ORMOŽ, 2. JUNIJ 2011 TISKOVINA LETNIK: 15 ŠT.7 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 40. ODLOK o spremembi Odloka o merilih za odmero komunalnega prispevka in programu opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Ormož 41. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož 42. SKLEP o imenovanju članov v Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na območju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž 43. SKLEP o soglasju s cenikom in odpiralnim časom za letno kopališče Ormož 40. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) in Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, štev. 33/07) je Občinski svet Občine Ormož na svoji 6. redni seji, dne 16.5.2011 sprejel ODLOK o spremembi Odloka o merilih za odmero komunalnega prispevka in programu opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Ormož 1. člen V Odloku o merilih za odmero komunalnega prispevka in programu opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 17/08 - uradno prečiščeno besedilo) se v prvi alineji 5. odst. 4. člena (Splošna merila za odmero komunalnega prispevka) za besedo »kulturnih« doda vejica in besedilo »humanitarnih, verskih«. Šesta alineja se spremeni tako, da se glasi: »Če želi investitor zgraditi industrijski ali obrtni objekt, ki bo ustvaril nova delovna mesta, lahko občinski svet sprejme sklep o znižanju faktorja dejavnosti, vendar največ za polovico.«. 2. člen Sprememba tega odloka začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-00012/2010 0007 9 Ormož, dne 16.5.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 41. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Ormož na svoji 6. redni seji, dne 16.5.2011 sprejel Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož 1. člen V celotnem besedilu Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 12/11/07 - uradno prečiščeno besedilo) se besedilo »Republiški zavod za zaposlovanje - Urad za delo Ormož (v nadaljevanju: RZZ) nadomesti z besedilom »Zavod RS za zaposlovanje - Območna služba Ormož (v nadaljevanju: ZRSZ)« ter besedilo »Obrtna zbornica Ormož« nadomesti z besedilom »Območno obrtno-podjetniška zbornica Ormož«, v ustreznem sklonu. 2. člen V 1. členu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti za državno pomoč »de minimis« (Uradni list EU L 379, 28.12.2006, str. 5 - 10) - (sklic na Uredbo Komisije ES).«. 3. člen V 3. členu se za tretjo alinejo pika nadomesti z vejico in dodata nova četrta in peta alineja, ki se glasita: « - oprostitev plačila komunalnega prispevka, - promocija izdelkov in storitev podjetja.«. 4. člen 3.b člen se spremeni tako, da se glasi: »3.b člen Če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči. Skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu podjetju na podlagi pravila »de minimis«, ne bo presegla 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči (v primeru podjetij, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR). Priglasitelj bo od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobil pisno izjavo o: 1. že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč, 2. drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovil, da z dodeljenim zneskom pomoči »de minimis«, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih. Dajalec pomoči bo pisno obvestil prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis.«. 5. člen 3.c člen se spremeni tako, da se glasi: »3.c člen »Do »de minimis« pomoči niso upravičena podjetja iz sektorjev: a. ribištva in ribogojstva, b. premogovništva, c. primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi 1 k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, d. pomoči, dodeljene podjetjem, ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi 1 k Pogodbi v naslednjih primerih: i. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, ii. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce e. podjetja v težavah Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezani dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoči ne bodo pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega. Pomoči dodeljene podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, ne bodo namenjene za nabavo vozil za cestni prevoz tovora.«. 6. člen Prva alineja 7. člena se spremeni tako, da se glasi: « - delodajalci - mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter samostojni podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom zaposlili brezposelno osebo iz 6. člena tega pravilnika;«. 7. člen V 12. členu se na koncu šeste alineje beseda »in« nadomesti z vejico, sedma alineja se spremeni tako, da se glasi: »- izjavo o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč in«. Za sedmo alinejo se doda nova osma alineja, ki se glasi: »- izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške.«. 8. člen V 15. členu se besedilo «v roku 30 dni« nadomesti z besedilom «30. dan«. 9. člen 21. člen se spremeni tako, da se glasi: »21. člen Upravičenci do sredstev iz 20. člena tega pravilnika so delodajalci - mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter samostojni podjetniki posamezniki in so v obdobju, določenim z razpisom, sklenili učno pogodbo za sklenitev vajeniškega razmerja.«. 10. člen V 26. členu se na koncu pete alineje beseda »in« nadomesti z vejico, šesta alineja se spremeni tako, da se glasi: »- izjavo o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč in». Za šesto alinejo se doda nova sedma alineja, ki se glasi: »- izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške.«. 11. člen Prva alineja 32. člena se spremeni tako, da se glasi: »- mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter samostojni podjetniki posamezniki,«. 12. člen V 37. členu se točka 9.i) spremeni tako, da se glasi: »i) izjavo o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč,«. Doda se nova točka 9.j), ki se glasi: »j) izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške.«. 13. člen Za 44. členom se dodata novi poglavji IV.A in IV.B, ter novi 44.a do 44.o člen, ki se glasijo: «IV.A OPROSTITEV PLAČILA KOMUNALNEGA PRISPEVKA 44.a člen Cilj oprostitve plačila komunalnega prispevka je večanje gospodarske moči občine in s tem zaposlitvenih možnosti, s ciljem preprečiti demografsko praznjenje podeželja ter vzpostavljati ugodnejše okolje za pritegnitev investitorjev in razvoj podjetništva. 44.b člen Upravičenci do oprostitve komunalnega prispevka so: - velika podjetja, so podjetja, ki po spodaj navedenih opredelitvah niso srednja, mala ali mikro podjetja, - srednja podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 250 zaposlenih ter njihov letni promet ne presega 50 milijonov EUR in/ali letna bilančna vsota ne presegata 43 milijonov EUR, - mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, - mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter - samostojni podjetniki posamezniki. 44.c člen Odlok o merilih za odmero komunalnega prispevka in programa opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, 17/08-uradno prečiščeno besedilo) v tretji točki 4. člena opredeljuje faktorje dejavnosti, ki so odvisni od vrste objekta, ki je predmet odmere komunalnega prispevka glede na pretežno dejavnost. Peta točka 4. člena Odloka o merilih za odmero komunalnega prispevka in programa opremljanja za gradnjo komunalne infrastrukture za območje občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, 17/08 - uradno prečiščeno besedilo) določa, da lahko občinski svet sprejme sklep o znižanju faktorja dejavnosti, vendar največ za polovico v primeru, če želi investitor zgraditi industrijski ali obrtni objekt, ki bo ustvaril nova delovna mesta. Občinski svet odloča o oprostitvi plačila komunalnega prispevka glede na število novih delovnih mest ter višino investicije na območju občine Ormož. Delovna mesta morajo biti povezana z izvajanjem projekta začetne investicije in biti ustvarjena in zasedena najkasneje v treh letih po dokončani investiciji. Nova ustvarjena delovna mesta morajo biti ohranjena - zasedena najmanj 3 leta. Izhodiščno stanje za novo ustvarjena delovna mesta je število zaposlenih na dan oddaje vloge za oprostitev plačila komunalnega prispevka. Investitor, ki ne zgradi objekta v skladu s projektno dokumentacijo, na podlagi katere je bil oproščen plačila komunalnega prispevka ter investitor, ki z izgradnjo poslovnega objekta ne zagotovi novih delovnih mest, mora plačati komunalni prispevek, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva zapadlosti plačila. Izpolnjevanje teh pogojev se preverja po preteku rokov, navedenih v prejšnjem odstavku tega člena. 44.č člen Občina mora oproščena sredstva v enaki višini nadomestiti iz nenamenskih prihodkov občinskega proračuna. Občina komunalni prispevek upravičencu do oprostitve komunalnega prispevka obračuna, hkrati pa v skladu s potrjeno shemo pomoči, ki se bo dodeljevala po pravilu »de minimis«, odobri pomoč oz. oprosti plačilo komunalnega prispevka. Sredstva za oprostitev plačila komunalnega prispevka se kot subvencija knjižijo v breme proračuna. 44.d člen Vsi prosilci morajo k vlogi predložiti naslednja dokazila: - dokazilo o registraciji: - za gospodarske družbe: fotokopija izpisa iz sodnega registra z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, - za samostojne podjetnike: fotokopija izpisa iz Poslovnega registra RS izdanega s strani AJPES- a z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, - v kolikor prosilec opravlja obrtno dejavnost, mora predložiti še fotokopijo obrtnega dovoljenja, - poslovni načrt oz. investicijski program, iz katerega sta razvidna vrsta in višina investicije ter število predvidenih novih delovnih mest za najmanj prihodnja tri leta, - podatki o novo ustvarjenih delovnih mestih (naziv delovnega mesta, predvidena dela in naloge ter predviden čas zasedbe novo ustvarjenega delovnega mesta), - analiza kadrov: povprečno število zaposlenih v preteklih 12 mesecih (računano od dneva oddaje vloge), število zaposlenih na dan oddaje vloge, predvidene nove zaposlitve v okviru projekta začetne investicije, - izjava o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč, - izjava o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške. 44.e člen Vloge za oprostitev komunalnega prispevka se zbirajo do doseganja predvidene kvote v posameznem proračunskem letu na Občini Ormož in se posredujejo v potrditev na občinski svet. Občinski svet sprejme sklep o znižanju faktorja dejavnosti ali o delni oprostitvi komunalnega prispevka. IV.B PROMOCIJA IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA 44. f člen Cilj ukrepa Promocija izdelkov in storitev podjetja je spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. 44.g člen Sredstva za promocijo izdelkov in storitev se zagotavljajo iz sredstev proračuna občine Ormož in drugih sredstev. 44.h člen Pogoji za pridobitev sredstev: upravičenci so mikro in mala podjetja ter samostojni podjetniki posamezniki, ki so se udeležili sejma ali razstave doma ali v tujini, navedeni upravičenci morajo imeti sedež dejavnosti na območju občine Ormož, upoštevajo se le računi in pogodbe z datumi, določenimi v javnem razpisu v posameznem proračunskem letu. 44.1 člen Intenzivnost pomoči: dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskih aktivnosti. Upravičeni stroški: najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ali v tujini, ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice in stroški prenočišč udeležencev na sejmu ali razstavi. 44 .j člen Sredstva se dodelijo na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v sredstvih javnega obveščanja. 44.k člen Javni razpis o dodeljevanju sredstev za promocijo izdelkov in storitev mora vsebovati: skupen znesek sredstev namenjenih za promocijo izdelkov in storitev, namen, za katerega se dodeljujejo sredstva ter upravičene stroške, upravičence, ki lahko zaprosijo za pridobitev sredstev, višino dotacije, ki jo po tem razpisu lahko pridobijo upravičenci, pogoje, ki jih morajo prosilci izpolnjevati, pogoje, pod katerimi se sredstva dodeljujejo, navedbo, kaj mora vloga vsebovati in dokumentacijo, ki jo morajo prosilci priložiti, naslov, na katerega se vloge vložijo, rok za vložitev vlog, rok za sprejetje in posredovanje sklepa o odobritvi sredstev. 44.1 člen Vsi prosilci morajo k vlogi predložiti naslednja dokazila: a) prijavni obrazec, b) izjava o izpolnjevanju razpisnih pogojev, c) dokazilo o registraciji: - za gospodarske družbe: fotokopija izpisa iz sodnega registra z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, - za samostojne podjetnike: fotokopija izpisa iz Poslovnega registra RS izdanega s strani AJPES- a z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, - v kolikor prosilec opravlja obrtno dejavnost, mora predložiti še fotokopijo obrtnega dovoljenja, d) podroben opis izvedenega promocijskega nastopa na posameznem sejmu ali razstavi (katerega sejma ali razstave se je prosilec udeležil, razlogi za udeležbo, datum udeležbe, poročilo o izvedenem nastopu in promociji) in stroškovno izdelana konstrukcija nastalih stroškov (navesti je potrebno specifikacijo posameznih promocijskih stroškov in skupno vrednost vseh stroškov brez in z DDV). e) dokazila o izvedbi promocije na sejmih in razstavah ter stroških, ki so nastali in bili plačani v obdobju, določenim z javnim razpisom: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov. f) izjava o že prejetih »de minimis« pomočeh, vključno z navedbo, pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč, g) izjava o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške. 44.m člen Vloge na podlagi razpisa sprejema organ občinske uprave, pristojen za gospodarstvo. Vloge praviloma enkrat letno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za promocijo izdelkov in storitev podjetij, ki jo imenuje župan v sestavi: Predsednik: - predstavnik občinske uprave občine Ormož, Člani: - predstavnik odbora za razvoj malega gospodarstva, - predstavnik Območne obrtno-podjetniške zbornice Ormož.. 44.n člen Sklep o dodelitvi sredstev za promocijo izdelkov in storitev podjetja sprejme župan na podlagi predloga komisije. 44.o člen Upravičenec na podlagi sklepa župana sklene z občino Ormož pogodbo o sofinanciranju promocije izdelkov in storitev podjetja.«. 14. člen Spremembe in dopolnitve tega pravilnika začnejo veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-3/2011 4/18 Ormož, dne 16.5.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 42. OBČINA ORMOŽ OBČINSKI SVET OBČINA SV. TOMAŽ OBČINSKI SVET OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI OBČINSKI SVET Na podlagi 22. člena Zakona o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/08 - uradno prečiščeno besedilo, 57/08- ZLDUVCP, 58/09 in 36/10), Sklepa o Svetu za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/07 in 9/07), 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10-uradno prečiščeno besedilo), 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) so Občinski sveti občin: Ormož na svoji 6. seji, dne 16.5.2011, Sveti Tomaž na svoji 7. seji, dne 1.6.2011, Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 31.05.2011 sprejeli naslednji, SKLEP o imenovanju članov v Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na območju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž 1. V Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na območju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž se imenujejo naslednji člani: 1. Denis Jurčec, predstavnik Občinskega sveta Občine Ormož, 2. Sašo Habjanič, predstavnik Občinskega sveta Občine Središče ob Dravi, 3. Janko Vrbančič, predstavnik Občinskega sveta Občine Sveti Tomaž, 4. Marjan Munda, predstavnik Občinske uprave Občine Ormož, 5. Milena Milosavljevič, predstavnica Občinske uprave Občine Središče ob Dravi, 6. Ivan Rakuša, predstavnik Občinske uprave Občine Sveti Tomaž, 7. Alojzija Mašek, predstavnica Upravne enote Ormož, 8. Janko Zadravec, predstavnik Policijske postaje Ormož, 9. Jožef Šterman, predstavnik organizacij, ki se ukvarjajo z vzgojo in izobraževanjem v cestnem prometu, 10. Ivan Viher, predstavnik upravljavca cest, 11. Milko Lešničar, predstavnik OŠ na območju občine Ormož, ki ga predlaga aktiv ravnateljev OŠ Občine Ormož. 2. Mandatna doba članov traja 4 leta in začne teči naslednji dan od potrditve tega sklepa na zadnjem občinskem svetu občin ustanoviteljic. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 013-00004/2011 7 9 Ormož, dne 16.5.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: 007-14/2011 01/ZH Sv. Tomaž, dne 1.6.2011 ŽUPAN OBČINE SV. TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. Šifra: 03230-3/2011-16 Središče ob Dravi, dne 31.05.2011 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. 43. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 6/10-UPB) je Občinski svet Ormož na svoji 6. redni seji, dne 16.5.2011 sprejel naslednji SKLEP 1. Občina Ormož soglaša s cenikom in odpiralnim časom za letno kopališče Ormož, kije sestavni del tega sklepa. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 355-19/2011 07/9 Ormož, dne 6.5.2011 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. CENIK - LETNO KOPALIŠČE ORMOŽ VSTOPNICE CENA v EUR ODRASLI do 2 uri 1,95 do 4 ure 3,05 dnevna 4,00 mesečna 64,65 doplačilo za vsako uro zamude 0,70 UPOKOJENCI, INVALIDI, ŠTUDENTJE (ob predložitvi dokumenta o statusu) do 2 uri 1,45 do 4 ure 2,45 dnevna 3,55 mesečna 54,80 doplačilo za vsako uro zamude 0,70 OTROCI OD 6. DO 15. LETA STAROSTI do 2 uri 1,00 do 4 ure 1,45 dnevna 2,45 mesečna 35,85 doplačilo za vsako uro zamude 0,30 OSTALO uporaba garderobne omarice 0,50 odškodnina za izgubljeni ključ 5,00 odškodnina za izgubljeno kartico 9,15 NOČNO KOPANJE (ob petkih, sobotah in nedeljah) odrasli 1,95 otroci od 6 do 15 let v spremstvu odrasle osebe 1,45 najavljena skupina nad 20 kopalcev s plačilom v naprej, tudi od ponedeljka do četrtka POPUSTI za skupino nad 10 kopalcev 10% za zakup nad 10 kopanj v sezoni 10% za zakup nad 20 kopanj v sezoni 15% Imetnik mesečne vstopnice ima 50 % popust pri nakupu vstopnice za nočno kopanje. Davek je obračunan v ceni. Cene veljajo od začetka obratovalne sezone 2011 do spremembe, katere potrdita občinska sveta Občine Ormož in Središče ob Dravi. Odpiralni čas: Dnevni: od 9.00 do 19.00 ure Nočni: petek, sobota in nedelja od 20.00 do 22.00 ure.