Poslovna skupnost za turizem Konec tneseca, točneje 29. junija, se bodo delegati Ijub-Ijanske turistične poslovne skupnosti zbrali na ustanovni skupščini, da se dogovorijo in začrtajo program našega mesta, ki naj ne bi bilo več samo tranzitno mesto za turiste temveč naj bi le-te tudi samo privabljalo. Že pred dobrimi tremi leti je začel delovati iniciativni odbor za ustanovitev Ijubljanske poslovne skupnosti za turizem, vendar moramo priznati, da ni naletel na pravo razumeva-nje v delovnih organizacijah. Tudi vsakoletni podatki o upadanju deleža turističnega gospodarstva v skupnem do-hodku, tako v republiki, kot v mestu Ljubljana, niso opozorit! delovnih organizacij, da bi začele iskat! rešitve v dohod-kovnih povezavah in skupnih nastopih. V prvem letu ne bomo zmogli vsega. Poslovna skupnost se bo vključila v že vpeljane sejme in pri njih sodelovala. Tako se bo že ob vinskem sejmu organiziral teden sloven-skih specialitet, med vrtnarsko razstavo bo na ogled tudi razstava pogrinjkov. Ponovno bo po nekaj letih oživela kmečka ohcet, v novi zasnovi se bo predstavila junija prihodnje leto. Seveda bodo tudi nove akcije. Tako naj bi zaživela zim-ska turistična baza v našem mestu, prvič naj bi se pred-stavila v okviru vinskega sejma. Že letos se pripravlja specializirani prospekt Ljubljane, ki ga bodo dobili turisti na tnejnih prehodih. Tu so potem še načrti, ki zajemajo širše Ijubljansko območje: vikend štirih letnih časov, ki bo ponujal turistom Ljubljano z okolico in še bi lahko naštevali. Boris Pavlica