Vi _1 1 r i MIK leto xxv 27. s >eptember 2019 ( Mestne občine Ptuj iš n 2463-9362 številka 11 91. PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o financiranju promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj (str. 1) 92. PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj (str. 2) 93. PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, učencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne občine Ptuj (str. 3) 94. SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med občinske ceste - nepremičnine katastrska občina 402 Spuhlja parcele 555/427, 742/8, 742/10, 742/12 in 750/11 (str. 3) 95. SKLEP o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra na nepremičninah katastrska občina 400 Ptuj parcele 1743/2, 1743/3 in 1743/6 (str. 3) 96. SKLEP imenovanju predstavnikov ustanoviteljice v Svet zavoda javnega zavoda Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj (str. 4) 97. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj za leto 2019 (str. 4) 98. JAVNI RAZPIS za financiranje promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj v letu 2019 (str. 7) 99. JAVNI RAZPIS o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2019 (str. 9) 100. JAVNI RAZPIS o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj (str. 10) 101. JAVNI POZIV za oddajo kandidature za ptujsko vinsko kraljico za obdobje 2019-2021 (str. 11) 91. Na podlagi Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17 in 21/18 - ZNOrg), Nacionalnega programa športa v RS (Uradni list RS, št. 24/00 in 31/00 - popr.) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o financiranju promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj 1. člen Naziv Pravilnika o financiranju promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/18) se spremeni, tako da se glasi: »Pravilnik o financiranju promocije mesta Ptuj skozi vrhunski, množični ali individualni šport v Mestni občini Ptuj«. 2. člen (1) V šestem odstavku 8. člena se v SKLOP A Financiranje promocije mesta skozi vrhunski šport v četrti alineji številka »90« nadomesti s številko »120«. (2) V šestem odstavku 8. člena se v MERILA ZA SKLOP A spremeni tabela 2. število registriranih tekmovalcev tako, da se glasi: » - več kot 140 članov 20 točk - od 131 do 140 članov 15 točk - od 120 do 130 članov 10 točk (3) V šestem odstavku 8. člena se v SKLOP B Financiranje promocije mesta Ptuj skozi množični šport doda nova sedma alineja, ki se glasi: »- članska ekipa nastopa v 1. ali 2. državni ligi.«. ŠTEVILKA 13 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXV / 25. 10. 2019 (4) V šestem odstavku 8. člena se v MERILA ZA SKLOP B spremeni tabela 3. število registriranih tekmovalcev tako, da se glasi: - več kot 140 članov 50 točk - od 131 do 140 članov 20 točk - od 120 do 130 članov 5 točk (5) V šestem odstavku 8. člena se v MERILA ZA SKLOP B spremeni tabela 4. prireditelji mednarodnih športnih prireditev tako, da se glasi: - 6 ali več prireditev letno 20 točk - 4 ali 5 prireditev letno 10 točk - 3 prireditve letno 5 točk (6) V šestem odstavku 8. člena se v MERILA ZA SKLOP B spremeni tabela 5. udeležba na mednarodnih športnih prireditvah v tujini letno tako, da se glasi: - več kot 40 prireditev letno 20 točk - od 31 do 40 prireditev letno 10 točk - od 20 do 30 prireditev letno 5 točk (7) V šestem odstavku 8. člena se v MERILA ZA SKLOP B spremeni tabela 6. udeležba na športnih prireditvah v Sloveniji letno tako, da se glasi: - več kot 40 prireditev letno 20 točk - od 31 do 40 prireditev letno 10 točk - od 20 do 30 prireditev letno 5 točk (8) V šestem odstavku 8. člena se doda novo besedilo, ki se glasi: »SKLOP C - Financiranje promocije mesta Ptuj skozi individualne športne panoge Pod sklop C se lahko prijavijo športna društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: - športnik ima kategorizacijo vsaj mednarodnega razreda in je v športni panogi, ki sodi med olimpijske športe, - športnik mora biti član kluba oz. društva iz Mestne občine Ptuj. MERILA ZA SKLOP C: 1. kategorizacija športnika (največ možnih 50 točk): Olimpijski razred 50 točk Svetovni razred 40 točk Mednarodni razred 30 točk Največje možno število točk: 50. Financiral se bo program, ki bo dosegel vsaj 30 točk.«. 3. člen Četrta alineja tretjega odstavka 9. člena se spremeni tako, da se glasi: »- priprava predloga financiranja za sklop A, sklop B in sklop C,«. 4. člen (1) V celotnem besedilu pravilnika se besedna zveza »vrhunski ali množični« zamenja z besedno zvezo »vrhunski, množični ali individualni«. (2) Naziv III. poglavja se spremeni tako, da se glasi: »MERILA ZA FINANCIRANJE VRHUNSKEGA, MNOŽIČNEGA IN INDIVIDUALNEGA ŠPORTA«. 5. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj, uporabljati pa se začne s 1. 1. 2020. Številka: 007-7/2018 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 92. Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj 1. člen (1) V Pravilniku o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/16) se v drugem odstavku 17. člena druga alineja spremeni tako, da se glasi: »- da niso v delovnem razmerju, ne opravljajo gospodarske, poklicne ali kmetijske dejavnosti oziroma poslovodne funkcije kot edini ali glavni poklic po predpisih o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju in niso prejemniki pokojnine, razen prejemniki družinske pokojnine,«. (2) Četrta alineja drugega odstavka 17. člena se črta. (3) Tretji odstavek 17. člena se črta. (4) Dosedanja četrti in peti odstavek postaneta tretji in četrti odstavek. 2. člen Tretja in četrta alineja 18. člena se spremenita tako, da se glasita: »- rok in način za vložitev prijave na javni razpis, - merila za izbor, na podlagi 20. člena pravilnika,«. 3. člen (1) Peta alineja 19. člena se črta. (2) Dosedanje šesta, sedma in osma alineja postanejo peta, šesta in sedma alineja. » » 2 LETO XXV / 27. 9. 2019 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 4. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-21/2016 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 93. Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 9 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, učencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne občine Ptuj 1. člen V Pravilniku o podeljevanju priznanj in nagrad osnovnošolcem, športnikom osnovnih šol, učencem glasbenih šol, dijakom in študentom Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/13, 6/16, 10/17 in 8/18) se v drugi alineji 4. člena za besedilom »najboljši učenec glasbenih šol« doda besedilo »najboljša športnica osnovnih šol, najboljši športnik osnovnih šol,«. 2. člen V 6. členu se tretja alineja prvega odstavka spremeni tako, da se glasi: »- najboljši športnici in najboljšemu športniku se podeli knjižna nagrada, pokal in denarna nagrada v vrednosti 150,00 EUR.«. 3. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-3/2013 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 94. Na podlagi 9. člena Odloka o občinskih cestah na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/00, 12/02 in 3/14) in 12. člena v povezavi s 63. členom Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel naslednji SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med občinske ceste - nepremičnine katastrska občina 402 Spuhlja parcele 555/427, 742/8, 742/10, 742/12 in 750/11 občina 402 Spuhlja parcele 555/427 (ID 6923157), 742/8 (ID 6923136), 742/10 (ID 6923134), 742/12 (ID 6994326) in 750/11 (ID 6994323), se prenese med občinske ceste. 2. Občinska uprava opravi vsa potrebna dejanja za kategorizacijo ceste, ki poteka po nepremičninah iz prejšnje točke tega sklepa. 3. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-36/2008 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 95. Na podlagi 247. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel naslednji SKLEP o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra na nepremičninah katastrska občina 400 Ptuj parcele 1743/2, 1743/3 in 1743/6 1. S tem sklepom se ukine status grajenega javnega dobra na nepremičninah katastrska občina 400 Ptuj parcele 1743/2, 1743/3 in 1743/6, kjer je v zemljiški knjigi vknjižena družbena lastnina ceste v splošni rabi. 2. Nepremičnine katastrska občina 400 Ptuj parcele 1743/2, 1743/3 in 1743/6 postanejo last Mestne občine Ptuj. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-15/2019 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 1. Nekategorizirana cesta, ki poteka po nepremičninah katastrska ŠTEVILKA 15 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 12. 2016 96. Na podlagi 9. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Znanstvenoraziskovalno središče Bistra Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/09 in 3/13) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 9. seji, dne 23. 9. 2019, sprejel SKLEP imenovanju predstavnikov ustanoviteljice v Svet zavoda javnega zavoda Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj 1. Za predstavnike ustanoviteljice v Svet zavoda javnega zavoda Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj se imenujejo: 1. Miroslav SARKIČEVIČ, 2. mag. Darja HARB, 3. Nuša FERENČIČ in 4. dr. Bojan PAHOR. 2. Mandatna doba imenovanih v svetu zavoda traja štiri leta in začne teči z dnem konstituiranja novo izvoljenega sveta zavoda. Člani sveta so lahko po poteku mandata ponovno izvoljeni oziroma imenovani. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-39/2011 Datum: 23. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 97 Na podlagi 35. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 11/07, 7/14 in 7/15) in Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis, Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj za leto 2019 I. NAMEN JAVNEGA RAZPISA Sredstva po tem razpisu se dodeljujejo z namenom povečevanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij in ustvarjanje novih delovnih mest, pospeševanja izkoriščanja podjetniških in inovacijskih potencialov in vzpostavljanja ugodnega podjetniškega in ino-vativnega okolja za razvoj podjetništva in inovativnosti v občini. II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja podjetništva, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju pomoči de mini-mis za naslednje ukrepe po Pravilniku o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj: - Ukrep 1: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, - Ukrep 5: sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest, - Ukrep 6: sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih, - Ukrep 8: sofinanciranje zaposlovanja mladih, - Ukrep 9: sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka. III. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2019 v višini 60.000,00 EUR, na proračunski postavki 437 Spodbude za razvoj podjetništva, zaposlovanja in sofinanciranja komunalnega prispevka. IV. SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU Upravičenci do pomoči so: - podjetja, ki imajo poslovni sedež na območju občine, - fizične osebe s stalnim bivališčem v občini, kadar gre za sofinanciranje samozaposlitve. Za podjetje se po tem razpisu šteje: - samostojni podjetnik posameznik, - mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilančna vsota ne presega 2 milijonov EUR), - majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilančna vsota ne presega 10 milijonov EUR), - srednje veliko podjetje (zaposluje manj kot 250 oseb ter letni promet ne presega 50 milijonov EUR in/ali bilančna vsota ne presega 43 milijonov EUR) v primeru prijave na ukrep sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij in ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka, - veliko podjetje, ki ni mikro, majhno ali srednje veliko podjetje po zgornji opredelitvi v primeru prijave na ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka. Za razpisane ukrepe velja, da se pomoč dodeljuje za že izvedene in že plačane aktivnosti. Upravičenci lahko uveljavljajo pomoči de minimis za stroške iz obdobja od 6. 11. 2018 (zaključek lanskega razpisa) do vključno 5. 11. 2019 ter za samozaposlitev, odpiranje novih delovnih mest in zaposlovanje mladih od 6. 11. 2018 (zaključek lanskega razpisa) do vključno 5. 11. 2019. V primeru stroškov komunalnega prispevka to pomeni izdano odločbo in plačilo v zgoraj navedenem obdobju. Pomoč odobrena po pravilu de minimis, lahko pokriva do 100% upravičenih stroškov (brez DDV), razen za ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka do največ 50 % upravičenih stroškov. Višino zneska po posamezni vlogi bo določila komisija, glede na število vlog in razpoložljiva sredstva. Do pomoči po tem razpisu niso upravičena podjetja, ki: - so v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji, - so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o finančnem poslovanju podjetij, - so v težavah in dobivajo državno pomoč za reševanje in prestrukturiranje, - sodijo v sektor ribištva in ribogojstva, - sodijo v sektor primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, - nimajo poravnanih finančnih obveznosti do občine, LETO XXV / 27. 9. 2019 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 - nimajo plačanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delavcev, - delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti v naslednjih primerih: - če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, - če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoči de minimis po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogojem, da upravičenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: - že prejetih de minimis pomočeh, vključno z navedbo pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku, - kandidaturi za de minimis pomoč in o že odobreni in še ne izplačani de minimis pomoči, - drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške, - o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoči de minimis ne smejo biti neposredno povezane z izvozno dejavnostjo upravičenca in se ne smejo dodeljevati pod pogojem, da se domačim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoči de minimis niso namenjene nabavi vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Občina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« pomoči. Občina bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoči. V zvezi z istimi upravičenimi stroški se pomoč de minimis ne sme kumulirati z drugo državno pomočjo, če bi bila s tako kumulaci-jo presežena največja dovoljena intenzivnost pomoči, določena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odločbi, ki jo je sprejela Komisija. Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju ne bo presegel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR). Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Pomoč »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi 360/2012. Pomoč »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000 oz. 100.000 EUR). V. OSNOVNI POGOJI RAZPISA PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij Namen pomoči je pospešitev nastajanja podjetij in zagotavljanje pogojev za njihovo hitrejšo rast s sofinanciranjem materialnih in nematerialnih investicij. Upravičeni stroški za materialne investicije na območju občine po tem razpisu so: - stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišč na območju občine, - stroški pridobivanja projektne in investicijske dokumentacije za gradnjo poslovnih prostorov, - stroški nakupa, gradnje ali preureditve poslovnih prostorov, - stroški nakupa opreme in celovita obnova obstoječe proizvodnje. Upravičeni stroški za nematerialne investicije so: - stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme. Neupravičeni stroški so stroški nakupa drobnega inventarja in opreme. Upravičenci do pomoči so: - podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in investirajo v razvoj ter razširitev dejavnosti ter podjetja, ki nimajo sedeža v občini, vendar investirajo v dejavnost na območju občine. Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25% lastnih sredstev za kritje stroškov posamezne investicije. Materialna in / ali nematerialna investicija mora ostati v lasti upravičenca najmanj 3 leta. Ukrep 5: Sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest Namen pomoči je povečevanje števila zaposlenih in ustvarjanje novih delovnih mest ter zmanjševanje brezposelnosti. Upravičeni stroški so: - stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 5 oziroma 10 minimalnih mesečnih plač, - stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 10 minimalnih mesečnih plač, - stroški za zaposlitev registrirano brezposelnega iskalca prve zaposlitve z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo v višini do 10 minimalnih mesečnih plač. Upravičenci do pomoči v primeru samozaposlitve so fizične ose- ŠTEVILKA 15 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 12. 2016 be, ki imajo stalno prebivališče na območju občine in registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, če jim taka dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na območju občine, in sicer do 10 minimalnih mesečnih plač za primer samozaposlitve brezposelne osebe in do 5 minimalnih mesečnih plač za primer samozaposlitve predhodno zaposlene osebe. Upravičenci do pomoči v primeru odpiranja novih delovnih mest so podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve registrirane brezposelne osebe s stalnim bivališčem na območju občine in v kolikor nova zaposlitev pomeni povečanje skupnega števila zaposlenih nad najvišjim stanjem v preteklem letu brez upoštevanja upokojitev. Upravičenci do pomoči v primeru zaposlitve registrirano brezposelnega iskalca prve zaposlitve so podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve registriranega brezposelnega iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališče na območju občine. Vsaka sofinancirana zaposlitev mora trajati najmanj 12 mesecev. V primeru, da upravičenec za zaposleno osebo prejme subvencijo tudi s strani državnih, evropskih ali drugih virov, mora trajati zaposlitev osebe še najmanj 12 mesecev po obdobju sofinanciranja iz drugih virov, kar upravičenec dokazuje s podaljšanjem pogodbe in drugimi ustreznimi dokazili. Ukrep 6: Sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih Namen pomoči je ustanavljanje novih tehnoloških in inovativnih podjetij v inkubatorjih in parkih. Upravičeni stroški so: - stroški zaščite intelektualne lastnine (zaščita patenta, blagovne znamke), - stroški izdelave prototipa, - stroški razvoja novega proizvoda in / ali storitve, - stroški raziskave tržišča, - stroški specializirane opreme, ki je potrebna za razvoj novega proizvoda in / ali storitve, - stroški dela redno zaposlenih v višini do 10 minimalnih mesečnih plač. Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj, ki imajo sklenjeno pogodbo z upravljavcem parka oziroma inkubatorja. Ukrep 8: Sofinanciranje zaposlovanja mladih Namen ukrepa je sofinanciranje zaposlovanja mladih brezposelnih oseb, kar jim bo omogočilo integracijo v delovno okolje in izboljšalo njihove zaposlitvene možnosti. S tem bomo prispevali k doseganju čim hitrejše in stabilnejše zaposljivosti ciljne skupine ter pomagali znižati negativni trend brezposelnosti mladih. Upravičeni stroški so: - stroški za zaposlitev mlade osebe v višini do 12 minimalnih mesečnih plač. Upravičenci do pomoči v primeru zaposlovanja mladih so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve mlade osebe do dopolnjenega 30. leta starosti oziroma do dopolnjenega 35. leta starosti v primeru zaposlitve osebe z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo, ki ima stalno bivališče na območju občine. Sofinancirana zaposlitev mlade osebe mora trajati najmanj 12 mesecev. V primeru, da upravičenec za zaposleno mlado osebo prejme subvencijo tudi s strani državnih, evropskih ali drugih virov, mora trajati zaposlitev mlade osebe še najmanj 12 mesecev po obdobju sofinanciranja iz drugih virov, kar upravičenec dokazuje s podaljšanjem pogodbe in drugimi ustreznimi dokazili. Ukrep 9: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka Namen sofinanciranja stroškov komunalnega prispevka je povečanje možnosti za ustanavljanje, rast in investiranje podjetij, ustanavljanje novih tehnoloških in inovativnih podjetij ter ustvarjanje novih delovnih mest s ciljem vzpostavitev boljših možnosti za gospodarskih razvoj. Upravičeni stroški so: - stroški komunalnega prispevka. Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj, ki investirajo v razvoj in razširitev dejavnosti, in podjetja, ki nimajo sedeža v občini, vendar investirajo v dejavnost na območju občine. Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25 % lastnih sredstev za kritje stroškov posamezne investicije. Naložba se mora ohraniti v občini najmanj 3 leta po zaključku investicije. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru, da ima pridobljeno pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo investicije in v celoti plačan komunalni prispevek. VI. KRITERIJI IN MERILA ZA OCENJEVANJE VLOG PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. lokacija investicije, 4. pridobljeni certifikati kakovosti, 5. inovativnost, 6. tržna naravnanost, 7. tehnološki vidik investicije, 8. vpliv na okolje. Ukrep 5: Sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest A: Sofinanciranje samozaposlovanja 1. vrsta dejavnosti, 2. primernost poslovnega načrta, 3. število mesecev brezposelnosti, LETO XXV / 27. 9. 2019 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 4. status samozaposlene osebe. B: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest 1. status podjetja, 2. vrsta dejavnosti, 3. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 4. izobrazba novo zaposlene osebe, 5. status novo zaposlene osebe. Ukrep 6: Sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. inovativnost, 4. tržna naravnanost, 5. primernost podjetniške ideje. Ukrep 8: Sofinanciranje zaposlovanja mladih 1. vrsta dejavnosti, 2. izobrazba novo zaposlene osebe, 3. status novo zaposlene osebe, 4. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo. Ukrep 9: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. zaposlitve v povezavi z investicijo, 4. vpliv predvidene investicije. Točkovanje glede na zgoraj navedene kriterije določa razpisna dokumentacija, ki je dostopna na spletni strani www.ptuj.si. VII. ROK ODDAJE VLOG IN NAČIN PRIJAVE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj je torek, 5. 11. 2019, do 15. ure, oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Prijava na razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Vloge na ta razpis morajo biti vložene posebej za vsak ukrep. V primeru, da se znotraj posameznega ukrepa prijavljate z več projekti, mora biti vsak projekt na svojih obrazcih. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlogo - prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti pisemski ovojnici, s pripisom »NE ODPIRAJ - VLOGA RAZPIS PODJETNIŠTVO 2019«, dostaviti na naslov Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj, do navedenega roka za oddajo ali bodo oddane na pošti kot priporočena pošiljka najkasneje 5. 11. 2019. Na hrbtni strani pisemske ovojnice morata biti naziv in polni naslov prijavitelja. VIII. PORABA SREDSTEV Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina na predlog pristojnega občinskega upravnega organa upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev s pripa- daj očimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. IX. DATUM ODPIRANJA VLOG Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi večjega števila razpisanih programov ter zainteresiranih vlagateljev odpiranje ponudb na podlagi tretjega odstavka 222. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZI-PRS1011, 3/13 in 81/16) ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene pisemske ovojnice. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Če vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelj ne bo dopolnil v določenem roku, bo komisija zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki ne bodo prispele v roku se kot prepozne zavržejo. X. IZID RAZPISA Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje županja. O izidu javnega razpisa bodo prijavitelji obveščeni s sklepom v roku 60 dni od obravnave vlog na komisiji. Mestna občina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le določen del razpoložljivih sredstev. XI. DODATNE INFORMACIJE Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne občine Ptuj, www. ptuj.si, rubrika RAZPISI. Za dodatne informacije lahko pokličete na Mestno občino Ptuj Klavdijo Petek, tel. 02/748 29 40 ali pišete na elektronski naslov klavdija.petek@ptuj.si. Številka: 410-272/2019 Datum: 20. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 98. Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZI-PRS1011, 3/13 in 81/16), Zakona o športu (Uradni list RS, št. 27/17 in 21/18-ZNOrg), Pravilnika o financiranju promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj (Uradni ve-stnik Mestne občine Ptuj, št. 7/18) in Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2019 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/19) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za financiranje promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj v letu 2019 I. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet razpisa je financiranje promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj za leto 2019. Razpis ŠTEVILKA 15 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 12. 2016 vključuje promocijo mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport za prepoznavnost Mestne občine Ptuj. Razpisana sredstva so namenjena financiranju promocije mesta Ptuj. III. POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU: Na razpis se lahko prijavijo športna društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: - da morajo biti najmanj dvanajst mesecev registrirani v skladu z veljavno zakonodajo, s sedežem v Mestni občini Ptuj in izvajati programe, namenjene občanom Mestne občine Ptuj, - da morajo delovati v okviru panožne strokovne zveze ali društva, - da imajo zagotovljene materialne, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti, - da imajo za programe športa zagotovljeno redno in programsko urejeno vadbo najmanj 36 tednov v letu, - da imajo urejeno evidenco o članstvu, - da delujejo v javnem interesu. IV. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Skupno višino razpisanih sredstev za predmet tega razpisa s proračunom zagotavlja Mestna občina Ptuj in znaša največ 60.000,00 EUR ter so razdeljena po naslednjih sklopih: SKLOP A Financiranje promocije mesta Ptuj skozi vrhunski šport 741 Promocija mesta skozi vrhunski ali množični šport največ 30.000,00 EUR Pod sklop A se lahko prijavijo športna društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: - članska ekipa nastopa v 1. državni ligi ali 2. državni ligi, - 1. državna članska liga in 2. državna članska liga ima v vsaki ligi vsaj 12 nastopajočih ekip, - članska liga ima vsaj 3 nivoje tekmovanja, - društvo ima registriranjih vsaj 90 članov in tekmujejo pod okriljem nacionalne panožne zveze. SKLOP B Financiranje promocije mesta Ptuj skozi množični šport 741 Promocija mesta skozi vrhunski ali množični šport največ 30.000,00 EUR Pod sklop B se lahko prijavijo športna društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: - članska liga ima vsaj 4 nivoje tekmovanja, - društvo nastopa vsaj s šestimi ekipami v tekmovanju pod okriljem nacionalne panožne športne zveze, - društvo ima registriranih vsaj 120 članov in tekmujejo pod okriljem nacionalne panožne zveze, - društvo organizira vsaj 3 mednarodne športne prireditve letno, - društvo se udeležuje vsaj 20 mednarodnih športnih prireditvah v tujini letno, - društvo se udeležuje vsaj 20 športnih prireditev v Sloveniji letno. V. MERILA Strokovna komisija bo pravočasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom tega javnega razpisa ocenila na podlagi spodaj navedenih meril po posameznih sklopih. Merila za ocenjevanje in vrednotenje prijav po posameznih sklo- pih so ovrednotena s točkami. Vrednost točke se izračuna na osnovi razpoložljivih proračunskih sredstev na posamezni postavki in skupnega števila točk ovrednotenih programov. Višina financiranja po posamezni vlogi bo določena glede na vrednost točke in število prejetih točk. 1. MERILA ZA SKLOP A: 1. tekmovanja članske ekipe (največ možnih 50 točk): - 1. liga 50 točk - 2. liga 45 točk 2. število registriranih tekmovalcev (največ možnih 20 točk): - več kot 111 članov 20 točk - od 101 do 110 članov 15 točk - do 100 članov 10 točk 3. tekmovanja članske ekipe (največ možnih 20 točk): - 5 nivojev tekmovanja 20 točk - 4 nivoji tekmovanja 10 točk - 3 nivoji tekmovanja 5 točk Največje možno število točk: 90. Sofinanciral se bo program, ki bo dosegel vsaj 70 točk. 2. MERILA ZA SKLOP B: 1. tekmovanja članske ekipe (največ možnih 50 točk): - 6 nivojev tekmovanja 50 točk - 5 nivojev tekmovanja 20 točk - 4 nivoje tekmovanja 5 točk 2. število ekip - pod okriljem nacionalne panožne športne zveze (največ možnih 50 točk): 8 ekip 50 točk 7 ekip 20 točk 6 ekip 5 točk 3. število registriranih tekmovalcev - (največ možnih 50 točk): - več kot 131 članov 50 točk - od 121 do 130 članov 20 točk - do 120 članov 5 točk 4. prireditelji mednarodnih športnih prireditev (največ možnih 20 točk): - več kot 6 prireditev letno 20 točk - do 5 prireditev letno 10 točk - do 3 prireditve letno 5 točk 5. udeležba na mednarodnih športnih prireditvah v tujini - promocija (največ možnih 20 točk): LETO XXV / 27. 9. 2019 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 - več kot 41 20 točk - od 31 do 40 10 točk - do 30 5 točk 6. udeležba na športnih prireditvah v Sloveniji - promocija (največ možnih 20 točk): - več kot 40 20 točk - od 31 do 40 10 točke - od 20 do 30 5 točk Največje možno število točk: 210. Sofinanciral se bo program, ki bo dosegel vsaj 180 točk. VI. ROK IZVEDBE IN PORABA DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v proračunskem letu 2019 v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranimi izvajalci sklenila pogodbo o financiranju v letu 2019. VII. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih naročnika. Prijavi je potrebno priložiti naslednje priloge: - fotokopijo odločbe Upravne enote Ptuj o vpisu v register društev, če je v letu 2019 prišlo do statusnih sprememb (velja za društva), - dokazilo o zagotovljenem in ustrezno usposobljenem strokovnem kadru za izvedbo programa: pogodbe oz. dogovore s strokovnimi delavci, dokazila o njihovi strokovni (športni) izobrazbi, (fotokopije diplom in licenc 2019/2020), - seznam tekmovalcev z dokazili (fotokopije registracijskih kartonov ali potrdilo - izpis NPŠZ) za tekmovalno leto 2019/2020, - potrdilo nacionalne panožne zveze o številu društev v nacionalni panožni zvezi, - poročilo z dokazili o doseženih rezultatih: - končna uvrstitev (lestvice) v sezoni 2018/2019, - potrdilo pristojne panožne zveze, za posamezne tekmovalce kluba ali društva, o rednih nastopih na uradnih tekmovanjih v okviru nacionalne panožne zveze. VIII. ROK ZA ODDAJO VLOG IN NAČIN ODDAJE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj je 15. oktober 2019 do vključno 12. ure oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami, dostavite v označeni zaprti kuverti v sprejemno pisarno občine ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »NE ODPIRAJ - VLOGA - PRIJAVA NA RAZPIS PROMOCIJA ŠPORTA 2019- SKLOP A« ali »NE ODPIRAJ - VLOGA - PRIJAVA NA RAZPIS PROMOCIJA ŠPORTA 2019- SKLOP B«. Na hrbtni strani kuverte mora biti naveden vlagatelj. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. IX. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Odpiranje vlog ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. X. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev. Na podlagi sprejete odločitve bo izdana odločba z utemeljitvijo. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obveščeni v 60-tih dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagatelji lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni od prejema odločbe, pri organu, ki je izdal odločbo. O pritožbi odloča župan. Mestna občina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le določen del razpoložljivih sredstev. XI. KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na spletnem naslovu: www.ptuj.si/razpisi in www.sport-ptuj.si. Dodatna pojasnila glede Javnega razpisa za financiranje promocije mesta Ptuj skozi vrhunski ali množični šport v Mestni občini Ptuj v letu 2018 lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, na Oddelku za negospodarske dejavnosti, Boris Emeršič, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov, Boštjan Ze-mljarič, tel. 02/ 787 76 30, info@sport-ptuj.si. Številka: 410-280/2019 Datum: 27. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 99 Mestna občina Ptuj na podlagi petega odstavka 16. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17 in 21/18 - ZNOrg), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09, 3/13 in 81/16) in Pravilnika o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/16) objavlja JAVNI RAZPIS o nagrajevanju napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2019 I. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. II. SPLOŠNI POGOJI Na javni razpis se lahko prijavijo članske in mladinske ekipe društev, ki imajo sedež v Mestni občini Ptuj in so v tekmovalni sezoni 2018/19 napredovale v višje lige znotraj tekmovalnega sistema, ki jih vodijo nacionalne panožne športne zveze. III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je nagrajevanje napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj v letu 2019. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje nagrajeva- ŠTEVILKA 13 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXV / 25. 10. 2019 nja napredovanja športnih ekip v letu 2019 znaša 1.222,00 EUR, iz naslednje proračunske postave: - postavka 737 Napredovanje športnih ekip: 1.222,00 EUR. V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE NAGRAJEVANJA NAPREDOVANJA ŠPORTNIH EKIP (1) Višina nagrade za posamezno prijavljeno športno ekipo je odvisna od višine letne proračunske postavke Mestne občine Ptuj in števila ekip, ki so napredovale in izpolnjujejo pogoje. (2) Višina sredstev se določi na način, da se vrednost proračunske postavke deli s številom športnih ekip, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. Število ekip Višina sofinanciranja v % 1 100 2 50 3 33,3 4 25 5 20 VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za leto 2019 morajo biti porabljena do konca leta 2019. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NAČIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 14. 10. 2019. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporočeno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne občine Ptuj. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih naročnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. Prijave pošljite s priporočeno pošiljko ali osebno oddajte v zaprti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »JAVNI RAZPIS 2019 - NAPREDOVANJE ŠPORTNIH EKIP (NE ODPIRAJ)«. VIII. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki vsebujejo prijave. IX. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih naročnika. Prijavi je potrebno priložiti naslednje priloge: - fotokopijo odločbe Upravne enote Ptuj o vpisu v register društev, če je v letu 2018 prišlo do statusnih sprememb (velja za društva), - potrdilo pristojne panožne zveze o napredovanju v višjo ligo znotraj tekmovalnega sistema. X. IZID RAZPISA Vsa prijavljena društva bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščena, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga nagrajevanja napredovanja športnih ekip zaključila svoje delo, vendar najkasneje do 28. 11. 2019. Športna društva, ki bodo izpolnjevala s pravilnikom in javnim raz- pisom določene pogoje, bodo o tem obveščeni s sklepom o dodelitvi sredstev. Vsi prejemniki sredstev bodo morali najkasneje do 1. 4. 2019 dostaviti zaključni račun društva s finančnim in vsebinskim poročilom za leto 2019. XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na spletnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj. si. Dodatna pojasnila glede razpisa nagrajevanje napredovanja športnih ekip v Mestni občini Ptuj lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, na Oddelku za negospodarske dejavnosti, Boris Emeršič, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov, Boštjan Zemljarič, tel. 02/ 787 76 30, info@sport-ptuj.si. Številka: 410-279/2019 Datum: 27. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj 100 Mestna občina Ptuj na podlagi Pravilnika o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/16 in 4/18), 20. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17 in 21/18 - ZNOrg) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) objavlja JAVNI RAZPIS o sofinanciranju programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj I. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. II. SPLOŠNI POGOJI Na javni razpis se lahko prijavijo študentje, ki: - imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj, - so v študijskem letu 2018/2019 vpisani na športno fakulteto v Republiki Sloveniji in so opravili vzgojno - izobraževalni program(e), ki se izvajajo izven sedeža fakultete za šport, kot so npr. smučanje, tek na smučeh, potapljanje, gorništvo, turno smučanje, taborjenje,... (dokazila o opravljenem programu v posameznem študijskem letu). III. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet Javnega razpisa je sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v študijskem letu 2018/2019. IV. OKVIRNA VREDNOST SREDSTEV Okvirna višina sredstev namenjenih za sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj v letu 2019 znaša 771,00 EUR, iz naslednje proračunske postave: - postavka 7358 Sofinanciranje programov študentov na Fakulteti za šport: 771,00 EUR. V. MERILA ZA SOFINANCIRANJE (1) Višina sofinanciranja programa za posameznega študenta je 10 LETO XXV / 25. 10. 2019 odvisna od višine letne proračunske postavke Mestne občine Ptuj in števila potrjenih programov posameznih študentov, ki izpolnjujejo pogoje. (2) V primeru, da je vsota zneska potrjenih programov vseh študentov višja od proračunske postavke, se višina izplačila potrjenih programov posameznega študenta procentualno razdeli med študente, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV Dodeljena sredstva za študijsko leto 2018/2019 morajo biti porabljena do konca leta 2019. VII. TRAJANJE RAZPISA IN NAČIN ODDAJE PRIJAVE Rok za prijavo na javni razpis je 14. 10. 2019. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila na dan roka za prijavo oddana na pošti s priporočeno pošiljko ali do 12. ure oddana v prostorih Mestne občine Ptuj. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih naročnika ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. Prijave pošljite s priporočeno pošiljko ali osebno oddajte v zaprti ovojnici (z izpisanim nazivom izvajalca na ovojnici) na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »JAVNI RAZPIS 2019 - SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠTUDENTOV ŠPORTNIH FAKULTET V REPUBLIKI SLOVENIJI IZ MESTNE OBČINE PTUJ (NE ODPIRAJ)«. VIII. DATUM ODPIRANJA PRIJAV Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od zadnjega roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v predpisanem roku prispele, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki vsebujejo prijave. IX. VSEBINA PRIJAVE Prijava mora biti oddana na razpisnih obrazcih naročnika. Prijavi je potrebno priložiti naslednje priloge: - potrdilo o vpisu za študijsko leto 2018/19 na športno fakulteto v Republiki Sloveniji, - dokazila o opravljenem programu v študijskem letu 2018/2019 - stroški posameznih programov. X. IZID RAZPISA Vsi prijavljeni študentje bodo o izidu prijav pisno obveščeni, ko bo komisija za odpiranje prijav in pripravo predloga sofinanciranja programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji zaključila svoje delo, vendar najkasneje do 14. 11. 2019. Študentje, katerih prijave bodo izbrane za sofinanciranje, bodo o tem obveščeni s sklepom o dodelitvi sredstev. XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE Razpis bo z vsemi informacijami in obrazci dosegljiv tudi na spletnem naslovu: www.ptuj.si pod rubriko razpisi in www.sport-ptuj. si. Dodatna pojasnila glede razpisa sofinanciranje programov študentov športnih fakultet v Republiki Sloveniji iz Mestne občine Ptuj lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, na Oddelku za negospodarske dejavnosti, Boris Emeršič, tel. 02/748 29 55, boris.emersic@ptuj.si ali na Zavodu za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj, pri vodji športnih programov, Boštjan Zemljarič, tel. 02/ 787 76 30, info@sport-ptuj.si. ŠTEVILKA 13 Številka: 410-278/2019 Datum: 27. 9. 2019 Nuška GAJŠEK, s. r. županja Mestne občine Ptuj " 101 Županja Mestne občine Ptuj na podlagi 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/2007), objavlja JAVNI POZIV za oddajo kandidature za ptujsko vinsko kraljico za obdobje 2019-2021 Mestna občina Ptuj v sodelovanju z Društvom vinogradnikov in sadjarjev Osrednje Slovenske gorice poziva dekleta, da se prijavijo na izbor za vinsko kraljico vinorodnega podokoliša Srednje Slovenske gorice. 1. SPLOŠNI POGOJI Kandidatke morajo izpolnjevati naslednje pogoje: - izhajajo iz vinogradniške kmetije, - imajo stalno bivališče na vinorodnem podokolišu Srednje Slovenske gorice, - v letu prijave niso starejša od 30 let, - so pripravljena sodelovati na prireditvah, ki jih za promocijo vin vinorodnega okoliša in promocijo tradicionalne vinske kulture ter s tem povezane turistične ponudbe pripravljata Mestna občina Ptuj in Društvo vinogradnikov in sadjarjev Osrednje Slovenske gorice. 2. VSEBINA OCENJEVANJA Strokovna komisija bo ocenjevala naslednje sklope: - splošni vtis, - poznavanje vinogradništva in vinarstva v Sloveniji in vinorodni deželi Podravje, - področje poznavanja ponudbe vina. 3. NAČIN IN ROK PRIJAVE Prijave (kandidature) pošljite najkasneje do 4. oktobra 2019 na naslov Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj ali po e-pošti: obcina.ptuj@ptuj.si. Dodatne informacije: Andrej Rebernišek, mestni viničar, tel.: 749 36 10, e-pošta: andrej. rebernisek@kgz-ptuj.si. Alenka Bezjak, tel: 748 29 42, e-pošta: alenka.bezjak@ptuj.si. Številka: 322-10/2019 Datum: 17. 7. 2019 Nuška Gajšek, s. r. županja Mestne občine Ptuj URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 11 ŠTEVILKA 13 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXV / 25. 10. 2019 Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 2 9 2 0, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredniški odbor: dr. Štefan ČELAN (Lista dr. Štefana Čelana), Dušan GABROVEC (Ptuj je naš), Črtomir POTOČNIK (Levica), Peter PRIBOŽIČ (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJKO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Čuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 12