UUBUANA V ŠTEVILKAH Avtomobilov kot listja in trave Bencinska kriza gor, bencirtska kriza dol, avtomobilov je v našem mestu vse več Še ne tako davnega leta 1965 je bilo v Ljubljani samo 26.000 motornih vozil, od tega 18.455 osebnih vozil (za Bežigra-dom je imelo 37.000 prebivalcev le 6.000 motornih vozil, od tega 3 590 avtomobilov). Konec leta 1981 /e bilo motornih vozil v Ljubljani že štirikrat več, 101.077, od tega 90.000 osebnih vozil. V 20.000 beži-grajskih gospodinjstvih pa so imeli takrat skupaj 19.105 motornih vo-zil. od tega 17.425 osebnih vozil. Povprečja so vedno varljiva, zato številke poglejmo podrobnejše. Zadnji dan leta 1981 je biloza Beži-gradom registriranih 2.019 družbe-nih in 17.086 osebnih vozil. Med zasebnimi vozili prednjaiijo seveda avtomobili (16.394), pred motomi-mi kplast (372), tovornjaki (300) in ostalimi vozili - dva Bežigrajčana sta imela celo avtobus. V letu 1981 seveda ni šlo brez nezgod: V Ljubljani jih je bilo 1 245. Najbolj nevarna je seveda največja občrna Vič-Rudnlk (330), sledi Si-ška (262) - v teh občinah je ugasni-lo tudi največ življenj, 17 oziroma 16 - prometni Center je na tretjem mestu (247 nezgod, 8 mrtvih), sle-dita Bežigrad (240 nezgod, 6 mrtvih, 71 hudo in 228 lažje poško-dovanih) in Moste-Polje (166 nez-god, 5 mrtvih). Najvefi nezgod je bilo od junija do oktobra, za Bežigradom pa sta bila v letu 1981 najbolj črna pro-metna dneva sreda in petek s po 45 nezgodami, najbolj varna pa nede-Ija z dvanajstimi. Največ nesreč se je zgodilo med 12. in 16. uro (74), naslednji uri sta nekaj varnejii (29), nato pa število nesreč med 18. in 20. ura spet naraste (34). VIR: Statistični letopis Ljubljane '82