URADNE OBJAVE Leto XVI Murska Sobota, dne 1. julija 1982 Št.: 19 URADNE OBJAVE OBČINSKIH SKUPŠČIN: GORNJA RADGONA, LENDAVA, LJUTOMER IN MURSKA SOBOTA Odgovorni urednik: Martin Vinčec 180. Odlok o potrditvi zaključnega računa davkov in prispevkov občanov ter prispevka za starostno zavarovanje kmetov za leto 1981 skupščine občine G. Radgona. 181. Odlok o posebnem občinskem davku iz osebnega dohodka delavcev za zagotavljanje sredstev za intervencije v proizvodnji hrane na območju občine Ljutomer v obdobju 1982—1985 182. Odlok o sestavi, nalogah in načinu dela delovnih teles skupščine občine Ljutomer 183. Odlok o sestavi, pristojnostih in nalogah komisije za kadrovska in administrativna vprašanja, volitve in imenovanja skupščine občine Murska Sobota 184. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka za območje KS Genterovci—naselje Radmožanci 185. Sklep o spremembah in dopolnitvah cenika za geodetske storitve, ki niso zajete v Zakonu o upravnih taksah skupščine občine Lendava 186. Sklep o javni razgrnitvi osnutka zazidalnega načrta za posamezna območja v naselju Bakovci STRAN 19 VESTNIK, 1. JULIJA 1982 180 Na osnovi določb 234. člena zakona o davkih občanov (Ur. list SRS št. 21/74) in 21. člena pravilnika o knjiženju davkov občanov (Ur. list SRS, št. 2/73) in 181. člena statuta občine Ljutomer (Ur. objave občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, št. 44/81) je skupščina občine Ljutomer na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 27. 5. 1982 sprejela ODLOK O POTRDITVI ZAKLJUČNEGA RAČUNA DAVKOV IN PRISPEVKOV OBČANOV TER PRISPEVKA ZA STAROSTNO ZAVAROVANJE KMETOV ZA LETO 1981 1. člen Potrdi se zaključni račun davkov in prispevkov občanov ter prispevka za starostno zavarovanje kmetov za leto 1981 2. člen Zaključni račun davkov in prispevkov občanov za leto 1981 izkazuje: — obremenitev 71.284.064,50 — razbremenitev ' 66.782,625,45 — znesek dolga zavezancev 6.395.362,70 — znesek preplačil zavezancev 1.893,923,65 — računski saldo — dolg zavezancev 4.501.439,05 3. člen Zaključni račun prispevka za starostno zavarovanje kmetov za leto 1981 izkazuje: — obremenitev 8.683,015,60 — razbremenitev 8.187,608,75 — znesek dolga zavezancev • 543.399,80 — znesek preplačil zavezancev 47.992,95 — računski saldo — dolg zavezančev 495,406,85 4. člen Zaključni račun obsega bruto bilanco na obrazcu KD—6, bilanco na obrazcu ZR—1, pregled skupno doseženega prometa za davke in prispevka na obrazcu ZR—2 in pregled dolgov in preplačil na obrazcu ZR—3. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah občinskih skupščin: Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota. številka: 400-1/82 Ljutomer, 27. 5. 1982 . Predsednik skupščine občine Emil KUHAR, 1. r. občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, št. 44/81) je skupščina občine Ljutomer na seji zbora združenega dela ih zbora krajevnih skupnosti dne 27. 5. 1982 sprejela ODLOK o posebnem občinskem davku iz osebnega dohodka delavcev za zagotavljanje sredstev za intervencije v proizvodnji hrane na območju občine Ljutomer v obdobju 1982—1985 1. člen S tem odlokom se predpisuje posebni občinski davek iz osebnega dohodka delavcev po stopnji 0,5 % za zagotavljanje sredstev za intervencije’v proizvodnji hrane na območju občine Ljutomer v obdobju 1982—1985 2. člen Sredstva, zbrana 'po določilih prejšnjega odstavka se v obdobju 1982—1985 uporabijo za: — pospeševanje družbeno organizirane pridelave poljščin, sadja in * vrtnin — za pospeševanje družbeno organizirane živinorejske proizvodnje — za intervencije v družbeno organizirani proizvodnji in predelavi hrane in — za delovanje kmetijske pospeševalne službe. 3. člen Za intervencije v družbeno-organizirani proizvodnji in predelavi hrane se po temsodloku smatrajo premije, regresi in nadomestila za naročeno ali dogovorjeno dejavnost in se upravičencem dodelijo le ob pogoju, če se s programom ali pogodbo zavežejo zagotavljati dogovorjene količine hrane. 4. člen Sredstva iz 1. člena tega odloka se usmerjajo Skupnosti za pospeševanje kmetijstva Ljutomer, izven dovoljene proračunske porabe. Ta pa jih uporabi v skladu z določili tega odloka. 5. člen Skupnost za pospeševanje kmetijstva sestavi letni program dela in porabe sredstev po določilih 2. člena tega odloka, v skladu z letno resolucijo za izvajanje družbenega plana občine Ljutomer in letnim dogovorom o enotni politiki pospeševanja proizvodnje’ hrane v SR Sloveniji. • 6. člen Skupščina občine Ljutomer sprejme z letno resolucijo namene in način porabe sredstev in daje soglasje k statutu skupnosti. 7. člen Posebni davek iz osebnega dohodka delavcev se obračunava in vplačuje, kakor je določeno za davek iz osebnega dohodka delavca po zakonu o davkih občanov (Ur. list SRS, št. 21/74, 39/74, 5/76, 10/76, 31/76 in 8/78). 8. člen Skupnost za pospeševanje kmetijstva občine Ljutomer mora v 6. mesecih od uveljavitve tega odloka smiselno vskladiti svoj statut z določili 13. in 14. člena zakona o intervencijah v kmetijstvu in porabi hrane (Ur. list SRS, št. 1/79) in z določili tega odloka. 9. člen Ta odlok začne veljati Osmi dan po objavi v Uradnih objavah občinskih skupščin Gornja Radgona, Lendava, Ljutomer in Murska Sobota, davek pa se obračunava od osebnih dohodkov izplačanih po 1.7. 1982. Številka: 402-1/82 Datum: 27/5-1982 Predsednik skupščine občine Emil KUHAR, 1. r. Komisija za odlikovanja in priznanja obravnava v skladu z odlokom občinske skupščine predloge za podelitev občinskih družbenih priznanj ter daje k tem predlogom mnenje pristojnim zborom občinske skupščine. 7. člen Komisiia za nrošnie in pritožbe občanov obravnava vloee in predloge, s katerimi občani, organizacije in skupnosti predlagajo ureditev vprašanj splošnega pomena in po lastni presoji pošilja predloge pristojnim organom in organizacijam; obravnava pritožbe, ki se nanašajo na posamezne zadeve; ugotavlja njihovo upravičenost v ustreznih organih; posreduje pri pristojnih organih, da rešijo predložene zadeve v smislu veljavnih predpisov in obvešča o tem predlagatelje; preučuje prošnje, pritožbe in druge vloge, ki jih komisiji pošiljajo občani in organizacije iz območja občine; ugotavlja vzroke za te prošnje in pritožbe in obvešča organe skupščine o pojavih, ki nastajajo pri uporabi zakonov, odlokov in drugih predpisov ter predlaga ustrezne ukrepe. Komisija pri svojem delu sodelujejo z organizacijami.in skupnostmi v občini ter z republiško komisijo za prošnje in pritožbe. 8. člen Komisija za vprašanje borcev in invalidov NOV spremlja, preučuje in obravnava položaj, probleme, posebno pa socialno.stanje borcev in vbjaških vojnih invalidov, predvojnih revolucionarjev, borcev za severno mej«, jp slovenskih vojnih prostovoljcev. Obravnava predloge zakonov in drugih aktbv.s tega področja in daje pobude za njihovo spremembo ali dopolnitev; daje pobude za nove oblike varstva borcev in vojaških vojnih invalidov v okviru materialnih možnosti; skrbi za pravilno koriščenje finančnih sredstev, ki so namenjena za varstvo borcev in vojaških vojnih invalidov ter za njihovo rekreacijo; obravnava predloge za predčasno starostno upokojitev obolelih borcev NOV; vodi skrb za priznavalnine; sodeluje, z družbenopolitičnimi ter drugimi organizacijami in.skupnostmi in območju občine in opravlja druge naloge na tem področju. O svojem delu informira zbore skupščine in jim predlaga v odločitev ustrezne rešitve. 9. člen Komisija za družbeni nadzor obravnava splošna vprašanja v zvezi z uresničevanjem sprejete politike z izvrševanjem zakonov, odlokov in drugih aktov glede razpolaganja z družbenimi sredstvi in delitvijo dohodka, kakor tudi glede uresničevanja pravic in dolžnosti občinskih organov organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti. Komisija pri svojem delu sodeluje s samoupravnimi organi in organi samoupravne delavske kontrole v organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih, z družbenim pravobranilcem samoupravljanja in drugimi organi. Komisija obvešča zbore skupščine o svojih ugotovitvah in predlaga določene ukrepe oz. sprejem ustreznih' aktov, ki se nanašajo na uresničevanje odgovornosti pri. samoupravljanju, poslovanju in razpolaganju z družbenimi sredstvi in jim predlaga, kako naj izvršujejo družbeno nadzorstvo. Komisija iz svoje pristojnosti predlaga zborom obravnavanje posameznih vprašanj.in sprejem ukrepov za preprečevanje negativnih pojavov v OZD in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih, ki imajo lahko škodljive posledice za splošne družbene interese. Komisija ugotavlja kršitve zakonitosti in družbene-discipline in predlaga pristojnim organom, da sprejmejo ustrezne ukrepe zaradi družbenega varstva samoupravnih pravic. 10. člen Statutarno-pravna komisija spremlja izvajanje statuta občine in poslovnika o delu skupščine; pripravlja predloge za avtentično razlago posameznih določil statuta; pripravi po sklepu skupščine osnutek sprememb in dopolnitev statuta in ga predloži skupščini. Opozarja na potrebo po izdaji ali spremembi odlokov in drugih splošnih aktov in daje mnenja v zvezi z delovnim področjem posameznega dela skupščine. 11. člen Komisija za odnose z verskimi skupnostmi rešuje vprašanja, ki se pojavljajo v odnosih med družbo in cerkvenimi skupnostmi. Pri svojem delu sodeluje komisija z družbenopolitičnimi organizacijami, krajevnimi skupnostmi, samoupravnimi interesnimi skupnostmi, upravnimi organi, šolami in verskimi skupnostmi; daje mnenja in priporočila občinskim upravnim organom pri reševanju konkretnih zadev in spremlja izvajanje • predpisov, ki opredeljujejo odnose do cerkvenih zadev in spremlja izvajanje predpisov, ki opredeljujejo odnose do cerkvenih skupnosti ter obravnava vsa druga vprašanja, ki se v zvezi s tem pojavljajo. 12. člen Delovno telo ugotavlja, kako so na podlagi razprav usklajena različna stališča glede.zadev, ki so na dnevnem redu sej skupščine oziroma njenih zborov; predlaga stališča, mnenja in predloge glede katerih je v delovnem telesu doseženo soglasje; predlaga . možne alternativne rešitve oz. oblikuje možne predloge sklepov, ki jih sprejemajo delegati na seji skupščine. 13. člen Delovno telo lahko zahteva od izvršnega sveta ali upravnega organa oz. organizacije, da njihovi predstavniki obrazložijo stališča, kadar STRAW on \/CCTMIL/ obravnava predtog izvršnega sveta oz. kadar razpravna o zadevah vz. delovnega področja upravnega organa oz. organizacije. 14. člen Delovno telo lahko povabi na svojo sejo člane delegacij, delegate skupščin SIS, predstavnike DPO, organizacije združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti, strokovnih organizacij ter druge, da bi dali mnenja o zadevah, ki se obravnavajo na seji. 15. člen Delovna telesa do dolžna dati h konkretnemu vprašanju, ki ga obravnava skupščina oz. posamezni zbor in sodi v področje dela delovnega telesa, svoje mnenje oz. predloge in se opredeliti tudi do predlogov in stališč delegacij. Za poročanje na seji skupščine oz. sej zbora določi delovno telo svojega predstavnika. Delovno telo poroča o svojem delu pristojnim zborom na lastno pobudo ali zahtevo zbora. Delovno telo lahko obravnava tudi zadeve iz svoje pristojnosti, o katerih ne razpravlja in sklepa skupščina. — daje predlog \isre za člane disciplinskih Yorrvslj organizacij zdrukenega » dela; — predlaga druge volitve, imenovanja ter razrešitve, če to določajo predpisi; — sodeluje s koordinacijskim odborom za kadrovska vprašanja pri Občinski konferenci SZDL; — za funkcionarje, ki so izvoljeni ali imenovani na osnovi razpisa vodi komisija razpisni postopek. 3. člen Komisija sodeluje pri sprejemanju družbenega dogovora o osnovah in merilih za določanje osebnih dohodkov in drugih Tosebnih prejemkov delegatom in voljenim ali imenovanim funkcionarjem in določa osebne dohodke in nadomqftila osebnih dohodkov delegatom in funkcionarjem občinske skupščine. 4. člen Strokovna, administrativno-tehnična opravila za komisijo opravlja strokovna služba Skupščine in Izvršnega sveta Skupščine lobčine Murska Sobota. 5. člen Ta odlok začne veljati z dnem sprejetja in se objavi v Uradnih objavah. Z dnem sprejetja tega odloka neha veljati Odlok o ustanovitvi, pristojnostih, in nalogah komisije za kadrovska in administrativna vprašanja, volitve in imenovanja Skupščine občine Murska Sobota (Uradne objave, št. 18/74). Številka: 02—20/82—,1 V Murski Soboti, dne 25. junija 1982 Predsednik Skupščine občine Murska Sobota Martin HORVAT Martin HORVAT, 1. r. 184 Skupščina krajevne skupnosti Genterovci je na. podlagi 2. člena Zakona o samoprispevku (Ur. list SRS, št. 3/73) in ustreznih določil Zakona o referendumu (Ur. list SRS, št. 29/72) in Statuta krajevne skupnosti Genterovci sprejela SKLEP o uvedbi krajevnega samoprispevka za območje KS Genterovci — naselje Radmožanci 1. člen Na podlagi odločitve občanov na referendumu, dne 20. 6. 1982, se uvede krajevni samoprispevek za vas Radmožanci, in sicer za: 1. izgradnjo nove mrliške veže v vasi Radmožanci in 2. adaptacijo vaškega doma v Radmožancih. Skupna predračunska vrednost del za katere se uvede samoprispevek znaša 3.000.000,00 din. S samoprispevkom se bo predvidoma zbralo 2.800.000,00 din. 2. člen Krajevni samoprispevek se uvede za dobo petih let od 1. 7. 1982 do 30. 6. 1987. 3. člen Samoprispevek plačujejo občani, ki imajo stalno prebivališče v vasi Radmožanci. - ( Višina Samoprispevka znaša: — 10 % od KD iz kmetijstva — letno — 3 % od netto OD zaposlenih občanov — 3% od pokojnin, ki presegajo 1.500,00 din — 2 % od dohodka obrtnikov in samostojnih poklicev — 300 din mesečno od delavcev zaposlenih v tujini Delovne obveznosti bodo naslednje: — do 1 ha — 1 delovni dan letno — od 1 do 3 ha — 2 delovna dneva letno — od 3 do.5 ha — 3 delovne dni letno — nad 5 ha — 4 delovne dni letno — lastniki traktorjev dve traktorski delovni uri letno Delovni dan traja 8 ur, cena delovne ure znaša 50,— din, cena traktorske ure pa 200, din. Omenjeni zneski bodo služili kot osnova za izterjavo neizpolnjenih delovnih obveznosti. Plačevanja samoprispevka so oproščeni občani od družbene pomoči, priznavalnin, invalidnin, pokojnin, otroškega dodatka, dijaki in študentje od štipendij in nagrad ter učenci v gospodarstvu. Samoprispevek, ki se plačuje od osebnih dohodkov iz delovnega razmerja obračunava in odteguje izplačevalec dohodka. Kmetijski proizvajalci in obrtniki ter gospodinjstva morajo svoje obveznosti izpolniti vsako leto najkasneje do 15. decembra. Samoprispevek, ki ga plačujejo občani, ki se z osebnim delom bavijo s kmetijsko, obrtno in drugo gospodarsko dejavnostjo in intelektualnimi storitvami, obračunava in posreduje občinski upravni organ davčne službe Skupščine občine Lendava. Od zavezancev, ki ne izpolnjujejo obveznosti iz samoprispevka v določenem roku, se obveznost prisilno izterja po predpisih, ki veljajo za izterjavo prispevkov in davkov. 5. člen Sredstva, ki se zbirajo od samoprispevka se nakazujejo na zbirni račun 51920-842-021-8675 pri Službi družbenega knjigovodstva Lendava 2 označbo ,.Krajevna skupnost Genterovci”. Za nadzor nad sredstvi in njihovo namensko porabo skrbi posebna komisija, ki jo izvoli vaški odbor Radmožanci. * 6. člen Vaški odbor Radmožanci je dolžan vsako leto na krajevno običajen način seznaniti občane o višini zbranih sredstev, o njihovi uporabi ter o drugih važnejših podatkih. Cene geodetskih storitev iz- 2. člena Odloka o cenah za geodetsk, storitve znašajo: ■ — Terensko delo geodetskega strokovnjaka na uro 300,- din — Pisarniško delo geod, strokovnjaka na uro 250,- din — Delo geodetskega risarja na uro 200,- din — Figurantska ura 185,- din Ta cenik začne veljati naslednji dan v Uradnih objavah pomurskih občin.