PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Lex Localis Uradno glasilo slovenskih občin Št. 69 Maribor, petek 24.12.2015 OBČINA APAČE 952. Sklep o določitvi ekonomske cene programov vrtca v OŠ in vrtec Apače Občinski svet Občine Apače je na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/2005-UPB2, 25/2008, 98/2009-ZIUZGK, 36/2010, 62/2010-ZUPJS, 94/2010-ZIU, 40/2012-ZUJF,14/15-ZUUJFO), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05 in 120/05) ter 18. člena Statuta občine Apače (Uradno glasilo občine Apače-lokalni časopis Prepih št. 2 z dne 1.3.2007 in 53/12) na svoji 6. redni seji, dne 21.12.2015, sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI EKONOMSKE CENE PROGRAMOV VRTCA V OŠ IN VRTEC APAČE 1. Osnovni šoli in vrtcu se daje soglasje za uveljavitev naslednje ekonomske cene: • Za prvo starostno obdobje v višini 414,70 EUR; • Za drugo starostno obdobje 336,30 EUR. 2. Dodatna subvencija za čas nepretrgane odsotnosti znaša 50% od določenega plačila za starša, za 10 dni in več odsotnosti-v času poletnih počitnic (junij, julij, avgust). 3. Dodatna subvencija za čas nepretrgane bolezenske odsotnosti (nad 20 delovnih dni vrtca) v višini 100% od določenega plačila za starša ob predložitvi ustreznega zdravniškega potrdila vrtcu. 4. Osnovna šola in vrtec Apače zaračunava stroške oskrbe staršem na podlagi določene cene, občini Apače pa razliko med plačili staršev in dejanskimi mesečnimi stroški do vrednosti programov, določenih z ekonomsko ceno. 5. Z dnem vstopa veljave tega sklepa preneha veljati sklep o določitvi ekonomske cene programov in plačilu ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XI cene programov v OŠ in vrtec Apače (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56 z dne 19.12.2014). 6. Ta sklep velja z dnem objave v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.1.2016. dalje. Številka: 602-0002/2015 Datum: 21.12.2015 Občina Apače Franc Pižmoht, župan 953. Sklep o vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Apače za leto 2016 Na podlagi 18. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča (Ur.l. RS št. 91/00, 101/01, 26/03) in 18. člena Statuta Občine Apače ( Uradno glasilo Občine Apače lokalni časopis Prepih št. 2/2007, 53/2013) je Občinski svet Občine Apače na svoji 6. redni seji dne 21.12.2015 sprejel naslednji SKLEP O VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V OBČINI APAČE ZA LETO 2016 1. Vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Apače za leto 2016, za zazidana in nezazidana stavbna zemljišča znaša 0,001925 EUR-a. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Apače - Uradno glasilo slovenskih občin- Lex localis in se uporablja v koledarskem letu 2016, v obdobju od 1.1.2016 do 31.12.2016. Številka: 422-0001/2015-3 Datum: 21.12.2015 Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor, Grajska ulica 7, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-locaHs.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1793 Občina Apače Franc Pižmoht, župan 954. Sklep o ukinitvi javnega dobra 29. člen Zakona o lokalni samoupravi (Ur.l. RS, 94/2007-UPB2, 27/2008 Odl.US: Up-2925/07-15, U-I-21/07-18, 76/2008, 100/2008 Odl.US: U-I-427/06-9, 79/2009, 14/2010 Odl.US: U-I-267/09-19, 51/2010, 84/2010 Odl.US: U-I-176/08-10, 40/2012-ZUJF; -v nadaljevanju ZLS), 23. člena v povezavi s 212. členom Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 -ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZDavNepr, 110/13 in 19/15) in določb Statuta Občine Apače (Uradno glasilo Občine Apače, lokalni časopis Prepih št. 33/2007, 53/2012), je Občinski svet Občine Apače na 6. redni seji dne 21.12.2015 sprejel naslednji SKLEP O UKINITVI JAVNEGA DOBRA 1. Občinski svet Občine Apače ukine status zemljišča javnega dobra na parc. št. 585/0 k.o. 177-Nasova (ID1250536) in parc. št. 494/1 k.o. 176-Grabe (ID2537549). 2. Nepremičnini iz prejšnjega člena tega sklepa preneha status dobrine javnega dobra in postaneta last Občine Apače, Apače 42 b, 9253 Apače, matična številka: 2215632000. 3. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Apače, Uradno glasilo slovenskih občin -Lex localis. Številka: 478-0033/2015-3 Datum: 21.12.2015 Občina Apače Franc Pižmoht, župan 955. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Apače Na podlagi Zakona o političnih strankah (ZPolS-UPB1, Ur.l. RS, št. 100/2005, 103/07, 99/13 in 46/14), 18. člena Statuta Občine Apače (Uradne objave - Prepih 2/07 z dne 1.3.2007 in 53/2012) je Občinski svet občine Apače na svoji 6. redni seji dne 21.12. 2015 sprejel SKLEP O FINANCIRANJU POLITIČNIH STRANK V OBČINI APAČE I. S tem sklepom se določa financiranje političnih strank od potrditve mandatov članom Občinskega sveta dalje; in sicer od 27. 10. 2014. II. Političnim strankam, ki so na lokalnih volitvah v letu 2014 dobile mandate v občinskem svetu Občine Apače, pripadajo sredstva iz občinskega proračuna v skladu z merili po tem sklepu. III. Višina sredstev, ki se namenjajo za financiranje političnih strank v Občini Apače, se določi v proračunu Občine Apače za posamezno proračunsko leto. Sredstva iz proračuna občine, ki se namenijo za financiranje političnih strank, za posamezno proračunsko leto ne smejo presegati 0,6% sredstev, ki jih ima občina opredeljene po predpisih, ki urejajo financiranje občine in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog za to leto (primerna poraba). IV. Višina sredstev, ki po tem sklepu pripadajo posamezni stranki iz proračuna Občine Apače za leto 2016 znaša 5.600,00 EUR: IME STRANKE Št.glasov VIŠINA LETNIH SREDSTEV V EUR leta 2016 Nova Slovenija NSi 151 519,09 Slovenska demokratska stranka SDS 474 1.629.47 Demokratična stranka upokojencev DESUS 572 1.966,36 Socialni demokrati SD 432 1.485,08 SKUPAJ 5.600,00 V. Sredstva po tem sklepu se strankam nakazujejo mesečno, po dvanajstinah na njihove transakcijske račune. VI. Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnem glasilu Občine Apače, uporablja pa se od potrditve mandatov članom Občinskega sveta dalje. VII. Z dnem, ko začne veljati ta sklep preneha veljati Sklep o načinu financiranja političnih strank v Občini Apače za mandat 2010- 2014. Številka: 032-0002/2014 Datum: 21.12.2015 Občina Apače Franc Pižmoht, župan OBČINA BRDA 956. Odlok o proračunu Občine Brda za leto 2016 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS št. 94/07-UPB2, 27/08-odl US, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10, 84/10-odl US in 40/12-ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Ur. list RS št. 11/11-UPB4, 14/13 - popr. in 101/13 ) ter 16. člena Statuta Občine Brda (Ur. glasilo slovenskih občin 4/06) je občinski svet Občine Brda na 12. redni seji dne 22. 12. 2015 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE BRDA ZA LETO 2016 1. Splošna določba Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1794 1. člen S tem odlokom se za Občino Brda za leto 2016 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela in struktura posebnega dela proračuna 2. člen V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Proračun leta 2016 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74 +78) 5.466.659 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 4.636.751 70 DAVČNI PRIHODKI 3.662.403 700 Davki na dohodek in dobiček 3.047.360 703 Davki na premoženje 403.893 704 Domači davki na blago in storitve 210.950 706 Drugi davki 200 71 NEDAVČNI PRIHODKI 974.348 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 754.198 711 Takse in pristojbine 3.000 712 Denarne kazni 5.800 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 28.000 714 Drugi nedavčni prihodki 183.350 72 KAPITALSKI PRIHODKI 176.329 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 59.500 722 Prihodki od prodaje zemljišč 116.829 73 PREJETE DONACIJE 49.000 730 Prejete donacije iz domačih virov 49.000 74 TRANSFERNI PRIHODKI 604.579 740 Transferni prihodki iz drugih javno finančnih institucij 401.001 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 203.578 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 5.188.033 40 TEKOČI ODHODKI 1.725.592 400 plače in drugi izdati zaposlenim 300.580 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 45.238 402 Izdati za blago in storitve 1.330.774 403 Plačila domačih obresti 34.000 409 Rezerve 15.000 41 TEKOČI TRANSFERI 2.397.905 410 Subvencija 10.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 1.335.100 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 163.600 413 Drugi tekoči domači transferi 889.205 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 985.980 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 985.980 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 78.556 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam - niso proračunski uporabniki 30.000 432 Investicijski transferi - proračunskim uporabnikom 48.556 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ) 278.626 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnina iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 23.299 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 23.299 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje s svoji lasti 23.299 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSIKIH DELEŽEV (IV.-V.) -23.299 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1795 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550+551) 255.327 55 ODPLAČILA DOLGA 255.327 550 Odplačila domačega dolga 255.327 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 0 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -255.327 XI. NETO FINANCIRANJE (VI+VN.-VIN.-IX.) -278.626 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA (del 9009 Splošni sklad za drugo) 0 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Brda. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen Za zakonitost izplačil v okviru finančnega načrta krajevne skupnosti je odgovoren odredbodajalec krajevne skupnosti, ki nosi kazensko in odškodninsko odgovornost za zakonito, namensko, gospodarno in pregledno porabo sredstev. Župan ima pravico zavrniti izplačilo iz proračuna za potrebe krajevne skupnosti, če se ugotovi, da za posamezni namen ni zadostnih ali sploh ni sredstev v okviru finančnega načrta krajevne skupnosti in v drugih primerih, ko je izplačilo v nasprotju z veljavnimi predpisi. V proračunu občine so vključeni tudi prihodki in odhodki Krajevne skupnosti Medana in vaških skupnosti v posebnem delu proračuna. 5. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov iz 43. Člena ZJF tudi prihodki od požarne takse, prihodki od takse za obremenjevanje vode in takse za obremenjevanje okolja, prihodki od najema javne gospodarske infrastrukture ter turistična taksa. 6. člen Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan. O prerazporeditvah odloča župan in o tem poroča občinskemu svetu. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna za I. polletje in z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2016 in njegovi realizaciji. 7. člen Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega proračunskega uporabnika, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti posrednega uporabnika, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide z najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. 8. člen Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet. 9. člen Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovan je po Zakonu o javnih financah. Proračunska rezerva se v letu 2016 oblikuje v višini 5.000 Eur in se uporablja za namene določene z zakonom. Župan odloča o letni porabi sredstev proračunske rezerve za posamezni namen do višine 5.000 Eur. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja 10. člen Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. Člena ZJF, lahko župan v letu 2016 odpiše dolgove, ki ji imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 700 Eur. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh evrov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 11. člen Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb, ter odplačila dolgov Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1796 v računu financiranja se občina za proračun leta 2016 lahko zadolži. V letu 2016 se občina ne bo zadolžila. Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 5 % izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Likvidnostni dolg mora biti poravnan najkasneje do 31.12.2016, o zadolžitvi pa odloča župan. Za sredstva sofinanciranja investicije iz proračuna Evropske unije se občina lahko zadolži največ do višine odobrenih sredstev in največ za obdobje do prejema teh sredstev. Vsi neposredni in posredni uporabniki proračuna morajo na zahtevo Službe za finance prosta denarna sredstva najprej ponuditi proračunu, če je to potrebno za zagotovitev likvidnosti oz. za izvrševanje proračuna. 12. člen Občina lahko na osnovi sklepa občinskega sveta izdaja poroštva za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih podjetij, če obseg že sprejetih obveznosti to omogoča glede na javnofinančne prihodke. Posredni proračunski uporabniki občinskega premoženja, javni gospodarski zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko zadolžijo le s soglasjem občinskega sveta občine in če imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdana soglasja se ne štejejo v največji obseg možnega zadolževanja občine. 6. Prehodne in končne določbe 13. člen Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 4101-03/2015-04 Datum: 22.12.2015 Občina Brda Franc Muzič, župan 957. Sklep o pooblastilu županu o sprejemu načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem v Občini Brda Na podlagi 4. odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. List št. 86/2010, 75/2012, 50/2014) je Občinski svet Občine Brda na 12. redni seji, dne 22. 12. 2015 sprejel naslednji SKLEP O POOBLASTILU ŽUPANU O SPREJEMU NAČRTA RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM V OBČINI BRDA 1. Občinski svet občine Brda pooblašča župana, da ob predhodnem soglasju vaške ali krajevne skupnosti sprejme načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine Brda v posamični vrednosti do 10.000,00 EUR. 2. Pooblastilo velja za tekoče proračunsko leto in se s sprejemom novega proračuna obnovi. 3. Ta sklep začne veljati takoj po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin. Številka: 4780-06/2015-03 Datum: 22.12.2015 Občina Brda Franc Muzič, župan OBČINA CERKVENJAK 958. Odlok o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2016 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 27/08-odl US, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-UPB4 in 110/11-ZDIU12) in 14. člena Statuta Občine Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin št. 3/2011) je Občinski svet Občine Cerkvenjak na 9. redni seji, dne 16. 12. 2015 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE CERKVENJAK ZA LETO 2016 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Cerkvenjak za leto 2015 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Proračun leta 2016 Skupina/Podskupina kontov/Konto v EUR I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 1.749.845 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.386.562 70 DAVČNI PRIHODKI 1.217.909 700 Davki na dohodek in dobiček 1.115.009 703 Davki na premoženje 69.864 704 Domači davki na blago in storitve 33.911 Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1797 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 168.653 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 36.416 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Globe in druge denarne kazni 2.850 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 44.500 714 Drugi nedavčni prihodki 82.887 72 KAPITALSKI PRIHODKI 114.495 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 114.495 0 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 248.788 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 248.788 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 0 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 1.591.095 40 TEKOČI ODHODKI 553.512 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 191.976 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 29.640 402 Izdatki za blago in storitve 310.296 403 Plačila domačih obresti 10.600 409 Rezerve 11.000 41 TEKOČI TRANSFERI 629.350 410 Subvencije 17.500 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 450.492 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 63.029 413 Drugi tekoči domači transferi 98.329 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 323.526 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 323.526 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 84.707 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 74.707 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 10.000 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) 158.750 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov/Konto/ Proračun leta 2016 IV. PREJETA VRAČILA 0 DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH 0 DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE 0 KAPITALSKIH DELEŽEV(IV.-V.) Skupina/Podskupina kontov/Konto/ Proračun leta 2016 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 168.750 55 ODPLAČILA DOLGA 168.750 550 Odplačila domačega dolga 168.750 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE ) SREDSTEV NA RAČUNIH (I. + IV.+VII.-II.-V.-VIII.)- ali 0 ali + 0 Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1798 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -168.750 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VN.-VNI.-IX.) -169.090 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2015 9009 Splošni sklad za drugo 10.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov, konte ter podkonte), določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Cerkvenjak. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -podkonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem odstavku 43. čl. ZJF, tudi naslednji prihodki: požarna taksa, turistična taksa, koncesijske dajatve. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgustu pri polletni realizaciji in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2015 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 90 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz predpristopnih pomoči, popristopnih pomoči in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Neposredni uporabnik usklajuje spremembe proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj podprograma sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi je podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2016 oblikuje v višini 6.000 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2015 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 150,00 EUR. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1799 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko v letu 2016 zadolži do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. 6. Prehodne in končne določbe 11. člen (začasno financiranje v letu 2016) V obdobju začasnega financiranja Občine Cerkvenjak v letu 2017, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 12. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0002/2014 Datum: 21.12.2015 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan 959. Sklep o določitvi vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerkvenjak za leto 2016 Na podlagi 17. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerkvenjak (Ur. l. RS, št. 93/99) in 14. člena Statuta Občine Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/2011), je Občinski svet Občine Cerkvenjak, na svoji 8. redni seji, dne 11. 11. 2015, sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA ODMERO NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V OBČINI CERKVENJAK ZA LETO 2016 1. člen Vrednost točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerkvenjak za leto 2016 znaša 0,0024 EUR. Vrednost točke se pri izračunu zaokroži na štiri decimalna mesta. 2. člen Ta sklep začne veljati z dnem objave v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne s 1. 1. 2016. Številka: 42306-001/99 Datum: 11.12.2015 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan OBČINA CIRKULANE 960. Odlok o proračunu Občine Cirkulane za leto 2016 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 -Odl US, 76/08, 100/08-Odl.US, 79/09, 51/10, 84/10- Odl US in 40/12 - ZUJF in 14/15 ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-uradno prečiščeno besedilo, 14/13-popr. In 101/13 in 55/15 - ZFisP)) in 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08,9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 9. redni seji, dne 16.12.2015, sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE CIRKULANE ZA LETO 2016 1. člen S tem odlokom se za Občino Cirkulane za leto 2016 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin trimestnih kontov se določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2.145.217 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.739.629 70 DAVČNI PRIHODKI 1.602.799 700 Davki na dohodek in dobiček 1.464.481 703 Davki na premoženje 92.218 704 Domači davki na blago in storitve 46.100 71 NEDAVČNI PRIHODKI 136.830 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 95.300 711 Takse in pristojbine 1.500 712 Globe in druge denarne kazni 15.140 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 0 714 Drugi nedavčni prihodki 24.890 72 KAPITALSKI PRIHODKI 86.908 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 16.600 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 70.308 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1800 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 318.680 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 279.199 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 39.481 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2.046.817 40 TEKOČI ODHODKI 764.330 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 181.640 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 31.220 402 Izdatki za blago in storitve 526.470 403 Plačila domačih obresti 6.000 409 Rezerve 19.000 41 TEKOČI TRANSFERI 795.860 410 Subvencije 0 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 529.390 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 67.700 413 Drugi tekoči domači transferi 198.770 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 458.327 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 458.327 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 28.300 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 28.300 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) 98.400 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 98.400 55 ODPLAČILA DOLGA 98.400 550 Odplačila domačega dolga 98.400 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 0 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -98.400 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -98.400 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 5.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavi na krajevno običajen način, in sicer na spletni strani občine: www.cirkulane.si. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -konta. 4. člen Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov, če ni z zakonom ali posebnim aktom občinskega sveta določeno drugače. Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrena z občinskim proračunom in za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu proračuna. 5. člen Proračunska rezerva se v letu 2016 oblikuje v višini 19.000 EUR. O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF odloča župan na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1801 6. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 9/11, 83/12), ki se uporabi kot investicijski transfer PGD Cirkulane. 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov (Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov Uradni list RS št. 70/10, 49/13 - Odl. US), ki se uporabi kot investicijski transfer investitorju s področja ravnanja s komunalnimi odpadki 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda (Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda Uradni list RS št. 123/04, 142/04-popr., 68/05, 77/06, 71/07, 85/08, 104/09), ki se uporabi za financiranje izgradnje kanalizacije v Občini Cirkulane. 7. člen Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvi pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. Za prerazporejanje morajo obstajati objektivni razlogi, ki se uskladijo z uporabniki; prerazporejanje ne sme ogrožati izvajanja nalog, za katera so bila sredstva zagotovljena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2016 in njegovi realizaciji. 8. člen Župan lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta. Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2016. Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2016. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 9. člen Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 10. člen Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Župan odloča o začasni vezavi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev, ali pa za to pooblasti druge osebe odgovorne za finančno poslovanje. 11. člen Župan lahko dolžniku do višine 210 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga v skladu s pogoji iz 77. člena ZJF. 4. Obseg zadolževanja in poroštev občine 12. člen Za realizacijo obveznosti občinskega proračuna iz naslova investicij se Občina Cirkulane v letu 2016 ne bo zadolževala. V skladu z Zakonom o financiranju občin se javna podjetja in javni zavodi ne morejo zadolžiti brez soglasja ustanovitelja. 5. Prehodne in končne določbe 13. člen V obdobju začasnega financiranja Občine Cirkulane v letu 2017, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-4/2015 Datum: 16.12.2015 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan Priloge: • Posebni del proračuna • NRP 961. Popravek Odloka o rebalansu proračuna Občine Cirkulane za leto 2015 Na podlagi 30. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07 in 5/08, 9/15) dajem POPRAVEK ODLOKA O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE CIRKULANE ZA LETO 2015 Pri objavi odloka o rebalansu proračuna občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 66/15) je bila pomotoma napačno priložena tabela v 1. členu odloka, zato se ponovno objavlja 1. člen odloka, ki se glasi: 1. člen V odloku o proračunu Občine Cirkulane za leto 2015 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 56/14) se tabela v 1. členu spremeni in sicer: Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1802 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV V EUR Skupina/Podskupina kontov/konto Leto 2015 I. SKUPAJ PRIHODKI ( 70+71+72+73+74 +78) 2.788.250 TEKOČI PRIHODKI ( 70+71 ) 1.651.289 70 DAVČNI PRIHODKI 1.512.149 700 Davki na dohodek in dobiček 1.374.794 703 Davki na premoženje 91.255 704 Domači davki na blago in storitve 46.100 71 NEDAVČNI PRIHODKI 139.140 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 92.800 711 Takse in pristojbine 2.500 712 Globe in druge denarne kazni 17.140 714 Drugi nedavčni prihodki 26.700 72 KAPITALSKI PRIHODKI 135.856 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 54.950 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 80.906 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.001.105 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 367.076 741 Prejeta sredstva iz držav.proračuna in sredstev EU 634.029 II. SKUPAJ ODHODKI ( 40+41+42+43 +45 ) 2.991.451 40 TEKOČI ODHODKI 754.508 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 172.290 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 27.040 402 Izdatki za blago in storitve 519.320 403 Plačila domačih obresti 7.000 409 Rezerve 28.858 41 TEKOČI TRANSFERI 788.410 410 Subvencije 0 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 508.910 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 65.800 413 Drugi tekoči domači transferi 213.700 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.394.033 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.394.033 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 54.500 431 Investicijski transferi pravnim in fizič. osebam, ki niso pr.upor. 28.300 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 26.200 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) ( I. - II. ) -203.201 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB V EUR Skupina/Podskupina kontov Leto 2015 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV ( 750+751+752 ) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 750 Prejeta vračila danih posojil od posameznikov in zasebnikov 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSIJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV ( 440+441+442-443 ) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV ( IV.-V) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA v EUR Skupina/Podskupina kontov Leto 2015 VII. ZADOLŽEVANJE ( 500 ) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILO DOLGA ( 550 ) 98.400 55 ODPLAČILO DOLGA 98.400 550 Odplačilo domačega dolga 98.400 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU( I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII ) -301.601 X. NETO ZADOLŽEVANJE ( VII.-VIII ) -98.400 XI. NETO FINANCIRANJE ( VI.+X.-IX ) 203.201 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12 PRETEKLEGA LETA 321.503 Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1803 Številka: 410- 3 /2015 Datum: 16.12.2015 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 962. Pravilnik o organiziranju šolskih prevozov in povračilu stroškov prevoza v Občini Cirkulane Na podlagi 56. člena Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 - uradno prečiščeno besedilo, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12 - ZUJF in 63/13), 18. člena Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (Uradni list RS, št. 58/11, 40/12 - ZUJF in 90/12), 82. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09 64/09 - popr., 65/09 - popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D) in 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 9. redni seji dne 16.12.2015 sprejel PRAVILNIK O ORGANIZIRANJU ŠOLSKIH PREVOZOV IN POVRAČILU STROŠKOV PREVOZA V OBČINICIRKULANE I. Splošne določbe 1. člen (vsebina pravilnika) Ta pravilnik določa: • način in postopek organiziranja šolskih prevozov za učence osnovne šole Cirkulane, • upravičence do brezplačnega prevoza, upravičence do uporabe organiziranega šolskega prevoza z doplačilom in upravičence do brezplačnega prevoza s povračilom stroškov prevoza, • postopek uveljavljanja pravice do povračila stroškov prevoza, • višino zneska prevoznih stroškov in način povračila le-teh. 2. člen (upravičenci do brezplačnega prevoza) Upravičenci do brezplačnega organiziranega šolskega prevoza so: 1. osnovnošolski otroci: • če je njihovo prebivališče od osnovne šole oddaljeno več kot štiri kilometre; • ne glede na oddaljenost njihovega prebivališča od osnovne šole v prvem razredu, v ostalih razredih pa, če pristojni organ za preventivo v cestnem prometu ugotovi, da je ogrožena varnost učencev na poti v šolo; • ki se v skladu s 54. členom Zakona o osnovni šoli prešolajo in je njihovo prebivališče oddaljeno več kot štiri kilometre od osnovne šole, v katero je prešolan. 2. otroci s posebnimi potrebami ne glede na oddaljenost njihovega prebivališča od osnovne šole, če je tako določeno v odločbi o usmeritvi. 3. člen (upravičenci do prevoza z doplačilom) Upravičenci do organiziranega šolskega prevoza z doplačilom so osnovnošolski otroci, v kolikor: • obiskujejo osnovno šolo v matičnem šolskem okolišu in niso upravičeni do brezplačnega šolskega prevoza ter je njihovo prebivališče od osnovne šole oddaljeno manj kot 4 kilometre in • se lahko vključijo na obstoječe relacije oziroma relacije, ki jih potrdi strokovna skupina za organiziranje šolskih prevozov in je na organiziranem prevozu dovolj prostora. 4. člen (upravičenci do povračila stroškov) Upravičenci do povračila stroškov so: 1. osnovnošolski otroci, ki so upravičeni do brezplačnega organiziranega prevoza, vendar ga občina zaradi odročnega kraja, premajhnega števila otrok za organiziran šolski prevoz, nevarnega dostopa do postajališča ali nevarne poti za prevoz otrok ne more organizirati, starši pa sami skrbijo za prevoz otroka v šolo in iz nje; 2. osnovnošolski otroci, ki obiskujejo osnovno šolo v drugi občini, če imajo pravico do povračila stroškov prevoza v višini, ki bi jim pripadala, če bi obiskovali osnovno šolo v šolskem okolišu, v katerem prebivajo (matični šolski okoliš) in ni organiziranega pogodbenega prevoza do šole, katero obiskujejo; 3. otroci s posebnimi potrebami, ki imajo z odločbo o usmeritvi določeno izvajanje dodatne strokovne pomoči v zavodu za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, če je njihovo prebivališče od tega zavoda oddaljeno več kot štiri kilometre, in starši za prevoz otroka skrbijo sami. 5. člen (oddaja vloge) Pogoj za uveljavljanje pravice do brezplačnega prevoza iz 2. člena tega pravilnika, prevoza z doplačilom iz 3. člena tega pravilnika oziroma do povračila stroškov iz 4. člena tega pravilnika je s strani staršev oziroma zakonitih zastopnikov pravočasno oddana vloga za uveljavljanje pravice do šolskega prevoza (v nadaljnjem besedilu: vloga) pri pristojni službi osnovne šole. 6. člen (pogoj) 1) Vsi upravičenci iz 2., 3. in 4. člena tega pravilnika morajo imeti stalno prebivališče v Občini Cirkulane. 2) Upravičenci do prevoza v in iz šole morajo o morebitnih spremembah, ki bi vplivale na upravičenost ali višino povračila o tem takoj oziroma najkasneje v roku 15 dni obvestiti strokovno službo Občine Cirkulane. 7. člen (Strokovna skupina za organiziranje šolskih prevozov) 1) Kot strokovni organ za pomoč odgovorni osebi za organiziranje šolskih prevozov se imenuje Strokovna skupina za organiziranje šolskih prevozov (v nadaljnjem besedilu: strokovna skupina), katere pristojnosti so določene s tem pravilnikom. 2) Imenuje jo župan za obdobje 4 let praviloma v naslednji sestavi: • najmanj en član Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu v Občini Cirkulane, • en član predstavnik Osnovne šole Cirkulane, • en član predstavnik občinske uprave Občine Cirkulane s področja cestne infrastrukture; 3) Pristojnosti Strokovne skupine za organiziranje šolskih prevozov so: Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1804 • pregled seznamov upravičencev do šolskih prevozov, ki jih posreduje osnovna šola, in določitev upravičencev iz 2., 3. in 4. člena tega pravilnika; • pregled obstoječih relacij šolskih prevozov in obravnava predlogov novih relacij; • obravnava pritožb staršev oziroma zakonitih zastopnikov upravičencev; • odloča o dodatnih odvozih in/ali dovozih, če se izkaže, da je to potrebno in ekonomsko upravičeno; • druge naloge, ki se nanašajo na uresničevanje tega pravilnika. 8. člen (območje zagotavljanja prevozov v in iz šole) 1) Prevozi v šolo in iz nje se zagotavljajo na območju celotne občine Cirkulane, razen za otroke s posebnimi potrebami, za katere se zagotavljajo prevozi oziroma povrnejo stroški prevoza tudi za območja izven občine Cirkulane v skladu z odločbo o usmeritvi. 2) Šole morajo učencem v času čakanja na organiziran prevoz zagotoviti ustrezno varstvo. 9. člen (določitev višine zneska povračila stroškov) 1) Šolske prevoze za upravičence iz 2. člena tega pravilnika (osnovnošolski otroci) praviloma organizira Občina Cirkulane s pogodbenimi prevozi z izvajalci, izbranimi v skladu z zakonom, ki ureja javno naročanje, in se financirajo iz sredstev proračuna Občine Cirkulane. 2) Stroške prevoza v šolo in iz nje se za upravičence iz 4. člena tega pravilnika določi na osnovi najkrajše možne poti na relaciji dom upravičenca - šola oziroma zavod in nazaj. 3) Povračilo stroškov prevoza na osnovi najkrajše možne poti na relaciji od stalnega ali začasnega prebivališča do šole oziroma zavoda in nazaj se obračuna v skladu z veljavnimi predpisi o povračilu stroškov prevoza na delo in z dela javnim uslužbencem v državnih organih. 4) Občina lahko v dogovoru s starši oziroma zakonitimi zastopniki otrok s posebnimi potrebami in šolo oziroma zavodom organizira poseben prevoz, namenjen samo prevozu teh otrok, če bi se to izkazalo za ekonomsko upravičeno. 5) V primeru, da je šolski prevoz organiziran na relaciji, za katero je podana vloga za povračilo prevoznih stroškov, pa se ga otroci na željo staršev oziroma zakonitih zastopnikov ne poslužujejo, starši oziroma zakoniti zastopniki nimajo pravice do uveljavljanja povračila stroškov. 10. člen (postopek za uveljavljanje pravice do prevoza oziroma povračila stroškov prevoza) 1) Za osnovnošolske otroke mora osnovna šola do 15. 6. za naslednje šolsko leto posredovati Občini Cirkulane sezname učencev, ki izpolnjujejo pogoje iz 2., 3. in prve točke 4. člena tega pravilnika. Sezname lahko osnovne šole med šolskim letom dopolnijo, v kolikor pride do spremembe števila upravičencev do prevoza. 2) Za primere iz druge in tretje točke 4. člena tega pravilnika morajo starši oziroma zakoniti zastopniki na Občino Cirkulane posredovati vlogo, ki je priloga tega pravilnika. 3) Ob prvem uveljavljanju pravice do povračila stroškov prevoza za otroke s posebnimi potrebami je potrebno vlogi, ki je sestavni del tega pravilnika, obvezno priložiti odločbo o usmeritvi otroka s posebnimi potrebami. Vlogi se za vsako posamezno šolsko leto priloži tudi potrdilo o vpisu za tekoče šolsko leto. 4) Strokovna služba občine oziroma strokovna skupina lahko zahteva tudi druga dokazila, ki jih v posameznem primeru ocenjuje kot nujna za utemeljitev vloge. 5) Na podlagi popolne vloge in poročila strokovne skupine izda občinska uprava občine odločbo o povračilu stroškov prevoza (v nadaljnjem besedilu: odločba). 11. člen (organiziran prevoz z doplačilom) 1) Učencu, ki je na podlagi 2. člena tega pravilnika upravičen do organiziranega prevoza in je do matične šole oddaljen manj kot 4 kilometre, do brezplačnega prevoza pa ni upravičen, se omogoči organiziran prevoz z doplačilom, in je na tej relaciji organiziran brezplačen šolski prevoz. 2) V primeru, da je prijavljenih otrok več, kot je prostora na organiziranem prevozu, in strokovna skupina, zaradi racionalnosti, presodi, da ni mogoče organizirati dodatnega prevoza, imajo prednost na organiziranem prevozu mlajši otroci. 12. člen (višina doplačila in način doplačila) 1) Višina doplačila je enaka za vse in znaša za prvega otroka v družini, ki obiskuje osnovno šolo, 0,5 EUR na dan in 0,25 EUR na dan (en dovoz in odvoz) za vsakega naslednjega otroka v družini, ki istočasno obiskuje osnovno šolo. 2) Starši oziroma zakoniti zastopniki otrok, ki obiskujejo šolo v matičnem šolskem okolišu, mesečno poravnavajo svoje obveznosti osnovni šoli, na podlagi prisotnosti otroka v šoli. 3) Šola dvakrat letno, ob koncu vsakega šolskega leta (30. 6.) in ob koncu tekočega leta (31. 12.), vse prilive iz tega naslova nakaže v proračun Občine Cirkulane, na proračunsko postavko Šolski prevozi. 13. člen (način uveljavitve pravice do koriščenja organiziranega prevoza z doplačilom) 1) Otrok, ki izpolnjuje pogoje iz 3. in prve točke 4. člena tega pravilnika in obiskuje šolo v matičnem šolskem okolišu, odda vlogo na matični šoli. 2) Šola skladno z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, odda Občini Cirkulane seznam prejetih vlog najkasneje do 15. 6. za naslednje šolsko leto. 3) Vloge obravnava strokovna skupina. 4) Seznam vključenih oziroma nevključenih otrok v organiziran prevoz z doplačilom odda strokovna služba občine šoli najkasneje do 20. 8. tekočega leta, le-ta pa o vključenosti oziroma zavrnitvi otroka v organiziran prevoz obvesti starše oziroma zakonite zastopnike do začetka šolskega leta. S starši oziroma zakonitimi zastopniki otrok, ki so upravičeni do organiziranega prevoza z doplačilom, se sklene pogodba za prevoz, v kateri se določijo pravice in obveznosti staršev oziroma zakonitih zastopnikov, šole in občine, kot organizatorja prevoza. 5) Otrok je upravičen do organiziranega prevoza z doplačilom za čas trajanja pouka za celotno šolsko leto. Odjave so mogoče le s pisno odstopno izjavo, na kateri mora biti naveden tudi upravičen razlog (npr. prešolanje, sprememba bivališča ipd.). 14. člen (podlaga za povrnitev prevoznih stroškov) 1) Podlaga za povrnitev prevoznih stroškov za upravičence, za katere je bila izdana odločba, je mesečni zahtevek staršev oziroma zakonitih zastopnikov oziroma zavoda s priloženim potrdilom šole oziroma zavoda, ki Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1805 jo/ga upravičenec razvidno število dni oziroma zavodu, 2) Ob pouka prostih dnevih se povračila prevozov v šolo oziroma zavod ne izplačuje. obiskuje, iz katerega mora biti ko je bil upravičenec prisoten v šoli stroškov 15. člen (način izplačevanja sredstev za povračilo prevoznih stroškov) 1) Sredstva za povračilo prevoznih stroškov upravičencev se na podlagi zahtevka iz 14. člena tega pravilnika nakazujejo mesečno na osebni račun njihovih staršev oziroma zakonitih zastopnikov, katerim je bila izdana odločba v skladu z 10. členom tega pravilnika. 2) Starši oziroma zakoniti zastopniki upravičencev posredujejo zahtevek z dokazili strokovni službi Občine Cirkulane mesečno, najkasneje do 10. v mesecu za pretekli mesec. 16. člen (veljavnost pravilnika) Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se prične s 1.1.2016. Določbe 3.,11. pravilnika se začnejo uporabljati 2016/2017. Številka: 007-68/2015 Datum: 16.12.2015 12, in 13. člena s šolskim letom Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan Priloga: • Vloga (Prevozi za šolsko leto 2016/2017) A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina/Podskupina kontov OBČINA ČRNA NA KOROŠKEM 963. Odlok o spremembi odloka o proračunu občine Črna na Koroškem za leto 2015 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10-ZUKN, 107/10, 11/11- UPB4, 110/11- ZDIU12, ZUJF (Ur.l.RS 40/12 s spremembami) in 16. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradni list RS, št. 10/06) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na 8. redni seji, dne 17.12.2015 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE ČRNA NA KOROŠKEM ZA LETO 2015 V odloku o proračunu Občine Črna na Koroškem za leto 2015 (LEX LOCALIS št. 16/2015 z dne 30.03.2015) se 2. člen spremeni tako da se glasi: Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: V € Rebalans 2015 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 4.938.298 3.068.731 2.404.798 1.917.243 345.305 142.250 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopred. dolgoroč. sredstev 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sr. iz drž. pror. iz sred. EU iz sredstev pror.EU II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 663.933 271.213 1.500 3.720 297.500 90.000 507.844 277.124 230.720 100.200 100.200 1.261.523 1.245.636 15.887 4.787.828 1.787.981 292.091 47.447 1.375.439 24.504 48.500 Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1806 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 414 Tekoči transferi v tujino 1.281.444 23.330 688.638 179.991 381.385 8.100 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.675.403 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.675.403 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 43.000 431 Inv. transferi prav. in fizič. osebam, ki niso prorač. upor. 18.000 432 I nve stic ij s ki transferi proračunskim uporabnikom 25.000 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) 150.470 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Rebalans 2015 Skupina/Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA 0 DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA 31.667 IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 31.667 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA -31.667 IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA Rebalans 2015 Skupina/Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 186.630 55 ODPLAČILA DOLGA 186.630 550 Odplačila domačega dolga 186.630 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE ) SREDSTEV NA RAČUNIH -67.828 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -186.630 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) -150.470 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo 87.110 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine ČRNA NA KOROŠKEM. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01. 01. 2015 dalje. Številka: 410-004/2015-2 Datum: 17.12.2015 Občina Črna na Koroškem mag. Romana Lesjak, županja Št. 63/20.11.2015 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1807 964. Sklep o sprejemu elaborata o oblikovanju cen izvajanja storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanje komunalne odpadne vode in čiščenja komunalne odpadne vode Na podlagi 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/2012, 109/2012) in 16. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradni list št. 10/2006, 101/2007, 79/2012) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na svoji 8. redni seji, dne 17.12.2015, sprejel SKLEP O SPREJEMU ELABORATA O OBLIKOVANJU CEN IZVAJANJA STORITEV OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJE KOMUNALNE ODPADNE VODE IN ČIŠČENJA KOMUNALNE ODPADNE VODE 1. člen Občinski svet Občine Črna na Koroškem sprejme Elaborat o oblikovanju cene izvajanja storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanje komunalne odpadne vode in čiščenja komunalne odpadne vode v Občini Črna na Koroškem. 2. člen Občinski svet Občine Črna na Koroškem potrdi izhodiščno ceno izvajanja storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja komunalne odpadne vode in sicer: • variabilni del cene: 0,1739 EUR/m3 brez DDV, • fiksni del cene - omrežnina za infrastrukturo glede na zmogljivost priključkov, določeno s premerom vodomera, v skladu s spodnjo preglednico. Mesečna omrežnina v €/priključek brez DDV Vodomer DN