občin Ormož in Ptuj LETO XXIV Ptuj, 31. decembra 1987 YU ISSN 0042- 0778 Številka: 30 VSEBINA SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 158. Odlok o določitvi obveznosti plačevanja prispevka za pospeševanje družbeno-organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanje nemotene osnovne preskrbe in blagovnih rezerv 159. Odlok o spremembi odloka o proračunu občine Ptuj za leto 1987 160. Odlok o proračunu občine Ptuj za leto 1988 161. Sklep o uvedbi začasnih ukrepov družbenega varstva v delovni organizaciji AGIS Ptuj, Delovni skupnosti skupnih služb, TOZD Komerciala, TOZD Avtooprema-TAP, TOZD Velika oprema, TOZD Precizna mehanika, TOZD Orodjarna, TOZD Vzdrževanje in v TOZD Kovinska obdelava 162. Sklep o razrešitvi člana Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj in predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj 163. Sklep o izvolitvi člana Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj in o imenovanju predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj 164. Sklep o imenovanju delegata družbenopolitične skupnosti v Svet Osnovne šole »Maksa Bračiča« Cirkulane SKUPŠČINA OBČINE ORMOŽ 165. Odlok o določitvi obveznosti plačevanja prispevka za pospeševanje družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanje nemotene osnovne preskrbe in za blagovne rezerve v občini Ormož 166. Odlok o prenehanju lastninske pravice na zemljiščih namenjenih za kompleksno stanovanjsko in drugo gradnjo na območju zazidalnega načrta Lenta I v Ormožu 167. Odlok o spremembah odloka o proračunu občine Ormož za leto 1987 168. Odlok o proračunu občine Ormož za leto 1988 IZVRŠNI SVET SKUPŠČINE OBČINE ORMOŽ 169. Odredba o višini nadomestila za kritje stroškov za vzdrževalna dela na skupnih objektih in napravah na melioracijskem območju Sejanska dolina POPRAVKI 158. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 15. člena Zakona o pospeševanju proizvodnje hrane in zagotavljanju osnovne preskrbe (Uradni list SRS, št. 46/86 in 45/87) ter 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78, 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 24. decembra 1987 sprejela ODLOK o določitvi obveznosti plačevanja prispevka za pospeševanje družbeno-organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanje nemotene osnovne preskrbe in blagovnih rezerv 1. člen Za zagotavljanje uresničevanja skupnih ciljev in nalog razvoja pospeševanja družbeno-organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanja blagovnih rezerv in nemotene osnovne preskrbe za obdobje od leta 1988 do leta 1990 se s tem odlokom določajo program pospeševanja družbeno-organizirane tržne proizvodnje hrane, program zagotavljanja nemotene osnovne preskrbe ter program občinskih blagovnih rezerv ter obveznost plačevanja prispevka za te namene v obdobju od leta 1988 do leta 1990. 2. člen Prispevek po tem odloku plačujejo iz dohodka zavezanci, določeni v 12. členu Zakona o pospeševanju proizvodnje hrane in o zagotavljanju osnovne preskrbe po zbirni stopnji 0,66 % od osnove in sicer: — 0,40 % za program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, — 0,10% za program intervencij za zagotavljanje osnovne preskrbe in — 0,16% za program občinskih blagovnih rezerv. 3. člen Osnova, postopek in način zbiranja prispevka so določeni v 13. členu Zakona o pospeše- vanju proizvodnje hrane in o zagotavljanju osnovne preskrbe. 4. člen Program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane obsega: 1. Živinoreja a) izboljšanje genetskega potenciala s selekcijo, kontrolo proizvodnosti in osemenjevanjem krav, plemenskih telic in prašičev; b) količinsko večjo pridelavo krme na lastnih površinah in boljše konzerviranje; c) izboljšanje prehrane živali; d) čuvanje zdravja živali (preventivno zdravstveno varstvo živali); e) higiensko kvaliteto mleka. 2. Poljedelstvo in proizvodnja vrtnin — uvajanje sodobnejše ter tržno usmerjene poljedelske proizvodnje; — razvijanje vrtnarske proizvodnje; razvoj semenarstva in selekcije. 3. Hribovski svet in območja z omejenimi proizvodnimi dejavnostmi Zagotavljali bomo skladnejši gospodarski in socialni razvoj v občini ter v ta namen prioritetno izvajali interventne ukrepe za izenačevanje družbenoekonomskih pogojev kmetovanja na manj razvitih območjih Haloz in Slovenskih goric (v hribovitem svetu in območjih z omejenimi proizvodnimi dejavniki). Ukrepi bodo usmerjeni v — usmerjanje kmetij v vzrejo plemenskih krav, svinj in merjascev; — organiziranje nabave plemenskih merjascev, svinj ter vzreje plemenskih telic; — sofinanciranje intenziviranja travinja novo ustanovljenim pašnim skupnostim; — sofinanciranje izdelave načrtov za adaptacijo in novogradnjo hlevov za govedo in prašiče; — sofinanciranje prirodnega pripusta ter druge ukrepe, ki bodo vzpodbudili prirejo mleka in mesa; — v sadjarstvu in vinogradništvu bodo sredstva usmerjena za sofinanciranje kvalitetnih cepljenk in sadik ter uvajanje sodobne tehnologije. 4. Pospeševalna služba, strokovno delo in usposabljanje: — sofinanciranje pospeševalne službe za izvajanje nalog programa pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane; — sofinanciranje izobraževanja kmetov; — stimuliranje spremljajočih aktivnosti pri prenosu znanja v prakso (izobraževanje v okviru društvenih dejavnosti na področju kmetijstva, tečaji, demonstracije, razstave, izdelave foto in videodokumentacije). 5. Ostali nameni — nepredvidene intervencije na področju kmetijstva. «• 5. člen Program zagotavljanja nemotene osnovne preskrbe obsega intervencije za preprečevanje motenj v osnovni preskrbi prebivalstva v re-proverigah: — pšenica, moka, kruh; — oljnice, rafinirano olje, jedilno olje; — sladkorna pesa, sladkor; — meso; — mleko, mlečni izdelki. Program občinskih blagovnih rezerv Program občinskih stalnih blagovnih rezerv obsega: — oblikovanje stalnih rezerv kmetijsko živilskih proizvodov, zdravil, sanitetnega in me-dicinsko-potrošnega materiala, veterinarskih zdravil in naftnih derivatov oziroma nekaterih drugih industrijskih proizvodov; — izgradnjo in adaptacijo skladišč za navedene skupine proizvodov; —- vzdrževanje, hrambo, čuvanje, obnavljanje in manipulacijo v zvezi z občinskimi stalnimi blagovnimi rezervami. 7. člen Prispevek po zbirni stopnji 0,66 % iz dohodka plačujejo zavezanci na prehodni račun SIS za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe občine Ptuj. Služba družbenega knjigovodstva razporeja plačana sredstva na računu iz prejšnjega odstavka tega člena na žiro račun SIS za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osno- vne preskrbe občine Ptuj v naslednjih razmerjih: — za program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane 60,60 % delež zbranih sredstev; — za program zagotavljanja osnovne preskrbe 15,15 % delež zbranih sredstev; — za program občinskih blagovnih rezerv 24,25 % delež zbranih sredstev. 8. člen Obveznost plačevanja prispevka po tem odloku velja za zavezance od 1. januarja 1988, dokler ti ne sklenejo samoupravnega sporazuma o temeljih plana SIS za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe občine Ptuj za obdobje od leta 1988 do leta 1990, vendar najdlje do 1/12-1990. Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj in začne veljati 1. januarja 1988. Številka: 025-1/87-1 Datum: 23/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC 1. r. 159. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 23. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78) ter 110. in 165. členu Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 24. decembra 1987 sprejela ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE PTUJ ZA LETO 1987 I. člen V odloku o proračunu občine Ptuj za leto 1987 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 38/86 z dne 31/12-1986 in št. 16/87 z dne 16/7-1987) se drugi člen spremeni tako, da glasi: »Skupni prihodki proračuna za leto 1987 znašajo -3.587.547.000 in se razporedijo — za splošno porabo 3.335.278.000 — odstopljeni prihodki 252.269.000 2. člen Črta se drugi odstavek 4. člena. 3. člen Črta se šesta alinea 3. točke 14. člena. 4. člen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj in začne veljati takoj po objavi. Številka: 402-9/84-8 Datum: 24/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC 1. r. 160. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 23. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/74) ter 110. in 165. členu Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti, dne 24. decembra 1987 sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE PTUJ ZA LETO 1988 1. člen Z odlokom o proračunu občine Ptuj za leto 1988 se zagotavljajo sredstva za financiranje splošnih družbenih potreb v občini Ptuj v letu 1988. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1987 znašajo 5.129.930.000 dinarjev in se razporedijo: —- za splošno porabo 4.685.937 — odstopljeni prihodki 443.993 3. člen Od prihodkov iz 2. člena tega odloka, razen odstopljenih prihodkov, se vlaga I % v sredstva rezerve občine Ptuj. 4. člen Sredstva, ki se zberejo iz taks za zdravstvena spričevala živine, se v celoti razporedijo za financiranje potreb, ki jih določa Zakon o zdravstvenem varstvu živali (Uradni list SRS, št. 37/85) in izločijo na poseben račun za zdravstveno varstvo živali. 5. člen Občinskim upravnim organom in organizacijam, ki se financirajo iz proračuna, se v skladu s 104. členom Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79 in 12/82) zagotavljajo v letu 1988: — sredstva, ki jih delavci v skladu z navedenim zakonom pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti, — sredstva za osebne dohodke funkcionarjev, ki vodi upravni organ in njegovega namestnika, — sredstva za materialne stroške, — sredstva za amortizacijo osnovnih sredstev, — sredstva za posebne namene, 6. člen Sredstva za materialne stroške, posebne namene in amortizacijo se določijo v okviru potreb in možne rasti občinskega proračuna. Sredstva za posebne namene bodo organom v letu 1988 dodeljena na podlagi pismenih zahtev. 7. člen Zaradi učinkovitejše in racionalne uporabe sredstev amortizacije bodo upravni organi združevali sredstva, ki se jim zagotavljajo za amortizacijo premičnin in nepremičnin. Način združevanja sredstev določi Izvršni svet Skupščine občine Ptuj. 8. člen Podlaga za pridobitev sredstev za delo organa in s tem tudi dohodka delovne skupnosti so programi dela in doseženi rezultati dela delavcev pri izvrševanju programa. Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost, obseg ali narava nalog ter pogoji za njihovo izvrševanje, se organu lahko sporazumno poveča ali zmanjša tudi obseg sredstev za delo. V skladu s programom Skupščine občine in Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj so upravni organi in drugi uporabniki sredstev dolžni zmanjševati število zaposlenih. Izvršni svet bo spremljal uresničevanje programa o zmanjšanju števila zaposlenih. 9. člen Vsi prihodke, ki jih uporabniki proračuna ustvarijo s svojo dejavnostjo so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom drugače določeno. 10. člen Prihodki, ki jih ustvarijo od plačil za storitve po 9. členu, lahko uporabljajo za kritje materialnih in drugih stroškov naslednji uporabniki: — Sodnik za prekrške do višine nastalih stroškov postopka, — vsi upravni organi, ki za svojo dejavnost uporabljajo plačljive tiskovine, do višine dohodkov od tiskovin, — Oddelek za občo upravo in proračun dosežene prihodke od najemnin za tekoče vzdrževanje zgradb ter del prihodkov storitev službe za AOP drugim uporabnikom za nabavo opreme v AOP, — Uprava za družbene prihodke del lastnih ustvarjenih prihodkov za pokrivanje dejavnosti organa, — Geodetska uprava del sredstev geodetskih storitev za nabavo opreme. 11. člen Če se med letom ustanovi novi upravni organ, se sredstva za njegovo delo zagotavljajo iz »tekoče proračunske rezerve« na podlagi predlaganega programa dela, ki ga potrdi izvršni svet. Če se med letom ukine upravni organ ali drug uporabnik sredstev proračuna, se neporabljena sredstva za delo organa oziroma uporabnika prenesejo v »tekočo proračunsko rezervo«. 12. člen Upravni organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna za leto 1988 morajo organizirati izvrševanje zadev in nalog svojega delovnega področja v skladu s programom dela v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. Za izvajanje določil I. odstavka tega člena ter zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so organu odobrena iz občinskega proračuna, je odgovoren funkcionar organa kot odredbodajalec, vodja knjigovodstva pa je odgovoren za pravilno in zakonito uporabo sredstev. 13. člen Oddelek za občo upravo in proračun pri opravljanju nadzorstva nad izvrševanjem občinskega proračuna nadzoruje: — finančno, materialno in računovodsko poslovanje uporabnikov občinskega proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe ter ugotavlja kako državni organi, ki se financirajo, iz občinskega proračuna, izvršujejo samoupravni sporazum o delitvi dohodka in osebnih dohodkov. Če se pri opravljanju proračunskega nadzora v organu ugotovi, da sredstva niso porabljena za tiste namene, za katere so bila dodeljena, ima Oddelek za občo upravo in proračun pravico zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti izvršni svet. 14. člen Sredstva za financiranje delovanja krajevnih skupnosti se razporejajo skupnim službam krajevnih skupnosti občine Ptuj za namene določene s samoupravnim sporazumom o financiranju KS na območju občine Ptuj za obdobje 1986-1990. 15. člen Nosilci sredstev za obveznosti, za katere ni odrejen neposredni uporabnik ali nosilec, in obveznosti, ki imajo značaj splošnih družbenih potreb so: 1. Izvršni svet občinske skupščine za namene: — materialni stroški občinske skupščine in izvršega sveta — stroški proslav in prireditev — stroški sej skupščine in njenih kolegijskih organov, — tekoča proračunska rezerva. 2. Komite za družbene dejavnosti za: — varstvo borcev NOV, — oskrbnine družinskim članom oseb na služenju vojaškega roka, — vzdrževanje spomenikov in plošč ljudske revolucije. 3. Oddelek za občo upravo in proračun za: — stroški plačilnega prometa, — pogodbene obveznosti za vzdrževanje računalniške aparature in programske opreme, — odplačevanje kreditnih obveznosti, — zdravstveno varstvo, — izločanje sredstev za zdravstveno varstvo živali, — izločanje sredstev rezerv. 4. Oddelek za ljudsko obrambo za: — obveznosti za financiranje splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite. 16. člen Za izvrševanje proračuna kot celote je odgovoren Izvršni svet Skupščine občine Ptuj. 17. člen Proračunska sredstva se delijo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike, če ni v tem odloku, v posebnem aktu občinske skupščine oziroma v pogodbi med občino in uporabnikom sredstev določeno drugače. Če zaostaja pritekanje proračunskih prihodkov v taki meri, da ne bodo doseženi v višini iz 2. člena tega odloka, sme izvršni svet občinske skupščine začasno zmanjšati zneske sredstev, ki so v proračunu razporejeni za posamezne namene v skladu z določili 30. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih. Izvršni svet je zadolžen, da ugotavlja usklajenost obsega proračunske porabe glede na določila resolucije in dogovora o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SR Sloveniji v letu 1988. 18. člen Izvršni svet občinske skupščine je pooblaščen, da odloča: — o prenosu sredstev med posameznimi nameni občinskega proračuna, — o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve, — o uporabi sredstev iz 1. točke 39. člena Zakona o financiranju splošnih in družbenih potreb v družbenopolitični skupnosti (Uradni list SRS, št. 39/74) do višine 30.000.000 din. Sredstva tekoče rezerve občinskega proračuna se bodo dodeljevala za naloge, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali niso zagotovljena v zadostnem obsegu in ki po svoji vsebini sodijo v splošno porabo na nivoju občine. 19. člen Izvršni svet daje soglasje za usklajevanje osebnih dohodkov delavcev delovne skupnosti, ki se financira iz občinskega proračuna, upoštevaje dosežene rezultate pri delu v skladu z resolucijo o družbenem in gospodarskem razvoju občine Ptuj v letu 1988 in odloča višino nekaterih izdatkov, ki gredo v breme materialnih stroškov. 20. člen Vsi uporabniki proračunskih sredstev, razporejenih s tem odlokom, so dolžni predložiti za poračun pristojnemu občinskemu upravnemu organu finančne načrte za leto 1988 in zaključne račune za leto 1987 s poročili o uporabi sredstev, ki jih neposredno uporabljajo na podlagi tega odloka oziroma na podlagi posebnih predpisov, najkasneje do 31. marca 1988. 21. člen Pregled prihodkov proračuna občine Ptuj za leto 1988 in njihova razporeditev sta zajeti v bilanci proračuna za leto 1988, ki je sestavni del tega odloka. 22. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1988. Številka: 402-6/86-2 Datum: 24/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC I. r. 161. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na osnovi 617., 618., 621., 622.; 628. in 631. člena Zakona o združenem delu (Uradni list SFRJ, št. 53/76, 63/79 in 57/83), 9. člena Zakona o sprejemanju začasnih ukrepov družbenega varstva samoupravnih pravic in družbene lastnine (Uradni list SRS, št. 32/80), 19. in 29. člena Zakona o sanaciji in prenehanju organizacij združenega dela (Uradni list SFRJ, št. 72/86, 42/87 in 75/87) in na osnovi 167. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Zbor združenega dela Skupščine občine Ptuj, na predlog Izvršnega sveta SO Ptuj, na seji, dne 24/12-1987 sprejel SKLEP o uvedbi začasnih ukrepov družbenega varstva v delovni organizaciji AGIS Ptuj, Delovni skupnosti skupnih služb, tozd Komerciala, tozd Avtoo-prema-TAP, tozd Velika oprema, tozd Precizna mehanika, tozd Orodjarna, tozd Vzdrževanje in v tozd Kovinska obdelava I. Skupščina občine Ptuj ugotavlja, da so v delovni organizaciji AGIS Ptuj, delovni skupnosti skupnih služb in v temeljnih organizacijah združenega dela: Komerciala, Avtooprema-TAP, Velika oprema, Precizna mehanika, Orodjarna, Vzdrževanje in Kovinska obdelava nastale bistvene motnje v samoupravnih odnosih iz člena 619. točke 6., 9. in 10., da so huje oškodovani družbeni interesi po členu 620. točke 2., 4. in 5. in da temeljne organizacije ne izpolnjujejo v zakonu določenih obveznosti po 621. členu zakona o združenem delu, vse v izredno hudi obliki. II. Skupščina občine Ptuj zaradi tega v delovni organizaciji, delovni skupnosti skupnih služb in v temeljnih organizacijah združenega dela: Komerciala, Avtooprema-TAP, Velika oprema, Precizna mehanika, Orodjarna, Vzdrževanje in Kovinska obdelava uvaja sledeče začasne ukrepe družbenega varstva: 1. V delovni organizaciji AGIS Ptuj se odstavi direktor delovne organizacije Martin UČAKAR, dipl. politolog. Razpis za novega direktorja delovne organizacije je potrebno opraviti v skladu z zakonom. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj eno leto, bo pravico direktorja delovne organizacije izvrševal začasni kolegijski poslovodni organ. 2. Razpusti se delavski svet delovne organizacije. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 3. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta delovne organizacije: a) poslovni odbor, b) odbor za kadrovska vprašanja in informiranje c) odbor za spremljanje sistema delitve dohodka in OD, d) odbor za finančne posle, e) odbor za družbeni standard. Najpozneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta se imenuje nove člane izvršilnih organov. 4. V delovni skupnosti skupnih služb se odstavi: a) Janez PIČERKO, dipl. org. dela kot vodja DSSS. Začasno do imenovanja novega vodje DSSS, vendar najdalj eno leto, bo pravice in dolžnosti vodje DSSS izvrševal predsednik začasnega poslovodnega organa. 5. Razpusti se delavski svet DSSS. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 6. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta DSSS: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta se imenuje nove člane izvršilnih organov. 7. V TOZD Komerciala se odstavi Emerik NVEIGL, dipl. ing. met. kot direktor TOZD. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj eno leto, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Momčilo SAVIČ ing. str. 8. Razpusti se delavski svet temeljne organizacije Komerciala. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 9. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta temeljne organizacije Komerciala: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta se imenuje nove člane izvršilnih organov. 10. Odstavi se Ivan ŠEBELA, org. dela, direktor TOZD Avtooprema-TAP. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Janko KODERMAN str. teh. 11. Razpusti se delavski svet TOZD Avtooprema-TAP. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi v' v pov je potrebno izvoliti nove člane delavska, t sveta. 12. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Avtooprema-TAP: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 13. Odstavi se Peter BELA org. dela, direktor TOZD Velika oprema. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Anton MEŠKO var. tehnik. 14. Razpusti se delavski svet TOZD Velika oprema. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 15. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Velika oprema: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 16. Odstavi se Edvard VINDIŠ ing. str., direktor TOZD Precizna mehanika. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Ivan VEZJAK, dipl. ing. elekt. 17. Razpusti se delavski svet TOZD Precizna mehanika. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti 'nove člane delavskega sveta. 18. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Precizna mehanika: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 19. Odstavi se Peter ALIČ dipl. ing. str., direktor TOZD Orodjarna. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Franc SKRILA org. dela. 20. Razpusti se delavski svet TOZD Orodjarna. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 21. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Orodjarna: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 22. Odstavi se Emil UČAKAR, org. dela, direktor TOZD Kovinska obdelava. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Ivan DROBNIČ ing. str. 23. Razpusti se delavski svet TOZD Kovinska obdelava. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. e 24. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Kovinska obdelava: * a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne cjohodke, c) komisija za družbeni standard, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 25. Odstavi se Egon ZOREC ing. stri, direktor TOZD Vzdrževanje. Začasno do imenovanja novega direktorja, vendar najdalj za dobo enega leta, bo pravice in dolžnosti direktorja TOZD izvrševal Janez VRTIČ, str. tehnik. 26. Razpusti se delavski svet TOZD Vzdrževanje. Najkasneje v treh mesecih po uvedbi ukrepov je potrebno izvoliti nove člane delavskega sveta. 27. Razpustijo se izvršilni organi delavskega sveta TOZD Vzdrževanje: a) poslovni odbor, b) komisija za delovna razmerja in osebne dohodke, c) komisija za družbeni standard in varstvo pri delu, d) komisija za odlikovanja in priznanja. Najkasneje en mesec po konstituiranju delavskega sveta TOZD se imenuje nove člane izvršilnih organov. 28. V vseh TOZD in DSSS se začasno omeji uresničevanje samoupravnih pravic delavcev in sicer v disciplinskih zadevah. Pristojnosti razpuščenih delavskih svetov in izvršilnih organov TOZD in DSSS in odločanje o začasno omejenih pravicah delavcev preidejo na začasne poslovodne organe. III. Imenuje se šestčlanski začasni kolegijski organ za čas trajanja začasnih ukrepov družbenega varstva, ki prevzame pravice in obveznosti delavskega sveta in izvršilnih organov. Ukrepi se uvajajo najdalj za dobo enega leta. V začasni kolegijski organ družbenega varstva se imenujejo: 1. Jože BOTOLIN, gradb. ing., kot predsednik začasno do dokončne kadrovske rešitve, 2. Peter ALIČ, dipl. ing. str., za področje razvoja in proizvodnje DO, 3. Zlatko ŠPOLJAR, dipl. oec., za področje financ, 4. Dragica VERBEGA, oec., za področje računovodstva in organizacije internih poslovnih informacij, 5. Emerih WEIGL, dipl. ing. met., za področje trženja, 6. Branko JOHA, oec., za področje kadrovskih, splošnih in organizacijskih zadev. Člani kolegijskega organa opravljajo svoje funkcije: — predsednik začasnega kolegijskega organa, član začasnega kolegijskega organa za področje razvoja in proizvodnje DO, član začasnega kolegijskega organa za področje trženja in član začasnega kolegijskega organa za področje kadrovskih, splošnih in organizacijskih zadev profesionalno, — preostala dva člana začasnega kolegijskega organa pa neprofesionalno. V času trajanja začasnih ukrepov družbenega varstva zastopa in predstavlja začasni kolegijski organ družbenega varstva predsednik. Začasni kolegijski organ in njegova pooblastila se vpišejo v sodni register. IV. Začasni kolegijski organ je dolžan delati po zakonih in samoupravnih splošnih aktih delovne organizacije, poleg tega pa je dolžan: — izdelati sanacijski program celotne delovne organizacije, t. j. vseh TOZD in DSSS do 31/3-1988 in zagotoviti njegovo izvajanje, — izdelati program deblokade vseh TOZD in DSSS do 31/1-1988. Program deblokade mora biti sestavni del sanacijskega programa in mora zagotoviti kratkoročno finančno ravnotežje, z jasno zasnovano dolgoročno finančno sanacijo celotne delovne organizacije, — v sanacijskem programu prikazati konkretne razvojne usmeritve za dosego osnovnega cilja delovne organizacije, t. j. zbrati tehnično kvalitetne in ekonomsko uspešne proizvodne programe, — temeljito preanalizirati projekt Razvojno programske usmeritve (RPU) DO AGIS iz leta 1984 in izdelati predlog perspektivnega razvoja DO kot najpomembnejšega vsebinskega dela sanacijskega programa, — opredeliti nosilne programe in glavne oporne točke bodočega razvoja delovne organizacije v smislu programske navezave na TAM Maribor; prav tako pa tudi v smislu povezave z ostalo avtomobilsko industrijo, — opredeliti nadaljnjo kooperacijsko strategijo z avtomobilsko industrijo, — izdelati vrednostno analizo proizvodov z ekonomskim dokazom konkurenčnosti posameznih nosilnih proizvodov oziroma skupin proizvodov, — na osnovi razvojno programske usmeritve vseh delov delovne organizacije opredeliti organizacijsko obliko in reorganizacijo speljati do 31/3-1988, — uskladiti samoupravne splošne akte z veljavno zakonodajo, — zagotoviti pravočasne razpise in imenovanja ter volitve novih samoupravnih organov, — izpopolniti informacijski sistem in zagotoviti pravilno in pravočasno obveščanje delavcev, — zagotoviti poenotenje samoupravnih in družbenopolitičnih struktur, še posebej poslovodnih in ostalih delavcev s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, — zagotoviti čim optimalnejšo izrabo proizvodnih sredstev za tržno zanimive programe, če je potrebno tudi s prerazporeditvijo delavcev in popolnitvijo izmen, — zmanjšati obseg neproizvodnih delavcev z razporejanjem teh na proizvodna delovna mesta, — optimalizirati kooperacijsko sodelovanje s samostojnim osebnim delom oziroma drugimi enotami drobnega gospodarstva. Začasni kolegijski organ mora pripraviti program dela za izvajanje ukrepov družbenega varstva in ga predložiti Izvršnemu svetu SO Ptuj. Sproti, pismeno pa najmanj vsake tri mesece, je dolžan obveščati Izvršni svet SO Ptuj o svojih ugotovitvah in rezultatih pri odpravljanju motenj v samoupravnih odnosih ter v odpravljanju razlogov, zaradi katerih so bili huje oškodovani družbeni interesi. Individualni poslovodni organi, ki bodo začasno izvrševali pravice in dolžnosti direktorjev TOZD, so-dolžni delati po zakonih, samoupravnih splošnih aktih TOZD, DSSS in delovne organizacije, predvsem pa so dolžni: —- nuditi popolno podporo začasnemu kolegijskemu organu delovne organizacije in dosledno izvajati vse zadolžitve s strani tega organa, — zagotoviti popolno enotnost vseh delavcev v izvajanju delovnih nalog, pri izvajanju proizvodnih programov ter razvojnih in drugih prednostnih ciljev, — zagotoviti pravilne razporeditve delavcev k delom in nalogam, — zagotoviti dosledno izvajanje SaS o združitvi v delovno organizacijo in drugih samoupravnih splošnih aktov, — povečati delovno disciplino, izboljšati organizacijo dela, izločati vse nepotrebne dele režije, uveljavjti učinkovitejše nagrajevanje po delu, — sodelovati pri izdelavi sanacijskega programa, pri programu finančne konsolidacije in pri opredelitvi razvojno programskih usmeritev celotne delovne organizacije, — zagotoviti čim popolnejšo izrabo vseh strokovnih kadrov in koristnih predlogov delavcev pri iskanju razvojno programskih usmeritev, — izpeljati predlog reorganizacije delovne organizacije, — zagotoviti pravočasne razpise in imenovanja ter volitve novih samoupravnih organov, — tesno sodelovati z družbenopolitičnimi organizacijami in na strokovni osnovi zagotoviti pravilno in pravočasno informiranje vseh delavcev. V. Člani začasnega kolegijskega organa in direktorji TOZD, ki bodo začasno izvrševali pravice in dolžnosti članov začasnega kolegijskega organa in direktorjev TOZD imajo pravico do osebnega dohodka: — predsednik začasnega kolegijskega organa 1.000.000 din, — člani začasnega kolegijskega organa, ki svojo funkcijo opravljajo profesionalno 800.000 din, — člani začasnega kolegijskega organa, ki svojo funkcijo opravljajo neprofesionalno v % vloženega dela od osnove profesionalnih članov, ki ga določi začasni kolegijski organ družbenega varstva, — direktorji TOZD, ki začasno izvršujejo pravice in dolžnosti direktorjev TOZD 700.000 din. Tako določena nadomestila osebnih dohodkov se valorizirajo skladno z rastjo osebnih dohodkov v gospodarstvu občine. ' VI. Nadomestila osebnih dohodkov in stroški članov začasnega kolegijskega organa bremenijo proračun občine za razliko med višino osebnega dohodka določenega s samoupravnim aktom delovne organizacije za dela in naloge, ki jih bo posamezni član opravljal in višino določeno s tem sklepom. Izvajanje začasnih ukrepov spremlja izvršni svet in tromesečno o tem poroča delegatom Skupščine občine Ptuj. VII. Ta sklep začne veljati s 1/1-1988 in se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 428-1/78-2 Datum: 24/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC I. r. 162. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 154. in 1. odstavka 197. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) ter 62. člena in 287. člena Poslovnika Skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10/76, 12/87) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 24. decembra 1987 sprejela SKLEP u razrešitvi člana Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj in predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj 1. Janez BELŠAK, rojen 12/1-1943 v Planini pri Rakeku, se razreši dolžnosti člana Izvršnega sveta SO Ptuj, odgovornega za področje gradbeništva, urbanizma ter stanovanjsko komunalne dejavnosti in predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj. 2. Ta sklep začne veljati 31/12-1987 in se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 111-1/86-1 Datum: 24/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC 1. r. 163. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 154., 196. in 197. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78, 2/82) ter 62. in 286. člena Poslovnika Skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10/76, 12/87) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela, Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 24. decembra 1987 sprejela SKLEP o izvolitvi člana Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj in o imenovanju predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj 1. Franc IVANUŠA, rojen 25/4-1948 v Ptuju, dipl. ing. gradbeništva, stanujoč v Ptuju, Dravska ulica 3, se izvoli za člana Izvršnega sveta Skupščine občine Ptuj, zadolženega za področje gradbentštva, urbanizma ter stanovanjsko komunalne dejavnosti in imenuje za predsednika Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Ptuj. 2. Ta sklep začne veljati 1/1-1988 in se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 111-1/86-1 Datum: 24/12-1987 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC 1. r. 164. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na podlagi 128. člena Zakona o osnovni šoli (Uradni list SRS, št. 6/80), 164. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) in 62. člena Poslovnika Skupščine občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 10/76, 12/87) je Skupščina občine Ptuj na seji' Zbora združenega dela. Zbora krajevnih skupnosti in Družbenopolitičnega zbora, dne 24. decembra 1987 sprejela SKLEP o imenovanju delegata družbenopolitične skupnosti v Svet Osnovne šole »Maksa Bračiča« Cirkulane I. Ivan EMERŠIČ, stanujoč v Cirkulanah, Gradišče 79, se imenuje za delegata družbenopolitične skupnosti v svet Osnovne šole »Maksa Bračiča« Cirkulane. Mandatna doba imenovanega delegata v svetu osnovne šole traja dve leti. 3. Naloge delegata družbenopolitične skupnosti v svetu osnovne šole določa statut Osnovne šole »Maksa Bračiča« Cirkulane. 4. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 020-10/77-1 Datum: 24/12-1987. Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC I. r. 165. Po 15. členu zakona o pospeševanju proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe (Uradni list SRS, št. 46/86 in 45/87) in 100. členu statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25-200-85) je skupščina občine Ormož na sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnsoti, dne 28. decembra 1987 sprejela ODLOK o določitvi obveznosti plačevanja prispevka za pospeševanje družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanje nemotene osnovne preskrbe in za blagovne rezerve v občini Ormož 1. člen Za zagotavljanje uresničevanja nujnih potreb družbene reprodukcije, od katerih je odvisno uresničevanje temeljnih ciljev družbenega plana SR Slovenije in občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 1990 v obdobju od leta 1988 do leta 1990 na področju pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, zagotavljanja osnovne preskrbe in za blagovne rezerve, se s tem odlokom določajo program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, program zagotavljanja nemotene osnovne preskrbe, program občinskih blagovnih rezerv ter obveznost plačevanja prispevka za te namene v obdobju od leta 1988 do 1990. 2. člen Prispevek po tem odlok plačujejo iz dohodka zavezanci iz 12. člena zakona o pospeševanju proizvodnje hrane in o zagotavljanju osnovne preskrbe (Uradni list SRS, št. 46/86 in 45/87) po zbirni stopnji 0,77 % od osnove in sicer: 0,47 % za program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane, 0. 10. za program intervencij za zagotavljanje osnovne preskrbe in 0,20% za program občinskih blagovnih rezerv. Osnova, postopek in način plačevanja prispevka pa so določeni v 13. členu zakona o pospeševanju proizvodnje hrane in o zagotavljanju osnovne preskrbe. 3. člen Program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje hrane obsega: 1. sofinanciranje pospeševalne službe v organizacijah združenih kmetov in regijskih zavodih, 2. pospeševanje družbene in družbeno organizirane poljedeljske proizvodnje, 3. pospeševanje živinorejske proizvodnje in izvajanje veterinarske preventive ter ustvarjanje pogojev za odkup mleka, 4. regresiranje obresti za nabavo plemenske živine, 5. drugi nepredvideni ukrepi, ki se določijo v letnih programih. 4. člen Program zagotavljanja nemotene osnovne preskrbe obsega pokrivanje negativnih razlik v cenah v posameznih fazah reprocelote, da se zagotovi preprečevanje motenj v osnovni preskrbi prebivalstva in s pravočasnim interveniranjem zagotovi krepitev materialnega položaja podeželske trgovine. 5. člen Program občinskih blagovnih rezerv obsega: — oblikovanje stalnih rezerv kmetijsko-živil-skih proizvodov, naftnih derivatov oziroma nekaterih drugih industrijskih proizvodov, — izgradnjo in adaptacijo skladišč za navedene skupine proizvodov, — vzdrževanje, hrambo, čuvanje, obnavljanje in manipulacijo v zvezi z občinskimi stalnimi blagovnimi rezervami. 6. člen Sredstva, zbrana s prispevkom po tem odloku se nakazujejo samoupravni interesni skupnosti za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe občine Ormož za izvedbo programov iz 3., 4. in 5. člena tega odloka. 7. člen Obveznost plačevanja prispevka po tem odloku velja za zavezance, dokler ne sklenejo samoupravnega sporazuma o temeljih plana Samoupravne interesne skupnosti za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe občine Ormož za obdobje od leta 1988 do leta 1990, vendar najdlje do 30. 12. 1990. Po sklenitvi samoupravnega sporazuma iz prejšnjega odstavka velja obveznost plačevanja prispevka po tem odloku za zavezance, ki tega samoupravnega sporazuma ne sklenejo, vendar najdlje do 31. 12. 1990, 8. člen Ta odlok začne veljati I. januarja 1988, objavi pa se v Uradnem vestniku občin Ormož in 1 Ptuj. I Številka. 320-32/1987 Ormož, dne 28. 12. 1987 1 K PREDSEDNIK ri SKUPŠČINE OBČINE ORMOŽ Milan Ritonja 1. r. 166. Po 10. členu zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 18-932/84) in 100. a členu statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25-200/85) je Skupščina občine Ormož na sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 28. decembra 1987 sprejela ODLOK o prenehanju lastninske pravice na zemljiščih namenjenih za kompleksno stanovanjsko in drugo gradnjo na območju zazidalnega načrta Lenta I v Ormožu 1. člen S tem odlokom se določijo pogoji prenehanja lastninske pravice na zemljiščih za kompleksno stanovanjsko in drugo izgradnjo na območju zazidalnega načrta Lenta I v Ormožu, ki gaje izdelal Zavod za urbanizem Maribor št. 1705/86 in ki ga je sprejela Skupščina občine Ormož, dne 14. 7. 1987 ter objavila v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj št. 17 z dne 23. 7. 1987. 2. člen Območje zazidalnega načrta, na katerem preneha lastninska pravica je usklajeno z družbenim planom občine Ormož za obdobje 1986-1990. 3. člen Zazidalni načrt stanovanjske in druge gradnje območja Lenta I obsega kompleks stavbnih zemljišč v k. o. Ormož in k. o. Hardek. Obodna meja območja poteka na vzhodu ob potoku Lešnica, na jugu vzporedno z magistralno cesto Ormož—Ptuj (Novakova cesta), na zahodu po parcelah št. 399 in delu parcele- 385, na severni oz. severno vzhodni strani pa po parcelah št. 396, 397, 400 (del), 401 (del), in po delu parcele 402. 4. člen Lastninska pravica na območju zazidalnega načrta stanovanjske in druge gradnje Lenta I preneha na stavbnih zemljiščih: 483 835 travnik 2 del 5199 Rimokat, župnijstvo, Ormož ii 713 836/1 njiva 2 del 756 Peter Krasnič, Dolga lesa 18, Ormož 484 836/4 njiva 2 del 636 Peter Krasnič, Dolga lesa 18, Ormož 484 836/4 njiva 2 del 5062 Džorž Krasnič - prepoved - odtujitve v korist Robert, Leon Viktor >1 714 836/2 travnik 2 del 4696 Marko Krasnič, , Ptuj, Volkmerjeva 22 714 .836/3 travnik 2 del 5490 Andrej Krasnič, Hardek 4 483 837 gozd 2 681 Rimokat, župnijstvo, Ormož k. o. Hardek 170 396 travnik 4 1583 Rimokat, župnijstvo, Ormož 170 397 travnik 3 1834 Rimokat, župnijstvo, Ormož 170 398 travnik 4 7253 Rimokat, župnijstvo, Ormož 170 399 travnik' 5220 Rimokat, župnijstvo, Ormož 170 del 400 pašnik 5 968 Rimokat, župnijstvo, Ormož 170 del 401 gozd 3 5469 Rimokat, župnijstvo, Ormož del 402 pot 3165 družbena lastnina - javno dobro - del 385 pot 1541 družbena lastnina - javno dobro >1 5. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati lastninska prav' ca in druge pravice na stavbnih zemljiščih iz 4. člena tega odlole Predmetna zemljišča postanejb družbena lastnina, občina Ormož , pridobi na njih pravico upravljanja. 6. člen dr .p; Prejšnji lastniki nezazidanih stavbnih zemljišč lahko uporabi«'"/* zemljišče v družbeni lastnini na način, s katerim se ne menja oblik.-1 svojstvo zemljišča vse do dneva, dokler pristojni upravni organ premoženjskopravne zadeve ne izda odločbe s katero odloča, da mp ra prejšnji lastnik nezazidano stavbno zemljišče izročiti občini z-» uresničitev prostorsko izvedbenega akta. Vložna pare. kultura površ. dosedanji lastnik št. št. v m' 1 2 3 4 5 k. o. Ormož 110 832/1 travnik 2 700 Darinka Meško, Ormož, Novakova 4 725 832/2 travnik 2 806 Radenko, Anita Miličič, Skolibrova 13, Ormož 731 833/2 sadovnjak 2 734 Franjo, Silva Lorenčič, Ivanjkovci 3 732 833/1 sadovnjak 2 734 Boris, Cvetka Jovanovič, Ormož, Dolga lesa 11 372 834 njiva 2 672 Ivan, Darinka Rakovec, Ormož Kolodvorska 2 508 1329 pot del 1300 Družbena lastnina 724 884/2 njiva 2 1324 Anton, Sonja Ivanuša, Ormož, Skolibrova 8 243 884/1 njiva 2 1324 Anica Rajh in Ivan Golob. Ormož, Dr. Hrovata 1 375 883/2 njiva 1 1382 Darko Sever, Hajndl 23, Velika Nedelja 723 883/1 njiva 1 510 Danilo Lukner, Ormož, Trg J. Kerenčiča 11 282 882/1 njiva 1 639 Friderika Lukner, Ormož, Trg J. Kerenčiča II 712 881 njiva 1 685 Božica Ivanuša, Ormož, Ljutomerska 12 718 882/2 njiva 1 640 Maks, Marija Jenuš, Ormož, Skolibrova 6 7. člen j Prejšnjim lastnikom nezazidanih stavbnih zemljišč, ki so postala po tem odloku družbena lastnina in jim je prenehala pravica uporabe, pripadata odškodnina po predpisih o razlastitvi in predpisih o kmetijskih zemljiščih. n 8. člen Zazidalni načrt stanovanjske in druge gradnje območja Lenta I je na vpogled pri Komiteju za družbeno planiranje, razvoj in gospodarske zadeve občine Ormož. 9. člen Pristojno Temeljno sodišče Maribor enota v Ormožu po uradni dolžnosti vpiše v zemljiško knjigo družbeno lastnino na zemljiščih do- h ločenih v 4. členu tega odloka in pravico upravljanja občine Ormož ter druge pravice, določene s tem odlokom. 10. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. številka: 465-4/87 Ormož, dne 28. decembra 1987 s PREDSEDNIK s SKUPŠČINE OBČINE ORMOŽ z Milan Ritonja I. r. c/3-o -n aa 167. j. Po 23. členu zakona o financiranju splošnih užbenih potreb v družbenopolitičnih skup-ostih v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. >-461/74) in 8. alinei a) točke 100. člena statu-i občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož i Ptuj, št. 25/1985) je Skupščina občine Or-iož na sejah zbora združenega dela in zbora rajevnih skupnosti, dne 28. 12. 1987 sprejela ODLOK spremembah odloka o proračunu občine Ormož za leto 1987 1. člen Spremeni se 1. člen odloka o proračunu ob-ine Ormož za leto 1987 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 8/87 in 17/87) tako, da se glasi: »Proračun občine Ormož (v nadaljevanju besedila: občinski proračun) za leto 1987 obsega: 1. Prihodke v znesku 1.084.743.376 din, 2. razporejene prihodke v znesku 1.079.318.019 din, 3. nerazporejene prihodke (tekoča proračunska rezerva) v znesku 5.425.357 din. 2. člen Pregled sprememb proračunskih prihodkov in njihova razporeditev je prikazana v bilanci prihodkov in splošni razporeditvi prihodkov proračuna občine za leto 1987. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1987. Številka: 400-3/1987 Ormož, dne 28. 12. 1987 Predsednik Skupščine občine Ormož Milan Ritonja 1. r. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 1987 ’RIHODKI ODHODKI . Prenesena sredstva Prihodki od davkov od osebnih dohodkov . Prihodki od prometnih davkov . Prihodki od davka od premoženja in premož. pravic ter prih. od drugih davkov Prihodki od taks Prihodki po pos. predpisih, prihodki od organov DPS in drugi prihodki 712.376 335.839.000 591.894.535 21.696.465 68.710.000 65.891.000 1. Dejavnost organov DPS 2. Sredstva za LO in DS 3. Sredstva za DPO 4. Sredstva za odplač. kreditov 5. Sredstva za soc. skrbstvo 6. Sred. za zdravstveno varstvo 7. Sredstva za komunalno dejavnost 8. Sredstva za kraj. skup. 9. Intervencije v gospodarstvu 10. Proračunska rezerva 11. Rezervni sklad 810.033.058 29.685.000 63.759.880 1.982.000 68.437.000 2.779.081 13.060.000 30.860.000 49.422.000 5.425.357 9.300.000 SKUPAJ PRIHODKI 1.084.743.376 SKUPAJ ODHODKI 1.084.743.376 168. a podlagi 23. člena zakona o financiranju ,nih družbenih potreb v družbenopoliti-skupnostih (Uradni list SRS, št. 1/74,4-199/87) in 100. člena statuta obči-rmož (Uradni vestnik občin Ormož in št. 25/85) je Skupščina občine Ormož na bora združenega dela in zbora krajevnih osti, dne 28. 12. 1987 sprejela ODLOK o proračunu občine Ormož za leto 1988 I. člen S proračunom občine Ormož za leto 1988 se tagotavljajo sredstva za financiranje splošnih i družbenih potreb v občini Ormož. ' , 2. člen Skupni prihodki proračuna občine Ormož (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) za leto 1988 znašajo 1.595.862.000 din, od tega - razporejeni prihodki 1.586.802.000 din, 1 — nerazporejeni prihodki (tekoča proračunska rezerva) 9.060.000 din. 3. člen Od prihodkov opredeljenih v 2. členu se izloči 1 % v rezervni sklad občine Ormož. 4. člen Izvršni svet skupščine občine Ormož (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet) je pooblaščen, , da ugotavlja usklajenost obsega proračunske porabe z dogovorom o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SR Sloveniji v letu 1988. Ce bi zaostajalo pritekanje proračunskih pri hodkov v taki meri, da ne bodo doseženi v viši m iz drugega člena tega odloka, sme izvršn svet zaradi ohranitve proračunskega ravnove sja začasno omejiti višino razporejenih sred štev po posameznih postavkah, vendar naivci za 10%. J 5. člen Sredstva občinskega proračuna se razporejajo med letom po dvanajstinah oziroma enakomerno na vse nosilce oz. uporabnike skladno z dotokom prihodkov, če ni z odlokom ali drugim aktom skupščine občine ali izvršnega sveta drugače določeno. 6. člen Občinski organi in drugi uporabniki sredstev proračuna za leto 1988 morajo organizirati izvrševanje del in nalog svojega delovnega področja skladno s programom dela SO Ormož in njenih zborov za leto 1988 v mejah sredstev, ki so jim s tem proračunom odobrena. Občinski organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna ne smejo prevzeti na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegale z občinskim proračunom razporejena sredstva, če take obveznosti niso določene z odlokom ali drugim aktom občinske skupščine oziroma aktom izvršnega sveta, ki ga je potrdila skupščina občine. Za izvajanje določb tega člena ter za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so posameznemu organu odobrena v proračunu je odgovoren predsednik izvršnega sveta skupščine občine Ormož kot odredbodajalec, vodja oddelka za splošno porabo pa je odgovoren za zakonito uporabo sredstev. 7. člen Izvršni svet je pooblaščen, da lahko spremeni namen in višino razporejenih sredstev po posameznih postavkah v okviru glavnega namena, če se izkaže, daje to možno in potrebno, razen sredstev razporejenih upravnim organom in strokovni službi skupščine občine in izvršnega sveta skupščine občine Ormož in sredstev razporejenih za delo družbenopolitičnih organizacij oziroma sredstev, ki so namensko opredeljena z odobrenimi merili splošne porabe v letu 1988. 8. člen Prihodki, ki jih upravni organi občine Or^ mož dosežejo s svojo dejavnostjo, so dohodek proračuna, v kolikor ni s tem odlokom drugače določeno. 9. člen Prihodki doseženi s taksami na promet par-klarjev in kopitarjev so prihodek posebnega računa za zdravstveno varstvo živali občine Ormož. 10. člen Sredstva, razporejena za financiranje upravnih organov, občinske skupščine in izvršnega sveta, organa za kaznovanje prekrškov, medobčinskih inšpekcijskih in ostalih služb in ustanov ter materialnih stroškov Postaje milice Ormož, se v letu 1988 zagotavljajo v skladu z dogovori in utemeljenimi programi dela, usklajenimi z rastjo sredstev za zadovoljevanje splošnih potreb v SR Sloveniji v letu 1988. 11. člen Sredstva, razporejena za financiranje ljudske obrambe se nakazujejo na ustrezni račun občine Ormož, uporabljajo pa se po sprejetem finančnem načrtu obrambnih priprav. 12. člen Sredstva, razporejena za dejavnost družbenopolitičnih organizacij, se nakazujejo uporabnikom na njihove račune. 13. člen Za druga sredstva, ki so v določenih zneskih razporejena v posebnem delu proračuna, je nosilec predstojnik upravnega organa pristojnega za proračun, uporabljajo pa se neposredno iz računa organa družbenopolitične skupnosti oziroma se nakazujejo na tekoči račun uporabnikov za določen čas. 14. člen Izvršni svet je pooblaščen, da odloča o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve za pokrivanje premalo predvidenih dohodkov na posameznih postavkah in za nepredvidene odhodke. Izvršni svet se pooblašča, da odloča o uporabi sredstev rezerv do višine 2.000.000 din, za izdatke nastale kot posledica izrednih 16. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, upor blja pa se od 1. januarja 1988 dalje. Številka: 400-13/1987 Ormož, dne 28. 12. 1987 Predsednik Skupščine občine Ormož Milan Ritonja I. r. PREGLED PRIHODKOV IN RAZPOREDA PRIHODKOV PO PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 1988 Grupa kontov PRIHODKI Skupaj Grupa kontov ODHODKI Skup d 70 Del presežka prihodkov iz preteklega leta 40 Sred. za delo upravnih organov 797.106.61 72 Prihodki od davkov od osebnih dohodkov 679.000.000 41 Sred. za posebne in druge namene za delo 73 Prihodki od davka od prom. proizv. in upravnih organov 200.215.01 storitev ter od davka od prometa nepremič. 744.943.000 42 Sred. za ljudsko obram. in družbeno 74 Prihodki od davka na prih. od premož. ter samozaščito 49.570.01 premožen, pravic ter prihodki od drug. 44 Sred. prenes. drugim DPS in SIS 130.680.41 davkov 22.295.000 45 Sred. za družbene dejav. 135.200.81 75 Prihodki od taks 107.807.000 46 Sredstva za druge sploš. družbene potrebe 182.848.1: 77 Prih., po pos. predpisih prihodki od organov 47 Izločanje sredstev, rezerv 24.143.01 DPS in drugi prihodki 41.817.000 48 Drugi odhodki 76.098.01 SKUPAJ PRIHODKI 1.595.862.000 SKUPAJ 1.595.862.01 okoliščin, za katere sredstva niso zagotovljena v proračunu, kot so zlasti: poplave, suša, požar, potres in druge naravne nesreče, epidemije oziroma preprečevanje epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinske škodljivce ter izredne akcije teritorialne obrambe. Odloča pa tudi lahko o višjem znesku, če je to potrebno, s tem da uporabo tega zneska da v potrditev zborom Skupščine občine Ormož na prvi prihodnji seji. 15. člen Upravni organ pristojen za občinski proračun je dolžan določila odloka o proračunu dosledno upoštevati, istočasno pa lahko po potrebi nadzira usklajenost uporabe sredstev pri proračunskih porabnikih v skladu s sprejetimi programi. 169. Na podlagi 114. člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 17/86), 8. člena odloka o zagotavljanju sredstev za kritje stroškov pri vzdrževanju skupnih objektov in naprav na melioracijskih območjih občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 11/87) in 138. členu statuta občine Ormož št. 25/85) je Izvršni svet skupščine občine Ormož na 34. redni seji dne 4. 12. 1987 sprejel ODREDBO o višini nadomestila za kritje stroškov za vzdrževalna dela na skupnih objektih in napravah na melioracijskem območju Sejanska dolina I. člen S to odredbo se določi višina prispevka za kritje stroškov za vzdrževalna dela na skupnih objektih in napravah na melioracijskem območju Sejanska dolina v letu 1988 na 23.818.— din od hektarja melioriranih površin. 2. člen Ta odredba prične veljati dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj uporablja pa se od 1. 1. 1988. Številka: 320-29/87 Datum: 4. 12. 1987 Predsednik Izvršnega sveta SO Ormož Miroslav Tramšek I. r. Ker je bila v odloku o posebnem občinskem davku od prometa proizvodov in od plačil za storitve v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28-143/87) v primerjavi z izvirnikom ugotovljena napaka, dajem po 3. odstavku 182. člena poslovnika Skupščine občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 13-142/77) naslednji popravek 3. alinea 2. točke opombe k tar. št. 7 Tarife posebnega občinskega prometnega davka se črta. Sekretarka Skupščine občine Ormož Minka Rajh I. r. Ker je bila v odloku o spremembah in ( polnitvah odloka o cenah geodetskih storite občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož Ptuj, št. 28-145/87) v primerjavi z izvirniki ugotovljena napaka, dajem po 3. odstavku 1 člena poslovnika Skupščine občine Orn (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, 13-142/77) naslednji popravek V uvodu odloka se datum »30. decembi nadomesti z datumom »3. december«. Pri zadnjem členu se številka »4« zamenj številko »3«. Sekretarka Skupščine občine Ormož Minka Rajh I. r. Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek. Naročniki Tednika ga prejme brezplačno, naročniki posameznih številk pa le skupaj s Tednikom. Izdajatelj Radlo-Tednlk Ptuj, Vošnjakova 5. Ur juje uredniški odbor — odgovorni urednik FRANC POTOČNIK. Sedež uredništva Ptuj, Srbski trg 1 /I. Tiska časopisi grafično podjetje Večer, Tržaška 14, Maribor.