PREDSTAVUAMO VAM NAŠ KRAJ: NOTRANJE GORICE Preozki mostovi in oporečna voda Pravijo, da Notranjegoričani neradi javno govorijo o svojem delu. Glas dvignejo šele, ko občutijo krivico, ali pa, če se njihovi predlogi in zamisli uresničujejo le prepočasi. Kolikor se seveda sploh uresničujejo. Zadnje čase so krajani Notranjih Goric vse-kakor imeli veliko razlogov za jezo: oporečna voda, problematičen prehod čez železniško progo, polževo uresničevanje telefonije, če naštejemo le nekatere. Ob nekaterih vpraša-njih so se tu pošteno lomila kopja zato, bi se odgovorni v krajevni skupnosti zdaj radi malce oddahnili. Začetek gradnje kanalizacije »V tem trenutku se vsekakor pripravljamo na za-četek gradnje drobne tnreže kanalizacije,« je bil le stežka voljan za pogovor predsednik sveta KS Notra-nje Gorice-Plešivica Ignac Klemenčič, ki je nosil glavno breme vseh pravd v krajevni skupnosti. »Či-stilna naprava je že zgrajena in sicer za obe KS (skupaj z Vnanjimi Goricami). Dela na gradnji omrežja bodo stekla že spomladi, izvajalo pa jih bo, tako kot podrugod, podjetje Kanalizacija Ljubljana. Enako smo letos družno s KS Podpeč in KS Vna-nje Gorice zgradili tudi novo vodovodno napeljavo. Zal je to le začasna rešitev, saj je zavoljo kraškega terena (v zajetju) voda še vedno oporečna (do zdaj so jo morali prekuhavati). Naš cilj je za to, da se priključimo na Ijubljanski vodovod. Upam, da nam bo to uspelo vsaj lam v treh štirih letih.« l Povezovalni vodovod od Ljubljane do Preserja je jasno začrtan tudi v planskih dokumentih, toda spri-čo visokih stroškov, gradnja napreduje le po polže-vo. Točneje: manj kot kilometer na leto! Tako naj bi letos prišla vodovodna cev le do Brezovice. Preozka mostička Vozniki, ki se vozijo skozi Notranje Gorice, ne morejo mimo zoženega cestišča na dveh mostičkih neposredno ob vstopu v vas. Pravijo, da je bilo tu že ničkoliko nesreč in karambolov (mostička sta bila menda prvotno normirana le za dva vprežna voza), da pa se odgovorni še ne zganejo ne. »Inšpektor je ob obnovi asfaltne prevleke dal soglasje za še petlet-no uporabo mostu, zdaj pa je ta doba potekla in bi bilo treba nujno kaj ukreniti. Škoda, ki nastaja ob karambolih, je že večja, kot je vrednost teh mo-stov... Prav zato bi morali ta dva ustrezno povečati ali pa zgraditi nova,« opozarja prvi mož KS Ignac Kkmenčič. Problema z makadamom, ki še vedno buri vsaj pol krajev v naši občini, pa v Notranjih Goricah ne poznajo, če izvzamemo kake dva kilometra dolgo cesto Log-N. Gorice. Vendar pa tu tudi ni avtobusne proge. Prvi pri obnovi električne napeljave Notranjegoričani se radi pohvalijo, da so bili prvi na njihovem območju, ki so se lotili obnove krajevne elektrifikacije. Tega bo zdaj že kakih petnajst let. Veliko dela so opravili kar sami s prostovoljnim delom, sami pa so tudi zbrali sredstva za nove trans-formacije. Samo zadnjega, šestega, je menda v celoti postavil Elektro Ljubljana Okolica.