MOJ PROSTI ČAS Kaj je prosti čas? Prosti čas je zame tisti čas, ko pozabim na vse skrbi, ko zlek-njena v topli sobi poslušam tihe zvoke glasbe*, ko se zunaj lovim in podim s prijatelji, ko imam čas za gledanje televizijskih oddaj. Vendar imam zelo malo takega časa. Ko pridem iz šole, moram na-pisati naloge. pospraviti, skuhati in se seveda učiti. Popoldne moram v glasbeno šolo, zvečer pa na v:ije h godhi. Zato mi os-tane zclo malo prostega časa. Kadar pa ga le najdem, se poš-teno odpočijem. V prostem času se lahko marsikaj naučiš, čeprav se tega ne zavedaš. Ce hočeš poslušati dobro glasbo, jo moraš dobro poznati. Zato listaš po knjigah, iščeš po enciklopedijah in se pogovarjaš z učitelji glasbe. Zveš veliko novega. Morda si spoz-nal kako novo bevedo, nov iziaz in ti pomaga v šoli in drugje. Mislim, da prcmalo cenimo prosti čas. Namesto da bj si prosti čas vzeli le zase, se mnogi mladi priključijo kaki skupini, katere ime ni najbolj si-joče. Morda pa bomo v prihodnosti le bolj spoštovali minuto prostega časa, kajti življenjski ritem vidno narašča in človek vse težje najde čas zase in za prijatelje. MUA TOMŠIČ, 8. c OŠ VIDE PREGARC • Kaj veš o prometu? Letos smo na naši šoli organizirali občinsko tekmovanje Kaj veš o pro-metu? Dolgo smo se pripravljah nanj. Najprej smo opravili teoretični del. Bilo je težje kot prejšnja leta, na novih polah so bila vprašanja z no-vimi prometnimi predpisi. Nato se je lčl tekmovalce prometne stopnje za-:elo ocenjevanje vožnje po ulicah, tekmovalcem razredne stopnje pa so ocenjevali spretnostno vožnjo. Do razglasitve rezultatov so nam predvajali še dva filma o prometu. Ob razglasitvi rezultatov pa smo bili seveda najbolj veseli — mlajši in starejši pionirji iz naše šole smo po-stali občinski prvaki. Jaz sem se ude-ležil tudi republiškega tekmovanja in med 63 tekmovalci osvojil sedmi^ mesto. Lepskupniuspeh nasjespodbudil, da bomo še z večjo zavzetosljo sode-iovali pri prometni vzgoji. ROBl PRAČEK, 7. r. OŠ JOŽETA MOSKRIČA • Svetknjige S knjigo sem se srečala, še preden sem znafa brati. V vj-Jcu sem se sez-nanila i Rdečo kapico, Kdo je napra-vil Vidku srajčico. Muco copatarico ipd. Sprva sem le listala po slikani-cah, si jih ogledovala in povezovala sličice s tem, kar sem si zapomnila od pripovedovanja odraslih. Ko sem prestopila šolski prag, sem stopila v svet črk, ki so me pripeljale v sam čudežni svet knjige, Začela sem brati sama. Najraje sem brala pravljice. a kaj kmalu sem rada pose-gia tudi po resnih knjigah, tudi po takih z resnično snovjo. Rada sem braia knjige, v katerih so bile glavne osebe otroci moje starosti: Skriti dnevnik, Deček z dvema innenoma, Dvojčici, Salpmonovi rudniki, Rdeča pesi... A čas teče. \'cdno starejša posta-jam. vedno po rcsnejših knjigah rada posegam. Vendar še vedno rada vzamem v roko knjigo s pravljicami, saj imajo le-te poseben čar, ki nikdar . ne mine. Po njih bom rada segala tudi. ko bom starejša. ANDREJA LUZAR, 7. b OŠ LEOPOLDA MACKA- BORUTA • V naravoslovnem muzeju Polni pričakovanja smo se vzpe-njali po muzejskih stopnicah. Že v prvi dvorani nas je čakalo presene-čenje — pravo pravcato okoslje ma-muta! Nato so se vrslile zanimive vi-trine živalskih okostij in tudi nagače-nih živali. Spoznali smo zgradbo ka-menin, naših tal. Tudi rasllin ni bilo malo. Kratek obisk, a bogatejši smo bili za mnoga nova spoznanja. KARMEN OGULIN, 5. c OŠ JOŽETA MOŠKRICA • V njegovi roki se svetlika srebrna igla Mojemu očetu je ime Janez. Že kot fant je rad šival. Njegova velika želja je bila, da bi postal krojač. In res se mu je kasneje uresničila. Delati zaene zgodaj zjutraj. Ko se jazvšoliučim.onpridnodela. Poko-silu prebira dnevne novice, nato pa se vrne v službo. Svoje delo rad oprav-Ija. K njemu hodijo vsi tisti Ijudje, ki so radi moderno oblečeni. Med.de-lovnim časom je v svoje deio tako za-topljen, da komaj sliši. če kdo vstopi. V njegovi roki se svetlika srebrna igla, skoznjo pa se vleče dolgi suka-nec. Ko se zvečer utrujen vrne domov, rad sede pred televizor in gleda dnevnik in filme. Ko potemleže v po-steljo, ga kmalu prehiti spanec. Na njegovih ustnicah je zadovoljen na-smeh, moje misli pa so tedaj pri njem, ki ima za seboj še en naporen, a zadovoljen dan. V/DA ZAGORC, 6. a OŠ VIDE PREGARC Orientacijski pohod V sredo smo imeli športni dan. Na programu je bil orjentacijski pohod. Proga je potekala proti Smartnemu in Savi. nato pa nazaj do šole, kjer je bil hkrati start in cilj. Obprogi sobile narazličnih razda-Ijah postaje kjer smo opravljali ra-zlične naloge. Obsegale so streljanjc. prvo pomoč, met bombe. topograti-jo, orientacijo, odknvanje gesla, zadnja postaja pa je bila spetnostna — met žoge na koš in streljanje na gol. Vsi smo se zelo potrudili in naloge kar se da dobro reševali. Zato smo dosegli tudi dobre rezultate. NATASA SAMAR7. d OŠ JOŽETA MOŠKRIČA