Naša stranka za potrebe Ijudstwa« SIov. Kmetska Žveza. oziroma Slov. Ljudska" Stranka, je bila pred in med vojno v naših krajih edina največja in najboljša zašfiitnica našega kmets kega in delavskega ljudstva, Nemci, štajer5ijanci, liberalci in soci-jalisti so na vse mogoCe načine izže mali slovenski rod. Ni bilo v teh težkih časih ne Samostojne, ne demokratov in ne drugih, ki se zdaj tako širokoustijo in pehajo za ,,blagor kmeta." NaSa krgčanskn stranka, ki stoji t neizprosnem bo.ju s šli- \ r'mi zagrizenimi nasprolniki, pa tudi t teh Casih p« j drži rok križem, 6e je treba braniti pravice nagega { ubog»ga ljudstra. | Naši voditelji so posvetujeio. I V sredo, dne 3. marca, so se v tajništvu Slov. Kinetsk« Zveze v Mariboru zbrali glavni odborniki naše krščanske slovenske Ijudske stranke, da si napravijo načrt o bodočem dolovai-ju naših organizacij. Sejo je vodil član glavnega odbora Kmetske Zveze , \ župan Filip Galunder od Sv. Križa nad Mariborom. | Navzoči so bili vrli kmetski možje: Alojzij Supanič iz t Jarenine, Davorin Krajnc iz Velike Piregice, Josip j Serbinek iz Svečine, Ivan Hlebič od Sv. Križa, Jak. i FlorjanSiž ed Sv. Miklavža, Fr. Sparl iz Jarenine in | ge celn, Trsfa dnigih voditeljev kmetsko-delavskega | ljudstra. ! Protl draginji! \ Poverjenik dr. Verstovšek je j.orofial o politie nem položaju. Konec je liberalni in socijalderaokragki rladi. Sedaj so nagi možje: dr. KoroŠec, Iv. Roš,Sar in dr. Jankovifi naši ministri. Od teh zahtevamo in upairio. da boi!o skui. .U popraviti t Zdaj pa recirao, da bi vsi slovenski kmetje bili sionostojneH. Potem nob€den kmet ne bo dal svojega sina gtuditat za duhovnika. Kaj potehi? Potem1 na Slovanbk^m Se« &ekaj l«t ne bo duhovnikov. Saj so s prar malimi itiSraami rsi b 1 o v j n s t i duhovniM katttoki sinovi. I r. 6e kmetje ne bodo dali sinoT štutfriit za daiifv;Tniki. bo na Sbvenskem dnhovski stan izginil. Potem seveda ne bo treba Jjudem h '.a\stu nositi, ne k maši hoditi, ne bo se jim treba spovedavati, ladi v goli ne bo veronauka in zakon sq »9 bo sklepal pred duhovnikom v cerkvi, ampak pr.vl p.vetno oblastjo, pred županom in seveda tudi za smrtno uro uo to troba hc.diti duhovnik-ov klicat. In fte kUihov\iikov ni turli Cerkve ne bo, m če cerkve ni, tudi vera ne bo. To pa ravno 'liljeraloi, oi)ločoni v obloko ..Samostojne kmetijske stranke", hočejo in želijo!