Najprej obod, — v obod po to in ono. NEKAJ TEGA IN ONEGA Vse se primeri. K. vojakom je bil po-trjen in poklican rekrut, ki rou doslej ni bilo kaj nmr za čednost in snažnost. Bilo bi treha rzeti v roke ostro ščet in kos rezkega mila, da bi se j>rj njem kaj po-znalo, ko se je umazanija leta in leta na-birala na njem. Polkovni zdravuik odre-di: kad in pošteno kopelj. — Narednik ga pripelje do kopalnice. Rekrut se pa izpovarja: >Gospod, saj nisem potrjen k mariaiU Ujel se je. Slajkov Tine je bil ncrod-Jiež, da malo takiii. Kjcr je bilo kaj uu-robe, je bil gotovo zrsvtn. StikaJ je tudi po liostah in grmovju, če bi zasledil kako gnezdece. Pa ne toliko te. r«doyednos(i. marveč iz porednosti. Užival je in dobro se mu je zdelo, če je podrl ffnezdo in videl. kako je ptičji parčck fivkal in jo-kal. ko je bilo vse delo uničeDo in up končan. Nekoč je zlobni Tine pobil ob potoku v slavt-evem gnezdu kar tri jaj-teca. Tonkov Vrban ni mogel in ni smel zamolčaii te porednosti. Povpdal je go-spodu učitelju, kako brezsrinost je zopet počel Slajkov Tine. V odmoru 30 sii vsi učenct na dvorišče. Tinetu je (?• učitelj namignil. naj ostanc v učilnici. >Alia,< si je misli) nuvjhanec, w'e bo kaj takega, kar ne snie učiteH « dcti, bom pa tajil.-c Saj tega je bil {m rednež že vajen. 1 U-čhclj: >Ali ti je znaao. da je nekdd unU-il slavčevo gnezdo in i>obH jajčeca?« 'line: >Mene vedno tožijo in ohreKujejo. g. učitelj. Jaz niČ ne vem.< — LJLitel|: >Saj se ini je zdelo, da ho vse izmišljenft Le pojdi na dvorišče.« lioetu se zjoani obraz in kakor v zmv foslavju odpira vraia ler dela naGrfft ako se bo maščevat nad >špecx>mc. G. uiiteli i« koi spoznal, koliko |e ur*i Brž stopi zn njim in priiazno zaJdiČ«; >Tinc Koliko jajtec je bilo v gnezduft — >Trije.« odgovoti brez poinisleka — iifl se ujame. kaj je poiem vfptHJo, si lahkq mislite.