Promenada Dediščino srednjeveške Ljub-ljane čufei svert krajevne skup-nosti Stara Ljubljana pri svo-jem vsakodnevnem delu, saj mora poleg problemo v zvezi s hladnimi, vlažnimi in zastare-limi stanovanji še pose'rmo od-ločoo urejati tudi />rametno prablematiko. To je toliko te-žje zaradi ozkih ulic, v katerih primanjkuje parkirnih prosto-rov celo za stanovalce. Da bi pešem omogočili kdi-fcortoliko varno gibamje po Stari Ljubljani, si svet krajev-ne skupnoeti že nekaj Casa pri-zadeva, da bi v soglasju z us-treznimi strokovnimd organi na Gornjem trgu uvedel eno-smerni promet. Za tem kotič-kom pod Gradom in raavpito Wolfovo uiioo je po besedah Janka Rozmana m.Rudija Str-nada, tajnika sv^ta te krajev-ne skupnosti, najbolj krlti&io za pešce Cankarjevo nabrežje, kjer je zaradi gostote prorne-ta in nepravilno parkiramh av-tomobilov skoraj nemogoče hoditi. Zaradi kritičnaga prometne- ga stanja na tem obrežju bi krajevna skupnost rada ures-ni6ila pobudo, da bi ga zaprli za motorna vozila in poaneje preuredili v privlaono Ijubljan-sko promenado. Seveda bd bi-la zapora za avtomobile le za-četek uresničevanja takih na-črtov, ker bi morali pred do-končno uveljavitvijo novega ljubljanskega sprehajališča v prifcličjih in prvih nastrapjih hiš na nabrežju urediti vrs.to zanimivah majhnih goetinskih in trgovskih lofcalov. Prve korake za privladnejši videz Stare Ljubljane in njeino vse večjo turistično veljavo so prebivalci že naredili s svo jimi pobudamd in priipraivlje-nostjo za delo. Naslednje ko-rake bo lahko naredil na no-vo ustanovljeni komunalini re-dar, ki bo z opozarjanjera, po-budami ali pa tudi prijavami prekrškov skrbel, da se bodo izpotojevah že sprejeti odlokl in sklepi v amislu turističnih in drugih prizadevanj Sbare Ljubljane. To pa bo vsekakor dobra osnova za naialjnje ak-cije. J. O.