Ueadki yestkik občin Ormož in Ptuj Leto: XI Ptuj, dne 28. februarja 197jK^ Številka: 2 - T “““— —— VSEBINA : OBČINA ORMOŽ 7. Sklep o razgrnitvi osnutka za dopolnitev zazidalnega načrta predela družinske stanovanjske gradnje Hardek na javni vpogled OBČINA PTUJ 8. Odlok o izvršnem svetu skupščine občine Ptuj 9. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov v občini Ptuj 10. Odlok o priznavalninah udeležencem narodno osvobodilne vojne in njihovim družinskim članom, borcem za severno mejo v letih 1918 in 1919 ter slovenskim dobrovoljcem iz vojn 1912 do 1918 RAZPISI DELOVNIH MEST OBČINSKEGA SODIŠČA ORMOŽ 7. Izvršni svet skupščine občine Ormož je na podlagi druge alinee drugega odstavka 194. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 4-38/74) ter 11. in 13. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS, št, 16-119/67) na svoji seji dne 12, februarja 1975 sprejel SKLEP o razgrnitvi osnutka za dopolnitev zazidalnega načrta predela družinske stanovanjske gradnje Hardek na javni vpogled. 1. Javno se razgrne predlog za dopolnitev zazidalnega načrta predela družinske stanovanjske gradnje Hardek; predlog je izdelal zavod za urbanizem Maribor pod št. 875/74 dne 26. sept. 1974. . Zazidalni načrt, ki se naj dopolni po tem predlogu, je bil sprejet z odlokom, objavljenim v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, št. 6-54/71. 2. V času razgrnitve lahko k osnutku za dopolnitev zazidalnega načrta poda svoje pripombe in predloge vsak občan ali zainteresirana delovna ali druga organizacija ter organi. 3. Navedeni predlog se javno razgrne v prostorih skupščine občine Ormož, Kolodvorska št. 9 prvo nadstropje, soba št. 9 v 30 dneh od objave v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. St.: 351-1/1975-z Ormož, dne 12. februarja 1975 Predsednik IS skupščina občine Ormož Franc Novak 8. Na podlagi 4. točke 229. člena 18. točke 243. člena ter 287. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5—45/7) je skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 20. februarja 1975 sprejela ODLOK o izvršnem svetu skupščine občine Ptuj I. POLOŽAJ IN DELOVNO PODROČJE l.člen Izvršni svet skupščine občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: Izvršni svet) je izvršilni organ skupščine občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: občinske skupščine), ki skrbi za izvajanje politike in za izvrševanje zakonov, odlokov, družbenega plana občine Ptuj in drugih splošnih aktov občinske skupščine. Izvršni svet uresničuje svojo odgovornost z izvrševanjem pravic in dolžnosti, ki jih ima po ustavi, zakonih, statutu občine, po tem odloku in drugih odlokih občinske skupščine. 2. člen Izvršni svet je v okvim pravic in dolžnosti občine odgovoren občinski skupščini za stanje na vseh področjih družbenega življenja v občini, za izvajanje politike, in izvrševanja odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov občinske skupščine kakor tudi zveznih in republiških zakonov in drugih predpisov in splošnih aktov, za izvrševanje katerih so odgovorni organi v občini ter za usmerjanje in usklajevanje dela občinskih upravnih organov ter organizacij, ki opravljajo zadeve, ki so posebnega družbenega pomena za občino. 3. člen Izvršni svet določa program svojega dela v dcladu s p reg ram om občinske skupščine in njenih zborov, izhajajoč iz politike in ukrepov določenih z akti občinske skupščine, kakor tudi iz drugih temeljnih nalog, določenih s predpisi občine in družbenimi dogovori, ki jih sklene občinska skupščina. 4. člen Za uresničevanje svojega odgovornosti izvršni svet: - obravnava stanje in uresničuje politiko občinske skupščine na vseh področjih družbenega življenja, - predlaga občinski skupščini izdajo odlokov in drugih splošnih aktov in daje mnenje o predlogih odlokov in drugih splošnih aktov,kijih predlagajo občinski skupščini drugi pooblaščeni predlagatelji, - predlaga občinski skupščini ustanovitev in odpravo občinskih upravnih organov, - predlaga občinski skupščini ustanovitev organizacij združenega dela in dngih organizacij, - lahko predlaga pristojnemu zboru občinske skupščine, da se odloži obravnavanje osnutka ali predloga odloka ali drugega splošnega akta; - oblikuje predlog obsega splošne in skupne porabe v občini, družbenega plana občine, občinskega proračuna in zaključnega računa o izvršitvi proračuna ter drugih zaključnih računov v pristojnosti občine, - oblikuje predlog programa prostorskega in urbanističnega razvoja ter stanovanjske graditve v občini, - izvršuje proračun občine, - sprejema odredbe in druge predpise za izvrševanje odlokov, sprejme poslovnik o svojem delu, - skrbi za izpoponjevanje sklepov, smernic in priporočil občinske skupščine in posameznih zborov, - skrbi za izvrševanje politike splošnega Ij udskega odpora in za izvajanje priprav na ljudsko obrambo v občini v okviru pravic in dolžnosti občine, - skrbi in je odgovoren, da občinska uprava dobro deluje ter usklajuje in usmerja delo občinskih upravnih organov, da bi bilo zagotovljeno izvajanje politike in in izvrševanje zakonov drugih predpisov in splošnih aktov federacije in republike, če so za njihovo izvrševanje pristojni občinski upravni organi, ter za izvrševanje politike in izvrševanje odlokov in drugh splošnih aktov občinske skupščine, - določa splošna načela za notranjo organizacijo občinskih upravnih organov, - nadzoruje delo občinskih upravnih organov in odpravlja njihove predpise, ki sov nasprotju z zakonom, odiokom občinske skupščine ali predpisom, ki ga je sam izdal za izvrševapje odloka, - odloča o sporu o pristojnosti med posameznimi občinskimi upravnimi organi, - opravlja pravice in dolžnosti predstojnika, kadar delavci občinskih upravnih organov s samoupravnimi splošnimi akti skupno urejajo zadeve, ki imajo zanje skupen pomen, - daje mnenje k predlogom o ustanovitvi medobčinskih upravnih organov in služb ter spremlja njihovo delo, - ustanavlja odbore, komisije in druga stalna in občasna telesa za opravljanje nalog iz njegove pristojnosti, - daje pobude za samoupravno sporazumevanje in družbeno dogovarjanje na področjih in o zadevah, ki so pomembna za občino in sodeluje pri družbenem dogovarjanju v imenu občine, če . je za to pooblaščen z zakonom ali sklepom občinske skupščine, - imenuje sekretarja izvršnega sveta in doge funkcionarje v skladu z odlokom ali drugim splošnim aktom občinske skupščine, - opravlja tudi druge zadeve, določene z ustavo, zakonom, statutom občine, odlokom, drugim predpisom ali splošnim aktom občinske skupščine in zadeve, ki mu jih poveri občinska skupščina. . 5. člen Občinska skupščina lahko prenese na Izvršni svet opravljanje zadev iz svoje pristojnosti, za , katere z ustavo, zakonom, statutom občine in drugim predpisom ali splošnim aktom ni predvideno, da jih izključno opravlja občinska skupščina na seji. 6. člen Pri izvrševanju sv oj ili pravic in dolžnosti sodeluje Izvršni svet z organi republiške skupščine, z družbenopolitičnimi orgamzacijami, krajevnimi skupnostmi, samoupravnimi in drugimi organizacijami ter njihovimi skupnostmi in združenji. 7. člen Izvršni svet zastopa občino Ptuj kot pravno osebo, kolikor ni glede posameznih vprašanj zastopanja z zakonom drugače določeno. 8. člen Izvršni svet izvršuje nasproti občinski skupščini in nasproti drugim organom občine pravice in dolžnosti, ki jih določajo občinski statut, ta odlok in poslovnik občinske skupščine oziroma poslovniki zborov. 9. člen Delo Izvršnega sveta je javno. Izvršni svet zagotavlja javnost svojega dela z informacijami, ki jih daje tisku in drugim sredstvom javnega obveščanja ter z ustvarjanjem drugih možnosti, da se javnost seznani z njegovim delom, stališči in odločitvami. Če bi bila javna objava v nasprotju z družbenimi interesi, lahko Izvršni svet odloči, da pomenijo posamezni podatki ali gradiva, ki jih obravnava oziroma posamezne odločitve in stališča, kijih je sprejel, uradno tajnost in niso na razpolago javnosti oziroma da bodo na razpolago javnosti šele po preteku določenega časa. 10. člen Izvršni svet ima svoj pečat. Pečat je okrogle oblike in ima v sredini grb Socialistične republike Slovenije, ob robu pa besedilo: Socialistična republika Slovenija, Skupščina občine Ptuj, Izvršni svet. II. SESTAVA IZVRŠNEGA SVETA TER PRAVICE IN DOLŽNOSTI NJEGOVIH ČLANOV 11. člen Izvršni svet sestavljajo predsednik, podpredsednik in s statutom občine določeno število članov. Predsednika Izvršnega sveta izvolijo zbori občinske skupščine na predlog Socialistične zveze delovnega ljudstva, podpredsednika in člane Izvršnega sveta pa na predlog kandidata za predsednika Izvršnega sveta na podlagi mnenja Socialistične zveze delovnega ljudstva. Ob izvolitvi članov Izvršnega sveta imenuje občinska skupščina na predlog predsednika Izvršnega sveta izmed članov Izvršnega sveta predstojnike občinskih up ravnili organov. Predsednik Izvršnega sveta ima pravico predlagati občinski skupščini razrešitev posameznih članov Izvršnega sveta in izvolitev novih. 12. člen Predsednik, podpredsednik in člani Izvršnega sveta podajo po svoji izvolitvi pred predsednikom občinske skupščine tole slovesno izjavo: »Izjavljam, da bom dolžnost člana Izvršnega sVeta opravljal vestno in odgovorno, da se bom pri svojem delu ravnal po ustavi, zakonih in občinskem statutu, da mi bo pri mojem delu vodilo uresničevanje ciljev samoupravne socialistične družbe in intersov narodov in delovnih ljudi Socialistične republike Jugoslavije, Socialistične republike Slovenije in občine Ptuj." 13. člen Predsednik Izvršnega sveta predstavlja Izvršni svet, sklicuje seje sveta in jim predseduje, usklajuje delo v Izvršnem svetu, skrbi, da se uresničujejo delovni programi in sklepi sveta, kakor tudi, da organizira sodelovanje z družbenopolitičnimi organizacijami, z organizacijami združenega dela, in njihovimi združenji, s krajevnimi skupnostmi, s samoupravnimi interesnimi skupnostmi in drugimi organizacijami. Predsednik podpisuje predpise in druge akte ter sklepe, kijih sprejema Izvršni svet. 14. člen Predsednik Izvršnega sveta je odredbodajalec za sredstva proračuna občine in posebnih računov proračuna občine ter katerih nosilec je Izvršni svet. Za opravljanje te naloge lahko Izvršni svet pooblasti tudi enega ali več članov Izvršnega sveta. 15. člen Podpredsednik Izvršnega sveta nadomestuje predsednika sveta v vseh pravicah in dolžnostih. če je ta odsoten ali zadržan in opravlja v skladu s poslovnikom in sklepi sveta tudi druge zadeve iz delovnega področja sveta. Predsednik Izvršnega sveta lahko v mejah svojih pravic in dolžnosti pooblasti podpredsednika, da ga stalno nadomestuje v določenih zadevah. 16. člen Vsak član Izvršnega sveta ima pravico sprožiti obravnavanje in sklepanje o posameznih vprašanjih iz pristojnosti Izvršnega sveta, dati pobudo za pripravo odlokov in drugih predpisov, predlagati Izvršnemu svetu, da določi načelna stališča in smernice za delo občinskih upravnih organov ter udeleževati se obravnavanja in odločanja o vseh vprašanjih, o katerih razpravlja Izvršni svet. V skladu s poslovnikom Izvršnega sveta imajo člani sveta pravico sodelovati pri delu vsakega telesa Izvršnega sveta in izrekati svoje mnenje in predloge o vprašanjih, o katerih se razpravlja. 17. člen Člani Izvršnega sveta so odgovorni za izvajanje politike in stališč Izvršnega sveta v vseh zadevah, ki jim jih poveri Izvršni svet kakor tudi za delo občinskih upravnih organov, ki jih vodno. Člani Izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da poročajo Izvršnemu svetu o problematiki na delovnem področju, za katere so odgovorni in da dajejo pobude in predloge za reševanje vprašanj iz pristojnosti Izvršnega sveta. 18. člen Člani Izvršnega sveta uživajo enako imuniteto, kot jo imajo delegati v občinski skupščini. O imuniteti člana Izvršnega sveta odloča Izvršni svet. Predsednik Izvršnega sveta mora obvestiti občinsko skupščino o odločitvah Izvršnega sveta v zvezi z imuniteto njegovih članov. 19. člen Člani izvršnega sveta imajo pravico do nadomestila osebnega dohodka za opravljanje funkcije in do drugih prejemkov in nadomestil v skladu s predpisi, ki jih sprejme občinska skupščina. Člani Izvršnega sveta imajo glede uporabljanja javnih prometnih sredstev in povračil za službena potovanja enake pravice kot delegati občinske skupščine. 23. člen Na povabilo predsednika Izvršnega sveta so lahko na seji izvršnega sveta navzoči predstojniki upravnih organov in drugih organov v občini, ki niso člani izvršnega sveta, strokovnjaki iz občinskih upravnih organov in iz sekretariata občinske skupščine, kakor tudi predstavniki družbenopolitičnih in drugih samoupravnih organizacij, interesnih skupnosti in združenj, da se udeležujejo razpravljanja o vprašanju, zaradi katerega so bili povabljeni na sejo in da dajo o njem mnenja in predloge. Na seji so lahko navzoči tudi priznani javni delavci in strokovnjaki, ki lahko s svojimi predlogi prispevajo k rešitvi določenega vprašanja. 24. člen Izvršni svet sprejema odredbe za izvrševanje odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov občinske skupščine ter za izvrševanje zveznih in republiških zakonov in uredb, kadar je to isano. mejah zakonskih pooblastil izdaja izvršni svet tudi odločbe v upravnem postopku in druge odločbe. Za odločanje v upravnem postopku in v drugih individualnih zadevah iz svoje pristojnosti lahko izvršni svet ustanovi posebne komisije, ki jih sestavljajo njegovi člani. V drugih primerih odloča Izvršni svet s sklepom. 25. člen Izvršni svet lahko ustanovi stalna ali začasna delovna telesa za obravnavanje določenih vprašanj in za pripravo stališč o reševanju takih vprašanj. 26. člen Izvršni svet ima naslednje odbore in komisije: 1. odbor za razvoj, analize, plan in finančno politiko, 2. odbor za gospodarstvo, 3. odbor za urbanistične, komunalne in stanovanjske zadeve, 4. odbor za družbene službe, 5. odbor za spremljanje delovanja krajevnih skupnosti, 6. odbor za spremljanje družbenega dogovarjanja in samoupravnega sporazumevanja, 7. komisijo za premoženjsko pravne zadeve, 8. komisijo za lovstvo in ribištvo, 9. komisijo za koordiniranje razvoja računalništva in 10. komisijo za varstvo okolja. III. NAČIN DELA IZVRŠNEGA SVETA 20. člen Izvršni svet razpravlja in odloča o zadevah iz svoje pristojnosti na svojih sejah. Seje Izvršnega sveta sklicuje predsednik sveta na lastno pobudo, na zahtevo predsednika občinske skupščine ali na predlog najmanj petih članov. Dnevni red seje določi Izvršni svet. V dnevni red seje sveta se obvezno vnesejo vprašanja, ki jih predlagajo zbori občinske skupščine oziroma njen predsednik. Sqa Izvršnega sveta je sklepčna, navzoča večina članov sveta. če je 21, člen . Izvršni svet razpravlja na sejah o splošnih in načelnih vprašanjih, ki imajo pomen za izvajanje oziroma za določitev politike na posameznih družbenih področjih in sprejema stališča do takih vprašanj, obravnava in sklepa o predlogih za izdajo odlokov ter o osnutkih odlokov in predlogih odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema občinska skupščina, sprejema splošne akte in druge sklepe, za katere je pooblaščena, obravnava delo občinskih upravnih organov ter usmerja in usklajuje njihovo delo ter razpravlja in sklepa o vseh drugih vprašanjih iz svoje pristojnosti. Izvršni svet odloča na sejah z večino glasov navzočih članov. 22. člen Vsak član Izvršnega sveta lahko zahteva, da svet na svoji seji obravnava in zavzema stališče glede posameznega vprašanja, kadar meni, da gre za vprašanje splošnega oziroma načelnega pomena za izvajanje politike občinske skupščine ali pa vprašanje, ki ga je treba reševati usklajeno z drugimi upravnimi organi. 27. člen Sestav, naloge in način dela odborov in komisij določi izvršni svet v svojem poslovniku o delu ali s sklepom. Odbori in komisije so za svoje delo odgovorni Izvršnemu svetu, kateremu so dolžni poročati o svojem delu. IV. RAZMERJE IZVRŠNEGA SVETA DO OBČINSKE SKUPŠČINE 28. člen Izvršni svet je za svoje delo odgovoren občinski skupščini. Izvršni svet izvršuje nasproti občinski skupščini in drugim organom občine pravice in dolžnosti, ki jih določajo ustava, zakoni, statut občine in odlok občinske skupščine. Izvršni svet poroča občinski skupščini in posameznim zborom o izvajanju določene politike, o stanju in razvoju na vseh področjih družbenega življenja, o izvrševanju zakonov odlokov in drugih splošnih aktov, ki jih je sprejela občinska skupščina ter ji predlaga določanje politike, izdajo odlokov in drugih splošnih aktov. Na zahtevo posameznega zbora občinske skupščine je izvršni svet dolžan dati poročila o stanju in problemih, o izvajanju politike in o izvrševanju zakonov, odlokov in drugih splošnih aktov ter o drugih vprašanjih z delovnega področja zbora. 29. člen Izvršni svet ima pravico zahtevati od občinske skupščine mnenja in stališča o posameznih vprašanjih v zvezi z izvajanjem politike sprejetih odlokov in drugih splošnih aktov občinske skupščine. Na zahtevo občinske skupščine je izvršni svet dolžan proučiti posamezna vprašanja iz svoje , pristojnosti in zavzeto stališče sporočit^ : predsedniku občinske skupščine, kakor tudi i priskrbeti občinski skupščini podatke in drugo j potrebno gradivo, s katerim razpolaga izvršni svet | in občinski upravni organi, občinska skupščina ; pajih potrebuje za opravljanje svojih funkcij. 30. člen Izvršni svet ima pravico, da po svojih predstavnikih izreka na sejah zborov občinske skupščine in na sejah njihovih delovnih teles svoja stališča o vprašanjih, ki so na dnevnem redu teh sej, da predlaga, naj se na seji pristojnega zbora občinske skupščine obravnava posamezno vprašanje in o njem zavzema stališče, kakor tudi, da zahteva, naj pristojni zbor občinske skupščine odloži obravnavo posameznega predloga akta ali drugega vprašanja, da bi mogel svet zavzeti | stališče in ga obrazložiti na seji pristojnega zbora občinske skupščine. Izvršni svet določi svoje predstavnike, ki sodelujejo pri delu zborov občinske skupščine in njihovih delovnih teles v skladu s poslovnikom j občinske skupščine. 31. člen Izvršni svet je dolžan dajati odgovore in 1 Pojasnila na vprašanja, ki mu jih postavljajo Posamezni zbori občinske skupščine, njihova telesa in delegati v zborih skupščine. Če posamezen zbor obč. skupščine sprejme predlog delegatov za interpelacijo v zvezi z delom izvršnega sveta, ima izvršni svet pravico in dolžnost, da pred obravnavo v zboru poda svoje poročilo, na katerega se nanaša interpelacija. V. RAZMERJA IZVRŠNEGA SVETA DO SAMOUPRAVNIH INTERESNIH SKUPNOSTI 32. člen Razmerja izvršnega sveta do samoupravnih interesnih skupnosti za območje občine temelje na načelih sodelovanja, dogovarjanja in usklajevanja. Izvršni svet in samoupravne interesne skupnosti sodelujejo zlasti pri planiranju razvoja ustreznih dejavnosti, pri zbiranju in obdelavi informacij, pri izvajanju družbeno dogovorjene kadrovske politike ter pri organiziranju strokovnih služb na ustreznih področjih. Kadar obravnava izvršni svet na svoji seji zadeve s področja vzgoje in izobraževanja, 'aziskovalnih dejavnosti, kulture, zdravstva in socialnega varstva lahko sodeluje na seji tudi Predstojnik strokovne službe ustrezne samoupravne interesne skupnosti s pravico razpravljati. 33. člen Izvršni svet v skladu s svojo odgovornostjo ; spremlja delo samoupravnih interesnih skupnosti ! za območje občine, ki opravljajo dejavnosti Posebnega družbenega pomena ter jim posreduje svoja stališča, predloge, mnenja in pripombe flede izvajanja zakonov, odlokov in politike, ki lo je za ustrezno področje določila občinska i skupščina, Samoupravne interesne skupnosti obveščajo 'zvršni svet o svojih sklepih oziroma o ukrepih v zvezi z navedenimi stališči, predlogi, mnenji, oziroma pripombami. VI. RAZMERJA IZVRŠNEGA SVETA DO OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV 34. člen V skladu s svcijo odgovornostjo za delo občinskih upravnih organov mora imeti izvršni i Svet vpogled, kako ti organi izvajajo oziroma Ugotavljajo izvajanje politike ter izvrševanje Zakonov, odlokov, družbenih planov občine ter Utugih splošnih aktov občinske skupščine in Predpisov izvršnega sveta. Občinski upravni organi obveščajo izvršni svet o stanju stvari ter o problemih na ustreznem Področju; na njegovo zahtevo so mu dolžni dati Podatke, poročila in pojasnila o zadevah s svojega delovnega področja. 35. člen Izvršni svet sprejema smernice za delo °bčinskih upravnih organov glede izvajanja Politike, izvrševanja zakonov in drugih splošnih ?*ttov zvezne in republiške skupščine ter odlokov ut drugih splošnih aktov občinske skupščine. Izvršni svet lahko naloži občinskim upravnim organom, da ukrenejo, kar so v posameznem primeru upravičeni ukreniti, lahko jim naloži, da raziščejo razmere na posameznem področju in mu poročajo o tem ter predlagajo ustrezne ukrepe. Občinskim upravnim organom lahko svet tudi naloži, da pripravijo predloge za izdajo odlokov, osnutke odlokov in drugih aktov občinske skupščine, kakor tudi predloge odredb in drugih aktov izvršnega sveta in jim da smernice za sestavo teh aktov. 36. člen Izvršni svet usklajuje delo občinskih upravnih organov pri izvrševanju politike in pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov z zavzemanjem stališč oziroma sklepov o vprašanjih, kijih ni bilo mogoče rešiti v okviru posameznega upravnega organa ali s sodelovanjem med posameznimi upravnimi organi. Izvršni svet lahko tudi določi, kako naj posamezni upravni organi sodelujejo med seboj pri izvajanju politike oziroma pri pripravi odlokov ter drugih predpisov ter kako naj ti organi sodelujejo z družbenopolitičnimi organizacijami, organizacijami združenega dela in drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. 37. člen Izvršni svet skrbi za to, da delajo občinski upravni organi racionalno in učinkovito, da so jim za ta namen na razpolago ustrezna tehnična in druga materialna sredstva kakor tudi da uporabljajo pri svojem delu sodobne delovne metode. VII. OSTALE DOLOČBE 38. člen Samoupravne organizacije in skupnosti lahko na lastno pobudo oziroma na zahtevo izvršnega sveta predlagajo svetu svoja mnenja in stališča o vprašanjih iznjegove pristojnosti. ' 39. člen Izvršni svet ima sekretarja. Sekretar izvršnega sveta pomaga predsedniku sveta pri pripravljanju sej izvršnega sveta in skrbi, da je pripravljeno gradivo za seje, skrbi za tehnično vsklajenost dela v delovnih telesih izvršnega sveta in opravlja druge zadeve v zvezi z organizacijo dela v izvršnem svetu, ki mu jih poveri izvršni svet ali predsednik izvršnega sveta. Sekretarja izvršnega sveta imenuje in razrešuje izvršni svet. 40. člen Izvršni svet sprejme poslovnik o svojem delu. V poslovniku določi izvršni svet skladno z določbami tega odloka svojo notranjo organizacijo, način dela in druga, za njegovo delo pomembna vprašanja, VIII. KONČNE DOLOČBE 41. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. St.; 0104/74-1 Ptuj, dne 20. februarja 1975 Predsednik skupščine občine Ptuj Branko Gorjup 9. Po 6., 11. in 13. členu zakona o davkih občanov (Uradni Ust SRS, št. 21-224/74) ter 1. točki 244. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5-45/74) je skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 20. februarja 1975 sprejela ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov v občini Ptuj 1. člen V odloku o davkih občanov v občini Ptuj (Uradni vestnik občin » Unož in Ptuj, št. 6-52/74) se 8. člen črta. 2. člen 10. člen se spremeni tako, da se glasi: Davek od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti (v nadaljnjem besedilu; davek iz kmetijstva) se odmerja od katasterskega dohodka negozdnih porvšin za posamezne skupine katasterskih občin po naslednjih stopnjah; - v drugi skupini 71 % - v tretji skupini a) 62 % b) 57 % - v četrti skupini 52 % Zavezanci, ki so zdravstveno zavarovani kot kmetje in kmetje - kooperanti, ki so zdravstveno in pokojninsko zavarovani po predpisih o zavarovanju oseb v delovnem razmerju, so oproščeni davka iz kmetijstva do višine, ki ustreza stopnji 42 3. člen Prvi odstavek 12. člena se spremeni tako, da se glasi; . „Davek iz kmetijstva, ki odpade na osebni dohodek od gozda, se odmerja od vrednosti lesa, določenega za posek v letu, za katerega se davek odmerja. Ta davek plačujejo zavezanci, ki so zdravstveno zavarovani kot kmetje in kmetje -kooperanti ki so zdravstveno in pokojninsko zavarovani po predpisih o zavarovanju oseb v delovnem razmerju, po stopnji 22 %, ostali zavezanci davka iz kmetijstva po stopnji 46 %. 4. člen 18. člen se spremeni tako, da se glasi; ..Zavezancem, ki so slepi, pa nimajo pogojev za olajšave po prvem oziroma drugem odstavku 61. člena zakona o davkih občanov, se prizna olajšava v višini 50 % od odmerjenega davka iz kmetijstva." 5. člen Za 19. členom se naslov, ki označuje vrsto daVka spremeni tako, da se pravilno glasi: „3. DAVEK OD OSEBNEGA DOHODKA IZ SAMOSTOJNEGA OPRAVLJANJA OBRTNIH IN DRUGIH GOSPODARSKIH DEJAVNOSTI" 6. člen 20. člen se spremeni tako, da se glasi: „Od osnov, ki presegajo osebni dohodek določen v skladu z 10. členom zakona o davkih občanov z družbenim dogovorom ozroma odredbo, se plačuje davek od osebnega dohodka iz samostojnega opravljanja obrtnih in drugih s gospodarskih dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: davek iz obrtnih dejavnosti) po naslednjih4 stopnjah: od presežka - dinarjev stopnja % do 10.00 10.000 do 20.000 29 20.000 do 30.000 33 30.000 do 50.000 37 50.000 do 100.000 41 100.000 do 200.000 45 nad 200.000 50 7. člen 21. člen se črta. 8. člen V drugem odstavku 23. člena se besedilo spremeni in glasi: „Kadar se zavezancem, ki opravljajo obrtno dejavnost kot -postranski poklic odmerja davek po dejanskem dohodku, se ta plačuje do višine osnov dogovorjenih ali določenih na podlagi 10. člena zakona o davkih občanov po stopnji 30 %, od presežka pa po progresivnih stopnjah iz 20. člena tega odloka povečanih za pet odstotkov." 9. člen V 24. členu se 8. točka črta. 10. člen V 25. členu se besedilo „81 členom" nadomesti z besedilom „82 členom". 11. člen Prvi odstavek 28. člena se spremeni tako, da se glasi: „Občani ki z osebnim delom opravljajo intelektualne ali negospodarske storitve, plačujejo prispevke in davke po načinu in merilih ki jih v skladu z 10. členom zakona o davkih občanov določa družbeni dogovor oziroma odredba." 'J H* 12. člen V 30. členu se besedilo „po stopnji 12 % nadomesti z besedilom" po stopnji 15 13. člen V prvem odstavku 32. člena se besedilo „3 % nadoemsti z „15 %“ in „10 %“ z „30 %". Na koncu drugega odstavka se besedilo „3 %“ nadomesti z besedilom „5 %“. 14. člen 42. člen se spremeni tako, da se glasi: ..Občinski davek od premoženja se plačuje od davčne osnove po naslednjih stopnjah: stopnja Od stanovanjskih hiš in stanovanj 0,15 % Od poslovnih stavb, poslovnih prostorov in garaž, ki so samostojni objketi 0,50 % Od počitniških hiš 1 % Osnova za odmero davka od garaž, ki so zgrajene kot samostojni objekti se ugotovi tako, da se število kvadratnih metrov uporabne tlorisne površine pomnoži s 1.000 dinarjev, ne glede na vrsto materiala, iz katerega je garaža zgrajena." 15. člen 45.člen se spremeni tako, da se glasi: ,.Zavezanci davka, ki v letu 1974 niso vložili napovedi na javni poziv o točkovanju, morajo vložiti napoved za odmero davka do 28. februarja 1975. leta." o točkovanju, morajo vložiti napoved za odmeri davka do 28. februarja 1975. leta." 16. člen V prvem odstavku 50, člena se doda nov stavek, ki se glasi: „Davek se plačuje tudi od zakupne vrednosti poslovnih prostorov v lastni stavbi in sicer od zneska, kije bil občanu priznan kot strošek po 9. točki 75. člena zakona o davkih občanov." Peti odstavek se spremeni tako, da se glasi: ,,Davek na dohodke od premoženja se plačuje po naslednjih stopnjah’ osnova dinarjev stopnja % do 10.000 25 10.000 do 20.000 30 20,000 do 30,000 35 30.000 do 40.000 40 40.000 do 60.000 45 60.000 do 80.000 50 80.000 do 100.000 55 nad 100.000 60 Za petim odstavkom se dodata novi šesti in sedmi odstavek, ki se glasita: ,.Občinski davek na dohodke od premoženja se plačuje tudi od dohodkov, doseženih s prodajo premičnin, katerih skupna prometna vrednost znaša več kot 10.000,— dinatjev. Davčna osnova je dosežena razlika med nabavo in prodajno ceno premičnine. Davek po prejšnjem odstavku se plačuje ne glede na to, ali se premičnina proda v spremenjenem ali nespremenjenem stanju s pogojem, da še niso pretekla tri leta, odkar je bila premičnina pridobljena." 17. člen Izvršni svet občinske skupščine se pooblašča, da izda prečiščeno besedilo odloka o davkih občanov v občini Ptuj. 18. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1975. Številka: 422-12/75-1 Ptuj, dne 20. februarja 1975 Podpredsednik skupščine občine Ptuj Oton Polič 1. r. 10. Po 108. in 109. členu ter 11. točki 243. člena statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 5-45/74) je skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skup nosti in družbenopolitičnega zbora dne 20. februarja 1975 sprejela ODLOK o priznavalninah udeležencem narodno osvobodilne vojne in njihovim družinskim članom, borcem za severno mejo v letih 1918 in 1919 ter slovenskim dobrovoljcem iz vojn 1912 do 1918. 1. člen Borcem narodnoosvobodilne vojne in njihovim družinskim članom,borcem za severno mejo v letih 1918 in 1919 ter slovenskim dobrovqljcem iz vojn 1912 do 1918 se lahko pod pogoji, cioločenimi s tem odlokom, dodeli občinska priznavalnina. 2. člen Občinska priznavalnina je stalna, začasna ali enkratna. Stalna priznavalnina se lahko dodeli tistim osebam iz 1. člena tega odloka, ki imajo stalno prebivališče v občini Ptuj in so potrebne družbene pomoči za stalno ali za določen čas. Začasna ali enkratna priznavalnina se lahko dodeli tistim osebam iz 1. člena tega odloka, ki so zaradi bolezni, elementarnih nesreč ali drugih okoliščin začasno ali trenutno v težkem materialnem položaju. 3. člen O dodelitvi stalne, začasne ali enkratne priznavalnine odloča komisija za skrb borcev in invalidov narodnoosvobodilne vojne skupščine občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: komisija) ob upoštevanju predlogov Zveze združenj borcev narodnoosvobodilne vojne občine Ptuj. Pri določanju višine priznavalnine komisija upošteva: - čas vstopa v narodnoosvobodilno vojsko ali čas aktivno organiziranega dela za narodno osvobodilno g ibanje ; - splošno zdravstveno stanje, starost in zmožnost za delo; - število družinskih članov, ki jih je dolžna oseba iz 1. člena tega odloka preživljati in višina dohodka na družinskega člana njene družine; - sodelovanje v povojni socialistični graditvi in razvoju samoupravne socialistične družbe. 4. člen Osebam iz 1. člena tega odloka se lahko dodeli tudi denarna pomoč za nujno potrebna klimatska, topliška zdravljenja, nabavo ortopedskih pripomočkov ter za šolanje njihovih otrok, če nimajo za to potrebnih sredstev. 5. člen Za ožje družinske člane po tem odloku se štejejo: žena, otroci, starši, posvojenci ter pridobitno nesposobni bratje in sestre, če jih je padli ali umrli borec preživljal. 6. člen Višino skupnega dohodka na družinskega člana kot pogoja za dodelitev priznavalnine (cenzus) ter način in postopek za dodelitev priznavalnin in drugih oblik družbene pomoči se natančneje določi s pravilnikom, ki ga na predlog komisije sprejme izvršni svet občinske skupščine. 7. člen Občinska priznavalnina znaša najmanj 200,-dinarjev. 8. člen Če se spremenijo pogoji, ki jih je komisija upoštevala pri dodelitvi stalne priznavalnine, se le-ta lahko zviša, zniža ali ukine. Spremenjeni pogoji se upoštevajo od prvega dne v naslednjem mesecu. 9. člen Uživalec stalne priznavalnine se zdravstveno zavaruje pri skupnosti zdravstvenega zavarovanja Maribor, če ni zdravstveno zavarovan po drugih predpisih. 10. člen Administrativne in strokovne naloge za komisijo opravlja za zadeve borcev in invalidov pristojen upravni organ skupščine občine Ptuj. 11. člen Finančna sredstva za občinske priznavalnine in denarne pomoči po tem odloku se zagotovijo v vsakoletnem proračunu občine Ptuj. 12. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, nehajo veljati: - odlok o družbeni denarni pomoči borcem narodnoosvobodilne vojne v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. Tl —159/65, 3-23/70 in 12-111/71); — odlok o priznavalninah prostovoljcem -borcem za severno mejo v letih 1918 in 1919 v občini Ptuj. 13. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 191-3/74-1 Ptuj, dne 20. februarja 1975 Podpredsednik Skupščine občine Ptuj Oton POLIČ 1. r. RAZPISI DELOVNIH MEST Komisija za volitve in imenovanja ter kadrovske zadeve SO Ormož po 14. členu zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Ur. list SRS, št. 20-220/65) razpisuje sledeča sod ni & a mesta občinskega sodišča Ormož: - PREDSEDNIKA SODIŠČA - DVEH SODNIKOV POGOJI: jugoslovansko državljanstvo, diplomirani pravnik s sodniškim izpitom ter ostali pogoji iz čl. 40 oz. 74. temeljnega zakona o splošnih sodiščih (Ur. list SFRJ, št. 7-82/65). Pismene ponudbe z dokazili o izpolnjevanju razpisnih pogojev naj kandidati pošljejo tej komisiji najpozneje 30. dan po objavi v uradnem listu SRS. St.: 111-11/75 Datum: 24. februarja 1975 Skupščina občine Ormož URADNI VESTNIK Oiicin Ormož in Ptuj. Izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek. Cena posameznega izvoda 1 dinar. Naročniki Tednika š prejemajo brezplačno, izdajatelj redakcija Ptujski tednik, Ptuj, Vošnjakova 5. Urejuje uredniški odbor - odgovorni urednik IVAN RAU. Sedež urednis*’ Ptuj, Srbski trg l/l. Tiska časopisno grafično podjetje ,,Mariborski tisk", Svetozarevska 14, Maribor