GLASNIK OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA-OKOLICA IN MESTNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA LETO II. > ŠTEV. 44 LJUBLJANA. 24. JUNIJA 1955 A. NAČELNE DOLOČBE I. Splošni del Starešinski odnos L člen Tajnik ljudskega odbora Je naj višji stare Sina uprave Ijud-*^&a odbore. Tajniku so neposredno podojeni načelniki oddelkov in. atarešine drugih samostojnih organizacijskih enot. Ti so doJž-nl Poročati tajniku o svojem delti. predložiti v odločitev važnejša organizacijske vpreganja *" vprašanja v zvezi » postopkom v upravnih zadevah, kakor tudi s sistemom in načinom ^ela, ter splošna v-prašanja. kako naj se rešijo upravne zadeve, 0 katerih je treba odločati po Prostem preudarku. Upravne zadeve, o katerih tajnik misli, da so take narave, da ne more dajati načelnih smernic v mejah svoje pristojnosti. Predi oči ljudskemu odboru, sve-ljudskega odbore ali pred-•edniku ljudskega odbora, de ti ledajo navodila. S. člen Načelnikom oddelkov »o neposredno podrejeni šefi odsekov In drugih enot v okviru oddelka. Sefu so podrejeni vsi ueluž-^nioi odseka oz. ustrezne or-Kaoir.acljske enote. Uslužbenci *° dolžna poročati šefu o vsem •'rojem delu. Poročati so dolini ttidl g tistih postih, katerih ne rešuje šef, marveč upravne kotiti« ie, katerim so uslužbenci ndneka ali ustrezne enote dode-ll*tit v pomoč. 8NOTNOST POSLOVANJA S. Men tajnik ljudskega odbora np*rJ, da o nekih stvareh odio-več oddelkov upsrave ljud-*ke«a odbora, ati če se enake ®*v*ri odločajo različno, skliče ®vet načelnikov i«i šefov, na ha-ti>r»m *e obravnave, kakšna re-frt*v je najbolj primerna. Na‘o j**1 navodilo, ki je za uslui-'enoe obvezno. Ljudski odbor "tiko tajnikovo navodilo po aa-•"■snrju tajnika spremeni. Uslužbenci, načelniki in šefi ” dolini vsako neenotnost, ki °PaziJo, nemudoma sporočit’ Jtiilcu ljudskega odbora. 4. člen "nako kakor tajnik za vso “Pravo ljudskega odbora so ‘Unt načelniki v okviru nd-t, kov' ^fi v okviru odsekov S.r krtici starešine v svojih or-n*n ,*«iiških enotah odpravljati ^enotnost v poslovanju in re-n^tiJu zafjpv Navodila o ennt-n *' Poslovanja, ki Jih izdajo tos-°,n!k'‘ ,n ,p,i ter dnig! sta-tistrecnih organizacijskih ^ • lahko sorement vlSH sta-'na »H svet lhidrkega o<#xvra. v 5. člen na °o :e Pisarn so dolžni paziti ra tititiitibot noelovania pisarn N n 1 or)rs ni meljskih enot. Na-vpraSanla v zvest s tem' so dnilžnt n-edloPti ljudskega odbora v od- POSLOVNIK ZA DELO UPRAVNIH ORGANOV LJUDSKEGA ODBORA PREDLOG ZA POSLOVNIKE OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV OKRAJA LJUBLJANA ^MOTRNOIT staveHue. vt onast. da le del,a zastarel, okoren ali tnsioVAVJA *. f!«i zamotan, je dolžan uvesti boljši način dela v svoji organizacijski enoti. Pred uvedbo novega načina dela se posvetuje z uslužbenci svoje organizacijske enote in s tajnikom ljudskega odbora. Ce starešina ugotovi, da je način dela nesmotrn tudi v drugih organizacijskih enotah, opozori na tako nesmotrnost tajnika ljudskega odbora. Tajnik ljudskega odtrnra skliče sejo starešin in po zaslišanju njihovega mnenja toda navodilo o reorganizaciji dela. Vsak uslužbenec, ki opazi nesmotrnost v poslovanju, je dolžan na njo opoeoriti svojega starešino. EXPE»ITIVNOST (HITROST DRLA) T. člen Uslužbenci so dolžni zadeve reševati hitro, a vendar tako, da naglica ni v škodo kakovosti reševanja. Nujni posli se morajo rešiti v treh dneh, ostali pa v osmih dneh. Ce je postopek zvečan s poizvedbami ali zasliševanji, mora biti zadeva rešena v enem mesecu izredne zapletene zadeve pa najkasneje v 60 dneh. Vodje vložišč so dolžni paziti, katere spise imajo uslužbenci nad mesec dni, ne da bi jih rešili bodisi z dokončno, bodisi z vmesno rešitvijo. Vsak tak primer so dolžni nemudoma Javite starešini uslužbenca, kateri spis rešuje, Aa se ugotovijo ovire, ki so povzročile zastoj v delu Starešine so dolini od čase do časa pregledovati vpisnike spisov In zahtevati od uslužbencev da poročajo o vzrokih, zakaj se zadeve ne rešujejo dovolj hitro. Ce je vzrok počasnosti reševanja organizacijske narave, skliče starešina posvet uslužbencev organizacijske enote ter na podlagi razprave z njimi določi boljšo organizacijo dela. Ce starešina ne more reorganizacijo tovesti v mejah svoje pristojnosti, sporoči vso problematiko višjemu starešini. Višji starešina postopa po 1. členu tega poslovnika. ZAKONITOST DELA S. člen Vsak uslužbenec je dolžan skrbeti za zakonitost v poslovanju. Kakor hitro opazi v delu kakšno nepravilnost, je dolžan to sporočiti svojemu alt višjemu starešini. Starešine so dolžni s pismenimi opozorili ali ustno na posvetih z uslužbenstvom organizacijske enote obravnavati primere nezakonitosti ln nepravilnosti v delu uslužbencev ter dajati navodila za bodoče delo. Ce se .nezakonitosti ponavljajo, mora starešina uslužbence ukoriti ter jih opozoriti na disciplinske posledice nepravilnega dela oziroma o tem poročati tajniku, ki presodi ali je prestopek zrel zt disciplinski pregon. ZVEZNOST DELA (KONTINUITETA DELA) 9. člen Vsaka upravna- zadeva se mora v redu dokončati. Ce je uslužbenec premeščen ali za dalj časa odsoten, mora svoje posle predati starešini ali uslužbencu, ki ga starešina določi. Preden uslužbenec ne preda pravilno poslov. ne sme biti razrešen dotedanjega dela. Ce se uprava ah njena organizacijska enota reorganizira ali če te likvidira, uslužbenci ne smejo biti razrešeni, dokler ne predajo poslov tistim uslužbencem ali organu, ki so določeni, da dovršijo nedokončane posle. Kaj sp šteje za daljšo odsotnost po določilu tega člen«, odloči starešina. Pri pr .»meičanju uslužbencev morajo starešine paziti na te. da zaradi premestitev ne trpi poslovanje. OBJAVLJANJE PREDPISOV II. člen Tajnik ljudskega odbora opozarja načelnika in druge starešine na nove f redpise, iz katerih ne izhaja določeno, katera organizacijska enota jih je dolina izvrševati. Ce gre za zadeve večjega pomen* izda tajnik navodilo, v katerem odredi, v katere organizacijske enote spadajo zadeve, ki jih določajo novi predpisi. Pred izdajo navodila zasliši mnenje starešin, ki opravljajo »orodne posle. Navodila in drngi predpisi višjih organov »e izročajo najprej tajniku ljudskega odbor«. Ce višji organi pošljejo navo-I dila neposredno oddelkom ljud-j akega odbora, so starešine teh oddelkov dolžni navodilo takoj prepisati in ga poslati tajniku ljudskega odbora. Tajnik skrbi, da prejmejo vej starešine organizacijskih enot vsa navodila višjih organov, ne glede na to, ali se tičejo njihovega ožjega poslovanja ali ne. 11. Men Vsaka organizacijska enota mora imeti v arhivu zbirko vseh okrožnic. Obenem z zbirko okrožnic se mora voditi tudi poseben seznani teh okrožnic oo časovnem zaporedju. Okrožnic* dobijo zaporedno številko seznama. Poleg zaporedne števu-ke je treba v seznamu na kratko opisati vsebino okrožnice. Navodila, ki se posebej tičejo poslov posameznih referatov, se morajo razmnožiti in vročiti uslužbencem teh referatov. RAZDELJEVANJE POSLOV 12. člen Vsaj enkrat na leto so dolžni načelniki, šefi ln referenti dajati tajniku poročilo o svojem delu. Pri pregledu teh poslov tajnik prouči ali je potrebno odre-1 aiti novo razporeditev poslov uslužbencev. Pri razporeditvi mora paziti, da je poslovaje kar najbolj smotrno in ekono mično. Sorodni posli naj se opravljajo po pravilu v istih referatih. Novo razporeditev poslov lahko odredi tajnik tud« eicer vedno, kadar se za to pokaže potreba. 13. člen Dnevno pošto načelnikom deli tajnik. Tajnik lahko pooblasti »kušene starešine vložišč, da predložijo zadeve, ki nedvomno spadajo v delovno področje posameznega oddelka, načelnikom ali drugim vodjem organizacijskih enot neposredno. Vsn dvomljiva vprašanja, ali spada reka zadeva v določeno organizacijsko enoto, se morajo predložiti tajniku, da o njih odloči. Pred odločitvijo zasliši tajnik mnenje starešin organizacijskih enot, v katerih se opravljajo sorodne zadeve. Načelniki delijo sp le« šefom, šefi pa uslužbencem svojih organizacijskih enot. STROKOVNO IZPOPOLNJEVANJE ISLUZBKNSTVA 14. člen Ne glede na stopnje izobrazbe se morajo pripravniki seznaniti z vsem posJovanjera ljudskega odbora. V ta namen izda tajnik ljudskega odbori odločbo o razporedu pripravnikovega službovanja za časa pripravniške dobe. V odločbi morajo biti označi ne organizacijske enote ljudskega odbora in čas, od kdaj do kdaj mora pripravnik službovati v teh organizacijskih enotah. Vsak etašerina je dolžan pripravnika natačno poučiti o njc-gevem delu. o predpisih, ki jih mora uporabljati, popravljati mora pripravnikove napake pri delu in gs stalno opozarjati na pomanjkljivosti v delu; Pri določanju razporeda pripravnikov za naziv referent je treba paziti, da se pripravnik vsaj 6 mesecev zaposli na sodišču. 15. člen Ostali uslužbenci so dolini v prvi vrsti sami skrbeti za svoje izpopolnjevanje. Starešine so dolžni pregledovati osnutke aktov, ki jih izdelajo uslužbenci, ter uslužbenk opozarjati na nepravilnosti v delu. Ce starešine opazijo, da uslužbenci svojega dela ne obvladajo, ker nimajo zadostnega znanja, sporočijo to višjemu starešini, ds se organizirajo tečaji In odsvetovanja, če gre za večje število uslužbencev, ali pa da se organizira v mejah organizacijske enote strokovni študij. Starešine morajo paziti, da imajo uslužbenci vedno na razpolago pripomočke, ki so jim potrebni pri delu. Vsak starešina se lahko z Izpraševanjem uslužbencev pre- priča, kako poznajo svojo stro« ko. i B. POSLOVANJE V UPRAVNEM POSTOPKU | PRISTOJNOST 16. Men Uslužbenec, ki prejme spis J« dolžan po uradni" dolžnosti paziti na pristojnost ljudskega odbora sploh in posebej na pristojnost organizacijske enote. Pri zadevah, ki se rešujejo v upravnem postopku, je dolžan uslužbenec ugotoviti, ali je pristojen za izdajo odločbe starešina organizacijske enote, ali upravna komisija, ali »vet ljudskega odbora, ali ljudski odbor na seji. Ljudski odbor, svet ljudskega odbora tn upravna komisija so pristojni za izdaje upravnih določb samo, če to zakon posebej predpisuje. V vseh drugih primerih odloča starešine organizacijske enote. Starešine organizacijskih e nož podpisujejo odločb«, ki jih sami izdajajo, kakor tudi upravna odločb«, ki jth izdajo kolektiv-ai organi (načelniki podpisuje}« določbe upravnih komisij ki določbe svetov, tajnik ljudskega odbora pa podpiše upravno odločbo, ki jo izda ljudski odbor aa seji), razen če zakon predpisuje kaj drugega. izključitev 17. Men Uslužbenec mora poeitl, d* V zadevi, Id jo rešuje, ni prizadet. Kakor hitro ugotovi, da je • stvari prizadet, obvesti neposrednega starešino, da se zadeva prepusti drugim uslužbencem v reševanje. Za razloge prizadetosti se štejejo zlasti: 1. Ce je uslužbenec v zadevi stranka, strankin soupravičenee ali sozavezanec, priča izvedence, pooblaščenec ali zakoniti zastopnik stranke. 2. Ce j* s stranko, zastopnikom ali pooblaščencem v krvnem sorodstvu v ravni črti alt v stranski črti tretje stopnje, it je njen zakonski drug sil v svaštvenem razmerju do druge stopnje, ne glede na to alt je zakonska zveza prenehala, ati ie obstoji. 3. Ce je s stranko, zastopnikom ali pooblaščencem v razmerju skrbnika ali oskrbovanca, posvojitelja ali posvojenca, vzdrževalca ali vzdržovanca. 4. Ce Je v isti stvari že sodeloval pri reševanju na prvi stopnji. IZLOČITEV 18. člen Starešina uslužbenca, ki vodi upravni postopek, mora prepustiti zadevo v reševanje drugemu usluž bencu. če stranka to zahteva Iz upravičenih razlogov. S*eje se. da je razlog upravičen. če stranka verjetno Izkaže, da je uslužbenec pri reševan1« zadeve prizadet, bodisi to razlogov. navedenih v prejšnjem členu, bodisi zaredi drueih okoliščin. ki ooravlčulejo dvom o uslužbnnčevi nenristranosti. Preden se u«i»ilbenee izloči, mora biti zaslišan. DELOVNI CAS 10. člen Uslužbenci so dolžni svoje de-praviloma opraviti v delovnem času. Nujni posli se morajo opraviti neglede na predpisani delovni čas. Starežine lahko odredijo, da so uslužbenci v službi tudi preko delovnega časa, če to zahteva posebna službena korist. Tajnik ljudskega odbora določa, kateri dnevi v tednu so določeni za sprejemanje strank. Po potrebi se lahko za sprejem strank odredijo samo določene ure ob določenih dneh. 1 OBČEVANJE S TUJIMI DRŽAVNIMI ORGANI 21). člen S tujimi državnimi organi sl smejo upravni organi dopisovati samo s posredovanjem državnega sekretariata za zunanje zadeve, kolikor zakoni in meddržavne pogodbe ne dovoljujejo neposrednega občevanja. OBČEVANJE S STRANKAMI , 21. člen Uslužbenci so dolžni varovati zakonite koristi stranke: poučiti morajo stranko o vseh pravicah in dolžnostih v postopku in zlasti jo morajo opozoriti na morebitno izgubo pravice, če ne opravi kakšnega dejanja, ki ga predpisuje upravni postopek. Stranka, ki ne zna katerega od jugoslovanskih jezikov, lahko uporablja sv-oj jezik. Uslužbenci, ki ne obvladajo jezika stranke, morajo uradno priskrbeti tolmača. Stroške za tolmača plača praviloma tisti, v čigar interesu se opravi upravno dejanje, V poslovanju s strankami morajo dajati uslužbenci kratka, a vendar izčrpna pojasnila. V zadevah, pri katerih je odločba odvisna od prostega preudarka, uslužbenci ne smejo dajati Izjav o verjetnem Izidu upravnega postopka. Stranke lahko dajo svojo vlogo ustno na zapisnik. Upravni organ sprejema na zapisnik ne sme odkloniti, če stranka sama n' sposobna, sestaviti vlogo. ZASTOPSTVO C 22. člen Uslužbenci so dolžni po uradni dolžnosti paziti na procesno sposobnost stranke. Ce stranka procesno ni sposobna, ne smejo vzeti v postopek njene vloge ln predlogi samo, če jih odobri njen zakoniti zastopnik. Uslužbenec je dolžan pozvati strankinega zakonitega zastopnika, da se izjavi o vlogah procesno nesposobnega. Od osebe, ki nastopa kot pooblaščenec pred upravnimi organi, mora uslužbenec zahtevati pismeno pooblastilo. Upravni organ lahko zahteva, da se pooblastilo overi, če sumi v pristojnost predloženega pooblastila. Stranka lahko da svoje pooblastilo tudi ustno na zapisnik pred upravnim organom. VZDRŽEVANJE REDA 23. člea Stranke In drugi udeleženci upravnega postopka ne smejo nositi orožja alt nevarnega orodja, razen po službeni dolžnosti. Uslužbenci, ki vodijo postopek, so dolžni vzdrževati red pri delu. Pri vzdrževanju reda imajo pravice, osebe, ki motijo red, opomniti. Ce to ne pomaga imajo pravico te osebe odstraniti iz uradnega prostora. Ce je navzočnost osebe, ki moti red, potrebna, jo vodja postopka pozove, da postavi svojega pooblaščenca. Ce tega ne stori, se postopek prekine dokler stranka ne postavi pooblaščenca alt dokler se ji ne postavi uradni zastopnik. V posebno hudih primerih kaljenja miru se motilec lahko kaznuje po predpisih zakona o upravnem postopku. PREGLED SPISOV 24. člen Stranka ima pravico vpogle-dati v spis, ki obravnava njeno zadevo in si oskrbeti prepise teh spisov ob svojih stroških. Listine, ki so zaupne ali glede katerih je v javnem interesu, da jih stranka ne pozna, se morajo pred izročitvijo spisa stranki na vpogled iz spisa odstraniti. Odstraniti se morajo tudi osnutki odločb in elaboratov. Druge osebe imajo pravico, vpogledati v spise samo, če z-kažejo v teh zadevah svoj pravni interes. Gornja načela veljajo tudi, ko je postopek že končan. PREVZEMANJE SPISOV 25. člen Vloge so praviloma pismene, vloge po telefonu niso dopustne. Telefonska poročila so dovoljena v že uvedenem upravnem postopku. Uslužbenec vsebino teh sporočil vpiše v spisu kot uradni zaznamek. Vloge, ki niso vezane na rok, se lahko sporočijo po telefonu, vendar samo, če je to smotrnejše od pismnene vloge ali vloge na zapisnik. Nepopolne vloge se ne smejo zavrniti, marveč je treba stranko pozvati, da napake v vlogi ; odpravi. Ko se napake odprav - 1 jo, se šteje kot da je bila vloga že spočetka pravilno vložena. Po vsaki vlogi je treba izdati stranki netaksirano potrdilo, če stranka to zahteva. Ce vloga, ki pride po pošti n: kolkovana, dasl ni oproščena takse, mora vodja vložišča stranko takoj pozvati, da plača takso z opombo, da se sicer vloga ne bo obravnavala. VABILA 26. člen Uslužbenci smejo stranke, priče, Izvedence, pojasnilnike in druge udeležence postopka vabiti na zaslišanje, če je to potrebno za uspeh postopka in če stanujejo na območju mesta. Le če je v korist zadeve nujno potrebno, se lahko vabi tud’ oseba, ki stanuje izven območja mesta. Ce go s takim prihodom osebe zvezani potni stroški in povračilo za izgubo časa, je treba pred odreditvijo vabila dobaviti mnenje organa, ki je pristojen za proračun. 27. člen Vabila so pismena. Le v nujnih primerih se stranke lahko vabi ustno, telegrafsko ali po telefonu. V pismenem vabilu mora biti označeno Ime organa, ki poziva, natančen naslov pozvane osebe, razlog vabila ter pojasnilo, v kakšni laotnostl (kot stranka, priča, izvedenec itd.) se vabi Ce ni nujno, da pride stranka osebno, je treba v vabilu navesti, da lahko pošlje svojega pooblaščenca. Vabilo mora vsebovati opozorilo, da se osebi, ki se na vabilo ne odzove in se tudi ne opravi na drugih spisih pa je rebri označiti, kateremu spisu )e »voj priključen. PRILOGE . 48. člen Število prilog je treba vpisati rubriko odtisnjene delovodne . arnpiljk®. Tja je treba vpisati di vrednost priloženih vred-sj>:n,c- Kot ena priloga se šteje cm’ k' predstavlja vsebinsko t . ?*°> čeprav Ima več listov, b . Pa> ki predstavljajo po vse-tas' rak *8W celoto, se vsak tp' 0 Sejejo kot posebna priloga, ,Piav g0 zvezani z drugimi tisti. Kot priloga velja tudi plsem-o ki ga je troba priložiti. je ["* z večjim številom prilog t;ti 1 <*u zvezati z vrvico. Prav Va j* treba ravnati, če je ne-da Pilm <*eh navzočih uslu bencev. dodeljevanje pošte 5L člen Starešina, ko pošto prejme, označi na spisu uslužbenca, ki naj zadevo rešuje. Po potrebi daje na spisu tudi odredbe glede uradne poti spisa, zlasti glede nujnosti rešitve, o koordinaciji, koga je treba o spisu obvestiti, ali je potreben pred rešitvijo razgovor, komu je treba predložiti osnutek rešitve v odobritev in podobno. Take odredbe ee dajejo desno od vložne številke ali pod njo. označba nujnosti in evidenčni roki se vpišejo z rdečim svinčnikom ali z rdečilom. delovodna štampiljka 52. člen Na vsak spis sc vtisne delovodna štampiljka neposredno pod besedilom na levi strani. Ce tam ni prostora, se štampiljka odtisne na hrbtni strani na levem kotu zgoraj. Ce tudi tam ni prostora, se štampiljka odtisne na poseben list papirja, ki se priključi k spisu. V posamezne rubrike delovodne štampiljke je treba vpisati: v rubriko »prispelo« — datum prejema spisa; v rubriko znak — delovodna številka — začetno črko funkcije uslužbenca, ki spis rešuje (za načelnika n, za matičarja m itd.) ter deiovodno številko, ki obsega opravilno številko ulomljeno z zaporedno številko; v rubriko priloge, vrednote — število prilog in vrednot; v rubriko reši — Ime referenta, ki bo zadevo reševal. Pod deiovodno številko se vpiše v oklepaju temeljna številka zadeve. PISARNIŠKE KNJIGE 53. člen Vložišče mora voditi tele pisarniško knjige: a) kombiniran delovodnik za navadno pošto; b) enostavna delovodnika za zaupno ter za strogo zaupno pošto; c) spisovne sezname za posamezne vrste zadev; č) kazalo (indeks); za vsako rubriko delovodnika. Temeljne številke se prav tako vpisujejo zaporedno, preskakujejo pa tiste rubrike delovodnika, v katerih so zadeve prenesene in imajo zaradi tega svojo prvotno temeljno številko. V rubrikah delovodnika je označba za prejšnjo in poznejšo številko, v katero se vpisuje morebitne prejšnje tn poznejše številke (opravilne). Za povezavo dopisov enega spisa se vodijo zaporedne številke. Prvi dopis v zadevi se 0}SJA OUABJOpOA O Ajd A OJ[dA rubrike delovodnika. V rubriko se vpiše številka 1. In za to zaporedno številko poleg opravilne številke je treba označiti tudi dopis. Isto zaporedno številko ima tudi rešitev tega dopisa ali vmesni dopis, ki je bil odposlan v zvezi s prvim dopisom. Nadaljnji dopis v tej zadevi se vpiše v drugo vrsto iste opravilne in temeljne •številke pod zaporedno številko 2. itd. Ob prenosu na novo opravilno številko in Isto temeljno številko se vpiše na novo dospeli dopis z naslednjo zaporedno številko (ponavadi 6). V deiovodno rubriko predmet se vpiše primek in Ime pošiljatelja oziroma trne in sedež urada ter kratka označba vsebine. Ce ljudski odbor sam sproži zadevo, se vpiše v to rubriko samo kratka označba vsebine. Vsebina predmeta se označi, če je vezana na osebo ali na kraj, najprej z Imenom osebe ali kraja, nato pa z geslom (n. pr. sprejem v državljanstvo). Ce pa vsebina pisma ni vezana na osebo, se navede samo geslo (na pr. prenos pravice uporabe na zemljišču). V rubriko prispelo — dan, mesec, se vpiše datum, ko je spis prispel na ljudski odbor. Datum se mora ujemati z datumom delovodne štampiljke. Rubrika vložek se Izpolni z natančnim naslovom vlagatelja. Ce zadevo sproži ljudski odbor, se vpiše »uradno«. Rubrika, številka ln datum vloge se Izpolni v zgornji polovici s tujo deiovodno številko, v spodnji pa se vpiše datum . -e-! jetega dopisa ali spisa. Pri za- d) referentske knjige, kjer je ' sebni vlogi se vpiše samo datum, zaposlenih več kot 5 uslužbencev; | Rubrika priloge — vrednost se izpolni enako kakor delovodne štampiljke. V rubriko referent se vpiše začetna črka funkcije uslužben- * v smislu čl. 78 Uredbe dohodnini. q Finančna uprava M1*' Ljubljana Izdaja .ZalotnMtuo Llubli»«*S dnevnik«, dlraktor Stane Skr»D* odgovorni urednik Ivo Tavčar«