ZASEBNA GLASBENA AGENCIJA Ni ocen, učenje je prijetno, nevsiljivo V Stični že nekaj časa deluje zasebna glasbena agencija. ki vzgaja mlade glasbenike in an-samble, organizira razne prire-ditve in se ukvarja še z nekate-rimi drugimi dejavnostmi, na primer ozvočevanjem. Glasbe-na agencija je vzgojila nekaj osnovnošolskih skupin, ki so se na glasbenih tekmovanjih že lepo izkazale in so sodelova-le celo v nekaterih TV oddajah. Ponos Glasbene agenci.je je predvsem ansambel TUMBA. Za njim .je že več kot 50 nasto- POV PO f-.vr :i:: c.\--\ -:¦¦¦--'¦•: uspeh je ansambel Tumba do-segel na letošnjem tekmova-nju mladih ansamblov v Rad-ljah ob Dravi, saj je bil drugi. O Glasbeni agenciji in njeni dejavnosti smo se pogovarjali z Davidom Mrvarjem, ki jo je ustanovil. Od kod, David, tvoja zamisel? Predvsem iz mojega veselja do dela z otroki in seveda do glas-be. To dvoje sem poskušal združiti v eno. Tako sem že pred leti pomagal nekaterim mladim pri spoznanju glasbe. Zaradi slabih razmer pri prejš- njem delodajalcu sem se odlo-čil. da odprem lastno glasbeno agencijo, saj so danes mnogo boljši časi za ustanavljanje za-sebnih podjetij. V takšni agen-ciji bi lahko mladi spoznali. kakšen je svet glasbe, lahko bi uresničili svojo skrito željo, saj vsi vemo. koliko otrok se želi ukvarjati z glasbo. postati pe-vec, instrumentalist... Ali je način dela z učenci podoben klasični glasbeni šoli? Oba načina imata le malo skupnih točk. Delo v naši agenciji se približa klasičnemu poučevanju glasbe le pri uče-nju osnov teorije glasbe in ne-katerih instrumentov. Sicer pa poskušamo biti bolj dopolnilo klasični glasbeni šoli. Oba načina imala le malo skupnih točk. Delo v naši agenciji se približa klasičnemu poučevanju glasbe le pri uče-nju osnov teorije glasbe in ne-katerih inštrumentov. Sicer pa poskušamo biti bolj dopolnilo klasični glasbeni šoli. To po-meni, da se ukvarjamo z zabav-no glasbo, ki jo mladi pogreša-jo v glasbenih šolah.tudi odnos učitelja do učenca je manj strog, sproščen je. brez ocenje-vanja, poskušamo se prilagodi-ti željam posameznih učencev. kolikor se seveda da. Ne želi-mo biti konkurenca glasbeni šoli, ampak bi radi dali mladim glasbenikom z drugačnim okusom in drugačnimi željami to. česar ne dobijo v glasbeni šoli. Za katere inštrumente se otroci najpogosteje odločajo? Učitelji, ki sodelujejo z našo agencijo, poučujejo skoraj vse inštrumente, otroci pa se naj-pogosteje odločajo za razne električne klaviature-sintesaj-zerje, klavir, kitaro in harmoni-ko. Poleg inštrumenta pa spoz-najo še osnove teorije. ki so nujno potrebne za uspešno na-predovanje. Posebnost našega dela je v tem. da učenci skozi skupinsko delo v ansamblih spoznavajo glasbene zakonito-sti na prijeten. nevsiljiv način. Slišala sem, da se v Glasbe-no agencijo vpiše največ otrok iz domačega okolja. Ka-ko pa je s tistimi iz bolj odda-ljenih krajev, ki bi si ravno tako želeli v glasbeno šolo? Zaradi oddaljenosti v naši agenciji ne odslovimo nikogar, ki bi se želel vpisati. Nekaj otrok poučujemo na njihovem domu - nekateri so oddaljeni tudi več kot deset kilometrov. Poskrbimo za prevoz učenca v šolo in domov. Če je v nekem oddaljenem kraju več učen-cev, ustanovimo tudi podruž-nico. V sodelovanju z osnovno šolo organiziramo osnovne te-čaje glasbene teorije in indivi-dualno poučevanje v prostorih slovenskih osnovnih šol. | Starše, ki bi vpisali svoje otroke, prav gotovo zanima, kako globoko je treba poseči v žep? Cene so zelo različne, kar je odvisno od načina izobraževa-nja. Najbolj ugodno je izobra-ževanje na tečaju, ki traja 3 me-sece in je zanj treba mesečno odšteti 500 SLT. Ostale oblike izobraževanja so dražje. Vrata Glasbene agencije so odprta vsem, ki želijo svoj pro-sti čas koristno uporabiti! JASMINA SAJKO