OBISK MINISTRA KRAJNCA Občino Moste-Poljje je na povabilo občinskega izvršnega sveta nedavno obiskal republiški mimister za promet in zveze Marjan Krajnc. Pogovora so se udeležili tudi strokovmjaki za ceste z mestne in republiške ravni. Vsi sodelujoči na pogovoru o razvojju cestnega omrežja v občini in razvoju železnice so se strinjali, da je treba cimprej začeti z gradnjo vzhodne obvoznice, ki bo tako skienila obroč obvoznic okoli Ljubljane in je del štajerske avtoceste. Minister Marjan Krajnc je že na začetku pogovora o usodi vzhodne obvoznice dejal, da je treba čimprej začeti z deli. Po njegovem mnenju je za začetek gradnje vzhodne obvoz-nice upravni postopek urejanja doku-mentacije večja ovira kot denar. Po-udaril je, da se bo treba dogovoriti, kako čimprej izdelati projektno doku-mentacijo. Sklenitev kroga obvoznic bi za Ljubljano pomenila veliko pridobi-tev, saj bi se tako razbremenil promet po mestnih ulicah, moščanska občina pa bi se lahko končno vključila v si-stem slovenskih in s tem evropskih avtocest. Dobra prometna povezava (Nadaljevanje na 2. strani) (nadaljevanja s 1. strani) s svetom pa je eden od pogojev raz-voja tako lokalne, kakor tudi širše družbene skupnosti. Uvodoma je Brane Matjašec, pred-sednik izvršnega sveta občine Moste-Polje, povedai, da ima občina veliko industrijsko cono, javna skladišča. največjo tovorno železniško postajo v Sloveniji, carino. regijsko skladišče tekočih goriv. kakor tudi dve veliki soseski (Nove Fužine. Štepanjsko na-selje) in preobremenjene mestne ce-ste. Ker našteti gospodarski objekti nimajo primerne povezave s svetom, se težki tovornjaki valijo po mestnih ulicah. uničujejo že tako slabe ceste ter onesnažujejo zrak. Zato so se v občini odločili, da bodo začeli s pri-pravami za gradnjo vzhodne obvoz-nice, prihodnje leto pa naj bi že začeli z odkupi zemljišč na trasi. po kateri bo tekla avtocesta. Jože Leskovšek. ki pri moščanskem izvršnem svetu skrbi za usklajen na-stop moščanske, bežigrajske in viške občine pri gradnji vzhodne obvoz-nice, je dejal. da so svoj čas pričako-vali, da se bo krožna ljubljanska ob- voznica gradila po etapah, vendar se je pri gradnji vzhodnega dela zausta-vilo. Zato so se v moščanski občini odločili. da bodo začeli pripravljati dokumentacijo. Tako bodo še letos razgrnili in obravnavali lokacijski na-črt, ki bo prihodnje leto sprejet. Za pobudo so se odločili. k^r se Ljub-ljana nikakor ni znala dogovoriti z re-publiko o nadaljevanju gradnje ob-voznice. Dodal je še. da je treba v te dejavnosti vključiti tudi mesto : Jože Jenko, vodja službe za ceste pri mestnem sekretariatu za promet in zveze, je dejal, da je vzhodna ob-voznica del štajerske avtoceste in da bi bila velika pridobitev za mesto, saj promet proti mestu narašča. S krožno obvoznico pa bi se mesto razbretne-nilo. Poudaril je, da bo Ljubljana pri-hodnje leto pripravljena na gradnjo še tega dela obvoznice in se zavzel, da bi jo gradili po etapah. kolikor bo pač na voljo denarja. Kot kaže, gradnja manjkajočega dela ljubljanske obvoznice le ni tako oddaljena in finančno neuresničljiva. če se bodo seveda vsi držali dogovor-jenega. ZDENKO MATOZ