/06, 8/07) bodo pri obravnavi sodelovali: - Mirko Šerod, vodja Oddelka za finance - Mateja Zemljak, višja svetovalka II Ormož, dne 31.5.2007 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 30. Na podlagi 51.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/2005- uradno prečiščeno besedilo) ter v skladu s statuti občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, so Občinski svet občine Ormož na svoji ___ seji dne ______, Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji ___ seji dne ______ in Občinski svet občine Sveti Tomaž na svoji ___ seji dne ______, sprejeli DOGOVOR o ureditvi premoženjskopravnih razmerij med Občino Ormož, Občino Središče ob Dravi in Občino Sveti Tomaž ter delitvi premoženja bivše Občine Ormož na dan 31.12.2006 I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem dogovorom Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž določijo kriterije in merila za razdelitev stvarnega in finančnega premoženja in ustanoviteljskih pravic ter je podlaga za konkretni sporazum o razdelitvi premoženja, ki ga sprejmejo župani, s katerim se po vrstah premoženja določijo deleži posamezne občine in način izvrševanja ustanoviteljskih pravic. Podlaga za razdelitev premoženja je premoženjska bilanca bivše Občine Ormož na dan 31.12.2006 in delitveni ključ ter merila določena s tem dogovorom. 2. člen Za delitev skupnega premoženja bivše Občine Ormož se uporabljajo naslednja merila in delitveni ključi: 1. po legi premoženja, lastnik je občina, na območju katere nepremičnina leži; 2. po namenu, lastnik je občina, kateremu prebivalstvu ali območju premoženje služi – eni ali več občinam; 3. splošni delitveni ključ - število prebivalcev: a) Občina Ormož: 74,3% (13.133 prebivalcev), b) Občina Središče ob Dravi: 13,0% (2.302 prebivalca), c) Občina Sveti Tomaž: 12,7% (2.251 prebivalcev), ki je kot delitveno razmerje za premoženje uporabno v vseh primerih, ko razmerja ni mogoče ali ni primerno deliti po drugih kriterijih; 4. na podlagi drugih posebej dogovorjenih meril. II. DELITEV PREMOŽENJA 3. člen Delitev premoženja vsebuje: 1. Nepremično premoženje: a) zemljišča: stavbna, kmetijska, gozdovi, b) stavbe: poslovne stavbe, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 34 31.5.2007 stanovanja, poslovni prostori in garaže, objekti javnih zavodov, objekti komunalne infrastrukture (deponije, kanalizacije, kanalizacijski objekti (prečrpališča), čistilne naprave, vodovodni objekti, vodovodno omrežje ter vodno zajetje in črpališče), ceste in prometna infrastruktura, zaklonišče, kulturni spomeniki in drugi objekti, ki služijo kulturni dejavnosti oziroma objekti javne infrastrukture na področju kulture, športni objekti in igrišča; Ostali skupni vodovodni objekti in vodi postanejo solastnina občin, ki jih uporabljajo, po kriterijih število priklopov, število prebivalcev in poraba vode, vsak kriterij do 1/3. 2. Premično premoženje: oprema, neopredmetena osnovna sredstva, druga opredmetena sredstva; 3. Pravice: c) ustanoviteljske pravice v: javnih zavodih, javni agenciji, pravice, ki izhajajo iz koncesij; d) kapitalski deleži v drugih pravnih osebah; 4. Denarna sredstva; 5. Terjatve; 6. Obveznosti. Premičnine, ki jih uporablja občinska uprava Občine Ormož ter premoženje krajevnih skupnosti na območju Občine Ormož ostane premoženje Občine Ormož. O pravicah in obveznostih na skupnih objektih in vodih iz 3. in 4. odstavka tega člena, se občine dogovorijo s posebnim dogovorom. Premičnine 5. člen Premično premoženje se deli po namenu. Premično premoženje, ki je namenjeno uporabi nepremičnine ali izvajanju dejavnosti, ki ji nepremičnina služi, postane premoženje občine, na območju katere nepremičnina leži. Občina Središče ob Dravi postane lastnik premičnin, ki jih uporablja Krajevna skupnost Središče ob Dravi. Občina Sveti Tomaž postane lastnik premičnin, ki jih uporablja Krajevna skupnost Sveti Tomaž. 6. člen Posamezno občino bremenijo tudi vsa bremena premoženja, ki ji je pripadlo. Ustanoviteljske pravice in kapitalski deleži ter pravice, ki izhajajo iz koncesij. 5. NAČIN DELITVE 7. člen Nepremičnine 4. člen Nepremičnine se razdelijo med novonastale občine po legi, kar pomeni, da pridobi nepremičnino občina, na katerem območju nepremičnina leži. Izjeme od tega pravila so v tem dogovoru posebej opredeljene. Vsi objekti in naprave za pridobivanje pitne vode ter črpališče Mihovci, transportna cevovoda (DN 250 in 200 mm v salonitni izvedbi) in rezervoar Hajndl, postanejo solastnina vseh treh občin v deležih, ki se določijo po splošnem delitvenem ključu. Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž postanejo ustanoviteljice in izvršujejo ustanoviteljske in lastninske pravice v javnih zavodih na področju otroškega varstva, vzgoje in izobraževanja vsaka na območju svoje občine. Občina prevzame tudi pravice in obveznosti do teh javnih zavodov na območju svoje občine. Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž postanejo soustanoviteljice in izvršujejo soustanoviteljske in solastninske pravice v naslednjih javnih zavodih in javni agenciji: a) Zdravstveni dom Ormož, b) Ljudska univerza Ormož, c) Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož, d) Lekarna Ormož, e) Zavod za informiranje, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II f) g) h) i) j) 35 Mladinski center Ormož, Glasbena šola Ormož, Muzej Ormož, Osnovna šola Stanka Vraza in Javna razvojna agencija. Pravice in obveznosti do javnih zavodov in javne agencije v katerih so občine soustanoviteljice se delijo po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Nepremičnih in premičnih stvari, ki so namenjene izvajanju dejavnosti in z njimi upravlja javni zavod ali javna agencija, ni mogoče fizično deliti. 8. člen Kapitalski delež v družbi Center za starejše občane Ormož d.o.o. se deli po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Kapitalski delež v družbi Termal Ormož d.o.o. ostane v celoti v lasti Občine Ormož. 9. 31.5.2007 Sredstva stanovanjskega rezervnega sklada se glede na vrednost oblikovanih sredstev delijo po legi stanovanja. Terjatev do Ministrstva za obrambo, za požarni sklad se deli po ključu, ki ga je pripravilo ministrstvo za leto 2007. Terjatve skupaj s stroški izterjave za komunalne storitve iz naslova oskrbe s pitno vodo in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda ter iz naslova ravnanja s komunalnimi odpadki prevzamejo vse tri občine in se delijo po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Terjatve, ki izhajajo iz obveznosti plačila nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, terjatve za najemnine od stanovanj in poslovnih prostorov, terjatve za ogrevanje, terjatve komunalnega prispevka, terjatve za grobove se razdelijo po legi premoženja. Ostale terjatve skupaj s stroški izterjave se delijo po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. člen Pravice, ki izhajajo iz koncesije za rabo reke Drave in pravice iz koncesije za izkoriščanje rudnih bogastev pripadajo Občini Ormož. Denarna sredstva 10. člen Presežek prihodkov oziroma prejemkov nad odhodki oziroma izdatki po zaključnem računu proračuna Občine Ormož za leto 2006 in sredstva po dokončnem izračunu finančne izravnave za leto 2006 se razdelijo na podlagi posebnega sklepa vseh treh občinskih svetov, ki bo sprejet ob zaključnem računu za leto 2006. Terjatve 11. člen Terjatve do Upravne enote, terjatve do DURS za vračilo DDV, terjatve za obresti od vezanih vlog se delijo po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev se delijo terjatve iz naslova depozitov vezanih pri poslovnih bankah namenjenih za razvoj drobnega gospodarstva in kmetijstva, ki zapadejo v vračilo v obdobju od leta 2007 do 2015 ter sredstva proračunske rezerve občine. Obveznosti 12. člen Obveznosti proračuna se delijo po krajevni pristojnosti v breme posamezne občine. Obveznosti, ki jih ni mogoče deliti po krajevni pristojnosti, se delijo po splošnem delitvenem ključu – število prebivalstva. Obveznosti iz naslova koncesijske dejavnosti za oskrbo s pitno vodo in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda ter koncesijske dejavnosti ravnanja s komunalnimi odpadki prevzame Občina Ormož. Po letnem poročilu koncesionarja se razlika med prihodki in odhodki iz naslova koncesijske dejavnosti za oskrbo s pitno vodo in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda ter koncesijske dejavnosti ravnanja s komunalnimi odpadki deli po splošnem delitvenem ključu – število prebivalstva. Krediti: Ključ za delitev kreditov skupnega pomena je splošni delitveni ključ – število prebivalstva. Krediti skupnega pomena so najeti krediti za sanacijo deponije, investicijsko vzdrževanje vodovoda in umetno bogatenje podtalnice. Ostale kredite prevzame Občina Ormož. Finančni najemi: Ključ za delitev obveznosti iz finančnih najemov za investicije, ki so skupnega pomena je splošni delitveni ključ – število prebivalstva. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II Ostalo obveznost glede prevzame Občina Ormož. 36 finančnega 31.5.2007 najema Koncesijska in druga pogodbena razmerja 13. člen Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž vstopita kot pogodbeni stranki v koncesijska razmerja (Koncesijska pogodba za oskrbo s pitno vodo in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda v občini Ormož, Koncesijska pogodba za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki, Koncesijska pogodba za izvajanje gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov, Koncesijska pogodba za izvajanje pogrebne dejavnosti na območju občine Ormož, Koncesijska pogodba za opravljanje dejavnosti javne snage, čiščenja javnih površin ter urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin ter urejanje javnih parkov, nasadov, drevoredov, zelenic, otroških igrišč in drugih javnih površin s pripadajočimi napravami in opremo v občini Ormož, Koncesijska pogodba za opravljanje dejavnosti javne razsvetljave v občini Ormož, Koncesijska pogodba za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož, Koncesijska pogodba za opravljanje dejavnosti vzdrževanja in varstva občinskih cest v občini Ormož, Pogodba o koncesiji za izgradnjo, oskrbo in upravljanje sistema za distribucijo plina na področju občine Ormož, Koncesijska pogodba za opravljanje zdravstvene dejavnosti reševalne službe – nenujni prevozi z reševalnimi in drugimi vozili v občini Ormož) in druga pogodbena razmerja (pogodbe s Študentskim klubom, Rdečim križem Ormož, Lokalno akcijsko skupino, Gasilsko zvezo Ormož, Svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Občinskim združenjem slovenskih častnikov Ormož, Združenjem veteranov vojne za Slovenijo OO Ormož, Radio klubom Ormož, s Skladom RS za ljubiteljsko kulturo - Območna izp. Ormož, Zvezo prijateljev mladine Ormož, Občinsko strelsko zvezo Ormož, Energetsko svetovalno pisarno v Ormožu, Gimnazijo Ormož, Pogodba za upravljanje in vzdrževanje letnega kopališča v Ormožu, Pogodba za upravljanje in vzdrževanje zimskega bazena v Ormožu, Pogodba o opravljanju dejavnosti oglaševanja v občini Ormož) ter skupaj z Občino Ormož prevzameta pravice in obveznosti do koncesionarjev in drugih pogodbenikov. Vsaka pogodbena stranka ima pravico in dolžnost po koncesijski ali drugi pogodbi zagotavljati izvajanje dejavnosti na svojem območju ter sodelovati pri pravicah in obveznostih do koncesionarja ali pogodbenika, po splošnem delitvenem ključu – število prebivalstva. 14. člen Za Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž velja enaka cena glede odlaganja komunalnih odpadkov kot za Občino Ormož, do konca obratovanja odlagališča na Dobravi. Ostala določila 15. člen Občina Ormož izjavlja, da dovoljuje vknjižbo lastninske pravice za vse nepremičnine, ki postanejo last občine Središče ob Dravi in Sveti Tomaž na podlagi tega dogovora. Občina Središče ob Dravi izjavlja, da dovoljuje vknjižbo lastninske pravice za vse nepremičnine, ki postanejo last občine Ormož in Sveti Tomaž na podlagi tega dogovora. Občina Sveti Tomaž izjavlja, da dovoljuje vknjižbo lastninske pravice za vse nepremičnine, ki postanejo last občine Ormož in Središče ob Dravi na podlagi tega dogovora. 16. člen Premoženje, ki v naravi pripada posamezni občini, pa ni ovrednoteno v knjigovodskih evidencah, si posamezna občina oceni in vrednostno naknadno vnese v svojo premoženjsko bilanco. Morebitno premoženje, ki ni zajeto v premoženjski bilanci Občine Ormož na dan 31.12.2006, se deli po enakih kriterijih, ki veljajo za skupino premoženja, kamor spada, v primeru, da ga ni mogoče uvrstiti v nobeno teh skupin, se uporabi splošni delitveni ključ – število prebivalstva. 17. člen Sestavni del tega dogovora je premoženjska bilanca Občine Ormož za leto 2006, posebni sporazumi in pogodbe k posameznim točkam tega dogovora ter finančne in knjigovodske priloge. 18. člen Za izvedbo tega dogovora se pooblastijo župani občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Stroške izvedbe tega dogovora nosi občina, ki ji premoženje pripada, za skupno premoženje pa se stroški delijo po kriteriju števila prebivalcev. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 19. člen Ta dogovor je napisan v šestih izvodih, od katerih prejeme vsaka občina do dva izvoda. Ta dogovor začne veljati, ko ga sprejmejo vsi trije Občinski sveti Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Št. 478-00027/2007 0001 9 Ormož, ______ ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. OBRAZLOŽITEV: Pravna podlaga za sporazumno ureditev premoženjskopravnih razmerij med Občino Ormož in novo nastalima občinama Občino Središče ob Dravi in Občino Sveti Tomaž je 51.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/2005uradno prečiščeno besedilo). Odločitev o načinu sporazumne razdelitve premoženja sprejmejo občinski sveti v šestih mesecih po konstituiranju. Ta odločitev določa kriterije in merila za razdelitev stvarnega in finančnega premoženja in ustanoviteljskih pravic ter je podlaga za konkretni sporazum, s katerim se po vrstah premoženja določijo deleži posamezne občine in način izvrševanja ustanoviteljskih pravic. Sporazum oz. dogovor o razdelitvi premoženja sklenejo župani vseh občin, ki so nastale na območju prejšnje občine v nadaljnjih treh mesecih. Zakon daje občinam možnost, da nadomestijo sporazum županov na sodišču v upravnem sporu. Upravno sodišče lahko z odločbo razdeli premoženje v skladu s sklepi občinskih svetov, če je sporazum podpisalo več kot polovica županov. Predlog mora vložiti vsaj ena občina v tridesetih dneh od poteka roka za sklenitev sporazuma županov, torej do poteka deset mesecev po konstituiranju občinskih svetov po volitvah. V kolikor si občine ne razdelijo premoženja sporazumno, se na podlagi zakona šteje, da je premoženje med novima občinama in prejšnjo občino razdeljeno z dnem ustanovitve nove občine, način delitve je določen v 51. c členu Zakona o lokalni samoupravi. 37 31.5.2007 Za delitev skupnega premoženja bivše Občine Ormož se uporabljajo naslednja merila in delitveni ključi: 1. po legi premoženja, lastnik je občina, na območju katere nepremičnina leži; 2. po namenu, lastnik je občina, kateremu prebivalstvu ali območju premoženje služi – eni ali več občinam; 3. splošni delitveni ključ - število prebivalcev: a) Občina Ormož: 74,3% (13.133 prebivalcev), b) Občina Središče ob Dravi: 13,0% (2.302 prebivalca), c) Občina Sveti Tomaž: 12,7% (2.251 prebivalcev), ki je kot delitveno razmerje za premoženje uporabno v vseh primerih, ko razmerja ni mogoče ali ni primerno deliti po drugih kriterijih; 4. na podlagi drugih posebej dogovorjenih meril. Premoženje občine vsebuje: 1. Nepremično premoženje, 2. Premično premoženje, 3. Pravice, 4. Denarna sredstva, 5. Terjatve in 6. Obveznosti. Kriteriji in merila za delitev premoženja: 1. Nepremično premoženje se razdeli med novonastale občine po legi, kar pomeni, da nepremičnino pridobi občina, na katerem območju nepremičnina leži. Izjema je določena glede vodovodnih objektov in vodov, ki so skupnega pomena za vse tri občine oz. za posamezno občino, ki te objekte in vode uporablja. 2. Premično premoženje se deli po namenu. Premično premoženje, ki je namenjeno uporabi nepremičnine ali izvajanju dejavnosti, ki ji nepremičnina služi, postane premoženje občine, na območju katere nepremičnina leži. Premičnine, ki jih uporablja občinska uprava Občine Ormož ter premoženje krajevnih skupnosti na območju Občine Ormož ostane premoženje Občine Ormož. Občina Središče ob Dravi postane lastnik premičnin, ki jih uporablja Krajevna skupnost Središče ob Dravi. Občina Sveti Tomaž postane lastnik premičnin, ki jih uporablja Krajevna skupnost Sveti Tomaž. Posamezno občino bremenijo tudi vsa bremena premičnega in nepremičnega premoženja, ki ji je pripadlo. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9/II 3. 4. Ustanoviteljske pravice in lastninske pravice v javnih zavodih na področju otroškega varstva, vzgoje in izobraževanja izvršujejo vsaka občina na območju svoje občine. Občina prevzame tudi pravice in obveznosti do teh javnih zavodov na območju svoje občine. Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž postanejo soustanoviteljice in izvršujejo soustanoviteljske in solastninske pravice v naslednjih javnih zavodih Zdravstveni dom Ormož, Ljudska univerza Ormož, Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož, Lekarna Ormož, Zavod za informiranje, Mladinski center Ormož, Glasbena šola Ormož, Muzej Ormož, Osnovna šola Stanka Vraza in javni agenciji - Javna razvojna agencija. Pravice in obveznosti do javnih zavodov in javne agencije se delijo po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Kapitalski delež v družbi Center za starejše občane Ormož d.o.o. (95%) se deli po splošnem delitvenem ključu - število prebivalcev. Kapitalski delež v družbi Termal Ormož d.o.o. (33,33%) ostane v celoti v lasti Občine Ormož. Pravice, ki izhajajo iz koncesije za rabo reke Drave in pravice iz koncesije za izkoriščanje rudnih bogastev pripadajo Občini Ormož. Denarna sredstva; Presežek prihodkov oziroma prejemkov nad odhodki oziroma izdatki po zaključnem računu proračuna Občine Ormož za leto 2006 in sredstva po dokončnem izračunu finančne izravnave za leto 2006 se razdelijo na podlagi posebnega sklepa vseh treh občinskih svetov, ki bo sprejet ob zaključnem računu za leto 2006. 5. Terjatve; Po splošnem delitvenem ključu se delijo naslednje terjatve: terjatve do Upravne enote, terjatve do DURS za vračilo DDV, terjatve za obresti od vezanih vlog, terjatve iz naslova depozitov vezanih pri poslovnih bankah namenjenih za razvoj drobnega gospodarstva in kmetijstva, ki zapadejo v vračilo v obdobju od leta 2007 do 2015 ter sredstva proračunske rezerve občine, terjatve skupaj s stroški izterjave za komunalne storitve iz naslova oskrbe s pitno vodo in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda ter iz naslova ravnanja s komunalnimi odpadki ter ostale terjatve, ki niso posebej navedene. Terjatve, ki izhajajo iz 38 31.5.2007 obveznosti plačila nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, terjatve za najemnine od stanovanj in poslovnih prostorov, terjatve za ogrevanje, terjatve komunalnega prispevka, terjatve za grobove ter sredstva stanovanjskega rezervnega sklada se delijo po legi stanovanja. Terjatev do Ministrstva za obrambo, za požarni sklad se deli po ključu, ki ga je pripravilo ministrstvo za leto 2007. 6. Obveznosti; Obveznosti proračuna se delijo po krajevni pristojnosti v breme posamezne občine. Za ostale obveznosti se uporablja splošni delitveni ključ. Izjema velja za obveznosti iz naslova koncesijske dejavnosti za oskrbo s pitno vodo in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda ter koncesijske dejavnosti ravnanja s komunalnimi odpadki, ki jih prevzame Občina Ormož, morebitna razlika med prihodki in odhodki se po letnem poročilo koncesionarja deli po splošnem delitvenem ključu. Krediti za sanacijo deponije, investicijsko vzdrževanje vodovoda in umetno bogatenje podtalnice, ki so skupnega pomena se delijo po splošnem delitvenem ključu. Ostale kredite prevzame Občina Ormož. Finančna najema skupnega pomena za umetno bogatenje podtalnice se delita po splošnem delitvenem ključu. Finančni najem za kanalizacijski zbiralnik v Ormožu prevzame Občina Ormož. Koncesijska in druga pogodbena razmerja Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž vstopita kot pogodbeni stranki v koncesijska razmerja in druga pogodbena razmerja ter skupaj z Občino Ormož prevzameta pravice in obveznosti do koncesionarjev in drugih pogodbenikov. Vsaka pogodbena stranka ima pravico in dolžnost po koncesijski ali drugi pogodbi zagotavljati izvajanje dejavnosti na svojem območju ter sodelovati pri pravicah in obveznostih do koncesionarja ali pogodbenika, po splošnem delitvenem ključu. Dogovor še vsebuje določbe, ki so podlaga za vknjižbo lastninske pravice posamezne občine v zemljiško knjigo ter določbo da se premoženje, ki ni zajeto v premoženjski bilanci Občine Ormož na dan 31.12.2006 deli po enakih kriterijih, ki veljajo za skupino premoženja, kamor spada, v primeru, da ga ni mogoče uvrstiti v nobeno teh skupin, se uporabi splošni delitveni ključ. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana