Spet dolge kolone na Zaloški cesti Vozniki motornih vazil. ki se vozijo na delo zjutraj od 5.30 do 6.30, upravičeno negodujejn za-radi dolge kolone vozil, ki sega zlasti ob ponedeljkih in petkih od semafora na Zaloški cesti vse do Studenca, tj. več kot kilometer. Ko-liko izgubljenega časa in goriva! Marsikdo pride zaradi lega slabe volje ie na delo. Pri tem pa je treba povedati, da precej voznikov — delavcev zaradi številnih presto-pov ne more uporabljari mestnega prometa. Kriiišče Zaloške ceste s Kaju-hovo ne prepušča dovolj avtomo-bilov. Sama razširitev tudi ne bi dosti zalegla, kerjecestaodkrižišča do postaje milice Moste ozka — LW_>pasovna in bi jo biln treba raz-širiti hkrati s kTtliščem, sicer bi ostala situacija ista. Glede na tn, da je SIS za gradnjo cest v Ljub-Ijani zaradi pomanjkanja finanč-nih sredslev odložil rekonstruk-cijo Zaloške ceste, bi bilo po-irebnn poiskati vsaj začasno zbla-iitev prometne gnece na Zalnški ccsti. Morda bi se to z manjšimi srro-ški rešilo, če bi razbremenili Zalo-ško cesto kot vzhodno vpadnico vsoj v predelu KS-Moste. Znano je, da lepa, široka To-plarniška cesta ni obremenjena in da sega prav v bliiino Poljske poti, ki je povezana z Zaloškn ceslo. Ali ne bi bilo pamelno po-daljšati Toplamiško cesto do Poljskepoti, kisezačenjapribivši gostithi »Sedmica«? Vozniki, ki sedaj vozijo & To-plarno, Tiskarno Jožeta Moškriča ali dalje po Kajuhovi cesti, bi lahko iena začetku Mnst zavijali v desno na Poljsko poi in nato po Toplarniški zavili na Kajuhovo in dalje proti Bežigradu. Voznikov. ki bi zavijali v desno, je približno ena tretjina. Druga možnosl za razbremeni-lev Zaloške in hkrati tudi Šmartin -ske ceste je dokončanje povezave Letališke cesle z Zadobrovško v Novem Polju, saj ta stanovanjski pr,edel nima nobene bolj direktne in hitrejše povezave z mestom. Povezava Toplarniške s Polj-sko potjo bi bila zelo olajšana, ker prav zdaj opravljajo gradbena te-renska dcla za novn deponijo premoga pri Toplarni in je ie od-stranjerui zemlja (humus) z njiv. Na ta način bi rcšili pereč pro-blem prevoza na delo, zaradi krajšnih kolnn bi lahko prihranili ludiprigorivu, delavcipa biprišli pravočasno na deln brez nepo-trebnega izgubllanja dragocenega časa- A.K.