Varujmo Ijudi in okolje Udeležil sem se republi-škega seminarja RK za usta-navljanje higiensko-imunolo-ših aktivov v KS pa sem dol-žan sporočiti in vprašat: 1. Kaj je botrovalo dvema težkima prometnima nesreča-\ ma 4. junija 1979 popoldne na križišču s Pokopališko ulico? 2. Križišče Pokopališke ulice s Kavčičevo je slabo razsvetljeno, cestišče pokrpa-no kot beračeva bisaga, rob-niki pločnikov so pogreznjeni od težkih vozil. Kakih dvajset let čakamc tu na semafot. Mimogrede: kdo je dovolil postaviti tovarniške smernike in privatniške napise na no-silce uličnih svetilk? 3. Na tem križišču se ste-kajo tri »poti«. Onega dne ob 21. uri 32 minut sem bii priča skoraj akrobatskemu padcu starejšega kolesarja, ki mu je pri zavijanju v desno spodr-snilo na pravi oljni luži. Poleg odrgnin si je še nalomil desno roko! Šel sem naprej po oljni sledi ob desnetn piočniku proti Šmartinski. Niti kva-dratni meter ni brez oljnih, naftnih in ne vem še kakšnih neasfaltno barvanih made-žev! Poleg označenega parki-rišča za tovornjake je osem nosilcev neonskih svetilk, ki so tega večera vse svetile. Na prvih šestih so bile še do letoš-nje pomladi pritrjeni koški za smeti, to pot pa je sameval le še košek na novem »kande-labru«. Obročni nosilci ne-močno samevajo in rjavijo. Desno na zelenici pa me ob vsetn tem niti ni preveč prese-netila standardna nesnaga — od iztrošenih oljnih čistilcev do praznih konserv, steklenic in odvrženega pomožnega se-deža. JANEZ GRČAR Spoštovani! Vaše pismo smo posredo-vali pristojnim službam in ča-kamo na odgovor. UREDNIŠTVO