Utadki vestitile občin Ormož in Ptuj YU ISSN 0042- 0778 LETO:XXV Ptuj, 18. februarja 1988 Številka: 4 VSEBINA SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 6. Resolucija o politiki uresničevanja družbenega plana občine Ptuj ta obdobje 1986-1990 v letu 1988 IZVRŠNI SVET SO Ptuj 7. Sklep o javni razgrnitvi osnutka sprememb zazidalnega načrta Toplice KRAJEVNE SKUPNOSTI 8. Sklep o razpisu referenduma za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in drugih objektov na območju Krajevne skupnosti Trnovska vas 6. SKUPŠČINA OBČINE PTUJ Na osnovi 156. člena Zakona o sistemu družbenega planiranja in o družbenem planu SR Slovenije (Uradni list SRS, št. 1/80, 33/80 in 2/81) ter 164. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Skupščina občine Ptuj na seji Zbora združenega dela. Zbora krajevnih skupnosti, dne 9. februarja 1988 in Družbenopolitičnega zbora, dne 8. februarja 1988 sprejela RESOLUCIJO O POLITIKI URESNIČEVANJA DRUŽBENEGA PLANA OBČINE PTUJ ZA OBDOBJE 1986-1990 V LETU 1988 1. TEMELJNA IZHODIŠČA IN CILJI RAZVOJA Na podlagi sprejetih srednjeročnih usmeritev in doseženih rezultatov gospodarjenja v le-_ tu 1987 opredeljujemo s to resolucijo temeljne usmeritve in naloge družbenoekonomskega razvoja občine Ptuj v letu 1988. Te temeljne razvojne usmeritve so: — izvajanje programa dolgoročne gospodarske stabilizacije in z njim vse ukrepe, ki so bili sprejeti, — odpravljanje neugodnih tendenc v ustvarjanju in delitvi družbenega proizvoda, — povečanje proizvodnje blaga in storitev, — doseganje prestrukturiranja tehnologij ter posodabljanje organizacijskega in upravljalnega sistema, — boljše izkoriščanje delovnega časa, prostorskih in proizvodnih zmogljivosti ter zaostrovanje odgovornosti pri uresničevanju dogovorjenih nalog, — materialno in moralno vzpodbujanje zahtevnega, ustvarjalnega in strokovnega dela, pospeševanje inovacijske dejavnosti, — dosledno uresničevanje sprejetih načel prostorske politike in izboljšanje kakovosti okolja. 2. MATERIALNI OKVIRI RAZVOJA Na podlagi predvidenih gospodarskih tokov so materialne možnosti pri ustvarjanju družbenega proizvoda naslednje: ________________________________________________- v % Kazalci Predvideno Plan razvoja 1988 1986-19- 90 Družbeni proizvod celotnega gospodarstva 4,0 4,0 - v tem: industrijska proizvodnja kmetijska proizvodnja drobno gospodarstvo Izvoz blaga in storitev Uvoz blaga in storitev Zaposlenost v združenem delu Produktivnost dela 8,0 4,5 3.0 4,2 3,0 2,9 30 11,0 40 10,0 0,6 1,5 3.5 2,5 3. NALOGE NA KLJUČNIH PODROČJIH SKUPNEGA RAZVOJA Z odpravljanjem pretiranega normiranja, s spopadom z vsemi oblikami razsipništva in neracionalnega obnašanja, s krepitvijo tehnološke, poslovne in dinamične discipline v organizacijah združenega dela v odnosih do domačih in tujih partnerjev, ter z dosednim spoštovanjem pravnih norm in pravnega reda bomo normalizirali poslovne, finančne in druge odnose, ter vzpostavili vzpodbudnejšo klimo in stabilnejše pogoje poslovanja in dela. Najpomembnejše naloge družbenoekonomskega razvoja so: povečanje proizvodnje in izvoza, produktivno zaposlovanje in odpravljanje žarišč inflacije. 3.1. Prt razporejanju in delitvi dohodka bomo sledili zveznim in republiškim usmeritvam. Z boljšim izkoriščanjem zmogljivosti, aktiviranjem novih investicij in notranjih rezerv pričakujemo realno višji dohodek. V politiki delitve bomo z družbenim usmerjanjem delitve dohodka in čistega dohodka zagotovili v globalu povečanje deleža akumulacije v doseženem dohodku. Zaradi sprejetih sprememb v sistemu financiranja skupnih in splošnih potreb v letu 1988 se bodo zmanjšale obveznosti iz dohodka gospodarstva, pri čemer pa se bodo obveznosti iz bruto OD povečale. 3.2. Kvalifikacijsko strukturo zaposlenih bomo izboljševali s politiko produktivnega zaposlovanja, poseben poudarek bomo dali zaposlovanju pripravnikov. V združenem in samostojnem osebnem delu bomo zaposlenost povečali za 0,7 %, kar pomeni, da bo v združenem delu gospodarstva zaposlenost naraščala za 0,6 %, v negospodarstvu za 0,4 %, v samostojnem osebnem delu pa za 3 %. K dodatnemu zaposlovanju delavcev na novih delovnih mestih bodo prispevale organizacije združenega dela s področja gospodarstva, ki imajo nove investicije in dopolnilne programe ter možnosti uvedbe večizmenskega dela. V negospodarstvu bomo povečali zaposlenost v vzgoji, izobraževanju in zdravstvu. Politika štipendiranja bo usmerjena še naprej v povečanje deleža kadrovskih štipendij. 3.3. Na področju ekonomskih odnosov s tujino bodo organizacije združenega dela v občini povečale izvoz za okrog 30 %, od tega na konvertibilno področje za 28 %. Uvoz bo zmanjšan za okrog 40 %, kar je računska posledica večjega uvoza opreme v letu 1987. Uvoz opreme bo znašal le 4 % uvoza opreme predhodnega leta. Večja rast izvoza je predvidena zaradi večje izvozne aktivnosti TGA »Boris Kidrič« Kidričevo. Stopnja pokritja uvoza z izvozom bo 113 %. 3.4. Pospeševali bomo razvoj manj razvitih območij z večjim vlaganjem v infrastrukturo, s pospeševanjem kmetijske proizvodnje ter stalnih dejavnosti gospodarstva. 3.5. V skladu z družbenim dogovorom o skupnih planskih elementih v Skupnosti podravskih občin za obdobje 1986—1990 bomo realizirali skupno dogovorjene naloge. 4. RAZVOJNE USMERITVE GOSPODARSKIH DEJAVNOSTI 4.1. Na področju industrije predvidevamo 8 % rast fizičnega obsega proizvodnje ob pogoju, da bo končana investicija v TGA »Boris Kidrič« Kidričevo, oz. brez upoštevanja proizvodnje v TGA je predvidena rast 1,2%. K proizvodnji in predelavi barvastih kovin bo TGA »Boris Kidrič« Kidričevo izvedla zaključno fazo modernizacije proizvodnje primarnega aluminija. Ob tem bo potekalo prestrukturiranje proizvodnje glinice, katere proizvodnja bo postopoma zmanjševana ob istočasnem povečanju proizvodnje specialne glinice. Potekale bodo tudi razvojne aktivnosti na področju silikatne kemije. V kovinsko predelovalni in strojni industriji ter proizvodnji prometnih sredstev bodo rezultati poslovanja odvisni od možnosti prodaje izdelkov. Delovna organizacija AGIS bo v skladu s programskimi usmeritvami izvajala modernizacijo in avtomatizacijo ter odpravljala ozka grla v proizvodnji. Razvijala bo tehnologijo, uvajala nove tipe proizvodov (v okviru programov sedežev, zavor, grelne tehnike, avtomobilske opreme, merilno registrirnih naprav in namenske proizvodnje). HI KO Olga Meglič bo pospešeno razvijala proizvodni program ter modernizirala tehnologijo. ŽG — TOZD za vzdrževanje voz Ptuj bo nadaljevala z izgradnjo nadstrešnice nad tiri za popravilo voz. DO Sava TOZD Gumama bo nadaljevala z reorganizacijo in prestrukturo svoje proizvodnje, zlasti s prenosom proizvodnje avtozračnic iz Kranja v Ptuj. V tem smislu bo TOZD TAP DO Sava Kranj nadaljeval z izvajanjem investicijskega programa: Povečanje proizvodnje potniških avtozračnic TOZD TAP na lokaciji Ptuj. Na področju proizvodnje električnih strojev in aparatov bo Elektrokovina DO Proizvodnja malih elektromotorjev z razvijanjem novih pro- gramov intenzivneje vključena na zahodna tržišča, Območna enota Iskra Delta pa bo ob izpopolnjevanju programov pričela z izvajanjem inženiring ponudbe. Opekarna Ptuj bo razvila nov proizvodni program, izvedla rekonstrukcijo opečne proizvodnje ter sanacijo spremljajočih objektov. Na področju proizvodnje živilskih proizvodov bo Perutnina Ptuj v smeri posodabljanja tehnologije in povečanja kvalitete proizvodov pričela s III. fazo rekonstrukcije in razširitve perutninske klavnice. Emona Kmetijski kombinat Ptuj bo končala II. fazo rekonstrukcije Mlekarne, Intes — TOZD Pekarne Vinko Reš pa bo nadaljevala z rekonstrukcijo pekarne ter pričela z izgradnjo silosov za moko v Kidričevem. Na področju proizvodnje krmil bo Emona Kmetijski kombinat-TOZD Tovarna močnih krmil končala izgradnjo linije za proizvodnjo ribje hrane. ■> V ostalih panogah industrije bo glavna naloga posodobitev in zamenjava iztrošene ter zastarele opreme, boljše izkoriščanje proizvodnih zmogljivosti ter razvijanje obetajočih proizvodnih programov. 4.2. Razvoj kmetijske proizvodnje bo temeljil na vzpostavitvi in uveljavljanju realnih tržnih odnosov v primarni in predelovalni proizvodnji. Bistven poudarek bo dan organizirani tržni proizvodnji, ki bo v družbenem in zasebnem sektorju porastla za 3 %. Da bomo dosegli predvideno tržno proizvodnjo, bodo organizacije združenega dela smotrneje organizirale poslovne in reprodukcijske povezave, boljše izkoriščale proizvodne zmogljivosti ter tako prispevale k reševanju neugodnih pogojev gospodarjenja. Odločujoč faktor uresničevanja zastavljenih ciljev je tudi pravočasna in zadostna oskrba z reprodukcijskim materialom, zaščitnimi sredstvi, gnojili, pogonskimi gorivi, rezervnimi deli za kmetijsko mehanizacijo ter učinkovito obrambo pred točo. Na področju zasebnega kmetijstva bosta Kmetijska zadruga Ptuj in Kmetijska zadruga Dravsko polje krepili pospeševalno službo ter se povezovali z območnimi strokovnimi zavodi. Za dosego zastavljenih nalog bo potrebno izvesti naslednje prostorsko ureditvene operacije: - v ha Investitor Začete Končane HIDROMELIORACIJE EKK Ptui in KZ Ptui 670 EKK Ptuj 75 100 KZ Ptuj 610 AGROMELIORACIJE EKK Ptuj 30 30 Kmetijska zadruga Ptuj 150 100 KOMASACIJE KZ Ptuj 1.370 670 KZ Dravsko polje 560 NAMAKANJE EKK Ptuj 287 580 KZ Ptuj 50 OBNOVA NASADOV EKK Ptuj 56 15 KZ Ptuj 72 NAKUPI ZEMLJE EKK Ptuj 83 83 KZ Ptuj 40 40 Zraven omenjenega bodo organizacije združenega dela s področja kmetijstva izvajale še naslednje večje investicije: 1. Emona Kmetijski kombinat Ptuj: — ureditev čistilne naprave, — izvedba hladilnega sistema, — izgradnja strojne lope za hmelj s sušilno komoro, — izgradnja skladišča za gnojila, — uvoz črede (plemenski merjasci in svinje). 2. Perutnina Ptuj: — vlaganje v opremo, klavnico in razvoj tehnologije. 3. Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo Ptuj: — izgradnja hlevov za plemenske bike. V skladu s samoupravnim sporazumom bo Samoupravna interesna skupnost za pospeševanje proizvodnje hrane in zagotavljanje osnovne preskrbe občine Ptuj izvajala program pospeševanja družbeno organizirane tržne proizvodnje, ob tem pa tudi zagotavljala nemoteno osnovno preskrbo ter izvedbo programa občinskih blagovnih rezerv. 4.3. Na področju drobnega gospodarstva pričakujemo ugodne rezultate predvsem v samostojnem osebnem delu. V skladu z opredelitvami družbenega plana bo razvoju tega področja dan poseben poudarek. Urejevali bomo obrtne cone v Ptuju, Kidričevem in Slovenji vasi, ustanovili Sklad za razvoj drobnega gospodarstva v občini Ptuj ter povečevali število zaposlenih. Pospeševali bomo ustanavljanje novih obratovalnic, za kar bo potrebno v večji meri angažirati finančna sredstva občanov, urediti davčni sistem tako, da bodo davčne olajšave predstavljale finančni vir ter fleksibilneje urediti uvozne možnosti. Obrtna zadruga »Panorama« Ptuj in Obrtno združenje Ptuj bodo nudili pomoč svojim članom pri oblikovanju programov, trženju, informatiki, financiranju ter vključevanju v zunanjo trgovino. Z uresničevanjem zastavljenih nalog bi omogočili 3 % rast proizvodnje in storitev samostojnega osebnega dela. 4.4. Na področju trgovine bomo zagotovili zadostno oskrbo občanov ter ob tem povečali obseg in kvaliteto storitev. Da bo zagotovljena enakomernejša ponudba v občini, bo Mercator — Izbira — Panonija Ptuj končala samopostrežno prodajalno v Hajdini in Muretincih, pričela z izgradnjo samopostrežne prodajalne v Šikolah ter razširila prodajno skladišče gradbenega materiala in sanitarne keramike na Ormoški cesti. Dokončana bo tudi gradnja I. faze skladišč ob Rogozni-ški cesti. Emona Merkur Ptuj bo preuredila centralno skladišče v prodajalno DO LES bo adaptirala prostore na Bregu ter uredila deponijo za premog, EKK-TOZD Jelka pa predvideva odkup žage. Za potrebe preskrbe z naftnimi derivati bomo dokončali bencinsko črpalko v Majšperku. 4.5. Na področju turizma bomo izboljšali kvaliteto obstoječe turistične ponudbe in obdržali visoko zasedenost prenočitvenih zmogljivosti. V ta namen bomo: — v večji meri vključili v turistično ponudbo kulturno in naravno dediščino, — izdali turistični vodnik po Ptuju, — prilagajali ponudbo za stacionarni, izletniški in tranzitni turizem, — pridobili dokumentacijo za razširitev in adaptacijo hotela Poetovio, — adaptirali gostišče Gorca, — odprli video disco, — izdelali zazidalni načrt Ptujske toplice, — gradili bungalove (6) za 50 do 60 ležišč, — razširili avtocamp v Ptujskih toplicah, — pričeli raziskovalno nalogo o lastnostih termalne vode v Ptujskih toplicah, — v TOZD Ptujske toplice bomo samostojno izvajali zdraviliške dejavnosti, — pričeli z izgradnjo nove vrtine na termo-mineralno vodo, — povezovali turistično ponudbo v regiji in širše, — pospeševali kmečki turizem in vinotoče v Halozah in Slovenskih goricah, še zlasti ob turistični cesti med vinogradi, — skrbeli za lepše in bolj vzdrževano okolje v turističnih krajih občine, — širili nočitvene zmogljivosti tudi v privatnem sektorju. 4.6. Med organizacijami združenega dela s področja gradbeništva in izven njega bo okrepljeno poslovno in dohodkovno povezovanje, kar bo omogočalo večjo poslovno stabilnost in enotnejši nastop na domačih in tujih trgih. Gradbene organizacije bodo povečevale produktivnost, izboljšale kakovost del, racionalneje izvajale gradnjo stanovanjskih in drugih objektov ter polagale večjo pozornost na izboljšanju izobrazbene ravni zaposlenih. 4.7. Nosilki potniškega prometa bosta z uskladitvijo programov razvoja in organiziranosti zagotovili optimalen način prevoza potnikov ter zadostili vsem potrebam po prevozih. Organizacije združenega dela v tovornem prometu bodo širile ponudbo in pritegovale dodatne izvore za prevoze blaga. 5. RAZVOJ DRUŽBENIH DEJAVNOSTI Na področju družbenih dejavnosti bomo skladno z dolgoročnimi plani in srednjeročnimi plani razvoja posameznih dejavnosti selektivno opredelili prioritetne naloge v tem letu. V globalu bomo vskladili prispevne stopnje z razpoložljivimi sredstvi določenimi s to resolucijo in upoštevali sistemske spremembe. 5.1. V osnovnem šolstvu bomo razvijali program dela osnovne šole in zaposlovali svetovalne delavce, v usmerjenem izobraževanju pa izvajali celovito prenovo vzgojno-izobraževal-nih programov kot rezultat potreb organizacij združenega dela. Na področju investicij bosta osnovni šoli »slovenjegoriške čete« Juršinci in »Maksa Bračiča« v Cirkulanah pridobili dokumentacijo za izgradnjo prizidkov. Z izgradnjo prizidka bosta pričeli Osnovna šola Hajdina in Osnovna šola Franc Osojnik Ptuj. 5.2. Na področju zdravstvenega varstva bomo še naprej prednostno razvijali osnovno zdravstveno varstvo, zlasti s postopnim prenosom dejavnosti s specialistično hospitalnega na osnovno zdravstveno dejavnost, na podlagi SaS o delitvi dela v SRS. Posebno pozornost bomo posvetili preventivni dejavnosti in dispanzerskemu načinu del. Zdravstvene zmogljivosti, ki presegajo zadovoljevanje dogovorjenega programa preko zdravstvene skupnosti, bomo v zdravstvenih delovnih organizacijah izvajali v neposredni menjavi dela z OZD v občini in izven nje. S sredstvi občinskega samoprispevka in zdravstvenega centra bomo nadaljevali načrtno izgradnjo zdravstvenih objektov skladno z referendumskim programom in srednjeročnimi planskimi dokumenti. Z vključitvijo zdravilišča Ptujske toplice v SaS o svobodni menjavi dela z naravnimi zdravilišči v SRS, bomo še nadalje razvijali zdraviliško zdravstveno varstvo. 5.3. Na področju kulture bomo v okviru programov popestrili in dvignili kakovost kulturnih storitev ter v okviru materialnih možnosti nadaljevali s saniranjem nepremične in premične kulturne dediščine. 5.4. Na področju telesne kulture bomo skrbeli za množičnost in športno rekreacijo, zagotavljali sredstva za tekmovalni šport in za dosežene rezultate, ter sredstva za vzdrževanje športnih objektov v okviru možnosti. 5.5. Na področju otroškega varstva bomo dosledno izvajali dogovorjeni program. Poleg že vpeljanih oblik predšolske družbene vzgoje in varstva si bomo prizadevali za nadaljnje izenačevanje pogojev za organizirano predšolsko vzgojo. Zagotavljali bomo socialno varnost otrokom ter skrbeli za uresničevanje varstva matere in novorojenca. 5.6. V raziskovalni skupnosti bomo izvajali program predvidenih raziskovalnih nalog, spremljali izvajanje raziskovalnih nalog, predvsem tistih, ki so osnova za prestrukturiranje gospodarstva in družbenih dejavnosti, in ki vzpodbujajo inovativno dejavnost. Nadaljevali bomo z usposabljanjem raziskovalnega kadra in intenzivnejšim vključevanjem mladih v raziskovalno delo. 5.7. Na področju socialnega varstva bomo vsklajevali in koordinirali aktivnosti in ukrepe za zagotavljanje socialne varnosti občanov. Tako bomo nadaljevali uresničevanje takšne socialne politike, ki bo podpirala prizadevanja posameznikov in družin, da si zagotavljajo socialno varnost z delom. Posebno skrb bomo posvetili mladim družinam in starejšim občanom ter izenačevanju možnosti za vsestranski razvoj otrok in mladdine. 5.8. Na področju socialnega skrbstva bomo še v naprej zagotavljali pomoč oziroma oskrbo v socialnih zavodih tistim posameznikom in družinam, ki si ne morejo zagotoviti svoje socialne varnosti z delom in minulim delom. Naloge bodo potekale v skladu z usmeritvami družbenega plana. Zavod za varstvo in delovno usposabljanje mladine »dr. Marjana Borštnarja« bo pričel z izgradnjo novega doma. 6. RAZVOJ MATERIALNE PROIZVODNJE Zaradi odstopanja pri uresničevanju nalog iz družbenega plana občine na področju materialne proizvodnje bodo morale pri pripravi dopolnitev in sprememb planskih aktov občine samoupravne interesne skupnosti z analizo obrazložiti vzroke za odstopanje od planskih nalog in predlagati koncept razvoja na njihovih področjih. 6.1. Na področju družbene usmerjene stanovanjske gradnje bomo v letu 1988 pričeli z gradnjo bloka C 3 (63 stanovanj) v Rabeljčji vasi — zahod in dokončali blok v Majšperku (23 stanovanj). Razširili bomo kotlarno v Rabeljčji vasi — zahod in toplovodno postajo v Rabeljčji vasi — vzhod. Nadaljevali bomo s prenovo starega mestnega jedra v Ptuju. Podpirali bomo gradnjo stanovanj za trgi. Vodno gospodarstvo bo preko svojih programov varovalo kakovost voda, organizacije združenega dela bodo skrbele za redno delovanje svojih čistilnih naprav. Poleg ostalih del predvidenih z letnim planom bo območna vodna skupnost nadaljevala z deli za odvodnjavanje zalednih voda v kraje-evnih skupnostih Bidina—Brstje, Spuhlja in Markovci. Vodovodno omrežje bomo gradili v dolžini 6.205 m primarnega vodovoda in 6.197 sekundarnega vodovoda (Haloze, Slovenske gorice in Dravsko polje). Kanalsko omrežje bomo zgradili v dolžini 1.792 m na realciji Turnišče — čistilna naprava, v krajevni skupnosti Turnišče in v krajevni skupnosti Heroja Lacka Rogoznica, KS Budina—Brstje in Ivan Spolenak. Komunala, gradbeništvo in promet Ptuj — TOZD Vodovod in kanalizacija bo pričela sanacijo komunalne čistilne naprave v Ptuju. Zgradili bomo objekt skupne rabe: pločnik z brvjo čez Grajeno od avtobusne postaje do Trstenjakove ulice, javno razsvetljavo v KS Fanc Osojnik, dokončali parkirišče (30 PM) ob Raičevi ulici ter nadaljevali urejanje novega pokopališča v Rogoznici. 6.3. Nadaljevali bomo komunalno opremljanje in urejanje stavbnih zemljišč za potrebe usmerjene stanovanjske gradnje v Rabeljčji vasi — zahod) komunalna ureditev bloka C 3) in za potrebe individualne stanovanjske gradnje v zazidalnih načrtih Budina—Brstje, Vičava — zahod in Majšperk—Breg. Opremljali bomo zemljišča v obrtni coni Ptuj ob Rogozniški cesti in zgradili cesto A v industrijski coni v Ptuju. V krajevnih skupnostih mesta Ptuj bomo nadaljevali z gradnjo sistema kabelske televizije. 6.4. Za zagotovitev boljših prometnih povezav bomo izvedli na področju cestne infrastrukture naslednje modernizacije: a) Lokalne ceste — modernizacija: — osnovni program: Dravinjski vrh —Pod- 1) 1/3 sredstev zagotovi DPS preko komunalne skupnosti, 2/3 Dravske elektrarne Maribor lehnik (I km), Črmlja—Zavrh (1 km), Gaber-nik—Grlinci (3 kmk Mala Varnica —Ložina (2 km), Stoperce—Čermožiše (1 km), Ptuj— Podlehnik (2 km), Dravci—Gradišča (I km), Strajna (1 km), — program občinskega samoprispevka: Destrnik—Vintarovci (1 km), Stogovci—Žetale (4 km), Dravinjski vrh Podlehnik (1 km). Nova vas—Kicar (I km). b) Lokalne ceste — ojačitev asfaltbetona: program občinskega samoprispevka: Cirkulane—Medribnik (1 km), Lovrenc—Cirkovce (3 km), Dornava—Moškanjci (2 km), Ga-bernik—Grlinci (1 km), Kungota —Brunšvik (I km). c) Izgradnja regionalne ceste od Gregorčičevega drevoreda do Natašine poti in priprava projektne dokumentacije za izven-nivojsko križanje magistralne ceste M3 z železnico. d) Regionalne ceste — modernizacija: Stoperce—Majšperk (4 km), Hajdina—Apače (0,8 km), Leskovec—Cvetlin (3,2 km), Dole-na —Popovci (2 km). 4. Regionalne ceste — ojačitev asfaltbetona: Bori —Zavrč (2 km), Hajdina (I km). 6.5. TOZD PTT promet Ptuj bo vključila v telefonsko omrežje 720 novih naročnikov (Ptuj 300, Kidričevo 300, Markovci 100, Leskovec 20). Razširili bodo končne avtomatske telefonske centrale v Kidričevem za 400 številk in v Zg. Leskovcu za 20 številk. Prenosni visokofrekvenčni sistem (PCN) bo zgradila na relacijah: Ptuj —Kidričevo— Majšperk, Ptuj— Hajdina, Ptuj—Cirkulane, Ptuj—Trnovska vas in Ptuj— Podlehnik. 6.6. TOZD Elektro Ptuj bo zgradila 10 trafo postaj za povečanje zanesljivosti obratovanja in s tem oskrbe uporabnikov električne energije in za izboljšanje napetostnih razmer predvsem na manj razvitih območjih. Načrtujejo izgradnjo trafopostaj v naslednjih krajevnih skupnostih : Zavrč, Leskovec, Polenšak, Žetale, Majšperk, Hajdina (2), Gorišnica, Dolena, Juršin-ci. V skladu s potrebami gospodarstva bomo povečali porabo plina v industrijski coni Ptuj. 7. RAZVOJ PODROČIJ SKUPNEGA POMENA 7.1. Na področju urejanja prostora in varstva okolja bomo v skladu z družbenim planom izdelali naslednje prostorske izvedbene akte: — planski akti: Spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin Dolgoročnega plana občine Ptuj za obdobje 1986—2000 in Družbenega plana občine Ptuj za obdobje 1986—1990, — zazidalni načrti: Ptujske toplice (sprememba), Majšperk, — ureditveni načrti: strokovne podlage za ureditveni načrt starega mestnega jedra Ptuja, — prostorsko ureditveni pogoji: za Haloze, Slovenske gorice, Dravsko polje, Ptujsko polje, za mesto Ptuj (brez mestnega jedra), za naselje Kidričevo, za staro mestno jedro Ptuja. Občinski komite za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve in Republiški komite za varstvo okolja in urejanje prostora bosta dosledno preverjala investicijske programe organizacij združenega dela in drugih nosilcev planiranja s prostorsko ekološkimi pogoji in omejitvami kot sestavnimi razvojnimi merili za prestrukturiranje gospodarstva in tako preprečevala nadaljnje poslabšane razmere v okolju. Poseben poudarek bo da na sanacijskih pripravah oziroma pričetku izvajanja sanacij na najbolj perečih področjih onesnaževanja okolja v Kidričevem, farmi bekonov v Dražencih in ka-liferiji Perutnine Ptuj. — materialno opremljali in usposabljali enote in štabe teritorialne obrambe, — razvijali dejavnost enot, štabov civilne in narodne zaščite, — obrambno in samozaščitno usposabljali prebivalstvo, — dograjevali in izpopolnjevali upravne zveze in sistem za opazovanje in alarmiranje, 7.2. Glede na razvoj in krepitev SLO in družbene samozaščite bodo nosilci izvajanja aktivnosti: — dograjevali obrambne in varnostne načrte, — oblikovali občinske blagovne rezerve in sofinancirali gradnjo skladišč in — pričeli graditi zaklonišče. 7.3. Na področju varstva pred požarom bodo nadaljevane že utečene razne oblike izobraževanja občanov. Na podlagi samoupravnega sporazuma za varstvo pred požarom bomo kadrovsko in tehnično krepili gasilske enote, posodabljali opremo in nadaljevali gradnjo avtomehanične in servisne delavnice v Ptuju za potrebe vseh gasilskih društev. 8. SPREMLJAJOČI DOKUMENTI RESOLUCIJE Ukrepi in naloge na posameznih področjih družbenega in gospodarskega razvoja občine bodo podrobneje opredeljeni v spremljajočih dokumentih resolucije, ki skupaj z resolucijo pomenijo osnovo za uresničevanje ciljev, postavljenih za leto 1988. Tako bo pristojni Izvršni svet sprejel naslednje dokumente: 1. Program aktivnosti za pospeševanje razvoja drobnega gospodarstva v občini Ptuj za leto 1988 (že sprejeto na 91. seji Izvršnega sveta SO Ptuj). 2. Bilanca sredstev skupne porabe. 9. SPREMLJANJE IN IZVAJANJE RESOLUCIJE Ukrepi gospodarske politike, kijih vsebujeta zvezna in republiška resolucija, veljajo tudi za občinsko opredelitev družbenogospodarskega razvoja v letu 1988. Pri izvajanju resolucije morajo nosilci planiranja upoštevati temeljne razvojne usmeritve, politiko razvoja in ukrepe gospodarske politike za uresničevanje gospodarske stabilizacije. Izvajanje nalog, določenih s to resolucijo, bo spremljal Izvršni svet Skupščine občine Ptuj in o tem obveščal občinsko skupščino ter ji v primeru odstopanj predlagal potrebne ukrepe. Občinska skupščina bo v skladu z ustavnimi opredelitvami svoje vloge spremljala uresničevanje usmeritev in nalog iz te resolucije, uveljavljala v okviru svojih pristojnosti in dolžnosti način delovanja in odgovornosti vseh nosilcev planiranja ter ukrepala ob neupoštevanju oziroma neizpolnjevanju sprejetih usmeritev, nalog in obveznosti. Številka: 30-1/83-2 Datum: 9/2-1988 Predsednik Skupščine občine Ptuj Gorazd ŽMAVC, s. r. 7. Na podlagi 37. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Ur. list SRS, št. 18/84, 37/85 in 29/86) in 199. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78 in 2/82) je Izvršni svet Skupščine občine Ptuj na 92. seji dne 27/1-1988 sprejel SKLEP o javni razgrnitvi Osnutka sprememb zazidalnega načrta Toplice 1. člen Javno se razgrne osnutek sprememb zazidalnega načrta Toplice. Osnutek je izdelal Zavod za urbanizem Maribor pod št. projekta 1691/87 v januarju 1988. 2. člen Osnutek obravnava spremembe v območju bungalovov in avtokampa Toplic. 3. člen Osnutek bo razgrnjen v sobi št. 3 Občinskega komiteja za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve ob uradnih urah ter v prostorih Toplic v času od 29/1 do 28/2-1988. 4. člen Javna razgrnitev osnutka organizira Občin- ski komite za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve javno obravnavo v prostorih Skupščine občine Ptuj. 5. člen V času razgrnitev osnutka se objavi v dnevniku Večer in v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 350-1/80-4 Ptuj, dne 27/1-1988 Podpredsednik Izvršnega sveta SO Ptuj Stanko BRODNJAK dipl. prav., s. r. 8. Na podlagi 8. člena zakona o referendumu in drugih oblikah osebnega izjavljanja (Uradni list SRS št. 23/77), 7. člena zakona o samoprispevku (Uradni list SRS št. 35/85) in 43. člena statuta Krajevne skupnosti Trnovska vas je skupščina delegatov krajevne skupnosti Trnovska vas na svoji seji dne 2. 2. 1988 sprejela SKLEP O RAZPISU REFERENDUMA ZA UVEDBO KRAJEVNEGA SAMOPRISPEVKA ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMA IZGRADNJE KOMUNALNIH IN DRUGIH OBJEKTOV NA OBMOČJU KRAJEVNE SKUPNOSTI TRNOVSKA VAS 1. člen V krajevni skupnosti Trnovska vas se razpiše referendum za naselja: Biš, Bišečki vrh, Crm-Ija, Ločič, Sovjak, Trnovska vas in Trnovski vrh, za uvedbo krajevnega samoprispevka v denarju za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in drugih objektov na območju krajevne skupnosti frnovska vas in v delu za komunalno urejanje naselij. 2. člen Krajevni samoprispevek se uvaja za dobo 5 (petih) let, in sicer od I. aprila 1988 do 31. marca 1993. 3. člen Samoprispevek se uporabi za sofinanciranje gradnje, naslednjih komunalnih in drugih objektov ter drugih dejavnosti, in sicer: 1. Izgradnja zdravstvene postaje v Trnovski vasi 2. za vzdrževanje krajevnih cest 3. za SLO in DS, požarno varnost in vzdrževanje skupnih prostorov KS 4. za sofinanciranje izgradnje telefonskega omrežja 5. ureditev avtobusnih postajališč S samoprispevkom se bo predvidoma zbralo 125.000.000 din (cene 1987) preostala sredstva za izvršitev programa bodo zagotovljena iz drugih virov. 4. člen Zavezanci bodo plačevali samoprispevek od naslednjih osnov: 1. zavezanci, ki imajo osebni dohodek iz delovnega razmerja, oziroma nadomestila od neto osebnega dohodka, ter drugih dohodkov in prejemkov, ki imajo značaj osebnih dohodkov » — po stopnji 2 % od neto osebnega dohodka oziroma nadomestila; 2. zavezanci, ki imajo dohodek od kmetijske - dejavnosti t- po stopnji 6 % letno od katastrskega dohodka; 3. Zavezanci, ki imajo dohodek od samostojnega opravljanja obrti in druge gospodarske dejavnosti ali intelektualnih storitev — po stopnji 2 % od osebnega dohodka in ostanka čistega dohodka. Zavezanci, ki plačujejo davek u v pavšalnem letnem znesku — po stopnji 4% - od odmerjenega davka; 4. zavezanci, ki prejemajo pokojnino, ki je višja od pokojnine z varstvenim dodatkom — po stopnji 2% od pokojnine; 5. zavezanci, ki so zaposleni v tujini — v višini 2 % povprečnega OD v SR Sloveniji, katero višino ugotovi svet skupščine krajevne skupnosti na podlagi uradnih statističnih podatkov. Zavezanci, ki imajo dohodek iz dveh ali več virov, navedenih v prejšnjem odstavku, plačujejo samoprispevek za vsak vir posebej. Samoprispevka ne plačujejo; — občani od socialnih podpor, otroškega dodatka, učenci in študentje iz štipendij in učenci v gospodarstvu od nagrad; — občani, ki imajo dohodek od pokojnin in invalidnin, ki ne presegajo pokojnine oziroma invalidnine z varstvenim dodatkom. 5. člen Poleg krajevnega samoprispevka v denarju so občani dolžni za komunalno urejanje vasi, naselja, kjer stanujejo oziroma imajo nepremičnine prispevati letno; — gospodinjstvo oziroma lastnik nepremičnine, ki ima od 0 do 5 ha zemlje I delovni dan, — gospodinjstvo oziroma lastnik nepremičnine, ki ima nad 5 ha zemlje 2 delovna dneva, v skladu s programom dela, ki ga določijo odbori vaške samouprave na območju vasi oziroma naselja. Kdor se po programu odbora vaške samouprave delovnih akcij ne bo udeležil, je dolžan za vsak delovni dan plačati znesek v višini dveh veljavnih polnih dnevnic. 6. člen Zavezanci za samoprispevek so občani, ki imajo stalno prebivališče na območju krajevne skupnosti Trnovska vas v naseljih: Biš, Bišečki vrh, Črmlja, Ločič, Sovjak, Trnovska vas in Trnovski vrh ter občani, ki nimajo stalnega prebivališča v navedeni krajevni skupnosti, imajo pa na njenem območju nepremičnine (počitniške hišice, stanovanjske hiše, gospodarska poslopja ali zidanice in drugo). 7. člen Pravico do glasovanja na referendumu imajo vsi občani, ki so vpisani v splošni volilni imenik krajevne skupnosti Trnovska vas za naselja: Biš, Bišečki vrh, Črmlja, Ločič, Sovjak, Trnovska vas in Trnovski vrh ter zaposleni občani, ki še nimajo volilne pravice in še niso vpisani v splošni volilni imenik, živijo pa na območju krajevne skupnosti Trnovska vas. 8. člen Referendum bo v nedeljo 6. marca 1988 od 6. do 18. ure na glasovalnih mestih, kijih določi z odločbo volilna komisija pri krajevni skupnosti Trnovska vas. Na referendumu glasujejo volilci neposredno in tajno z glasovnico. Na glasovnici je naslednje besedilo: KRAJEVNA SKUPNOST TRNOVSKA VAS GLASOVNICA za referendum, dne 6. marca 1988 za uvedbo krajevnega samoprispevka za sofinanciranje programa izgradnje komunalnih in drugih objektov in drugih dejavnosti na območju krajevne skupnosti Trnovska vas glasujem • »PROTI« »ZA« Glasovalec izpolni glasovnico tako, da obkroži »ZA«, če se strinja z uvedbo samoprispevka, »PROTI« pa obkroži, če se z uvedbo krajevnega samoprispevka ne strinja. Vse glasovnice so overjene s štampiljko krajevne skupnosti Trnovska vas. 9. člen Za postopek glasovanja pri izvedbi referenduma se smiselno uporabljajo določbe zakona o volitvah delegacij in delegiranju delegatov v skupščino DPS. Postopek vodi in izid glasovanja ugotovi volilna komisija krajevne skupnosti Trnovska vas. Sklep o uvedbi krajevnega samoprispevka sprejme na podlagi poročila volilne komisije krajevne skupnosti o uspešnem izidu referenduma skupščine krajevne skupnosti Trnovska vas. 10. člen Samoprispevek zaposlenih bodo obračunavale OZD, TOZD, zasebni delodajalci; od upokojencev pa skupnost pokojninskega in invalidskega zavarovanja v SR Sloveniji oziroma njene podružnice ob vsakem izplačilu. Samoprispevek, ki ga plačujejo krajani, ki se z osebnim delom ukvarjajo s kmetijstvom, obrtjo ali drugo gospodarsko dejavnostjo ter z intelektualno storitvijo odmerja in pobira samoprispevek v imenu krajevne skupnosti Uprava za družbene prihodke občine Ptuj. Od zavezancev, ki ne izpolnjujejo obveznosti iz samoprispevka v določenem roku, se obveznosti prisilno izterjajo po predpisih, ki veljajo za izterjavo prispevkov in davkov občanov. Ob vsakem nakazilu pa se dostavi krajevni skupnosti seznam zaposlenih od katerih se nakazuje samoprispevek. 11. člen Denarna sredstva, ki se zberejo od krajevnega samoprispevka so strogo namenska in se zbirajo na posebnem računu samoprispevka krajevne skupnosti Trnovska vas štev.: 52400-842-041-8201. 12. člen Za zbiranje sredstev krajevnega samoprispevka je odgovoren svet skupščine krajevne skupnosti Trnovska vas, ki odgovarja da se zbrana sredstva uporabljajo strogo namensko za izvedbo programa, za katerega je bil uveden samoprispevek. 13. člen V primeru, da nekateri izmed investitorjev oziroma zavezancev za sofinanciranje posameznih objektov, ki so v programu ne bo začel z gradnjo za katero je bil uveden samoprispevek, je pooblaščena skupščina krajevne skupnosti, da sredstva, ki so namenjena po programu krajevne skupnosti preusmeri za soudeležbo pri gradnji drugega objekta, ki je naveden v programu. O razdelitvi morebitnih presežkov sredstev samoprispevka odloča skupščina krajevne skupnosti na predlog zbora krajanov. 14. člen O višini zbranih sredstev ter o uporabi sredstev samoprispevka se sestavi zaključni račun, ki ga pripravi in predloži v potrditev skupščini krajevne skupnosti in zboru občanov, svet skupščine krajevne skupnosti. 15. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Štev.: 014-16/88 Datum; 2. februar 1988 Predsednik skupščine krajevne skupnosti Franc POZEGAR, s. r. Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj izhaja praviloma enkrat mesečno, in to v četrtek. Naročniki Tednika ga prejmejo brezplačno, naročniki posameznih številk pa le skupaj s Tednikom. Izdajatelj Radio-Tednik Ptuj, Vošnjakova 5. Urejuje uredniški odbor — odgovorni urednik FRANC POTOČNIK. Sedež uredništva Ptuj, Srbski trg l/l. Tiska časopisno grafično podjetje Večer, Tržaška 14, Maribor.