Parni aii neparni, to je zdaj vprašanje! NEKATERIH ŠIŠENSKIH DELOVNIH ORGANIZACIJ NOVI ZAKON NI PRIZADEL — DRUGIM JE PRINESEL VRSTO TEŽAV. Zakon o omejitvi voženj in odredbi hitro-sti je začel veljati 3. maja. Ob torkih in prvo soboto in nedeljo v mesecu prepoveduje vož-njo za vozila, katerih številka na registrski tablici se končuje s parno številko, ob četrt-kih in tretjo soboto in nedeljo v mesecu pa vožnjo vozil, katerih številka se končuje z neparno številko. Zakon, po katerem bi radi varčevali z ben-cinom, je bil sprejet po hitrem postopku in ima toliko pomanjkljivosti in nedoslednosti, da že povzroča negodovanje med Ijudmi. Med-tem ko so nekateri zakon sprejeli brez po-sebnih težav, se drugi še ne znajdejo. Vse glasnejši pa postajajo tisti, ki so se že pred sprejetjem tega zakona ogrevali za bencinske bone. Koliko je zakon prizadel, če jih je, delov-ne kolektive v šišenski občini, smo povpra-šali v štirih delovnih organizacijah. FRANC SKARZA, Gradbeno podjetje Stav-benik TOZD G. O. Ljubljana: »Pri prevozu naših delavcev na gradbišča in prevozu materiala nimamo težav. Delavci stanujejo v glavnem v samskem domu v Šentvidu in se na delovišča v Murgle ali na primer v štepanjsko naselje lahko pripeljejo z avtobusi mestnega potniškega prometa. Tu- di pri prevozu hrane ni težav. Prav tako lažje načrtujemo službena potovanja, ker imamo en avto s parno in enega z neparno številko. Nekoliko več težav imajo starši s prevozom otrok v vrtec. Jaz osebno pa sem se že kar navadil na pešačenje, v mesto pa se zaradi pomanjkanja parkirnih prostorov tako raje odpeljem z avtobusom. Ogrevam pa se vse-eno bolj za uvedbo bonov za bencin.« RAJKO KROŠL, VIATOR, TOZD Mestni potniški promet: »Novi zakon nas je precej prizadel. Kar 65 voznikov mestnih avtobusov se namreč pripelje z osebnimi avtomobili iz Vrhnike, Domžal, Moravč, Škofljice in Iga, saj nima-jo drugega prevoza. Prvi jutranji avtobusi odpeljejo iz garaže že ob štirih in deset mi-nut. V začetku veljavnosti novega zakona smo se s temi vozniki dogovorili, da se na delo pripeljejo kar s svojimi vozili. Morebit-no kazen bi jim povrnila delovna organizaci-ja. Sedaj pa smo sklenili, da vozniki na dan prepovedi vožnje za njihove avtomobile pre-spijo tu v Viatorjevi restavraciji ali pa se z dela in na delo peljejo s taksijem. Stroške seveda krije delovna organizacija. Želimo vsekakor dobiti dovoljenja za voznike.« JANEZ NEBEC, delovna organizacija De-korativna: »S prihodom naših delavcev na delo zara-di novega zakona nimamo težav. Velika ve- čina delavcev prihaja iz Polhovega Gradca. Organiziran imamo poseben avtobus za vsa-ko izmeno, ki z ljubljanskega kolodvora pri-pclje v tovarno delavce in delavke, ki se do tja pripeljejo z rednimi avtobusi. Za službe-na potovanja samo rent-a-car, avto, s kater rim se lahko vedno vozimo. Zakon smo spre-jcli kot potreben, vendar pa osebno menim, da bi več prištedili z boni. Bone bi poverili delovnim organizacijam. Vsak, ki bi jih v enem mesecu še prihranil, bi dobil denar na-zaj. Tako bi sam racionaliziral svoje vožnje in prihranek bi bil najbrž večji.« JOŽE ZAJC, ISKRA TEN Stegne: »Naši delavci prihajajo na delo tako iz Ljubljane kakor tudi iz širše okolice. Tudi po sprejetju zakona o omejitvi prometa red-no prihajajo na delo, čeprav imajo nekateri precej težav s prevažanjem otrok v vrtec. Re-šuje nas premakljiv delovni čas. Z ljubljan-skega kolodvora in nazaj redno vozi več Alpe-tourovih avtobusov delavce iz drugih krajev. Te avtobuse je najela Iskra Invest servis, razvažajo pa delavce do vsake naše TOZD. Želeli bi, da bi podaljšali progo mestnega potniškega prometa številka 3, vendar pa in-dustrijska cesta za to nima tehničnih pogo-jev. Jaz osebno nisem preveč prizadet, saj sem Šiškar in se na delo pripeljem s kole-som.«