SKUPŠČINA OBCINE LJUBLJANA-ŠISKA Skupno zasedanje Štev.: 1-06-1/78-561/81 Datum: 23. 9.1981 SKRAJŠANI ZAPISNIK 42. skupnega zasedanja zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora, ki je bila dne 21. septembra 1981 ob 16.30 v veliki sejni dvorani skupščine občine Ljubljana-Šiška, Trg prekomorskih bri-gad 1. Sejo je vodil predsednik skupščine tov. Franc Dejak in delegate seznanil, da razširja dnevni red z naslednjo točko in sicer: »Razrešitev in imenovanje dolžnosti namestnika koman-dirja postaje milice Ljubljana-Šiška«. Delegati vseh treh zborov so predlagano razširitev dnev-nega reda soglasno sprejeli. Dnevni red: 1. Izvolitev komisije za verifikacijo pooblastil in ugoto-vitev sklepčnosti zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti ter poročilo o navzočnosti delegatov družbeno-političnega zbora 2. Potrditev zapisnika 8. skupne seje vseh treh zborov 3. Predlogi in vprašanja delegatov 4. Predlog soglasja k spremembam in dopolnitvam sta-tuta mesta Ljubljane 5. Predlog sprememb in dopolnitev statuta občine Ljub-Ijana-Šiška 6. Razvoj in delovanje komunalnega sistema v Ljubljani 7. Predlog odloka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju upravnih organov in skupne strokovne službe občine Ljubljana-Šiška 8. Osnutek zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o varnosti cestnega prometa 9. Obravnava gradiva za 60. sejo zbora občin Skupščine SR Slovenije, ki bo 23.9.1981 10. Obravnava gradiva in določitev delegatov za sejo zbora občin SML, kj bo 1.10.1981 11. Pr~dlog predsednika izvršnega sveta skupščine ob-čine Ljubljana-Šiška za njegovo razrešitev 12. Kadrovske zadeve Delegati so tako predlagani dnevni red soglasno spre-jeli. K I.točkl dnevnega reda: IZVOLITEV KOMISIJE ZA VERIFIKACIJO POOBLASTIL IN UGOTOVITEV SKLEPČNOSTI ZBORA ZDRUŽENEGA DELA, ZBORA KRAJEVNIH SKUPNOSTI TER POROČILO O NAVZOČNOSTI DELEGATOV DRUŽBENOPOLITIČNEGA ZBORA V komisijo za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklep-čnosti zbora združenega dela je predsednik predlagal na-slednje delegate: 1. Jožico PETRIČ, kot predsednika, 2. Jožeta GABROVŠKA, kot člana, 3. Fadila ZECA, kot člana. Ker delegati zbora združenega dela na predlagano ko-misijo niso imeli pripomb, so komisijo soglasno potrdili. V komisijo za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklep-čnosti zbora krajevnih skupnostj je predsednik predlagal naslednje delegate: 1. Vlada VINDIŠA, kot predsednika, 2. Branka HAMERŠKA, kot člana, 3. Alenko STANIC, kot člana. Ker delegati zbora krajevnih skupnosti niso imeli pri-pomb na predlagano komisijo, so komisijo soglasno po-trdili. Predsednica družbenopolitičnega zbora tov. Anica Novak je podala naslednje poročilo o navzočnosti delegatov družbenopolitičnega zbora: Družbenopolitični zbor šteje 25 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 19 delegatov, odsotnih pa je 6 delegatov. Odsotni so bili naslednji delegati: Mira Bole (opr.). Franc Hribar (opr.), Milena Jelen (opr.), Josip Logar (opr.), Jože Petrič (opr.), Kristina Zupančič (opr.) Predsednica verifikacijske komisije tov. Jožica Petrič je podala naslednje poročilo o navzočnosti delegatov zbora združenega dela. Zbor združenega dela šteje 55 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 37 delegatov odsotnih pa je 18 delegatov. Odsotni so bili naslednji delegatj iz naslednjih konfe-renc delegacij: 1. delegat konference delegacij Color 2. delegat konference delegacij Aero Celje 3. delegai konference delegacij Tekstil Medvode 4. delegat konference delegacij Metalka 5. delegat konference delegacij Slovin 6. delegat konference delegacij Emona, TOZD Polje-deljstvo-govedoreja 7. delegat konference delegacij SGP Stavbenik, Koper 8. delegat konference delegacij PAP TOZD IRR 9. delegat konference delegacij Viator,- DSSS 10. delegat konference delegacij Slovenija avto DSSS 11. delegat konference delegacij šport oprema 12. delegat konference delegacij KZ Medvode 13. delegat konference delegacij KZ Medvode 14. delegat konference delegacij Delovni Ijudje — obrtniki 15. delegat konference delegacij Oš Valentin Vodnik 16. delegat konference delegacij OŠ Alojz Kebe 17. delegat konference delegacij Oš Fran Bukovec 18. delegat konference delegacij V. P. na območju občine Predsednik verlfikacijske komisije tov. Vlado Vindiš je podal naslednje poročilo o navzočnosti delegatov zbora krajevnih skupnosti. Zbor krajevnih skupnosti šteje 38 delegatskih mest. Na seji je prisotnih 32 delegatov, odsotnih pa je 6 delegatov. Odsotni so bili delegati iz naslednjih delegacij KS: 1. delegat delegacije KS dr. Petra Držaja 2. delegat delegacije KS Bratov Babnik 3. delegat delegacije KS Vižmarje-Brod 4. delegat delegacije KS Stanežiče-Medno 5. delegat delegacije KS Vaše-Goričane 6. delegat delegacije KS Bukovica-šinkov turn Po podanih poročilih je predsednik ugotovil, da so vsi trije zbori sklepčni, ter delegate opozoril, da zaradi obrav-nave statuta mora biti 2/3 večina delegatov posameznega zbora. Predsedniki verifikacijskih komisij so ugotovili, da je prisotna 2/3 večina delegatov posameznih zborov. K 2. točkl dnevnega reda: POTRDITEV ZAPISNIKA 8. SKUPNE SEJE VSEH TREH ZBOROV Pismenih pripomb na zapisnik 8. skupne seje nismo pre-jeli. Ker ni bilo pripomb na sami seji, je predsednik predla-gal, da potrdimo zapisnik 8. skupne seje vseh treh zborov. Delegati so zapisnik 8. skupne seje vseh treh zborov soglasno potrdili. K 3. točki dnevnega reda: PREDLOGI IN VPRAŠANJA DELEGATOV Pismena delegatska vprašanja smo prejeli od konfe-rence delegacij Dekorativna št. 24 in 25 ter delegacije KS Koseze, na katere bo podan pismeni odgovor. Tov. Andrej Cimerman je seznanil, da je pismeno dele-gatsko vprašanje posredovala tudi konferenca delegacij Litostroj št. 20, katerega pa se bo obravnavalo na ločenih sejah zbora združenega dela. Pismeno delegatsko vprašanje je postavil tov. Marko Mrak, član DPZ, in sicer: »V avgustovski številki Javne trlbune je bil objavljen članek pod nazivom »Po združitvi nogometnih klubov Svo-boda in Ljubljana« — drugoligaški nogomet v šiški. Po-stavil bi trditev, da je za začetek normalnega poslovanja telesna kulturna skupnost namreč letošnja sredstva že raz-delila. Sedaj naj bj občina Vič iz svojega proračuna pri-spevala 500.000 din, občina šiška pa 1,5 milijona dinarjev. Menim, da bi bila to nenamenska poraba sredstev iz ob-činskega proračuna za leto 1981. Nogomet je del telesne kulture, ki jo financira združeno delo s sredstvi, ki so samoupravno dogovorjena po pri-spevni stopnji. Postavljam naslednji delegatski vprašanji: 1. Ali je resnična vest o financiranju nogometnega kluba druge lige Svoboda-Ljubljana 1,5 milijona din iz občin-skega proračuna za leto 1981 ter če je bil znesek že iz-plačan in po čigavem nalogu oziroma sklepu? 2. Ali naj bi bil že letos izplačan? Tov. Jože Mencinger, podpredsednik izvršnega sveta skupščine občine Ljubljana-šiška, je podal naslednjo ustno obrazložitev na postavljeno delegatsko vprašanje delegata družbenopolitičnega zbora tov. Marka Mraka. »Izvršni svet je razpravljal na dveh sejah izvršnega sveta o problematiki nogometnega kluba. Na eni izmed sej izvršnega sveta je bilo sprejeto sta lišče, da načeloma podpira integracijo oz. združitev teh dveh klubov, vendar znotraj svobodne menjave dela, ob tem da je bilo jasno opredeljeno, da v občinskem prora-čunu za leto 1981 ni pričakovati nobenih dotacij. Prav tako je bila opredelitev, da bo zelo težko z ozirom na sta-bilizacijsko naravnanost gospodarstva zbrati 230 starih mi-lljonov, na katere so nakazovali tovariši ob pripravah le-tega programa. Izvršni svet je sprejel tudi stališče, da bo ponovno obrav-naval vloge po predhodni obravnavi Sveta za telesno kul-turo prj OK SZDL, in ko bo dobil mnenje od ostalih sofi-nancerjev, konkretno občine Ljubljana-Vič ter telesno kul-turnih organizacij Ljubljane. Do danes takšnega predloga IS Skupščine občine Ljub-Ijana-šiška ni dobil.« K 4. točki dnevnega reda: PREDLOG SOGLASJA K SPREMEMBAM IN DOPOLNI-TVAM STATUTA MESTA LJUBLJANE Uvodno obrazložitev je podal tov. Franc Dejak, predsed-nik statutarne komisije. Delegaie vseh treh zborov je seznanil, da je to točko dnevnega reda obravnaval Odbor za družbenopolitični sistem: Odbor za družbenopolitični sistem predlaga skupščini občine Ljubljana-šiška, da da soglasje k spremembam in dopolnitvam statirta mesta Ljubljane. Odbor za urbanizem, stanovanjsko ln komunalno go-spodarstvo: Odbor za urbanizem soglaša s sprejemom predloga so-glasja k predlogu sprememb in dopolnitev statuta mesta Ljubljane. Odbor za finance in proračun: Odbor podpira sprejem soglasja k predlogu sprememb in dopolnitev statuta mesta Ljubljane ob predpostavki, da uveljavitev statuta mesta ne bo terjala povečanja števila delavcev v strokovnih službah oziroma naj bi bila zagotov-Ijena racionalizacija dela na vseh področjih. Odbor za družbenoekonomske odnose, odbor za druž-benoekonomski razvoj in komisija za spremljanje izvajanja zakona o združenem delu 1. Priporoča se sprejem soglasja k predlogu sprememb in dopolnitev statuta mesta Ljubljane. 2. Priporoča se rokovna opredelitev, do kdaj naj se pri-pravi gradivo za ll.fazo sprememb in dopolnitev statuta mesta, kar je v obrazložitvj že najavljeno. 3. Gradivo za II. fazo sprememb in dopolnitev statuta mesta naj tudi obrazloži, kateri predlogi iz sedanje javne obravnave so se oziroma se niso mogli upoštevati in kak-šni so bili ti predlogf. 4. Pričakuje se, da bo javna obravnava o razvoju komu-nalnega in političnega sistema v Ljubljani dala dovolj koristnega gradiva, ki se bo lahko uporabil v omenjeni II. fazi sprememb in dopolnitev statuta mesta. Normativno-pravna komisija Normativno-pravna komisija na predlog soglasja k spre-membam in dopolnitvam statuta mesta Ljubljane nima pripomb. Statutarna komisija 1. Statutarna komisija je predlagala pripombe, mnenja in stališča ter amandmaje, ki so bili dani v temeljnih de-legacijah, DPO ter drugih pristojnih organih v občini, dru-gih Ijubljanskih občinah in mestu, ki se nanašajo na: Stanovanjske zadeve, informiranje, LO in DS (na dolo- čila, ki se nanašajo na komite za LO in DS), na določila, ki določajo namestnika predstojmka upravnega organa in strokovnih služb, nadomeščanje funkcionarjevin na to, da se pri postopku ponovnega imenovanja oceni uspeš-nost dela funkcionarjev (ustavni zakon) ter predlaga skup-ščini, da da kljub temu soglasje k spremembam in dopol-nitvam statuta mesta Ljubljane, s tem, da se delegate, ki se delegirajo na skupščino mesta dne 1.10.1981, poobla-sti, da podpirajo vse usklajene amandmaje k spremembam in dopolnitvam statuta mesta Ljubljane, ki jih bo podpirala statutarna komisija Skupščine mesta Ljubljane in občine Ljubljana-Šiška. 2. Če bi imeli omenjeni amandmaji k spremembam in dopolnitvafn statuta mesta Ljubljane posledico sprememb statuta občine Ljubljana-Šiška, se te obravnavajo na seji 30.9.1981. 3. Statutarna komisija podpira amandmaje izvršnega sveta k spremembam in dopolnitvam statuta mesta Ljub-Ijane. AMANDMAJI: 1. V členu 44/8 predlaga, naj se črta beseda »lahko«. 2. V 10. členu predloga na se pod točko c) predlagana alinea glasl: »Določijo višino takse za začasno prebivanje v turistič-nih krajih (turistična taksa), ki zagotavlja uresničitev vsa-koletnega občinskega in mestnega programa turistične ponudbe.« I. Predlagani amandma k 4. členu predloga sprememb in dopolnitev statuta mesta Ljubljane. 2. odstavek tega člena naj se dopolni tako, da bo jasno, da mesto skupaj z obči-nami zagolavlja celovit in enoten sistem informiranja. 4. člen predloga sprememb in dopolnitev statuta mesta naj se glasi: »Besedilo 13. člena se spremeni in se glasi: Delovni Ijudje in občani imajo pravico biti redno, po-polno, pravočasno, objektivno, kratko in jasno informirani. V ta namen občine skupaj z mestom gradijo in razvijajo tak družbeni sistem informiranja, s katerim zagotavljajo podatke in informacije za uresničitev pravic in izpolnjeva-nje dolžnosti delavcev in oboanov ter njihovih skupnih in-teresov. Tak sistem informiranja tvorijo usklajene vsebine in metode evidentiranja, zbiranja, obdelave in izkazovanja podatkov informacij, pomembnih za samoupravno odloča-nje in delovanje delovnih Ijudi in občanov v samoupravnih organizacijah in skupnostih ter občinah in mestu. Mesto skupaj z občinami razvija in uresničuje informa-cijsko mrežo na podlagi sodobne informacijske tehnologije, enotnih programskih in tehnoloških rešitev splošnega po-mena za občine in mesto in izvaja informacijsko-dokumen-tacijske dejavnosti zbiranja, obdelave in izkazovanja po-datkov in informacij.« V zvezi z opredelitvijo komitejev za splošno Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito, je predlagan aman-dma k predlogu sprememb in dopolnitev Statuta mesta Ljubljane. Predlog sprememb in dopolnitev naj v posebnem novem členu, ki sledi 175. členu sedaj veljavnega Statuta, določi vlogo in mesto komitejev za splošno Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito. Predlagani amandma se glasi: Zaradi doslednega uresničevanja politike, ciljev in nalog splošne Ijudske obrambe in družbene samozaščite je v mestu ustanovljen komite za splošno Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito. Sklepe, stališča in smernice komiteja samostojno, v me-jah svojih pristojnosti, uresničujejo družbeni, državni ter samoupravni organi, organizacije in skupnosti.« Predlagamo, da se tako besedilo vnese tudi v spremem-be in dopolnitve statutov občin. V zvezi z razpravami ob pripravah ustavnih amandma-jev in ob osnutku sprememb in dopolnitev statuta mesta, o umestnosti določanja namestnikov funkcionarjev uprav- nih organov, menimo, da bi morali v predlogu sprememb in dopolnitev Statuta mesta črtati namestnike funkcionar-jev upravnih organov in namestnika sekretarja skupščine. Menimo, da je to v skladu z uresničevanjem Titove pobude o kolektivnem vodenju in odgovornosti, pa tudi bolj ra-cionalno delitvijo dela znotraj posameznih organov. Čeprav se določbe v predlogu sprememb in dopolnitev postav-Ijene precej ohlapno, saj z besedo »lahko« samo naka-zujejo možnost za imenovanje namestnika, predlagamo v zvezi s tem naslednje amandmaje: > 1. Amandma k 30. členu sprememb in dopolnitev — toč-ka d-2 in 3. alinea. Ta točka naj se glasi: d) Imenujejo in razrešujejo: — predsednika, podpredsednika in člane sveta za Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito, — sekrelarja skupščine mesta, — funkcionarje, ki vodijo upravne organe, upravne or-ganizacije in strokovne službe, — samostojne organe, — mestnega javnega pravobranilca in njegove name-stnike, — predsednike in člane komisij ter predsednike in čla-ne drugih delovnih teles skupščine mesta, — delegate v družbene svete, — delegate skupščine mesta v organih samoupravljanja temeljnih samoupravnih organizacij in skupnosti, katerih uslanovitelj je Skupščina mesta, — predstavnike Skupščine mesta v organe in druga delovna teiesa v mestu, regiji in republiki. 2. V zvezi s prejšnjim amandmajem predlagamo aman-dmaje, da se 153. člen in 154. člen sprememb in dopolnitev statuta črtata, ker sta nepotrebna. Nadomeščanje funkcio-narja v primeru njegove odsotnosti oziroma zadržanosti se uredi v odloku o upravnih organih mesta. 3. Amandma k 156. členu sprememb: — črta se »... in njihovi namestniki iz 153. člena ...« Predlagamo; da se 156. člen glasi: Funkcionarji iz 151.člena tega statuta so lahko največ dvakrat zaporedoma imenovani za isto funkcijo. V postop-ku ponovnega imenovanja se oceni uspešnost dela funk-cionarjev v pretekli mandatni dobi. Tako predlagane amandmaje in sklepe so delegati vseh treh zborov soglasno sprejeli. K 5. točki dnevnega reda: PREDLOG SPREMEMB IN DOPOLNITEV STATUTA OB-ČINE LJUBLJANA-SIŠKA Uvodno cbrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. Franc Dejak, predsednik siatutarne komisije. O tej točki dnevnega reda so razpravljali: Odbor za družbenopolitičnl sistem Odbor na predlog sprememb in dopolnitev statuta obči-ne Ljubljana-Šiška ni imel pripomb in predlaga skupščini občine Ljubljana-oiška, da predlog sprememb in dopolni-tev statuta občine Ljubljana-Šiška sprejme v predloženi obliki. Odbor za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospo-darstvo Odbor na predlog sprememb in dopolnitev statuta obči-ne nima pripomb in predlaga skupščini, da ga sprejme. Odbor za finance in proračun Odbor podpira sprejem predloga sprememb in dopolni-tev statuta občine Ljubljana-Šiška, priporoča pa, da se prečiščeno besedilo spremenjenega in dopolnjenega sta-tuta izda šele po opravljeni drugi fazj sprememb in do-polnitev, ki so v tem gradivu že napovedane. Odbor za družbenoekonomske odnose, odbor za driiž-benoekonomski razvoj in komisija za spremljanje izvaja-nja zakona o združenem delu Predlog sprememb in dopolnitev statuta občine Ljub-Ijana-Šiška je primeren za obravnavo na zasedanju vseh zborov občinske skupščine in priporočamo sprejem tega predloga. Normativno-pravna komisija Normativno-pravna komisija daje na predlog sprememb in dopolnitev statuta občine Ljubljana-šiška naslednje pri-pombe: » a) V členih jasneje opredeliti pojme »delavec, delovni Ijudje in občani«. b) V 19. členu se v tretji vrsti novega drugega odstavka doda za besedo »naravna bogastva« besedi »ter druge«. V isti vrsti se za besedo »rabi« črta beseda »ter« in na-domesti z »vejico«. V tretjem odstavku 19. člena se v predzadnji vrsti črta besedo »lahko«. c) V 23. členu je potrebno določiti organ ali akt, ki to opredeljuje. Komislja za družbeno nadzorstvo Komisija na predlog sprememb in dopolnitev statuta občine nima pripomb in predlaga skupščini, da ga sprejme. Svet za LO, varnost in DS Svet za Ijudsko obrambo, varnost in družbeno samoza-ščito skupščine občine Ljubljana-Siška predlaga naslednje amandmaje: AMANDMA I: Drugi odstavek 21. člena (50. noveliranega člena) se črta. AMANDMA II: V 23. členu se prvi in drugi odstavek črtata (noveliran 51. člen) ter doda nov prvi odstavek v besedilu, ki se glasi: »Zaradi doslednega uresničevanja politike, ciljev in nalog splošne Ijudske obrambe in družbene samozaščite je v občini ustanovljen Komite za splošno Ijudsko obram-bo in družbeno samozaščito«. Dosedanji tretji odstavek postane drugi odstavek. AMANDMA III: Prvi odstavek 30. člena (novelirani 100. člen) se črta in" nadomesti z naslednjim besedilom: »Postaja milice v občini: opravlja določene naloge s po-dročja varstva ustavne ureditve; varuje življenje in skrbi za osebno varnost Ijudi; varuje družbeno in zasebno pre-moženje; preprečuje kazniva dejanja, odkriva taka dejanja ter odkriva in prijema storilce kaznivih dejanj in druge iskane osebe; vzdržuje javni red in mir; nadzoruje in ureja promet na javnih cestah; odkriva kršilce cestno-prometnih predpisov in izvaja določene ukrepe; varuje določene osebe in objekte; pomaga, da se odpravijo posledice, na-stale zaradi splošne nevarnosti, ki jo povzročijo elemen-tarne in druge nesreče; zagotavlja državnim organom, or-ganizacijam združenega dela in drugim samoupravnim organizacijam in skupnostim z javnim pooblastilom izvrši-tev nalog, ki spadajo v njihovo pristojnost, če naletijo pri njihovi izvršitvi na fizično upiranje ali če ga upravičeno pričakujejo; nudi pomoč organizacijam združenega dela in drugim samoupravnim organizacijam in skupnostim ter krajevnim skupnostim na svojem območju v zadevah var-nostj in ureajičevanja družbene samozaščite; seznanja de-lovne Ijudi ip občane z vsebino, metodami in oblikami sovražnega delovanja in z družbeno negativnimi in škodlji-vimi pojavi, kj jih odkriva, ter z vzroki in posledicami takih pojavov; nudi strokovno pomoč pri usposabljanju, organi-ziranju in opravljanju nalog narodne zaščite; opravlja predpisana dejanja v predhodnem postopku pri smrtnih in hujših nesrečah pri delu; uresničuje naloge s področja varstva okolja ter zlasti preprečuje dejanja, ki pomenijo nevarnost ali škodo za Ijudi, naravno in družbeno okolje; opravlja druge zadeve, ki jih določa zakon ali predpis, izdan na podlagi zakona. AMANDMA IV: V 55 členu (novelirani 148. b člen) se tretji odstavek črta. AMANDMA V: 56. člen (noveliranj 184. c člen) se črta. Obrazložitev: Svet za Ijudsko obrambo, varnost in družbeno samoza-ščito predlaga navedene amandmaje zaradi uskladitve z Osnutkom Zakona o splošni Ijudski obrambi in družbeni samozaščiti SRS in Osnutkom Zakona o splošni Ijudski obrambi SFRJ ter Zakona o notranjih zadevah (Ur. list SRS, št. 28/80) in v zvezi usklajenih političnih izhodišč vseh Ijubljanskih občin in mesta Ljubljane, ki se nana-šajo na urejanje področja splošne Ijudske obrambe in družbene samozaščite v statutih občin in mesta. Svet za Ijudsko obrambo, varnost in družbeno samoza-ščito predlaga, da se pri čistopisu sprememb in dopol-nitev statuta občine Ljubljana-šiška dosledno upošteva izrazoslovje »splošna Ijudska obramba in družbena samo-zaščita« predvsem pri terminu »splošna Ijudska obramba«. Statutarna komlsija 1. Statutarna komisija podpira predlog amandmajev, ki jih je predlagal Svet za LO, varnost in DS, s tem da se besedilo amandmaja" št. II — prvi odstavek uskladi z vsemi Ijubljanskimi občinami na seji statutarne komisije jn se kot tak objavi ter potrdi na seji 30. 9. 1981. 2. Podpiramo predlog amandmaja, ki ga je predlagala konferenca delegacij št. 32. 3. Podpiramo predlog normativno-pravne komisije za ureditev 19. člena. 4. O pripombah, ki se nanašajo na ureditev informira-nja v statutih, statutarna komisija meni, da je to področje ustrezno urejeno v statiitu občine in usklajeno s statutom mesta, zato pripombe delegacije nismo upoštevali. 5. Vprašanje povečevanja družbene režije je predmet izvedbenih aktov — odloka o upravnih organih skupščine mesta Ljubljane in Sob Ljubljana-Šiška. Pismene pripombe so posredovale delegacije KS Ko-mandanta Staneta, KS Ljubo Šercer, KS Koseze, KS Hinko Smrekar, konferenca delegacij Megrad. Ker ni bilo razprave, je predsednik skupščine predlagal v sprejem naslednje amandmaje: AMANOMAI Drugi odstavek 21. člena (50. noveliranega člena) se črta. AMANDMA II V 23. členu se prvi in drugi odstavek črtata (novelirani 51. člen) ter doda nov prvi odstavek v besedilu, ki se glasi: »Zaradi doslednega uresničevanja politike, ciljev in nalog splošne Ijudske obrambe in družbene samoza-ščite je v občini ustanovljen Komite za splošno Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito«. Dosedanji tretji odstavek postane drugi odstavek. Ta amandma naj se uskladi na nivoju mesta Ljubljane. Kolikor bo predlagan drugačen tekst, bomo amandma II popravili v spremembah in dopolnitvah statuta občine Ljub-Ijana-Šiška, kot bo formulacija v mestnem statutu. AMANDMA III Prvi odstavek 30. člena (novelirani 100. člen) se črta in nadomesti z naslednjim besedilom: "Postaja milice v občini: opravlja določene naloge s področja varstva ustavne ureditve, varuje življenje in skrbi za osebno varnost Ijudi, varuje družbeno in zasebno pre-moženje, preprečuje kazniva dejanja, odkriva taka dejanja ter odkriva in prijema storilce kaznivih dejanj in druge iskane osebe, vzdržuje javni red in mir, nadzoruje in ure-ja promet na javnih cestah, odkriva kršilce cestno-promet-nih predpisov in izvaja določene ukrepe, varuje določene osebe in objekte, pomaga, da se odpravijo posledice, na-stale zaradi splošne nevarnosti, ki jo povzročijo elemen-tarne in druge nesreče, zagotavlja državnim organom, or-ganizacijam združenega dela in drugim samoupravnim organizacijam in skupnostim z javnim pooblastilom izvr-šitev nalog, ki spadajo v njihovo pristojnost, če naletijo pri njihovi izvršitvi na fizično upiranje ali če ga upravičeno pričakujejo, nudi pomoč organizacijam združenega de!a in drugim samoupravnim organizacijam in skupnostim ter krajevnim skupnostim na svojem območju v zadevah var-nosti in uresničevanja družbene samozaščite, seznanja de-lovne Ijudi in občane z vsebino, metodami in oblikami sovražnega delovanja in z družbeno negativnimi in škod-Ijivimi pojavi, ki jih odkriva, ter z vzroki in posledicami takih pojavov, nudi strokovno pomoč pri usposabljanju, organiziranju in opravljanju nalog narodne zaščite, opravlja predpisana dejanja v predhodnem postopku pri smrtnih in hujših nesrečah pri delu, uresničuje naloge s področja varstva okolja ter zlasti preprečuje dejanja, ki pomenijo nevamost ali škodo za Ijudi, naravno in družbeno okolje, opravlja druge zadeve, ki jih določa zakon ali predpis, izdan na podlagi zakona«. AMANDMA IV V 55. členu (novelirani 148. b člen) se tretji odstavek črta. AMANDMA V 56. člen (novelirani 184. c člen) se črta. AMANDMA VI V 19. členu se v tretji vrsti novega drugega odstavka doda za besedama »naravna bogastva« besedi »ter druge«. V isti vrsti se za besedo »rabi« črta beseda »ter« in nadomesti z »vejico«. V tretjem odstavku 19. člena se v predzadnji vrsti črta besedo »lahko«. AMANDMA VII V prvem odstavku 186. člena statuta »naj se število de-legatskih mest (55) poveča na 61«. Tako predlagane amandmaje so delegati vseh treh zbo-rov soglasno sprejeli. Po sprejemu teh amandmajev je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Skupščina občine Ljubljana-Siška sprejema predlog sprememb in dopolnitev statuta občine Ljubljana-šiška s predhodno sprejetimj amandmaji. Tako predlagani sklep je bil soglasno sprejet. K 6. točki dnevnega reda: RAZVOJ IN DELOVANJE KOMUNALNEGA SISTEMA Uvodno obrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. Franc Dejak, predsednik statutarne komisije. O tej točki dnevnega reda je razpravljal: Odbor za družbenopolltlčni sistem Odbor na sklepe o nadaljnjem razvoju komunalnega si-stema v Ljubljani nima pripomb in podpira prizadevanje in zastavljene naloge na področju komunalnega sistema v Ljubljani. Odbor za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospo-darstvo Odbor je mnenja, da so predložene ugotovitve, stališča in sklepi preveč načelni in deklarativni. Povzemajo pred-vsem že znana stališča in načela, ki so bila nedvoumno dogovorjena že v preteklosti. Kolikor se ta načela ne iz-vajajo v predvidenem odloku, bi se moralo poročilo osre-dotočiti predvsem na ugotovljene razloge neizvajanja že sprejetih načel. V tem smislu bi morali biti tudi sklepi, ki naj bi opravili konkretno ugotovljene pomanjkljivosti, konkretnejši. Brez konkretno opredeljene vsebine ukrepov je tudi nemogoče kasneje spremljati uspešnost njihovega izvajanja. Odbor za finance in proračun Priporočljivo bi bilo, da predlaganemu gradivu dodamo večji poudarek številu delavcev v posameznih službah in skupnostih, saj samoupravna interesna organiziranost ne sme biti odvisna od števila zaposlenih in je pri njih treba iskati večjo racionalizacijo ob istočasnem poglabljanju samouprave. Odbor za družbenoekonomski razvoj, odbor za družbeno-ekonomske odnose in Komislja za spremljanje izvajanja zakona o združenem delu 1. Predlagani akcijski program je glede rokov mnogo preveč napet in po našem mnenju ga ne bo možno v tako kratkem času realizirati. To se nanaša zlasti na točke 1, 5 in 6 — roki september—november. Zato naj bi se iz-vajanje akcijskega programa glede na postavljene roke ponovno ocenilo in določilo bolj primeme roke, katerih pa se bo treba brezpogojno držati. 2. Predvidena usmeritev in cilji komunalno-političnega razvoja so sicer zelo smotrni, vendar jih bo zelo težko doseči. Potrebno bo mnogo truda, da bo zaživela ta vse- binska preobrazba: sredstva financiranja krajevnih skup-nosti, dohodkovni odnosi in tako dalje ... 3. Več pozornostj naj se posveti kadrovski problema-tiki, da bo ta potencial bolj smotrno izkoriščen. Stallšča OK ZSMS Ljubljana-Šiška o gradivu »Razvoj in delovanje komunalnega sistema v Ljubljani« Občinska konferenca ZSMS Ljubljana-šiška je na svoji 9. razširjeni seji predsedstva dne 31. 1. 1981 obravnavala med drugim tudi gradivo »Razvoj in delovanje komunalne-ga sistema v Ljubljani« in ugotovila, da je napisan po-manjkljivo, nesistematično, ponekod pa se določene stvari celo ponavljajo. — Temeljna pomanjkljivost gradiva je v tem, da ne prehaja od splošnega prek posebnega na posamezno, am-pak se pri splošnem začne in konča. Poglejmo samo nekaj primerov! Cankarjev dom, objekt, namenjen kulturnim dejavnostim, je prav gotovo velika pridobitev mesta Ljubljane. V gra-divu je omenjeno, da pomeni ta dom za Ljubljano isto-časno tudi obveznost za pripravo kvalitetnih prireditev, toda nikjer pa ni omenjeno, da je potrebno ta dom tudi vzdrževati, da se potrošijo za vzdrževalnino ogromna sredstva, in tudi ne, kakšna ta sredstva so! Splošno znana resnica je, da je nek objekt lažje zgraditi, kakor pa ga vzdrževati, kar nam dokazujejo mnogi objekti v Ljubljani, v katere je vloženih veliko sredstev, pa sedaj neslavno propadajo. Enako bi lahko povedali v zvezi s športnimi objekti. — Besedilo pravi, da med Ijubljanskimi občinami ni najboljšega dohodkovnega povezovanja, toda o sposoja-nju sredstev prj bankah, kot posledici slabega integriranja, ni niti besede. Dohodkovno povezovanje se ne realizira niti pri investiranju v panoge, kjer bi bilo to nujno potreb-no (prehrambena industrija). — Za nadaljnjo krepitev gospodarstva v Ljubljani ima trgovina velik pomen, zanimivo pa bi bilo izvedeti tudi nekaj o preskrbi Ljubljane saj vemo, da je to mesto z ve-liko koncentracijo prebivalstva, iz česar sledj velika po-raba energije, prehrambenih artiklov in še marsičesa. — Nadalje lahko preberemo, da so se v zadnjih letih izvršili pomembni premiki v prilagajanju bančnega sistema, ustavi in sistemskim zakonom, toda nič o tem, da je še vedno prisotna prevelika samostojnost bank. — V poglavju v komunalni dejavnosti bi bilo potrebno prikazati komunalno opremljenost zemljišč in njihovo ceno. Iz barakarskih naselij so preselili doslej 449 družin, toda kaj nam to pomaga, ko pa se že naslednji dan v izpraz-njeno barako naselijo nove družine — seveda zaradi ne-celovitega reševanja problema — tudi o tem ni nič napi-sanega. — V stanovanjski samoupravj in pri reševanju stanovanj-ske problematike zbori izvajalcev ne opravljajo svoje na-loge in ne razpravljajo o vsebinskih vprašanjih — kje je za to vzrok, lahko bralec samo ugiba! Tudi informacija, da je produktivnost gradnje padla iz 17 na 13 m2, kljub izboljšavi tehnologije, je izpuščena. — Svobodna menjava dela je prikazana čisto nasplošno, pri delovanju SIS v družbenih dejavnostih pa ni nakazano, da kljub sredstvom, ki jih je dovolj, le-teh ne preostane za osnovno kulturno dejavnost v krajevnih skupnostih nič ali pa skorajda nič. — Nadaljnji razvo] občin v Ljubljani je prikazan zelo konfuzno, ponekod sta celo zamenjana termina občina in KS. Tudi večja racionalizacija delegatskega sistema bi bila potrebna, saj so večurne seje utrujajoče in prej od-bijajo, kakor pa privlačijo, ravno tako pa tudi ni opredeljen odnos do predsedstva Skupščine. Poleg objektivnega pri-kaza dejanskega stanja pa bi gradivo moralo podati tudi alternativne možnosti reševanja vseh obstoječih problemov razvoja in delovanja komunalnega sistema v Ljubljani. Pismene pripombe je posredovala delegacija KS Ljubo šercer, KS Koseze, KS Zg. Šiška, KS Milan Majcen, KS Li-tostroj in KS Dravlje. V razpravi sta sodelovala tov. Ivan Kuhar — sekretar skupščine mesta Ljubljane in Anka Tominšek, delegat de-legacije KS Šentvld. Po končani razpravl je predsednik predlagal v sprejem naslednje sklepe: 1. Skupščina občine Ljubljana-Šiška pooblašča delegate za zbor občin SML, da podpirajo ugotovitve, stališča in sklepe MK SZDL, s tem da uveljavljajo pripombe konfe-renc delegacij, delegacij KS in delovnih teles občinske skupščine. 2. Skupščina občine Ljubljana-šiška sprejema akcijski program kot je sprejet v stališčih MK SZDL s tem, da se upoštevajo pripombe, ki se nanašajo na roke. 3. Skupščina občine Ljubljana-šiška imenuje delovno telo z vsemi pooblastili in pristojnostmi, kot so opredelje-ne v stališčih MK SZDL, in sicer v naslednji sestavi: — predsednik občinske skupščine, -— podpredsednik občinske skupščine, — predsednik normativno-pravne komisije, — predsednik statutarne komisije, — predsednik komisije za družbeni nadzor, — predsednik IS občinske skupščine, — predsednik odbora za družbenoekonomski razvoj, — predsednik odbora za družbenoekonomske odnose, — po en predstavnik DPO, — predstojnik sekretariata za občo upravo. Tako predlagane sklepe so delegati vseh treh zborov soglasno sprejeli. K 7. točki dnevnega reda: PREDLOG ODLOKA 0 USTANOVITVI, ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU UPRAVNIH ORGANOV IN SKUPNE STROKOVNE SLU2BE OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Uvodno obrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. Jože Dimnik, predsednik izvršnega sveta občinske skupščine. O tej točki dnevnega reda so razpravljali: Odbor za družbenopolitični slstem Pri obravnavi predloga odloka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju upravnih organov in skupne stro-kovne službe občine Ljubljana-Šiška je bil odbor mnenja, da bi se prj tem moralo še bolj upoštevati napore za zmanjšanje družbene režije. Odbor za finance in proračun Odbor priporoča sprejem predloga odloka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju upravnih organov in skupne strokovne službe občine Ljubljana-Šiška, s pripom-bo, da se v obrazložitvi, glej predzadnji odstavek, izvršni svet definitivno izjasni, da uveljavitev tega odloka ne bo zahtevala dodatnega zaposlovanja v upravnih organih in v strokovnih službah, saj bi se bilo potrebno prizadevati, da bi z racionalizacijo dela organa in služb morati celo zmanjšati številb zaposlenih. Normatlvno-pravna komisi|a Normativno-pravna komisija daje na predlog odloka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju upravnih organov in strokovne službe občine Ljubljana-Šiška nasled-nje pripombe: a) V naslovu odoka se pred besedo »strokovne« doda beseda »skupne«. b) V I.členu se v drugi vrsti za besedo »in« vstavi be-sedo »skupna«. V tretjem odstavku se pred besedo »strokovna« doda beseda »skupna«. V predzadnji vrsti se za besedo »skupščino« doda »ve-jlca« in besedi »družbene svete« in črta besedilo »ter dru-ge organe občine«. c) V 3. členu se besedilo »Komite za urejanje prostora« črta in nadomesti z naslednjimi besedami: »Komite za ur-banizem, varstvo okolja, stanovanjsko in komunalno go-spodarstvo«. d) V 14. členu se v tretjem odstavku za besedo »delav-ca« doda besedilo »v upravnem postopku«. e) V 18. členu se v četrti vrsti prvega odstavka za be-sedo »delegatov« vstavi vejica in besedi »družbenih sve-tov«. f) V 19. členu se v tekstu beseda »sekretar« črta in na-domesti z besedo »vodja«. Izvršni svet občine 1. V 3. odstavku 14. člena se beseda »delavec« nado-mesti z besedo »Uradne osebe«. Zamenjavo teh besed predlagamo zaradi terminološke uskladitve z zakonom o državni upravi. 2. Za 3. odstavkom 18. člena se doda nov četrti odstavek, kj glasi: »Pripravlja strokovna gradiva, ki se nanašajo na delovanje krajevnih skupnosti«. Sedanji 4. odstavek postane novi 5. odstavek. To besedilo je pomotoma izpadlo pri tisku predloga od-loka. 3. V 19. členu se beseda »sekretar« nadomesti z bese-do »vodja«. Ocenjujemo, da je za vodjo strokovne službe primernejši naziv vodja kot pa sekretar, kar nam tudi za-gotavlja ločitev med nazivom strokovne službe in upravnim organom. Pismene pripombe je posredovala delegaoija KS Ljubo Šercer, KS Zg. šiška, KS Komandanta Staneta, KS Dravlje, KS Milan Majcen, KS šentvid, konferenca delegacij SOb Ljubljana-Šiška št. 54. V razpravi so sodelovali: — Tov. Marko Mrak, delegat družbenopolitičnega zbora; — tov. Alenka Stanič, delegat delegacije KS Zg. Šiška; — tov. Rado Rotar, delegat delegacije KS Komandant Stane; — tov. Anka Tominšek, delegat delegacije KS šentvid; — tov. Majda Lenič, delegat družbenopolitičnega zbora; — tov. Janez Elikan, delegat družbenopolitičnega zbora. Po končani razpravi je predsednik skupščine predlagal zborom v sprejem naslednje amandmaje na predlog odlo-ka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju uprav-nih organov in skupne strokovne službe občine Ljubljana-Šiška. 1.AMANDMA V naslovu odloka se za besedo »organov in« doda be-seda »skupne«. 2. AMANDMA V Lodstavku I.člena se beseda »samostojna« nado-mesti z besedo »skupna«. 3. AMANDMA 3. odstavek 1. člena se spremeni tako, da se glasi: »Skupna strokovna služba opravlja strokovna in druga opravila za občinsko skupščino, izvršni svet in družbene svete«. 4. AMANDMA V 3. odstavku 14. člena se beseda »delavca« nadome-sti z besedama »uradne osebe«. Zamenjavo teh besed predlagamo zaradi terminološke uskladitve z zakonom o državni upravi. 5. AMANDMA V 1. odstavku 18. člena se za besedo »delegatov« dodata besedi »družbenih svetov«. 6. AMANDMA Za 3. odstavkom 18. člena se doda nov 4. odstavek, ki se glasi: »Pripravlja strokovna gradiva, ki se nanašajo na delovanje krajevnih skupnosti«. Sedanji 4. odstavek postane novi 5. odstavek. To besedilo je pomotoma izpadlo pri tlsku predloga od-loka. 7. AMANDMA V 19. členu se beseda »sekretar« nadomesti z besedo »vodja«. Ocenjujemo, da je za vodjo strokovne službe primernej-ši naziv vodja kot pa sekretar, kar nam tudi zagotavlja ločitev med nazivom za strokovno službo in upravnim organom. 8. AMANDMA V 5. alineji 8. člena se črta besedilo »na področju go-spodarstva« in nadomesti z besedilom »ekonomske poli-tike«. V 6. alineji dodati na področju gospodarstva, v 7. alineji se najprej našteje: — industrija, — gradbeništvo, — gostinstvo, — promet blaga in storitev, — obrt, — turizem. 9. AMANOMA V prvi alineji 9. člena za besedo »kulture« naj se dodata še besedi »telesne kulture«. Delegati vseh treh zborov so tako predlagane amandma-je soglasno sprejeli. Pri amandmaju, ki ga je predlagala delegacija KS Zgor-nja Šiška, ki se nanaša na spremembo naziva »Komiteja za urejanje prostora« v »Komite za urbanizem, varstvo okolja, stanovanjsko in komunalno gospodarstvo«, pa je izvršni svet predlagal, da se amandma ne sprejme pred-vsem iz racionalnega in tehničnega vidika. Po sprejetih amandmajih je predsednik predlagal v spre-jem naslednje sklepe: 1. Sprejme se predlog odloka o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju upravnih organov in skupne stro-kovne službe občine Ljubljana-Šiška s predhodno spre-jetimi amandmaji. 2. Izvršnj svet naj pri uveljavljanju določil odloka zago-tovi, da ne bo povečeval skupnega števila zaposlenih v okviru upravnih organov in skupne strokovne službe. 3. Sk ^ščina občine Ljubljana-šiška zadolžuje izvršni svet, da odlok o ustanovitvi, organizaciji in delovnem po-dročju upravnih organov in skupne strokovne službe obči-ne Ljubljana-Siška lektorira, preden se ga posreduje v ob-javo v Uradni list SRS. Tako predlagani sklepi so bili soglasno sprejeti. K 8. točki dnevnega reda: OSNUTEK ZAKONA O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ZAKONA O VARNOSTI CESTNEGA PROMETA Pismene pripombe na to točko dnevnega reda je posre-dovala delegacija KS Šentvid, KS Komandant Stane, kon-ferenca delegacij Viator, TOZD MPO št. 37 in konferenca delegacij Litostrc; št. 20. Ker ni bilo razprave je predsednik predlagal v sprejem naslednja sklepa: 1. Skupščina občine Ljubljana-šiška pooblašča delegate v zboru občin in zboru združenega dela skupščine SR Slo-venije, da posredujejo pripombe na osnutek zakona o var-nosti cestnega prometa, da jih predlagatelj upošteva pri pripravi predloga zakona oziroma jih obrazloži, v kolikor jih ne bo mogel upoštevati. 2. Skupščina občine Ljubljana-šiška pooblašča delegate v zboru občin in zboru združenega dela skupščine SR Slo-venije, da glasujejo za sprejem osnutka zakona. Tako predlagana sklepa so delegati soglasno sprejeli. K 9. točki dnevnega reda: OBRAVNAVA GRADIVA ZA 60 SEJO ZBORA OBČIN SRS, Kl BO 23. 9. 1981 Gradivo za sejo zbora občin SR Slovenije je obravnaval izvršni svet občinske skupščine in nanj ni imel pripomb. Prediog za izdajo zakona o družbenem sistemu informi-ranja To točko je obravnaval odbor za družbenopolitičnj sl-stem, ki na predlog za izdajo zakona o sistemu informira-nja nima pripomb in podpira njegovo izdajo. Osnutek zakona o zagotovitvi devlz za plačilo uvoza na-fte, naftnih derivatov in premoga za koksarne v letu 1981 Skupina delegatov za delegiranje delegatov zbora zdru-ženega dela skupščine SR Slovenije podpira stališča IS skupščine SR Slovenije, ki ne podpira sprejem osnutka zakona. Skupina delegatov pa tudi pooblašča delegate, ki se bodo udeležili 64. seje zbora združenega deia skup-ščine SR Slovenije, da razpravljajo in glasujejo, kolikor bo IS skupščine SR Slovenije predložil novo stališče Skupina delegatov je posredovala zboru združenega dela skupščine SR Slovenije pobudo za uskladitev kriteri-jev za izpolnitev pogojev za polno osebno pokojnino po zakonu o pokojninskem in invalidskem zavarovanju dne 8. 7. 1981 in ker ni prejela še nobenega odgovora, le-to pobudo ponovno posreduje: Delegati že dalj časa ugotavljamo, da so delavci v združenem delu zaradi neenotnih kriterijev za izpolnitev pogojev za polno osebno pokojnino po zakonu invalid-skega in pokojninskega zavarovanja ter neskladij med po-sameznimi socialističnimi republikami Jugoslavije, kjer so kriteriji za upokojitev milejši, v neenakem položaju. Delavci v združenem delu v Socialistični republikj Slo-veniji so iz teh razlogov prikrajšani, saj izpolnjujejo po-goje za polno osebno pokojnino, ko izpolni moški 40 let oziroma ženska 35 let pokojninske dobe, oziroma ko de-lavec izpolni 60 let starosti (moški) in 55 let starosti (ženske). V nekaterih drugih socialističnih republikah Jugoslavije so ti kriteriji milejši za 5 let. Ugotavljamo tudi, da se bo v sedanjih zaostrenih go-spodarskih razmerah vse bolj pojavljala brezposelnost. Ta bo prizadela predvsem mlade, ki iščejo prvo zaposlitev. S skrajšanjem delovne dobe in popolno odpravo pogod-benega dela (honorarna zaposlitev) bi se sprostilo toliko delovnih mest, da bi te mlade zaposlili, kar bi imelo tudi pozitivne rezultate. Glede na to delegati predlagamo, da se v okviru SR Slovenije ali SFR Jugoslavije sproži pobuda za uskladitev kriterijev za polno osebno pokojnino. V razpravi na to pobudo sta sodelovala: — tov. Anka Tominšek, delegat delegacije KS šentvid, — tov. Rado Rotar, delegat delegacije KS Komandant Stane. Izoblikovane so bile naslednje pripombe in stališča: Delegati že dalj časa ugotavljamo, da so delavci v zdru-ženem delu v neenakopravnem položaju z delavci iz dru-gih republik in pokrajin glede možnosti za predčasno upo-kojiiev. Ugotavljamo tudi, da se bo v sedanjih zaostrenih gospodarskih razmerah vse bolj pojavljala brezposelnost. Ta pa bo prizadela predvsem mlade, ki iščejo prvo zapo-slitev. Z možnostjo predčasne upokojitve in popolno od-pravo pogodbenega dela (honorarno zaposlitev) bi spro-stili toliko delovnih mest, da bi te mlade zaposlili, kar bi imelo tudi pozitivne rezullate. Glede na to delegati pred-lagamo delegalom za zvezni zbor in zbor republik in po-krajin, da posredujejo navedene pripombe na predlog za izdajo zveznega zakona o temeljnih pravicah iz pokojnin-skega in invalidskega zavarovanja z osnutkom zakona. K 10. točki dnevnega reda: OBRAVNAVA GRADIVA IN DOLOCITEV DELEGATOV ZA SEJO ZBORA OBČIN SML, Kl BO 1. 10. 1981 Pismene pripombe na gradivo SML so posredovale de-legacija KS Zg. Šiška, KS Ljubo Šercer in konferenca de-lenacij LEK št. 21 in 22 ter izvršni svet občinske skup-šLlne. Ker na sami seji ni bilo pripomb, je predsednik določil delegate za sejo zbora občin SML, ki bo 1. 10. 1981, in sicer: 1. Marko Mrak, delegat DPZ, 2. Franc Dejak, delegat DPZ, 3. Jože Gabrovšek, delegat ZZD, 4. Tomaž šavnik st., delegat zbora KS, 5. Vasja Kovič, delegat zbora KS, 6. Matjaž Babnik, delegat zbora KS. Predlagani delegati za skupščino mesta Ljubljane so bili soglasno potrjeni. K 11. točki dnevnega reda: PREDLOG PREDSEDNIKA IZVRŠNEGA SVETA SKUP-ŠCINE OBČINE LJU3LJANA-ŠIŠKA ZA NJEGOVO RAZRE-SlTEV Uvodno obrazložitev je podal tov. Jože Dimnik, pred-sednik izvršnega sveta. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednje sklepe: 1. Sprejme se predlog predsednika Izvršnega sveta skupščine občine Ljubljana-šiška tov. Jožeta Dimnika, da se ga razreši dolžnosti predsednika zaradi odhoda na drucjo delovno dolžnost. 2. Prenehanje dolžnosti predsednika Izvršnega sveta skupščine občine Ljubljana-Siška ima po 4. odstavku 235. člena statuta občine Ljubljana-Šiška za posledico razre-šitev celotnega Izvršnega sveta skupščine občine Ljublja-na-šiška. 3. Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-šiška ostane na podlagi 236. člena statuta občine Ljubljana-šiška v svoji funkciji do izvolitev novega Izvršnega sveta skupšči-ne občine Ljubljana-šiška. Tako predlagani sklepi so bili soglasno sprejeti. K 12. točki dnevnega reda: KADROVSKE ZADEVE Imenovanje delegata družbenopolitične skupnosti v Svet Šolskega centra Republiškega sekretariata za notranje zadeve Ljubljana-Tacen. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Stanko Hvaie, rojen leta 1920, delegat družbenopo-litičnega zbora skupščine občine Ljubljana-šiška, stanujoč Vodice 163, se kot delegat družbenopolitične skupnosti imenuje v Svet Šolskega centra Republiškega sekretariata za notranje zadeve Ljubljana-Tacen. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Imenovanje delegata družbenopolitične skupnosti v Svel VVO Koseze. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Milena Strojin, rojena 25. 8. 1930, članica posebne delegacije KS Koseze za delegiranje v skupščino SIS za otroško varstvo, stanujoča v ulici Bratov Učakar 32, se kot delegatka družbenopolitične skupnosti imenuje v Svet VVO Koseze. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Imenovanje delegata družbenopolitične skupnosti v sa-moupravno delavsko- kontrolo Osnovne šole Valentin Vod-nik. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Ema Umek, rojena 14. 4. 1929, članica posebne de-legacije KS Komandant Stane za delegiranje v skupščino SIS za vzgojo in izobraževanje, stanujoča v Rašiški 5, se kot delegatka družbenopolitične skupnosti izvoli v samo-upravno delavsko kontrolo Oš Valentin Vodnik. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Imenovanje namestnika družbenega pravobranilca sa-moupravljanja za občine Ljubljana-Center, Ljubljana-*yio-ste-Polie, Ljubljana-Vič-Rudnik, Ljubljana-šiška, Grosuplje in Litija. Imenovanje pomočnika družbenega pravobranilca samo-upravlja za občine Ljubljana-Center, Ljubljana-Moste-Polje, Ljubljana-Vič-Rudnik, Ljubljana-šiška, Grosuplje in Litija. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal y sprejem naslednji sklep: Tov. Katja Kobal, rojena 16. 5. 1942 v Gorici, magister prava, stanujoča v Žibretovi 1, se imenuje za namestnika družbenega pravobranilca samoupravljanja za občine Ljub-Ijana-Center, Ljubljana-Moste-Polje, Ljubljana-Vič-Rudnik, Ljubljana-Šiška, Grosuplje in Litija. Tov. Magda Šmon, rojena 8. 10. 1946, dipl. ekonomistka, stanujoča v Celovški 122, Ljubljana, se imenuje za pomoč-nico družbenega pravobranilca samoupravljanja za občine Ljubljana-Center, Ljubljana-Moste-Polje, Ljubljana-Vič-Rud-nik, Liubljana-Šiška, Grosuplje in Litija. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Razrešitev dolžnosti namestnika komandirja postaje mi-lice Ljubljana-Šiška. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Vladimir Bajt, rojen 3. 2. 1952, se razreši dolžnosti namestnika komandirja postaje milice Ljubljana-šiška. Predlagani sklep ie bil soglasno sprejet. Imenovanje dolžnosti namestnika komandirja postaje ml-lice Ljubljana-Šiška. Ker ni bilo razprave, je predsednik predlagal v sprejem naslednji sklep: Tov. Janez Gostiša, rojen 23. 9. 1936, komandir oddelka milice šentvid, se imenuje na dolžnost namestnika ko-mandirja postaje milice Ljubljana-šiška. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet. Seja je bila zaključena ob 20. uri. Sekretar skupščine Lučka Tomšič zanjo: Srečko Vrhovnik, I. r. Predsednik skupščine občine Ljubljana-Šiška Franc Dejak, I. r.