Poštnina plačana ▼ gotovini URADNI VE CtudijafcB IrnjdUnica »ovc Mi OKRAJA NOVO Mt Ufo V. V Novem mestu, dne 31. marca 1960 Štev. 6 VSEBINA: OKRAJNI LJUDSKI ODBOR: 158. OcLrediba sveta za kmetijstvo in gozdarstvo OLO Novo mesto o obvezni tuberkulinixacijl goved na območju okraja OBČINSKI LJUDSKI ODBORI: 159. Odlok ObLO Brežice o obvezni priključitvi zgradb za komunalne naprave in prispevkih za izgradnjo komunalnih naprav v občini !60. Odlok ObLO Črnomelj o notranji organizaciji upravnih organov ObLO 161. Odlok ObLO Črnomelj o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih ObLO 162. Odlok ObLO Črnomelj o razpisu nadomestnih volitev v volilni enoti št. 1 163. Odlok ObLO Novo mesto o notranji organizaciji upravnih organov ObLO 164. Odlok ObLO Novo mesto o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih ObLO 165. Odlok ObLO Novo mesto o začasnem komunalnem prispevku 166. Odlok ObLO Sevnica o notranji organizaciji upravnih organov ObLO 6'. Odlok ObLO Sevnica o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih ObLO Odlok ObLO Trebnje o vpeljavi občinskih taks in občinskega prometnega davka 69. Odlok ObLO Žužemberk o občinskem promet-nem davku v občini 9- Odlok ObLO Žužemberk o občinskem promet- l?i nem ^avku °d prometa na drobno ■ Odlok ObLO Žužemberk o občinskih taksah 172. Odlok ObLO Žužemberk o plačevanju stroškov hišne uprave v občini 173. Odlok ObLO Žužemberk o zavarovanju plačila stroškov za popravljanje in vzdrževanje družinske stanovanjske hiše v državljanski lastnini 174. Odlok ObLO Žužemberk o določitvi najniije najemnine za poslovne prostore 175. Odlok ObLO Žužemberk o dodelitvi dela stanarine za hišne sklade 176. Odločba ObLO Novo mesto o ustanovitvi Veterinarske postaje v Novem mestu VOLITVE IN IMENOVANJA: 177. Odločba OLO Novo mesto o imenovanju komisije za statistični popis kmetijskih gospodarstev v letu 1960 178. Odločba sveta za kmetijstvo in gozdarstvo o imenovanju komisije strokovnjakov o ukrepih za izkoriščanje kmetijskih zemljišč 179. Odločba ObLO Videm-Krško o imenovanju tajnika ObLO 180. Odločba ObLO Videm-Krško o imenovanju načelnika oddelka za občo upravo in družbene službe ObLO 181. Odločba ObLO Videm-Krško o imenovanju načelnika oddelka za gospodarstvo in finance ObLO 182. Odločba ObLO Videm-Krško o Imenovanju šefa odseka za narodno obrambo ObLO 183. Odločba ObLO Videm-Krško o imenovanju šefa posredovalnice za delo 184. Odločba ObLO Videm-Krško o podaljšanju poslovne dobe komisiji za nacionalizacije OKRAJNI LJUDSKI ODBOR 158. stv P°dlagi 47. člena temeljnega zakona o var-(jj živine pred živalskimi kužnimi boleznimi 8gradni list FLRJ št. 26-291/54) In v zvezi 7. točke hih v3, za^ona ° pristojnosti občinskih in okrajih odborov in njihovih organov (Uradni N0v št 52-644/57) je svet za kmetijstvo OLO 0 mesto izdal na seji dne 16. februarja 1960 ODREDBO 0 °i>vezni tuberkulinizaoiji goved na območju okraja Novo mesto 1. V območju okraja Novo mesto mora biti preiskana na tuberkulozi in tuberkulizirana vsa goveja živina, stara nad 2 meseca. 2 Vsaka tuberkul-izirana žival se vidno zaznamuje. 3. živina se tuberkulinizira vsaj enkrat na leto; čas določi upravni organ občinskega ljudskega odbora, ki je pristojen za kmetijstvo. 4. Živina, za katero je ugotovljeno, da je tuberkulozna, se ne sme odtujiti za plemenske namene, temveč se mora oddati v zakol, ki se opravi pod nadzorstvom veterinarja. 5. Za kaznovanje kršitev določb te odredbe se uporabljajo določbe 4. in 5. točke 71. člena. 1. odstavka 72. členov temeljnega zakona o varstvu živine pred živalskimi kužnimi boleznimi (Uradni list FLRJ št. 26-291/54). 6. Ta odredba stopi v veljavo osmi dan po objavi v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. S tem dnem preneha veljati odlok o obvezni tuberkuli-nizaciji goved na območju okraja Novo mesto (Uradni list LRS št. 23-225/53). Številka: 01-0-48/2. Novo mesto, 16. februarja 1960. Predsednik Predsednik okrajnega ljudskega odbora sveta za kmetijstvo Niko Belopavlovič 1. r. ing. Milan Bračika 1. r. OBČINSKI LJUDSKI ODBORI: 159. Na temelju določb 12. in 15. člena in 2. točke 50. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS, št. 19-88/52), uredbe o začasnem načinu ureditve prispevka investitorjev k stroškom za pripravo in komunalno ureditev stavbnih zemljišč (Uradni list FLRJ, št. 19-341/59), 10. in 26. člena statuta občine Brežice in predloga sveta za komunalne zadeve pri občinskem ljudskem odboru Brežice, je občinski ljudski odbor Brežice na ločenih sejah obeh zborov dne 7. decembra sprejel ODLOK o obvezni priključitvi zgradb na komunalne naprave in prispevkih za izgradnjo komunalnih naprav v občini Brežice 1. člen Vse stanovanjske in druge zgradbe na območju občine Brežice se morajo priključiti na mestno vodovodno, cestno, kanalizacijsko in električno omrežje. Zgradbe izven območja mesta Brežice se priključijo na obstoječo krajevno komunalno omrežje. Obveznost priključitve nastane z dnem dograditve objekta oziroma z dnem, ko so glavne komunalne naprave dograjene v toliki meri, da so posamezni priključki na njej možni. 2. člen Upravni organ, pristojen za gradbene zadeve občinskega ljudskega odbora Brežice, ne sme iz- dati uporabnega dovoljenja, dokler niso izvedeni potrebni priključki na mestno oziroma obstoječo komunalno omrežje. Kateri priključki se morajo izvršiti in kateri pri določenih objektih niso potrebni, določi upravni organ, pristojen za gradbene zadeve ObLO z odločbo o načelnem dovoljenju oziroma z odločbo o lokaciji. 3. člen Glavne komunalne naprave, kot so ceste, ulice, napajalni cevovodi, odvodni kanali, zajetja, črpal' na postaja, transformatorji in trafo postaje gradi občinski ljudski odbor Brežice iz javnih sredstev in iz sredstev, ki jih prispevajo investitorji. Stroške za izgradnjo komunalnih naprav, ki odpadejo na posamezne gradbene objekte, določi svet, ki je pristojen za komunalne zadeve pri Občinskem ljudskem odboru vnaprej, na podlagi tehnične dokumentacije s projektom in predračunom ltomu-nalnih naprav za vsak posamezni primer posebej in se sporočijo investitorju, ko se mu izda odločba o lokaciji; stroški ne smejo presegati 10 % predračunske vrednosti posameznega objekta. Investicijski stroški za napeljavo priključkov na glavno komunalno mrežo, to je konzumnih cev<>' vodov, odvodnih kanalov, hodnikov in podobno, bremene lastnike stanovanjskih in drugih objektov oziroma vsakokratne organe družbenega upravljanja. Gospodarske in družbene organizacije, zavodi in državni organi, ki gradijo stanovanjske ali druge objekte večjega obsega in potrebujejo ti objekti po svojem namenu in dejanski uporabi p°' daljšanje ali zgraditev glavnih komunalnih naprav iz 1. odstavka tega člena, so dolžni te naprav2 * * * 6 zgraditi sami iz lastnih sredstev. Katere objekte j6 šteti za objekte večjega pomena, določi uprava1 organ pristojen za gradbene zadeve ObLO, z ločbo o načelnem dovoljenju. 4. člen Investitorji morajo zagotoviti sredstva za pri' že ta; širši spevek za izgradnjo komunalnih naprav krat, ko vlože prošnjo za izdajo odločbe lokaciji. Zagotovitev sredstev se da: 1. s pismenim zagotovilom investitorja, 2. s plačilom v gotovini, 3. s pologom pri banki, 4. z dovoljenjem vknjižbe zastavne pravice nepremičnini v korist ObLO, ako gre za z'a sebne lastnike, 5. z najetjem posojila pri banki ali pa prl činskem kreditnem skladu za zidanje sta vanjskih hiš. Zagotovitev se mora dati v roku, ki ga d° • upravni organ pristojen za gradbene zadeve P občinskem ljudskem odboru Brežice. ^ Upravni organ občinskega ljudskega odboru,^ je pristojen za gradbene zadeve, odkloni izdaj0 ^ ločbe o širši lokaciji, če investitor v določ011 p roku ni zagotovil Sredstev za izgradnjo ko«111 ^ nih naprav na enega izmed načinov, določeni tem členu. 5.. člen Kadar je investitor občine, se morajo investicija sredstva za izgradnjo komunalnih naprav Zagotoviti v proračunu ali ustreznih skladih pred izdajo gradbenega dovoljenja. 6. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 03/2-39-7/2. Brežice, 11. februarja 1960. Predsednik ObLO Miroslav Kambič 1. r. 160. , Na podlagi 14. in 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS i' 22-119/59) in 50. člena zakona o občinskih ljud-skih odborih (Uradni list LRS št. 19-88/52) je ob-vjnski ljudski odbor Črnomelj na ločenih sejah ob-einskega zibora in zbora proizvajalcev dne 26. de-eetnbra 1959 sprejel ODLOK 0 organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Črnomelj 1. člen Organi občinskega ljudskega odbora, za katere določa notranja organizacija so: I. TAJNIK TEMELJNI UPRAVNI ORGANI: II. ODDELEK ZA OBČO UPRAVO IN DRUŽBENE SLUŽBE III. ODDELEK ZA GOSPODARSTVO IN FINANCE IV. ODSEK ZA NARODNO OBRAMBO POSEBNI ORGANI V. Krajevni uradi: — Adlešiči — Dragatuš — Semič — Stari trg ob Kolpi — Vinica DRUGI ORGANI VI. Sodnik za prekrške VII. Posredovalnica za delo 2. člen sker Fanja organizacija upravnih organov občin-”a ljudskega odbora Črnomelj je naslednja: , °ddelku za občo upravo in družbene službe so I 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7, Odsek za zdravstvo in socialno varstvo Odsek za notranje zadeve klavna pisarna (sprejemanje strank) Stroj episnica °>erat za upravno-pravne zadeve °ferat za šolstvo, prosveto in kulturo anitarni inšpektor 8. Referat za personalno službo 9. Računovodstvo in ekonomat 10. Tehnična služba V oddelku za gospodarstvo in finance: 1. Odsek za gospodarstvo 2. Uprava za dohodke 3. Odsek za ceste 4. Referat za gozdarstvo 5. Referat za proračun in sklade 6. Referat za premoženjsko-pravne zadeve V odseku za narodno obrambo: 1. Referat za vojaške zadeve 2. Referat za vojne zadeve v gospodarstvu in državnih in družbenih služb 3. Referat za predvoj aško vzgojo Pri sodniku za prekrške, posredovanju dela in krajevnih uradih ni notranjih organizacijskih enot. 3. člen Ta odlok začne veljati od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto, uporablja pa se od 1. januarja 1960. Številka: 01/1-04-7/1. , Črnomelj, 26. februarja 1959. Predsednik ObLO Janez Žunič 1. r. 161. Na podlagi 14. in 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) in 50. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS št. 19-88/52) je občinski ljudski odbor Črnomelj na ločenih sejah občinskega zbora in zbora proizvajalcev dne 26. decembra 1959 sprejel ODLOK o sistematizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Črnomelj 1. člen V upravnih organih občinskega ljudskega odbora Črnomelj so sistemizirana naslednja delovna mesta: Delovno mesto Strokovna izobrazba Štev. uslužb. I. Tajnik — višja ali visoka in 5 let prakse v upravi ali organizacijskem delu 1. II. Oddelek za občo upravo in družbene službe Načelnik oddelka — višja ali visoka in 5 let prakse v upravi ali organizacijskem delu — 1. Odsek za zdravstvo in socialno varstvo: Šef odseka in referat za zdravstvo — srednja ali višja — 1. Referat za skrbništvo — višja ali visoka — 1. Referat za socialno pomoč in invalidske zadeve — srednja ali višja — 1. Referat za varstvo bore ,v NOV in varstva družine — srednja ali višja — 1. Odsek za notranje zadeve: Sef odseka in referent za državljanska stanja — višja ali visoka — 1. Referat za požarno varnost in civilno zaščito — srednja ali višja — 1. Matičar — nižja ali srednja — 1. Glavna pisarna: Vodja glavne pisarne — srednja — 1. Arhivar — nižja ali srednja — 1. Administrativni uslužbenec — nižja ali srednja — 1. Sprejemna pisarna — srednja — 1. Stroj episnica: Vodja stroj ep isnice in stenodaktilograf — nižja ali srednja — 1. Strojepiske - stenodaktilograf ke — nižja ali srednja — 3. Referati: Referat za upravno-pravne zadeve — visoka — 1. Referat za šolstvo, prosveto in kulturo — srednja, višja ali visoka — 2. Sanitarni inšpektor — srednja — 1. Referat za personalno službo — srednja — 1. Referat za računovodstvo in ekonomat: Računovodja — srednja — 1. Ekonom — nižja ali srednja — 1. Pomožne službe: Telefonist — 1. Interni kurir — 1. Tehnično osobje: Snažilke — 3. III. Oddelek za gospodarstvo in finance Načelnik oddelka — višja ali visoka in 5 let prakse v upravi ali organizacijskem delu — 1. Odsek za gospodarstvo: Šef odseka in referat za gospodarsko upravne zadeve — višja ali visoka — 1. Referat za plan, gospodarske analize in investicije — višja ali visoka — 1. Referat za tržno inšpekcijo in blagovni promet — siednja ali višja — 1. Referat za kmetijstvo — srednja ali visoka — 2. Veterinarski inšpektor — visoka — 1. Veterinarski higienik — nižja — 1. Referat za gradbene zadeve in gradbeno inšpekcijo — srednja ali visoka — 1. Referat za stanovanjske zadeve in urbanizem — srednja ali visoka — 1. Referat za delovno inšpekcijo, delovna razmerja ter plače v gospodarstvu — srednja ali višja — 1. Administrativna moč za oddelek — nižja ali srednja — 1. Uprava za dohodke: Šef uprave in davčni kontrolor — višja — 1. Referat za dohodke iz gospodarstva — srednja ali višja — 1. Referat za dohodke od prebivalstva — srednja — 1. Davčni izvršitelji — nižja ali srednja — 4. Davčno knjigovodstvo: Vodja in davčni knjigovodja — srednja — 1. Davčni knjigovodje — nižja ali srednja — Referat za obračun gozdne takse — nižja srednja — 1. Odsek za ceste: Šef odseka — višja ali visoka — 1. Cestni nadzornik — srednja — 1. Strojnik — 2. Šofer — 1. Cestarji ■— 10. Referati: Referat za gozdarstvo — srednja ali visoka —*' Referat za proračun in sklade — srednja — *' Referat za premoženjsko - pravne zadeve *" srednja ali višja — 1. Administrativna moč pri referatu za gozdar' stvo — nižja ali srednja — 1. IV. Odsek za narodno obrambo Referat za vojaške zadeve — srednja — !• Šef odseka — višja ali visoka — 1. Referat za vojne zadeve na področju gospodar' stva, državnih in družbenih služb — srednja — j’ Referat za predvojaško vzgojo — srednja — Administrativni uslužbenec — nižja ali sred' nja — 1. V. Krajevni uradi Krajevni urad Adlešiči: J Šef krajevnega urada in matičar — srednja —' Krajevni urad Dragatuš: . Šef krajev, urada in matičar — srednja — Krajevni urad Semič: Šef krajevnega urada — srednja — 1. Matičar — nižja ali srednja — 1. Krajevni urad Stari trg ob Kolpi: šef krajev, urada in matičar — srednja —■ *• Krajevni urad Vinica: Šef krajev, urada in matičar — srednja — *• VI. Sodnik za prekrške Sodnik za prekrške — višja ali visoka — 1- VII. Posredovalnica za delo Vodja in referent za posredovanje dela ^ srednja, višja ali visoka — 1. 2. člen V upravnih organih občinskega ljudskega 0<* bora se določi honorarno delovno mesto: ^ Pri referatu sanitarni inšpektor — visoka 3. člen ^ Za pridobivanje novih uslužbencev za upr®p, ObLO je v upravnih organih ObLO poleg del°v ^ mest, navedenih v prvem členu tega odloka, $lS.^e miziranih še 8 pripravniških mest za pripraVn p o raznih strok. Pripravniška mest- se razpišejo potrebi V3 4. člen Ta odlok začne veljati od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto, uporablja pa ea od 1. 1. 1960. številka: 01/1-04-8/1. Črnomelj, 26. decembra 1960. Predsednik ObLO Janez 2unič 1. r. • 162. Občinski zibor občinskega ljudskega odbora Črnomelj je na svoji seji dne 19. februarja 1960 na podlagi 1. odstavka 137. člena zakona o volitvah in odpoklicu odbornikov ljudskih odborov sprejel tale ODLOK o razpisu nadomestnih volitev D — Drugi organi: VII. Posredovalnica za delo VIII. Sodnik za prekrške IX. Krajevni uradi 2. člen Notranja organizacija upravnih organov občinskega ljudskega odbora je naslednja: v oddelku za občo upravo in družbene službe so: 1. Odsek za splošne-pravn > zadeve 2. Odsek za zdravstvo in socialno varstvo 3. Odsek za notranje zadeve 4. Glavna pisarna 5. Strojepisniča 6. Računovodstvo in ekonomat 7. Sanitarna inšpekcija 8. Referent za šolstvo, prosveto in kulturo 9. Tehnična služba Razpišejo se nadomestne volitve v občinski zbor občinskega ljudskega odbora Črnomelj in sicer: 1. v volilni enoti št. 1, ki obsega mesto Črnomelj y°jno vas, Dolenjo vas, Svibnik, Zastavo, Pavičiči bi Vranoviči, ker je prenehal mandat odborniku tega zbora Bojanu FABJANU, ki je bil izvoljen v tej volilni enoti; 2. v volilni enoti št. 18, ki obsega: Talčji vrh, Zajčji vrh, Dolnja Paka, Rodine, Naklo, Otovec, Sela pri Otovcu, Tušev dol, Rožič vrh in Stražnji Vrh, ker je prenehal mandat odborniku tega zbora Jožetu VOLFU, ki je bil izvoljen v tej volilni enoti. Volitve bodo v nedeljo dne 3. aprila 1960. Številka: 01/1-04-10/1. Črnomelj, 19. februarja 1960. Predsednik ObLO Janez Žimič 1. r. 163. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji upra-Ve tjudskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) Je sprejel občinski ljudski odbor Novo mesto na 5ejah obeh zborov,dne 25/12-1959 ODLOK 0 n°tranji organizaciji upravnih organov občinskega odbora Novo mesto 1 1. člen se 5*rgarb občinskega ljudskega odbora, za katere ooloča notranja organizacija so: A — B _ III. IV. VI. Tajnik Temeljni upravni organi: Oddelek za občo upravo in družbene službe Oddelek za finance Oddelek za gospodarstvo in komunalne zadeve Odsek za narodno obrambo Posebni upravni organi: Zavod za stanovanjsko izgradnjo V oddelku za finance so: 1. Uprava za dohodke 2. Referat za proračun in sklade 3. Referat za premoženjsko-pravne zadeve V oddelku za gospodarstvo in komunalne zadeve so: 1. Odsek za gospodarstvo 2. Odsek za delo 3. Referat za gozdarstvo V odseku za narodno obrambo so: 1. Referat za vojno mobilizacijo 2. Referat za civilno mobilizacijo 3. Referat za predvojaško vzgojo Pri Zavodu za stanovanj ko izgradnjo, posredovalnici za delo, sodniku za prekrške in krajevnih uradih ni notranjih organizacijskih enot. • 3. člen Ta odlok začne veljati od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto, uporablja pa se od 1. januarja 1960. Številka: 01-04-4/1-60. Novo mesto, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO Maks Vale 1. r. 164. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS številka 22-119/59) 2. točke 50. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS št. 19-88/52 ‘n 11. točke 26. člena statuta občine Novo mesto je sprejel občinski ljudski odbor Novo mesto na sejah obeh zborov dne 25. 12. 1959 O D L O K o sistematizaciji delovnih mest 1. člen Pri občinskem ljudskem odboru Novo mesto so sledeča sistemizirana delovna mesta: Delovno mesto Strokovna izobrazba Štev. uslužb. A. Tajnik. I. Tajnik — I. tajnik — visoka — 1. B. Temeljni upravni organi. II. Oddelek za občo upravo in družbene službe — I. načelnik — višja-visoka. 1. Odsek za splošne pravne zadeve: a) Referat za upravno-pravne zadeve — referent — višja-visoka — 1. b) Referat skupščinske pisarne — referent — srednja-višja — 1, stenodaktilograf — srednja — 1. c) Referat za personalno službo — referent — srednja-višja — 2, p is. ref. n;žja-srednja — 1. 2. Odsek za zdravstvo in socialno varstvo: a) Referat za zdravstvo — referent — višja-visoka — 1. b) Referat za skrbništvo — referent — srednja-višja — 1. c) Referat za varstvo družine — referent — srednja-višja —■ 1. d) referent za socialno varstvo in invalidske zadeve — referent — srednja — 1. e) Referat zveze borca NOB — referent — srednja — 1. 3. Odsek za notranje zadeve: a) Referat za notranje zadeve — referent — srednja-višja — 1, referent — srednja — 1, pis. referent — nižja-srednja — 1. b) Referat za volilne imenike — referent — nižja-srednja — 1. c) Matična služba — referent — srednja-višja — 1, matičar — nižja srednja — 2. 4. Glavna pisarna: a) Referat glavne pisarne — referent — srednja-višja — 1) registrator — nižja-srednja — 1, ekspeditor — nižja-srednja — 1, arhivar — srednja — 1, kurir — osnovna — 4. b) Referat za sprejemno pisarno — referent -srednja — 1. 5. Strojepisnica: a) Referat strojepisnica — pis. referent — srednja — 1, strojepisec — nižja-srednja — 6, int. kurir — osnovna — 1. 6. Računovodstvo in ekonomat: a) Referat računske službe — referent — srednja-višja — 1, računovodja — nižja-srednja — 1, ekonom — nižja-srednja — 1. 7. Sanitarna inšpekcija: a) Referat sanitarne inšpekcije — inšpektor — višja-visoka — 1, sanit. tehnik — srednja-višja — 1. 8. Referat za šolstvo, prosveto in kulturo: a) Referat za šolstvo — referent š. — srednja-višja — 1. b) Referat za prosveto in kulturo — referent p. — srednja-višja — 1. 9. Tehnična služba: a) Referat tehnične službe — snažilec — e-kvalificirani delavec — 3, šofer — kvalificirani delavec — 2, vratar-telef. nekval. delavec — 1. St. 6 III. Oddelek za finance Načelnik — višja-visoka — 1. Sef uprave — srednja-višja — 1. 1. Uprava za dohodke: a) Referat za dohodke od preb. — referent — srednja-višja — 4. b) Referat za dohodke od gospodarstva — referent — srednja-višja — 3. c) Referat za d. kontrolo — referent — srednja-višja — 1. d) Likvidacija in knjigovodstvo — likvidator — srednja-višja — 3, davčno knjig. — srednja-višja — 5, davč. izvrš. — nižja — 8. 2. a) Referat za proračun in sklade — referent — srednja-višja — 1. 3. a) Referat za premoženjsko pravne zadeve — referent — višja-visoka — 1. b) Referat za evid. SLP — referent — srednja-višja — 3. IV. Oddelek za gospodarstvo in komunalne zadeve Načelnik — višja-visoka — 1. 1. Odsek za gospodarstvo in komunalne zadeve: a) Referat za industrijo in obrt — referent — srednja-višja — 1. b) Referat za turizem, gostinstvo in blagovni promet — referent — srednja-višja — 1. c) Referent za gradbene zadeve — referent — srednja-visoka — 1. d) Referat za komunalne zadeve — referent — srednja-visoka — 1. e) Referat za kmetijstvo — referent — srednja-visoka — 2. f) Referat za plan in statistiko — referent — srednja-višja — 2. g) Veterinarska inšpekcija — inšpektor — vi' soka — 1, veter, higienik — nižja — 1. h) Tržna inšpekcija — inšpektor — srednja-višja — 2. i) Referat za gospodarsko-pravne zadeve — referent — visoka — 1. 2. Odsek za delo in delovna razmerja: a) Referat za plače v gospodarstvu — referen1 — srednja-višja — 1. b) Referat za delo in delovna razmerja — referent — srednja-višja — 1. c) Referat za izdajo delovnih knjižic — referent — srednja-višja — 1. d) Referat delovne inšpekcije — referent —' srednja-višja — 1. 3. Referat za gozdarstvo: a) Referat za gozdarstvo — šef uprave — v*' soka — 1, referent — srednja — 2, vložišče nižja-srednja — 1. V. Odsek za narodno obrambo a) Referat za vojno mobilizacijo — referent -" srednja-višja — 2. b) Referat za civilno mobilizacijo — referent srednja-višja — 2. c) Referat za ipredvojaško vzgojo — referent -j' srednja — 1, pis. referent — nižja-srednja — ' kurir — osnovna — 1. C. POSEBNI UPRAVNI ORGANI VI. Zavod za stanovanjsko izgradnjo 1. a) Zavod za stanovanjsko izgradnjo — direktor — visoka — 1. referent — srednja — 2, Pom. p is. referent — nižja-srednja — 1. D. DRUGI UPRAVNI ORGANI VII. P redovalnica za delo 1. a) Posredovalnica za delo — referent — srednja-višja — 1, pis. ref. — nižja-srednja — 1. VIII. Sodnik za prekrške 1. a) Sodnik za prekrške — referent — višja-visoka — 1, pom. pis. ref er. — nižja-srednja — 1. IX. Krajevni uradi a) Krajevni urad Brusnice — šef in matičar — nižja-srednja — 1, pomož. uslužb. — o novna — 1. b) Krajevni urad Mirna peč — šef in matičar — nižja-srednja — 1, pom. pis. referent — nižja-srednja — 1, pom. uslužbenec — osnovna — 1. c) Krajevni urad Otočec — šef in matičar — nižja-srednja — 1, pomož. uslužb. — o; novna — 1. č) Krajevni urad Šmarjeta — šef in matičar — nižja-srednja — 1, pomož. uslužb. — o novna — 1. d) Krajevni urad Škocjan — šef urada — nižja 1> matičar — nižja-srednja — 1, pomožni uslužbenec — osnovna — 1. e) Krajevni urad Stopiče — šef urada — nižja-srednja — 1, matičar — nižja-srednja — 1, pom. uslužbenec — osnovna — 1. f) Krajevni urad Straža — šef urada — sred-nja-višja — 1. matičar — nižja-srednja — 1, po-uiožni pis. referent — nižja-srednja — 1, pomožni Uslužbenec — osnovna — 1. g) Krajevni urad Dol. Toplice — šef urada — srednja-višja — 1, matičar — nižja-srednja — 1, P°m. pis. ref. — nižja-srednja — 1, ref. za gozdar. — nižja-srednja — 1, pomožni uslužbenec — °snovna — 1. h) Krajevni urad Šentjernej — šef urada — Srednja-višja — 1, matičar — nižja-srednja — 1, P°m. pis. ref. — nižja-srednja — 1, ref. za gozdar. ~~~ srednja — 1, pomožni uslužb. — osnovna — 1. 2. člen . Zgoraj navedenim delovnim mestom je dodati . %. pripravniških mest, obveznih po zakonu o Javnih uslužbencih. 3. člen ^ odlok začne veljati z dnem objave v Urad-‘°m vestniku okraja Novo mesto, uporablja pa °d 1. januarja 1960 dalje. številka: 01-01-10/2-60. Novo mesto, 25. decembra 1959. Predsednik ObLO Maks Vale 1. r. 165. Na podlagi 1. člena, drugega odstavka 3. člena in 4. člena uredbe o začasnem načinu ureditve prispevka investitorjev k stroškom za pripravo in komunalno ureditev stavbnih zemljišč (Uradni list FLRJ št. 19-341/59) in 26. člena statuta občine Novo mesto je občinski ljudski odbor Novo mesto na sejah obeh zborov dne 27. 10. 1959 sprejel ODLOK o začasnem komunalnem prispevku 1. člen Za kritje stroškov priprave in komunalne ureditve stavbnih zemljišč morajo investitorji, ki gradijo objekte v mestu Novo mesto in v naseljih mestnega značaja, določenih z odlokom o določitvi krajev, ki se štejejo za mesta in mestna naselja po zakonu o nacionalizaciji stavb in stavbnih zemljišč (Uradni list LRS št. 1-1/59), obvezno plačevati komunalni prispevek, s katerim se krijejo stroški za pripraVo in komunalno ureditev stavbnega zemljišča. Za objekt v smislu tega odloka se šteje stanovanjska hiša, upravno poslopje, ki ga gradi gospodarska organizacija v stanovanjskem kompleksu, ter poslovna stavba, ki ne služi za gospodarsko dejavnost. 2. člen Stroški za pripravo in komunalno ureditev stavbnega zemljišča so: 1. stroški za pripravo in razčiščevanje zemljišča (asanacijska dela, podiranje starih stavb in odvoz materiala); 2. stroški za zgraditev začasnih ali stalnih objektov za stanovalce iz stavb, ki jih je treba podreti, in stroški za njihovo preselitev; 3. posebni stroški za dograditev, razširitev in rekonstrukcijo obstoječih komunalnih naprav in napeljav (kanalizacija, vodovod, razsvetljava, cestišče in pločniki), ki tvorijo sekundarno omrežje, pa so nujni za uporabo objekta, ki se gradi. 3. člen Vsak investitor, razen zasebnega investitorja, ki gradi objekt na področju občine Novo mesto, plača komunalni prispevek in sicer: 1. za objekte v tistem delu mesta Novo mesto, ki leži v k. o. Novo mesto, v višini največ 8 % predračunske vrednosti posameznega objekta; 2. za objekte v tistem delu mesta Novo mesto, ki leži v k. o. Kandija in Bršljin, največ 9 % predračunske vrednosti posameznega objekta; 3. v naseljih mestnega značaja v občini Novo mesto največ 10 % predračunske vrednosti posameznega objekta. Zasebni investitorji plačujejo pavšalni komunalni prispevek za hiše, ki jih grade v mestu Novo mesto in v naseljih mestnega značaja v občini Novo mesto: 1. za enodružinsko hišo največ 150.000 din 2. za večstanovanjske in vrstne hiše za vsako stanovanje največ 100.000 din 4. člen Svet občinskega ljudskega odbora, ki je pristojen za komunalne zadeve, določi, kadar gre za pripravo in komunalno ureditev zemljišča za zidanje stanovanjskih hiš na večjih in enotnih v ta namen določenih kompleksih (koncentrirana gradnja stanovanj), kolikšen del dejanskih skupnih stroškov za pripravo in komunalno ureditev zemljišča odpade na posamezni oibjekt, tako da stroške iz 2. člena tega odloka enakomerno porazdeli. Kadar gradi investitor objekt na posamezni parceli, določi svet občinskega ljudskega odbora, ki je pristojen za komunalne zadeve, dejanski znesek stroškov, omenjenih v prejšnjem odstavku, za vsak tak objekt posebej. 5. člen Upravni organ občinskega ljudskega odbora pristojen za komunalne zadeve določi komunalni prispevek, ki je enak stroškom določenim po 4. členu tega odloka in o tem prispevku obvesti investitorja s posebno odločbo o komunalnem prispevku še pred izdajo odločbe o lokaciji ali obenem z odločbo o lokaciji. Investitor ima v osmih dneh od prejema odločbe o lokaciji pravico odkloniti odločbo o lokaciji. 6. člen Ce je investitor zadovoljen z odločbo o lokaciji, sklene s Komunalno upravo Novo mesto pogodbo, v kateri natančneje določita medsebojne pravice in obveznosti ter način obračunavanja in čas plačevanja komunalnega prispevka. Komunalna uprava Novo mesto je pooblaščena in dolžna sklepati z investitorji pogodbe iz prvega odstavka tega člena. 7. člen Komunalni prispevek morajo plačati zavezanci na tekoči račun Komunalne uprave Novo mesto. 8. člen Komunalna uprava Novo mesto mora iz sredstev komunalnega prispevka investitorjem pravočasno zgraditi glavne vode komunalnih objektov. Stroške za hišne priključke in notranjo instalacijo plača vsak investitor posebej. S pogodbo s Komunalno upravo Novo mesto se lahko prenesejo posamezna ali vsa dela za pripravo in komunalno ureditev gradbenega zemljišča naravnost na investitorja proti ustreznemu zmanjšanju komunalnega prispevka. 10. člen Svet občinskega ljudskega odbora, ki je pristojen za komunalne zadeve, je pooblaščen, da po potrebi v soglasju s svetom za družbeni plan in finance predpiše navodila za izvajanje tega odloka in določi sestavine in pogoje pogodbe med Komunalno upravo Novo mesto in posameznimi investitorji iz zadnjega odstavka 6. člena tega odloka. 11. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi V Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01-0-19/1-59. Novo mesto, 27. oktobra 1959. Predsednik ObLO: Maks Vale, 1. r. 166. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRiS št. 22-119/59) je občinski ljudski odlbor Sevnica na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 26. XII. 1959 sprejel ODLOK o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Sevnica 1. člen Organi občinskega ljudskega odbora, za katere se določa notranja organizacija so: A I. Tajnik B Temeljni upravni organi II. Oddelek za družb, službe in občo pravo III. Oddelek za gospodarstvo in finance IV. Odsek za narodno obrambo C Posebni upravni organi V. Krajevni urad Blanca VI. Krajevni urad Boštanj VII. Krajevni urad Bučka VIII. Krajevni urad Loka IX. Krajevni urad Studenec X. Krajevni urad Šentjanž XI. Krajevni urad Tržišče XII. Krajevni urad Zabukovje D Drugi organi XIII. Sodnik za prekrške XIV. Posredovalnica za delo 2. člen Notranja organziacija upravnih organov obči«' skega ljudskega odbora Sevnica je naslednja: V oddelku za družbene službe in občo uprav0 so: 1. odsek za šolstvo, prosveto in kulturo 2. odsek za zdravstvo in socialno varstvo 3. referat za upravno-pravne zadeve 4. referat za personalno službo ter službo 23 organizacijo in napredek poslovanja t 5. referat za notranje zadeve 6. računovodstvo 7. glavna in sprejemna pisarna 8. ekonomat 9. strojepisnica 10. pomožna in tehnične službe V oddelku za gospodarstvo in finance so: 1. uprava za dohodke 2. uprava za ceste 3. odsek za gozdarstvo 4. referat za gospodarsko-pravne zadeve 5. referat za proračun in sklade 6. referat za evidenco SLP 7. referat za plan, analize in investicije 8. referat za kmetjstvo 9. veterinarska inšpekcija 10. tržna inšpekcija in referat za blag. promet H. inšpekcija dela 12. referat za delo, delovna razmerja in plače v gospodarstvu 13. referat za gradnje, komunalne zadeve in urbanizem H. referat za stanovanjske zadeve V odseku za narodno obrambo, v krajevnih ura-pri sodniku za prekrške in v posredovalnici Za delo ni notranjih organizacijskih e::ot. 3. člen Ta odlok velja od 1. I. 1960. Številka: 01-04-3/4. Sevnica, 26. decembra 1959. Predsednik ObLO: Karel Kolman, 1. r. 167. , Na podlagi 16. čl. zakona o organizaciji uprave .JUdskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) , 0- odstavka 25. člena zakona o javnih uslužnih (Uradni list FLRJ št. 53-664/57), je občinski h dski odbor Sevnica na seji občinskega zbora in sfji zbora proizvajalcev dne 26. decembra 1959 s^ejel Referat za varstvo odraslih in invalidske zadeve — 1 — nižja ali srednja strokovna izobrazba. Pomožni sanitarni inšpektor — 1 — srednja strokovna izobrazba. Odsek za šolstvo, prosveto in kulturo Šef odseka in referat za šolstvo — 1 — srednja ali višja strokovna izobrazba. Referat za kulturo in telesno vzgojo — 1 — srednja ali višja strokovna izobrazba. Referat za materialno stanje šol — 1 — srednja ali višja strokovna izobrazba. Samostojni referati Referat ja upravno pravne zadeve — 1 — visoka strokovna izobrazba. Referat za personalno službo, za organizacijo in napredek poslovanja — 1 — srednja ali višja strokovna izobrazba. Referat za notranje zadeve — 2 — nižja, srednja ali višja strokovna izobrazba. Matičar — 1 — nižja ali srednja izobrazba. Računovodstvo — 1 — nižja ali sred. izobrazba. Glavna pisarna Šef glavne pisarne — 1 — nižja ali srednja strokovna izobrazba. Delovodničar — 1 — nižja strokovna izobrazba. Ekonomat — 1 — nižja ali srednja strokovna izobrazba. Sprejemna pisarna — 1 — nižja ali srednja strokovna izobrazba. Strojepisnica in pisarniška služba — 9 — nižja ali srednja strokovna izobrazba. Pomožne in tehnične službe Kurir — 1 — pomožni uslužbenec. Snažilke — 2 — nekvalificirani delavci. III. Oddelek za gospodarstvo in finance Načelnik — 1 — višja ali visoka strokovna izobrazba z najmanj 5 let upravne prakse. Uprava za dohodke ODLOK s'stemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Sevnica 1 1. člen Hi2Za.°rgane, navedene v Odloku o notranji orga-°dbCl^ uPravnih organov občinskega ljudskega °ra Sevnica, se določijo naslednja delovna me-najnižja in naj višja strokovna izobrazba: obr ' Rajnik — l — višja ali visoka strokovna iz-z najmanj 5 let upravne prakse, j ' Oddelek za družbene službe in občo upravo rhan. v'šja ali visoka strokovna izobrazba z naj-® let upravne prakse. Odsek za zdravstvo in socialno varstvo *tv0 °dseka in referat za zdravstvo in skrbni-1 — višja ali visoka strokovna izobrazba. HiŽjQ rc>metni davek po tej tarifni številki Oiet° C*ru^*1 tarifnih številkah se ne plača od pro-Po 3 7' naslednjimi proizvodi: od obleke in perila P°vn°ri Za *ndividualno potrošnjo iz njihovega os-eSa materiala in od ortopedske obutve. Del B — storitve jejo Plodil za storitve, ki jih opravljajo, plaču-Trtniki in drugi zasebniki davek od j 0 o po naslednjih stopnjah: ' °d plačil za obrtne storitve vseh vrst, razen Prev On ' in gradbenih storitev iu yv ^ila v°^ba l; davčna osnova je skupni znesek pla-šte^ii, kateri ie vsebovan tudi davek po tej tarifni Vau 1 Po odbitku materiala, ki ga je dal izvršc-oritve, če je material v računu posebej iz- 10 % vaiec Del C — splošna tarifa 1. Vsi zavezanci alkoholnih pijač v gostinstvu od dosežene prodajne cene: a) od naravnega vina 7 % b) od ostalih alkoholnih pijač 20 % Opomba: davek po tej tarifni številki plačajo vsa gostinska podjetja in gostišča, menze, planinske postojanke ter podobni obrati. 2. Od vstopnic za prireditve. Prometni davek po tej tarifni številki se ne plača od vstopnic za kinematografske predstave in za kulturno umetniške prireditve, koliko niso združene s plesno zabavo in se na njih ne točijo alkoholne pijače. 3. Od nakupa in prodaje nepremičnin v višini 10 % od davka po uredbi o prometnem davku od nepremičnin in pravic. Opomba: davek po tej tarifni številki se plača na enak način in obenem z zveznim davkom od prometa z nepremičninami in pravicami. Vsi predpisi, ki veljajo za zvezni davek od prometa z nepremičninami in pravicami, se uporabljajo tudi pri odmeri in pobiranju občinskega prometnega davka po tej tarifi. Številka: 01/1-04-10/1. Žužemberk, 17. februarja 1960. Predsednik ObLO Jože Gosenca 1. r. 170. Na podlagi III. točke dela C tarife prometnega davka (Uradni list FLRJ št. 20/59, 28/59, 31/59 in 45/59) in določil odloka o maksimalni stopnji občinskega prometnega davka od naravnega vina v gostinstvu in v trgovini na drobno v okraju Novo mesto (Uradni list LRS št. 8-30/60), 2. točke 26. člena statuta občine Žužemberk, je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 1960 sprejel ODLOK o občinskem prometnem davku od prometa na drobno v občini Žužemberk 1. člen Občinski prometni davek na drobno plačujejo od celotnega prometa na drobno, ki ga imajo na območju občine Žužemberk: a) trgovska podjetja na drobno in sicer za promet, ki ga imajo sama ali po svojih prodajalnah, to) prodajalne zadrug in zadružnih organizacij. 2. člen uredbe o kazenskih obrestih od nepravočasno vpla-čanih dohodkov proračunov in družbenih skladov (Uradni list FLRJ št. 41/59) veljajo načelno tudi glede občinskega prometnega davka od prometa na drobno. Občinski prometni davek od prometa na drobno se ne plačuje: a) od proizvodov, za katere se po zveznih predpisih priznava povračilo (regres) pri prodaji na drobno, to) od proizvodov, za katere so z zveznimi predpisi določene prodajne cene na drobno ali je določeno, kako se Oblikujejo zanje prodajne cene na drobno, c) od živil, raznih alkoholnih pijač, č) od prometa s taksnimi in poštnimi znamkami, poštnimi dopisnicami, vsemi drugimi vrednotnicami, časniki, revijami in knjigami ter obrazci uradne izdaje. 3. člen Kot živilske potrebščine, od katerih se davek ne plačuje, se štejejo živilski izdelki iz panoge 127 začasne nomenklature zvezne planske komisije iz leta 1948, iz panoge 211 — kmetijstvo, 212 — sadjarstvo, 213 — vinogradništvo, 214 živinoreja, 216 — domača predelava kmetijskih pridelkov razen alkoholnih pijač. 4. člen Občinski prometni davek po tem odloku se plačuje: a) od prometa v trgovini, razen od prometa naravnih vin in ostalih alkoholnih pijač, po stopnji 3 %, b) od prometa naravnih vin v trgovini po stopnji 7 %, c) od prometa ostalih alkoholnih pijač v trgovini po stopnji 20 %. 5. člen Če iz poslovnih knjig gospodarske organizacije, ki je zavezana plačilu tega davka, ni mogoče ugotoviti prometa blaga, ki je zvezan plačilu tega davka, lahko občinski ljudski odbor z individualno odločbo določi povprečen odstotek občinskega prometnega davka od celotnega prometa, ki ga je gospodarska organizacija dosegla s prodajo na drobno, razen alkoholnih pijač. 6. člen Uredba o prometnem davku (Uradni list FLRJ št. 55/53) z vsemi poznejšimi spremembami in dopolnitvami, navodilo za izvajanje uredbe o prometnem davku (Uradni list FLRJ št. 2/54) s poznejšimi spremembami in dopolnitvami, uredba o prisilni izterjavi davkov in drugih proračunskih dohodkov (Uradni list FLRJ št. 33/53 in 25/57) pravilnik o sestavljanju periodičnih obračunov in pobiranju dohodkov proračunov in skladov od gospodarskih organizacij (Uradni list FLRJ št. 24/59) in 7. člen Izjemo od določb 6. člena tega odloka plačujejo zavezanci prometnega davka, prometni davek od vsakega 5 v mesecu za pretekli mesec. 8. člen Ko stopi ta odlok v veljavo, preneha veljak odlok o občinskem prometnem davku od prometa na drobno v občini Žužemberk (Uradni vestnik okraja Novo mesto št. 18/58). 9. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradne«1 vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01/1-04-11/1. Datum: 17/2-1960. Predsednik ObLO Jože Goscnca 1. r. .Na podlagi 47. člena zakona o upravnih taksah (Uradni list FLRJ št. 28/59) uredbe o občinski taksah (Uradni list FLRJ št. 3/60) in 2. točke 2«; člena statuta občine Žužemberk je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji občinskega zbora in seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 19° sprejel ODLOK o občinskih taksah I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Na območju občine Žužemberk se pobirajo činske takse predpisane s tarifo, ki je sestavni 0 tega odloka. 2. člen Občinske takse se plačujejo pri upravi za hodke vnaprej v gotovini ali s prenosnim nalog0 po banki. 3. člen Določbe zakona o upravnih taksah (Uradni FLRJ št. 28/59) in uredbe o prisilni izterjavi kov in drugih proračunskih dohodkov (Uradni FLRJ št. 33/53 in 25/57) se smiselno uporabil0 tudi glede občinskih taks. 4. člen , Osebe, ki so plačale višj > takso kot je Pr® , pisano v tarifi tega odloka imajo pravico d° ? vračila. Povračilo se izvrši v smislu navodil ° Čanju in preknjiževanju pomotoma in preveč P t čanih dohodkov proračunov in skladov (Uradn1 FLRJ št. 38/57). 5. člen Pojasnila in navodila za izvrševanje tega od-l0,ka izdaja po potrebi svet za družbeni plan in fi-nance občinskega ljudskega odbora Žužemberk, za izvrševanje tega odloka pa skrbi upravni organ ob-cmskega ljudskega odbora, ki je pristojen za fi-nance. 6. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. II. TARIFA Tarifa številka 1: Taksa za glasbo v javnih lokalih: a) za stalno glasbo mesečno 1000 din b) za stalno glasbo tromesečno 2500 din c) za priložnostno glasbo 300 din Pripombe: kot priložnostno glasbo je razumeti enkratni glasbeni nastop. Za glasbo, ki se reproducira z mehaničnimi Sredstvi, se občinska taksa ne plača. Tudi se ne Plača občinska' taksa za glasbo, ki se izvaja ob kulturnoumetniških prireditvah. Vsako prireditev glasbe mora prireditelj pisano priglasiti v dveh izvodih. Po 8. členu zakona ° Prekrških zoper javni red in mir (Uradni list št. 38/59) je treba vložiti priglasitev pri uPravnem organu občinskega ljudskega odbora, ki 1° pristojen za notranje zadeve, najpozneje 5 dni Pred nameravano prireditvijo. V prijavi je treba Uavesti osebne podatke prireditelja, kraj, čas in rajanje prireditve ter njeno vsebino in namen. Prireditelj mora plačati takso pri občinski Upravi za dohodke preden vloži priglasitev pri or-ganu, ki je pristojen za notranje zadeve. Tarifa številka 2: Taksa za igralna sredstva v javnih lokalih. ,Za igralna sredstva se plača letna taksa, ki zPaša: a) za biljard 5000 din k) za komplet igralnih kart 3000 din Tarifa Številka 3: Taksa za firme. Takso za firme plačajo vse gospodarske orga-zaeije, zasebne obrti in gostilne, če je znašal Phov celotni promet v preteklem letu: letnega prometa din do 100.000 °d 100.001 do 300.000 °d 300.001 do 500.000 16(1 500.001 do 700.000 °d 700.001 do 900.000 od 900.000 do 1,500.000 °d 1,500.001 do 2,000.000 od 2,000.000 do 3,000.000 °d 3,000.001 do 5,000.000 °d 5,000.001 do 10,000.000 °d 10,000.001 dalje Vse Prodajalne in trafike ^P°mba: taksa na firmo dospe v plačilo la za celo koledarsko leto vnaprej in 500 1.500 2.000 3.000 4.000 6.000 7.000 8.000 10.000 15.000 20.000 30.000 l. ja-mora biti plačana do 15. februarja istega leta v gotovini pri upravi za dohodke. Ce je gospodarska organizacija, zasebna obrt ali gostilna pričela poslovati po 30. juniju, se plača za dotično leto samo polovico letne takse za firmo. Za leto 1960 velja rok za plačilo takse 30 dni od objave tega odloka v Uradnem vestniku. Tarifa številka 4: . Taksa za objave in oglase: , Taksa za objave in oglase, ki se pritrjujejo na zidove, ograje, stebre in druge predmete, se plača za namestitev, pritrditev, izobešanje itd. ne glede na število izvodov, v višini 300 din od kvadratnega metra objave oziroma oglasa. Pripomba: Taksa se ne plača na posmrtne objave in oglase in ne objave in razglase, ki se na<-našajo na dejavnost državnih organov in družbenih (negospodarskih) organizacij. Tarifa številka 5: Takse za uporabo prostora. Za uporabo prostora za kampe, šotore ali za druge začasne namene se plača dnevno: a) od vsakega šotora ali kampe 30 din b) od kvadratnega metra uporabljenega prostora za druge začasne namene 10 din Opomba: taksa po tej tarifni številki se ne plača za prostore za kampe in šotore, ki jih uporabljajo člani Počitniške zveze Jugoslavije, Zveze izvidniških organizacij Jugoslavije, Zveze za telesno vzgojo PARTIZAN in Planinske zveze Jugoslavije. Tarifa številka 6: Taksa za pse. Za pse se plača letno: a) za pse čuvaje in lovske pse 300 din b) za luksuzne in ostale pse 1500 din Opombi: takse so oproščeni varnostni organi za uradne pse, lastniki psov, ki vodijo slepe, tčr psi starih do 6 mesecev. Vsako gospodarstvo ima lahko le enega psa čuvaja. Vsak nadaljni pes se smatra za luksuznega. Številka: 01/1-04-9/1. Žužemberk, 17. februarja 1960. Predsednik ObLO Jože Gosenca I. r. 172. Na podlagi 122. in 123. člena zakona o stanovanjskih razmerjih (Uradni list FLRJ št. 16/59 in 47/59) in 2. točke 26. člena statuta občine Žužemberk, je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 1960 sprejel ODLOK o plačevanju stroškov hišne uprave v občini Žužemberk 1. člen V občini Žužemberk se krijejo iz sklada za hišno upravo stroški tekočega vzdrževanja niše. premije za zavarovanje hiše pred požarom in drugimi elementarnimi nezgodami, stroški za čiščenje dimnikov in plače hišnega upravitelja. 2. člen Iz sklada za hišno upravo se lahko krijejo tudi stroški za snaženje, uporabo skupnih prostorov in naprav v hiši, za vzdrževanje skupnih prostorov, čiščenje kanalizacije, odvoz fekalij in podobno, če so po odbitku stroškov, ki so navedeni v prejšnjem členu, še na razpolago sredstva v skladu. 3. člen Če v skladu za hišno upravo ni dovolj sredstev za stroške, ki so navedeni v 2. členu tega odloka, ali ni v skladu dovolj sredstev niti za stroške, ki so navedeni v 1. členu tega odloka, morajo kriti presežek nosilci stanovanjske pravice v sorazmerju s stanarino, ki jo plačujejo. Stanovanjski organ občinskega ljudskega odbora določi z odločbo na predlog hišnega sveta koliko morajo plačevati posamezni nosilci stanovanjske pravice na račun preseženih upravnih stroškov in stroškov tekočega vzdrževanja ter kako in kdaj jih morajo plačevati. 4. člen Za stroške tekočega vzdrževanja hiše se štejejo stroški, ki so potrebni za tekoče vzdrževanje prostorov in drugih delov in naprav hiše, ki jih skupaj uporabljajo ali samo nekateri nosilci stanovanjske pravice in pa stroški, potrebni za tekoče vzdrževanje posameznih stanovanj, ki jih trpi stanovanjska hiša kot pravna oseba. Za tekoče vzdrževanje hiše in posameznih stanovanj se štejejo manjša popravila in druga dela, povzročena z normalno uporabo. 5. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01/1-04-2/1. Žužemberk, 17. februarja 1960. Predsednik ObLO Jože Gosenca 1. r. 173. Na podlagi 104. člena zakona o stanovanjskih razmerjih (Uradni list FLRJ št. 16/59 in 47/59) in 2. točke 26. člena statuta občine Žužemberk je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 1960 sprejel ODLOK o zavarovanju plačila stroškov za popravljanje in vzdrževanje družinske stanovanjske hiše v državljanski lastnini, ki obremenjujejo lastnika, in o odplačevanju posojila, najetega za upravljanje in vzdrževanje hiše na območju občine Žužemberk 1. člen Da se zavaruje plačilo stroškov za popravljanje in vzdrževanje hiše, ki obremenjujejo lastnika, in odplačuje posojilo, najeto po 103. členu zakona o stanovanjskih razmerjih, mora lastnik družin- ske stanovanjske hiše v državljanski lastnini pla' čevati 50 % stanarine, ki mu j plačujejo nosilci stanovanjske pravice, na poseben račun pri Komunalni banki Novo mesto. 2. člen Lastnik družinske stanovanjske hiše v državljanski lasti mora plačevati odstotek stanarine P° 1. členu tega odloka vse dotlej, dokler se ne nabere na tekočem računu znesek, ki ustreza dveletni stanarini. Ta odstotek plačuje lastnik najkasneje do vsakega 8. v mesecu za tekoči mesec pri Komunalni banki Novo mesto. Za stanovanjske zadeve pristojni upravni organ občinskega ljudskega odbora vodi evidenco ° tej lastnikovi obveznosti. 3. člen Lastnik družinske stanovanjske hiše trpi vse stroške za upravljanje in vzdrževanje stanovanjske hiše v državljanski lastnini, izvzemši tiste stroške za upravljanje in vzdrževanje, ki po zakonu o stanovanjskih razmerjih in na njegovi podlagi izdanih predpisov Obremenjujejo nosilca stanovanjske pravice. 4. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradne^1 vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01/1-04-4/1. Žužemberk, 17. februarja 1960. Predsednik ObLO: Jože Gosenca 1. r. 174. Na podlagi 11. in 12. člena zakona o poslovnih stavbah in prostorih (Uradni .ist FLRJ št. 16/59 in 48/59) in 2. odstavka 26. člena statuta občine Žužemberk, je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 1960 sprejel ODLOK o določitvi najnižje najemnine za poslovne Pr°' store in dela najemnine za poslovne prostore poslovnih stavbah, ki se vplačuje v občinski skl° za zidanje stanovanjskih hiš 1. člen O najemnini za poslovne prostore se sporaZU meta najemodajalec in najemnik. i. eten Znesek najemnine ne more biti nižji od znesk^ ki se dobiva ob uporabi načela za ugotavljal stanarine po zakonu o stanovanjskih razmeri1*1 3- tlen . hiS V občinski sklad za zidanje stanovanjskih se vplačuje del najemnine za poslovne prost0 v poslovnih stavbah po naslednji lestvici: če znaša najemnina na m! poslovnega prostora do 50 din, se plačuje v občinski sklad za zidanje stanovanjskih hiš od najemnine nad 50 do 100 dinarjev 25 %> nad 100 do 150 dinarjev 50 % nad 150 do 250 dinarjev 60 % nad 250 dinarjev 80% 4. člen Iz dela najemnine, ki se po tem odloku vplačuje v občinski sklad za zidanje stanovanjskih hiš, se kreditira gradnja poslovnih stavb oziroma se finansira taka gradnja po skladu kot investitorju. 5. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku Novo mesto. številka: 01/1-04-3/1. Žužemberk, 17. februarja '960. Predsednik ObLO Jože Gosenca 1. r. 175. Na podlagi 120. člena zakona o stanovanjskih razmerjih (Uradni list FLRJ št. 16/59 in 47/59) in 2- točke 26. člena statuta občine Žužemberk, je občinski ljudski odbor Žužemberk na seji Občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 17. februarja 1960 sprejel ODLOK o dodelitvi dela stanarine na hišne sklade na območju občine Žužemberk 1. člen V občini Žužemberk se deli del stanarine, ki J e namenjen za upravljanje in za popravila hiše, ^ed sklad za hišno upravo in sklad za hišna popravila v razmerju, kakor ga določi hišni svet v skladu z vsakoletnim predračunom dohodkov in !2datkov hiše. 2. člen Sklad za hišno upravo je namenjen za kritje stroškov hišne uprave in stroške tekočega vzdrževanja hiše. Sklad za hišna popravila je namenjen za poravnanje stroškov za srednja in velika popravila lše oziroma stanovanja. Pri sestavljanju letnega proračuna dohodkov ,n izdatkov hiše morajo hišni sveti gledati na to, a so zadovoljene potrebe, za katere so posamezni *5>ni skladi namenjeni. Pri tem so dolžni glede fa, stanje hiše zlasti skrbeti, da se hiša sproti v ou vzdržuje in da se v skladu za hišna popravila _ ere dovolj sredstev za srednja in velika popravila. 3. člen $t ^;etni predračun dohodkov in izdatkov hiše se-31 Vl hišni svet in potrdi zbor stanovalcev v smi-5; točke 71. člena zakona o stanovanjskih raz- Letni predračun dohodkov in izdatkov hiše mora biti vsako leto potrjen od zbora stanovalcev hiše najkasneje do 15. januarja vsako leto. 4. člen K predračunu dohodkov in izdatkov hiše, ki ga je potrdil zbor stanovalcev, mora dati soglasje krajevni odbor oziroma za stanovanjske zadeve pristojni upravni organ občinskega ljudskega odbora. Dokler hišni svet ne sprejme soglasja k predračunu 'dohodkov in izdaktov hiše, sme trošiti sredstva hiše le za najnujnejše in neodložljive izdatke, ki se krijejo iz skladov hiše in so predvideni v letnem predračunu dohodkov in izdatkov hiše. 5. člen Neuporabljeni del sredstev iz sklada za hišno upravo prenese hišni svet na koncu vsakega leta kot dohodek v sklad za hišna popravila v naslednjem letu. Neuporabljena sredstva hišnih skladov s stanjem 31. decembra 1959 se prenesejo na ustrezne hišne sklade, ki jih imajo hiše po novih predpisih, in sicer sredstva sklada za hišno upravo in sredstva sklada za vzdrževanje hiše v sklad za hišno upravo, sredstva amortizacijskega sklada pa v sklad za hišna popravila. 6. člen Za leto 1960 morajo hišni sveti sestaviti in zbor stanovalcev potrditi letni predračun dohodkov in izdatkov hiše najkasneje do 31. marca 1960. 7. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01/1-04-6/1. Žužemberk, 17. februarja 1960. Predsednik ObLO: Jože Gosenca, 1. r. 176. Na podlagi 16. točke 50. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS številka 19-88/52) 2. in 11. člena uredbe o finančno samostojnih zavodih (Uradni list FLRJ št. 51-426/53) 14. člena in prvega odstavka 16. člena zakona o veterinarski službi v Ljudski republiki Sloveniji (Uradni list LRS št. 6-15/59), izdaja občinski ljudski odbor Novo mesto na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev ODLOČBO o ustanovitvi Veterinarske postaje v Novem mestu 1 Ustanovi se Veterinarska postaja v Novem mestu (v nadaljnjem besedilu zavod) kot finančno samostojen zavod s sedežem v Novem mestu. 2 V sestav zavoda spadajo veterinarska ambulanta v Novem mestu in osemenjevalne postaje v krajih, ki bodo določene s pravili zavoda in z odredbo o umetnem osemenjevanju krav in nad dvanajst mesecev starih telic. 3 . Zavod opravlja vse strokovne operativne veterinarske naloge, zlasti preventivno in kurativno veterinarsko službo na območju občine Novo mesto. 4 Zavod gospodari s premoženjem, katero je razvidno iz seznama, ki je priložen tej odločbi. 5 Zavod vodita upravni odbor in upravnik. Upravni odbor ima z upravnikom 7 članov. Člane upravnega odbora imenuje izmed veterinarskih živinorejskih strokovnjakov, izmed javnih delavcev in državljanov in izmed uslužbencev veterinarskega zavoda občinski ljudski odbor na predlog sveta za kmetijstvo in gozdarstvo. Mandatna doba upravnega odbora je eno leto. Upravnik zavoda je član upravnega odbora po svojem položaju, ne sme pa biti predsednik UO. Upravni odbor izbere predsednika izmed sebe. 6 Zavod ima tele sklade: a) sklad za nagrade delavcev in uslužbencev, b) sklad za nadomestitev in dopolnitev osnovnih sredstev in za velika popravila. 7 Za zadeve in naloge zavoda je pristojen svet za kmetijstvo in gozdarstvo občinskega ljudskega odbora Novo mesto. 8 Podrobnejša organizacija in način dela zavoda se določi s pravili zavoda, ki jih sprejme upravni odbor, potrdi pa občinski ljudski odbor Novo mesto kot ustanovitelj. 9 Ta odločba velja takoj in se objavi v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 01-VE-43/2-1959. Novo mesto, 30. junija 1959. Predsednik ObLO: Vale Maks, 1. r. VOLITVE IN IMENOVANJA 177. Na podlagi 3. odstavka 4. točke odloka o statističnem popisu kmetijskih gospodarstev v Jugoslaviji v letu 1960 (Uradni list FLRJ št. 5-50/60) in 51. člena statuta okraja Novo mesto (Uradni vestnik okraja Novo mesto št. 4-42'57) izdajam ODLOČBO o imenovanju komisije za statistični popis kmetijskih gospodarstev v Jugoslaviji v letu 1960 V komisijo se imenujejo: . Za predsednika: GOLOB Ludvik, odbornik OLO Novo mesto. Za tajnika: BRUMAT Ivan, direktor Zavoda za statistiko OLO Novo mesto. Za člane: ŽUGELJ Martin, podpredsednik O O SZDL Novo mesto. PAJNIČ Lojze, podpredsednik OZZ Novo mesto. IVANETIČ Marko, direktor Zavoda za planiranje OLO Novo mesto. Ing. RAJIČ Slobodan, šef gozdne uprave Novo mesto. Ing. LOVKO Lojze, kmetijski inšpektor OLO Novo mesto. Komisija prične z delom takoj. Številka: 04-02-36/1-60. Novo mesto, 10. marca 1960. Podpredsednik OLO: Viktor Zupančič, 1. r. 178. Na podlagi 142. člena zakona o okrajnih ljudskih odborih (Uradni list LRS št. 19-89/52) in 7. čl. Zakona o izkoriščanju kmetijskega zemljišča (Ur. list FLRJ št. 43-707/59) je svet za kmetijstvo in gozdarstvo okrajnega ljudskega odbora Novo mesto na sejah dne 19. XI. 1959 in 16. II. 1960 izdal ODLOČBO o imenovanju komisije strokovnjakov o ukrepih za izkoriščanje kmetijskih zemljišč V komisijo strokovnjakov o ukrepih za izkoriščanje kmetijskih zemljišč se imenujejo: za predsednika: BRAČIKA ing. Milan, Kmetijska šola Grm, Novo mesto. Za člane: DVORŽAK ing. Rado, KPZ Črnomelj, MIKLAVC ing. Janez, Živinorejsko-veterinar-ski zavod Novo mesto, PAJNIČ Lojze, OZZ Novo mesto, PLETERSKI ing. Mile, KPPZ Brežice, BEVC ing. Jože, KG Sevnica, HRČEK ing. Lojze, kmetijski inštitut Slovcntie> Ljubljana. Številka: 04-30-28/1-60. Novo mesto, 24. februarja 1960. Predsednik sveta za kmetij, in gozd.: ing. Bračika Milan, 1. r. 179. Na podlagi 58. člena zakona o organizaciji uPrave ljudskih odborov (Uradni list LRS številka 22-119/59) in 3. točke 30. člena statuta občine Videm-Krško, je občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni seji obeh zborov dne 25. jan. 1960 sprejel ODLOČBO o imenovanju tajnika občinskega ljudskega odbora Videm-Krško ODLOČBO o imenovanju vršilca dolžnosti načelnika oddelka za gospodarstvo in finance, občinskega ljudskega odbora Videm-Krško I. Tov. AVSEC Anton, rojen 12. decembra 1922, se postavi za vršilca dolžnosti načelnika oddelka za gospodarstvo in finance občinskega ljudskega odbora Videm-Krško. I. Za tajnika občinskega ljudskega odbora Videm-Krško se imenuje tov. BEVK Cveto, rojen 12. jamarja 1923, uslužbenec tega odbora. II. Ta odločba stopi v veljavo z dnem, ko je sprejme občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni Seji obeh zborov. Številka: 01-VE-14/1. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stane Nunčič, 1. r. 180. Na podlagi 62. čl. zakona o organizaciji uprave Uudskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) in točke 30. člena statuta občine Videm-Krško, je °bčinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni Seji obeh zborov dne 25. januarja 1960 sprejel ODLOČBO 0 imenovanju vršilca dolžnosti načelnika oddelka *a splošne zadeve in družbene službe občinskega ljudskega odbora Videm-Krško I. Tov. BEVK Cveto, rojen 12. januarja 1923, se Postavi za vršilca dolžnosti načelnika oddelka za Splošne zadeve in družbene službe, občinskega ludskega odbora Videm-Krško. II. Ta odločba stopi v veljavo z dnem, ko jo '^Prejme občinski ljudski odbor Videm-Krško na uPni seji obeh zborov. Številka: 01-BE-15/1. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stanc Nunčič, 1. r. 181. niz a. Podlagi 1. odstavka 72. člena zakona o orga-št uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS Vid 19/59) in 3. točke 30. Mena statuta občine ^^'Krško, je občinski ljudski odbor Videm-2g .° sPrejel na skupni seji obeh zborov dne ' JaPUarja 1960 II. Ta odločba stopi v veljavo z dnem, ko je sprejme občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni seji obeh zborov. Številka: 01-AE-ll/l. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stane Nunčič, 1. r. 182. Na podlagi 1. odstavka 72. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) in 3. točke 30. člena statuta občine Videm-Krško je občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni seji obeh zborov dne 25. januarja 1960 sprejel ODLOČBO o imenovanju vršilca dolžnosti šefa odseka za narodno obrambo, občinskega ljudskega odbora Videm-Krško I. Tov. SIKOŠEK Anton, rojen 27. junija 1913, se postavi za vršilca dolžnosti šefa odseka za narodno obrambo občinskega LO Videm-Krško. II. Ta odločba stopi v veljavo z dnem, ko je sprejme občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni seji obeh zborov. Številka: 01-SI-17/1. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stane Nunčič, 1. r. 183. Na podlagi 1. odstavka 72. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS št. 22-119/59) in 3. točke 30. člena statuta občine Videm-Krško, je občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni sej ih obeh zborov, dne 25. januarja 1960 sprejel ODLOČBO o imenovanju vršilca dolžnosti šefa posredovalnice za delo obč. ljudskega odbora Videm-Krško I. Tov. MlZlGOJ Angelca, rojena 2. febr. 1930, se postavi za vršilca dolžnosti šefa posredovalnice za delo občinskega ljudskega odbora Videm-Krško. II. Ta odločba stopi v veljavo z dnem, ko jo sprejme občinski ljudski odbor Videm-Krško na skupni seji obeh zborov. Številka: 01-MI-23/1. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stane Nunčič, 1. r. 184. Na podlagi 2. točke 25. člena zakona o občinskih ljudskih odlborih (Uradni list LRS št. 19/52) in 54. člena uredbe o postopku za izvedbo nacionalizacije najemnih zgradb in gradbenih zemljišč (Uradni list FLRJ št. 4/59), je sprejel občinski ljudski odbor Videm-Krško na ločenih sejah obeh zborov, dne 25. januarja 1960 naslednjo ODLOČBO o podaljšanju poslovne dobe komisije za nacione-lizacijo pri ObLO Videm-Krško I. Komisija za nacionalizacijo pri občinskem ljudskem odboru Videm-Krško se podaljša poslovna doba do 30. junija 1960. II. Komisija, ki ostane v istem sestavu, je dolžna, da spelje v dokončani fazi ves postopek o nacionalizaciji najemnih zgradb, kot to predvideva uredba o postopku za izvedbo nacionalizacije najemnih zgradb. III. Ta odločba stopi v veljavo osmi dan po objavi v Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: Ol-OI-16/l. Videm-Krško, 25. januarja 1960. Predsednik ObLO: Stane Nunčič, 1. r. Izdaja »Uradni vestnik okraja Novo mesto« — odgovorni urednik: Som Maks — Tiska ČZP »KoČeV' g tisk« v Kočevju. — Uredništvo in uprava: Novo mesto, Ljubljanska c. št. 2, tel. št. h. c. 25, 39, 85. ^ in 115. Letna naročnina 700 din, ki se plača pri KB Novo mesto na tekoči račun številka 6° ' ^