Šolsko svetovalno delo | V SPOMIN 3 3 Biserka Lep se je po študiju psihologije leta 1985 zapo- slila na Srednji elektro in računalniški šoli v Mariboru v šolski svetovalni službi. Od leta 1995 dalje je delala na visokošolski prijavno- informacijski službi Univerze v Mariboru. Na Zavod RS za šolstvo je prišla leta 2003 kot višja svetovalka za vodenje postopkov usmerjanja otrok s posebnimi potrebami, leta 2007 je postala tudi predsednica ene od komisij za usmerjanje. Leta 2019 je po upokojitvi Tanje Bezić prevzela vodenje področ- ne skupine za svetovalno delo in ekspertne skupine za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi. Ves čas svojega dela je bila aktivno vključena v številne projek- te, svetovalne storitve in razvojne naloge zavoda, med katerimi je zlasti pomemben njen strokovni in znan- stveni prispevek h kakovosti skrbi za dvojno izjemne učence. V okviru ekspertne skupine za delo z nadar- jenimi je vodila podskupino za pripravo posodobitev za proces odkrivanja nadarjenih v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah in svojo nalogo izjemno uspešno opra- vila. Kot strokovnjakinja je sodelovala v projektni na- logi Pedagoško vodenje za dvig ravni znanja in delo z nadarjenimi ter v nalogi Razvijanje sodobnih oblik in metod dela z nadarjenimi. Svoje strokovno in raziskovalno delo je objavljala v šte- vilnih publikacijah in ga predstavljala domači in tuji strokovni javnosti. V okviru mednarodnega združen- ja za nadarjene ECHA je z aktivnimi prispevki sode- lovala na petih konferencah. V razvojnem projektu RAZSODNA – razvijanje in preizkušanje sodobnih or- ganizacijskih oblik in didaktičnih pristopov za vzgoj- no-izobraževalno delo z nadarjenimi učenci in dijaki Biserka Lep (1960–2022) 2016–2018 se je posebej posvetila akceleraciji dvojno izjemnih učencev. Skupaj s kolegicami iz prakse je ob- likovala konkretne pedagoške pristope za načrtovanje individualiziranih programov in delo s temi učenci, ki so bili objavljeni v publikaciji Akceleracija in drugi sodobni pristopi za vzgojno-izobraževalno delo z na- darjenimi učenci in dijaki (Zavod RS za šolstvo, 2019). Biserka je bila dobra strokovnjakinja, zaupanja in spoš- tovanja vredna kolegica. Znala je prisluhniti, pri vo- denju nalog je upoštevala mnenja vseh, in vedno smo se lahko zanesli na njeno strokovno presojo in mnenje. Kot oseba je bila topla, trdna, vztrajna, pokončna in pogumna. Sodelavci in sodelavke se je bomo spomin- jali s spoštovanjem. Dr. Brigita Rupar