Zakaj sem proti ocenjevanju učnih moči po šolskih vodi- teljih? 1. Trpela bi enotnost in enakost ocen.evanja učnih moči enega m istega lokraja ker ima vsak voditelj svoje posebne nazore in svoje posebno merilo. 2. Malokje vlada med učnim osobjcm iste šule prayo razmcrie in prava distanca med šolskim vodjo in drug;mi učitelji, ki je neobhodno potrebna za stvarno sodbo: ako ie razmcrje preintimno, se lahko mnogokaj spregleda ali pa kak nasvet, migljaj in ukaz ne izvrši: če je pa razmerje bolj napeto, se pa zgodijo druge, prav neljube neprilike. 3. Priparočal bi sledeče postopanje: Okrajiii šol. nadzornik nadzoruj vsako učno moč svojega okraja. Učne inoči pa, ki dobe poprečno slabši red aego tri, pa nadzoiui še kak drugi, recimo pofovalni nadzornik posebej. Ta yredba bi bila sicer z večjimi slrcški zvezana, toda država, ozir. narod li imel velik hasek od nje, ker bi se prizadeti učitelji tak-m potom gotovo privadili redu in delu. Torej večkratno nadzoTOvanje inalotnarnih! Jakob —ič