Občina Logatec, Občinski urad na podlagi Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 18/91, 21/94, 23/96) in 4. člena Pravilnika o oddajanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 26/95 in 31/97) objavlja JAVNI RAZPIS za oddajo neprofitnega stanovanja v najem I. Predmet razpisa je oddaja neprofitnega stanovanja (velikosti 21 m2) v Logatcu. Stanovanje bo upravičencu dodeljeno na podlagi prednostnega reda, ki bo izdelan na podlagi tega razpisa. II. Upravičenci do pridobitve neprofitnega stanovanja v najem so državljani Republike Slovenije, ki imajo stalno bivališče na območju občine Logatec in drugi občani, ki nimajo stalnega bivališča na območju občine Logatec so pa za nedoločen čas zaposleni v javnih zavodih katerih ustanoviteljica je Občina Logatec. Upravičenci morajo z ustreznimi potrdili dokazati, da neto mesečni dohodek družine, preračunan na družinskega člana v letu pred razpisom ne presega višine, ki znaša: 1. za posameznika 196.648,00 SIT 2. za dva člana družine 163.873,00 SIT 3. za tričlansko družino 131.099,00 SIT 4. za štiričlansko družino 114.711,00 SIT 5. za pet in veččlansko družino 109.249,00 SIT. III. Na razpisu ne morejo sodelovati: • lastniki stanovanj, ki so stanovanja odkupili skladno z določbami Stanovanjskega zakona o privatizaciji in državljani, ki so lastniki stanovanja ali stanovanjske hiše, • tisti, ki jim je bilo v času do uveljavitve stanovanjskega zakona že dodeljeno družbeno stanovanje in so po sklepu sodišča stanovanjsko pravico izgubili. IV. Kriteriji za sestavo prednostnega reda: Prednostni red bo sestavljen na podlagi kriterijev, ki jih določa Pravilnik o oddajanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 26/95 in 31/97). V. Vloge in dokazila: Vlogo za pridobitev neprofitnega stanovanja v najem je treba vložiti na predpisanem obrazcu, ki ga udeleženci prevzamejo po plačilu 800,00 SIT takse za vlogo, v vložišču občine Logatec, Tržaška cesta 15, soba št. 20. Na vlogi je potrebno potrditi naslednje podatke: • podatke o zaposlitvi, denarnih prejemkih (preživnina, otroški dodatek, štipendija ipd) in delovni dobi, potrdi izplačevalec prejemkov, • podatke o stalnem prebivališču in številu družinskih članov potrdi Upravna enota, • za družine z večjim številom otrok lahko tudi potrdilo pristojnega zdravnika za morebitno zdravniško izkazano nosečnost, • podatke o premoženjskem stanju in podatke o dohodku iz opravljanja dejavnosti potrdi Davčna uprava RS, • podatke o bilanci uspeha (dobiček podjetnika) potrdi Davčna uprava RS. Vlogi je potrebno priložiti naslednje listine: 1. potrdilo o državljanstvu vlagatelja, 2. najemno oz. podnajemno pogodbo ali odločbo o dodelitvi stanovanja oziroma kupoprodajno ali darilno pogodbo ali sklep o dedovanju oz. drug dokument o lastništvu stanovanja, v katerem biva vlagatelj, 3. spričevalo, diplomo ali drug dokument, s katerim se dokazuje najvišja stopnja dosežene šolske izobrazbe vlagatelja in zakonca ali partnerja vlagatelja, 4. potrdilo Zavoda za zdravstveno zavarovanje Območna enota Ljubljana, o morebitni trajni vezanosti vlagatelja ali njegovega družinskega člana na invalidski voziček, 5. izvid ali mnenje pristojne komisije Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije oziroma komisije za razvrščanje, če gre za: • invalidnost, zaradi katere je udeleženec razpisa ali odrasli družinski član nesposoben za samostojno življenje in delo ali • gre za družino z mladoletnim otrokom, ki ima zmerno, težjo ali težko duševno ali težko telesno motnjo. VI. Višina najemnine: Najemnina za neprofitno stanovanje se oblikuje skladno z veljavnim Odlokom o metodologiji za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih (Uradni list RS, štev. 23/2000). VII. Kavcija: Najemnik je dolžan pred izročitvijo ključev položiti kavcijo v višini 2% od vrednosti stanovanja, izračunane po prejšnji točki. Vrednost kavcije se revalorizira skladno z indeksom rasti cen življenskih potrebščin in se koristi za financiranje morebitnih popravil, ki bi jih bil dolžan opraviti najemnik ob izpraznitvi, pa jih ne opravi, oz. za poravnavo drugih neporavnanih obveznosti najemnika. VIII. Rok za vročitev vlog: Vlogo s prilogami je treba vročiti osebno ali poslati po pošti do 5.4.2002 na naslov: Občina Logatec, Občinski urad, Tržaška cesta 15, Logatec. Seznam upravičencev za oddajo bo objavljen v 15 dneh od sprejema sklepa na oglasni deski Občine Logatec. Št: 360-01/02-3 Datum: 8.3.2002 ŽUPAN OBČINE LOGATEC Janez NAGODE OBČINA LOGATEC na podlagi 47. člena Zakona o stavbnih zemljiščih (Ur. list RS, št. 44/97) objavlja JAVNI R A Z P I S za zbiranje ponudb za prodajo nepremičnin 1. Predmet prodaje je nezazidano stavbno zemljišče namenjeno centralnim dejavnostim, pare. št.: 1867 odprti kop v izmeri 6471 m2, k.o. Gor. Logatec. Izklicna cena delno komunalno opremljenega zemljišča ( dostop, voda, elektrika in telefon na robu parcele) znaša: 59.000.000,00 SIT. 2. Prodajni pogoji in sklenitev pogodbe: a) nakup po načelu ogledano-kupljeno; b) pogodba bo sklenjena z izbranim ponudnikom v osmih dneh po končani izbiri; c) ponudba za nakup nepremičnine mora vsebovati predvsem naslednje elemente: • ime oz. firmo kupca, točen naslov in opis njegove dejavnosti; • ponujeno ceno; • izpisek iz sodnega oz. drugega registra za pravno osebo, ki ne sme biti strarejši od 30 dni; • način in rok plačila ter način zavarovanja plačila; • dokazilo o plačani varščini. 3. Pogoji za sodelovanje in postopek prodaje na javnem razpisu: Na razpisu lahko sodelujejo domače pravne in fizične osebe, ki plačajo varščino v višini 10% od izklicne cene na transakcijski račun Občine Logatec, odprt pri Banki Slovenije številka: 01000 - 010000 1263. Najboljšemu ponudniku bo varščina brezobrestno všteta v kupnino. Ostalim ponudnikom bo varščina brezobrestno vrnjena po končanem izboru najugodnejšega ponudnika. Pisne ponudbe z dokazili je treba oddati ali poslati s priporočeno pošiljko s povratnico do 27. 03. 2002 do 9 ure na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 15, Logatec, pod oznako »Javni razpis Nepremičnine - ne odpiraj!«. Razpis ne zavezuje prodajalca, da bo z najugodnejšem ali katerikolim ponudnikom sklenil pogodbo za prodajo nepremičnine iz tega razpisa. Prodajno pogodbo mora ponudnik skleniti najpozneje v osmih dneh po pozivu k podpisu pogodbe. V primeru, da se izbrani ponudnik v osmih dneh od poziva k podpisu pogodbe ne odzove, se šteje, da je od pogodbe odstopil, zaradi česar mu zapade varščina v korist Občine Logatec. Prenos lastništva nad predmetom prodaje se opravi po plačilu celotne kupnine in drugih obveznosti kupca. Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva prodajane nepremičnine nosi prodajalec. Dodatne informacije lahko dobite pri Občinskem uradu Občine Logatec, Tržaška cesta 11, Logatec ali na tel. št. 01/7590-618. Na podlagi 12. - 15.člena Odloka o priznanjih Občine Logatec in o priznanjih župana Občine Logatec (LN, 4/01) Komisija za priznanja občinskega sveta Občine Logatec objavlja RAZPIS za podelitev priznanj Občine Logatec za leto 2002 Občina Logatec bo ob občinskem prazniku 20.09.2002 na slavnostni seji občinskega sveta na predlog komisije za priznanja podelila priznanja po Odloku o priznanjih Občine Logatec in o priznanjih župana Občine Logatec. Priznanje Častni občan Občine Logatec se podeljuje posamezniku za izredno pomembne dosežke na ekonomskem, znanstvenem, kulturnem, razvojnem, vzgojno izobraževalnem, športnem, humanitarnem ali drugem področju, s čimer je posameznik izjemno prispeval k razvoju, ugledu in uveljavljanju Občine Logatec doma ali v svetu. Priznanje Častni občan se lahko podeli tudi tujcu. Spominska plaketa z znakom se podeljuje za izjemne uspehe in dosežke in kot vzpodbuda za nadaljnje ustvarjalno delo. Spominsko plaketo lahko prejmejo posamezniki, skupine občanov, društva, pravne osebe oziroma organizacije. Listina Občine Logatec se podeljuje za posebne uspehe in dosežke v zadnjem obdobju in kot vzpodbuda za nadaljnje ustvarjalno delo na družbenoekonomskem, znanstvenem, tehničnem, kulturnem ali drugem področju ustvarjalnosti in dela, kar ima poseben pomen za razvoj in napredek Občine Logatec. Listino Občine Logatec lahko prejmejo posamezniki, skupine občanov, društva, vse pravne osebe oziroma organizacije. Pobudniki za podelitev nagrad so lahko občani občine Logatec, skupine občanov, stranke, župan, krajevne skupnosti, podjetja in druge organizacije ter skupnosti. Predlog za priznanja občine mora vsebovati: • podatke o predlagatelju, • vrsto predlaganega priznanja občine, • podatke o predlaganem prejemniku priznanja, • obrazložitev predloga, • dokumente, ki potrjujejo dejstva iz obrazložitve. Rok za prijavo predlogov je 30. april 2002 do 10. ure v vložišču Občine Logatec. Prijave morajo biti oddano v zaprtih ovojnicah z oznako »Razpis - priznanja Občine Logatec - Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv oz. ime predlagatelja, njegov sedež in poštni naslov. Komisija bo upoštevala vse prijave, ki bodo oddano kot priporočena pošiljka ali bodo osebno oddane v vložišču občine do 30. aprila do 10. ure. Komisija za priznanja Predsednik Anton Kokelj, I r. OBČINALOGAIIC Štev: 001 08/02-1 Datum: 06.3.2002 Občina Logatec, Tržaška c. 15, Logatec in Nova Ljubljanska banka, d.d, Ljubljana, podružnica Vič - Notranjska, poslovalnica Logatec, Tržaška c. 19a, Logatec objavljata na podlagi 7. člena Pravilnika o uporabi sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Logatec (LN štev. 5-6/96 in 6-7/97) JAVNI RAZPIS za podelitev dolgoročnih kreditov s subvencionirano obrestno mero za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v Občini Logatec za leto 2002 1. Znesek razpisanih kreditov Skupni znesek razpisanih dolgoročnih kreditov s subvencionirano obrestno mero za leto 2002 je 98.000.000,00 SIT. Maksimalna višina odobrenega kredita posameznemu prosilcu je 50% predračunske vrednosti investicije oz. največ 10.500.000,00 SIT. 2. Namen kreditiranja Namen kreditiranja je pospeševanje razvoja malega gospodarstva v Občini Logatec. Razpisani dolgoročni krediti se dodeljujejo za naslednje namene: • nakup, graditev, prenovo in adaptacijo poslovnih prostorov na območju Občine Logatec, • nakup opreme, • odpiranje novih delovnih mest povezanih z ustanavljanjem novih enot malega gospodarstva, • ekološko sanacijo obstoječih dejavnosti oz. tehnoloških procesov, • za dejavnost, ki po klasifikaciji spada pod malo gospodarstvo. 3. Prednostni nameni kreditiranja Razpisani dolgoročni krediti se bodo prednostno dodelili prosilcem, ki poleg splošnih bančnih pogojev pooblaščene banke, v čimvečji meri izpolnjujejo še naslednje pogoje: • da opravljajo ali bodo opravljali dejavnost, kije deficitarna za Občino Logatec, • da dopolnjujejo proizvodne programe ostalega gospodarstva, • da uvajajo boljši tehnološki proces od povprečja panoge, • da je dejavnost izvozno usmerjena, • da razširjajo obseg poslovanja in odpirajo nova delovna mesta, • da prvič zaprošajo za kredite in izpolnjujejo predhodne pogoje. 4. Upravičenci Upravičenci za dodelitev razpisanih dolgoročnih kreditov so obrtniki, samostojni podjetniki in enote malega gospodarstva z do 50 zaposlenimi delavci s sedežem v Občini Logatec in s slovenskim državljanstvom, ki bodo odobrena sredstva vložili v občini Logatec. 5. Kreditna doba Doba vračanja dodeljenih dolgoročnih kreditov je 5 let. Krediti se praviloma vračajo v trimesečnih obrokih v skladu s kreditno pogodbo. 6. Višina obrestne mere Izhodiščna obrestna mera za prvovrstne kreditojemalce, ki je trenutno veljavna in je spremenljiva, je T + 2,00%. 7. Rok za vložitev prošnje Prošnjo za odobritev kredita vložijo prosilci osebno oziroma jo oddajo po pošti na Občinski urad Občine Logatec v zaprti ovojnici s pripisom:«Krediti za malo gospodarstvo - NE ODPIRAJ!«. Rok za prijavo je od dneva objave v Logaških novicah do porabe sredstev za posojila. Vse vloge, ki bodo prispele na občinski urad do 20. v mesecu, bo obravnaval Odbor za spodbujanje razvoja malega gospodarstva do 28. v mesecu in o njih odločal. V osmih dneh po odločitvi bodo prosilci in izbrana banka sprejeli sklep o dodelitvi subvencije, ki je dokončen. Odbor za malo gospodarstvo bo v sredstvih javnega obveščanja objavil datum, ko bodo namenska sredstva porabljena. 8. Vsebina prošnje Prošnja za odobritev kredita mora vsebovati: • firmo in sedež podjetja oz. samostojnega podjetnika • št. ŽR oz. TRR in naslov matične banke, • kratek opis investicije z obrazložitvijo, • predračunsko vrednost investicije z viri financiranja in terminskim planom investicije, • višino zaprošenega kredita, Prošnji je treba predložiti: • kopijo gradbenega ali adaptacijskega dovoljenja oz. kupoprodajne pogodbe (za nepremičnine) • dokument o pravnem statusu prosilca, to je: • priglasitveni list za samostojnega podjetnika oz. izpisek iz sodnega registra za gospodarske družbe. Dokument o pravnem statusu ne sme biti starejši od 30 dni. 9. Dokumentacija za banko Fotokopijo prošnje, ki jo je kreditojemalec posredoval Odboru za malo gospodarstvo, predloži tudi Novi Ljubljanski Banki, d.d., Ljubljana, Poslovalnica Logatec, Tržaška c. 19a. Zraven priloži tudi ostalo dokumentacijo, kije potrebna za odobritev kredita: Dokumentacija o pravnem statusu: • priglasitveni list oz. drug ustrezen dokument o pravnem statusu zasebnika ali tekoči izpisek iz sodnega registra v primeru gospodarske družbe, • potrdilo o davčni številki, • kopija razvrstitve podjetja po dejavnosti (Zavod za statistiko), • kopija osebnega identifikacijskega dokumenta nosilca dejavnosti oz. direktorja družbe, • izjava o povezanosti oseb (obrazec NLB) • predstavitev prosilca in njegove dejavnosti (poglavitna dejavnost, poslovne partnerje in pogoje, pod katerimi sodelujejo, načrti v prihodnosti), vpisni obliki, • dokazilo o odprtju žiro računa oz. transakcijskega računa in podpisni karton (potrjen s strani APP oz. banke), - samo v primeru, ko prosilec nima računa odprtega pri pooblaščeni banki, • boniteta podjetja (BON 3) oz. bonitetno potrdilo o poslovanju zasebnika, ki ga izdajo banke samo v primeru, ko prosilec nima odprtega računa pri pooblaščeni banki, Dokumentacija o poslovanju: Zasebniki Overjena napoved za odmero davka od dohodkov iz dejavnosti za leto 2001 s prilogami: • bilanca stanja • bilanca uspeha • popisi listi terjatev in obveznosti • odločbi o odmeri davka od dohodkov iz dejavnosti za leti 2000 in 2001 (če sta že bili izdani) • podatki o poslovanju zasebnika med letom (obrazec NLB) • potrdilo o poravnanih obveznostih državi (DURS). Pravne osebe • letno poročilo z računovodskimi izkazi za leti 2000 in 2001 • medletni podatki o poslovanju v tekočem letu (obrazec NLB) ali medletna bilanca uspeha in bilanca stanja Dokumentacija glede investicije in namenske porabe kredita: • predstavitev in utemeljitev investicije ter plan denarnih tokov za čas kreditiranja oz. investicijski načrt (odvisno od velikosti investicije) • gradbeno ali adaptacijsko dovoljenje, kupoprodajna pogodba, računi in predračuni (odvisno od namena) Dokumentacija v zvezi z zavarovanjem kredita: • vpis zastavne pravice na nepremičninah na podlagi sporazuma (hipoteka) • zemljiškoknjižni izpisek - star največ 8 dni • cenitveno poročilo sodnega cenilca o nepremičnini • kopija katastrskega načrta • zavarovanje pri Zavarovalnici Triglav d.d., Ljubljana • potrdilo o premoženjskem stanju kreditojemalca (Davčna uprava) • izpolnjen vprašalnik-obrazec 10. Odobritev kreditov Pooblaščena banka bo na osnovi sklepa Odbora za malo gospodarstvo o dodelitvi kredita obravnavala kredite kreditojemalcem v skladu z Merili in postopki za odobravanje naložb v Novi Ljubljanski banki, d.d.. 11. Pojasnila in informacije Pojasnila in informacije ter potrebne obrazce v zvezi s tem razpisom dobijo prosilci na Občinskem uradu Občine Logatec, Tržaška c 15, tel: 7590-600, Logatec in na sedežu Nove Ljubljanske banke,d.d., Ljubljana, Poslovalnica Logatec, Tržaška c. 19 a, pri ge. Andreji CVETKO in g. Stanislavu NAGODETU, tel.: 754 35 71 ali pri g. Alojzu JOŽLJU, tel: 754 35 51, vsakdan od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro po telefonu ali v poslovalnici, kjer dobite obrazec za oddajo prošnje. Štev: 300-05/02-1 Logatec, dne 06.03.2002 OBČINA LOGATEC ŽUPAN Janez NAGODE, l.r, Na podlagi 11 .člena Odloka o proračunu občine Logatec za leto 2002 (LN št.2/2002) se v občinskem glasilu Logaške novice objavi JAVNI RAZPIS za dodeljevanje nepovratnih sredstev za male agromelioracije v občini Logatec i. Skupni znesek razpisanih sredstev za proračunsko leto 2002 je predvidoma 1.000.000,00 SIT. II. Do nepovratnih sredstev so upravičeni kmetje, ki izvajajo male agromelioracije v lastni režiji na posameznih zemljiščih v obsegu od 0,5 do 1 ha. III. Na razpisu lahko sodelujejo kmetje, ki izkazujejo tržne viške. IV. Prednost pri dodeljevanju sredstev bodo imeli programi, ki bodo na osnovi presoje strokovne komisije prinašali vsestransko pozitiven učinek in izpolnjevali sledeče: Daje zemljišče za agromelioracije v I. območju kmetijskih zemljišč, da za ureditev niso bila vložena sredstva za to parcelo, da je vložena vrednost agromelioracije upravičena na osnovi vrednosti predelave, daje na obstoječih površinah že dosežena minimalna intenzivnost pridelave, da bo po opravljenem posegu mogoča strojna obdelava. V. Delež sofinanciranja malih agromelioracij iz predvidene višine sredstev proračuna za leto 2002 bo odvisen od njene vrednosti in števila prosilcev. Predvideno je do 50 % pokrivanje materialnih in storitvenih stroškov, povezan z deli agromelioracije. Ter 100 % pokrivanje stroškov nabave semen; vse na podlagi predloženih računov. VI. Prošnji se mora predložiti sledeče: kopija A In B obrazca neposrednih plačil za leto 2001, mapna kopija parcele - zemljišča, ki se meliorira (Geodetska uprava), posestni list za parcelo, kjer se izvaja agromelioracija, strokovno mnenje kmetijskega svetovalca, računi plačanih materialnih stroškov in semen (v kolikor je agromelioracija že v teku). VII. Rok za oddajo prošenj je 30 dni po prejemu Logaških novic, v katerih je ta raazpis objavljan, rok dostave računov pa do 30.11.2002. VIII. Prošnja z vso zahtevano dokumentacijo oddajo prosilci na naslov: Kmetijska svetovalna služba, Tovarniška c. 3, 1370 Logatec, v roke g. Romanu Rupniku. IX. Kandidati (prosilci) bodo v roku 15 dni po preteku roka za oddajo prošnje obveščeni o izboru prosilcev, vključitev agromelioracije v sofinanciranje iz proračuna občine Logatec za leto 2002. X. Vsa potrebna pojasnila in dodatne informacije v zvezi s predmetnostjo razpisa se dobijo na sedežu Kmetijsko svetovalne službe, Tovarniška 3, Logatec, tel. 745-29-33 pri Romanu Rupniku. Številka: 320-01/02-1 Datum: 25.02.2002 ŽUPAN OBČINE LOGATEC Janez NAGODE l.r. Na podlagi 5. člena uredbe o poslovanju organov javne uprave z dokumentarnim gradivom (Uradni list RS, št. 91/01) in 33. člena statuta Občine Logatec (LN, št. 5/99) je župan Občine Logatec sprejel SKLEP o uradnem elektronskem poštnem naslovu Občinske uprave Občine Logatec 1. člen Občinska uprava Občine Logatec uradno posluje z elektronskim poštnim naslovom, katerega naslov je: obcina.logatec@logatec.si. Sporočila, prejeta na zgoraj navedeni naslov, redno pregleduje in sprejema pisarna Občinske uprave Občine Logatec. 2. člen Ta sklep začne veljati z dnem podpisa župana in se objavi v Logaških novicah. Št.:082-01/02-l Logatec, dne 8. marca 2002. OBČINA LOGATEC ŽUPAN Janez Nagode, l.r.