PREDLOG Na podlagi 16. in 23. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78) in 83. člena statuta občine Ljubljana Šiška (Uradni list SRS, št.: 13/86) je Skupščina občine Ljubijana Šiška na... seji zbora združenea dela dne... in... seji zbora krajevnih skupnosti dne ... sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LJUBLJANA ŠIŠKAZA LETO 1988 l.člen S proračunom občine Ljubljana Šiška (v nadaljnem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje (sploš-nih družbenih potreb v okviru pravic in dolžnosti občine Ljubljana Šiška (v nadaljnem besedilu: občina). 10.817,260.000 din 6.667,756.000 din 33,283.000 din 4.000,042.000 din 116,179.000 din 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna zaleto 1988znašajo in se razporedijo: - za posebni del proračuna - za tekočo proračunsko rezervo - za združevanje sredstev v Ljubljani - za prihodke nad dogovorjeno porabo 3. člen Občina odstopa mestu Ljubljana del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi tnesto Ljubljana na podlagi dogo-vora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v obči-nah in mestu Ljubljana za leto 1988 s svojim proračunom. Občina pooblašča Službo družbenega knjigovodstva, da ob vsa-kokratni praznitvi zbirnih računov odvaja v proračun mesta Ljub-ljana 38,13% vseh tekočih izvirnih prihodkov, razen od prihodkov taks na promet parklarjev in kopitarjev ter lastnih prihodkov upravnih organov, vendar največ do zneska 4.000,042.000 din. 4. člen Proračunski prihodki, ki prisegajo dovoljeno raven splošne porabe, bodo izločeni na žiro račun proračuna občine Ljubljana Moste-Polje. Občina Ljubljana-Šiška pooblašča Službo družbenega knjigo-vodstva, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih računov odvaja na žiro račun proračuna občine Ljubljana Moste-Polje 1,107% oz. največ do zneska 116,179.000 din od vseh tekočih proračunskih prihodkov, razen prihodkov od taks na promet parklarjev in kopitarjev ter lastnih prihodkov upravnih organov. 5.člen Takse na promet parklarjev in kopitarjev se samo evidenčno izkazujejo v občinskem proračunu in se združujejo po načelu solidarnosti in vzajemnosti na posebnem računu za zdravstveno varstvo živali pri mestu Ljubljana. 6. člen Od izvirnih prihodkov, ki so opredeljeni v drugem členu tega odloka, zmanjšanih za odstopljene prihodke proračuna po tretjem členu in za prihodke, ki presegajo dovoljeno raven splošnc porabe po četrtem členu tega odloka, se en odstotek izloča v sredstva rezerv proračuna. 7. člen . Upravnim organom, sekretariatu skupščine in izvršnega sveta, ter strokovnim službam, družbenopolitičnim organizacijam, sukp-nim upravnim organom in organizacijam in krajevnim skupnostim se sredstva za delo za realizacijo programa dela med letom dode-ljujejo enakomerno kot mesečne akontacije. Organi in organiza-cije ter strokovjie službe poročajo izvršnemu svetu Skupščine občine Ljubljana Šiška (v nadaljnem besedilu: izvršni svet) o reali-zaciji programov dela. 8. člen Sredstva, ki jih delavci v občinskih upravnih organih, sekretari-atu skupščine in izvršnega sveta in strokovnih službah pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti primerno načelom svobodne menjavc dela, se bodo povečala v skladu s sprejetimi dogovori in v odvisnosti od realizacije programa dela. V primeru, da se bodo osebni dohodki v gospodarstvu med letom povečali, bo skupščina občine z rebalansom proračuna zagotovila dodatna sredstva za usklajeno rast osebnih dohodkov. 9. člen Upravni organi, sekretariat skupščine in izvršnega sveta in stro-kovne službc obračunavajo amortizacijo skladno z določbami zakona o amortizaciji družbenih sredstev. Zaradi učinkovitejše in racionalnejše uporabe sredstev amortizacije bodo združevali sred-stva amortizacije, uporabljali pa po usklajenem programu, ki ga na predlog sekretariata za občo upravo sprejme izvršni svet. 10. člen Skladno s sporazumom o merilih in kriterijih za udeležbo posa-mezne krajevne skupnosti na dohodku iz sredstev proračuna, izvršni svet z ugotovitvenim skjepom določi udeležbo posamezne krajevne skupnosti iz sredstev proračuna za leto 1988. 11. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet. Če prihodki občinskega proračuna ne pritekajo tako, kot je predvideno v pro-računu, sme izvršni svet, da bi ohranil proračunsko ravnovesje, začasno zmanjšati zneske sredstev, ki so razporejeni za posebne namene, vendar največ do 10%, ali pa začasno zadrži uporabo sredstev za posamezne namene. Izvršni svet sme, če nastanejo pri financiranju nalog nepričako-vane težave, ali če se odloči za varčnejšo ali bolj smotrno uporabo sredstev zaradi hranitve proračunskega ravnotežja, spremeniti namen in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posebne namene. 12. člen Iz razporejenih prihodkov v posebnetn delu proračuna se naka-zujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim porabnikom: - upravnim organom, sekretariatu skupščine in izvršnega sveta ter strokovnim službam občine, samostojnim organom in organiza-cijam mesta in regije, - družbenopolitičnim in družbenim organizacijam, - sekretariatu za Ijudsko obrambo in štabu za teritorialno obrambo, - krajevnim skupnostim in drugirrt samoupravnim skupnostim, - posebnim računom proračuna in drugim neposrednim porab-nikom proračuna. Sredstvanavedenav3.,4., 5., 6., 7., ter 10. členu tegaodlokase nakazujejo neposredno iz proračuna. 13.člen Porabniki morajo sredstva, ki jih prevzemajo iz občinskega proračuna, uporabljati za namene, za katere so jim bila dana, skladno s predpisi, dogovori oz. sporazumi o njihovi uporabi. Za izvajanje tega člena sta odgovorna odredbodajalec in vodja računovodstva uporabnika. 14.člen Porabniki proračunskih sredstev morajo opraviti naloge s svo-jega področja v mejah sredstev, ki so jim določena s tem prora-čunom. Uporabniki ne smejo na račun občinskega proračuna prevzeti obveznosti, ki bi presegale zneske, določene v tem proračunu, razen ie se s posebnim aktom oz. dogovorom skupščine občine ne določi drugače. 15.člen Vsi prihodki, ki jih upravni organ, sekretariat skupščine in izvršnega sveta ter strokovne službe ustvarijo s svojo dejavnostjo ali z delom po pogodbah, so prihodek občinskega proračuna, razen če ni s tem odlokom drugače določeno. Za prihodke upravnih organov, sekretariata skupščine in izvrš-nega sveta ter strokovnih služb v smislu prejšnega odstavka se ne štejejo prihodki prejeti od prodaje najdenih predmetov, tiskovin in obrazcev, dejanskih stroškov uporabe občinske stavbe po drugih uporabnikih, od razmnoževanja ter fotokopiranja in storitev SIS družbenih dejavnosti. 16. čien Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je predsednik izvršnega sveta, oz. član izvršnega sveta, ki ga na podlagi predloga predsednika izvršnega sveta imenuje izvršni svet. 17. člen , Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: 1. o prenosa sredstev med posameznimi postavkami občinskega proračuna. 2. o uporabi sredstev rezerv za namene iz prve in druge točke 39. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v druž-benopolitičnih skupnostih do zneska 15,000.000 din, 3. o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve za namene, ki jih ob sprejemanju občinskega proračuna ni bilo mogoče predvi-deti ali zanje ni bilo predvidenih zadosti sredstev, 4. o začasni uporabi sredstev rezerv, če prihodki pritekajo neenakomerno. 18.člen Služba za proračun in finance spremlja in kontrolira pri porabni-kih proračuna porabo sredstev in po potrebi predlaga izvršnemu svetu sprejem potrebnih ukrepov. 19. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS, uporablja pa se od 1. januarja 1988 dalje. Stevilka: Datum: Predsednik skupščine občine Ljubljana Siška Rado ROTER