X. SODELOVANJE OBČEMSKE SKUPŠČSNE V DELU SKUPŠČINE MESTA LJUBLJAME, SKUPŠČINE SR SLOVEMiJE IN SKUPŠČINE SFRJ 129. člen ¦ Občinska skupščina in njeni organi se aktivno vklju-čujejo v vse faze predlaganja, obravnave in sprejema-nja zakonov in drugih splošnih aktov ter v obravnave drugih vprašanj iz pristojnosti skupščine mesta Ljub-ljane, skupščine Socialistične republike Slovenije in skupščine Socialistične federativne republike Jugosla-vije ter sodelujejo s skupščino mesta Ljubljane, skup-ščino Socialistične republike Slovenije in skupščino Socialistične federativne republike Jugoslavije na na- čin, določen s tem poslovnikom, poslovnikom skupšči-ne mesta Ljubljane, poslovnikom skupščine Soclalistič-ne republike Slovenije ter njenih zborov in poslovni-kom zborov skupščine Socialistične federativne repub-like Jugoslavije. 1. OBCINSKA SKUPSClNA KOT KONFERENCA DELEGACIJ ZA SKUPŠCINO MESTA LJUBLJA-NE IN SKUPSClNO SR SLOVENIJE 130. člen Občinska skupščina obravnava kot konferenca dele-gacij zadeve, ki so na dnevnem redu sej zborov skup-ščine mesta Ljubljane in skupščine Socialistične re-publike Slovenije, usklajuje stališča, mnenja in predlo-ge delegacij temeljnih samoupravnih organizacij in skupnosti ter družbenopolitičnih organizacij in obliku-je stališča, pripombe, mnenja in predloge k posamez-nim vprašanjem, ki so na dnevnem redu sej zborov skupščine mesta Ljubljane in skupščine Socialistične republike Slovenije. 131. člen Za obravnavanje vprašanj, ki so na dnevnem redu občinske skupščine iz pristojnosti skupščine mesta Ljubljane in skupščine Socialistične republike Slove-nije velja praviloma enak postopek kot za obravnava-nje zadev iz pristojnosti zborov občinske skupščine. Pristojni zbori občinske skupščine se vključujejo v ob-ravnavo zadev, ki so na dnevnem redu skupščine me-sta Ljubljane in skupščine Socialistične republike Slo-venije, praviloma že v fazi predloga za izdajo akta. 132. člen Pristojni zbori občinske skupščine obravnavajo za-deve, ki so na dnevnem redu sej skupščine mesta Ljub-ljane in skupščine Socialistične republike Slovenije na podlagi programa dela občinske skupščine in njenih zborov, lahko pa obravnavajo tudi druga vprašanja iz pristojnosti skupščine mesta Ljubljane in skupščine Socialistične republike Slovenije na lastno pobudo, na predlog temeljnih samoupravnih organizacij in skup-nosti, njihovih delegacij in konferenc delegacij ali na predlog družbenopolitičnih organizacij v občini oziro-ma na predlog skupščine mesta Ljubljane, skupščine Socialistične republike Slovenije ali njenih zborov ali na predlog izvršnega sveta. 133. člen Predsednik skupščine s predsedniki zborov usklaju-je vprašanja v zvezi z obravnavo zadev, ki so na dnev-nem redu sej zborov skupščine mesta Ljubljane ali skupščine Socialistične republike Slovenije. Predsednik skupščine daje iniciativo za usklajevanje različnih stališč delegacij temeljnih samoupravnih or-ganizacij in skupnosti, njihovih konferenc in družbe-nopolitičnih organizacij ob obravnavi gradiva iz prejš-njega odstavka. Tako iniciativo lahko dajo tudi zbori, delovna telesa skupščine in njenih zborov oziroma iz-vršni svet. Predsednik skupščine in predsedniki zborov lahko zahtevajo od upravnih in drugih organov ter strokov-nih služb, da k posameznim zadevam iz pristojnosti skupščine mesta Ljubljane oziroma skupščine Sociali-stične republike Slovenije dajo svoja strokovna mne-nja in stališča, da sodelujejo pri obravnavi teh zadev oziroma da pripravijo ustrezne informacije o stanju v občini na določenem področju. 134.«en Izvršni svet sodeluje pri delu pristojnih zborov skup-ščine, ko ti kot konferenca delegacij obravnavajo za-deve iz pristojnosti skupščine mesta Ljubljane oziroma skupščine Socialistične republike Slovenije. 135.člen Po končani obravnavi o vprašanjih iz pristojnosti skupščine mesta Ljubljane oziroma skupščine Sociali-stične republike Slovenije pristojni zbori občinske skupščine kot konference delegacij določijo stališča, mnenja in predloge, ki jih po delegatu ali pismeno sporočijo pristojnim zborom skupščine mesta Ljublja-ne oziroma skupščine Socialistične republike Slovenije. Razen stališč, ki so dobila najširšo podporo, je po-trebno posredovati skupščini mesta Ljubljane tudi dru-ga stališča, mnenja, pripombe in predloge, kadar dele-gacije oziroma temeljne samoupravne organizacije in skupnosti ter družbenopolitične organizacije to zahte-vajo. Predlogi, sprejeti v obliki amandmajev, ki se dajejo k predlogom posameznih aktov, se posredujejo pristoj-nim zborom skupščine mesta Ljubljane oziroma skup-ščine Socialistične republike Slovenije prek delegata, lahko pa jih predloži občinska skupščina kot poobla-ščeni predlagatelj. 2. OBLIKOVANJE STALlSC IN POSlLJANJE DE-LEGATOV V ZBOR ZDRUZENEGA DELA IN ZBOR OBCIN SKUPSCINE MESTA LJUBLJANE 136. člen Zbori občinske skupščine lahko obravnavajo in ob-likujejo stališča, predloge in mnenja kot konferenca delegacij k vsem zadevam, ki so na dnevnem redu sej zborov skupščine mesta Ljubljane. Zaradi usklajevanja stališč posameznih zborov o teh zadevah razpravljajo vsi trije zbori enakopravno na skupnem zasedanju. Sprejeta stališča in predloge je sekretariat skupščine dolžan takoj pismeno dostaviti tistim delegatom, ki so delegirani na sejo zborov skupščine mesta Ljubljane in sekretarju skupščine mesta Ljubljane. 137. člen Kadar posamezno gradivo skupščine mesta Ljublja-ne ni obravnavano na seji občinske skupščine, se pis-mene pripombe, mnenja in stališča delegacij in konfe-renc delegacij neposredno posredujejo skupščini mesta Ljubljane. Ob točki dnevnega reda: »obravnava gradi-va in določitev delegatov za sejo skupščine mesta Ljubljane« pa imajo delegati pravico ustno posredo-vati pripombe, mnenja in stališča svojih delegacij ozi-roma konferenc delegacij in so jih delegirani delegati dolžni povedati na seji zbora občin skupščine mesta Ljubljane. Delegirani delegat lahko zahteva od delegata, ki je posredoval stališča, mnenja oziroma pripoimbe ustno, da le-te posreduje pismeno še pred sejo skupščine me-sta Ljubljane. 138. člen Občinska skupščina pošilja delegate v zbor občin skupščine mesta Ljubljane izmed članov delegacij te-meljnih samoupravnih organizacij in skupnosti, ki de-legirajo delegate v zbor združenega dela in zbor kra-jevnih skupnosti ter izmed delegatov družbenopolitič-nega zbora. Način delegiranja delegatov v zbor občin skupščine mesta Ljubljane določi na osnovi statuta skupščine mesta Ljubljane občinska skupščina z odlokom. : 139. člen Zbor združenega dela in zbor krajevnih skupnosti enakopravno določata stališča in smernice za delegate, ki jih občinska skupščina delegira v zbor občin skup-ščine mesta Ljubljane, predvsem k osnutkom oziroma predlogom: — predpisov o gospodarjenju s stavbnimi zemljišči; — predpisov o urejanju prispevkov, ki jih v mestu plačujejo temeljne organizacije združenega dela in druge delovne skupnosti ter občani mesta Ljubljane; — predpisov, ki neposredno posegajo v pravice in dolžnosti delavcev, delovnih ljudi in občanov ter nji-hovih samoupravnih organizacij in skupnosti; — k srednjeročnemu in dolgoročnemu programu raz-voja posameznih dejavnosti v mestu; — k regionalnemu prostorskemu planu ljubljanske regije; — k urbanističnemu programu in urbanističnim na-črtom. O drugih vprašanjih, ki jih obravnava in o katerih sklepa zbor občin skupščine mesta Ljubljane, določa smernice in daje stališča delegatom zborov krajevnih skupnosti samostojno. 140. člen Kadar občinska skupščina ne obravnava zadev, ki so na dnevnem redu zbora občin in ne določi delega-tov, se delegatom, ki so že bili določenl za sejo zbora občin, podaljša mandat. V tem primeru ti delegati na seji zbora občin posredujejo stališča svojih delegacij oziroma konferenc delegacij. 141. člen Delegati, ki so delegirani na sejo zbora občin oziro-ma združenega dela skupščine mesta Ljubljane, so dolžni na tej seji posredovati smernice in stališča ob-činske skupščine oziroma delegacij ter konferenc dele-gacij. O svojem delu ter o sprejetih stališčih in skle-pih zbora občin in zbora združenega dela so delegati dolžni poročati zborotn občinske skupščine in svojim delegacijam oziroma konferencam delegacij. 142. člen Zbor združenega dela laho vnaprej z odlokom določi izmed delegatov zbora združenega dela skupino dele-gatov, ki bodo delegirali delegate v zbor združenega dela skupščine mesta Ljubljane v skladu s statutom skupščine mesta Ljubljane, in sicer za: — področje gospodarstva, — področje prosvete in kulture, — področje zdravstva in sociale. Za področje kmetijstva, državnih organov in oboro-ženih sil pa imenuje zbor združenega dela v skladu s samoupravnim sporazumom določeno število delega-tov kot člane skupin, ki so organizirane v skladu z od-lokom skupščine mesta Ljubljane za območje več ob-čin na območju skupščine mesta Ljubljane. 143. člen Kadar zbor združenega dela kot konferenca delega-cij ne razpravlja o gradivu za sejo zbora združenega dela skupščine mesta Ljubljane in ne sprejme stališč do posameznih zadev, ki so na dnevnem redu seje zbo-ra združenega dela skupščine mesta Ljubljane in tudi ne določi delegacij, se sestanejo skupine delegatov in obravnavajo gradivo ter oblikujejo stališča k posamez-nim zadevam. Clani skupine so se dolžni predhodno seznaniti s sta-lišči temeljnih samoupravnih organizacij in sKupnosti, s stališči konferenc delegacij in skupnosti delegacij in smernicami družbenopolitičnih organizacij. Na osnovi dobljenih smernic in stališč skupina oblikuje stališča in delegira delegate v zbor združenega dela skupščine mesta Ljubljane. 144. člen Skupina sprejme poslovnik o svojem delu, s kate-rim podrobneje določi način dela, način povezovanja skupine in opredelitve medsebojnih odnosov, pravic in dolžnosti delegatov skupine, način delegiranja delega-tov, način informiranja in podobno. 3. OBLIKOVANJE STALlSC IN POSlLJANJE DE-LEGATOV V ZBOR ZDRUŽENEGA DELA SKUP-SCINE SR SLOVENIJE 145. člen Zbor združenega dela občinske skupščine kot konfe-renca delegacij za zbor združenega dela skupščine So-cialistične republike Slovenije obravnava in sprejema stališča, mnenja in predloge k osnutkom oziroma pred-logom družbenega plana, sistemskih zakonov, za kate-re se na podlagi programa dela predhodno sam odloči, k osnutkom oziroma predlogom predpisov, ki nepo-sredno posegajo v pravice in dolžnosti delavcev, de-lovnih Ijudi in občanov, njihovih samoupravnih orga-nizacij in skupnosti oziroma k predpisom, ki urejajo obveznosti občinske skupščine. Zbor združenega dela občinske skupščine pošilja na sejo zbora združenega dela skupščine Socialistične re-publike Slovenije delegate glede na vprašanja, ki so na dnevnem redu zbora. Ti delegati so dolžni poročati na zboru združenega dela skupščine Socialistične re-publike Slovenije o sprejetih stališčih in predlogih na zboru združenega dela občinske skupščine. 146. člen Zbor združenega dela lahko oblikuje izmed članov delegacij temeljnih samoupravnih organizacij in skup-nosti skupino delegatov za delegiranje delegatov na se-jo zbora združenega dela skupščine Socialistične re-publike Slovenije za področje gospodarstva po določi-lih zakona. Za področje kulture, socialno-zdravstveno področje, kmetijske dejavnosti, obrti in podobnih dejavnosti in delovne skupnosti državnih organov, družbenopolitič-nih organizacij in društev se občina Ljubljana-Šiška za delegiranje delegatov v zbor združenega dela skup-ščine Socialistične republike Slovenije po zakonu zdru-žuje v okoliš z drugimi občinami. Zbor združenega dela zato imenuje le delegate izmed članov delegacij temeljnih samoupravnih organizacij in skupnosti kot člane teh skupin. 147.člen Tista vprašanja s področja gospodarstva, ki so na dnevnem redu seje zbora združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije, o katerih pa zbor združenega dela ni razpravljal, obravnava in oblikuje stališča, predloge in mnenja skupine delegatov iz prve-ga odstavka prejšnjega člena. 148. člen Clani skupine delegatov se morajo glede na vpraša-nja, ki so na dnevnem redu zbora združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije seznaniti s smernicami temeljnih samoupravnih organizacij in skupnosti, s temeljnimi stališči konferenc delegacij in političnimi stališči sindikata in socialistične zveze de-lovnega ljudstva. Na osnovi teh smernic oziroma sta-lišč skupina delegatov usklajuje oziroma sprejema sta-lišča in jih posreduje na seji zbora združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije. 149. člen Skupina lahko povabi k sodelovanju pri oblikovanju in odločanju o stališčih k posamezni zadevi, ki jo ima zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije na dnevnem redu, tudi druge delegate — strokovnjake s tega področja. Skupina se za strokovno mnenje lahko obrača na člane izvršnega sveta občin-ske skupščine, na predstojnike in na strokovne delav-ce občinske uprave oziroma sekretarja skupščine. 150. člen Delegati, ki so delegirani v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije, so dolžni poročati o svojem delu zboru združenega dela skupšči-ne oziroma skupini delegatov, če jih je ta delegirala. Skupine delegatov so dolžne poročati o svojem delu zboru združenega dela oziroma občinski skupščini. 151. člen Zbor združenega dela občinske skupščine se sporazu-me z zbori združenega dela tistih občinskih skupščin, s katerimi skupno pošiljajo delegate v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije, o na-činu usklajevnja stališč in pošiljanju delegatov v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slo-venije. 152. člen Skupina delegatov za delegiranje delegatov v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slo-venije sprejme poslovnik o svojem delu, s katerim po-drobneje določa način dela skupine. 4. OBLIKOVANJE STALISČ IN POSlLJANJE DELEGATOV V ZBOR OBClN SKUPSClNE SR SLOVENIJE 153. člen Zbori občinske skupščine kot konferenca delegacij na osnovi programa dela neposredno obravnavajo in za-vzemajo stališča oziroma predloge glede zadev, ki so na dnevnem redu seje zbora občin skupščine Sociali-stične republike Slovenije, predvsem pa obravnavajo in sprejemajo stališea k osnutkom oziroma predlogom sistemskih zakonov oziroma predpisov, ki neposredno posegajo v pravice in dolžnosti delavcev, delovnih lju-di in občanov, oziroma ki urejajo obveznosti občine. 154. člen Zbori občinske skupščine pošiljajo delegata na za-sedanje zbora občin skupščine Socialistične republike Slovenije glede na vprašanja, ki se bodo obravnavala, izmed članov delegacij temeljnih samoupravnih orga-nizacij in skupnosti oziroma delegatov družbenopoli-tičnega zbora občinske skupščine. 155. člen Zbori občinske skupščine lahko oblikujejo skupino delegatov za delegiranje delegatov v zbor občin skup-ščine Socialistične republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: skupina delegatov) izmed delegatov temelj-nih samoupravnih organizacij in skupnosti, ki delegi-rajo delegate v zbor združenega dela in zboz' krajevnih skupnosti, ter izmed delegatov družbenopolitičnega zbora. 156. člen Skupina delegatov obravnava in sprejema stališča in predloge do vprašanj, ki so na dnevnem redu zbora občin skupščine Socialistične republike Slovenije in jih zbori občinskih skupščin niso obravnavali, delegira de-legata v zbor občin skupščine Socialistične republike Slovenije, poroča zborom občinske skupščine o svojem delu in o delu delegatov v zboru občin in opravlja dru-ge naloge, za katere jo pooblasti občinska skupščina. Za delo skupine delegatov za zbor občin skupščine Socialistične republike Slovenije se smiselno uporab-ljajo določbe tega poslovnika, ki veljajo za skupino de-legatov zbora združenega dela občinske skupščine za delegiranje delegatov v zbor združenega dela občinske skupščine za delegiranje delegatov v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije. Tajniška opravila za delo skupine delegatov, ki dele-gira delegate v zbor občin skupščine Socialistične re-publike Slovenije in za delo skupščine, ki delegira de-legate v zbor združenega dela skupščine Socialistične republike Slovenije, opravlja sekretariat skupščine. 5. PREDLAGANJE PREDLOGOV ZAKONOV IN DRUGIH SPLOŠNIH AKTOV SKUPŠClNE SR SLOVENIJE 157. člen Občinska skupščina daje na podlagi pobud, mnenj in stališč, ki se oblikujejo v temeljnih samoupravnih or-ganizacijah in skupnostih ter v družbenopolitičnih or-ganizacijah in njihovih delegacijah ter po lastni inicia-tivi skupščini Socialistične republike Slovenije predlo-ge za obravnavanje posameznih zadev iz pristojnosti skupščine Socialistične republike Slovenije in kot po-oblaščeni predlagatelj predlaga skupščini Socialistične republike Slovenije sprejem zakonov in drugih sploš-nih aktov ter amandmajev k predlogom zakonov in drugih splošnih aktov. Za oblikovanje predlogov za ob-ravnavanje posameznih zadev iz pristojnosti skupščine Socialistične republike Slovenije, predlogov zakonov, drugih splošnih aktov in amandma.iev velja postopek kot za obravnavo zadev iz pristojnosti zborov občinske skupščine. 158. člen -^- . . Predlog za obravnavo posameznih zadev iz pristoj-nosti zborov skupščine Socialistične republike Sloveni-je oziroma osnutkov zakonov in drugih splošnih aktov in amandmajev, ki jih predlaga občinska skupščina, pošlje predsednik občinske skupščine predsedniku skupščine Socialistične republike Sloveni.ie, Pri pripravi predlogov za izdajo zakonov, osnutkov in predlogov zakonov in drugih splošnih aktov ter amandmajev, ki jih predlaga občinska skupščina, se upoštevajo ustrezne določbe poslovnika skupščine So-cialistične republike Slovenije. 159. člen Kadar se v skupščini Socialistične republike Slove-nije na pobudo občinske skupščine obravnava določeno vprašanje, predlog zakona oziroma drugega splošnega akta ali amandma, določi občinska skupščina svoje predstavnike, ki sodelujejo na sejah zborov in delov-nih teles skupščine Socialistične republike Slovenije. 6. SODELOVANJE OBClNSKE SKUPŠCINE V DELU ZVEZNEGA ZBORA SKUPSClNE SFRJ 160. člen Pristojni zbori občinske skupščine sodelujejo v delu zveznega zbora skupščine Socialistične federativne re-publike Jugoslavije s tem, da obravnavajo kot konfe-renca delegacij zadeve, ki so na dnevnem redu zvez-nega zbora skupščine Socialistične federativne republi-ke Jugoslavije. Pristojni zbori občinske skupščine lahko oblikujejo skupine delegatov za proučevanje in sprejemanje si-stemskih vprašanj, določenih skupnih vprašanj ali za proučevanje in spremljanje posameznih zadev iz pri-stojnosti zveznega zbora skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije. Občinska skupščina in njeni zbori oblikujejo svoja stališča, mnenja, pripombe in predloge k delovnemu programu zveznega zbora skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije. Pristojni zbori občinske skupščine lahko oblikujejo skupine delegatov za proučevanje in sprejemanje si-stemskih vprašanj, določenih skupnih vprašanj ali za proučevanje in spremljanje posameznih zadev iz pri-stojnosti zveznega zboi*a skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije. Naloge iz prejšnjega odstavka tega člena lahko pri-stojni zbori občinske skupščine poverijo skupini dele-gatov za proučevanje in spremljanje sistemskih vpra-šanj oziroma za proučevanje posameznih zadev iz pri-stojnosti zveznega zbora skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije. Občinska skupščina in njeni zbori oblikujejo svoja stališča, mnenja, pripombe in predloge k delovnemu programu zveznega zbora skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije ter usklajujejo svoje de-lovne programe z delovnimi programi zveznega zbora skupščine Socialistične federativne republike Jugosla-vije, tako da v svoje delovne programe vključujejo vse pomembnejše zadeve iz programa zveznega zbora skup-ščine Socialistične federativne republike Jugoslavije, od katerih je odvisen družbenoekonomski in družbeno-politični položaj delavcev, delovnih ljudi in občanov v občini, urejanje njihovih samoupravnih pravic in dolž-nosti ter njihovih življenjskih in delovnih pogojev. 161.člen Pristojni zbori občinske skupščine obravnavajo vpra-šanja iz pristojnosti zveznega zbora skupščine Sociali-stične federativne republike Jugoslavije na podlagi programa dela zborov občinske skupščine, lahko pa vključujejo v dnevne rede tudi druga vprašanja iz pri-stojnosti zveznega zbora skupščine Socialistične fede-rativne republike Jugoslavije na lastno pobudo, na predlog predsednika občinske skupščine, izvršnega sve-ta, delegata v zveznem zboru skupščine Socialistične federativne republike Jugoslavije in delegacij temelj-nih samoupravnih organizacij in skupnosti. 162. člen Stališča, mnenja in predlogi za obravnavanje določe-nega vprašanja in delegatska vprašanja, ki so obliko-vana v pristojnih zborih občinske skupščine, se posre-dujejo zveznemu zboru skupščine Socialistične federa-tivne republike Jugoslavije po delegatih iz Socialistič-ne republike Slovenije v zveznem zboru skupščine So-cialistične federativne republike Jugoslavije. Za obravnavanje vprašanj, ki so na dnevnem redu sej zveznega zbora skupščine Socialistične federativne republike Jugoslavije, velja enak postopek kot za ob-ravnavanje zadev iz pristojnosti zborov občinske skup-ščine. 163. člen V delu pristojnih zborov občinske skupščine kot kon-ference delegacij za zvezni zbor skupščine Socialistič-ne federativne republike Jugoslavije sodelujejo dele- gati iz Socialistične republike Slovenije v zveznem zbo1 ru skupščine Socialistične federativne republike Jugo-slavije po dogovoru med njimi in občinsko skupščino. 164. člen Predsednik občinske skupščine oziroma tisti, ki ga on zadolži, skrbi, da je zagotovljeno sodelovanje občin-ske skupčine z delegati iz Socialistične republike Slo-venije v zveznem zboru skupščine Socialistične federa-tivne republike Jugoslavije in da so tem delegatom za-gotovljeni pogoji za opravljanje njihove delegatske funkcije. Predsednik skupščine in predsedniki zborov lahko zahtevajo od upravnih in drugih organov ter strokovnih služb, da k posameznim zadevam iz pristoj-nosti zveznega zbora skupščine Socialistične federativ-ne republike Jugoslavije dajcrsvoja strokovna mnenja in stališča, da sodelujejo pri obravnavi teh vprašanj oziroma da pripravljajo potrebno informacijo o stanju v občini na določenih področjih. 7. SODELOVANJE OBClNSKE SKUPSClNE V DELU ZBORA REPUBLIK IN POKRAJIN SKUPSCINE SFRJ 165. člen Pristojni zbori občinske skupščine obravnavajo vpra-šanja, osnutke zakonov in drugih splošnih aktov, ki jih sprejema zbor republik in pokrajin skupščine Sociali-stične federativne republike Jugoslavije na podlagi so-glasja skupščine Socialistične republike Slovenije po enakem postopku kakor vprašanja, zakone in splošne akte iz pristojnosti skupščine Socialistične republike Slovenije.