Jeklenim konjičkom tipajo obisti Občani so zadovoljni z uslugami tehnične baze Avto moto zveze Poletje je že krepko potrkalo na vrata, bliža se čas dopustov In zanje }e treba pripravitl vse potrebno, da ne bo kasnefe neprijetnih presenečenj. Tako imafo te dnl mnogo dela tudi avtomobllski servfsi In tehnlčne baze. Zato smo se oglaslll prl Avto moto zvezi Slovenije za Bežlgradom fn sl zapisali naslednje pogovore: PETER SARČEVIČ, po poklicu natakar, kt vozi stoenko, je z uslugami zadovoljen: »Nimam prav nobenih pripomb. Ta te-hnična baza se mi zdi ena najboljših, kar jih poznam. Zanesem se na njihove usluge in doslej Še nisem bil razočaran. če bi bilo povsod tako. bi bili zares lahko vsi zado-voljni.« Tudi prometm tehnik JANEZ HRIBAR iz Domžal nima pripomb: "Redno prihajam sem in doslej še nisem nezadovoljen odšel. Usluge so strokovne, osebje pa zelo prijaz-no in vsak čas na voljo ter pripravljeno dajati nasvete« »Ljudje so, kolikor jaz vem, z našimi uslugami zadovoljni,« je dejal preglednik TONE ROŽMAN in nadaljeval: »TrudJmo se, da bi jim ustregli, kolikor je v naši moči, zato nimajo večjih pripomb. To pa je za ves kolektiv najboljša reklama in priznanje.« Vodja tehničnega centra AMZS STANE BUTARA je dejal: -Ne bi mogel reči, da obiskovalci niso zadovoljni z našimi uslugami. To niso zgolj Člani AMZS, saj opravljamo usluge za vse občane. Seveda imajo Člani določen popust. Dnevno opra-vimo okoli 200 pregledov. Seveda bo v poletni sezoni gneča še večja. Dajemo tudi turistične informacije in opravljamo sploh vse na promet vezane usluge.« Uslužbenec RIHARD FIRM, ki vozi svoje-ga konjička na plinski pogon, pa je na-slednjega mnenja; »Zdi se mi, da bi bilo prav, ko bi bilo med posameznimi servisi več povezave in tesnejšega sodelovanja. Tako pa je treba včasih letati od enega do drugega. Potrata časa na eni, jeza in neza-dovoljstvo na drugi plati. Včasih človeku tudi kri zavre! Sicer pa sem s strokovnimi ustugami povsem zadovoljen.- I. AUSEC Foto: S. BUSIČ