O-(O V°Z, KNJIŽNICA F.K MEŠKA KOLODVORSKA 9 2270 ORMOŽ Številka 11 is llltlilS VSEBINA 29. ODLOK o spremembah odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki - predlog 30. ODLOK o turistični taksi v občini Ormož - predlog 31. ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi javne agencije - predlog 32. ODLOK o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož - osnutek 33. ODLOK o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate - osnutek 34. ODLOK o prenehanju veljavnosti odloka o plačilu komunalne pristojbine na mejnih prehodih v občini Ormož - skrajšani postopek Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembah odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki - predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK kr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 29. Na podlagi 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 18. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 26/94, 9/96, Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/98, 7/98, 10/99, 4/03), 5. člena Odloka o načinu opravljanja gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/02) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na svoji________seji, dne __________________, sprejel ODLOK o spremembah odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki 1. člen V 2. členu Odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki (Uradni vestnik občine Ormož št. 10/02) se črta 2. odstavek, ki glasi: "Javno službo lahko opravlja en koncesionar ali več koncesionarjev po posameznih Vrstah del". 2. člen 3. člen odloka se spremeni tako, da se glasi: "(pogoji za opravljanje koncesije) Koncesionar mora za opravljanje koncesije iz 2. člena tega odloka izpolnjevati naslednje pogoje: da je gospodarska družba ali samostojni podjetnik posameznik registriran za opravljanje dejavnosti ravnanja s komunalnimi odpadki daje ustrezno tehnično opremljen za izvajanje koncesionirane dejavnosti in razpolaga z vozili, katerih osna obremenitev ne presega predpisane osne obremenitve na občinskih cestah; da razpolaga z zadostnim strokovnim kadrom za izvajanje koncesionirane dejavnosti; da pripravi in predloži program ravnanja z ločeno zbranimi frakcijami v skladu z 2. odstavkom 23. člena Odredbe o ravnanju z ločeno zbranimi frakcijami pri opravljanju javne službe ravnanja s kumunalnimi odpadki (Ur. l.RS št. 21/01); da pripravi in predloži program zbiranja komunalnih odpadkov s cenikom da pripravi in predloži program zbiranja ločenih frakcij s cenikom; da pripravi in predloži program zbiranja kosovnih odpadkov s cenikom; da pripravi in predloži program zbiranja nevarnih frakcij s cenikom da ima poravnane davke in druge obvezne dajatve; da je finančno usposobljen za izvajanje dejavnosti." 3. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 352-318/04 4 17 Ormož, dne ____________ Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Osnutek Odloka o spremembah odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki je obravnaval Občinski svet na svoji 18. seji, dne 1.10.2004. Ker na osnutek odloka ni bilo nobenih pripomb, se predloženi predlog Odloka o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki ne razlikuje od osnutka. OBČINSKA UPRAVA BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO 2. člen (predmet in območje koncesije) Predmet koncesije so naslednje vrste del: I. zbiranje komunalnih odpadkov, ki obsega: - prevzemanje komunalnih odpadkov, ki jih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo na prevzemnih mestih za komunalne odpadke, - oddajanje prevzetih komunalnih odpadkov v sortirnico, - nabava in vzdrževanje posod, v katerih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo komunalne odpadke, - nabava in prodaja tipiziranih vrečk za prepuščanje komunalnih odpadkov, - nabava in vzdrževanje vozil za prevoz komunalnih odpadkov, '-\u v ■ - nabava in vzdrževanje opreme in vozil za pranje posod, v katerih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo komunalne odpadke, - posredovanje registra uporabnikov javne službe za pretekli mesec izvajalcu obračuna storitev - zagotavljanje podatkov ter sporočanje podatkov o zbranih komunalnih odpadkov po predpisih na področju ravnanja z odpadki. II. ločeno zbiranje frakcij, ki obsega: - prevzemanje ločenih frakcij, ki jih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo v zbiralnicah ločenih frakcij in v zbirnih centrih, - prevzemanje ločenih frakcij, ki nastajajo v proizvodnih in storitvenih dejavnostih - prevzemanje ločenih frakcij, ki nastajajo pri kulturnih, športnih in drugih javnih prireditvah in aktivnostih na prostem - prevzemanje nevarnih frakcij, ki jih povzročitelji komunalnih odpadkov oddajajo v zbirnem centru - prevzemanje kosovnih odpadkov, ki jih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo v zbirnem centru, - prevzemanje gradbenih odpadkov manjših količin, ki nastajajo pri vzdrževanju stanovanjskih prostorov, in jih povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo v zbirnem centru - oddajanje odpadne embalaže, ki je prevzeta v okviru ločenega zbiranja frakcij v zbiralnicah Poročevalec, št. 11 22.10.2004 ločenih frakcij in zbirnih centrih, v predelavo skladno s predpisom, ki ureja ravnanje z embalažo in odpadno embalažo, - zagotavljanje predelave in oddajanje v predelavo ločenih frakcij, ki so prevzete v okviru ločenega zbiranja frakcij v zbiralnicah ločenih frakcij in zbirnih centrih in niso odpadna embalaža - oddajanje nevarnih frakcij, prevzetih v zbirnih centrih, izvajalcu zbiranja nevarnih frakcij - oddajanje v zbirnih centrih prevzetih kosovnih odpadkov izvajalcu zbiranja kosovnih Odpadkov - zagotavljanje predelave in oddajanje v predelavo in odstranjevanje gradbenih odpadkov manjših količin, ki nastajajo pri vzdrževanju stanovanjskih prostorov in so prevzeti v zbirnih centrih od povzročiteljev komunalnih odpadkov - nabava in vzdrževanje zabojnikov za prepuščanje odpadkov v zbiralnicah ločenih frakcij - nabava in vzdrževanje zabojnikov in druge opreme v zbirnih centrih, ki je namenjena prepuščanju in oddajanju ločenih frakcij in nevarnih frakcij, kosovnih odpadkov in gradbenih odpadkov manjših količin v zbirnih centrih - nabava in vzdrževanje zabojnikov in vozil za prevoz ločenih frakcij v predelavo, - urejanje in vzdrževanje prostorov, na katerih je nameščena oprema zbiralnic ločenih frakcij in zbirnih centrov, in - zagotavljanje podatkov ter sporočanje podatkov o zbranih ločenih frakcijah po predpisih na področju ravnanja z odpadki. IH. zbiranje kosovnih odpadkov, ki obsega: - občasno prevzemanje kosovnih odpadkov na prevzemnih mestih za kosovne odpadke, kjer po vnaprej dogovorjenem umiku povzročitelji komunalnih odpadkov prepuščajo večje kose ločenih frakcij, - redno prevzemanje kosovnih odpadkov, ki jih je izvajalec ločenega zbiranja frakcij prevzel v zbirnem centru, - obdelava kosovnih odpadkov, - zagotavljanje predelave in odstranjevanja obdelanih kosovnih odpadkov, - nabava in vzdrževanje zabojnikov in vozil za prevzemanje kosovnih odpadkov, - nabava in vzdrževanje opreme za obdelavo kosovnih odpadkov in - zagotavljanje podatkov ter sporočanje podatkov o količinah in vrstah ločenih frakcij po obdelavi kosovnih odpadkov po predpisih na področju ravnanja z odpadki. IV. zbiranje nevarnih frakcij, ki obsega: - prevzemanje nevarnih frakcij, ki jih povzročitelji komunalnih odpadkov oddajajo v premičnih zbiralnicah nevarnih frakcij, - redno prevzemanje nevarnih frakcij, ki jih je izvajalec ločenega zbiranja frakcij prevzel v zbiralnici nevarnih frakcij, nameščeni v zbirnem centru, - začasno skladiščenje zbranih nevarnih frakcij, - oddajanje v odstranjevanje in predelavo prevzetih nevarnih frakcij - zagotavljanje odstranjevanja in predelave prevzetih nevarnih frakcij - nabava in vzdrževanje zabojnikov in vozil premičnih zbiralnic nevarnih frakcij - nabava ih vzdrževanje zabojnikov za začasno hranjenje in vozil za prevoz nevarnih frakcij in - zagotavljanje podatkov ter sporočanje podatkov o zbranih nevarnih frakcij po predpisih na področju ravnanja z odpadki; V. izločanje ločenih frakcij z razvrščanjem zbranih komunalnih odpadkov v sortirnici, ki obsega: - razvrščanje zbranih komunalnih odpadkov, ki so namenjeni za odlaganje, - oddajanje neonesnažene odpadne embalaže, ki je izločena v okviru razvrščanja komunalnih odpadkov v sortirnici, v predelavo skladno s predpisom, ki ureja ravnanje z embalažo in odpadno embalažo - zagotavljanje predelave in oddajanje v predelavo ločenih frakcij, ki so izločene v okviru izločanja ločenih frakcij z razvrščanjem komunalnih odpadkov v sortirnici in niso odpadna embalaža - oddajanje nevarnih frakcij, ki so izločene v okviru izločanja ločenih frakcij z razvrščanjem komunalnih odpadkov v sortirnici, izvajalcu zbiranja nevarnih ločeno zbranih frakcij - oddajanje ostankov komunalnih odpadkov, ki nastajajo pri razvrščanju komunalnih odpadkov v sortirnici, v odlaganje oziroma v obdelavo pred njihovim odlaganjem, - zagotavljanje odlaganja ostankov komunalnih odpadkov po predpisih na področju ravnanja z odpadki, - nabava in vzdrževanje opreme v sortirnici za razvrščanje komunalnih odpadkov - nabava in vzdrževanje zabojnikov in vozil za prevoz z razvrščanjem komunalnih odpadkov izločenih ločenih frakcij v predelavo, - urejanje in vzdrževanje prostorov, na katerih je nameščena oprema sortirnice, in - zagotavljanje podatkov ter sporočanje podatkov o izločenih ločenih frakcijah po predpisih na področju ravnanja z odpadki. Javno službo lahko opravlja en koncesionar ali več koncesionarjev po posameznih vrstah del. Koncesija se izvaja na območju celotne občine Ormož. • ■ h -V f •//.: • 4 _______________________________________________________: 3. člen (pogoji za opravljanje koncesije) Koncesionar mora za opravljanje koncesije iz 2. člena tega odloka izpolnjevati naslednje pogoje: da je gospodarska družba ali samostojni podjetnik posameznik registriran za opravljanje dejavnosti ravnanja s komunalnimi odpadki in ima za izvajanje dejavnosti vsa potrebna dovoljenja pristojnih organov v skladu s predpisi; da je ustrezno tehnično opremljen za izvajanje koncesionirane dejavnosti in razpolaga z vozili, katerih osna obremenitev ne presega predpisane osne obremenitve na občinskih cestah; da razpolaga z zadostnim strokovnim kadrom za izvajanje koncesionirane dejavnosti; da pripravi in predloži program ravnanja z ločeno zbranimi frakcijami v skladu z 2. odstavkom 23. člena Odredbe o ravnanju z ločeno zbranimi frakcijami pri opravljanju javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki (Ur. LRS št. 21/01); da pripravi in predloži program zbiranja komunalnih odpadkov s cenikom da pripravi in predloži program zbiranja ločenih frakcij s cenikom; da pripravi in predloži program zbiranja kosovnih odpadkov s cenikom; da pripravi in predloži program zbiranja nevarnih frakcij s cenikom da ima poravnane davke in druge obvezne dajatve; da je finančno usposobljen za izvajanje dejavnosti; da ima ustrezne reference s področja izvajanja dejavnosti; da se zaveže v okviru izvajanja del iz 2. točke 2. člena tega odloka zgraditi in opremiti zbirni center ter postaviti zbiralnice ločenih frakcij. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o turistični taksi v občini Ormož - predloge V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK I.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 30. Na podlagi 26. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01 je Občinski svet občine Ormož, na_______. seji, dne_______sprejel ODLOK o turistični taksi v občini Ormož 1. člen S tem odlokom se določa višina, način plačila, oprostitev plačila, način obračunavanja in nadzor nad pobiranjem turistične takse v občini Ormož. 2. člen Turistična taksa je pristojbina za prenočevanje, s katero so zavezancem za plačilo na območju Občine Ormož na voljo določene storitve in ugodnosti, ki se jim ob vsakokratnem koriščenju ne zaračunavajo posebej. 3. člen Turistično takso plačujejo državljani Republike Slovenije in tujci, ki v Občini Ormož, izven svojega stalnega prebivališča, uporabljajo storitve prenočevanja (v nadaljevanju: turisti) v nastanitvenem objektu. Turistična taksa se plača skupaj s plačilom storitev prenočevanja. Turist je dolžan plačati turistično takso tudi v primeru, ko je deležen brezplačnih storitev prenočevanja. 4. člen Višina turistične takse znaša 8 točk. Znesek turistične takse se izračuna tako, da se pomnoži število točk z vrednostjo točke. Vrednost točke določa Vlada Republike Slovenije v skladu z zakonom o spodbujanju razvoja turizma. 5. člen Plačila turistične takse so oproščeni turisti v skladu z 27. členom Zakona o spodbujanju razvoja turizma. '>:V 6. člen Turistična taksa je namenski vir financiranja spodbujanja razvoja turizma in se uporablja za financiranje izvajanja dejavnosti in storitev v javnem interesu v skladu z 21. členom Zakona o spodbujanju razvoja turizma. 7. člen Pravne osebe javnega in zasebnega prava, samostojni podjetniki posamezniki, sobodajalci in kmetje, ki sprejemajo turisti na prenočevanje, morajo pobirati turistično takso v imenu in za račun občine hkrati s plačilom storitev za prenočevanje ali najpozneje zadnji dan prenočevanja. Osebe iz prejšnjega odstavka morajo pobirati in odvajati turistično takso za prenočitev turista tudi v primeru, če mu ne zaračunavajo plačila storitev. 8. člen Osebe iz 7. člena tega odloka nakazujejo pobrano turistično takso do 25. dne v mesecu za pretekli mesec na poseben račun občine. Osebe iz 7. člena tega odloka so v roku, ki ga določa prejšnji odstavek, dolžne predložiti občini in pristojnemu davčnemu organu mesečno poročilo, iz katerega mora biti razvidno število prenočitev in znesek pobrane turistične takse. Obrazec "Mesečno poročilo o številu nočitev in pobrani turistični taksi" iz 2. odstavka tega člena je sestavni del odloka (priloga 1). 9. člen Osebe iz 7. člena tega odloka morajo voditi evidenco o turistični taksi, ki se vodi v evidenci gostov v skladu s predpisi, ki urejajo prijavo prebivališča. Iz evidence mora biti poleg s predpisi o prijavi bivališča določenih podatkov, razvidno tudi število prenočitev posameznega turista. Če je turist oproščen plačila celotne ali dela turistične takse, mora biti vpisan razlog iz 27. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma v evidenci iz prvega odstavka tega člena. 10. člen Nadzor nad pobiranjem in odvajanjem turistične takse ter vodenjem evidenc opravlja pristojni davčni organ. Nadzor iz prejšnjega odstavka tega člena opravlja tudi pristojni Občinski inšpektorat. 11. člen Z dnem, kot začne veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o turistični taksi v Občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 10/98). 12. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 423-16/2004 4 17 Datum: Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Predloženi predlog Odloka o turistični taksi v Občini Ormož se ne razlikuje od osnutka odloka, ki gaje Občinski svet obravnaval na svoji 18. seji, dne 1.10.2004. Pripomb občinskih svetnikov na osnutek odloka, podanih na seji Občinskega sveta, glede znižanja višine turistične takse iz 8 točk na 6 točk in načina poročanja enkrat oziroma dvakrat letno, nismo mogli upoštevati pri pripravi predloga odloka. Po obstoječem Odloku o turistični točki znaša višina turistične takse 10 točk. Vrednost točke, ki jo je določila Vlada RS, pa znaša 14,70 SIT. Lansko leto se je v občini Ormož zbralo iz turistične takse 750.000 SIT, v letošnjih devetih mesecih pa komaj 311.000 SIT. Z novim Odlokom o turistični taksi že predlagamo nižjo višino turistične takse in sicer 8 točk. S prvim januarjem leta 2005 bo znašala turistična taksa z ozirom, da je z novim Zakonom o spodbujanju razvoja turizma določena višina točke 22 SIT, 176 SIT na nočitev, kar pa pomeni 19,7 % povišanje turistične takse glede na obstoječo. V kolikor bi znašala višina turistične takse 6 točk, bi to pomenilo z 1.1.2005 le 132 SIT na nočitev oziroma 9,02 % znižanje turistične takse glede na obstoječo turistično takso. Znižanja turistične takse pa si v tem trenutku, ko je začel delovati Turistično informacijski center ne moremo privoščiti. Namreč turistična taksa je namenski prihodek občine in je namenjena za izvajanje dejavnosti in storitev v javnem interesu in sicer: - informacijska turistična dejavnost spodbujanje razvoja celovitih turističnih proizvodov turističnega območja - trženje celovite turistične ponudbe na ravni turističnega območja - razvoj in vzdrževanje skupne turistične infrastrukture - razvoj in vzdrževanje javnih površin namenjenih turistom - organizacija in izvajanje prireditev - ozaveščanje in spodbujanje lokalnega prebivalstva za pozitiven odnos do turistov in turizma - druge storitve, ki jih v turističnem območju brezplačno nudijo turistom. 30. člen zakona podrobno določa, da so vsi tisti, ki sprejemajo turiste na prenočevanje dolžni predložiti občini in pristojnemu davčnemu organu mesečno poročilo, iz katerega mora biti razvidno število prenočitev in znesek pobrane turistične takse. Iz navedenega sledi, da ni v pristojnosti občine, da z odlokom opredeli drugačen način poročanja. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi javne agencije - predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 31. Na podlagi 5.člena Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št. 52/02) in 17.člena Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (Uradni list RS, št. 60/99, 56/03) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na svoji_____ seji dne________sprejel ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi javne agencije 1 .člen V 1. odstavku 5. člena Odloka o ustanovitvi javne agencije (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/02, 1/03) se za predzadnjo alineo pred besedo "in" doda nova alinea, ki se glasi: spodbujanje razvoja turizma v skladu z 21. členom Zakona o spodbujanju razvoja turizma" 2. člen V 6. členu odloka se za zadnjo alineo doda šestnajst novih alinej, ki se glasijo: DE /22.110 Izdajanje knjig DE /22.120 Izdajanje časopisov DE /22.130 Izdajanje revij in periodike DE / 22.150 Drugo založništvo DE /22.220 Drugo tiskarstvo G / 52.472 Trgovina na drobno s časopisi, revijami G /52.486 Trgovina na drobno z umetniškimi izdelki G / 52.488 Trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah, d.n. G / 52.620 Trgovina na drobno na tržnicah in stojnicah I /63.300 Dejavnost potovalnih agencij in organizatoijev potovanj, s turizmom povezane dejavnosti K/74.810 Fotografska dejavnost O /91.110 Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj O /92.120 Distribucija filmov in videofilmov __________________ O / 92.310 Umetniško ustvarjanje in poustvarjanje O /92.320 Obratovanje objektov za kulturne prireditve O /92.340 Druge razvedrilne dejavnosti." 3. člen V 7. členu odloka se doda 2. odstavek, ki se glasi: "Agencija opravlja v okviru svojih dejavnosti tudi naloge Turistično informacijskega centra (TIC)". - , 4. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 333-1/04 4 17 Ormož, dne Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Osnutek Odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi javne agencije je obravnaval Občinski svet na svoji 18. seji, dne 1.10.2004. Ker na osnutek odloka ni bilo nobenih pripomb, se predloženi predlog Odloka o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi javne agencije ne razlikuje od osnutka. OBČINSKA UPRAVA BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO 5.člen (Naloge agencije) Agencija opravlja razvojne naloge, povezane z namenom njene ustanovitve, predvsem: - priprava in spremljanje občinskega razvojnega programa - sodelovanje pri pripravi regionalnih in skupnih razvojnih programov, - spremljanje, poročanje in nadzor izvajanja regionalnih in drugih razvojnih programov na območju ustanovitelja, - svetovanje in prijava projektov na razpise za dodeljevanje regionalnih in drugih razvojnih spodbud, - organiziranje in koordinacija drugih nalog s področja regionalne in občinske strukturne politike, - sodelovanje pri pripravi drugih občinskih dokumentov razvojnega načrtovanja, strategije občinskega in regionalnega razvoja in razvojnih programov, - svetovanje in opravljanje strokovnih nalog za ustanovitelja ter druge pravne in fizične osebe v okviru namena agencije, - razporejanje in dodeljevanje finančnih spodbud in drugih sredstev, - priprava programov medobčinskega in čezmejnega sodelovanja, - razvoj podjetniške infrastrukture, sodelovanje pri oblikovanju regijskih skladov in - nadzorstvene naloge v skladu z zakonom. Javna agencija opravlja tudi druge naloge, ki so neločljivo povezane z dejavnostmi iz prejšnjega odstavka oziroma so nujni pogoj za opravljanje teh dejavnosti. Svoje naloge agencija opravlja neprofitno. 6. člen (Dejavnost agencije) Pri opravljanju halog iž prejšnjega člena za doseganje namena svoje ustanovitve agencija opravlja predvsem naslednje dejavnosti, ki ustrezajo standardni klasifikaciji dejavnosti: J /65.220 Drugo kreditiranje J /65.230 Drugo finančno posredništvo, d.n., K /73.102 Raziskovanje in ekskperimentalni razvoj na področju tehnologije, K /73.201 Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju družboslovja K/74.120 Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje, K/74.130 Raziskovanje trga in javnega mnenja K/74.140 Podjetniško in poslovno svetovanje K/74.202 Prostorsko, urbanistično in krajinsko načrtovanje K/74.203 Arhitekturno in gradbeno projektiranje in z njim povezano tehnično svetovanje K/74.400 Oglaševanje K/74.851 Prevajanje K/74.852 Fotokopiranje in drugo razmnoževanje K/74.853 Druga splošna tajniška opravila K/74.871 Prirejanje razstav, sejmov in kongresov K/74.873 Druge poslovne dejavnosti, d.n. L/75.110 Splošna dejavnost javne uprave L/75.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulture in drugih socialnih storitev, razen obveznega socialnega zavarovanja L/75.130 Urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanje M/80.422 Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n. 7. člen ustanovitve pa tudi za druge pravne in fizične osebe (Opravljanje dejavnosti agencije) na območju občine Ormož. Agencija opravlja razvojne ter strokovne in druge naloge za svojega ustanovitelja, v okviru namena Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodeloval: - Boštjan Najžar, vodja Oddelka za okolje in prostor Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 32. Na podlagi 33., 175., 182. in 90. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS št.: 110/02 in 8/03 - popr. in 53/03 - ZK-1), sprejetega Programa priprave Lokacijskega načrta središča mesta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na.....seji dne..........sprejel ODLOK o lokacijskem načrtu središča mesta Ormož I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ureja območje središča mesta Ormož, ki je bilo v dosedanjih planskih aktih opredeljeno z oznako 17/95 - UN/OR. S predmetnim lokacijskim načrtom se to območje razširja na območje ormoškega gradu vzhodno, in rekreacijsko območje severno od središča mesta, ki sta se do sedaj urejali z Odlokom o prostorsko ureditvenih pogojih za južni nižinski del občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/00). Iz lokacijskega načrta se izvzame del stanovanjskega območja na zahodni meji območja, med Gubčevo in Ptujsko cesto, ki se urejuje z navedenim Odlokom . Z odlokom o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana Republike Slovenije ter prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana Občine Ormož se Ureditveni načrt za središče mesta Ormož preimenuje v Lokacijski načrt središča mesta Ormož, z oznako LN 13/04-OR. Z njim se določajo meje, namen s pogoji za izrabo območja, merila in pogoji za oblikovanje in urejanje, merila in pogoji za izvedbo prometnega, komunalnega in energetskega omrežja ter etapnost izvedbe posegov. Lokacijski načrt je na podlagi programa priprave in pogojev pristojnih organov, organizacij in skupnosti izdelala ZEU-Družba za načrtovanje in inženiring v Murski Soboti pod številko 13/04-OR, .......2004 in ga na podlagi stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne obravnave dopolnila v ............ in v skladu z mnenji ključnih nosilcev urejanja prostora in spremenjenim in dopolnjenim planskim aktom uskladila v...........2004. II. MEJA OBMOČJA 2. člen Območje urejanja v manjšem delu posega izven poselitvene meje območja, ki je določena s spremembami in dopolnitvami prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana Občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90, 28/86, 27/94, 33/95, Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03). V tem delu se bodo spremembe izvajale takrat, ko bo meja poselitve razširjena tako, da jih bo zajela v celoti. Na jugu je meja urejanja parcela št.: 1282, ki v smeri proti vzhodu prečka regionalno cesto Rl-230 Poročevalec, št. 11 9 22.10.2004 i,: . .. ■ : ■■ ■ - . --v/: -■ ■■■■:■■ ■ . s pare. št.: 1325/1, se nasloni na parcelo 591, zajame zahodni del parcele 596, in nato poteka po delu pare. 608,nato po vzhodnem robu parcel. 596 in 617. Meja nato prečka regionalno cesto Rl-230, po vzhodni meji parcel 544, poteka po SV-ni meji parcel 543, 542, 541, 1321, se nasloni na SV-ni rob Dobravske ceste s pare. št: 1311. Meja ureditvenega območja poteka na severu preko parcel 435, 436, 13, 28, 26, 25, 16 , v severnem delu prečka parceli 20 in 21, se usmeri proti jugu in poteka po vzhodnem robu Lešniške ceste s pare. št: 1308/2 ob pokopališču, se usmeri na severni in zahodni rob pare. 663 in poteka po severnem robu pare. 667/5, 667/4, 667/3, zahodnem robu pare. 667/3, 667/2, 668, severnem robu parcel 682, 684, 685, zahodnem robu pare. 685, južnem robu parcel 685, 684, severnem robu pare. 1326, zahodnem robu parcel 698, 696, 694, 692, 690, 691, zahodnem robu pare. 691, 716, 715, v delu po severnem robu pare. 1327, zahodnem robu pare. 722, 728, 730, 729, prečka pare. 10/1, 1323 in poteka po severnem robu pare. 912,, 913, nato pa po zahodnem robu pare. 913, kjer se na JZ stika s parcelo 1282. Vse parcele so k o. Ormož. Površina območja znaša 375,7 ha. 111. FUNKCIJA OBMOČJA S POGOJI ZA IZRABO 3. člen Območje, ki se ureja s tem lokacijskim načrtom je skladno urbanistični zasnovi in sprejetim programskim zasnovam namenjeno stanovanjskim, oskrbnim, storitvenim dejavnostim, rekreaciji, v manjšem delu zajema tudi parkovne površine, ki so del večje parkovne ureditve. 4. člen Območje se v skladu z mikroorganizacijo prostora ureja na temelju naslednjih konceptualnih izhodišč, ki predstavljajo tudi temeljne funkcije območja: - razvoj mesta Ormož temelji na usklajeni organizaciji in izrabi prostora, pri čemer je potrebno intenzivirati izrabo še prostih površin trenutno nezazidanih ali neprimerno pozidanih stavbnih zemljišč in do popolnitve teh, ne načrtovati večjih posegov na kvalitetna kmetijska zemljišča za potrebe gradnje; - naravna težnja po izboljšanju kvalitete bivanja, možnosti za izvajanje družbenih, socialnih in gospodarskih dejavnosti v mestu, za potrebe prebivalcev mesta kakor tudi občanov, narekuje ppsege in ukrepe, ki jih obravnava LN; - obstoječa kvalitetna zasnova grajenih mas, razporeditev funkcij v mestu in ohranjanje kulturnih in naravnih vrednot mesta narekujejo takšne posege, ki skupaj s krepitvijo zavesti o nujnosti ohranjanja kvalitet prostora načrtujejo nove posege tako, da se v optimalni meri zlijejo z obstoječim mestnim prostorom. 5. člen Delitev funkcij prostora opredeljuje tudi oblikovanje specifičnih namenskih rab posameznih funkcionalnih con, ki se glede na lego in namen delijo na: 1. osrednje mestno jedro (FCM), 2. rekreacijska cona (FCR), 3. bolnišnični kompleks (FCB) 4. območja ormoškega gradu (FCG). 6. člen Za naštete funkcionalne cone se določajo skupna merila in pogoji za vrste posegov v prostor, ki se smiselno uporabijo v posamezni funkcionalni coni: - dozidava, nadzidava, dopolnilna gradnja objektov in naprav ter novogradnja, ki pomeni zaokrožitev obstoječe gradbene strukture; - rekonstrukcija in nadomestna gradnja objektov in naprav; - vzdrževalna dela na objektih in napravah; - spremembe namembnosti in dejavnosti objektov, skladno z namensko rabo zemljišča in sicer takrat, ko velikost stavbišča ustreza normativnim pogojem za novo dejavnost in če je na stavbišču možno zagotoviti potrebno število parkirnih mest; - gradnja posamičnih objektov na območjih mešane rabe, ki so prednostno namenjena stanovanjem in dopolnilnim dejavnostim-to so: trgovina, šola, vrtec, večnamensko igrišče, prostori društev, gostinsko turistična ponudba, osebne obrtne storitve in servisi, manjši poslovni prostori ter proizvodni obrati, za katere je potrebno, pred izdajo dovoljenja za poseg v prostor, oceniti vpliv oz. sprejemljivost za okolje; - odstranitev objektov in druga del, ki so povezana s pripravo stavbnega zemljišča; - vzdrževalna dela, rekonstrukcije in gradnja prometne in komunalne infrastrukture; - urejanje in vzdrževanje odprtih površin (hortikulturna ureditev zelenih in parkovnih površin, parkirnih prostorov, otroških igrišč, rekreacijskih površin in športnih igrišč, pešpoti...). 1. FUNKCIONALNA CONA OSREDNJEGA MESTNEGA JEDRA - FCM Funkcionalna cona osrednjega mestnega jedra z oznako FCM je namenjena splošnemu razvoju osrednjega mestnega območja, v katerem se prepletajo objekti starega mestnega jedra z objekti, Poročevalec, št. 11 : • ■ : • r ■' plombami in prizidki iz kasnejšega obdobja. Zajema podobmočja s številko : 1, 3, 4, 5, 5a, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16. Namenjena je pretežno stanovanjskim, oskrbnim in storitvenim dejavnostim. 2. FUNKCIONALNA CONA ZA REKREACIJO - FCR Funkcionalna cona za rekreacijo FCR je namenjena športnim in razvedrilnim dejavnostim ter rekreaciji . Locirana je v severnem delu območja in zajema podobmočji s številko: 8, 17 in 18. Zajema tudi območje parkirišč vzdolž Lešniške ceste, za potrebe pokopališča in rekreacijske cone . 3. FUNKCIONALNA CONA BOLNIŠNIČNEGA KOMPLEKSA - FCB Je locirana v zahodnem delu območja in jo označuje podobmočje št: 2. To je predel južno od Ptujske ceste, med Lešniškim potokom in Ulico Dr. Hrovata, na jugu se pa približuje železnici. 4. FUNKCIONALNA CONA GRADU - FCG Območje ormoškega gradu je zajeto v podobmočju št: 6. in se nahaja na jugovzhodnem delu ožjega mestnega jedra. Tako grad kot parkovno območje predstavljajo kulturno in naravno dediščino. Za območje se predvideva izvedba urbanistično arhitektonskega natečaja, ki bo podrobneje določil prostorske in programske rešitve ormoškega gradu. IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO IN ARHITEKTURNO OBLIKOVANJE OBMOČJA, STAVB, OBJEKTOV IN NAPRAV TER DRUGIH POSEGOV V PROSTOR 7. člen Pogoji za urbanistično in arhitektonsko oblikovanje so različni glede na prevladujočo namembnost funkcionalnih con oziroma podobmočij. Poleg v nadaljevanju naštetih določil je pri projektiranju potrebno upoštevati tudi kulturnovarstvene in naravovarstvene pogoje za načrtovanje ureditev v mestu, ter pogoje vseh pristojnih soglasodajalcev. Določajo se merila in pogoji za gradnjo in oblikovanje objektov in drugih posegov v prostor: a) Lega objektov Lega objektov v prostoru mora upoštevati terenske danosti in mikroklimatske pogoje ter obstoječo sosednjo pozidavo. Novi objekti in dozidave objektov morajo biti odmaknjeni od parcelne meje tako, da ni motena sosednja posest, da je možno vzdrževanje objekta in da so upoštevani varnostni pogoji. Odmiki objektov odjavnih cest morajo biti v skladu s prometno tehničnimi predpisi oziroma je potrebno upoštevati minimalne odmike. Za vse posege v varovalni pas ceste si je investitor dolžan pridobiti soglasje upravljavca ceste. b) Oblikovanje objektov Oblikovanje stanovanjskih objektov in stanovanjsko poslovnih objektov z dopolnilno dejavnostjo: - upoštevati je potrebno lokalna razmerja pri oblikovanju stavbnih mas in njihovih proporcev, - tlorisni gabarit (skupaj z možnimi odstopanji) vključuje nadstreške, vetrolove, balkone, pokrite terase in stopnišča ob objektu, - višinski gabarit objekta se praviloma prilagaja sosednjim objektom, strehe so načeloma simetrične dvokapnice z naklonom minimalno 35 stopinj, oziroma se naklon zgleduje po naklonu strehe najbližje enako namenske stavbe, - strešno sleme načeloma poteka vzporedno z daljšima stranicama tlorisnega pravokotnika oziroma je vzporedno poteku slemena na strehi najbližjega objekta ali je vzporedno poteku slemena večine objektov v nizu, - kritina je bobrovec ali druga podobna kritina z značilno vidno strukturo v opečni barvi, ravno pohodno streho je možno uporabiti v nižjih etažah objekta, kot podaljšek bivalnega prostora, - velike steklene površine (zimske vrtove) je možno uporabljati kot podaljšek bivalnega prostora, v predvidenem tlorisnem gabaritu objekta, kar mora biti prikazano in obrazloženo v lokacijski informaciji. Oblikovanje poslovnih in poslovnih objektov z dopolnilno dejavnostjo (stanovanja-največ ena enota, manjše proizvodnje, servisne in druge dejavnosti, ki niso moteče za bivalno in delovno okolje): - oblikovanje dozidave ali nadzidave objekta mora upoštevati značilnost in oblikovanje obstoječega objekta ter širšega ureditvenega območja, - tlorisni in višinski gabarit objekta je odvisen od namembnosti oz. dejavnosti objekta ter tehnološkega procesa, maksimalni višinski gabarit izven spomeniško varovanega območja je K+P+l oz. 7,00 m od kote terena. Oblikovanje objektov mora biti usmerjeno k oblikovni enotnosti območja, kar je možno ustvariti z uporabo usklajenih arhitekturnih elementov (strešine, venci, fasada, barve, proporci, zunanja ureditev...). Programska in oblikovna kompleksnost območja, glede na lego in namen narekuje opredelitev naslednjih podobmočij: Podobmočie št: 1 Območje vzdolž Ptujske ceste, v katerem se prepletajo stavbe s stanovanjsko in poslovno funkcijo. Vrzeli v prvotni stavbni masi so deloma zapolnjene z novejšimi stavbami. Lokacijski načrt predvideva naslednje posege-gradnje znotraj podobmočja: 1* vogalni poslovno stanovanjski objekt na križišču Ptujske in Skolibrove ceste. Objekt je etažnosti K+P+2, po višini se izenači z objektom občine. V kletnem delu se izvedejo garaže. Tloris objekta: 25 x 42 m, v obliki L, vsak krak je širine 10 m; kletni del je širši, nepravilne pravokotne zasnove dim: 20 x 42 m da se doseže optimalna funkcionalna zasnova parkirišč. 2* poslovno stanovanjska stavba na Ptujski cesti, nasproti Občine. Etažnost objekta: P+l. Tloris objekta: 14 x 7 m, v obliki L, po vzoru prvotnega objekta. 3* »Mestna vrata« so simbolni vhod v mesto. Objekt povezuje stavbi 1* in 2*. Izvede se v višini 4 m nad višino asfaltiranega cestišča in je visok 1 etažo. 4* preureditev objekta ob Ptujski cesti. V njem se uredijo prostori glasbene šole. Možna je kombinacija z drugo mimo poslovno dejavnostjo. 5* poslovno stanovanjski objekt, obodna pozidava ob Ptujski cesti in Ilirski ulici. Etažnost objekta je največ K+ P+2. V kletnem delu se izvedejo garaže. Tloris vkopanega, garažnega dela objekta znaša največ 54 x 45 m in se prilagaja obstoječi gradbeni situaciji. Uvoz v garažni del je iz Ptujske ceste in Ilirske ulice. 6* Rekonstrukcija Ilirske ulice. Nova dvosmerna cesta z iztekom na Ptujsko cesto zajame tudi zahodno polovico Ilirske ulice. Širina je 5 m z enostranskim pločnikom širine največ 2,5 m ob predvideni novogradnji objekta 5*. 7* Preureditev notranjega dvorišča (pare. št: 995) poslovno stanovanjske stavbe ob Ptujski cesti. Uredi se zaključen ambientalni prostor z gostinsko ali drugo primemo poslovno dejavnostjo. 7a* stanovanjski prizidek etažnosti: P+M. Objekt je izveden. 8* Poslovno stanovanjska stavba etažnosti K+P+l+M. Tloris objekta: 37 x 10 m. 9* 3 prizidki na vogalni objekt na križišču Ptujske in Kolodvorske ceste. Izvedejo se vzdolž obeh imenovanih cest in na dvorišču. Etažnost prizidkov se izenačuje s primarnim objektom, razen dvoriščni del, kije pritličen in je že izveden. 10* ureditev notranjega dvorišča, ki ga tvorijo štirje objekti ob Ptujski in Vrazovi cesti. Predvidena je poslovno-gostinska namembnost notranjega dvorišča. Predhodno se porušita dve pritlični gospodarski poslopji. Podobmočie št: 2 Območje med Ptujsko cesto, Lešniškim potokom, ma jugu se približa železnici. Območje kjer je zdravstveni dom, psihiatrična bolnišnica in dom upokojencev. Lokacijski načrt ne predvideva novih posegov. Podobmočie St: 3 Območje enodružinskih stanovanjskih hiš in stanovanjskega bloka. Znotraj podobmočja so predvidene gradnje z naslednjimi oznakami: 11* rekonstrukcija Ulice dr. Hrovata z izvedbo enostranskega pločnika in parkirišči k objektoma 12* in 13*. Širina dvosmerne ceste je 5 m, z enostranskim pločnikom l,5m na strani ob predvidenih objektih. 112* poslovno stanovanjska stavba, etažnosti K+P+l. Tloris: 25 x lOm. 13* poslovno stanovanjska stavba, etažnosti K+P+l. Tloris : 25 x lOm. Podobmočie št: 4 Območje enodružinskih stanovanjskih hiš in gospodarskih poslopij. Na vzhodnem delu območja je otroški vrtec, kateri se bo preselil na novo lokacijo. Dotrajani montažni del vrtca se poruši. Na južnem, proti Dravi spuščajočem se območju se predvideva gradnja manjše soseske z dovozno cesto. 14* gradnja 8 enodružinskih stanovanjskih hiš etažnosti K+P+M. Tloris objektov v obliki L znaša 14 x 14 m, širina posameznega kraka je 8 m. Hiše so združene v dvojčke. S strani dovozne ceste 14* na severni strani je pritličje največ 0,5 m dvignjeno nad cestiščem. 15* Dovozna dvosmerna cesta k novo predvideni stanovanjski soseski povezuje Dravsko ulico in se izteče v Ilirsko. Širina cestišča je 5 m z enostranskim pločnikom širine 1,5 m na spodnji strani ceste. Podobmočie št: 5 Gre za območje enodružinskih stanovanjskih hiš ob Ilirski cesti. Predvidena je izgradnja dveh novih stanovanjskih hiš. 16* enodružinska stanovanjska hiša etažnosti (K)+P+M s pritličnim prizidkom garaže. Tloris objekta : 14 x 12m + garaža: 6 x 5,5 m; odmiki severovzhodnega vogala garaže je 3 m od vzhodne posestne meje in 7 m od cestne posestne meje. Gradbena linija je vzporedna vzhodni posestni meji. 17* enodružinska stanovanjska hiša etažnosti (K)+P+M v obliki L. Tloris objekta : 14 x 14 m, odmiki 3 m od severne posestne meje Gradbena linija je vzporedna vzhodni fasadi severno ležečega objekta. Gradnja navedenih stanovanjskih enodružinskih objektov se mora pričeti leto dni po nakupu zemljišča. Podobmočic 5a Območje južne Kolodvorske ceste, do gradu. Evidentira se izveden poseg: 18* izgradnja pločnika in javne razsvetljave. Pločnik je izveden na vzhodni strani Kolodvorske ceste v dolžini približno 190 m in je širine 1,5 m. Luči javne razsvetljave so tipski kandelabri na medsebojnem razmaku 30 m, višine 15 m. Podobmočie št: 6 Zajema predel ormoškega gradu, pripadajočega starega gospodarskega poslopja z grajsko pristavo, bencinske črpalke, vse do Ljutomerske ceste na severu. Bencinska črpalka se v prihodnosti ukinja. Za celotno podobmočje je predvidena izvedba projektnega natečaja, ki bo dal prostoru nove vsebinske in oblikovne rešitve, katere bodo obogatile mesto. 19* Urbanistično arhitektonski natečaj za izgradnjo novega kulturnega doma na mestu poslovnega objekta, ki se ruši . V kulturnem domu se uredi koncertna dvorana s 300 sedeži. Izvede se povezovalni hodnik med grajskim gospodarskim poslopjem in vzhodnim delom gradu. Parkirišča pred gradom se ukinejo in uredijo na primernejšem mestu. Izvedejo se tudi drugi objekti in ureditve, ki bogatijo vsebino območja in ohranjajo preostale dele stavbnih značilnosti, ki nazaj vzpostavljajo prvotne originalne ambiente gradu. Podobmočie št: 7 Mešano območje enodružinskih stanovanjskih hiš, obrtne delavnice in stanovanjskih blokov, gospodarskih objektov med Lešniško cesto, južno od stadiona. Območje, kjer se prepletajo bivalne in storitvene dejavnosti. Predvideni so naslednji posegi: 20* garaža za osebni avto kot nadstrešnica ali zidani objekt. Pritlična stavba tlorisa največ 6 x 6 m, vzporedna s cesto, z odmikom 4 m od cestne posestne meje. Za potrebe izgradnje se odstrani del naravne brežine. Nivo tal garaže na uvozu je največ 20 cm nad vzporednim nivojem asfaltirane ceste. Strešni naklon je enak naklonu in tipu strešine na pripadajoči stanovanjski hiši, možna je izvedba ravne strehe s pločevinasto kritino. 21* Plavalni bazen ovalne oblike dimenzij največ 10 x 6 m, v oddaljenosti 3 m od vzhodne posestne meje. Izvedba v nivoju terena. 22* Pritlični prizidek kamnoseške delavnice na severno fasado obstoječe delavnice. Prizidek je izveden. Tloris 12 x 12 m. 23* Garažna hiša. Objekt etažnosti (2)K+ 3, v obliki U z rampo na sredini. S severno stranjo se zajeda v naravno brežino. Uvoz je predviden na južni strani objekta. Tloris objekta znaša cca 38 x 38 m. 24* Ureditev dovoznih poti za garažno hišo. Predviden je enosmerni promet za uvoz in izvoz iz garaže. Uvoz je iz Ptujske ceste do garažne hiše, izvoz je na Ptujsko cesto. Če to dopušča prostor, je možna izvedba parkirišč tudi pred objektom. Okolica garažne hiše se obilno zaželeni z visokim rastjem. Podobmočie št: 8 Območje obstoječih rekreacijskih površin: stadion z atletsko stezo, rokometno igrišče, teniška igrišča. Predviden je naslednji poseg: 25* na novo se izvede povezovalna peš pot od Osnovne šole Stanka Vrazado do Skolibrove ulice. Nova trasa poti je glede na prvotno zamaknjena proti vzhodu tako, da poteka čez giobel-mestno grabo. Na tem mestu se izvede kot brv v leseni izvedbi, možna je kombinacija z jekleno vrvno nosilno konstrukcijo. Širina poti je min. 1,2 m , do največ 2,5 m. Podobmočie št: 9 Območje v zavoju Skolibrove ceste tvorijo stanovanjski objekti. To je območje enodružinskih stanovanjskih hiš in stanovanjskih blokov. Predvideni so naslednji posegi: 26* stanovanjski blok etažnosti K+P+2, na mestu hiše, Skolibrova 11, ki se poruši. Blok je tlorisnih dimenzij: 25 x 10 min je podobno kot sosednji objekti postavljen tangencialno na cestni zavoj. Za objektom se uredijo parkirišča. 27* ureditev notranjega dvorišča s preureditvijo objekta ob Skoiibrovi cesti. Predvidena je gostinska dejavnost z izvedbo gostinskega vrta ali druga primerna storitvena dejavnost. Podobmočie št: 10 Območje cerkve in poslovno stanovanjskih objektov. Območje je urejeno. Edini poseg je ureditev parkiranja ob Poštni ulici. 28* Ureditev vzdolžnih parkirišč in pripadajočega dela ceste tako, da ne bo oviran enosmerni promet na ulici. Podobmočie št: 11 Zajema predel avtobusne postaje, parkovno ureditev s fontano, stanovanjski blok s trgovino v pritličju. Območje je izgrajeno, predviden je poseg: 29* letna terasa-postavitev največ 5 miz in stolov v nizu k slaščičarni na avtobusni postaji. Ureditev na vogalu slaščičarne na sedanji površini za pešce. Podobmočie št: 12 Območje stanovanjskih hiš, nekatere s poslovno dejavnostjo v pritličju. Predvideva se novogradnja : 30* Poslovno stanovanjska stavba nepravilnega vzdolžnega tlorisa, ki se prilagaja klinasti obliki parcele. Etažnost objekta : P+l (lomljena) dolžina objekta: 22 + 16 m. Poročevalec, št. 11 13 -----------i____!_1_________________- ■______ ■ _________ 31* Razširitev ovinka Vrazove ceste z ureditvijo križišča. Obstoječa asfaltirana cesta se razširi v ovinku. Izvede se pločnik na zahodni strani ceste, najmanj širine 1 m. Podobmočie št: 13 Območje kulturnega doma in posamičnih stanovanjskih ter gospodarskih objektov nima predvidenih novih posegov. Podobmočie št: 14: Območje hotelskega kompleksa in manjših stanovanjskih ter gospodarskih objektov. Predviden je arhitekturni natečajni projekt za izvedbo termalno rekrekreacij skega centra v okviru obstoječega hotelskega kompleksa. Termalna voda se pripelje iz vrtine, katera se načrtuje na območju približno 500m severno od mesta. V sklopu natečaja se načrtujejo: 32* Izgradnja bazenskih zmogljivosti (notranji in zunanji) s spremljajočimi prostori za »vvellnes«, rekreacijske in razvedrilne dejavnosti. V ta namen je predvidena rušitev nekaterih objektov v severnem delu območja. 33* Rekonstrukcija obstoječe ceste zaradi ureditve križišča na Vrazovi cesti in enostranskega pločnika na jugozahodni strani ceste. Širina pločnika je minimalno 1 m do 1,5 m in se prilagaja poteku obstoječe ceste in gradbeni situaciji. Podobmočie št: 15 Območje na obeh straneh vzhodnega dela Dobravske ceste, ki sega do Vrazove ulice. Območje praznih objektov, na severni strani Vrazove ceste je obstoječa kmečka domačija. Na zemljišču v spodnji polovici območja se predvideva gradnja: 34* Policijska postaja. Predvideva se ohranitev kvalitetnega starejšega objekta ob cesti, ki se naj vključi v predvideno tlorisno zasnovo postaje. Natančnejša vsebinska navodila poda pristojna državna institucija na podlagi programske analize potreb. Podobmočie št: 16 Mešano območje treh stanovanjskih hiš in šole za otroke s posebnimi potrebami. Izvede se naslednja ureditev: 35* parkirišče za osebne avtomobile, z izvozom na Dobravsko cesto. 78 parkirnih mest za potrebe šole in rekreacijskega območja. Okolica parkirišč se izdamo zaželeni. 36* preureditev šole za otroke s posebnimi potrebami v otroški vrtec. Podobmočie št: 17 Območje desno od Lešniške ceste, nasproti pokopališča. Načrtujejo se naslednje ureditve: 37f pešpot od rekreacijskega centra mimo teniških igrišč do Lešniške ceste, v dolžini približno 80m. Širjna poti znaša 1,2 do 2 m; brezprašna izvedba. 38* izgradnja parkirišč za potrebe pokopališča in športno-rekreacijskega območja. Izvede se 132 dvostransko orientiranih parkirišč s skupnim uvozom iz Lešniške ceste. V zgornjem delu se predvidi uvoz za novo lokalno obvoznico do Vrazove ulice. Med parkirišči in Lešniško cesto se izvede tudi pločnik širine 2 m in zeleni pas iste širine, ki se zasadi z drevesi. Podobmočie št: 18 Območje severno o Dobravske ceste je namenjeno športu. 39* območje parkirišča z uvozom iz predvidene obvozne ceste 43*. Uredi se 36 parkirnih mest. Okolica parkirišč se zaželeni. 40* pokrita tribuna za 900 sedežev na zahodni strani igrišča. Tloris: 13 x 70 m, v oddaljenosti 5 m od roba nogometnega igrišča, v sredini, da se doseže optimalna vidljivost. 41* nogometno igrišče tlorisnih dimenzij 105 x 68 m v oddaljenosti 20 m od severne fasade šole za otroke s posebnimi potrebami. S treh strani je obdano z zatravljenim zemeljskim nasipom in kovinsko ograjo. Igrišče je izvedeno. 42* pomožno nogometno igrišče tlorisnih dimenzij 105 x 68 m, vzporedno obstoječemu igrišču, v oddaljenosti 14 m od njega. 43* izgradnja lokalne obvozne ceste z enostranskim pločnikom, ki povezuje Lešniško cesto- preko predvidenih parkirišč in Vrazovo cesto. Izvede se v oddaljenosti 14 m od roba nogometnih igrišč. Širina cestnega sveta skupaj s pločnikom znaša 8 m. V. POGOJI ZA IZVEDBO PROMETNEGA, KOMUNALNEGA IN ENERGETSKEGA OMREŽJA 8. člen Infrastrukturno opremljanje zemljišč, stavb, objektov in naprav se izvaja na sledečih osnovah: L PROMETNA UREDITEV Prometnice, ki se na novo urejujejo se v načelu navezujejo na obstoječo prometno mrežo osrednjega dela mesta. Nove prometne ureditve pomenijo sistem prometnega oskrbovanja novooblikovanih objektov, skupin objektov, izogibanje tranzitnega prometa strogemu mestnemu jedru in ureditev novih površin in objektov za mirujoči promet. Vse nove prometnice so širine 5,00 m, praviloma z enostranskim pločnikom. Širina pločnika se prilagaja predvideni številčnosti pešcev in znaša od 1,0 m do 2,5 m. Površine za mirujoči promet so urejene kot parkirišča, podzemne garaže v sklopu predvidenih poslovno stanovanjskih objektov in garažna hiša. Etažnost podzemnih garaž znaša največ 2 etaži pod nivojem pritličja objekta. Vse prometne površine morajo biti označene z ustrezno vertikalno in horizontalno signalizacijo. Dovozne poti do objektov in manipulativne površine morajo biti zadovoljivo utrjene, v protiprašni izvedbi ( asfaltirane) ter odvodnjavane. Parkirišča morajo biti opremljena z lovilci olj. Vse peš površine za pešce morajo biti zaradi varnosti pešcev iz nedrsečih materialov, tehnične lastnosti pločnikov, kot so širina, prečni in vzdolžni nagibi morajo ustrezati veljavnim normativom. Invalidom ne sme biti oviran dostop do peš površin. Pločniki morajo imeti ob prehodu za pešce poglobljene robnike. Proste površine morajo biti zazelenjene in primemo hortikulturno urejene. Investitorje dolžan vzdolž svoje parcele ob lokalni cesti zagotoviti 1,5 m širok koridor z omejeno lastninsko pravico zaradi obnove ali izgradnje objektov ali omrežij javne infrastrukture. Kanalizacija, vodovodi, plinovod, telefonski in drugi vodi ter podobne naprave, se smejo napeljevati v območju ceste in njenega varovalnega pasu le pod pogoji in na način, ki je določen s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa. Če se hkrati z gradnjo ali rekonstrukcijo občinske ceste predvideva tudi graditev komunalnih in drugih vodov, naprav in napeljav, ki ne služijo uporabi ceste, mora tehnična dokumentacija obsegati vsa dela, ki jih je potrebno opraviti na območju ceste. Za usklajevanje projektiranja, gradnje ali rekonstrukcije stavb, objektov, naprav in napeljav je odgovoren pristojni občinski organ za ceste. Da se preprečijo škodljivi vplivi posegov v prostor ob občinski cesti na občinsko cesto in promet na njej, je ob teh cestah varovalni pas, v katerem je raba prostora omejena. Gradnja in rekonstrukcija gradbenih objektov in naprav v varovalnem pasu občinske ceste so dovoljeni le s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa za ceste. 2. ZUNANJE UREDITVE Izhajajo iz funkcij posameznih podobmočij ter se podrejajo konceptu ureditev zelenih območij. Določa se intenzivna zasaditev vseh obcestnih površin in vmesnih parkovnih predelov, kjer se omogočajo odmiki pogojeni z mikrolokacijo komunalnih vodov in podzemnih objektov. Optimalno se s primerno drevesno vegetacijo zasadi tudi parkirne površine. 3. VODOVODNO OMREŽJE Vse novogradnje se priključijo na vodovodno omrežje. Dopolni in nadgradi se obstoječi vodovodni sistem, določa se navezava in obnova dotrajanih vodov. Pri pripravi projektne dokumentacije je potrebno izdelati projektno rešitev vodovodnega omrežja s hidravlično presojo. Pri realizaciji je projektno obdelati vse prekinjene obstoječe priključke, ki se bodo morda pojavili, in sekundarne cevovode z navezavo na prestavljene cevovode. Pri prečkanju vodovoda z drugimi komunalnimi vodi ali prometno infrastrukturo je vodovod izvesti v zaščitnih ceveh. Vodovod mora biti povezan krožno, brez načrtovanja slepih korakov. 4. HIDRANTNO OMREŽJE Hidrantno omrežje temelji na krožni povezanosti vodovodnega sistema in mora biti vezano na javni vodovod za odjemnim mestom. 5. KANALIZACIJSKO OMREŽJE Za vse novopredvidene objekte ali skupine objektov, ki morajo biti priključene na vodotesno kanalizacijsko omrežje je potrebno izdelati projektno dokumentacijo. Pri projektiranju je potrebno upoštevati predpisane vertikalne in horizontalne odmike podzemnih komunalnih vodov od kanalizacije. Vse odpadne vode je potrebno pred priključitvijo na javno kanalizacijsko omrežje očistiti do take stopnje, da mejne vrednosti parametrov odpadnih voda ustrezajo določilom uredbe o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda iz virov onesnaževanja. Meteorno vodo s parkirišč in drugih utrjenih površin je potrebno pred izpustom v sistem kanalizacije očistiti v ustrezno dimenzioniranih lovilcih olj. 6. OGREVANJE Ogrevanje objektov in priprava sanitarne tople vode bo v končni fazi s sistemom ogrevanja vezano na lokalno plinovodno omrežje. Do izgradnje plinovoda se določi lokalni vir plinskega ogrevanja za posamični objekt ali skupino objektov, kateri se po priključitvi na javni sistem plinifikacije odstrani. 7. ELEKTRIČNO OMREŽJE Predvidene objekti se preko razdelilnega priključka priključujejo na obstoječe trafo postaje v bližini. Za priključitev novopredvidenih stavb na električno omrežje se zgradi ustrezno nizko napetostno kabelsko omrežje. Meritve električne energije za posamezne odjemalce se določajo na stalno dostopnih mestih z možnostjo združevanja več merilnih mest posameznega sklopa stavb na eni lokaciji. 8. JAVNA RAZSVETLJAVA Območje je opremljeno z omrežjem javne razsvetljave. Do vseh predvidenih objektov in ureditev se predvidi minimalna javna razsvetljava, v kolikor le-ta že ni obstoječa. Ceste morajo biti opremljene z javno razsvetljavo tako, da zagotavljajo ob zmanjšani naravni svetlobi ali ponoči, varen in pravilen potek prometa. Postavitev omrežja javne razsvetljave se mora reševati s posebnim projektom, iz katerega bo razviden izračun potrebne moči električne energije. Novogradnje znotraj pozidanega območja morajo imeti interno javno razsvetljavo s svojim prižigališčem, katero se priključi na nizkonapetostno omrežje. Pri projektiranju morajo biti upoštevani vsi z zakonom določeni vertikalni in horizontalni odmiki kabla javne razsvetljave od ostalih vodov. Vsa instalacija v cestnem telesu mora biti v zaščitnih ceveh. Vsi vodi in razvodi morajo biti v podzemni izvedbi. Za območja, ki so brez javne razsvetljave je potrebno predvideti za dostopne ulice, hortikulturne in druge površine nizke ulične svetilke, ob glavnih ulicah in cestah pa enotne visoke kanedelabre tipske oblike. Predvidevajo se rezervati za zemeljske napajalne vode, sedanje nadzemne instalacije se prenesejo v podzemno izvedbo. 9. TELEKOMUNIKACIJE Telekomunikacijsko omrežje je deloma že izvedeno s kabelsko kanalizacijo in zemeljskimi kabli. Določa se zemeljski razvod omrežja do vseh uporabnikov v območju urejanja. Pri posegih je potrebno obstoječe TK omrežje ustrezno zaščititi ali prestaviti skladno s predhodno izdelano projektno dokumentacijo. Novi telefonski priključki se navežejo na obstoječe kabelsko telefonsko omrežje oz. obstoječo TC, Na območju poteka PTT zračni koridor od pošte v smeri proti juguzahodu. V območju koridorja je omejena višina predvidenih objektov tako da signal ni moten. 10. KABELSKO KOMUNIKACIJSKI - CATV SISTEM Obstoječe CaTV omrežje je na območju Ormoža speljano večinoma po trasi telefonskega in razvodnega naročniškega sistema Ormož. Za novo predvidene objekte se določa priključitev na CaTV sistem z izvedbo podzemnih razvodov. Kablovodi morajo biti vkopani in v zaščitnih ceveh v predpisanih vertikalnih in horizontalnih odmikih od ostalih komunalnih vodov. Načeloma trasa kablovoda poteka izven vozišča cest, oziroma v hodnikih za pešce. Razvod kablovodov je v skladu s projektno dokumentacijo predviden v zvezdni obliki, oziroma z razcepniki z upoštevanjem združevanja priključkov na eno samostoječo omarico na lahko dostopnem kraju. 11. VODNOGOSPODARSKE UREDITVE Vse sanitarne odpadne vode območja sospeljane v javno kanalizacijsko omrežje z odvodom na čistilno napravo. Vsi predvideni objekti se priključijo na obstoječ kanalizacijski sistem. Vse meteorne vode z zelenic in strešin se preko peskolova vodijo v ponikovalnico, enako vse meteorne vode s povoznih površin s tem, da so te predhodno speljane v lovilec olj. Vse morebitne tehnološke odpadne vode z območja morajo biti pred izpustom v kanalizacijo primemo predčiščene v skladu z zakonodajo (Uredbe o emisiji snovi pri odvajanju odpadnih vod). Vse odpadne vode s cestnih površin morajo biti speljane in očiščene na način kot to predvideva Uredba o emisiji snovi in topSote pri odvajanju odpadnih voda iz virov onesnaževanja (Uradni list RS št. 35/9). VI. VARSTVO OKOLJA, MERILA ZA VARSTVO NARAVE IN BIOTSKE RAZNOVRSTNOSTI TER MERILA IN POGOJI ZA BIVANJE IN DELO 9. člen Na območju ni naravnih vrednot, zavarovanih območij ali območij pomembnih za biotsko raznovrstnost, potrebno pa je upoštevati določila 36. člena Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS št. 22/03). 10. člen Javna higiena območja se zagotavlja z določitvijo mest ločenega zbiranja komunalnih odpadkov in njihovim rednim odvozom s strani pooblaščene organizacije. Odpadki se zbirajo in odvažajo ločeno. Odpadna embalaža se zbira in vrača dobaviteljem za reciklažo pri proizvajalcih, vse v skladu s programom ločenega zbiranja odpadkov. 11. člen Investitorji morajo pri izdelavi projektne dokumentacije zagotoviti zakonsko določene zaščitne ukrepe za varstvo podtalnice, tal in preprečevanje morebitnih možnosti nastanka prekomernega hrupa v naravnem in bivalnem okolju, prekomerne emisije dima prašnih delcev in drugih snovi, ki bi imele negativne posledice v okolju. Investitor mora zagotoviti takšno oblikovanje objektov in razporeditev prostorov, ki omogoča 45° kot osončenja za bivanje m delo namenjenih prostorov, oziroma v nasprotnem primeru z mnenjem pristojne institucije pri izdelavi projektne dokumentacije dokazati ustreznost pogojev za bivanje. •. ::r. 16 22.10.2004 Poročevalec, št. 11 V nadaljnjem postopku priprave projektne dokumentacije je z izračunom določiti vse potrebe komunalnih infrastruktur in od upravljalcev pridobiti pisno soglasje, da imajo proste kapacitete ali okvirno opredeliti rešitve za deficitarne situacije. 12. člen Za zaščito v primeru nevarnosti elementarnih in drugih nesreč je potrebno zagotoviti ustrezne evakuacijske poti in površine za ljudi in materialne dobrine, intervencijske poti in površine, upoštevati vplive novih objektov, zagotoviti zadostne odmike med stavbami za preprečitev prenosa požara oziroma zagotoviti ustrezne druge ukrepe. VII. ETAPNOST IZVEDBE POSEGOV 13. člen Lokacijski načrt območja se izvaja v več etapah, ki so med seboj neodvisne glede na časovno zaporedje. Vsak objekt ali ureditev predstavlja svojo etapo, možna je izvedba le dela etape, v kolikor se v projektni dokumentaciji dokaže, da takšen del smiselno predstavlja zaključeno celoto. V okviru vsake posamezne etape je treba izvesti pripadajočo infrastrukturo in naprave v zadostnih kapacitetah. Pri izvajanju del v etapah je treba zagotoviti ustrezne ukrepe za varstvo bivalnega in delovnega okolja. Vsebinska konkretizacija etape se opredeli v posebnem delu projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja, ki ga izdela načrtovalec lokacijskega načrta. 14. člen Začasna namembnost zemljišč, ki se ne preoblikujejo v prvi oziroma predhodnih etapah ostaja enaka dosedanji. Za njih veljajo obstoječi režimi s tem, da se na teh zemljiščih dovoljujejo posegi v prostor, ki so potrebni za nemoteno realizacijo predhodnih etap. VIII. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV 15. člen Investitorji in izvajalci so dolžni zagotoviti: zgraditev komunalnih naprav znotraj območja sočasno z izgradnjo stavb oziroma predhodno, če je to potrebno, vse na podlagi predhodno izdelanega programa komunalnega opremljanja območja; pred pričetkom realizacije posamezne etape pridobiti pisno soglasje upravljavcev komunalnih infrastruktur o zadostnih kapacitetah; izvedbo ustreznih ukrepov za preprečitev morebitnih vplivov podtalnice na gradnjo in bodoče uporabnike v predelih, kjer ta možnost obstaja; izvedbo ukrepov za varovanje bivalnega in delovnega okolja pred negativnimi vplivi iz okolice. IX ODSTOPANJA 16. člen Odstopanja od gabaritov predpisanih s tem odlokom in grafičnim delom lokacijskega načrta so dovoljena v naslednjih velikostih: do 2m v vertikali in horizontali, oz. 5m v horizontali za infrastrukturo. Za večja odstopanja je potrebno v posebnem delu projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja ugotoviti razloge ter zagotoviti skladnost posegov z generalnim konceptom ureditve območja. Spremembe namembnosti zemljišč, stavb, objektov in naprav, razen tistih, ki so dovoljene s tem odtokom, načeloma niso dovoljene, razen v smislu bistvenih izboljšav pogojev za bivanje in delo. Spremembe lahko odobri občinska strokovna služba, pristojna za okolje in prostor na podlagi strokovne presoje in ob pozitivnem mnenju pristojnih nosilcev urejanja prostora ter pod pogojem, da se ne spreminja glavni namen oziroma funkcija območja (podobmočja) in se s tem ne poslabšujejo pogoji za bivanje in delo na območju posega v prostor. X KONČNE DOLOČBE 17. člen Lokacijski načrt za središče mesta Ormož je na vsem zainteresiranim na vpogled na pristojnem oddelku Občine Ormož. 18. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Inšpektorat RS za okolje in prostor. 19. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem Vestniku občine Ormož. Številka : 35000 225/2004 222 Datum : Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 22JL0.2004 Poročevalec, št. 11 OBRAZLOŽITEV: Območje obdelave je del naselja Ormož, Iti se sedaj ureja z ureditvenim nairtom. Zaradi predlogov občanov po spremembah ase je pripravljaltec, občina Ormož, odločil za izdelavo novega izvedbenega akta, ki je v skladu z nor/o prostorsko zakonodajo lokacijski načrt. Z osnutkom lokacijskega: načrta se območje urejanja razširja na vzhodu na: območje ormoškega gradu, na severu na rekreacijsko območje Mestna graba im na zahodu na: območje bolnišnice, ki so se do sedaj urejali z Odlokom o prostorsko ureditvenih pogojih za južni nižinski del občine Ormož. S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14,'86, 9/90) z vsemi spremembami: (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/94,. 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, "7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 — 1990, (Uradni vestnik občin Ormož im Ptuj, št. 28/86) je predmetno območje opredeljeno kot poselitveno območje. Navedeno območje se dfcli na več funkcionalnih con : osrednje mestno jedro, rekreacijska cona, bolnišnični kompleks in oibmočje ormoškega gradu. Funkcionalna cona osrednjega mestnega: jedra je namenjena splošnemu razvoju osrednjega mestnega območja, v katerem se prepletajo objeto starega mestnega jedra z objekti, plombami in prizidki iz kasnejšega obdobja. Namenjena je pretežno stanovanjskim, oskrbnim in storitvenim dejavnostim: Funkcionalna cona za rekreacijo je namenjena ‘Športnim in razvedrilnim dejavnostim ter rekreaciji. Zajema tudi območje parkirišč, za potrebe pokopališča in rekreacijske -:cone ter izgradnjo nove povezovalne ceste severno od nogometnegp igrišča. Bolnišnični kompleks je lociran v zahodnem delu območja in ne predvideva večjih posegov. Območje ormoškega gradu se nahaja na jugovzhodnem delu ožjega mestnega jedra. Tako grad kot parkovno območje predstavljajo- kulturno in naravno dediščino. Za območje se predvideva izvedba urbanistično arhitektonskega natečaja, ki bo podrobneje določil prostorske m programske rešitve in zajci ormoški grad z grajsko pristavo. Urbanistično arhitektonski natečaj se predvideva tudi za območje hotela. Funkcionalne cone se delijo še na 18 pcriobmočij, kjer so podrobneje definirani posegi. Le-ti: so poleg opisa v tekstualnem delu odloka prikazani tudi v grafični prilogi. Osnutek odlo ka je bil javno razgrnjen 30 dni, v tem času so imeli občani možnost za podajanje mnenj in predlogov. V času javne razgrnitve je; bila 13. oktobra 2004 pripravljena tudi javna razprava. OBČINSKA fiOPRAV A Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13®9, 3/01)] pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obramavo: - Odlok o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99. 3/01) bo pri obravnavi odloka sodeloval: - Boštjan Najžar, vodja OcMelka za okolje m prostor Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 33. Na podlagi 33., 175., 182. in 90. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/GS2 in 8/03 - popr. in 53/03 - ZK-1), sprejetega Irograma priprave izdelave lokacijskega načrta ureditve Športnega parka Trate (Uradni vestnik; občine Ormož, št. 1/04) ter 16. člena Statuta: Občine Ormož (Uradni Vestnik občine Ormož, St. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na.........seji dne..............sprejel ODLOK o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ureja jugozahodno- območje naselja Središče ob Dravi, ki v okviru prostorsko ureditvenih pogojev za južni nižinski d&l občine 4. člen Ormož, (Uradni Vestnik občine Ormož, (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/00) v 6. členu predvideva izdelavo lokacijskega načrta za to območje. Lokacijski načrt je izdelan v skladu s spremembami in dopolnitvami prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož v letu 2003 (Uradni VestnilTObčine Ormož št. 7/2003). Z lokacijskim načrtom se določajo meje, namen s pogoji za izrabo območja, merila in pogoji za oblikovanje in urejanje, merila in pogoji za izvedbo prometnega, komunalnega in energetskega omrežja ter etapnost izvedbe posegov. Lokacijski načrt je na podlagi programa priprave in pogojev ter smernic pristojnih organov, organizacij in skupnosti izdelala ZEU-Družba za načrtovanje in inženiring v Murski Soboti pod oznako LN 35/03 , .........2004 in ga na podlagi stališč do pripomb in predlogov izjavne razgrnitve in javne obravnave dopolnila v .............. in v skladu z. mnenji ključnih nosilcev urejanja prostora in spremenjenim in dopolnjenim planskim aktom uskladila v ............2004. II. MEJA OBMOČJA 2. člen Območje obdelave, za katerega se sprejema lokacijski načrt je razvidno iz grafičnih prilog navedenih v 3. členu tega odloka in obsega naslednje parcele (ali dele parcel): K.o: Središče ob Dravi: 1843, 1839, 1838/1, 1836, 1835, 1834, 1833, 1832, 1875/126, 2314, 2315, 2313, 1875/127, 2316 (cesta). III. FUNKCIJA OBMOČJA S POGOJI ZA IZRABO 3. člen Območje LN sestavljajo naslednje ureditve in objekti s funkcijo, ki izhaja iz same ureditve: 1. obstoječe travnato nogometno igrišče dimenzije : 100 x 68 m; 2. pomožno travnato igrišče dimenzije : 100 x 68 m; 3. obstoječ asfaltirani vadbeni prostor dimemnzije : 20 x 40 m; 4. atletska steza dolžine s štirimi stezami, dolžine 120 m; 5. parkirišča za potrebe športno rekreacijskega centra. Določajo se skupna merila in pogoji za navedene posegov v prostor, ki omogočajo: - rekonstrukcijo in nadomestno gradnja objektov in naprav ter novogradnjo funkcionalnih objektov v sklopu rekreacijskega centra; - vzdrževalna dela na objektih in napravah, - odstranitev objektov in druga dela, ki so povezana s pripravo stavbnega zemljišča, - vzdrževalna dela, rekonstrukcije in gradnja prometne in komunalne infrastrukture, - urejanje in vzdrževanje odprtih površin (hortikulturna ureditev zelenih in parkovnih površin, parkirnih prostorov, otroških igrišč, rekreacijskih površin in športnih igrišč, pešpoti...). IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO IN ARHITEKTURNO OBLIKOVANJE OBMOČJA, STAVB, OBJEKTOV IN NAPRAV TER DRUGIH POSEGOV V PROSTOR 5. člen Pogoji za urbanistično in arhitektonsko oblikovanje določajo merila in pogoje za gradnjo in oblikovanje objektov, naprav in drugih posegov v prostor: Lega objektov v prostoru mora upoštevati terenske danosti in mikroklimatske pogoje ter obstoječo sosednjo pozidavo. Novi objekti in naprave morajo biti odmaknjeni od parcelne meje tako, da ni motena sosednja posest, da je možno vzdrževanje objekta in da so upoštevani varnostni pogoji. Odmiki objektov od javnih cest morajo biti v skladu s prometno tehničnimi predpisi oz. je potrebno upoštevati minimalne odmike. Poleg v nadaljevanju naštetih določil je pri projektiranju potrebno upoštevati tudi kuitumovarstvene in naravovarstvene pogoje za načrtovanje ureditve športnega parka Trate, ter pogoje vseh pristojnih sogiasodajaicev. V. POGOJI ZA IZVEDBO PROMETNEGA, KOMUNALNEGA IN ENERGETSKEGA OMREŽJA 6. člen Infrastrukturno opremljanje zemljišč, stavb, objektov in naprav se izvaja na sledečih osnovah: 1. PROMETNA UREDITEV Površine za mirujoči promet so urejene kot dva sklopa parkirišč, vzdolž ceste in ob funkcionalnem objektu. Vse prometne površine morajo biti Poročevalec, št. 11 ^ V. .a 'K f; :*• ■ j:. ..* :!j -j* označene z ustrezno vertikalno in horizontalno signalizacijo. Parkirišča in manipulativne površine morajo biti zadovoljivo utrjene, v protiprašni izvedbi (asfaltirane) ter odvodnjavane. Parkirišča morajo biti opremljena z lovilci olj. Za usklajevanje projektiranja, gradnje ali rekonstrukcije stavb, objektov, naprav in napeljav je odgovoren pristojni občinski organ za ceste. Gradnja in rekonstrukcija objektov in naprav v varovalnem pasu občinske ceste so dovoljene le s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa za ceste. 2. ZUNANJE UREDITVE Optimalno se s primerno drevesno vegetacijo zasadi parkirne površine in predele na meji proti sosednjim območjem . 3. VODOVODNO OMREŽJE Vodovodno omrežje poteka po občinski cesti. Predvideni objekti in ureditve se po potrebi priključijo na obstoječi vod. 4. HIDRANTNO OMREŽJE Hidrantno omrežje temelji na krožni povezanosti vodovodnega sistema in mora biti vezano na javni vodovod za odjemnim mestom. 5. KANALIZACIJSKO OMREŽJE Meteorno vodo s parkirišč in drugih utrjenih površin je potrebno pred izpustom v sistem kanalizacije očistiti v ustrezno dimenzioniranih lovilcih olj. 6. ELEKTRIČNO OMREŽJE Obstoječa priključna moč športnega parka se ne bo povečala. Pri vseh gradbenih delih v bližini elektroenergetskih vodov in naprav mora biti zagotovljen nadzor s strani pristojne elektro službe. 7. JAVNA RAZSVETLJAVA Območje je opremljeno z omrežjem javne razsvetljave. Razsvetljava igrišč mora biti urejena kot interna javna razsvetljava s svojim prižigališčem, katero se priključi na nizkonapetostno omrežje. Pri projektiranju morajo biti upoštevani vsi z zakonom določeni vertikalni in horizontalni odmiki kabla javne razsvetljave od ostalih vodov. Vsi vodi in razvodi morajo biti v podzemni izvedbi. 8. VODNOGOSPODARSKE UREDITVE Obravnavano območje se nahaja ob potoku Črnec in je v poplavnem območju visokih vod vodotoka Trnava in potoka Črnec, vendar predvidene ureditve ne bodo imele bistvenega vpliva na vodni režim in na poplavno varnost območja. Pri izgradnji in obratovanju objektov je potrebno izvesti vse ukrepe, da v primeru poplave ne pride do škodljivih vplivov na vode in vodni režim, da se ne poslabša poplavna varnost območja in da ne pride do dnugih škodljivih vplivmv na okolje. Pred izdelavo projektne dokumentacije je potrebno izdelati strokovno podlago za celotno območje športnega parki Trate, v kateri bodo preučene visokovodne razmere in podana rešitev poplavne varnosti. Vse meteorne vode z zelenic in strešin, ki ne ibodo onesnažene z vodi škodljivimi snovmi najj se speljejo direktno v odvodnike ali v tila s ponikanjem. Odvodnjo padavinskih vod iz parkirnih in manipulativnih površin je potrebno urediti preko pesikolovov in lovilcev olj. VI. VARSTVO OKOLJA, MERILA ZA VARSTVO NARAVE IN BIOTSKE RAZNOVRSTNOSTI TER MERILA IN POGOJI ZA BIVANJE IM DELO 7. člen Ohranjanje narave: Na robmočju ki ga obravnava lokacijski načrti se nahaja zavarovano območje, naravna vrednoto : slikovita lipa, li je z Odlokom zavarovana kot dendrološki naravni spomenik._Zemeljska dela bi negativno vplivala na vitalnost zavarovanega drevesa, zato reaj se na območju koreninskega sistema ne izvajjajo nikakršna zemeljska dela, (tudi ne temeljenje tribun. Pred kakršnim koli načrtovanjem nsgj to območje, kjer zemeljska dela niso dovoljena določi na terenu pri štej na naravovarstvena služba. Pri načrtovanju posegov v prostor se upoštevajo usmeritve, izh®dišča in pogoji za varstvo zavarovanih naravnih vrednot navedeni v strokovnem gradivu »Naravovarstvene smernice za lokacijski načrt ureditve Športnega parka Trate« (ZRSVN, OE Maribor, junij 2004), ki so priJtoga tem® odloku in sa hranijo na sedežu občine Ormsž. Če se izdeluje projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja na območju, ki se ureja s tem aktom in je ta načrtovan ma naravni vrednoti, zavarovanem območju ali območju biotske razvnovrstnosti. je treba pred začetitom izdelovanja projekta pridobiti naravovarstvene pogoje, k projektnim rešitvam pa tudi naravovarstveno soglasje, in sicer za tista obmcja oziroma za tiste vrste posegov, za katere je to v naravovarstvenih smernicah določeno (GOS. člen ZON). Naravovarstvene pogoje in naravovarstveno soglasje izda Ministrstvo za okolje, prostor in energijo. Za posege na zavarovanih območjih, za katere ni potrebno pridobili gradbenega dovoljenja in ato o zavarovanju tatodoloča, izda soglasje Zavod RS za varstvo narave. PoročevaEec, št. 11 20 22.10.2004 . ____________ 8. člen Varstvo kulturne dediščine: V območju se nahaja nepremična kulturna dediščina - Srednjeveško grobišče, kjer se posegi (nasipavanje ali izkopavanje razlčnih materialov) lahko izvajajo samo pod arheološkim, nadzorom ZVKDS OE Maribor, ki v primeru pozitivnih najdb preidejo v zaščitna arheološka izkopavanja. 9. člen Javna higiena območja se zagotavlja z določitvijo mest ločenega zbiranja komunalnih odpadkov in njihovim rednim odvozom s strani pooblaščene organizacije. Odpadki se zbirajo in odvažajo ločeno. Odpadna embalaža se zbira in vrača dobaviteljem za reciklažo pri proizvajalcih, vse v skladu s programom ločenega zbiranja odpadkov. 10. člen Investitorji morajo pri izdelavi projektne dokumentacije zagotoviti zakonsko določene zaščitne ukrepe za varstvo podtalnice, tal in preprečevanje morebitnih možnosti nastanka prekomernega hrupa v naravnem in bivalnem okolju, prekomerne emisije dima prašnih delcev in drugih snovi, ki bi imele negativne posledice v okolju. 11. člen Za zaščito v primeru nevarnosti elementarnih in drugih nesreč je potrebno zagotoviti ustrezne evakuacijske poti in površine za ljudi in materialne dobrine, intervencijske poti in površine, upoštevati vplive novih objektov, zagotoviti zadostne odmike med stavbami za preprečitev prenosa požara oziroma zagotoviti ustrezne druge ukrepe. VII. ETAPNOST IZVEDBE POSEGOV 12. člen Lokacijski načrt območja se lahko izvaja v več etapah, ki so med seboj neodvisne glede na časovno zaporedje. Vsak objekt ali ureditev predstavlja svojo etapo, možna je izvedba le dela etape, v kolikor se v projektni dokumentaciji dokaže, da takšen del smiselno predstavlja zaključeno celoto. V okviru vsake posamezne etape je treba izvesti pripadajočo infrastrukturo. Pri izvajanju del v etapah je treba zagotoviti ustrezne ukrepe za varstvo bivalnega in delovnega okolja. 13. člen Začasna namembnost zemljišč, ki se ne preoblikujejo v prvi oziroma predhodnih etapah ostaja enaka dosedanji. Za njih veljajo obstoječi režimi s tem, da se na teh zemljiščih dovoljujejo posegi v prostor, ki so potrebni za nemoteno realizacijo predhodnih etap. VIII. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV 14. člen Investitorji in izvajalci so dolžni zagotoviti: zgraditev komunalnih naprav znotraj območja sočasno z izgradnjo stavb oziroma predhodno če je to potrebno, vse na podlagi predhodno izdelanega programa komunalnega opremljanja območja; izvedbo ustreznih ukrepov za preprečitev morebitnih vplivov podtalnice na gradnjo in bodoče uporabnike v predelih, kjer ta možnost obstaja; izvedbo ukrepov za varovanje bivalnega in delovnega okolja pred negativnimi vplivi iz okolice; IX ODSTOPANJA 15. člen Odstopanja od gabaritov predpisanih s tem odlokom in grafičnim delom lokacijskega načrta so dovoljena v naslednjih velikostih : do 3 m v horizontali. Za večja odstopanja je potrebno v posebnem delu projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja ugotoviti razloge ter zagotoviti skladnost posegov z generalnim konceptom ureditve območja. Spremembe namembnosti zemljišč, stavb, objektov in naprav, razen tistih, ki so dovoljene s tem odlokom, načeloma niso dovoljene, razen v smislu bistvenih izboljšav pogojev za bivanje in delo. Spremembe lahko odobri občinska strokovna služba, pristojna za okolje in prostor na podlagi strokovne presoje in ob pozitivnem mnenju pristojnih nosilcev urejanja prostora ter pod pogojem, da se ne spreminja glavni namen oz. fimkcija območja in se s tem ne poslabšujejo pogoji za bivanje in delo na območju posega v prostor. X KONČNE DOLOČBE 16. člen Lokacijski načrt ureditve Športnega parka Trate je vsem zainteresiranim na vpogled na pristojnem oddelku Občine Ormož. 17. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Inšpektorat RS za okolje in prostor. 18. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem Vestniku občine Ormož. Številka : 35000-224/2004 222 Datum : Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV : Območje obdelave je del naselja Središče ob Dravi, območje športnega parka Trate. S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90) z vsemi spremembami (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/94, 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 1990, (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28/86) je predmetno območje opredeljeno pretežno kot območje za rekreacijo. Odlok o prostorsko ureditvenih pogojih za južni nižinski del občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/00) v 6. členu predvideva izdelavo izvedbenih načrtov, za ureditveno območje naselja Središče ob Dravi. Po določbah Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 110/02 in 8/03) je to lokacijski načrt. Izdelava lokacijskega načrta je primerna oblika prostorskega akta za ureditev športnega parka Trate v naselju Središče ob Dravi. S tem odlokom se ureja jugozahodno območje naselja, ki zajema obstoječe travnato nogometno igrišče in asfaltirani vadbeni prostor z okolico. Območje športno-rekreacijskega centra predvideva izgradnjo pomožnega travnatega igrišča dimenzij 100 krat 68 metrov, atletske steze s štirimi stezami in parkirišča za potrebe športno rekreacijskega centra. Navedene ureditve se bodo izvajale fazno. Osnutek odloka je bil javno razgrnjen 30 dni, v tem času so imeli občani možnost za podajanje mnenj in predlogov. V času javne razgrnitve je bila 13. oktobra 2004 pripravljena tudi javna razprava na kateri so bili podani predlogi za dodatne ureditve športnih objektov (teniško igrišče, igrišče za odbojko na mivki,...) OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o prenehanju veljavnosti odloka o plačilu komunalne pristojbine na mejnih prehodih v občini Ormož -skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 22.10.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 34. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01 je Občinski svet občine Ormož, na __ seji, dne sprejel ODLOK o prenehanju veljavnosti odloka o plačilu komunalne pristojbine na mejnih prehodih v občini Ormož 1. člen S tem odlokom preneha veljati Odlok o plačilu komunalne pristojbine na mejnih prehodih v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 5/00). Poročevalec, št. 11 22 22.10.2004 2. člen Ta odlok začne veljati 1.1.2005 in se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Občina Ormož je od junija 2000 na podlagi Odloka o plačevanju komunalne pristojbine na mejnih prehodih v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 5/00) pobirala komunalno pristojbino na komunalnih objektih na mejnem prehodu Središče ob Dravi. Zavezanci za plačilo komunalne pristojbine so bili uporabniki komunalnih objektov na mejnem prehodu, ki so vstopali ali izstopali iz države in imajo carinske ali cestninske obveznosti ali opravljajo izvozne ali uvozne posle, razen uporabniki z osebnimi avtomobili. Komunalna pristojbina je znašala za vsakega zavezanca pri vstopu države 80 točk, pri izstopu iz države pa 50 točk. Vrednost točke je bila 10,00 SIT. Iz podatkov je razvidno, da seje 1.5.2004 občutno zmanjšal promet na mejnem prehodu Središče ob Dravi ter s tem obveznost plačevanja komunalne pristojbine. Promet na mejnem prehodu Središče ob Dravi se je zmanjšal zaradi upada vozil iz Madžarske, ki so se preusmerili na mejni prehod Dolga vas, kjer več ne obstaja obveznost plačevanja carine. V obdobju januar - september 2003 so znašali prihodki iz naslova komunalne pristojbine 36,6 mio SIT, v enakem obdobju letošnjega leta pa le 26,2 mio SIT, kar pomeni, da se je ta dohodek zmanjšal za 10,4 mio SIT, oziroma za 28,4 %. Glede na to, da se stroški vzdrževanja mejnega prehoda in stroški zaposlenih na mejnem prehodu več ne pokrivajo iz sredstev zbranih za ta namen, predlagamo prenehanje odloka o plačilu komunalne pristojbine na mejnem prehodu v občini Ormož. V skladu z 87. členom Poslovnika občinskega sveta predlagamo občinskemu svetu sprejem odloka po skrajšanem postopku OBČINSKA UPRAVA FIČNI PRIKAZ PRIHODKOV POBRANIH KOMUNALNIH PRISTOJBIN, ODHODKOV, KI SO POVEZANI Z NJIHOVIM POBIRANJEM IN NETO PRIHODKOV PO MESECIH V LETU 2003 IN 2004 Poročevalec, št. 11 e P S 3» O o p ti o o d nov.03 -i r__________■ , ■ 4—....,1.- okt.03 . _ ____________ Minil II ■ avg. 04 jul.04 jun.03 i - : - -............- ■ ■ •' ' maj.03 _____________ apr.04 4 apr.03 mar.04 mar.03 j -IH« - .___________<_________________________ ^ feb.04 4 feb .03 4 ...................................................................11 n* h jan.04 r—I —— BT. ". JiV. . BHBBHMKV M O CD p d o o d o o p ti O P CD CD p d CD o d o o p d CD o CN o CD O ti O o -1.000.000 22.10.2004 Poročevalec, št. 11 .IS 3 OSI 1 A . •- Z-L V' OBČINA ORMOŽ Oddelek za gospodarstvo PTUJSKA CESTA 6 2270 ORMOŽ PRILOGA 1 (naziv pravne oz. fizične osebe, ki sprejema turiste na prenočevanje) (sedež oz. naslov) MESEČNO POROČILO O ŠTEVILU PRENOČITEV IN POBRANI TURISTIČNI TAKSI ZA OBDOBJE OD______________DO______________ V skladu z določbo 2. odstavka 30. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04) I. Število sob:_________ Število apartmajev:_________ Število stalnih ležišč.________ Število pomožnih ležišč:_____________ II. STRUKTURA GOSTOV Število prenočitev Znesek turistične takse (=število točk x vrednost točke) Pobrana turistična taksa Gosti, zavezani plačati celotno takso Gosti, oproščeni plačila takse do 50 % Gosti, oproščeni plačila celotne takse SKUPNI ZNESEK POBRANE TURISTIČNE TAKSE (podpis in žig) Obračunana in pobrana turistična taksa se nakaže do 25. dne v mesecu za pretekli mesec na TRR 01287-4873206268 POROČILO SE POŠLJE NA: - Občino Ormož MF-DURS, Davčni urad Ptuj, p.p. 115, 2270 Ormož —------- m mm ... . J. : " .č iV..- ... \ ..... .!. •• -t.» ' • • • . •.' ; • ; V; ‘ •’ V ... •: : j- / : . ■ tr . ’ ■ ■ ■ :• - . , . ■ ' '>' ' ; vy ■ -r ; ■ • ’ . - i. ,;i >: ■■ •• . - . : ' : -tpv •' • . - ■ r:' <- ■ ■ -.|N. . 1 . V ■ ■ ■ •• h: ■■ ■ ■ - ,V -.. •if ' > " ■ .< '