®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž 30.12.2015 Letnik 1 Številka 14/2015 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 36. ODLOK o proračunu Občine Sveti Tomaž za leto 2016 37. NAČRT ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Sveti Tomaž v letu 2016 38. ODLOK o dopolnitvi odloka o predkupni pravici Občine Sveti Tomaž 39. PRAVILNIK o sofinanciranju programov drugih društev iz proračuna Občine Sveti Tomaž 36. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 27/08-odl US, 76/08, 100/08-odl. US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10, 84/10-odl US in 40/12-ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 110/11-ZDIU12, 46/3-ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13-ZIPRS1415, 34/14-ZIPRS1415-A, 14/15-ZIPRS1415-D in 55/15-ZFisP) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 8. redni seji, 29.12. 2015 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2016 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2016 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov Proračun 2016 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 1.884.356,80 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.555.864,31 70 DAVČNI PRIHODKI 1.434.558,31 700 Davki na dohodek in dobiček 1.314.414,00 703 Davki na premoženje 81.394,31 704 Domači davki na blago in storitve 38.750,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 121.306,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 96.050,00 711 Takse in pristojbine 1.150,00 712 Globe in denarne kazni 2.600,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.000,00 714 Drugi nedavčni prihodki 20.506,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 52.538,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 52.538,00 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 275.954,49 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 269.175,32 741 Prejeta sredstev iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 6.779,17 II. SKUPAJ ODHODKI 2.041.657,61 40 TEKOČI ODHODKI 628.867,36 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 158.440,11 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 24.428,00 402 Izdatki za blago in storitve 407.628,25 403 Plačila domačih obresti 4.425,00 409 Rezerve 33.946,00 41 TEKOČI TRANSFERI 805.051,24 410 Subvencije 42.312,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 439.266,62 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 73.255,94 413 Drugi tekoči domači transferi 250.216,68 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 540.105,22 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 540.105,22 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 67.633,79 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 29.500,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 38.133,79 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -157.300,81 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- 0 v.) C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 47.835,00 55 ODPLAČILA DOLGA 47.835,00 550 Odplačila domačega dolga 47.835,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -205.135,81 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -47.835,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 157.300,81 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 205.135,81 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za komunalno infrastrukturo, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JP), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2017 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov na podlagi spremenjene dokumentacije. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2016 oblikuje v višini 12.000 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) (1) Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. (2 Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2016 ne bo zadolževala. (3) Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2017) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2017, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-25/2015 01\SK Sveti Tomaž, 29.12. 2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov 37. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/2010, 75/12, 50/14, 76/15) in 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011,42/12, 24/13, 10/14) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 8. redni seji, dne 29.12.2015 sprejel NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2016 1. Poglavje Splošne določbe 1. člen Za zagotovitev sredstev v Proračunu za leto 2016 se določi Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem, ki ga sestavlja: načrt pridobivanja nepremičnega premoženja, načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem 2. Poglavje Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja 2. člen Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2016 se načrtuje v orientacijski vrednosti 11.816.00 EUR. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine: Zap. št Lokalna skupnost Vrsta nepremičnine Pare. št. površina .. ™2 v m Katastrska občina Predvidena sredstva v letu 2016 1 Sv. Tomaž Zemljišče za vodohran Rakovci 138/2 105 Rakovci 210 2 Sv.Tomaž Zemljišče za vodohran Rakovci 662/4 70 Rakovci 140 3 Sv. Tomaž Zemljišče potrebno za prečrpalnico 258 273 Koračice 700 4 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 370/1 24 Rakovci 15 5 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 371/1 352 Rakovci 241 6 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 365/2 142 Rakovci 49 7 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 373/2 686 Rakovci 404 8 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 445/2 386 Bratonečice 772 9 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 1001 438 Bratonečice 1000 12 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 49/4 213 Tomaž 1065 13 Sv. Tomaž po zemljišču poteka cesta 47/13 627 Tomaž 3135 14 Sveti Tomaž Zemljišče za parkirišče ob pokopališču 352/13 78 Koračice 780 15 Sveti Tomaž Zemljišče poleg nove lokacije medgeneracijskega centra 18/1 4215 Tomaž 3305 16 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka pločnik 11/6 61 Tomaž Brezplačna pridobitev 17 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 250/2 59 Senik Zamenjava 18 Sveti Tomaž Po zemljišču poteka cesta 251/2 40 Senik Zamenjava Skupaj 11.816 Na zemljiščih s pare. 662/4 in 138/2 vse k.o. Rakovci stoji vodni stolp, zato je potrebno zemljišče odkupiti. Zemljišče 258 k.o. Koračice je potrebno za prečrpalnico. Po zemljiščih s pare., št. 370/1, 371/1, 365/2 in 373/2 vse k.o. Rakovci poteka občinska cesta, občina bi navedena zemljišča zamenjala z občinskimi zemljišči s par. 672/1,672/3 in 667/1 vse k.o. Rakovci. Po zemljiščih s par. 445/2 in 1001 k.o. Bratonečice poteka občinska cesta. Po zemljiščih 47/13 in 49/4 poteka cesta. Stranki sta v postopku gradnje kanalizacije postavili pogoj po odkupu v višini 5 EUR/m2. Poleg pokopališča je potrebno odkupiti še zemljišče s pare. 352/13 k.o. Koračice, ki zagotavlja dostop do bodočega parkirišča. Pod novo lokacijo medgeneracijskega centra predvidevamo nakup pare. 18/1 k.o. Tomaž. Po zemljišču s pare. 11/6 k.o. Tomaž poteka pločnik, stranka je ponudila brezplačen prenos. Po zemljiščih 250/2 in 251/2 k.o. Senik poteka cesta, lastnik g. Pavlinič želi zamenjati ta zemljišča s pare. 1476/2 k.o. Senik, kije občinska parcela. 3. Poglavje NAČRT RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM 3. člen Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2016 se načrtuje v orientacijski vrednosti 52.538,00 EUR. Občina Sveti Tomaž ugotavlja, da nepremičnega premoženja navedenega v tem členu ne potrebuje za svoje potrebe, zato ga lahko proda. Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča: Zap Št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Pare. št. površina v m2 Vrsta nepremičnine Orientacijska vrednost 1 Ljutomer 254 Moravci 1640/1 3210 zemljišče 1.887 2 Ljutomer 254 Moravci 1640/2 1714 zemljišče 672 3 Ljutomer 254 Moravci 1643/2 388 zemljišče 228 4 Ljutomer 254 Moravci 1641/1 2241 zemljišče 878 5 Ljutomer 254 Moravci 1641/3 1325 zemljišče 622 6 Ljutomer 254 Moravci 1643/1 3195 zemljišče 1.252 7 Ljutomer 254 Moravci 1720/2 43 Poruš. objekt 250 8 Sveti Tomaž 281 Rakovci 672/1 251 zemljišče 225 9 Sveti Tomaž 281 Rakovci 672/3 547 zemljišče 180 10 Sveti Tomaž 281 Rakovci 667/1 354 zemljišče 105 11 Sveti Tomaž 282 Savci 680/2 2461 zemljišče 1.985 12 Sveti Tomaž 282 Savci 662 224 zemljišče 99 13 Sveti Tomaž 282 Savci 661/1 631 zemljišče 247 14 Sveti Tomaž 282 Savci 658 300 zemljišče 118 15 Sveti Tomaž 282 Savci 526 4586 zemljišče 4.192 16 Sveti Tomaž 282 Savci 663 2024 zemljišče 1.304 17 Sveti Tomaž 282 Savci 657/1 7666 zemljišče 6.010 18 Sveti Tomaž 288 Koračice *177 640 stavba 11.504 19 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/1 2051 zemljišče 1.608 20 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/2 924 zemljišče 543 21 Sveti Tomaž 288 Koračice 664/3 1816 zemljišče 712 22 Sveti Tomaž 288 Koračice 665/2 2408 zemljišče 2.021 23 Sveti Tomaž 288 Koračice 1337/7 5726 zemljišče 3.500 24 Sveti Tomaž 286 Senik 197/2 396 stavba 12.396 25 Sveti Tomaž 286 Senik 1476/2 59 zemljišče zamenjava Skupaj 52.538 Gre za okvirne vrednosti, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Občina si prizadeva menjati svoje nepremičnine s pare. 672/1, 672/3 in 667/1 vse k.o. Rakovci, za parcele 370/1,371/1,365/2 in 373/2 vse k.o. Rakovci po katerih poteka občinska cesta. Občina je podedovala zemljišča s pare. št.: 1640/1,1640/2,1643/2,1641/1,1641/3,1643/1 k.o. Moravci. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Občina je podedovala zemljišča s pare. št.: *177, 664/1,664/2,664/3,665/2, 1337/7 vse k.o. Koračice. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Občina je v letu 2015 po Cajn ko Jožefi iz Savec podedovala zemljišča s pare. št.: 680/2, 662, 661/1, 658, 526, 663, 657/1 vse k.o. Savci. Ker jih ne potrebujemo jih nameravamo prodati. Po zemljiščih 250/2 in 251/2 k.o. Senik poteka cesta, lastnik g. Pavlinič želi zamenjati ta zemljišča s pare. 1476/2 k.o. Senik, kije občinska parcela. 4. člen Parcele za katere se je začel postopek prodaje ali nakupa v letu 2015, se nadaljuje v letu 2016. 4. Poglavje NAČRT ODDAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA V NAJEM 5. člen Načrt oddaje nepremičnega premoženje v najem za leto 2016 se načrtuje v orientacijski vrednosti 1.100.00 EUR. Načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem obsega naslednje nepremičnine:___________________________ Zap. Št. Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine 1 7/4 Rakovci 520+22 dvorišče 2 8/1 Rakovci 291 Pašnik 5 3 15/3 Koračice 635 Pašnik 5 4 707 Koračice 989 Pašnik 5 5 706 Koračice 3381 Njiva 5 6 705/2 Koračice 935 Pašnik 5 7 711 Koračice 1061 Njiva 5 8 710/1 Koračice 568 Njiva 5 9 *18/2 k.o. Tomaž 54 Poslovni prostor -stara pošta Sveti Tomaž 22 6. člen Ta načrt je sestavni del proračuna za leto 2016 in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-25/2015 01\SK Sveti Tomaž, dne 29.12.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 38. Na podlagi 85. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 110/02, 8/03-popr.) in 38. člena Zakona o zemljiški knjigi (uradni list RS, št. 58/03) in 23. člena statuta občine Sv. Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na 8. redni seji dne 29.12.2015 sprejel ODLOK o dopolnitvi odloka o predkupni pravici Občine Sveti Tomaž 1. člen S tem odlokom se dopolnijo posamezna določila Odloka o predkupni pravici občine Sveti Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 7/12). 2. člen V odloku o predkupni pravici občine Sveti Tomaž (uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 7/12) se v drugem odstavku 2. člena besedilo doda nova alinea,ki se glasi: »- k.o. Tomaž - pare. št. 18/1«. 3. člen Kartografsko gradivo za območje predkupne pravice je na vpogled na Občini Sveti Tomaž. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž. Številka: 007-27/2015 01/ZH Sveti Tomaž, dne 29.12.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 39. Na podlagi 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na 8. redni seji, dne 29.12.2015 sprejel PRAVILNIK o sofinanciranju programov drugih društev iz proračuna Občine Sveti Tomaž I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem pravilnikom se določajo pogoji, merila in postopki za vrednotenje programov in razdelitev sredstev, namenjenih za programe drugih društev, ki jih iz občinskega proračuna sofinancira Občina Sveti Tomaž. II. UPRAVIČENCI IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV 2. člen Izvajalci programov oziroma projektov, ki se sofinancirajo na podlagi tega pravilnika, so društva, ki ne spadajo na področje kulture, športa, turizma, kmetijstva, humanitarnih dejavnosti, (v nadaljevanju: druga društva). 3. člen Izvajalci programov oziroma projektov, ki se sofinancirajo na podlagi tega pravilnika, morajo izpolnjevati naslednje pogoje: - da imajo sedež v Občini Sveti Tomaž; - da so registrirani v skladu z Zakonom o društvih za opravljanje programov na področju ustrezne dejavnosti društev; -da imajo materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih dejavnosti, - da imajo urejeno evidenco o članstvu, plačni članarini in ostalo dokumentacijo v skladu z zakonom o društvih; III. POSTOPEK DODELJEVANJA SREDSTEV 4. člen Sredstva, ki so v proračunu Občine Sveti Tomaž zagotovljena za sofinanciranje delovanja drugih društev, se dodeljujejo na podlagi izvedenega javnega razpisa. Javni razpis za sofinanciranje programov se objavi po sprejetju proračuna za posamezno proračunsko obdobje v občinskem glasilu, ter na spletni strani Občine Sveti Tomaž. 5. člen Javni razpis za sofinanciranje dejavnosti drugih društev obsega: - predmet javnega razpisa, - navedbo osnovnih pogojev za kandidiranje na javnem razpisu - okvirno višino sredstev, ki so na voljo za predmet javnega razpisa, - določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva, - rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev, - rok, v katerem bodo potencialni prejemniki obveščeni o izidu javnega razpisa, - kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo. Vloge prispele na javni razpis obravnava tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Komisija opravi pregled prispelih vlog ter jih oceni na podlagi pogojev in meril, ki so bila navedena v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji. O svojem delu z vlogami vodi zapisnik. Direktor občinske uprave v 30 dneh po končanem razpisu s sklepom obvesti vse prijavljene o izidu razpisa. Zoper ta sklep je možen ugovor županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovoru je dokončna. 6. člen Z izbranim društvom sklene župan pogodbo o sofinanciranju. Pogodba vsebuje: - naziv in naslov društva, - navedbo programa, ki se sofinancira, - višina dodeljenih sredstev in proračunska postavka, - način financiranja, - način nadzora, - določilo o vračilu sredstev v primeru nenamenske porabe sredstev, - druga določila, pomembna za izvedbo sofinanciranja programa. Društva morajo po opravljenih nalogah oziroma v časovnih razdobjih, določenih s pogodbo, predložiti poročilo o izpolnitvi prevzetih obveznosti v skladu s pogodbo. Izvajanje programov spremlja Občinska uprava. IV. MERILA IN KRITERIJI 7. člen Pri izboru programov za sofinanciranje se upoštevajo naslednja merila in kriteriji: 1. SREDSTVA ZA REDNO DEJAVNOST DRUŠTVA: - število članov: - do 10 članov - 10-20 članov - nad 20 članov 2. PRIREDITVE -organizacija prireditve 10 točk na prireditev - sodelovanje na prireditvi 5 točk na prireditev - organizacija prireditve širšega pomena 20 točk na prireditev. 3 točke 5 točk 10 točk 3. PROJEKTI, PREDSTAVITVENI MATERIAL DRUŠTVA - brošura, zloženka o društvu in druge publikacije ob jubileju 20 točk Merila so določena v točkah. Vrednost točke se izračuna vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov, prispelih na javni razpis. V. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV 8. člen Nadzor nad izvajanjem pogodbe vrši občinska uprava in Nadzorni odbor občine. Če pri preverjanju izvajanja pogodbe občinska uprava ali Nadzorni odbor ugotovi, da izvajalec ne izpolnjuje pogodbe, lahko zadrži izplačilo neizplačanih sredstev ali zahteva vrnitev v ta namen že dodeljenih sredstev. Prejemniki sredstev podajo vsako leto poročilo o porabi dodeljenih sredstev do konca februarja, za preteklo leto. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 9. člen Pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 007-28/2015 01/ZH Sveti Tomaž, 29.12.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.